Ob-4029/12
, Stran 1979
Ob-4029/12
Na podlagi drugega odstavka 53. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo), 66.b člena Energetskega zakona (Uradni list RS, št. 27/07 – uradno prečiščeno besedilo, 70/08, 22/10 in 37/11 – odl. US, v nadaljevanju: EZ), Uredbe o zagotavljanju prihrankov energije pri končnih odjemalcih (Uradni list RS, št. 114/09 in 57/11; v nadaljevanju: uredba), Pravilnika o spodbujanju učinkovite rabe energije in rabe obnovljivih virov energije (Uradni list RS, št. 89/08 in 25/09; v nadaljevanju Pravilnik o spodbujanju URE in OVE), odločbe Eko sklada, Slovenskega okoljskega sklada, št. 3600-7/2011-4 z dne 28. 12. 2011 o potrditvi Programa za zagotavljanje prihrankov energije pri končnih odjemalcih, sheme državnih pomoči SA.34281(2012/X) – Spodbujanje učinkovite rabe energije in rabe obnovljivih virov energije – regionalna pomoč ter Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07 in 61/08), Petrol, Slovenska energetska družba, d.d., Ljubljana (v nadaljevanju: sofinancer), objavlja
javni razpis PETROLURE/JP/2012/U06
Nepovratne finančne spodbude za vgradnjo energetsko učinkovitih elektromotornih sistemov
1. Namen in predmet javnega razpisa
Namen razpisa je spodbujanje izvedbe ukrepov učinkovite rabe energije in/ali vgradnja energetsko učinkovitih elektromotornih sistemov.
V skladu s Pravilnikom o spodbujanju URE in OVE se sofinanciranje v okviru tega javnega razpisa izvaja:
– po pravilih za dodeljevanje subvencij, kadar se finančne spodbude podeljujejo osebam, ki predstavljajo javni sektor,
– po pravilih za podeljevanje državnih pomoči, kadar se finančne spodbude podeljujejo osebam, ki predstavljajo podjetja in nevladni sektor.
Predmet javnega razpisa je podelitev nepovratnih finančnih spodbud (v nadaljevanju finančne spodbude) za projekte, ki so usmerjeni v zagotavljanje prihrankov energije pri končnih odjemalcih na območju Republike Slovenije, če gre za naslednje namene:
– vgradnja energetsko učinkovitih elektromotornih sistemov- frekvenčnih pretvornikov (krmilnikov), energetsko učinkovitih elektromotorjev.
Definicija namena
Projekti, ki so predmet sofinanciranja po tem razpisu in ki spadajo med namene, so elektromotorni sistemi tipičnih aplikacij za črpalke in ventilatorje kjer se uvaja nadgradnja s frekvenčnimi pretvorniki ter po potrebi tudi zamenjava samega motorja, ker je potrebno tak sistem oziroma sklop obravnavati celovito, saj je učinkovitost prigradnje frekvenčnega pretvornika odvisna tudi od ustreznosti same elektromotorja in samega načina (dinamike) obratovanja celotnega pogonskega sistema.
Učinke izvedbe namena se predvidi na osnovi analize delovanja v obliki tehničnega elaborata, kjer se upošteva računske in/ali normirane vrednosti faktorjev prihrankov glede na vrsto aplikacije in sektor, ki mu prijavitelj pripada. Prihranek končne energije se določi na podlagi Priloge IV Direktive 2006/32/ES.
Projekti v namenu so lahko sledeči:
1. vgradnja elektromotorjev standardnega EU razreda IE3 (Uredba Komisije(ES) št. 640/2009);
2. vgradnja frekvenčnih pretvornikov, regulatorjev ter krmilnikov na obstoječe elektromotorne naprave/pogone;
3. vgradnja črpalk, ki morajo biti opremljene s pogonom standardnega EU razreda IE3 oziroma IE2 s spremenljivo hitrostjo oziroma ki imajo indeks energetske učinkovitosti (EEI) (največ 0,23), ki se izračuna v skladu s točko 2 Priloge II Uredbe Komisije (ES) št. 641/2009;
4. vgradnja ventilatorjev, ki morajo biti opremljeni s pogonom standardnega EU razreda IE3 oziroma IE2 s spremenljivo hitrostjo;
5. vgradnja kompresorjev za pripravo komprimiranega zraka, ki morajo biti opremljeni s pogonom standardnega EU razreda IE3 oziroma IE2 s spremenljivo hitrostjo ali mehkim zagonom,6. vgradnja drugih kompresorjev, vendar ne celotnih hladilnih in klimatskih naprav, ki morajo biti opremljeni s pogonom standardnega EU razreda IE3 oziroma IE2 s spremenljivo hitrostjo ali mehkim zagonom;
6. vgradnja elektromotorjev standardnega EU razreda IE3 (Uredba Komisije(ES) št. 640/2009) ter vgradnja frekvenčnih pretvornikov, regulatorjev ter krmilnikov na obstoječe elektromotorne naprave/pogone v transportnih sistemih.
