Št. 365/2012 Ob-3851/12
, Stran 1913
Št. 365/2012 Ob-3851/12
Občina Izola – Comune di Isola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ki jo zastopa župan mag. Igor Kolenc (v nadaljevanju: Občina), na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnostih (Uradni list RS, št. 86/10), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnostih (Uradni list RS, št. 34/11) in Pravilnika o oddajanju nepremičnega premoženja v najem (Uradne objave Občine Izola, št. 24/2009, 13/11 in 4/12), objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo nepremičnin v lasti Občine Izola
I. Predmet oddaje
Predmet oddaje z javnim zbiranjem ponudb je:
– del nepremičnine s parc. št. 1280, k.o. Izola, v skupni izmeri 80 m2.
Skupna površina vključuje najem:
– površine za postavitev enostavnega objekta, in sicer večnamenskega tipskega zabojnika ali kioska, v tlorisni površini največ do 30 m2, ter površine za postavitev odprtega sezonskega gostinskega vrta, v skupni izmeri do 50 m2.
Nepremičnina se odda v najem za določen čas, in sicer za obdobje petih let, z možnostjo podaljšanja.
Izklicna cena letne najemnine je 9.990 EUR.
II. Pogoji najema
Ponudnik mora v odprtem razpisnem roku vplačati varščino v višini 10 % izklicne cene na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, TRR št: 01240-0100006381, s pripisom »vplačilo varščine«. Izbranemu ponudniku se bo varščina poračunala z najemnino, ostalim pa bo vrnjena v 30 dneh po opravljeni izbiri na pripisan TRR ponudnika.
Najemnina za prodajno mesto se poravna v 30 dneh po izstavitvi računa na transakcijski račun Občine Izola, št. 01240-0100006381, ki se vodi pri Banki Slovenije. Plačilo najemnine v določenem roku je bistvena sestavina najemne pogodbe, če najemnik ne poravna najemnine v določenem roku, se šteje pogodba za razdrto.
Najemnika bremenijo vsi stroški pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje ter vse davčne dajatve. Vsi stroški obratovanja so breme najemnika.
Območje, ki je predmet oddaje, ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zaradi česar Občina ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Prodajnega mesta, ki ga je izbrani ponudnik pridobil v najem po tem razpisu, ne sme oddajati v podnajem.
Vsak izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja prodajnega mesta zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje ter pri tem upoštevati zakonodajo iz predmetnega področja (Uredbo o vrstah objektov glede na zahtevnost, Odlok o zazidalnem načrtu Marina) in pridobiti vsa potrebna soglasja za obratovanje.
III. Vsebina ponudbe
Da se bo ponudba štela za popolno in jo bo komisija obravnavala, mora biti ponudba v vsebini oziroma obliki in s prilogami, kot sledi:
– izpolnjen obrazec Prijava z jasnim opisom ponudbe glede na merila ocenjevanja;
– fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, ki ni starejši od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe;
– potrdilo Davčnega urada RS o poravnanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe;
– izjava o poravnanih obveznostih do Občine Izola – Priloga 3;
– izjavo o sprejemanju razpisnih pogojev – Priloga 1;
– podpisan vzorec pogodbe – Priloga 2;
– dokazilo o vplačani varščini;
– koncept programa ponudnika.
IV. Rok in način oddaje ponudbe
Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Ponudba mora biti izdelana v slovenskem jeziku, vsebovati mora izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili.
Predlagatelji morajo ponudbo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko, najpozneje do 1. 9. 2012 (datum poštnega žiga), na naslov Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ali osebno, v sprejemno pisarno Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici, z oznako »Javno zbiranje ponudb parc. št. 1280 – Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika.
Ponudbe pod izklicno ceno, nepopolne ponudbe in prijave ponudnikov, ki imajo do Občine Izola neporavnane obveznosti, ne bodo upoštevane. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 30 dni od dneva zaključka razpisnega roka.
Nepravočasne in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb neodprte vrnjene ponudniku.
V. Odpiranje ponudb
Odpiranje ponudb bo javno. Prispele ponudbe bo obravnavala komisija za oddajo nepremičnega premoženja v najem, imenovana s sklepom župana, št. 011-4/2011.
Javno odpiranje ponudb se bo opravilo dne 5. 9. 2012, od 16. ure dalje, v sejni sobi Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Ponudbe se bodo odpirale in obravnavale po vrstnem redu, po katerem so bile predložene.
VI. Merila za ocenitev ponudb
Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika so:
– ponujena letna najemnina za predmet oddaje,
– ponudba na prodajnem mestu,
– koncept ponudnika.
Za najugodnejšega ponudnika bo izbran ponudnik, ki bo izpolnil vse razpisne pogoje in dosegel najvišje število točk. V primeru, če bi dva ali več ponudnikov dosegla enako najvišje število točk, komisija pozove ponudnike na pogajanja. Po zaključku postopka Komisija predlaga županu končno odločitev. Merila so podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji
VII. Postopek po odpiranju ponudb
Pristojni organ po prejemu zapisnika komisije izda odločbo o izboru najemnika, ki jo vroči vsem ponudnikom. Ponudniki bodo z odločbo o izbiri obveščeni najkasneje v roku treh dni.
Z izbranim ponudnikom bo sklenjena najemna pogodba najpozneje v petnajstih dneh po opravljeni izbiri. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, Občina rok za sklenitev pogodbe podaljša za 15 dni. Če izbrani ponudnik ne podpiše pogodbe niti v podaljšanem roku, Občina zadrži njegovo varščino in sklene pogodbo z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. Najemna pogodba bo sklenjena v obliki notarskega zapisa, in sicer za določen čas 5 let. Stroške notarskega zapisa plača najemnik.
VIII. Drugi pogoji javnega razpisa
Občina Izola si pridržuje pravico, da, ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerih koli posledic zase in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil nastopajo:
– na lokaciji ne izbere nobenega od ponudnikov in kadarkoli lahko ustavi postopek oddaje nepremičnin in sklenitev pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov (varščina),
– po prejemu ponudb z izbranimi ponudniki izvede dodatna pogajanja.
Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izklicna cena posameznega prodajnega mesta, je javno zbiranje ponudb neuspešno. O neuspelem javnem zbiranju ponudb se obvesti ponudnike v osmih dneh od obravnavanja prispelih ponudb.
IX. Ogled nepremičnin in razpisna dokumentacija
Predmet najema si je mogoče ogledati po predhodnem dogovoru. Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo ponudb dosegljiva na spletni strani Občine Izola, www.izola.si, zainteresirani ponudniki pa jo lahko v času uradnih ur prevzamejo tudi v pisarni Občine Izola št. 16, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Razpisna dokumentacija je brezplačna.
Dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani v času uradnih ur, tel. 05/660-01-03 ali po el. pošti na: irena.zavrtanik@izola.si.
Občina Izola