Št. 478-12/2012-50 Ob-4828/12
, Stran 2581
Št. 478-12/2012-50 Ob-4828/12
Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, na podlagi 22. in 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12) in Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Šentjur v posamični vrednosti nad 20.000 EUR za leto 2012, objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo nepremičnin in za oddajo nepremičnin v najem
I. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, tel. 03/747-13-34; faks: 03/5743-446, e-pošta: obcina.sentjur@sentjur.si.
II.1 Predmet prodaje in izklicna vrednost:
Pod A) V stanovanjski coni III/1 – Pod Vrbco v Šentjurju se prodaja: zemljišče parc. št. 239/2, travnik, v izmeri 1.566 m2, vpisano v k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, za izhodiščno ceno 17,25 EUR/m2 brez DDV. Zemljišče se prodaja v celotni površini, na podlagi prijave pa je možen tudi odkup dela zemljišča, s tem da se pred prodajo opravi parcelacija na stroške ponudnika, roki določeni v III. točki pa tečejo od dneva vknjižbe sprememb na podlagi dokončne parcelacije.
Zemljišče leži v območju, ki se ureja z Odlokom o zazidalnem načrtu stanovanjske cone III/1 Šentjur pri Celju (Uradni list RS, št. 13/88, 1/91, 37/97, 83/02, 13/05 in 50/06).
V izhodiščno vrednost nepremičnine 20% DDV ni vključen.
Pod B) V industrijski coni Šentjur se prodajajo deli komunalno opremljenih stavbnih zemljišč za izhodiščno ceno 70,00 EUR/m2 brez DDV, na območju zemljišč parc. št. 1027/4, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 1025/3, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju,1024/0, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 1023/3, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 1020/4, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 1022/3, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 1019/0, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 98/1, pašnik, k.o. 1141 – Rifnik, 1018/0, pašnik, k.o. 1138 – Šentjur pri Celju, 96/10, pašnik, k.o. 1141 – Rifnik, 96/11, pašnik, k.o. 1141 – Rifnik, 127/3, pašnik, k.o. 1142 – Tratna, 127/22, pašnik, k.o. 1142 – Tratna, in 127/23, pašnik, k.o. 1142 – Tratna.
Zemljišča ležijo v območju, ki se ureja z Odlokom o spremembah Odloka o zazidalnem (lokacijskem) načrtu industrijske cone Šentjur (Uradni list RS, št. 86/06) in so namenjena izgradnji proizvodno poslovnih objektov.
Ponudnik lahko poda ponudbo za odkup dela zemljišča v predlagani izmeri, ki pa mora biti skladna z načrtom parcelacije na podlagi Odloka o spremembah Odloka o zazidalnem (lokacijskem) načrtu industrijske cone Šentjur (Uradni list RS, št. 86/06). Vpogled v načrt je možen na sedežu organizatorja javnega zbiranja ponudb. Na podlagi podane ponudbe in ponudbene površine, ki bo skladna z omenjenim načrtom, bo opravljena parcelacija na stroške organizatorja javnega zbiranja ponudb.
V izhodiščno vrednost nepremičnine 20% DDV ni vključen.
Posebni pogoji
Za nepremičnine pod točko B je rok za začetek gradnje dve leti od dneva sklenitve prodajne pogodbe, rok dokončanja 3. gradbene faze je tri leta od dneva sklenitve prodajne pogodbe, pogodbena kazen za kršitev rokov se določi s pogodbo v višini 5.000 EUR.
Prodajalec si na vseh nepremičninah, ki so predmet prodaje, izgovarja neodplačno služnostno pravico za potrebe gradnje, vzdrževanja in upravljanja objektov in omrežij javne komunalne infrastrukture ter služnost dostopa do komunalne infrastrukture. Omejitve se vpišejo v zemljiško knjigo.