Zagotovi se vgradnja sodobnih varčnih naprav, izdelanih v skladu s sodobnimi standardi in glede minimalne energetske učinkovitosti elektromotorjev ter samostojnih in vgrajenih obtočnih črpalk v skladu z Uredbama Komisije (ES) št. 640/2009 z dne 22. Julija 2009 o izvajanju Direktive Evropskega parlamenta in Sveta 2005/32/ES (UL L 191, 22. 7. 2005) v zvezi z zahtevami za okoljsko primerno zasnovo elektromotorjev ter št. 641/2009 z dne 22. julija 2009 o izvajanju Direktive Evropskega parlamenta in Sveta 2005/32/ES v zvezi z zahtevami za okoljsko primerno zasnovo samostojnih obtočnih črpalk in črpalk namenjenih vgradnji v izdelke.
Za projekt se smatra ena zaključena celota posameznega ukrepa, pri čemer se upošteva prostorsko-fizična, časovna, finančna in funkcionalna povezanost.
2. Upravičenci za kandidiranje na javnem razpisu
Na javnem razpisu lahko sodelujejo naslednji upravičenci:
– javni sektor, ki ga v skladu s tem razpisom predstavljajo samoupravne lokalne skupnosti, ki imajo v skladu s 66. členom EZ sprejet lokalni energetski koncept,
– nevladni sektor, ki ga v skladu s tem razpisom predstavljajo javni skladi, javne agencije, zavodi, ustanove in društva, registrirane cerkve in druge verske skupnosti, če ne izvajajo pridobitne dejavnosti, skladno s 26. členom Pravilnika o spodbujanju URE in OVE.
– podjetja/industrija, ki imajo sedež v Republiki Sloveniji. Podjetje je samostojni podjetnik posameznik, pravna oseba ne glede na pravni status, organizacijo ali lastništvo, ki se ukvarja s pridobitno dejavnostjo. Pridobitna dejavnost je dejavnost, ki se opravlja na trgu zaradi pridobivanja dobička ali če z opravljanjem te dejavnosti zavezanec konkurira na trgu z drugimi osebami, zavezanci po Zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb (Uradni list RS, št. 117/06, 90/07, 56/08, 76/08, 92/08, 5/09, 96/09, 43/10 in 59/11).
V primeru izvedbe projekta po modelu pogodbenega znižanja stroškov za energijo in/ali pogodbene dobave energije (v nadaljevanju: pogodbeništvo) je vlagatelj v okviru pravil tega javnega razpisa, ki veljajo za podjetja, lahko tudi pogodbenik, ob izpolnjevanju naslednjih pogojev:
– partnerja v pogodbenem razmerju sta pogodbenik/koncesionar, ki je lastnik, razen v primeru koncesijskega razmerja po BTO (build-transfer-operate) modelu tudi najemnik, in obratovalec, in uporabnik storitev, ob tem se za pogodbeno razmerje štejejo tudi koncesijska in druga podobna razmerja,
– med partnerjema mora biti sklenjena ustrezna dolgoročna pogodba (najmanj za dobo 10 let),
– ekonomski izračun cene za opravljeno storitev pogodbeništva mora biti izdelan v dveh variantah, t.j. z in brez upoštevanja sofinanciranja s strani sofinancerja, ki mora biti na straneh, kjer sta analizirani obe varianti, podpisan s strani pooblaščenega predstavnika uporabnika storitve.
V primeru, da je vlagatelj za pridobitev sredstev pogodbenik iz prejšnjega odstavka te točke, se izpolnjevanje pogojev za prijavo na ta razpis in izračun višine finančne spodbude oziroma stopnje sofinanciranje, presoja glede na status, položaj in velikost pogodbenika.
3. Pogoji za sofinanciranje projektov
Izpolnjevanje pogojev se dokazuje s tehničnim opisom načrtovanih/uvedenih ukrepov in prilogami, ki dokazujejo primernost opreme.
Merilo za doseganje prihranka:
Prihranek končne energije mora biti večji ali enak 8 % na leto pri električni energiji.
Za določanje višine prihrankov se uporabljajo normativi v skladu s Pravilnikom o metodah za določanje prihrankov energije pri končnih odjemalcih (Uradni list RS, št. 4/10), Metod za izračun prihrankov energije pri izvajanju ukrepov za povečanje učinkovitosti rabe energije in večjo uporabo obnovljivih virov energije, ki so skladne s končnim poročilom Inštituta Jožef Stefan, št. IJS-DP-10072, september 2011, pripravljenim skladno z zahtevami in smernicami Direktive 2006/32/ES in po naročilu Ministrstva za gospodarstvo (v nadaljevanju: metodologija IJS), ter meritve, ki temeljijo na spremljanju porabe, ali katerakoli druga metoda, ki je bila del potrjenega programa za izvajanje tega javnega razpisa.
4. Razpoložljiva sredstva in višina sofinanciranja
Skupna višina sredstev za finančne spodbude za namene, ki so predmet tega javnega razpisa, znaša 250.000,00 EUR.
Višina finančne spodbude za posamezen projekt se določi na podlagi v vlogi za dodelitev finančne spodbude prijavljenih upravičenih stroškov ter z upoštevanjem omejitve najvišje možne stopnje sofinanciranja.
Višina sofinanciranja posameznega projekta ne sme:
– presegati 30 % vrednosti upravičenih stroškov projekta za velika podjetja ter v primeru, da projekt izvaja pogodbenik;
– presegati 40 % vrednosti upravičenih stroškov projekta za srednja podjetja;
– presegati 50 % upravičenih stroškov projekta za mala in mikro podjetja ter javni sektor;
– presegati 150.000,00 EUR;
– biti nižja od 2.000 EUR
– višina sofinanciranja ne sme presegati 0,300 EUR finančne spodbude za vsako prihranjeno kWh energije.
Nevladni sektor je upravičen do enake intenzivnosti sofinanciranja kot podjetja.
Pri določanju velikosti podjetja (velja tudi za nevladni sektor) se upoštevajo določila Priloge I k Uredbi Komisije (ES) št. 800/2008 z dne 6. avgusta 2008, objavljeni v UL L 214, 9. 8. 2008.
Upravičeni stroški pri projektih, ki predstavljajo namene, so:
– pripravo projektne – tehnične dokumentacije (do 10 % skupne vrednosti ukrepa),
– nabavo opreme za namene, opisane v točki 1,
– montaža/inštaliranje in zagon sistemov,
– svetovalne storitve za namene izobraževanja naročnika za uporabo opreme iz točke 1.
Neupravičeni stroški pri vseh projektih so predvsem: dokumentirani upravičeni stroški, ki so višji od podanih omejitev upravičenih stroškov, ostali stroški, ki niso navedeni kot upravičeni stroški ter davek na dodano vrednost (razen za javni sektor) in drugi davki.
5. Pogoji za dodelitev sredstev
Projekt za katerega se vlaga vloga za dodelitev finančne spodbude mora biti skladen s predmetom javnega razpisa ter določili javnega razpisa. Projekti morajo biti v skladu z Uredbo, Pravilnikom o spodbujanju URE in OVE ter drugo veljavno zakonodajo.
Upravičenci, ki kandidirajo na javnem razpisu (v nadaljevanju: vlagatelji), lahko pridobijo pravico do finančne spodbude za nove naložbe, s katerimi bodo izvedeni zgoraj navedeni projekti.
Projekt mora imeti vnaprej določeno trajanje; določen začetek in konec, rok za izvedbo projekta.
Projekt mora imeti zaključeno finančno konstrukcijo. Kolikor finančna konstrukcija v vlogi ne bo zaprta, se vloga zavrne.
Vlagatelj mora predložiti podpisano izjavo:
– o seznanitvi in strinjanju z vsebino javnega razpisa,
– o seznanitvi s posledicami, ki bi nastale ob ugotovitvi dvojnega financiranja posamezne svetovalne storitve, neupoštevanja veljavne zakonodaje in navodil v vseh postopkih izvajanja svetovalne storitve ali če delež sofinanciranja investicije preseže maksimalno dovoljeno stopnjo,
– o strinjanju z elektronsko ali drugačno objavo naziva projekta (svetovalne storitve), naziva upravičenca in zneska javnih sredstev, ki so bila dodeljena investiciji,
– o morebitnih že pridobljenih pomočeh za iste upravičene stroške,
– da investicije pred vložitvijo vloge ni začel izvajati.
