Št. 83/2012 Ob-2172/12
, Stran 725
Št. 83/2012 Ob-2172/12
Javni razpis
za podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Duplek
Naročniki: Občina Duplek, Cesta 4. julija 106, 2241 Spodnji Duplek.
Predmet koncesije: predmet koncesije je opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Duplek.
Cilji, ki jih zasleduje koncedent: koncesionar bo moral v obdobju trajanja koncesije deset let na območju občine opravljati obvezno lokalno gospodarsko javno službo odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode.
Pravne podlage:
– Zakon o javno zasebnem partnerstvu /ZJZP/ (Uradni list RS, št. 127/06);
– Zakon o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11);
– Zakon o javnem naročanju /ZJN-2/ (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08, 19/2010, 18/11);
– Zakon o varstvu okolja /ZVO-1/ (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB1, 49/06 – ZMETD, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09);
– Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode (Uradni list RS, št. 88/11, 8/12);
– Odlok o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Duplek (Uradno glasilo slovenskih občin, 7/12);
– Odlok o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Duplek (Uradno glasilo slovenskih občin, 27/11).
Izdelava vloge
Prijavitelj mora oddati prijavo na obrazcih predpisane razpisne dokumentacije in jo izdelati v slovenskem jeziku, prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije.
Ponudnik lahko svojo vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do vključno zadnjega dne razpisanega roka za oddajo ponudbe.
Pogoji za pravilnost ponudbe
Naročnik bo ocenil in izbral izključno le veljavne vloge. Veljavne bodo tiste vloge, ki bodo pravočasne in popolne.
Vloga je pravočasna, če je osebno oddana oziroma če prispe po pošti na naslov naročnika do datuma in ure, določene v razpisu.
Vloga je popolna:
– če jo poda ponudnik, ki izpolnjuje razpisane pogoje,
– če je podana za razpisano krajevno območje izvajanja storitve,
– če je popolna glede na besedilo javnega razpisa.
Pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo:
Vse dodatne informacije lahko interesenti dobijo pri kontaktni osebi: Marjanu Topič, višji svetovalec župana za okolje in prostor, tel. 02/684-09-22 ali po e-pošti: marjan.topic@duplek.si.
Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije
Naročnik si pridržuje pravico, da najkasneje štiri dni pred potekom roka za oddajo vloge spremeni in dopolni razpisno dokumentacijo. Sprememba bo v obliki ”Dopolnila” objavljena na spletni strani Občine Duplek: http://www.duplek.si.
Naročnik bo v tem primeru po potrebi podaljšal rok za oddajo vloge, da bo prijaviteljem omogočil upoštevanje dopolnitev oziroma sprememb razpisne dokumentacije. Z odložitvijo roka za oddajo prijave se pravice in obveznosti naročnika in prijaviteljev vežejo na nove roke, ki posledično izhajajo iz podaljšanega roka za oddajo vloge.
Način in čas oddaje vloge
Ponudniki morajo svoje ponudbe osebno ali priporočeno po pošti predložiti v določenem razpisnem roku, v zaprti ovojnici, na naslov: Občina Duplek, Cesta 4. julija 106. Na prednji strani ovojnice mora biti navedeno: ”Ne odpiraj – Prijava na javni razpis `Koncesija javne službe”. Na hrbtni strani mora biti obvezno naveden naziv in naslov prijavitelja.
Vloge je potrebno oddati najkasneje do 11. maja 2012, do 12 ure.
Rok trajanja koncesije: koncesijska pogodba se sklene za določen čas, in sicer za dobo 10 let.
Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov
Prijavitelji morajo izjave predložiti na predpisanih obrazcih brez dodatnih pogojev; pripisi in dodatni pogoji prijavitelja se ne upoštevajo.
Naročnik bo vse prijavitelje, ki jim bo priznal sposobnost, povabil na dialog, da bodo predstavili svoje rešitve in predloge. Po zaključku dialoga bo naročnik o tem obvestil udeležence in jih pozval k predložitvi končne ponudbe, na podlagi sprejete rešitve iz zaključenega dialoga.
Za izbiro najugodnejše ponudbe bo uporabljeno merilo ekonomsko najugodnejša ponudba.
Uporabljena bodo naslednja merila:
– cena,
– kadri,
– tehnične zmogljivosti,
– izkušnje v zvezi z izvajanjem primerljivih del.
Koncesijska pogodba
Izbrani ponudnik je dolžan skleniti koncesijsko pogodbo v roku 15 dni po dokončnosti odločbe.
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani Občine Duplek (http://www.duplek.si).
Občina Duplek