Ob-3939/12
, Stran 1932
Ob-3939/12
Obvestilo
o javnem naročilu gradenj sanacija strehe in ureditev podstrešnih prostorov v gradu Metlika Lokacija – Občina Metlika, JV Slovenija, Slovenija
1. Referenčna številka dokumenta: 411-7/2010-3N.
2. Postopek: odprti lokalni postopek.
3. Program: Operativni program IPA SI-HR 2007-2013.
4. Financiranje: projekt sofinancira Evropska unija v skladu s pravili OP IPA SI-HR 2007-2013 (85%), Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (10%) in Občina Metlika v okviru projekta Prebujena kulturna dediščina iz postavke 18036.
5. Naročnik: Občina Metlika, Mestni trg 24, 8330 Metlika, kontakt: Vesna Muc, e-pošta: vesna.muc@metlika.si, faks: +386 7 363-74-27.
Specifikacije naročila
6. Opis naročila
Javno naročilo je sestavljeno iz dveh sklopov, in sicer zajema sanacijo dela strehe in ureditev podstrešnih prostorov na gradu Metlika.
Metliški grad je trenutno funkcionalen kot muzej. Precej prostora je zaradi neprimerne opremljenosti in neurejenosti neuporabnih za muzejske namene, kamor spada tudi podstrešje gradu. Ključna je sanacija dela strehe, ki zamaka na različnih mestih. Večji del podstrešja bo urejen v depoje in razstavni prostor. Ureditev bo zajemala polaganje parketa, namestitev pregradnih sten, opremo z elektro in strojnimi instalacijami itd. Natančnejša opredelitev del je razvidna iz popisa del, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
7. Število in naslovi sklopov
2 sklopa:
1. Sanacija strehe gradu Metlika.
2. Ureditev podstrešnih prostorov v gradu Metlika.
Ponudnik lahko odda ponudbo za en sklop ali za oba sklopa.
Pogoji za sodelovanje
8. Upravičenost in pravilo o poreklu
Sodelovanje je odprto za vse pravne osebe, ki sodelujejo posamezno ali v skupini (konzorciju) ponudnikov, ustanovljene v državni članici Evropske unije ali v državi ali na ozemlju regij, ki jih zajemajo in pooblaščajo specifični instrumenti, ki se uporabljajo za program, v okviru katerega je financirano naročilo (glej tudi 22. točko spodaj). Vse gradnje, dobave blaga in storitve morajo izvirati iz ene ali več teh držav. Sodelovanje je odprto tudi za mednarodne organizacije. Sodelovanje fizičnih oseb je neposredno urejeno s specifičnimi instrumenti, ki se uporabljajo za program, v okviru katerega je financirano naročilo.
9. Razlogi za izključitev
Ponudniki morajo predložiti podpisano izjavo, vključeno v razpisni obrazec za naročilo gradenj, da niso v nobeni od situacij, naštetih v točki 2.3.3 Praktičnega priročnika za postopke naročil za zunanje ukrepe EU.
10. Število ponudb
Ponudniki lahko oddajo le eno ponudbo na sklop. Ponudnik lahko odda ponudbo za en sklop ali za oba sklopa. Ponudbe za dele sklopa ne bodo upoštevane. Ponudnik lahko v svoji ponudbi navede, da bo ponudil popust, če bo sprejeta njegova ponudba za več kot en sklop. Ponudniki poleg ponudbe za gradnje, zahtevane v razpisni dokumentaciji, ne smejo predložiti dodatno ponudbo za variantno rešitev.
11. Jamstvo za veljavnost ponudbe
Ob oddaji ponudbe morajo ponudniki predložiti jamstvo za veljavnost ponudbe. Vrednost jamstva za veljavnost ponudbe skupaj za predmetno naročilo znaša 6.000,00 EUR, od tega za sklop 1 znaša 1.800,00 EUR, za sklop 2 pa znaša 4.200,00 EUR. Navedeno jamstvo bo neuspešnim ponudnikom vrnjeno ob zaključku postopka javnega naročila, uspešnemu(-im) ponudniku(-om) pa, ko pogodbo podpišejo vse stranke.
12. Jamstvo za dobro izvedbo
Izbrani ponudnik bo moral ob podpisu pogodbe zagotoviti jamstvo za dobro izvedbo v višini 10% vrednosti naročila. Navedeno jamstvo je treba skupaj s podpisano pogodbo zagotoviti najkasneje 30 dni po tem, ko ponudnik od naročnika prejme podpisano pogodbo. Če izbrani ponudnik v navedenem obdobju omenjenega jamstva ne zagotovi, bo pogodba izničena in se bo lahko sestavila nova pogodba, ki bo poslana ponudniku, ki je oddal naslednjo najnižjo, skladno ponudbo.
13. Informativno srečanje in ogled lokacije: neobvezno informativno srečanje in obisk lokacije bosta potekala 13. 9. 2012, ob 10. uri, na gradu v Metliki (zbor v grajskem atriju).
14. Veljavnost ponudbe: ponudbe morajo veljati 90 dni po roku za oddajo ponudb.
15. Obdobje izvajanja nalog: od podpisa pogodbe do 18. 1. 2013.
Merila za izbor in oddajo
16. Merila za izbor: v skladu z merili, uporabljenimi v oddelku 12.2 Navodil ponudnikom.
17. Merila za oddajo: najnižja cena ponudbenega predračuna v EUR z DDV.
Sodelovanje na razpisu
18. Kako pridobiti razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani Občine Metlika: www.metlika.si (zavihek Objave). Prav tako je na voljo za kopiranje na sedežu Občine Metlika, Mestni trg 24, Metlika. Ponudbe morajo biti oddane na standardnih razpisnih obrazcih, ki so vključeni v razpisno dokumentacijo in katerih obliko ter navodila je treba natančno upoštevati.
Ponudniki naj svoja pisna vprašanja pošljejo na kontaktni naslov: vesna.muc@metlika.si ali Občina Metlika, Mestni trg 24, 8330 Metlika (z omembo referenčne številke dokumenta iz točke 1), najmanj 21 dni pred rokom za oddajo ponudb, ki je naveden v točki 19. Naročnik mora odgovoriti na vsa vprašanja ponudnikov vsaj 11 dni pred rokom za oddajo ponudb.
Morebitna pojasnila ali manjše spremembe k razpisni dokumentaciji bodo objavljene najkasneje 11 dni pred skrajnim rokom za oddajo ponudb, na spletni strani Občine Metlika (www.metlika.si) in spletni strani: EuropeAid:https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome.
19. Skrajni rok za oddajo ponudb: 23. 10. 2012, do 10. ure, po srednjeevropskem času.
Ponudbe, prejete po navedenem roku, ne bodo upoštevane.
20. Odpiranje ponudb: 23. 10. 2012, ob 11. uri, v sejni sobi Občine Metlika, Mestni trg 24, Metlika, 1. nadstropje.
21. Jezik postopka: celotno pisno komuniciranje v zvezi s tem razpisnim postopkom in pogodba morata biti v slovenskem jeziku.
22. Pravna podlaga
Operativni program IPA SI-HR 2007–2013.
Javno naročilo se izvaja v skladu z Praktičnim priročnikom za izvajanje javnih naročil, ki se v okviru zunanjih dejavnosti financirajo iz skupnega proračuna Evropskih skupnosti.
Občina Metlika