Vlagatelj, ki predstavlja podjetje, mora predložiti tudi naslednjo podpisano izjavo:
– o stanju kapitalske (ne)ustreznosti po 11. členu Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (ZFPPIPP, Uradni list RS, 126/07 s spremembami in dopolnitvami).
Vlagatelj, ki predstavlja veliko podjetje mora predložiti tudi naslednjo podpisano izjavo:
– da investicije pred izdajo potrdila o izpolnjevanju pogojev iz 8. člena Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008 z dne 6. avgusta 2008 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive s skupnim trgom z uporabo členov 87 in 88 Pogodbe – Uredba o splošnih skupinskih izjemah (v nadaljevanju: uredba EK 800/2008) ni začel izvajati.
Za vse navedbe v izjavah, velja, da lahko sofinancer, v primeru kršitve navedbe, odstopi od pogodbe o sofinanciranju ter zahteva vrnitev že izplačanih finančne spodbude skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do vračila.
Projekte, ki so predmet finančne spodbude, lahko izvede le za to usposobljen in registriran izvajalec, izbran ob upoštevanju predpisov o javnem naročanju. Kolikor vlagatelj ni zavezan upoštevati pravil o javnem naročanju, mora za naročila blaga in storitev, ki presegajo vrednost 20.000,00 EUR brez DDV pridobiti najmanj 3 konkurenčne ponudbe; v primeru, da treh ponudb ni mogoče pridobiti, je vlagatelj dolžan priložiti pisno obrazložitev.
Stavb, naprav in opreme, ki je bila predmet finančne spodbude, ni dovoljeno odtujiti oziroma odstraniti najmanj 5 let po izplačilu finančne spodbude. Finančne spodbude se ne dodeljujejo za naložbe, ki vključujejo dobavo in vgradnjo prototipne in rabljene opreme oziroma naprav.
Finančno spodbudo je mogoče dodeliti samo, če je vlagatelj zanjo vložil vlogo za dodelitev finančne spodbude pred začetkom izvajanja naložbe, kar pomeni, da investitor pred vložitvijo vloge še ne sme pričeti z izvajanjem gradbenih, obrtniških in drugih del, ki so predmet finančne spodbude.
Sredstev se ne podeli, če je investicijski projekt za isti projekt, ki vsebuje elemente državnih pomoči že sofinanciran iz drugih sredstev državnega, lokalnega ali proračuna EU in če skupna višina prejetih sredstev iz tega naslova presega najvišje dovoljene višine sofinanciranja, ki jih določajo pravila s področja državnih pomoči.
Sredstva podjetju se dodelijo le, če vlagatelj izkaže spodbujevalni učinek v skladu s 7. členom Pravilnika o spodbujanju URE in OVE.
Za vse projekte, ki ne bodo zaključeni do 30. 10. 2012, je potrebno do tega datuma posredovati sofinancerju dokazilo o izvedenem zavezujočem naročilu ključne opreme ali, v primeru vlagateljev, ki predstavljajo javni sektor, zavezujočo izjavo vlagatelja, da bo projekt izveden. Kolikor vlagatelj ne izpolni navedenih pogojev, izgubi pravico do sofinanciranja.
Kolikor projekt ne bo izveden, je vlagatelj dolžan sofinancerju povrniti nastalo škodo.
Projekt se mora zaključiti najkasneje do 30. 9. 2013. Izplačila za zahtevke, posredovane po tem datumu niso več mogoča, razen kadar bi zahtevek bil poslan naknadno zaradi okoliščin, ki predstavljajo višjo silo.
Izpolnjevanje pogojev se bo preverjalo ob vložitvi vloge na javni razpis ter pred izdajo sklepa in podpisom pogodbe o sofinanciranju. Kolikor se v kateri izmed naštetih faz ugotovi, da vsi pogoji niso izpolnjeni, pogodba o sofinanciranju ne bo podpisana.
