Ob-3483/12
, Stran 1607
Ob-3483/12
Javni razpis
za subvencije za zagon inovativnih podjetij v letu 2012 (P2B)
1. Izvajalec javnega razpisa
Izvajalec javnega razpisa je:
Firma: Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo
Skrajšana firma: Slovenski podjetniški sklad
Sedež: 2000 Maribor, Ulica Kneza Koclja 22.
Javni razpis je usklajen z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo, s pogodbo št. SPS-12-606410-MO.
2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa: Slovenski podjetniški sklad objavlja javni razpis na podlagi Zakona o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07 ZPOP-1), Zakona o javnih skladih (Uradni list RS, št. 77/08), Ustanovitvenega akta Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo (Uradni list RS, št. 112/04, 11/07, 43/08, 71/09), Splošnih pogojev poslovanja Slovenskega podjetniškega sklada (8. 4. 2009 veljavni z dne 3. 9. 2009), Poslovnega in finančnega načrta Slovenskega podjetniškega sklada za leto 2012 (sklep Vlade RS, št. 47602-31/2011/2 z dne 20. 12. 2011), Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (UPB2, Uradni list RS, št. 44/07), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10), Rebalansa proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Rb2012) (Uradni List RS, št. 37/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11 in 45/11), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo), Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Program ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, de minimis« (št. priglasitve: M002-5715334-2007/I) in Programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, sklep Vlade RS št. 31001-1/2007/6, ter dopolnitvami št. 31001-1/2007/8, št. 31001-1/2007/13, 31001-1/2007/17, 31001-1/2009/3 in 31001-1/2009/9.
3. Predmet javnega razpisa
Predmet razpisa so subvencije za zagon inovativnih podjetij, vključenih v subjekte inovativnega okolja (v nadaljevanju: SIO), ki jih razpisuje Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju: Sklad) v letu 2012.
Subvencije so namenjene inovativnim podjetjem. Inovativno podjetje je podjetje, ki razvija nove proizvode, procese in storitve ter se na inovativen način odziva na zahteve trgov in se osredotoča na reševanje problemov kupcev. Inovativno podjetje je hkrati tudi podjetje za katerega je značilna visoka vsebnost znanja v storitvah ali proizvodih, potencial hitre rasti, izobrazba in ekspertno znanje zaposlenih in nastop v globalni tržni niši.
Namen javnega razpisa je uspešen nadaljnji prenos razvojnih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme in ustvarjanje novih inovativno naravnanih podjetij s potencialom rasti, s poudarkom na razvoju in komercializaciji proizvodov, procesov in storitev. S tem se podpira ciljno skupino podjetij, ki je v najbolj občutljivi razvojni fazi. Njihov razvojni potencial je sicer velik, brez zagotovitve ustreznih finančnih sredstev pa je lahko hitro izgubljen. Subvencije omogočajo podjetjem, ki ne razpolagajo z zadostnimi finančnimi sredstvi hitrejši in intenzivnejši razvoj projektov in s tem izboljšanje finančnega položaja podjetij.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
4.1 Splošni pogoji
Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP), ki so organizirana kot gospodarske družbe ali samostojni podjetniki posamezniki, in delujejo v SIO.
Upravičenci po tem javnem razpisu so podjetja, katerim so bila že dodeljena sredstva po javnem razpisu P2/2011 (takrat kot ciljni skupini P2A) in na podlagi tega razpisa kandidirajo za sredstva za spodbujanje njihovega podjetja že drugo leto.
Za navedeno ciljno skupino upravičencev do financiranja namreč velja, da so upravičeni do sofinanciranja na podlagi javnih razpisov P2 za največ 3 leta, pri čemer velja, da morajo za vsako leto sofinanciranja posebej kandidirati in izpolnjevati razpisne pogoje.
Za opredelitev MSP se upoštevajo določila iz Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008. Prilogo 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008 najdete na spletni strani: http://www.podjetniskisklad.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=82.
Ob tem opozarjamo tudi na drugi odstavek 6. člena Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, ki govori o tem, da se za podjetje, ki ima partnerska podjetja ali povezana podjetja podatki, tudi glede števila zaposlenih, določijo na podlagi računovodskih izkazov in drugih podatkov podjetja ali na podlagi konsolidiranih zaključnih računov podjetja ali konsolidiranih zaključnih računov podjetja, v katerega je podjetje vključeno za namene konsolidacije, če ti obstajajo. Podatkom se prištejejo podatki za vsako partnersko podjetje.
Med SIO za potrebe tega razpisa se uvrščajo tehnološki parki, podjetniški inkubatorji in univerzitetni inkubatorji, ki so vpisani v Evidenco SIO, ki jo vodi Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI).
Izbrana podjetja bodo na poziv Sklada ali/in Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo morala sodelovati na izbranih javnih predstavitvah.
Na razpis se ne morejo prijaviti podjetja:
– katerih lastnik je SIO v deležu enakem ali večjem kot 25%,
– ki opravljajo dejavnost razvrščeno v naslednja področja, oddelke, skupine in razrede, skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in Uradni list RS, št. 17/08):
– področje A – Kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo,
– oddelek 05 – Pridobivanje premoga,
– so v težavah na podlagi računovodskih izkazov za leto 2011 skladno z opredelitvijo 2. člena Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah. Podjetje je v težavah:
– v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala,
– v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih,
– ali je podjetje v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije,
razen, če opravi ustrezno dokapitalizacijo najkasneje pred izdajo sklepa, tako, da podjetje izpolnjuje naveden vstopni pogoj in se ne šteje kot podjetje v težavah,
– ki imajo neporavnane obveznosti do Republike Slovenije,
– ki pridobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje,
– ki so navedena v seznamu podjetij, na podlagi Sklepa o objavi seznama poslovnih subjektov, (Uradni list RS, št. 43/07 in spremembe), s katerimi, na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije (ZPKor; Uradni list RS, št. 02/04), ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena ZPKor,
– ki so v preteklem obdobju 3 let (odobritev sredstev 2009–2011), že dobila državno pomoč in niso izpolnila finančnih obveznosti do Sklada.
Skupni znesek pomoči na podlagi pravila de minimis:
Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu podjetju – upravičencu na podlagi pravila de minimis ne sme presegati 200.000 EUR v obdobju treh let od zadnjega prejema takšne pomoči, ne glede na obliko ali namen pomoči. Omenjeni znesek se zniža na vrednost 100.000 EUR za podjetja, ki delujejo v cestno prometnem sektorju.
V skladu s 5. točko 2. člena Uredbe Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči de minimis se skupaj s pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški ne sme dodeliti še državna pomoč, če bi takšna kumulacija povzročila intenzivnost pomoči, ki presega že določeno intenzivnost za posebne okoliščine vsakega primera v Uredbi o skupinskih izjemah ali v odločbi, ki jo je sprejela Komisija.
4.2. Pogoji za sofinanciranje podjetja:
– podjetje mora izkazovati vsaj enega zaposlenega(*1) za polni delovni čas na dan 31. 8. 2012. Nosilec dejavnosti pri s.p.(*2) (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje) in direktor enoosebne družbe z omejeno odgovornostjo s pogodbo o poslovodenju po zavarovalni podlagi 112, kolikor je ta direktor hkrati tudi lastnik te družbe, se za potrebe tega razpisa upošteva kot zaposlena oseba, če je v podjetju zaposlen za polni delovni čas,
(*1) V skladu s 66. členom Zakona o delovnih razmerjih, veljajo določene pravice pose-bnim skupinam zaposlenih, da delajo krajši delovni čas, glede socialnih in drugih pravic in so le-ti izenačeni z delavci, ki delajo poln delovni čas.«
(*2) V primeru samostojnih podjetnikov se kot zaposlena oseba po tem javnem razpisu šteje tudi oseba, ki je nosilka dejavnosti in je zavarovana za polni delovni čas (polni delovni čas in zavarovalna osnova 005). V primerih, ko 66. člen Zakona o delovnih razmerjih določa v posebnih primerih krajši delovni čas, se šteje, da je pogoj iz te točke javnega razpisa izpolnjen.
– podjetje mora biti v času trajanja sofinanciranja član SIO, v katerem mora biti tudi fizično prisotno, kar dokazuje z najemno pogodbo,
– kadar pride do večjih sprememb pri poslovanju podjetja, ki ga podjetje pri pripravi poslovnega načrta ni moglo predvideti, zaradi česar prihaja do razhajanja dejanskega stanja od stanja v poslovnem načrtu, ki je bil predložen ob prvi kandidaturi na razpis P2 (v 2011), mora podjetje pripraviti noveliran poslovni načrt, ki mora izkazovati: zaprto finančno konstrukcijo in razvidno likvidnost podjetja za obdobje 3 let.
5. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje
Podjetja se ne točkujejo.