Pod C) V Gorici pri Slivnici se prodaja stavbno zemljišče parc. št. 627/7, dvorišče, v izmeri 247 m2 in poslovna stavba, v izmeri 267 m2, vpisana v k.o. 1143 – Gorica pri Slivnici, za izhodiščno ceno 223.100,00 EUR brez DDV.
Zemljišče parc. št. 627/7, k.o. 1143 – Gorica pri Slivnici, na katerem stoji poslovni objekt, se nahaja v urbanem naselju v Gorici pri Slivnici, št. stavbe 529.
V izhodiščno vrednost nepremičnine 20% DDV ni vključen.
II.2 Pogoji prodaje:
1. Nakup po načelu videno – kupljeno, prodajalec ne odgovarja za stvarne in pravne napake predmeta prodaje. Prodajalec ne prevzema odgovornosti glede geološke stabilnosti tal.
2. Ponudnik mora do zaključka postopka zbiranja ponudb plačati varščino v višini 10% ponujene cene za posamezno zemljišče ali njegov del na transakcijski račun Občine Šentjur – podračun št. 01320-0100004983, sklic 00 720099, odprt pri Uradu za javna plačila Žalec. Ponudniku, ki na razpisu ne bo uspel, se varščina brez obresti vrne najkasneje v 15 dneh po izboru najugodnejšega ponudnika. Uspelemu ponudniku (kupcu) se varščina vračuna v kupnino.
3. Na razpisu lahko sodelujejo fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje za pridobitev nepremičnin na območju Republike Slovenije in v roku podajo pravilne ponudbe.
4. Pisna ponudba za nakup mora vsebovati naslednje sestavine:
– podatke o kupcu (ime in priimek ter naslov stalnega prebivališča fizične osebe oziroma naziv ter sedež pravne osebe);
– navedbo davčne in EMŠO (fizične osebe) oziroma matične številke (pravne osebe);
– navedbo nepremičnine, ki je predmet ponudbe ter ustrezno površino zemljišča;
– višino ponujene cene (brez DDV), ki ne sme biti nižja od izhodiščne, v primeru ponudbe za del zemljišča v višini najmanj izhodiščne cene na m2 pomnoženo z ustrezno ponujeno velikostjo zemljišča;
– pisno izjavo, da sprejema vse razpisne pogoje z lastnoročnim podpisom ponudnika oziroma pooblaščenca.
K ponudbi je potrebno predložiti:
– fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta za fizične osebe, izpisek iz sodnega registra za pravne osebe oziroma izpisek iz poslovnega registra za s.p., ki ne sme biti starejši od 30 dni;
– pooblastilo, overjeno pri notarju, v primeru, da se ponudba poda po pooblaščencu;
– dokazilo o vplačani varščini, številko transakcijskega računa in naziv banke za vračilo varščine.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedene sestavine.
5. Ponudnik lahko ponudbo za nakup nepremičnine umakne ali dopolni do roka za sprejem ponudbe, ki je določen v razpisu. V primeru umika ponudbe se varščina ne vrne.
6. Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. Kolikor ponudba tudi v roku določenim za dopolnitev ne bo popolna, je prodajalec ne bo upošteval.
7. Prepozno prispele ponudbe, ponudbe pod izklicno ceno in ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale vseh razpisnih pogojev, ne bodo upoštevane. Ponudbe, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb bodo zapečatene vrnjene ponudniku.
8. Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse razpisne pogoje in ponudil najvišjo ceno, vendar najmanj v višini izhodiščne cene. S ponudniki, ki bodo podali enakovredne ponudbe (enaka višina kupnine ob izpolnjevanju vseh pogojev), bo prodajalec izvedel pogajanja. Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najvišjo ceno.
9. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 6 mesecev od dneva zaključka razpisnega roka.
10. Celotno kupnino mora kupec poravnati v 30-ih dneh od sklenitve pogodbe oziroma izstavitve računa. Rok plačila kupnine je bistvena sestavina pravnega posla.
11. Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v 15-ih dneh od datuma javnega odpiranja ponudb. O najugodnejšem ponudniku bo odločil župan s sklepom. Odločitev župana je dokončna.
12. Občina Šentjur lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine oziroma ustavi postopek prodaje, ne da bi za to navedla razloge, pri čemer se ponudnikom vrne plačana varščina.
13. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, ali katerimkoli ponudnikom, je izključena.
14. Postopek parcelacije bo potekal v soglasju s organizatorjem javnega zbiranja ponudb, ki si izgovarja pravico do odstopanj pri končni površini zemljišč za prodajo. Ponudnik za nakup nepremičnin bo podal ponudbeno ceno na m2, ki bo zavezujoča, končna cena glede na kvadraturo pa bo izračunana na podlagi opravljene parcelacije. Ponudba je zavezujoča za ponudbeno površino +/- 2% od ponujene površine za odkup, morebitna večja odstopanja pa bodo možna na podlagi dogovora ob predpostavki upoštevanja ponudbene cene na m2.
II.3 Sklenitev pogodbe
Izbrani ponudnik mora najkasneje v 8 dneh od prejema sklepa o izbiri in poziva skleniti prodajno pogodbo. Če uspeli ponudnik (kupec) v določenem roku ne sklene pogodbe, varščina zapade v korist prodajalca in velja, da je kupec odstopil od pogodbe.
V primerih ponudbe za zemljišča oziroma njegove dele, kjer je določeno, da je potrebno opraviti še parcelacijo, se ta rok šteje od dneva vknjižbe sprememb na podlagi dokončne parcelacije.
Pogoji iz javnega razpisa so sestavni del pogodbe o prodaji nepremičnin.
Uspeli ponudnik oziroma kupec plača poleg kupnine tudi davčne dajatve (20% DDV) in stroške notarskih storitev, ponudnik za nakup dela zemljišča pod točko II.1 B) pa tudi stroške parcelacije. Zemljiškoknjižni prenos vrši prodajalec po prejemu celotne kupnine.
III.1 Predmet oddaje v najem in izhodiščna višina najemnine
V pritličju Prodajno trgovskega centra – tržnica Šentjur na naslovu Drofenikova ulica 16 v Šentjurju oddajamo poslovni prostor št. 6, v izmeri 9,15 m2 za trgovino z neživili ali storitveno dejavnost. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor znaša 73,20 EUR na mesec.
V skladu s 44. členom ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 40/12-ZUJF) je najem nepremičnin oproščen plačila DDV.
III.2 Pogoji najema in pogoji za udeležbo v postopku:
1. Ponudnik mora do zaključka postopka zbiranja ponudb plačati varščino v višini treh ponujenih mesečnih najemnin na transakcijski račun Občine Šentjur – podračun št. 01320-0100004983, sklic 00 720099, odprt pri Uradu za javna plačila Žalec. Ponudniku, ki na razpisu ne bo uspel, se varščina brez obresti vrne najkasneje v 15 dneh po izboru najugodnejšega ponudnika. Uspelemu ponudniku (najemniku) se varščina poračuna z zadnjimi tremi mesečnimi najemninami.
2. Na razpisu lahko sodelujejo fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje za opravljanje določene dejavnosti, ki bo potekala v poslovnem prostoru.
3. Pisna ponudba za nakup mora vsebovati naslednje sestavine:
– podatke o najemniku (ime in priimek ter naslov stalnega prebivališča fizične osebe oziroma naziv ter sedež pravne osebe);
– navedbo davčne in EMŠO (fizične osebe) oziroma matične številke (pravne osebe);
– višino ponujene mesečne najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne;
– opis lastne dejavnosti, za katero ustanavlja najemno razmerje;
– pisno izjavo, da sprejema vse razpisne pogoje z lastnoročnim podpisom ponudnika oziroma pooblaščenca.
Ponudbi je potrebno priložiti:
– fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta za fizične osebe, izpisek iz sodnega registra za pravne osebe oziroma izpisek iz poslovnega registra za s.p., ki ne sme biti starejši od 30 dni oziroma izpisek iz ustreznega registra za druge subjekte (iz izpiska mora biti razvidna dejavnost subjekta, za izvajanje katere bo sklenil najemno razmerje;
– pooblastilo, overjeno pri notarju, v primeru, da se ponudba poda po pooblaščencu;
– dokazilo o vplačani varščini, številko transakcijskega računa in naziv banke za vračilo varščine.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedene sestavine.
4. Ponudnik lahko ponudbo za najem nepremičnine umakne ali dopolni do roka za sprejem ponudbe, ki je določen v razpisu. V primeru umika ponudbe se varščina ne vrne.
5. Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. Kolikor ponudba tudi v roku, določenem za dopolnitev, ne bo popolna, je ponudnik oddaje v najem ne bo upošteval.
6. Prepozno prispele ponudbe, ponudbe pod izklicno ceno in ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale vseh razpisnih pogojev, ne bodo upoštevane. Ponudbe, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb, bodo vrnjene ponudniku neodprte oziroma v enaki obliki, kot bodo prispele.
7. Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse razpisne pogoje in ponudil najvišjo mesečno najemnino, vendar najmanj v višini izhodiščne. V primeru več najugodnejših ponudb bo ponudnik oddaje v najem izvedel postopek skladno s petim odstavkom 37. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12).
8. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno tri mesece od dneva zaključka razpisnega roka.
9. Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh od datuma javnega odpiranja ponudb. O najugodnejšem ponudniku bo odločil župan s sklepom. Odločitev župana je dokončna.
10. Občina Šentjur lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine oziroma ustavi postopek oddaje v najem, ne da bi za to navedla razloge, pri čemer se ponudnikom vrne garancijska izjava.
11. Obveznost najemodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, ali katerimkoli ponudnikom, je izključena.
12. Poslovni prostor se oddaja za določen čas petih let z možnostjo odpovedi ob upoštevanju odpovednega roka s strani obeh pogodbenih strank.
13. Najemnik nima pravice oddati poslovnega prostora v podnajem, niti ni upravičen spremeniti dejavnost v tem prostoru brez soglasja najemodajalca.
14. Najemnik je dolžan poleg najemnine plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, ki jih stranki dogovorita s pogodbo. Najemnik ni upravičen do uveljavljanja stroškov morebitnih vlaganj v poslovni prostor, dolžan pa je opravljati investicijsko vzdrževalna dela, ki so potrebna za normalno rabo prostora. Najemnik je dolžan za poslovni prostor, ki ga najame, skleniti ustrezno zavarovanje.
15. Ostali pogoji, pravice in obveznosti obeh strank bodo dogovorjene s pogodbo o najemu.
IV. Rok, naslov in informacije za predložitev ponudbe
Ponudba mora biti dostavljena na naslov: Občina Šentjur, Mestni trg 10, Šentjur z oznako »Ponudba za nakup nepremičnine – Ne odpiraj« oziroma v primeru ponudbe za najem z oznako »Ponudba za najem nepremičnine – Ne odpiraj«. Na ovojnici mora biti naveden naziv oziroma ime ponudnika.
Pravočasne bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprti ovojnici na zgornji naslov do vključno 7. 12. 2012. Javno odpiranje ponudb bo 10. 12. 2012, ob 13. uri, v sejni sobi Občine Šentjur, drugo nadstropje. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati z osebnim dokumentom oziroma pisnim pooblastilom ponudnika.
Vsa pojasnila v zvezi z razpisom lahko interesenti dobijo v Oddelku za gospodarske dejavnosti, Službi za gospodarjenje s premoženjem, tel. 03/747-13-34 (Konrad Pušnik) v času uradnih ur, kjer je možen tudi vpogled v načrt parcelacije za zemljišča pod točko II.1 B). Ogled nepremičnin je možen po predhodnem dogovoru.
Občina Šentjur