6. Priprava in popolnost vlog
Vsaka vloga mora vsebovati:
– Obrazec št. 1 – vloga;
– fotokopija pooblastila ali drugega dokument iz katerega izhaja pooblastilo za vložitev vloge na javni razpis (če podpisnik ni zakoniti/statutarni zastopnik;
– odlok ali sklep o sprejemu lokalnega energetskega koncepta (velja samo za samoupravne lokalne skupnosti);
– fotokopija registracije vlagatelja z vsemi prilogami ali izpisek iz Ajpesa,
– fotokopijo akta o ustanovitvi ali drug akt v katerem so navedene registrirane dejavnosti vlagatelja,
– sklenjena pogodba med partnerjema (zgolj v primeru pogodbeništva);
– izjava, da vlagatelj je oziroma ni javni naročnik;
– vsaj tri pridobljene ponudbe za vsako izmed storitev, ki jih bodo izvajali zunanji izvajalci, če storitev presega 20.000 EUR z navedbo izbora ustreznega ponudnika ali obrazložitev, zakaj treh ponudb ni bilo mogoče pridobiti (velja za osebe, ki niso javni naročniki);
– izjava, da izvajalec je oziroma bo izbran v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje (velja zgolj za javne naročnike);
– Obrazec št. 2 – vzorec pogodbe o sofinanciranju;
– zgoščenka, na kateri se nahaja faksimile podpisane vloge in vseh obrazcev ter prilog v pdf formatu;
– izjavo o izpolnjevanju pogojev, ki se jih bo dokazovalo s tehničnim opisom uvedenih ukrepov in prilogami, ki dokazujejo primernost opreme;
– izjava o doseganju prihrankov energije in emisij CO2.
Kot popolna se šteje le vloga, ki vsebuje vse v celoti izpolnjene predpisane obrazce in vse priloge ter izpolnjuje druge obličnostne zahteve iz tega javnega razpisa in dokumentacije za prijavo.
Vlagatelj mora svojo vlogo izdelati in oddati na obrazcih, ki so dostopni na spletni strani, www.petrol.si/za-podjetja/storitve/subvencije oziroma, ki jih prejme na podlagi naročila podanega na naslov elektronske pošte: linda.radoncic@petrol.si. Vlagatelj mora pri pripravi vloge in izpolnjevanju obrazcev upoštevati navodila, ki so navedena na posameznem obrazcu. Če je iz tehničnih razlogov posamezen obrazec izdelan oziroma izpolnjen drugače (npr. s pomočjo računalnika), mora besedilo v obrazcu ustrezati zahtevam sofinancerja iz navodil in te razpisne dokumentacije, kar pomeni, da mora besedilo obrazca vsebinsko in pomensko ustrezati besedilu na predpisanem obrazcu.
Vloga mora biti v celoti izdelana v slovenskem jeziku. Dokumentom, potrdilom, dokazilom in podobno, ki so v tujem jeziku, morajo biti priloženi uradno prevedeni dokumenti. V primeru neskladja med dokumentacijo v slovenskem in tujem jeziku, se kot zavezujoča upošteva uradni prevod v slovenskem jeziku.
Vsi obrazci ter vzorec pogodbe morajo biti lastnoročno podpisani na za to označenih mestih, na vseh drugih straneh pa podpisani ali parafirani.
V primeru ugotovitve neskladja med elektronsko verzijo vloge in papirno, se bo upoštevala papirna verzija vloge.
V primeru, da vlagatelj vlaga vlogo za več projektov, mora za vsak projekt vložiti samostojno vlogo.
Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici, na kateri mora biti označen naziv in naslov pošiljatelja s pripisom »Vloga – Ne odpiraj, javni razpis PETROLURE/JP/2012/U06, Kategorija vlagatelja: podjetje / javni sektor / nevladni sektor«.
Vlagatelj vlogo dostavi na sedež sofinancerja (osebno, po pošti ipd.) od dneva objave v Uradnem listu RS dalje in najkasneje do 30. 11. 2012.
7. Postopek obravnave vlog
Vloge bo odpirala ter preverjala njihovo popolnost strokovna komisija (v nadaljevanju komisija) na sedežu sofinancerja, in sicer najprej 12. 9. 2012 ob 8.30, nato vsako naslednjo delovno sredo do objave zaključka javnega razpisa zaradi porabe sredstev.
Na posamezno odpiranje vlog bodo uvrščene vse pravilno označene in zaprte vloge, ki bodo ne glede na način dostave prispele na naslov sofinancerja zadnji delovni dan pred dnevom odpiranja vlog, najkasneje do 13. ure. Vloge se bodo odpirale po vrstnem redu prejema. Nepravilno označene ali odprte ovojnice ne bodo uvrščene na odpiranje vlog in jih bo sofinancer vrnil pošiljatelju.
Vlagatelji, katerih vloge bodo nepopolne, bodo pozvani k dopolnitvi vloge, in jo bodo morali dopolniti v 8 dneh. Vloge, ki ne bodo pravočasno ali ustrezno dopolnjene, bodo zavržene. Vloge ne smejo biti dopolnjene tako, da bi se spremenil obseg izvedenih namenov ali del. Pravila, ki veljajo za odpiranje vlog, se smiselno uporabljajo tudi za opiranje dopolnitev vlog.
8. Način izbire projektov za dodelitev finančnih spodbud
Sofinancer bo sredstva dodeljeval po vrstnem redu prejema popolne vloge, pri čemer se vrstni red za vlagatelje, ki predstavljajo javni ter nevladni sektor in vlagatelje, ki predstavljajo podjetja, vodi ločeno. Vlagateljem se sredstva dodeljujejo, dokler niso razdeljena vsa sredstva. Vlogam, ki so prejete istočasno, vendar jim sredstev ni mogoče dodeliti v celoti, se sredstva dodelijo v enakih deležih glede na upravičene stroške.
Zakoniti zastopnik sofinancerja ali od njega pooblaščena oseba, bo popolnim vlogam, ki izpolnjujejo vse pogoje iz tega razpisa, sredstva podeljeval s sklepom na podlagi komisije. Zoper sklep ima vlagatelj pravico vložiti pritožbo v 8 dneh od prejema sklepa. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih vlaga pritožbo. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljeni pogoji in merila za obravnavo vlog. O pritožbi odloča Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z vlagatelji, ki jim je bila dodeljena pravica do finančne spodbude.
Vlagatelji bodo o dodelitvi sredstev na posameznem odpiranju vlog obveščeni v roku 30 dni od odpiranja vlog. Vlagatelji, ki bodo prejeli sklep o dodelitvi pravice do finančne spodbude, bodo morali v roku 8 dni od poziva na sklenitev pogodbe pristopiti k podpisu pogodbe, sicer se bo štelo, da so umaknili vlogo za pridobitev finančne spodbude.
9. Izplačilo dodeljenih finančnih spodbud
Finančna spodbuda bo izplačana prejemniku (v nadaljevanju: prejemnik) na podlagi sklenjene pogodbe za namene, izvedene v skladu s pogoji javnega razpisa, in sicer po predložitvi ustrezne dokumentacije.
Finančna spodbuda bo prejemniku izplačana po predložitvi vseh dokazil o zaključku projekta, ki vključujejo:
– zahtevek za sofinanciranje,
– seznam preverjenih računov,
– izstavljeni originalni račun izvajalca s popisom del in materiala za celoten obseg projekta,
– potrdilo o plačilu računa iz prejšnje alineje,
– končno poročilo,
– fotografije izvedenega stanja ter končno poročilo izvedenega namena s predvidenimi prihranki energije,
– drugo dokumentacijo, ki jo sofinancer utemeljeno zahteva.
Znesek izplačila se uskladi s predloženim računom izvajalca ob upoštevanju razpisnih pogojev.
Izplačilo spodbude se izvede v 30 dneh po prejemu zgoraj navedenih dokazil o zaključku naložbe na osebni bančni račun prejemnika.
10. Drugo
Sofinancer ima pravico kadarkoli po prejetju vloge za dodelitev finančne spodbude z ogledi, preverjanjem dokumentacije ali na drug način preveriti namensko porabo finančnih spodbud ter skladnost dokumentacije in izvedbe naložbe z določili javnega razpisa in drugimi veljavnimi predpisi, kot tudi spoštovanja prepovedi odtujitve predmeta sofinanciranja. V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev in kršitev predpisov in določil pogodbe o dodelitvi pravice do finančne spodbude je prejemnik finančne spodbude dolžan vrniti vsa prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi.
Zaradi deljenja učinkov pri večkratnih financiranjih iz javnih sredstev, mora upravičenec sofinancerja nemudoma obvestiti o naknadni pridobitvi takšnih sredstev.
Dodatne informacije o razpisu so na voljo na e-naslovu: linda.radoncic@petrol.si. Vprašanja je potrebno poslati najkasneje šest delovnih dni pred končnim rokom za oddajo vlog. Vsi odgovori bodo objavljeni na spletni strani: www.petrol.si/za-podjetja/subvencije.
Petrol d.d., Ljubljana