Uradni list

Številka 47
Uradni list RS, št. 47/2012 z dne 22. 6. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 47/2012 z dne 22. 6. 2012

Kazalo

Št. 0048/2012 Ob-3268/12 , Stran 1422
Št. 0048/2012 Ob-3268/12
Javni razpis
»Sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini« (JR 3/2012-446)
1. Izvajalec javnega razpisa Izvajalec javnega razpisa je: Firma: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije. Skrajšana firma: JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije. Sedež: Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. 2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (v nadaljevanju: JAPTI) objavlja Javni razpis »Sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini« (JR 3/2012-446) na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11, 37/12), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011), Zakona o spodbujanju tujih neposrednih investicij in internacionalizacije podjetij (Uradni list RS, št. 107/06 – UPB1, 11/11), Programa Vlade Republike Slovenije za spodbujanje internacionalizacije podjetij za obdobje 2010–2014, ki ga je Vlada RS sprejela na svoji 93. redni seji, z dne 29. 7. 2010, Spremembe Programa dela in Finančnega načrta JAPTI za leto 2011 ter Programa dela in Finančnega načrta JAPTI za leto 2012, h katerim je Vlada Republike Slovenje dala soglasje na svoji 113. redni seji, dne 23. 12. 2010 in Pogodbe št. JAPTI-2012-603210-PJ o financiranju izvajanja Programa internacionalizacije v letu 2012 med Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo in Javno agencijo Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije. 3. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini. Mednarodni sejem je sejem: – ki ima vsaj 10% delež tujih razstavljalcev med vsemi razstavljalci in – ki je vpisan v mednarodnem registru sejmov M+A ExpoDataBase www.expodatabase.com ali v mednarodnem registru sejmov AUMA www.auma.de. 4. Namen in cilj javnega razpisa Namen javnega razpisa je, da se s sofinanciranjem upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini slovenskim podjetjem, ki prvič vstopajo na tuji trg oziroma širijo in diverzificirajo svoje poslovanje na tujih trgih, poveča možnosti predstavitve izdelkov/storitev mednarodni poslovni javnosti in s tem poveča možnost poslovnega sodelovanja slovenskih podjetij s tujimi partnerji ter zvišati stopnjo internacionalizacije slovenskih podjetij. Cilj razpisa je sofinancirati vsaj 40 slovenskih podjetij pri predstavitvi na mednarodnih sejmih v tujini. 5. Upravičeni prejemniki sredstev: upravičeni prejemniki sredstev po tem razpisu – prijavitelji so gospodarske družbe in samostojni podjetniki (v nadaljevanju: podjetja), registrirani po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – UPB3, 33/11, 91/11, 32/12) – v nadaljevanju ZGD-1. 6. Pogoji za kandidiranje a) Splošni pogoji za kandidiranje Na javnem razpisu lahko sodelujejo pravne in fizične(*1) osebe (v nadaljevanju: podjetja), ki izpolnjujejo naslednje splošne pogoje za kandidiranje: (*1) To so samostojni podjetniki, kot jih opredeljuje ZGD-1. a) podjetje je registrirano po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1), b) opravlja svojo dejavnost v Republiki Sloveniji, c) po velikosti spada podjetje med mikro, majhne ali srednje velika podjetja. Za opredelitev velikosti podjetja se upoštevajo določila iz Priloge I(*2) Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008 z dne 6. avgusta 2008 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive s skupnim trgom z uporabo členov 87 in 88 Pogodbe (Uredba o splošnih skupinskih izjemah), (*2) Dokument je objavljen na tej povezavi: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:214:0003:0047:sl:PDF. d) podjetje ne opravlja ene od dejavnosti(*3) razvrščene v naslednje sektorje: (*3) Upošteva se podatek o glavni dejavnosti podjetja, ki je naveden v Poslovnem registru Slovenije, ki ga vodi AJPES. – ribištvo in ribogojstvo, – premogovništvo, – primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, – pomoči, dodeljene podjetjem, ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi v primerih, 1. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg in 2. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce, e) podjetje ni v težavah v skladu s Smernicami Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (Uradni list C 244 z dne 1. 10. 2004, str. 2) in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (Uradni list RS, št. 44/07 – UPB2, 51/11). Podjetja, ki delujejo manj kot tri leta od registracije, se ne štejejo kot podjetja v težavah v smislu Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah, razen če izpolnjujejo merila za stečajni postopek po predpisih, ki urejajo finančno poslovanje podjetij. Podjetje je v težavah: – v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala, – v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih, – če je v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, f) podjetje ima poravnane obveznosti do Republike Slovenije, g) podjetje ne pridobiva pomoči po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje, h) podjetje ni navedeno v evidenci poslovnih subjektov iz 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2), i) podjetje ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči, j) skupna vrednost že prejetih (ali zaprošenih) »de minimis« pomoči podjetja ne presega zgornje meje »de minimis« pomoči, k) skupna vrednost drugih že prejetih (ali zaprošenih) državnih pomoči podjetja za iste upravičene stroške ne presega zgornje meje »de minimis« pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih (več v 10. poglavju). b) Posebni pogoji za kandidiranje Na javnem razpisu lahko sodelujejo podjetja, ki poleg splošnih pogojev za kandidiranje izpolnjujejo tudi naslednje posebne pogoje za kandidiranje: a) podjetje je na dan 1. 1. 2012 zaposlovalo vsaj eno osebo za polni delovni čas(*4), (*4) V primeru samostojnih podjetnikov se kot zaposlena oseba po tem javnem razpisu šteje tudi oseba, ki je nosilka dejavnosti in je zavarovana za polni delovni čas (prijavitelj je v tem primeru dolžan priložiti Obrazec M1/M2, iz katerega mora biti razviden polni delovni čas). b) podjetje v celoti zagotavlja lastna sredstva za zaprtje finančne konstrukcije(*5) udeležbe na sejmu, ki ga navaja v vlogi na ta javni razpis. Pri tem se poleg lastnih sredstev upoštevajo tudi pričakovana sredstva iz naslova tega razpisa, (*5) Zaprta finančna konstrukcija pomeni, da je seštevek »Višine sofinanciranja udeležbe podjetja na mednarodnem sejmu (€) in »Lastnih finančnih virov podjetja (€)« enak ali večji od »Celotne vrednosti upravičenih stroškov usposabljanja brez DDV (€)«). c) podjetje bo vodilo stroške udeležbe na sejmu v tujini, ki ga navaja v vlogi na ta javni razpis, na ločenem stroškovnem nosilcu/mestu (možnost izpisa analitične bilance), d) v finančnem načrtu projekta je upoštevana maksimalna vrednost sofinanciranja upravičenih stroškov projekta, ki znaša 60% upravičenih stroškov oziroma največ 10.000,00 EUR, e) podjetje ni kapitalsko ali kakorkoli drugače lastniško ali upravljavsko povezano s sejmiščem oziroma organizatorjem sejma, ki ga navaja v vlogi na ta javni razpis, f) podjetje se lahko na ta javni razpis prijavi samo z eno vlogo, kjer ena vloga pomeni en prijavljen projekt (udeležba na enem mednarodnem sejmu), g) podjetje ne more zahtevati sofinanciranja upravičenih stroškov udeležbe za tiste sejme, ki so na listi skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini objavljeni na portalu JAPTI www.izvoznookno.si; h) sejem, za katerega se podjetje prijavlja, mora biti vpisan v mednarodnem registru sejmov M+A ExpoDataBase www.expodatabase.com ali v mednarodnem registru sejmov AUMA www.auma.de, i) podjetje, ki se prijavlja na ta razpis, se mora sejma udeležiti kot samostojni razstavljalec. 7. Omejitve sodelovanja: do sredstev iz tega razpisa niso upravičena podjetja, ki ne izpolnjujejo pogojev za kandidiranje, ki so navedeni v tem razpisu. 