Sofinanciranje se odobri pod pogojem, da podjetje pridobi pozitivno mnenje Sklada o realizaciji ciljev in izpolnjevanju pogojev za nadaljnjo kandidaturo za leto 2012 (status mnenja o realizaciji projekta: pozitivno; stanje projekta: nezaključen projekt).
Mnenje Sklada se izda na podlagi naslednjih podatkov oziroma poročil:
– primerjavo dejanskega stanja projekta s cilji iz poslovnega načrta, ki je bil podlaga za odobritev vloge podjetja po javnem razpisu P2 v letu 2011, v okviru ciljne skupine P2A in pojasnitvijo odstopanj v primeru le teh (odstopanja od zaposlitvenega, finančnega, poslovnega, časovnega vidika,…);
– podrobno poročilo o dejansko izvedenih aktivnostih v letu 2011 v zvezi s prijavljenim projektom;
– posebna priloga: poročilo SIO o izpolnjevanju ciljev poslovnega načrta. SIO poda mnenje o projektu, ki je lahko negativno ali pozitivno.
Možnosti nadaljevanja sofinanciranja ima podjetje, ki je v prejšnjem letu doseglo zastavljene cilje, skladno s poslovnim načrtom, ki je bil osnova za sofinanciranje v prejšnjem letu.
V primeru potreb po dodatnih informacijah, se opravi še ogled v podjetju.
Komisija za dodelitev sredstev poda predlog Upravi Sklada v odločanje za vse formalno popolne in pravno formalno ustrezne vloge, s pridobljenim pozitivnim kot tudi negativnim mnenjem.
Direktor Sklada sprejme končno odločitev s sklepom o odobritvi oziroma sklepom o neodobritvi vloge.
6. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Okvirna višina subvencij za v letu 2012 po tem razpisu znaša 1.280.000 EUR. Sredstva v višini 780.000 EUR bo zagotovil Sklad, sredstva v višini 500.000 EUR pa bodo zagotovljena iz Proračuna RS za leto 2012.
Maksimalna višina subvencije za podjetje je 20.000 EUR.
7. Upravičeni stroški
Upravičeni stroški so:
– plače zaposlenih, ki delajo na razvoju in dohodek iz pogodbe o poslovodenju, ki je sklenjena na podlagi zavarovalne osnove 112(*3); maksimalni upravičen strošek mesečne plače ali dohodka iz pogodbe o poslovodenju je 1.600 EUR (1 bruto) na zaposlenega, ki dela na razvoju; samostojni podjetniki, kot nosilci dejavnosti niso upravičeni do povračila stroškov plač in prispevkov; Sklad ne upošteva druge oblike izplačil (regres, avtorske pogodbe, honorarje, idr).
(*3) Velja samo za poslovodje pri enoosebnih družbah z omejeno odgovornostjo, v primerih ko je poslovodja hkrati tudi lastnik podjetja.
– stroški promocije do 5.000,00 EUR,
– stroški najema opreme za realizacijo projekta, vendar največ 5.000 EUR,
– stroški najema poslovnih prostorov v SIO. Za kritje stroškov najemnine lahko podjetje pridobi maksimalno 6 EUR/m2 (za podjetja v podjetniških inkubatorjih in tehnoloških parkih) in maksimalno 3 EUR/m2 (za podjetja v univerzitetnih inkubatorjih) in se izplača na osnovi podatkov iz najemne pogodbe,
– stroški testiranja in dodatnega usposabljanja projekta,
– materialni stroški, ki so namenjeni razvoju storitev oziroma proizvoda prijavljenega projekta,
– nematerialni stroški v povezavi z razvojem prijavljenega projekta (nematerialne investicije zajemajo pridobivanje posebnih certifikatov in standardov, zaščito lastnega znanja-patenti, nakup licenc).
Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Prav tako med upravičene stroške ne spadajo cestno prevozna sredstva.
Financiranje oziroma zapiranje finančne konstrukcije projekta z leasingom in kompenzacijami ni dovoljeno.
Podjetje mora izkazovati ekonomsko in pravno lastništvo materialnih in nematerialnih investicij, ki bodo financirani po tem javnem razpisu.
Zamenjava načrtovane opreme in storitev v okviru upravičenih stroškov je možna tudi po sklenitvi pogodbe o subvencioniranju s podjetjem. Zamenjava je možna za enakovredno ali boljšo opremo ali storitev (posebej pri tehnološki opremi (predvsem računalniški), kjer prihaja do naglih sprememb). Zamenjava načrtovane opreme in storitev v okviru upravičenih stroškov je možna na podlagi prošnje podjetja in soglasja Sklada. Podjetje mora pridobiti to soglasje Sklada pred naročilom oziroma nakupom opreme ali storitev. V primeru odobritve drugih sprememb pa bo Sklad sklenil s podjetjem aneks k pogodbi o izplačilu subvencije.
Nabava opreme in/ali storitev, ki sodijo med upravičene stroške (razen plač), je dovoljena le od tretjih oseb, po tržnih pogojih. Pri tem velja, da tretja oseba ne sme biti več kot 25% povezana (lastniški delež ali glasovalne pravice) s podjetjem-upravičencem. Prav tako se oprema in/ali storitev, ki sodi med upravičene stroške ne more nabavljati od oseb v sorodstvenem razmerju z lastniki podjetja. Sklad lahko vlagatelja pozove na dodatno obrazložitev ustreznosti posameznega stroška.
Upravičenec za izplačane upravičene stroške ne sme pridobiti nikakršnih drugih javnih sredstev. V primeru ugotovitve dvojnega financiranja potrjenega projekta iz različnih javnih virov, lahko Sklad prekine izplačevanje sredstev in odstopi od pogodbe ter zahteva vrnitev vseh že izplačanih sredstev v realni vrednosti, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
8. Obdobje upravičenosti izdatkov
Subvencija se odobri za upravičene stroške projekta nastale od 1. 9. 2011 do 20. 9. 2012.
9. Oddaja zahtevka za izplačilo subvencije
Upravičenec mora poslati zahtevek za sofinanciranje najkasneje do 27. 9. 2012.
Pri zahtevku je potrebno predložiti:
– seznam računov-stroškovnik za upravičene stroške projekta (obrazec 3),
– originalni računi in dokazila o plačanih računih upravičenih stroškov projekta,
– končno poročilo,
– potrdilo (kopija veljavne najemne pogodbe), da je podjetje fizično prisotno v SIO,
– izjava upravičenca o številu zaposlenih na dan 31. 8. 2012, podpisana s strani odgovorne osebe.
Vzorec zahtevka je v prilogi 1 razpisne dokumentacije.
10. Rok za predložitev vlog
Rok za predložitev vlog je 3. 8. 2012.
Merilo za pravočasno prispelo vlogo je poštni žig odtisnjen na ovojnici, ki za obravnavo ne sme biti kasnejši od datuma roka za predložitev vlog. V primeru neposredne predložitve vloge na sedežu Sklada, pa datum, vpisan na potrdilu Sklada o prejemu pošiljke.
Vloge, ki ne bodo pravočasne, se kot prepozne zavržejo.
11. Datumi odpiranj vlog
Odpiranje se bo izvedlo v roku treh delovnih dni od navedenega roka za predložitev vlog.
Odpiranje vlog ni javno.
12. Obveščanje o izboru
Komisija za dodelitev sredstev bo obravnavala vse pravočasne, formalno popolne in ustrezne vloge.
Sklad bo, najkasneje v roku 30 dni od roka za odpiranje vlog, posredovala vlagateljem sklep o odobritvi ali neodobritvi subvencije Sklada.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Sklada. Zoper sklep o odobritvi oziroma neodobritvi subvencije je možno sprožiti upravni spor na Upravno sodišče Republike Slovenije.
Če se upravičenec v roku 8 delovnih dni od prejema in poziva k podpisu pogodbe ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
13. Razpoložljivost razpisne dokumentacije in dodatne informacije
Razpisna dokumentacija vsebuje: navodila, besedilo javnega razpisa, vzorec prijavnega lista za subvencije za zagon inovativnih podjetij, vzorec pogodbe o izplačilu subvencije, zahtevek za subvencijo z obrazci.
Razpisna dokumentacija je dosegljiva v pisni obliki na sedežu Slovenskega podjetniškega sklada, Ulica kneza Koclja 22, Maribor, v pisarni št. 8, pri višjem referentu 1 (Marjana Šipek) za državne pomoči in rizične naložbe, vsak delovni dan, med 9. in 14. uro in na spletni strani, www.podjetniskisklad.si.
Vse ostale informacije dobite na tel. 02/234-12-72 mag. Manfred Lepej in 02/234-12-64 mag. Boštjan Vidovič ali na e-pošti bostjan.vidovic@podjetniskisklad.si.
