Uradni list

Številka 53
Uradni list RS, št. 53/2012 z dne 13. 7. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 53/2012 z dne 13. 7. 2012

Kazalo

Št. 138 Ob-3436/12 , Stran 1622
Št. 138 Ob-3436/12
Na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10), 35., 36., 37., 38. in 39. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) ter sklepa Občinskega sveta Občine Šenčur z dne 30. 5. 2012 Občina Šenčur objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo nepremičnine
1. Ime in sedež prodajalca – organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur. 2. Opis predmeta prodaje: predmet prodaje je nepremičnina, parc. št. 1716/5, pašnik, v izmeri 556 m2, ID nepremičnine 4890079, k.o. 2106 – Visoko. Izhodiščna vrednost nepremičnine znaša 34.750,00 EUR. Nepremičnina leži delno v območju stavbnih zemljišč, delno pa v območju kmetijskih zemljišč – gozd. Nepremičnina se prodaja kot zaključena celota, vendar je objavljena tudi javna prodaja kmetijskih zemljišč pri Upravni enoti Kranj. 3. V ceno ni vštet 20% davek na dodano vrednost za nezazidano stavbno zemljišče oziroma 2% davek na promet nepremičnin za kmetijsko zemljišče, stroški sestave in overitve pogodbe ter stroški vpisa v zemljiško knjigo, ki ga plača kupec. 4. Kmetijsko zemljišče se bo prodalo v skladu z Zakonom o kmetijskih zemljiščih, ponudba za njegovo prodajo pa bo izobešena na oglasni deski Upravne enote Kranj in Občine Šenčur ter na enotnem državnem portalu e-uprava. Pogoj za veljavnost ponudbe je, da ponudnik, poleg sprejema ponudbe za odkup zgoraj navedenega stavbnega zemljišča, v zakonitem roku, vloži na Upravni enoti Kranj, vlogo za sprejem ponudbe za prodajo zgoraj navedenega zemljišča. 5. Na javnem zbiranju ponudb za prodajo nepremičnine lahko sodelujejo fizične in pravne osebe pod naslednjimi pogoji: – da v ponudbi navedejo nepremičnino z izhodiščno ceno ali ceno nad izhodiščno ceno, – da predložijo potrdilo o državljanstvu oziroma izpisek iz sodnega registra za pravne osebe, – da plačajo varščino v višini 10% od izhodiščne cene, – izbrani ponudnik mora v 15 dneh po prejemu sklepa skleniti pogodbo in plačati kupnino v 8 dneh po podpisu pogodbe v enkratnem znesku. 6. Rok za oddajo ponudbe, oblika in pogoji, pod katerimi morajo zainteresirani kupci predložiti ponudbo: a) Ponudniki morajo oddati pisne ponudbe z dokazili in prilogami v zaprti kuverti, najkasneje do 2. 8. 2012, do 12. ure, na naslov: Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur, z oznako: »Ne odpiraj – Javno zbiranje ponudb za prodajo nepremičnine – Ponudba za odkup«. Na hrbtni strani kuverte mora biti označen naziv in naslov ponudnika. b) V pisni ponudbi morajo ponudniki navesti oziroma predložiti: – naziv ponudnika (fizične osebe: ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, telefonsko številko, EMŠO, davčno številko, transakcijski račun in potrdilo o državljanstvu; pravne osebe: naziv in sedež, telefonsko številko, matično številko, davčno številko, transakcijski račun, navedba zakonitega zastopnika oziroma podpisnika pogodbe in izpisek iz sodnega registra); – predmet ponudbe, kjer mora biti jasno razvidna ponujena cena, ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene; – dokazilo o plačilu varščine, v višini 10% od izklicne cene na račun Občine Šenčur, št. 01317-0100006973, z navedbo »Varščina – prodaja nepremičnine«. Plačana varščina se izbranemu ponudniku vračuna v kupnino, vsem drugim, ki na razpisu ne bodo uspeli, pa bo brez obresti vrnjena v 30 dneh po izboru najugodnejšega ponudnika. Ponudba mora veljati vsaj 90 dni po roku za oddajo ponudb. 7. Zemljišče se prodaja po načelu »videno – kupljeno«, zato morebitne reklamacije po sklenitvi pogodbe ne bodo mogoče. 8. Če se bo za posamezno nepremičnino prijavilo več ponudnikov, ki bodo izpolnjevali razpisne pogoje, bo imel prednost tisti, ki za nepremičnino ponudi višjo ceno. 9. Čas in kraj odpiranja ponudb Javno odpiranje ponudb bo 3. 8. 2012, ob 10. uri, v sejni sobi Občine Šenčur. Upoštevane bodo le pravilno opremljene ponudbe, ki bodo pravočasno prispele na naslov Občine Šenčur. Predstavniki ponudnikov – pravnih oseb, ki bodo prisotni pri javnem odpiranju ponudb, morajo pred pričetkom javnega odpiranja ponudb komisiji izročiti pisna pooblastila za sodelovanje pri javnem odpiranju ponudb. Ponudniki – fizične osebe, ki bodo prisotne pri javnem odpiranju ponudb pa morajo pred pričetkom javnega odpiranja ponudb komisiji izročiti na vpogled osebni dokument s fotografijo. Pravočasno prispele ponudbe bo obravnavala komisija za odpiranje ponudb, ki bo vse ponudnike o izboru najugodnejšega ponudnika obvestila v 15 dneh po javnem odpiranju ponudb. Če bo več ponudb enakih, se pri izbiri najugodnejšega ponudnika upošteva načelo proste presoje. 10. Način in rok plačila kupnine: z izbranim ponudnikom bo sklenjena pogodba v roku 15 dni po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika, celotno kupnino pa je izbrani ponudnik dolžan plačati na račun Občine Šenčur, št. 01317-0100006973, v roku 8 dni po podpisu pogodbe. Plačilo celotne kupnine v tem roku je bistvena sestavina pogodbe. Kupec nosi vse stroške v zvezi s prodajo nepremičnin (plačilo davka, stroški notarskih storitev, vknjižba lastninske pravice na svoje ime). 11. Ustavitev postopka: prodajalec na podlagi tega zbiranja ponudb ni zavezan k sklenitvi pogodbe o prodaji nepremičnine z najugodnejšim ponudnikom oziroma lahko ustavi začeti postopek prodaje nepremičnine vse do sklenitve pravnega posla (pogodbe), brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti. V tem primeru se ponudnikom povrne vplačana varščina v roku 8 dni brez obresti. 12. Podrobnejše informacije: dodatne informacije v zvezi s predmetom prodaje lahko zainteresirani ponudniki dobijo na tel. 04/25-19-102, pri Mariji Cankar. Ogled nepremičnine je možen po predhodnem telefonskem dogovoru.
Občina Šenčur

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti