Ob-2177/12
, Stran 744
Ob-2177/12
Občina Piran, Tartinijev trg 2, 6330 Piran, na podlagi določb Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnostih (Uradni list RS, št. 86/10) in 55. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) objavlja
namero
o ustanovitvi služnosti – javno zbiranje ponudb za postavitev sončnih elektrarn na strehah občinskih objektov v Občini Piran
1. Organizator javnega zbiranja ponudb: Občina Piran, Tartinijev trg 2, 6330 Piran, e-pošta: obcina.piran@piran.si.
2. Opis predmeta služnosti
Predmet služnosti je postavitev sončne elektrarne na strehah objektov (v nadaljevanju: objekti):
– OŠ Cirila Kosmača, Oljčna pot 24, Piran, parc. št. 28/6, 1456/1, k.o. Piran;
– OŠ Sečovlje, Sečovlje 78, Sečovlje, parc. št. 1456/1, k.o. Sečovlje;
– Avditorij Portorož, Senčna pot 10, Portorož, parc. št. 1696/1, 1696/2, k.o. Portorož;
– Podružnična osnovna šola in vrtec Cirila Kosmača, Sončna pot 20a, Portorož, parc. št. 1373/1, k.o. Portorož;
– OŠ Lucija, Fazan 1, Portorož, parc. št. 5423, 4908/1, k.o. Portorož.
Služnostni upravičenec (v nadaljevanju: tudi ponudnik) se obveže pred postavitvijo sončnih elektrarn, obnoviti strehe objektov, po obstoječi projektni dokumentaciji kolikor ta obstaja, vendar v skladu z novimi zahtevami PURES-a (Pravilnik o učinkoviti rabi energije v stavbah), objavljen v Uradnem listu RS, št. 47 (30. 6. 2010), str. 7840–7843. Izolativnost streh mora po obnovi znašati Umax=0,20 W/m2K.
Služnost obsega pravico:
– zgraditi sončno elektrarno na strehi objektov, vključno z izvedbo napeljave kablov in drugih instalacij, potrebnih za obratovanje objekta;
– pravico vzdrževati vse objekte v skladu s tehničnim napredkom in razvojem;
– pravico dostopa do objektov preko nepremičnin ob vsakem času za potrebe obratovanja in vzdrževanja objektov in naprav.
Stvarna pravica služnosti se ustanavlja za dobo 25 let od sklenitve pogodbe.
Ponudbi morajo biti predloženi predračuni s popisi del obnove streh na objektih.
Izhodiščno letno nadomestilo: najmanj 4 % prihodka od prodaje električne energije elektrarn postavljenih na strehah objektov.
Vrednost obnove streh se upošteva pri znesku letnega nadomestila od prihodkov iz naslova prodaje proizvedene električne energije.
Služnostni upravičenec začne nakazovati letno nadomestilo na transakcijski račun Občine Piran, ko vsota tako določenih letnih nadomestil preseže vrednost izvedenih del obnove streh. Pri tem se upošteva sedanje cene, ki se ne diskontirajo ali obrestujejo.
3. Vrsta pravnega posla
Z izbranim ponudnikom se sklene služnostna pogodba za dobo 25 let, v obliki notarskega zapisa, najkasneje v roku 15 dni po zaključku postopka javnega zbiranja ponudb oziroma 15 dni po izdaji sklepa o izboru najugodnejšega ponudnika.
Ponudnik se v pogodbi izrecno zaveže, da bo:
– zaradi izgradnje ali obratovanja sončnih elektrarn, na svoje stroške obnovil strehe objektov in pri tem upošteval obstoječo gradbeno dokumentacijo, kolikor ta obstaja ter nove zahteve iz PURES-a (Pravilnik o učinkoviti rabi energije v stavbah, Uradni list RS, št. 52/10); izolativnost strehe mora znašati Umax=0,20 W/m2K;
– pred izgradnjo sončnih elektrarn predložil za objekte pozitivno mnenje statika;
– zgradil sončne elektrarne na objektih in izvedel napeljavo kablov ter drugih instalacij potrebnih za obratovanje navedenega objekta;
– pridobil vsa potrebna upravna dovoljenja za izgradnjo sončnih elektrarn;
– termin izvedb postavitev sončnih elektrarn na strehah objektov je od 30. 6. 2012 do 30. 8. 2012, Služnostni upravičenec se lahko z občino dogovori tudi o drugih ustreznih terminih za obnovo streh in postavitev sončnih elektrarn;
– med izvajanjem pogodbenih del na celotnem gradbišču upošteval in izvajal vse potrebne ukrepe varstva pri delu in varstva pred požarom;
– kot jamstvo za dobro izvedbo del v 10 dneh po podpisu pogodbe izročil naročniku bančno garancijo v višini 5 % vrednosti del zamenjave in sanacije strehe, unovčljivo na prvi pisni poziv brez ugovora, z veljavnostjo do izročitve garancije banki za odpravo napak v garancijski dobi oziroma do primopredaje objekta;
– po končanih delih zamenjave in sanacije strehe izročil naročniku garancijo banke, unovčljivo na prvi pisni poziv brez ugovora, v višini 5 % vrednosti del sanacije strehe, kot jamstvo za odpravo napak v služnostni dobi. Garancija mora veljati celotno služnostno dobo;
– ves čas trajanja služnosti redno in na svoje stroške vzdrževal strehe in zagotavljal njihovo vodotesnost, vzdrževal strelovodne naprave ter naprave za odtekanje strešne meteorne vode kot tudi sončno elektrarno;
– po preteku služnostnega obdobja odstranil iz objektov vse dele sončnih elektrarn, saniral streho ter izdal garancijo za brezhibno vodotesnost streh za obdobje najmanj 5 let.
V ta namen ponudnik pri notarju deponira izbrisno pobotnico za izbris podeljene služnosti, katero bo Občina Piran izkoristila v primeru, če ponudnik ne bo pristopil k izvedbi pogodbeno dogovorjenih del oziroma dela ne bo izvedel v dogovorjenih terminih.
4. Pogoji pod katerimi se ponudba predloži:
– Ponudnik mora do zaključka postopka zbiranja ponudb plačati varščino v višini 500,00 EUR na transakcijski račun Občine Piran, št. TRR 01290-0100005871, odprt pri Banki Slovenije, sklic na številko 20100. Vsem ponudnikom, se varščina brez obresti vrne najkasneje v 15 dneh po izboru najugodnejšega ponudnika.
– Ekonomska in finančna sposobnost ponudnika:
– ponudnik v zadnjih šestih mesecih pred objavo javnega naročila ne sme imeti blokiranega transakcijskega računa ter da v preteklem in tekočem letu ne posluje z izgubo,
– da znašajo povprečni letni prihodki ponudnika v obdobju 2011 najmanj 1.000.000,00 EUR,
– da ima ponudnik dostop do kreditnih linij, ustreznih da zagotovi zahtevane denarne prilive za čas trajanja izvedbe del (obnova strehe in postavitev sončne elektrarne). V vsakem primeru mora biti kreditni znesek vsaj 900.000 EUR.
– Tehnične zahteve elementov sončne elektrarne, ki jih mora izpolnjevati ponudnik:
– pridobljeni atesti po TUV 61215 in TUV 61730;
– minimalne instalirane moči elektrarn:
– OŠ Cirila Kosmača: 120 kW;
– OŠ Sečovlje: 160 kW;
– Avditorij Portorož: 110 kW;
– Podružnična osnovna šola in vrtec Cirila Kosmača Portorož: 100 kW;
– OŠ Lucija: 150 kW.
5. Ponudba mora vsebovati:
– podatke o ponudniku z navedbo njegovega TRR na katerega se varščina vrne.
– kot dokazilo v zvezi z ekonomsko in finančno sposobnostjo ponudnik ponudbi priloži: BON-1/P (podjetja) oziroma BON-1/SP (samostojni podjetniki) s podatki in kazalniki za leto 2011,
– pozitivno bilanco stanja na dan 31. 12. 2011 in izkaz poslovnega izida na dan 31. 12. 2011,
– potrdilo poslovne banke, iz katerega je razvidno, da v zadnjih šestih mesecih pred objavo razpisa noben od ponudnikovih odprtih transakcijskih računov ni bil blokiran,
– analizo energetskih potencialov objektov za postavitev sončnih elektrarn,
– ponujen odstotek od prodaje električne energije, ki ne sme biti nižji od izhodiščnega,
– dokazila, izjave, potrdila iz katerih je razvidno, da je v obdobju zadnjih 3 let kot glavni izvajalec ali kot partner v skupnem nastopu izvedel najmanj 3 delujoče objekte sončnih elektrarn od tega:
– najmanj en objekt sončne elektrarne z nazivno močjo večjo od 150 KWp,
– najmanj dva objekta sončne elektrarne z nazivno močjo večjo od 50 KWp,
– dokazila, izjave, potrdila iz katerih je razvidno, da je v obdobju zadnjih 3 let sodeloval kot glavni izvajalec ali kot partner v skupnem nastopu izvedel najmanj 3 delujoče objekte sončnih elektrarn, kjer se je pred namestitvijo elektrarne izvedla tudi obnova streh,
– ponudbeni predračun s popisom del za zamenjavo in sanacijo streh na objektih,
– potrdilo o vpisu v Poslovni register Slovenije (samostojni podjetniki posamezniki) oziroma sklep o vpisu v sodni register,
– izpis iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev (pravne osebe),
– izjavo o sprejemanju pogojev javnega zbiranja ponudb,
– izjavo o veljavnosti ponudbe še najmanj 45 dni po preteku roka za odpiranje ponudb,
– pismo o nameri banke, o izdaji bančne garancije unovčljive na prvi pisni poziv brez ugovora, v višini 5 % vrednosti del obnove strehe, kot jamstvo za odpravo napak, reklamiranih v služnostni dobi,
– potrdilo o plačani varščini.
Ponudba mora biti veljavna 90 dni.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedena dokazila.
6. Merila za izbor
Merila za izbor:
1. Merilo: ponudbena vrednost sanacije strehe (10 točk)
Formula za izračun števila točk posameznega ponudnika: Število točk = 10 * (ponudbena vrednost v EUR sanacije strehe posameznega ponudnika/najnižja ponudbena vrednost v EUR najboljšega ponudnika).
2. Merilo: ponujen % od prodaje električne energije (60 točk)
Formula za izračun števila točk posameznega ponudnika: Število točk = 60 * (ponujen % od prodaje električne energije posameznega ponudnika/najvišji % od prodaje električne energije najboljšega ponudnika).
3. Merilo: skupna inštalirana moč na objektih (30 točk)
Formula za izračun števila točk posameznega ponudnika: Število točk = 30 * (skupna instalirana moč (KWp) posameznega ponudnika/največja skupna instalirana moč (KWp) najboljšega ponudnika).
Število točk posameznega ponudnika se določi tako, da se rezultati 1., 2. in 3. merila seštejejo. Najboljši ponudnik je tisti, ki doseže najvišji seštevek.
V primeru dveh ali več enakovrednih – najugodnejših ponudb, bo naročnik s ponudniki izvedel pogajanja.
7. Omejitve v postopku: Občina Piran si pridržuje pravico, da z nobenim prijavljenim ponudnikom ne sklene pogodbe oziroma lahko župan začeti postopek kadarkoli do sklenitve pravnega posla ustavi, ne da bi za to morali biti navedeni razlogi in brez odškodninske odgovornosti. Občina Piran si pridržuje pravico, da bo po prejemu ponudb s ponudniki izvedla dodatna pogajanja.
8. Predložitev ponudbe
Ponudniki morajo pisne ponudbe dostaviti v zaprti ovojnici na vložišče občine, najkasneje do torka, 8. 5. 2012, do 12. ure, na naslov: Občina Piran, Tartinijev trg 2, 6330 Piran. Na ovojnici mora biti naveden naziv oziroma ime ponudnika z oznako: »Ponudbe za sončne elektrarne«. Ponudba, ki bo prispela po razpisnem roku, se bo štela kot nepravočasna ponudba in bo izločena iz postopka ter zaprta vrnjena pošiljatelju.
Ponudnik, ki bo oddal formalno nepopolno ponudbo, bo pozvan k dopolnitvi, če ponudba vsebuje bistvene elemente, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. Rok za dopolnitev take ponudbe je pet dni po prejemu poziva za dopolnitev.
9. Odpiranje in izbor ponudb
– Odpiranje ponudb bo javno. Datum odpiranja ponudb je v torek, 8. 5. 2012, ob 13. uri, v sobi št. 33.
– Izbor najugodnejšega ponudnika bo opravila pristojna komisija, ki jo imenuje župan. Ponudbe, ki bodo prispele po razpisanem roku, bo komisija izločila in o tem obvestila ponudnika.
– Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v roku 15 dni po zaključku postopka javnega zbiranja ponudb oziroma 15 dni po izdaji sklepa o izboru najugodnejšega ponudnika.
10. Ogled nepremičnin in ostale informacije
Vse dodatne informacije glede ogledov lokacij ter obstoječe gradbene dokumentacije objektov lahko interesenti dobijo na tel. št.:
– OŠ Cirila Kosmača: tel. 041/280-899, kontaktna oseba Darij Kozlovič;
– OŠ Sečovlje: tel. 05 6721-010, kontaktna oseba Aljoša Bagon;
– Avditorij Portorož: tel. 041/648-095, kontaktna oseba Robert Mahnič;
– Podružnična osnovna šola in vrtec Cirila Kosmača Portorož: 040/832-228, kontaktna oseba Barbara Mrovlje;
– OŠ Lucija: tel. 041/691-972, kontaktna oseba Miodrag Vasič.
Informacije glede razpisne dokumentacije pa dobite na Občini Piran, tel. 05/671-03-26, kontaktna oseba Boris Kočevar ali 05/671-03-18, kontaktna oseba Tjaša Radetič. Ogled objektov je možen samo po predhodnem dogovoru. Besedilo razpisa je objavljeno tudi na spletni strani Občine Piran – http://www.piran.si.
Občina Piran