14. Vsebina vloge
1. Prijavni list za subvencije za zagon inovativnih podjetij. Spletni obrazec, ki ga najdete na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si, obvezno izpolnite in posredujte v tiskani in elektronski obliki, skladno z navodili spletnega obrazca. Spletni obrazec omogoča elektronsko pošiljanje in tiskanje prijavnega lista. Tiskani prijavni list potrdite s podpisom in štampiljko(*4) ter ga predložite v vlogi. Pred tiskanjem spletnega obrazca je potrebno le tega potrditi!
(*4) Če podjetje ne posluje z štampiljko mora to napisati.
2. Seznam upravičenih stroškov (obrazec 2(*5)) s priloženimi kopijami računov, predračuni, ponudbami, kalkulacijami plač in najemnin in obrazložitvijo izbora opreme/storitev in ponudnika opreme/storitev. V obrazec 2 morajo biti zaporedno vpisani in oštevilčeni vsi računi, predračuni, ponudbe, kalkulacije plač in najemnine z neto vrednostmi (brez DDV) in kumulativnim seštevkom. Obrazec 2 je v prilogi spletnega obrazca Prijavni list za subvencije za zagon inovativnih podjetij. Najdete ga na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si (izpolnite ga hkrati s prijavnim listom).
(*5) Obrazec 2 razpisne dokumentacije, ki ga izpolnite v sklopu prijavnega obrazca (stroškovnik) preko spleta.
3. Bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za leto 2011 (potrebno je natisniti enako kot je oddana na AJPES).
4. Mnenje oziroma poročilo SIO; Iz poročila mora biti razvidno, da je podjetje vključeno v tej instituciji. Poročilo mora vsebovati tudi oceno o uspešnosti podjetja (razvojno, finančno, kadrovsko, ipd), z analizo dejanskega stanja, ki potrjuje končno oceno.
5. a) V primeru, da poslovnega načrta ne spreminja ga ni potrebno ponovno oddati, podjetja pa mora priložiti izjavo, da ni bilo sprememb pri izpolnjevanju poslovnega načrta in uresničevanju le tega.
b) Noveliran poslovni načrt z navedenimi razlogi odstopanj od osnovnega poslovnega načrta.(*6) Noveliran poslovni načrt mora vsebovati tudi obstoječe in planirane bilance stanja, izkaz poslovnega izida in izkaz denarnih tokov, pri čemer noveliran poslovni načrt ne sme bistveno spreminjati projekta in zadanih ciljev.
(*6) Za izdelavo poslovnega načrta se lahko uporabi naš pripomoček, ki pa ni edina ali privilegirana oblika poslovnega načrta. V primeru pisanja poslovnega načrta brez našega pripomočka je potrebno prikazati planirano bilanco stanja in plan izkaza poslovnega izida ter prikaz denarnih tokov vsaj za naslednja 3 leta po oddaji vloge.
Vsebina vloge mora biti urejena po zaporedju od št. 1 do št. 5 in predložena v fizični obliki. Posredovana elektronska oblika prijavnega lista in natisnjena oblika spletnega obrazca prijavnega lista morata biti enaki. V primeru razlik med oddano natisnjeno obliko in elektronsko obliko se bo upoštevala natisnjena oblika prijavnega lista.
Sklad lahko od vlagatelja zahteva tudi dodatna pojasnila.
Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj pisno pozvan k dopolnitvi vloge. Če vloga v predvidenem roku (največ 5 dni) ne bo dopolnjena oziroma spremenjena, se kot nepopolna zavrže.
Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev iz razpisne dokumentacije, se kot neustrezna zavrne.
Vsi podatki iz vloge so javni, razen tisti, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge ter naj navede zakaj to predstavlja poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo in na podatke potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa.
15. Oddaja vlog
Vlogo v pisni obliki vloži vlagatelj po pošti ali neposredno na sedež Sklada.
Vlogo za subvencije za zagon podjetij pošljite(*7) na naslov: Slovenski podjetniški sklad, Ulica kneza Koclja 22, 2000 Maribor, S pripisom »Ne odpiraj – P2B/11«.
(*7) Naslovnica za ovojnico je oblikovana v obrazcu 4 razpisne dokumentacije.
Neposredna predložitev vlog na sedežu Sklada (Ulica kneza Koclja 22, Maribor) je možna vsak delovni dan, v pisarni št. 05 – poslovni sekretariat, med 9. in 15. uro.
Slovenski podjetniški sklad