8. Merila in način izbora prejemnikov Vse pravočasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom in namenom tega javnega razpisa in ne bodo v nasprotju z omejitvami sodelovanja, ki so navedene v javnem razpisu, bodo ocenjene s strani komisije. Za formalno popolno vlogo se šteje: a) vloga, ki prispe pravočasno na naslov JAPTI v zaprti in pravilno opremljeni ovojnici (glej 13. poglavje tega javnega razpisa), b) vloga, ki vsebuje vse obrazce, navedene v 18. poglavju tega javnega razpisa in druge obrazce, navedene v tem javnem razpisu; obrazci morajo biti izpolnjeni v skladu z določili tega javnega razpisa, razpisne dokumentacije in navodili, ki so navedena na obrazcih. Komisija bo vloge ocenila na podlagi naslednjega merila: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Način uporabe in pomen merila sta opredeljena v razpisni dokumentaciji. Maksimalno število točk je 5. Za sofinanciranje bodo izbrani tisti prijavitelji, ki bodo v postopku ocenjevanja dosegli 1 ali več točk. Kolikor se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja projektov, ki so dosegli prag števila točk, presega razpoložljiva razpisana sredstva, bodo razpisana sredstva razdeljena glede na število doseženih točk, pri čemer bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk. V primeru, da višina razpisanih sredstev ne bo zadostovala za vse vloge, ki so dosegle ali presegle prag števila točk, bodo vlogam z nižjim številom točk razpisna sredstva razdeljena glede na vrstni red prispetja, pri čemer bodo imele prednost tiste vloge, ki bodo na JAPTI prispele prej(*6). (*6) Vrstni red prispetja vlog se ugotavlja na podlagi časa prispetja vlog na JAPTI. V primeru oddaje vlog na pošti se upošteva čas dospetja vlog na JAPTI. V primeru, da bo več vlog prispelo na JAPTI po pošti na isti dan, se upošteva datum in čas oddaje vloge na pošti (datum, ura, minuta poštnega žiga). V primeru, da iz podatkov poštnega žiga ne bosta razvidni ne ura in ne minuta predložitve, se upošteva oddaja ob 24. uri. V primeru osebne oddaje vloge v vložišču JAPTI se upošteva datum, ura in minuta osebne oddaje vloge. V primeru, da bo imelo več vlog isti čas prispetja in ni zadosti razpoložljivih sredstev, agencija izvede žrebanje o določanju vrstnega reda prispelih vlog(*7). (*7) Žrebu lahko prisostvuje tudi vlagatelj vloge, ki je predmet žrebanja. O dnevu žrebanja se vlagatelji obvestijo pisno. Tričlansko komisijo, ki vodi žrebanje, imenuje direktor agencije izmed javnih uslužbencev, zaposlenih na agenciji. Žrebanje se opravi v uradnih prostorih agencije. Evidenčne številke vlog se vpišejo na prepognjene listke, ki se z žigom agencije overijo v navzočnosti komisije, ki nadzira žrebanje. Škatla se odpre v navzočnosti prisotnih vlagateljev in komisije. Oseba, ki vodi žrebanje, vleče listke iz škatle, javno pove evidenčno številko izžrebane vloge in izžrebani listek takoj odda komisiji. O žrebanju se napiše zapisnik, podpišejo ga člani komisije in navzoči vlagatelji, če so prisotni. Sredstva se dodeljujejo podjetjem po izžrebanem vrstnem redu. V primeru, da vlagatelj odstopi od podpisa pogodbe ali če se pogodba ne sklene v predpisanem roku, se šteje, da je vloga umaknjena in se izbere naslednja vloga glede na doseženo oceno. V primeru, da se ugotovi nepravilnost, ki bi povzročila odprto finančno konstrukcijo, se vlogo kot neustrezno zavrne, ne glede na to, če je v ocenjevanju dosegla prag števila točk za sofinanciranje. Za odprto finančno konstrukcijo se šteje tudi, kadar je v vlogi presežena najvišja možna stopnja sofinanciranja predvidena s tem javnim razpisom.(*8) (*8) Podjetje mora zagotoviti zaprto finančno konstrukcijo (»Višina sofinanciranja udeležbe podjetja na mednarodnem sejmu (€)« + »Lastni finančni viri podjetja (€)« = ali > »Celotna vrednost upravičenih stroškov usposabljanja brez DDV (€)«). Del sredstev na razpisu lahko ostane nerazporejen, kolikor sredstva ne zadoščajo za pokrivanje celotne načrtovane vrednosti sofinanciranja, ki je opredeljena v finančnem načrtu vloge, ki bi bila naslednja upravičena do sofinanciranja. Del razpisanih sredstev lahko ostane nerazporejen v primeru premajhnega števila ustreznih vlog. 9. Višina sredstev Okvirna skupna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega razpisa, znaša 350.000,00 EUR. Finančna sredstva so zagotovljena v Proračunu Republike Slovenije za leto 2012. Sredstva prispeva Republika Slovenija v 100% deležu prek Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (proračunska postavka 603210 – Spodbujanje internacionalizacije). Sredstva se pri JAPTI vodijo na stroškovnem mestu (SM) 015 in stroškovnem nosilcu (SN) 1510. V primeru spremembe višine proračunskih omejitev na omenjeni postavki, se uskladi tudi višina sredstev za ta javni razpis. 10. Intenzivnost pomoči Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. 