Uradni list

Številka 55
Uradni list RS, št. 55/2012 z dne 20. 7. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 55/2012 z dne 20. 7. 2012

Kazalo

Št. 54450-1/2012/3 Ob-3610/12 , Stran 1667
Št. 54450-1/2012/3 Ob-3610/12
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 37/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11, 22/12 – ZUKN-C in 37/12), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB4, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZURS-F in 21/12), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – UPB5, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11 in 40/12 – ZUJF), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007 in sklepa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, v vlogi organa upravljanja o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, z dne 9. 7. 2012, št. OP RČV 3/1/26-0-MŠŠ objavlja Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport
javni razpis
za sofinanciranje projekta »Znanje za prihodnost«
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3. 1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Družba prihodnosti temelji na vrhunskem znanju ter visokih etičnih in vrednotnih standardih, kar dolgoročno prispeva k dviganju splošne blaginje v slovenski družbi, njeni inovativnosti, gospodarski rasti, večji zaposljivosti in pravični razdelitvi možnosti posameznikov in skupin za uspešno vključevanje vanjo. Ne gre samo za to, da industrija rabi nove ideje, tudi šola mora zagotoviti pogoje za razvijanje odprtosti duha, sposobnosti za sodelovanje. Razviti je treba etiko udeleženosti in sodelovalnega učenja. To naj bi dosegli z neposrednim dialogom in sodelovanjem med nosilci vrhunskega znanja z mladimi ter njihovimi učitelji. Projekt ustvarja pogoje za krepitev odličnosti znanja srednješolcev in sicer s povezovanjem med znanstveniki in tistimi mladimi, ki želijo poglabljati znanje na določenem področju v okviru projektnih/raziskovalnih nalog, ki jih izvajajo srednje šole. S projektom tako želimo nadgraditi prakso, ki jo izvajajo številne srednje šole na področju mladinskega raziskovalnega dela. S projektom krepimo možnosti za sodelovanje med znanstveniki in mladimi v različnih regijah Slovenije (tudi tistih, kjer ni večjih raziskovalnih centrov). Hkrati s projektom krepimo oblike medgeneracijskega sodelovanja. Obvezna sestavina vsakega konkretnega sodelovanja s šolami je tudi aktualiziranje etičnih vprašanj povezanih z ustvarjanjem in prenosom znanja. Dodana vrednost projekta je tako: možnost sodelovanja mladih iz različnih regij Slovenije z znanstveniki, krepitev medgeneracijskega sodelovanja ter ozaveščanje o etičnih dimenzijah raziskovanja in bivanja. Cilj projekta je razviti raziskovalne naloge, pri katerih bodo sodelovali znanstveniki (mentorji), ki se ukvarjajo z ustvarjanjem novega znanja in srednje šole, ter ob tem spodbuditi vključevanje mladih in njihovo inovativnost ob razreševanju konkretnih razvojnih vprašanj sodobne družbe. Vloga mentorja je vključevanje mladih v razvojno-raziskovalno delo oziroma sodelovanje pri oblikovanju in izvedbi raziskovalnih projektov šol. Obvezni del tega sodelovanja je tudi vključevanje etičnih dimenzij razvojno-raziskovalnega dela. Predmet sodelovanja med nosilci vrhunskega znanja, dijaki in njihovimi učitelji je prenos in soustvarjanje novega znanja na konkretnih projektih v okviru mladinske raziskovalne dejavnosti ter ob tem aktualiziranje etičnih in vrednostnih vprašanj raziskovanja, znanosti ter bivanja v sodobni družbi. Ta cilj projekta se povezuje z naslednjimi cilji in nalogami: – vključevanje nosilcev vrhunskega znanja v trajno sodelovanje in dialog z mladimi ter njihovimi učitelji na področju mladinske raziskovalne dejavnosti tako v okviru pridobivanja in ustvarjanja novega znanja kot tudi osmišljevanja le-tega z vidika etičnih vprašanj, ki se pri tovrstnem delu odpirajo, – krepitev medgeneracijskega sodelovanja med znanstveniki in mladimi, – zagotavljanje dostopnosti sodelovanja nosilcev vrhunskega znanja z mladimi in njihovimi učitelji v različnih slovenskih regijah, – oblikovanje strokovnih podlag za vključevanje etičnih, moralnih in vrednotnih vidikov v razvojno-raziskovalno ter vzgojno-izobraževalno delo, – dejavnosti za promocijo (predavanja, delavnice, okrogle mize, posveti, vključevanje v medije, TV, radio, splet idr.). Načrtovani rezultati projekta so: – izvedba raziskovalnih nalog med razvojno-raziskovalnimi institucijami in šolami v okviru mladinskega raziskovalnega dela (najmanj 10), – izvedba okroglih miz na temo prenosa vrhunskega znanja in etičnih vprašanj v družbi znanja učiteljem in učencem (2), – izdelava poročil o izvajanju raziskovalnih nalog (najmanj 10), – oblikovanje modelov in pedagoških strategij prenosa vrhunskega znanja in spodbujanja inovativnosti mladih ter vključevanja etičnih in moralnih vprašanj v kurikule (1), – izvedba zaključne konference, – promocija projekta. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijava na javni razpis mora biti skladna z namenom razpisa. Obvezno je, da projekt upošteva časovni in finančni okvir javnega razpisa ter zajema vse razpisane aktivnosti. Sofinanciranje operacije, ki je predmet prijave na javni razpis, ne sme predstavljati državne pomoči. Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje: – prijavitelj mora biti oseba javnega prava, ki je kot nosilka/koordinatorka projekta registrirana za opravljanje razvojno-raziskovalne dejavnosti, – prijavitelj mora priložiti izjavo, da je oziroma bo oseba, ki bo prijavljena kot koordinator projekta v delovnem razmerju pri prijavitelju, – prijavitelj mora priložiti konzorcijsko pogodbo z vsemi predvidenimi konzorcijskimi organizacijami, s katerimi bo izvajal projekt, – prijavitelj oziroma partnerji ima/imajo ustrezne reference s predmetnega področja, in sicer priprave izobraževalnih programov, razvoja inovativnih pristopov in metod za izobraževanje, izvajanja seminarjev za učitelje in priprave učnih gradiv in učbenikov za izobraževanje. Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: – ima poravnane zapadle obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije, – da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU, – je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik, – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta, – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, – zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini, – ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08 – KZ-1 in 66/08 – popr.): – hudodelsko združevanje, – sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje koristi za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, – goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in davčna zatajitev, – pranje denarja. Posamezni prijavitelj se lahko na razpis prijavi samostojno ali v konzorciju partnerjev za izvedbo projekta. V primeru, ko skupno prijavo odda več pravnih in/ali fizičnih oseb, podpišejo in predložijo konzorcijsko pogodbo. Skupno prijavo na razpis odda v imenu vseh članov konzorcija poslovodeči konzorcijski partner. Ministrstvo bo izbralo enega prijavitelja. Prijavitelji morajo posredovati prijavo in pri tem zagotoviti in izkazati: – skladnost projekta z razpisanim vsebinskim področjem na katerega je prijavljen. Projekti, ki ne bodo načrtovani skladno z razpisanimi vsebinskimi področji, ne bodo upoštevani v nadaljnjem postopku izbora, – skladnost organizacijskega in terminskega načrta projekta z načrtovanimi vsebinami in zahtevami glede pričakovanih obveznih rezultatov, – jasno predstavljen celovit inovativni pristop, ki zagotavlja trajnostni prenos vrhunskega znanja na učence in dijake. Popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije. Prijaviteljem, ki ne bodo izpolnjevali splošnih in posebnih pogojev, se vloga zavrže. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu); Izločitveno merilo: če je eno od meril ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Merila: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 203 točk. Izbran bo prijavitelj, ki bo zbral največje število točk, vendar ne manj kot 110 točk. V primeru, da bo dve ali več prijav doseglo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva seštevek točk iz merila »II. Reference in izkušnje prijavitelja in partnerjev za izvedbo projekta« in »III. Prispevek k povečanju zaposlitvenih možnosti«. Izbran bo prijavitelj, ki bo v seštevku teh dveh meril prejel večje število točk. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3. 1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis je 700.000,00 EUR. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva, ter roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za projekt znaša 700.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2012: 100.000,00 EUR od tega – 85.000,00 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in – 15.000,00 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%); – za proračunsko leto 2013: 300.000,00 EUR od tega – 255.000,00 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in – 45.000,00 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%); – za proračunsko leto 2014: 300.000,00 EUR od tega – 255.000,00 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in – 45.000,00 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%); V skladu s pogoji 24. in 25. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v višini 14,28% od vrednosti pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo bo sofinanciralo upravičene stroške, ki bodo nastali v času od 15. 7. 2012 do 31. 8. 2014. Obdobje upravičenosti izdatkov je od 15. 7. 2012 do 31. 12. 2014. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo prek študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje operacije, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, stroški hotelskih nastanitev, prevozi), – kotizacija (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovnih delavcev VIZ, udeležbe na konferencah in posvetih glede na razpisano temo, po predhodni odobritvi ministrstva), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (če nakup odobri ministrstvo in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo), – davek na dodano vrednost (DDV), – posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15,00% neposrednih upravičenih stroškov. Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so naslednji: – delo po podjemni pogodbi, – delo po avtorski pogodbi, – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo preko študentskega servisa, – stroški oglaševalskih storitev, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacija. Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v navodilih ministrstva, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013) ter točki 2.2 in Prilogi 4 navodil ministrstva. 10. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu. 11. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007 – 2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). 12. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. 13. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 14. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. 15. Zagotavljanje enakih možnosti Upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES. 16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ. Upravičenec se zavezuje k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Uradni list RS, št. 94/07), Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Uradni list RS, št. 42/06, 60/06, 26/07, 33/07, 67/07, 10/08 in 68/08) in 37. členom Uredbe 1083/2006/ES. 17. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 18. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES Upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES. 19. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 20. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 14. 8. 2012 do 13. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis »Znanje za prihodnost«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v zgoraj določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 21. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljevanju besedila: komisija), ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport. Odpiranje prispelih vlog bo dne 20. 8. 2012 ob 13. uri, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, Ljubljana (sejna soba P23/24) in bo javno. Komisija bo v roku 8 dni od dneva odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge ne bodo popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. 22. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo s sklepom ministra o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog. Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. 23. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, www.mizks.gov.si (Projektna enota za izvajanje kohezijske politike / javni razpisi). Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno na Ministrstvu za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, 5. nadstropje, Sektor za razvoj izobraževanja, pri Martini Vrhovec vsak delovni dan med 10. in 14. uro. Za dodatne informacije lahko pokličete 01 400 5312 ali pišete na elektronski naslov martina.vrhovec@gov.si. 24. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti