Št. 120221 Ob-3962/12
, Stran 2016
Št. 120221 Ob-3962/12
Občina Trzin, Mengeška c. 22, 1236 Trzin, na podlagi 23. člena Odloka o oglaševanju, plakatiranju in obveščanju na območju Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 6/12) in 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10) objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo lokacij za izvajanje oglaševanja in obveščanja v najem
1. Predmet javnega zbiranja ponudb je oddaja lokacij javnih površin in površin v lasti Občine Trzin v najem za postavljanje in upravljanje stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje (veliki objekti za oglaševanje, plakatni panoji z manjšimi površinami, plakatniki na drogovih javne razsvetljave in nadcestni transparenti) ter izvajanje gospodarske dejavnosti oglaševanja in obveščanja na teh objektih. Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani Občine Trzin: Http://www.trzin.si od 31. 8. 2012 do 19. 9. 2012.
2. Pogoji za udeležbo:
Na javnem zbiranju ponudb lahko sodeluje vsaka pravna ali fizična oseba, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
– je registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisa (dejavnost oglaševalskih agencij »73.110« ali posredovanje oglaševalskega prostora »73.120«) – kot dokazilo velja izpisek iz sodnega registra ali poslovnega registra Slovenije,
– nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Občine Trzin (kot dokazilo velja samo potrdilo Občine Trzin),
– je pri izvajanju dejavnosti oglaševanja in obveščanja na območju Občine Trzin spoštovala določbe Odloka o oglaševanju, plakatiranju in obveščanju na območju Občine Trzin glede izvajanja dejavnosti komercialnega oglaševanja, postavljanja objektov in naprav za oglaševanje in njihovem odstranjevanju (kot dokazilo velja samo potrdilo Občine Trzin),
– ni bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v veljavni kazenski zakonodaji: hudodelsko združevanje; sprejemanje podkupnin pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje in dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in pranje denarja (kot dokazilo velja potrdilo iz kazenske evidence za pravne oziroma fizične osebe),
– ni bila pravnomočno obsojena zaradi goljufije zoper finančne interese Evropske skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropske skupnosti,
– ni zoper njo uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali likvidacijski postopek oziroma drug postopek, katerega posledica ali namen je prenehanje poslovanja ponudnika (kot dokazilo velja potrdilo sodišča),
– ni bila s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojena za prestopek v zvezi z njenim poklicnim ravnanjem in da ni storila velike strokovne napake s področja predmeta javnega naročila.
3. Drugi pogoji:
– Lokacije za postavljanje in upravljanje stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje ter izvajanje gospodarske dejavnosti oglaševanja in obveščanja na teh objektih, se najugodnejšemu ponudniku oddajo v najem kot celota za vse štiri vrste stalnih objektov in naprav, ki so predmet tega javnega zbiranja ponudb.
– Dejavnost oglaševanja in obveščanja na stalnih objektih in napravah za oglaševanje in obveščanje na območju Občine Trzin mora izvajalec izvajati samostojno, dogovorjenih lokacij pa ne sme oddajati v najem ali podnajem drugim izvajalcem iste dejavnosti.
– Plakatnike na drogovih javne razsvetljave mora izvajalec oglaševanja postaviti na najmanj 30 lokacij na celotnem območju Občine Trzin.
– Seznam in mikrolokacije za postavitev stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje bodo predmet dogovora med Občino Trzin in izbranim ponudnikom, pri čemer morajo biti mikrolokacije skladne z občinskimi prostorskimi akti.
4. Varščina
Ponudniki morajo pred oddajo ponudbe vplačati varščino v znesku 3.000,00 EUR na TRR Občine Trzin, št. 01386-0100001846. Ponudniki morajo ponudbi priložiti potrdilo o vplačani varščini. Varščina bo uspelemu ponudniku vračunana v poravnavo finančnih obveznosti po pogodbi, ponudnikom, ki ne bodo uspeli, pa bo brez obresti vrnjena v roku 30 dni po končanem postopku javnega zbiranja ponudb.
5. Ponudba mora vsebovati:
– izpolnjen obrazec ponudbe,
– projekt stalnih objektov in naprav,
– potrdilo o vplačilu varščine,
– podatke o ponudniku,
– izjavo in dokazilo, da ima ponudnik registrirano dejavnost oglaševalskih agencij (šifra dejavnosti 73.110) ali dejavnost posredovanja oglaševalskega prostora (šifra dejavnosti 73.120),
– izjavo in dokazilo, da zoper njega ni uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali postopek likvidacije oziroma drug postopek, katerega posledica ali namen je prenehanje njegovega poslovanja,
– izjavo in dokazilo, da ponudnik ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v veljavni kazenski zakonodaji (hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnin pri volitvah – velja za fizične osebe; nedovoljeno sprejemanje in dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe); dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito poslovanje; goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in pranje denarja,
– izjavo, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropske skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropske skupnosti,
– izjavo, da ni bil s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojen za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem in da ni storil velike strokovne napake s področja predmeta javnega naročila,
– izjavo in potrdilo Občine Trzin, da nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Občine Trzin,
– izjavo, da je oziroma še ni opravljal dejavnost/-i komercialnega oglaševanja na območju Občine Trzin,
– izjavo in potrdilo Občine Trzin, da je dejavnost oglaševanja in obveščanja na območju Občine Trzin izvajal skladno z določili občinskega odloka o oglaševanju in obveščanju (velja za ponudnike, ki so to dejavnost že opravljali),
– izjavo banke, da bo v primeru, če bo ponudnik izbran, izdala bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti,
– izjavo, da sprejema vse pogoje razpisa,
– izjavo o resničnosti podatkov in
– izpolnjen, parafiran in žigosan osnutek pogodbe.
6. Izbrani izvajalec bo s sklenitvijo pogodbe in predhodno pridobljenimi dovoljenji ter soglasji pridobil pravico postavljanja in upravljanja stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje (veliki objekti za oglaševanje, plakatni panoji z manjšimi površinami, plakatniki na drogovih javne razsvetljave in nadcestni transparenti) ter izvajanja gospodarske dejavnosti oglaševanja in obveščanja na teh objektih, ki bodo postavljeni na javnih površinah in površinah v lasti Občine Trzin. Vsa potrebna dovoljenja in soglasja za postavitev teh objektov in naprav si priskrbi izvajalec sam oziroma na lastne stroške.
7. Pogodba za izvajanje oglaševanja in obveščanja se bo z izbranim ponudnikom sklenila za obdobje 5 let od dneva podpisa pogodbe.
8. Izhodiščne vrednosti letnih nadomestil:
Za posamezno vrsto objekta in naprave za oglaševanje in obveščanje je potrebno upoštevati izhodiščne vrednosti letnih nadomestil, ki so za:
– dvostranski veliki objekt za oglaševanje 478,00 EUR/enoto/letno brez DDV,
– enostranski plakatni pano z manjšo površino 38,99 EUR/enoto/letno brez DDV,
– nadcestni transparent 396,67 EUR/lokacijo/letno brez DDV in
– plakatnik na drogu javne razsvetljave 306,12 EUR/enoto/letno/brez DDV in za 30 plakatnikov na drogu javne razsvetljave 9.183,60 EUR/letno/brez DDV.
Ponudbene cene za višino letnega nadomestila morajo biti višje od izhodiščnih.
Plakatnike na drogovih javne razsvetljave mora izvajalec oglaševanja postaviti na najmanj 30 lokacij na celotnem območju Občine Trzin.
9. Rok veljavnosti ponudbe: rok vezanosti na dano ponudbo je do dne 19. 11. 2012.
10. Nadomestilo za oglasne prostore in občinsko takso bo izbrani ponudnik v skladu s pogodbo plačeval kvartalno (4 x letno) za trimesečna obdobja na podlagi izstavljenega računa roku 15 dni od prejema računa. Poravnavanje finančnih obveznosti v roku, ki je določen, je bistvena sestavina pravnega posla.
11. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika so:
a) najvišje ponujene vrednosti letnega nadomestila za posamezno vrsto objekta in naprave za oglaševanje in obveščanje brez DDV – maks. seštevek 80 točk, od tega:
– vrednost nadomestila za veliki objekt za oglaševanje/dvostranski/enoto/letno/brez DDV – maks. 30 točk,
– vrednost nadomestila za plakatni pano z manjšo površino/enostranski/ enoto/letno/brez DDV – maks. 10 točk,
– vrednost nadomestila za plakatnik na drogu javne razsvetljave/enoto/letno/brez DDV in 30 kos. plakatnikov na drogovih javne razsvetljave/letno/brez DDV – maks. 30 točk in
– vrednost nadomestila za nadcestni transparent/lokacijo/letno/brez DDV – maks. 10 točk.
Plakatnike na drogovih javne razsvetljave mora izvajalec oglaševanja postaviti na najmanj 30 lokacij na celotnem območju Občine Trzin.
Izračun števila točk pri ponujeni vrednosti nadomestila za posamezno vrsto objekta in naprave za oglaševanje in obveščanje se izračuna po formuli: »najvišje ponujeno nadomestilo izmed vseh ponudb/ponujeno nadomestilo ponudnika x število točk posamezne vrste objekta in naprave«.
b) estetski učinek predloženega projekta stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje – maks. 20 točk
Ponudnik mora predložiti projekt stalnih objektov in naprav za oglaševanje in obveščanje, ki so predmet tega razpisa. Največje dovoljene dimenzije so:
– veliki objekti za oglaševanje: od 2 do 20 m2 na eni strani,
– plakatni panoji z manjšimi površinami: do 2,5 m2 na eni strani,
– plakatniki na drogovih javne razsvetljave: največ 1,7 (višina) x 1,1 (širina) m,
– nadcestni transparenti: največ 1 (višina) x 8 (širina) m.
Kakovost materiala reklamnih tabel se bo ovrednotila po naslednjem ključu:
– nerjaveča pločevina ali aluminij ali vroče cinkano železo – 20 točk,
– železo, zaščiteno s premazi (barvo) – 8 točk,
– plastika in drugo: – 3 točke.
12. Izbran bo najugodnejši ponudnik, katerega seštevek točk obeh meril bo dosegel najvišje število točk. V primeru več najugodnejših ponudb bo Občina Trzin po svoji presoji bodisi pozvala vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali pa bo z najugodnejšimi ponudniki izvedla dodatna pogajanja.
13. Rok in način predložitve ponudb
Upoštevane bodo samo tiste ponudbe, ki bodo prispele (ne glede na pravila poštnega teka) na naslov: Občina Trzin, Mengeška c. 22, 1236 Trzin do dne 19. 9. 2012, do 12. ure. Ponudba mora biti vidno označena s pripisom »Ne odpiraj – Ponudba – Javno zbiranje ponudb – Oglaševanje«. Nepopolnih ponudb in ponudb, prispelih po razpisnem roku, komisija ne bo obravnavala.
14. Javno odpiranje ponudb bo 19. 9. 2012, ob 14. uri, v prostorih Občine Trzin, Mengeška c. 22, Trzin (sejna soba v I. nadstropju).
15. Ponudniki lahko dobijo informacije v zvezi z izdelavo ponudbe in pojasnila k razpisni dokumentaciji na elektronskih naslovih: vika.kreca@trzin.si (Vika Kreča) in andrej.gril@trzin.si (Andrej Gril). Upoštevana bodo le pisna vprašanja, ki bodo prispela najpozneje do 10. 9. 2012. Pisni odgovori bodo objavljeni na spletni strani Občine Trzin.
16. Občina Trzin lahko ustavi postopek javnega zbiranja ponudb kadarkoli do sklenitve pogodbe, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov plačila varščine.
Občina Trzin