12. 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti za državno pomoč »de minimis« (Uradni list L 379, 28/12/2006 str. 5–10). Podjetje mora upoštevati načelo kumulacije državnih pomoči, kar pomeni, da skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu podjetju na podlagi sheme »de minimis« ne bo presegla 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči (v primeru podjetij, ki delujejo v cestno-prometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR). Prejemnik pomoči poda JAPTI pisno izjavo (Obrazec št. 3) o: – že prejetih (ali zaprošenih) »de minimis« pomočeh in – drugih že prejetih (ali zaprošenih) državnih pomočeh za iste upravičene stroške(*9). (*9) Znesek že prejetih (ali zaprošenih) »de minimis« pomoči in drugih že prejetih (ali zaprošenih) državnih pomoči za iste upravičene stroške se bo preverjal v centralni evidenci »de minimis« pomoči Ministrstva za finance. Načela, ki veljajo na področju državnih pomoči po shemi »de minimis« ureja Uredba Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči »de minimis«. Dokument je dostopen na strani: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/sl/oj/2006/l_379/l_37920061228sl00050010.pdf). Več informacij o državnih pomočeh je na voljo na: http://www.mf.gov.si/si/delovna_podrocja/drzavne_pomoci/. Intenzivnost pomoči znaša 60% upravičenih stroškov. Podjetje mora upoštevati mejni znesek pomoči, in sicer lahko podjetje prejme največ 10.000,00 EUR. 11. Upravičeni stroški Upravičeni stroški, ki so predmet sofinanciranja so: – stroški najema razstavnega prostora za naveden mednarodni sejem v tujini, – stroški postavitve in ureditve najetega razstavnega prostora, – stroški upravljanja razstavnega prostora. Stroški najema razstavnega prostora so stroški najemnine neopremljenega razstavnega prostora oziroma stroški najemnine razstavnega prostora s tipsko stojnico, kolikor organizator sejma to ponuja. Stroški postavitve in ureditve razstavnega prostora zajemajo stroške projektiranja, montaže in demontaže stojnice, stroške čiščenja stojnice, stroške priključkov elektrike, vode in interneta, ter stroške transporta in zavarovanja razstavnih eksponatov. Stroški upravljanja razstavnega prostora zajemajo stroške vpisa v katalog razstavljavcev, stroške hostes in stroške direktnega vabljenja poslovnih partnerjev na razstavni prostor. Stroški dnevnic, bivanja in potni stroški niso upravičeni in niso predmet sofinanciranja. Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek. 12. Obdobje, v katerem morajo biti projekti izvedeni in posredovani zahtevki za sofinanciranje upravičenih stroškov Upoštevajo se le upravičeni stroški tistih projektov, ki bodo dejansko izvedeni. Upoštevani bodo projekti udeležbe na sejmu, ki bodo izvedeni od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2012. Osnova za izplačilo odobrenih sredstev po tem javnem razpisu je s strani JAPTI odobren zahtevek za izplačilo. Zahtevek za izplačilo vključno z vsemi pripadajočimi prilogami mora biti predložen JAPTI najkasneje v roku petnajst dni od nastanka zadnjega upravičenega stroška v okviru prijavljenega projekta oziroma najkasneje do vključno 31. 12. 2012. V primeru izvedbe projekta udeležbe na sejmu pred podpisom pogodbe mora biti zahtevek z vsemi pripadajočimi obveznostmi predložen najkasneje v roku petnajst dni od podpisa pogodbe. Stroški, ki bodo nastali po zadnjem roku za oddajo zahtevka za izplačilo, se ne morejo uveljavljati. Obvezne priloge zahtevka za izplačilo so: – fotokopije računov, – dokazilo o plačilu računov, – dokazna gradiva o udeležbi na mednarodnem sejmu v tujini, – zaključno poročilo o uspešnosti izvedbe projekta. 13. Način prijave Javni razpis bo odprt do vključno 31. 7. 2012, do 13. ure. Obravnavane bodo samo pravočasne vloge. Za pravočasne se štejejo vloge, ki bodo prispele na naslov: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, do vključno 31. 7. 2012, do 13. ure. Vloga mora biti poslana po pošti ali osebno dostavljena na sedež JAPTI. Vloga mora biti dostavljena v zaprti ovojnici, ki je opremljena z obrazcem št. 5 »Naslovnica za ovojnico«, na naslov Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. Kolikor bo vloga dostavljena osebno, mora vlagatelj upoštevati urnik uradnih ur JAPTI, ki je vsak dan med 9. in 13. uro. Vloge, ki bodo ne glede na način dostave (osebno ali po pošti) do vložišča naročnika prispele 31. 7. 2012 po 13. uri (definicija »prispetje«: smiselno se upoštevajo določila prvega odstavka 14. poglavja tega javnega razpisa), se kot prepozne s sklepom zavržejo. 14. Odpiranje vlog in izbor podjetij – prejemnikov sredstev Odpiranje vlog bo potekalo dne 8. 8. 2012 na sedežu JAPTI, Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. Odpiranje vlog ne bo javno. Obravnavale se bodo le pravočasne vloge, prispele v zaprti in pravilno opremljeni ovojnici. V primeru ugotovitve nepopolnosti vloge glede na zahteve alineje »b« drugega odstavka 8. poglavja tega javnega razpisa, bo komisija pozvala podjetje k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih podjetja v roku 8 dni ne bodo dopolnila, bodo s sklepom zavržene. JAPTI lahko kadarkoli zahteva od podjetja pojasnilo navedb v vlogi in predložitev dokazil, ki potrjujejo navedbe v vlogi. Kolikor podjetje tega ne stori v določenem roku, bo JAPTI odločil na podlagi podatkov, ki jih ima na razpolago. Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev za kandidiranje in/ali ni skladna s 3., 4., 10. in 11. poglavjem javnega razpisa, se kot neustrezna zavrne. 15. Obveščanje o izboru O izboru in dodelitvi sredstev odloči direktor JAPTI s sklepom. Podjetja bodo o izidu njihove vloge obveščena s sklepom najkasneje v roku štirideset dni od datuma zaključka javnega razpisa. Podjetja bodo na podlagi sklepa o izbiri pozvana k podpisu pogodbe. Če se podjetje v roku osmih dni od prejema poziva na podpis pogodbe na poziv ne odzove, se šteje, da je umaknilo vlogo za pridobitev sredstev. Morebitne pritožbe zoper sklep vložijo prijavitelji na JAPTI v roku petnajst dni od prejema sklepa. Za obravnavo pritožbe po splošnem upravnem postopku je po Zakonu o upravnih taksah potrebno plačati upravno takso po taksni tarifi 3, in sicer v višini 18,12 EUR. Za odločanje o pritožbi je pristojno Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi podjetji. Prijavitelj, ki se pritoži, mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne more biti postavljeno merilo za izbor prejemnikov. Rezultati javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh JAPTI. 16. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je na voljo na spletnem naslovu: www.japti.si ali na sedežu Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, vsak delovnik med 9. in 13. uro. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti, na osnovi zahteve podane na elektronski naslov: sejmi@japti.si, s pripisom »JR Sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini – razpisna dokumentacija«. JAPTI ni dolžan posredovati razpisne dokumentacije, če iz elektronskega sporočila pošiljatelja ni razvidnega zahtevanega pripisa. 17. Dodatne informacije: vprašanja v zvezi z razpisom se posredujejo izključno v elektronski obliki na naslov: sejmi@japti.si s pripisom »JR Sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe podjetij na mednarodnih sejmih v tujini – vprašanje«. Vprašanja morajo na zgornji elektronski naslov prispeti najpozneje 7 dni pred iztekom roka za oddajo vloge. JAPTI ni dolžan posredovati odgovora, če iz elektronskega sporočila pošiljatelja ni razvidnega zahtevanega pripisa. JAPTI bo na spletnem naslovu www.japti.si objavil odgovore na vprašanja v roku treh delovnih dni po prejemu vprašanja. Odgovori na vprašanja so sestavni del javnega razpisa in razpisne dokumentacije. 18. Obrazci za pripravo vloge Obrazec št. 1: Prijava (obvezni prilogi tega obrazca sta kopija prijavnice udeležbe na mednarodnem sejmu, iz katere so razvidni naslednji podatki o mednarodnem sejmu: ime, sejmišče, organizator, termin, cena razstavnega prostora (velja le kopija podpisane in ožigosane prijavnice, ki je opremljena z oznako »kopija enaka originalu«) in kopija izvoznega načrta podjetja). Obrazec št. 2: Izjava prijavitelja Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o že prejetih (ali zaprošenih) »de minimis« pomočeh in drugih državnih pomočeh za iste upravičene stroške Obrazec št. 4: Ocenjevalni list Obrazec št. 5: Vzorec pogodbe (parafirati) Obrazec št. 6: Naslovnica za ovojnico.
Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti