Št. 430-35/2012 Ob-5004/12
, Stran 2666
Št. 430-35/2012 Ob-5004/12
Na podlagi 16. in 39. člena Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 52/02, 110/02, 56/03, 61/04, 123/04, 93/05, 89/07 – Odl. US, 126/07, 48/09, 8/10, 8/12 – ZVRS-F in 21/12), 106.g. in 106. h. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 110/02 – ZDT-B, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 – ZUKN, 107/10 in 110/11 – ZDIU12), 3. 4. in 15. člena Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), 4., 6. in 11. člena Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10) ter Zakona o raziskovalni in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06 – uradno prečiščeno besedilo, 61/06 – ZDru-1, 112/07 in 9/11 in 57/12 – ZPOP-1A) objavljamo
javni razpis
za dodelitev nepovratnih sredstev za energetsko sanacijo stavb javnih zavodov na področju visokega šolstva in znanosti, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, 6. razvojne prioritete »Trajnostna raba energije«, 1. prednostne usmeritve »Energetska sanacija javnih stavb«
1. Naziv in sedež posredniškega telesa ter izvajalca javnega razpisa
Izvajalec javnega razpisa je Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju MIZKŠ), ki je vsebinsko pristojno ministrstvo na podlagi sklenjenega sporazuma s posredniškim telesom Ministrstvom za infrastrukturo in prostor št. 3211-11-000129 z dne 13. 4. 2011.
Posredniško telo je Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana (v nadaljevanju MZIP). MZIP zagotavlja finančna sredstva kohezijske politike za namen trajnostne rabe energije.
2. Pravne in programske podlage za izvedbo javnega razpisa
– Uredba Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/99 (UL L, št. 210 z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1083/2006/ES);
– Uredba Sveta (ES) št. 1084/2006 z dne 11. julija 2006 o ustanovitvi Kohezijskega sklada in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1164/94 (UL L, št. 210 z dne 31. 7. 2006, str. 79, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1084/2006/ES);
– Uredba Komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj (UL L, št. 371 z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1828/2006);
– Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08 in 99/09 – ZIPRS1011);
– Pravilnik o projektni dokumentaciji (Uradni list RS, št. 55/08);
– Proračun Republike Slovenije za leto 2012 (DP2012) (Uradni list RS, št. 96/10 in 37/12);
– Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11, 22/12 – ZUKN-C in 37/12);
– Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 in 110/11 – ZDIU12);
– Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2);
– Zakon o visokem šolstvu (ZVis) (Uradni list RS, št. 32/12 – UPB7, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D);
– Zakon o raziskovalni in razvojni dejavnosti (ZRRD) (Uradni list RS, št. 22/06 – UPB1, 61/06 – ZDru-1, 112/07, 9/11 in 57/12 – ZPOP-1A);
– Zakon o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS) (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12);
– Uredba o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12);
– Zakon o javnem naročanju (ZJN-2) (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08, 19/10, 18/11 in 43/12 Odl. US: U-I-211/11-26);
– Zakon o varstvu okolja (ZVO-1) (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB1, 49/06 – ZMetD, 66/06 Odl. US: U-I-51/06-10, 112/06 Odl. US: U-I-40/06-10, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09 in 48/12);
– Energetski zakon (EZ) (Uradni list RS, št. 27/07 – UPB2, 70/08, 22/10, 37/11 Odl. US: U-I-257/09-22 in 10/12);
– Uredba o javnem financiranju visokošolskih zavodov in drugih zavodov (Uradni list RS, št. 7/11 in 34/11 Odl. US: U-I-156/08-16 in 64/12);
– Uredba o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10);
– Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
– Uredba o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 102/11, 18/12 in 24/12);
– Uredba o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10);
– Nacionalni strateški referenčni okvir za obdobje 2007–2013;
– Operativni program razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013 (OP ROPI, Odločba Evropske Komisije z dne 27. 8. 2007 in 14. 4. 2011);
– Odločitev organa upravljanja o potrditvi instrumenta Javni razpis »Energetska sanacija stavb javnih zavodov na področju visokega šolstva in znanosti, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport« v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, 6. razvojne prioritete »Trajnostna raba energije«, 1. prednostne usmeritve »Energetska sanacija javnih stavb« št. KS OP ROPI/6/1/006-0-MzIP (št. 4300-530/2012/6) z dne 28. 11. 2012;
– Sporazum št.: 3211-11-000129 z dne 13. 4. 2011 o medsebojnem sodelovanju pri izvajanju javnega razpisa za izbor operacij »Energetska sanacija stavb javnih zavodov na področju visokega šolstva in znanosti, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo«, v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete Trajnostna raba energije, prednostne usmeritve Energetska sanacija in trajnostna gradnja stavb med Ministrstvom za gospodarstvo in Ministrstvom za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo (Sporazum) in
– Dodatek št. 1 k Sporazumu (št. 430-35/2011-MVZT/45) z dne 28. 11. 2012.
3. Predmet, namen razpisa in predvidene dejavnosti
3.1 Predmet razpisa
Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev iz naslova prednostne usmeritve »Energetska sanacija javnih stavb«, v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete »Trajnostna raba energije«.
Predmet sofinanciranja so projekti (v nadaljevanju: operacije) energetske sanacije stavb javnih zavodov na področju visokega šolstva in znanosti, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (v nadaljevanju MIZKŠ), v naslednji vsebini:
– energetsko učinkovita sanacija obstoječih stavb (toplotna izolacija fasad, toplotna izolacija podstrešja, zamenjava oken),
– sanacija sistemov in uporaba/vgradnja sodobnih tehnologij za ogrevanje, prezračevanje in klimatizacijo stavb ter okolju prijaznih decentraliziranih sistemov za energetsko oskrbo s poudarkom na obnovljivih virih energije,
– vgradnja varčnih svetil skupaj z vsemi pripadajočimi aktivnostmi, ki so nujno potrebne za zamenjavo razsvetljave ter
– samodejno spremljanje porabe (energetski monitoring), ki omogoča spremljanje kazalnikov operacije.
Operacije se izvajajo v skladu z veljavnimi predpisi in navodili organa upravljanja v Republiki Sloveniji, objavljenimi na spletnem naslovu: http://www.eu-skladi.si/.
3.2 Namen razpisa
Razpisana sredstva so namenjena energetski sanaciji stavb javnih zavodov, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti MIZKŠ, kar zajema:
– naložbe v izboljšanje toplotnih karakteristik obstoječih stavb, ki nimajo ustrezne toplotne zaščite,
– naložbe v izboljšanje sistemov za ogrevanje, in sicer
– spodbujanje nakupa kotlov na lesno biomaso in optimizacija ogrevalnih, hladilnih, klimatizacijskih in prezračevalnih sistemov.
– spodbujanje uporabe solarnih sistemov ki je namenjeno povečanju uporabe obnovljivih virov energije za ogrevanje stavb in sanitarno toplo vodo,
– spodbujanje uporabe toplotnih črpalk za centralno ogrevanje prostorov, ki predstavljajo energetsko učinkovit in do okolja prijazen način ogrevanja,
– naložbe v vgradnjo varčnih svetil in optimizacijo razsvetljave ter
– naložbe v samodejno spremljanje porabe energije.
3.3 Predvidene dejavnosti
Področje energetske sanacije stavb javnih zavodov na področju visokega šolstva in znanosti sestavljajo:
– energetska sanacija ovoja stavb (toplotna izolacija fasad, toplotna izolacija podstrešja, zamenjava oken in vrat na lupini stavbe, toplotna izolacija tal),
– sanacija ogrevalnih, hladilnih, klimatizacijskih in prezračevalnih sistemov (vgradnja termostatskih ventilov, regulacija in hidravlično uravnoteženje ogrevalnih sistemov, merjenje in obračun stroškov za energijo po dejanski porabi, zamenjava toplotnih postaj, izboljšave pri ventilatorjih, črpalkah, kompresorjih),
– vgradnja kotlov na lesno biomaso, toplotnih črpalk ter solarnih sistemov za ogrevanje in pripravo sanitarne vode ter toplote za tehnologijo,
– vgradnja varčnih svetil skupaj z vsemi pripadajočimi aktivnostmi, ki so nujno potrebne za zamenjavo razsvetljave, optimizacija razsvetljave ter nadzor porabe električne energije,
– samodejno spremljanje porabe (energetski monitoring), ki omogoča spremljanje kazalnikov uspešnosti investicije ter
– uvajanje energetskega upravljanja vključno z e-informacijskimi točkami in energetskim knjigovodstvom.
4. Razpoložljiva sredstva, višina sofinanciranja in obdobje za porabo sredstev
4.1 Razpoložljiva sredstva in višina sofinanciranja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Kohezijskega sklada.
Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete »Trajnostna raba energije«, prednostne usmeritve »Energetska sanacija javnih stavb«.
Okvirna višina nepovratnih sredstev evropske kohezijske politike, ki je na razpolago za sofinanciranje operacij po tem javnem razpisu, znaša 7.000.000,00 EUR, in sicer:
– v letu 2013: 3.500.000,00 EUR,
– v letu 2014: 3.500.000,00 EUR.
Namenska sredstva EU za kohezijsko politiko in sredstva slovenske udeležbe za kohezijsko politiko so zagotovljena v proračunu Republike Slovenije, na proračunskih postavkah Ministrstva za infrastrukturo in prostor (v nadaljevanju: MzIP):
– PP 962210 Trajnostna energija-07-13-EU,
– PP 962410 Trajnostna energija-07-13-slovenska udeležba.
S sredstvi evropske kohezijske politike bo sofinancirano 100% javnih upravičenih izdatkov operacije, od tega predstavljajo namenska sredstva Kohezijskega sklada 85-odstotni delež (delež prispevka Skupnosti) in slovenska udeležba za kohezijsko politiko 15-odstotni delež.
V primeru, da v posameznem proračunskem letu sredstva ne bodo porabljena v predvideni višini oziroma dinamika porabe sredstev ne bo sledila predvideni dinamiki, se lahko ob upoštevanju proračunskih zmožnosti v naslednjih proračunskih letih dinamika razpoložljivosti sredstev spremeni.
Razpis je odprt do porabe sredstev. Višina razpisanih sredstev se lahko poveča z objavo spremembe javnega razpisa.
Upravičeni stroški za sofinanciranje s sredstvi kohezijske politike so opredeljeni v javnem razpisu (poglavje 5) in v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški za sofinanciranje s sredstvi kohezijske politike.
Znesek sofinanciranja s sredstvi kohezijske politike se zniža pri operacijah, ki ustvarjajo diskontirane neto prihodke v ekonomski dobi investicije (v skladu z Delovnim dokumentom št. 4 Evropske komisije – Navodilom za uporabo metodologije pri izdelavi analize stroškov in koristi).
Sredstva za neupravičene stroške in morebitne stroške primanjkljaja (neto prihodke) mora zagotavljati upravičenec.
Najvišji znesek dodeljenih sredstev izhaja iz predložene investicijske dokumentacije oziroma izračuna finančne vrzeli izdelane v skladu z delovnim dokumentom št. 4 Evropske komisije –
Navodilom za uporabo metodologije pri izdelavi analize stroškov in koristi, če je vrednost operacije enaka ali višja od 1.000.000,00 EUR in se opredeli v pogodbi o sofinanciranju.
4.2 Obdobje za porabo sredstev
Sredstva se upravičencu nakazujejo na podlagi vsakega posameznega pravilnega zahtevka za izplačilo, s priloženimi računi oziroma drugimi verodostojnimi knjigovodskimi listinami, ki izkazujejo nastanek obveznosti upravičenca, ter z dokumentacijo o izvedenih postopkih javnega naročila.
Rok za izplačilo je največ 30 dni in začne teči z dnem prejema pravilnega zahtevka za izplačilo. Pravilnost zahtevka za izplačilo potrdi skrbnik pogodbe MIZKŠ, ki opravi kontrolo pred izplačilom. Zahtevek za izplačilo vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane, datirane in žigosane dokumente:
– zahtevek za izplačilo (ZzI) iz informacijskega sistem za spremljanje, poročanje in izvajanje operativnih programov (ISARR), preko Modula za vnos podatkov (MVP). ZzI vključuje sledeče priloge informacijskega sistema ISARR:
– vsebinsko poročilo o izvajanju operacije,
– finančno poročilo o izvajanju operacije in
– zbirni obrazec.
– fotokopije dokazil (računov, situacij in drugih verodostojnih knjigovodskih listin), ki jih je potrebno označiti s pečatom »kopija je enaka originalu« ali s pečatom »kopija je enaka računu« ali s podpisom odgovorne osebe in pečatom upravičenca;
– dokumentacijo za vse faze izvedenega javnega naročila (predhodno informativno obvestilo, sklep o začetku postopka, objava obvestila o javnem naročilu, razpisna dokumentacija, javno odpiranje ponudb, odločitev o oddaji, objava obvestila o oddaji, končno poročilo o postopku javnega naročila, pogodbe ipd.).
Upravičenec je dolžan najkasneje naslednji delovni dan po prejemu sredstev s strani MIZKŠ nakazati sredstva izvajalcu del, ki je izstavil račun oziroma situacijo, in MIZKŠ predložiti v roku 3 delovnih dni dokazilo o plačilu obveznosti (npr. fotokopija bančnega izpiska).
Upravičenec mora zagotoviti, da bo posamezna operacija zaključena najkasneje 31. 12. 2014. Do navedenega datuma mora biti operacija fizično in finančno končana, kar pomeni, da morajo biti opravljene vse predvidene aktivnosti ter izvršena vsa plačila. Zadnji zahtevki za izplačilo s strani upravičencev morajo biti predloženi MIZKŠ-ju najkasneje do 15. 9. 2014.
Rok za dokončanje del se lahko podaljša samo v izrednih okoliščinah in ob predhodnem soglasju MIZKŠ.
Stroški so upravičeni do sofinanciranja, če nastanejo v obdobju od dneva oddaje vloge na javni razpis do 15. 9. 2014, razen stroškov za izdelavo projektne in investicijske dokumentacije za izvedbo operacije, katerih stroški lahko nastanejo od 1. 1. 2008 dalje.
Kazalniki operacije morajo biti v celoti doseženi 2 leti po zaključku operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2016, v nasprotnem primeru je upravičenec dolžan povrniti vsa izplačana sofinancirana sredstva, vključno z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva plačila do dneva vračila.
Upravičenec po tem javnem razpisu je dolžan še 5 let po zaključku operacije spremljati doseganje zastavljenih kazalnikov ter ministrstvu, pristojnemu za izobraževanje in znanost letno, do 31. januarja poročati o doseganju zastavljenih ciljev.
S tem javnim razpisom se razpisujejo sredstva v letu 2013 in 2014.
Upravičenec bo v skladu s terminskim in finančnim načrtom izvajanja operacije posredoval zahtevke za izplačilo na MIZKŠ. Upravičenec skladno z določili pogodbe poroča o izvajanju operacije v informacijskem sistemu ISARR preko modula za vnos podatkov – MVP. Podrobnejši opis se nahaja v Navodilih za uporabo modula za vnos podatkov – MVP (ISARR).
5. Upravičeni nameni in upravičeni stroški za sofinanciranje s strani sredstev kohezijske politike
Upravičeni nameni so:
– energetska sanacija ovoja stavb, ki zajema zamenjavo stavbnega pohištva ter izvedbo toplotne izolacije zunanje lupine (zunanjih sten, plošče nad neogrevano kletjo, tal in sten v ogrevani kleti, strehe, plošče proti neogrevanemu podstrešju,...) obstoječih objektov z gradbenimi konstrukcijami, katerih največje dovoljene toplotne prehodnosti Umax (W/m2K) za posamezne gradbene konstrukcije ne presegajo sledečih vrednosti:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
* Priporočena vrednost: 0,21 (16 cm s toplotno izolacijo katere λ=0.035)
– energetsko učinkoviti ogrevalni, hladilni, klimatizacijski in prezračevalni sistemi, ki vključujejo vgradnjo sodobnih naprav in sistemov za ogrevanje, prezračevanje in hlajenje prostorov oziroma pripravo sanitarne tople vode in toplote za tehnologijo (optimizacija sistemov, vgradnja prenosnikov toplote za vračanje toplote zavrženega ali odtočnega zraka, izboljšave pri ventilatorjih, črpalkah, kompresorjih, vgradnja frekvenčne regulacije črpalk, ventilatorjev in drugih elektromotornih pogonov, vgradnja energijsko varčnih kompresorjev za komprimiran zrak in izraba odpadne toplote, ki nastane pri komprimiranju zraka, vgradnja meritev porabe toplotne energije po objektih in večjih porabnikih, vgradnja hranilnikov toplote),
– raba obnovljivih virov, ki vključuje vgradnjo solarnih sistemov, kotlov na lesno biomaso ter toplotnih črpalk za ogrevanje prostorov, sanitarne vode in tehnologijo,
– energetsko učinkovita razsvetljava,
– uvajanje energetskega upravljanja vključno z e-informacijskimi točkami in energetskim knjigovodstvom.
Upravičeni stroški se presojajo, določajo in dokazujejo v skladu z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013.
Upravičeni stroški so lahko upravičeni le v okviru upravičenih namenov te vsebine. Upravičeni stroški za te vsebine so:
– stroški za izdelavo projektne in investicijske dokumentacije za izvedbo operacije v skupni višini do 4,5% celotne investicije v energetsko sanacijo, kot izhaja iz potrjene investicijske dokumentacije,
– stroški za vgradnjo energijsko varčnega zunanjega stavbnega pohištva, ki vključujejo nabavo in vgradnjo oken in vrat, nabavo in vgradnjo zunanjih senčil, nabavo in vgradnjo okenskih polic in obdelavo špalet,
– stroški za izvedbo toplotne izolacije zunanje lupine, ki vključujejo postavitev gradbenega odra, odstranitev obstoječega ometa, nabavo in vgradnjo celotnega fasadnega sistema, obdelavo špalet, nabavo in vgradnjo okenskih polic, nabavo in vgradnjo izolacije podstrešja vključno s paroprepustno oziroma parozaporno folijo, letvami oziroma deskami (ter izvedbo odzračevalnih kanalov) nad špirovci, hidroizolacijo in termoizolacijo kletnih prostorov,
– stroški za energetsko učinkovite ogrevalne, hladilne, klimatizacijske in prezračevalne sisteme, ki vključujejo črpalke, ventilatorje, kompresorje in druge elektromotorne pogone, regulacijske elemente in potrebne armature, naprave za regeneracijo ali rekuperacijo toplote, centralni prezračevalni sistem s kanali z elementi za vpihovanje in odsesavanje ter krmilnimi elementi, toplotno črpalko, ki je vključena v centralni prezračevalni sistem, s pripadajočim krmilnim sistemom in hranilniki toplote,
– stroški, nastali zaradi rabe obnovljivih virov, ki vključujejo nabavo in vgradnjo solarnih sistemov, kotlov na lesno biomaso ter toplotnih črpalk za ogrevanje prostorov, sanitarne vode in tehnologijo,
– stroški energetsko učinkovite razsvetljave, ki vključujejo vgradnjo energetsko varčnih svetil, vgradnjo regulacije osvetljevanja, fotosenzorjev, senzorjev gibanja in krmiljenja, vključno s potrebnimi instalacijskimi deli,
– stroški energetskega upravljanja, vključno s postavitvijo e-energetskih točk v objekte in instalacijo energetskega monitoringa objekta v skupni višini do 5% celotne investicije v energetsko sanacijo,
– stroški projektantskega in gradbenega nadzora v skupni višini do 3% celotne investicije v energetsko sanacijo
Stroški in izdatki so upravičeni, če:
– so z operacijo neposredno povezani, so potrebni za njeno izvajanje in so v skladu s cilji operacije,
– so dejansko nastali: za dela, ki so bila opravljena; za blago, ki je bilo dobavljeno; za storitve, ki so bile izvedene,
– so prepoznani s skrbnostjo dobrega gospodarja,
– nastanejo in so plačani v obdobju upravičenosti,
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah in
– so izkazani v skladu z veljavnimi pravili skupnosti in nacionalnimi predpisi.
Upravičeni stroški so opredeljeni v tem javnem razpisu in v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški operacije.
Davek na dodano vrednost ter sanacija obstoječih elektroinstalacij sta po tem javnem razpisu neupravičeni strošek. Neupravičene stroške operacije zagotavlja prijavitelj/upravičenec iz lastnih sredstev.
6. Pogoji za dodelitev sredstev
6.1 Upravičenci in prijavitelji
Prijavitelji do nepovratnih sredstev po tem javnem razpisu so javni zavodi na področju visokega šolstva (univerze in študentski domovi) in znanosti (javni raziskovalni zavodi in javni infrastrukturni zavodi). To so osebe javnega prava, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija in so v pristojnosti MIZKŠ. Prijavitelj lahko prijavi več operacij, če posamezna operacija predstavlja ekonomsko nedeljivo celoto aktivnosti, opredeljeno v 1. točki. poglavja 6.2 Splošni pogoji. Prijavitelj postane upravičenec z dnem podpisa pogodbe o sofinanciranju.
6.2 Splošni pogoji
1. Predmet operacije mora biti skladen s predmetom in z namenom tega javnega razpisa in z določili javnega razpisa ter razpisne dokumentacije. Cilji in kazalniki operacije morajo biti jasno opredeljeni in morajo doprinesti k ciljem razvojne prioritete »Trajnostna raba energije« v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture. Posamezna operacija mora predstavljati ekonomsko nedeljivo celoto aktivnosti, ki izpolnjujejo natančno določeno (tehnično-tehnološko) funkcijo in imajo jasno opredeljene cilje in kazalnike, skladne z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo. Operacija mora imeti v naprej določeno trajanje ter določen začetek in konec operacije.
2. Pri vseh operacijah morajo sredstva za plačilo, neupravičenih stroškov, stroškov primanjkljaja (neto prihodkov) in morebitnih ostalih stroškov, ki ne bodo financirani s strani sredstev kohezijske politike, zagotavljati upravičenci iz lastnih virov; operacije morajo zato biti ustrezno opredeljene v letnih programih dela in finančnih načrtih javnih zavodov. Če operacija ob oddaji vloge še ni opredeljena v letnem programu dela, mora upravičenec podati izjavo, da bo ustrezno opredeljena najkasneje do podpisa pogodbe o sofinanciranju.
3. Operacija mora imeti zaključeno finančno konstrukcijo oziroma ob upoštevanju virov po tem javnem razpisu zagotovljene vse ostale vire za izvedbo celotne operacije (po tekočih cenah). Če kateri od ostalih virov še ni zagotovljen, mora prijavitelj podati izjavo, da bo sredstva nadomestil iz lastnih virov, v primeru da ti viri dejansko ne bodo pridobljeni.
4. Objekti, kjer je specifična raba energije (ogrevanje in električna energija) < 80 kWh/m2/leto, niso upravičeni do prijave na razpis.
5. Ocenjena vrednost operacije po tekočih cenah ne sme biti nižja od 300.000,00 EUR brez DDV po tekočih cenah.
6. Pri operacijah mora biti iz investicijskega dokumenta razvidno, da bodo pri načrtovanju in izvedbi operacije upoštevana naslednja izhodišča varstva okolja:
– učinkovitost izrabe naravnih virov (energetska učinkovitost, učinkovita raba vode in surovin),
– okoljska učinkovitost (uporaba najboljših razpoložljivih tehnik, uporaba referenčnih dokumentov, nadzor emisij in tveganj, zmanjšanje količin odpadkov in ločeno zbiranje odpadkov),
– trajnostna dostopnost (spodbujanje okolju prijaznejših načinov prevoza) ter
– zmanjševanje vplivov na okolje (izdelava poročil o vplivih na okolje oziroma strokovnih ocen vplivov na okolje za posege, kjer je to potrebno).
7. Dela na operaciji se niso pričela pred vložitvijo vloge na javni razpis, razen priprava investicijske in projektne dokumentacije.
6.3 Posebni pogoji
Za operacijo mora biti izdelana in v vlogi za dodelitev sredstev predložena naslednja dokumentacija:
1. Potrjena investicijska dokumentacija – zahteve v zvezi z investicijsko dokumentacijo (v nadaljevanju: ID):
– ID mora biti izdelana v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10),
– ID mora jasno izkazovati namen, skladen z razpisom in razpisno dokumentacijo, ter mora jasno izkazovati izpolnjevanje vseh pogojev in zahtev, navedenih v razpisu in razpisni dokumentaciji;
– ID mora izkazovati, da operacija ne bo imela negativnih vplivov na okolje;
– ID mora biti s pisnim sklepom potrjen s strani pristojnega organa zavoda. Sklep je obvezna priloga vloge.
2. V primeru, da je vrednost operacije enaka ali višja od 1.000.000,00 EUR, mora biti sestavni del tudi izračun finančne vrzeli, izdelan v skladu z Delovnim dokumentom št. 4 Evropske komisije – Navodilom za uporabo metodologije pri izdelavi analize stroškov in koristi. Pri tem je potrebno upoštevati, da se prihrankov pri stroških za energijo in energente v finančni analizi ne izkazuje kot prihodke, temveč se jih ustrezno upošteva kot eksternalije oziroma družbene koristi v ekonomski analizi. Pri operacijah, kjer je finančna vrzel pod 100%, se znesek, ki je osnova za izračun prispevka Skupnosti, zmanjša za finančno vrzel. Vse operacije, ki imajo ocenjeno vrednost pod 1.000.000,00 EUR in bi med izvajanjem operacije dosegle ali presegle to mejno vrednost morajo naknadno zagotoviti izračun finančne vrzeli.
3. Izjave projektantov o ustreznosti rešitve:
I. za zagotovitev mehanske odpornosti in stabilnosti: izjava odgovornega projektanta ustrezne stroke o ustreznosti projektne rešitve (popisa del) glede na statično stabilnost in vplive, ki jih bodo posegi imeli na statično stabilnost (npr. to zajema izjavo, da dodatna obremenitev ne bo poslabšala statične stabilnosti, da ne bo negativnih vplivov zaradi posegov, ki bi izhajali iz kapilarne vlage …);
II. za zagotovitev varnosti pred požarom: izjava odgovornega projektanta ustrezne stroke za požarno varnost o ustreznosti projektne rešitve z vidika požarne varnosti (npr. da uporabljeni materiali ustrezajo zahtevam glede požarne varnosti, da so upoštevani potrebni odmiki …);
III. za zagotovitev zaščite pred hrupom: izjava odgovornega projektanta ustrezne stroke, da posegi (elementi) izpolnjujejo pogoje glede zaščite pred hrupom;
IV. za zagotovitev varčevanja z energijo in ohranjanja toplote (izjave so potrebne le za tiste ukrepe, ki so predmet operacije):
a. izjava projektanta ustrezne stroke, da izračuni gradbene fizike ustrezajo zahtevani izolativnosti in da predvidene sestave zadoščajo predpisom s področja gradbene fizike (npr. glede difuzije vodne pare, …);
b. izjava odgovornega projektanta elektro stroke o ustreznosti projektne rešitve elektroinstalacij (npr. da uporabljeni materiali in naprave ustrezajo zahtevam glede predpisov s področja elektroinstalacij in zahtev glede varčnosti);
c. izjava odgovornega projektanta strojne stroke o ustreznosti projektne rešitve strojnih instalacij (npr. da uporabljeni materiali in naprave ustrezajo zahtevam glede predpisov s področja strojnih instalacij in zahtev glede varčnosti).
4. Lokacijska informacija, ki ne sme biti starejša od 6 mesecev.
5. Idejna zasnova in okvirni projektantski popis del s projektantskim predračunom in rekapitulacijo. Iz projektantskega popisa mora biti razvidna vrednost posameznih postavk ukrepov na enoto mere in projektantske ocene vrednosti na enoto mere.
6. Pravnomočno gradbeno dovoljenje. V primeru, da ni potrebno gradbeno dovoljenje, mora odgovorni projektant podati izjavo, da glede na zakonodajo gradbeno dovoljenje ni potrebno.
7. Glede na vrsto posegov, upoštevajoč področno zakonodajo, je po potrebi potrebno priložiti še:
– analizo presoje vplivov na okolje, ki jo mora izdelati za to pooblaščena institucija;
– soglasja nosilcev urejanja prostora, kolikor je poseg na področju varovalnih pasov in ostalih omejitev (npr. kulturnovarstveno soglasje na območjih varovanja kulturne dediščine, soglasje upravljavca energetskih vodov, kolikor je za poseg potrebno soglasje upravljavca, …).
Če soglasja pod točko 7. niso potrebna, mora projektant podati izjavo, da ostala soglasja niso potrebna.
8. Popis obstoječega stanja objekta in rabe energije za zadnja tri leta (po razpoložljivih podatkih iz razširjenega energetskega pregleda ali popisa rabe energije).
9. Zadnji veljavni letni program dela in finančni načrt javnega zavoda ter sklep o potrditvi obeh dokumentov s strani pristojnega organa zavoda.
6.4 Ostali pogoji
1. Vloga za dodelitev nepovratnih sredstev mora biti predložena v skladu z zahtevami tega javnega razpisa in razpisne dokumentacije.
2. Prijavitelj mora predložiti podpisano izjavo:
– o seznanitvi in strinjanju z vsebino javnega razpisa za prednostno usmeritev »Energetska sanacija javnih stavb« v okviru Operativnega programa razvoja okoljske in prometne infrastrukture za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete »Trajnostna raba energije« in o seznanitvi in strinjanju z razpisno dokumentacijo tega javnega razpisa,
– da je bil opravljen razširjeni energetski pregled javnih objektov z gradbeno fiziko, izdelan po Metodologiji izvedbe energetskega pregleda, z dne april 2007, ki ga je izdalo Ministrstvo za okolje in prostor in je objavljen na spletni strani: http://www.aure.gov.si/eknjiznica/MetodologijaEP.pdf. Razširjeni energetski pregled ne sme biti starejši od 5 let od datuma objave javnega razpisa (razpisodajalec lahko v naslednjih fazah zahteva njegovo predložitev),
– da se v okviru stavb oziroma delov stavb, ki so del vloge, izvaja izključno dejavnost s področja visokega šolstva oziroma znanosti,
– da bo oprema, ki je predmet investicije, predstavljala osnovno sredstvo prijavitelja in ne bo predmet razpolaganja,
– o označevanju operacije ter informiranju in obveščanju javnosti, skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v obdobju 2007–2013,
– o hranjenju dokumentacije na operaciji v skladu z veljavnimi predpisi, vendar najmanj do 31. 12. 2020, kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj. Pred iztekom tega roka lahko MIZKŠ ta rok podaljša,
– o dostopnosti dokumentacije operacije vsebinsko pristojnemu ministrstvu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom,
– o seznanitvi s posledicami, ki bi nastale ob ugotovitvi dvojnega financiranja posamezne operacije, neupoštevanja veljavne zakonodaje in navodil v vseh postopkih izvajanja operacije ali če delež sofinanciranja operacije preseže maksimalno dovoljeno stopnjo,
– o vodenju ločene knjigovodske evidence za operacijo in spremljanju prihodkov na operaciji,
– o seznanitvi z elektronsko ali drugačno objavo imena operacije, naziva upravičenca in zneska javnih virov financiranja operacije,
– da bo operacija ustrezno opredeljena v letnem programu dela in finančnem načrtu javnega zavoda najkasneje do podpisa pogodbe o sofinanciranju.
3. Pri izvedbi operacij morajo biti dosledno upoštevani vsa veljavna zakonodaja ter pravila izvajanja kohezijske politike v Republiki Sloveniji. Upravičenci tega javnega razpisa morajo pri porabi teh sredstev upoštevati določbe zakona, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v navedenem zakonu.
Na razpisu ne morejo sodelovati prijavitelji, ki prijavijo operacijo oziroma projekt, ki je že sofinanciran iz proračuna in če skupna višina prejetih sredstev iz tega naslova presega najvišje dovoljene višine sofinanciranja v skladu s tem razpisom.
Za vse navedbe v izjavi velja, da lahko MIZKŠ, v primeru kršitve navedbe, odstopi od pogodbe o sofinanciranju ter zahteva vrnitev dodeljenih nepovratnih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do vračila.
7. Metodologija in merila za ocenjevanje vlog
Vse pravočasne in formalno popolne vloge v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije, ki bodo skladne s predmetom in namenom razpisa in ki bodo izpolnjevale pogoje za sodelovanje, navedene v točkah 6.1─6.3, in ostale zahteve, ki so navedene v točki 6.4, bo ocenila strokovna komisija na osnovi naslednjih meril.
7.1 Specifični prihranki pri rabi energije (ogrevanje in električna energija) v kWh/m2/leto do 40 točk (točke se bodo zaokroževale na dve decimalki)
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Slika 1: Točke za specifične prihranke pri rabi energije (ogrevanje in električna energija).
Specifični prihranki pri rabi energije vključujejo prihranke električne energije in toplote po izvedbi vseh planiranih ukrepov glede na stanje pred energetsko sanacijo in ne vsebujejo proizvodnje iz obnovljivih virov energije. Specifične prihranke pri rabi energije je potrebno normirati na temperaturni primanjkljaj za Ljubljano. Povprečna specifična raba energije za delovanje objekta se izračuna na osnovi specifične rabe energije za obdobje zadnjih treh let. Temperaturni primanjkljaj v sezoni je vsota dnevnih razlik temperature med 20 °C in zunanjo povprečno dnevno temperaturo zraka za tiste dni od 1. julija do 30. junija, ko je povprečna dnevna temperatura nižja ali enaka 12 °C.
V primeru prijave večjega števila objektov, pri katerih je izračunana specifična raba energije za vsak objekt posebej, je potrebno izračunati povprečno specifično rabo energije za vse objekte skupaj tako, da se sešteje vsa raba energije za delovanje vseh objektov in se deli s celotno ogrevano površino vseh objektov. Specifično rabo energije za vse objekte nato še normiramo glede na temperaturni primanjkljaj.
Operacije, ki iz merila »specifični prihranki pri rabi energije« ne dosežejo vsaj 10 točk, niso upravičene do sofinanciranja v okviru tega razpisa.
7.2 Delež obnovljivih virov energije po izvedbi sanacije do 30 točk
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Delež obnovljivih virov energije je razmerje med proizvedeno toploto iz obnovljivih virov energije in energijo, ki je potrebna za ogrevanje in sanitarno toplo vodo ter toplote za tehnologijo. V izračun deleža OVE se štejejo le ukrepi, ki so bili izvedeni v okviru tega razpisa.
7.3 Specifična višina investicije do 30 točk (točke se bodo zaokroževale na dve decimalki)
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Specifična višina investicije je razmerje med celotnimi upravičenimi stroški operacije in predvidenimi letnimi prihranki energije, ki bodo nastali zaradi energetske sanacije.
Operacije, ki iz merila »specifična višina investicije« ne dosežejo vsaj 10 točk, niso upravičene do sofinanciranja v okviru tega razpisa.
Slika 2: Točke za specifično višino investicije.
Skupno maksimalno število doseženih točk je 100.
Operacije, ki ne dosežejo vsaj 40 točk, niso upravičene do sofinanciranja v okviru tega razpisa.
Kolikor se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja operacij, ki so dosegle prag števila točk, presega razpoložljiva sredstva, bodo sredstva dodeljena tistim prijaviteljem, ki so dosegli najvišje število točk. V primeru, da bo več operacij z enako oceno, se bo upošteval vrstni red prispetja vloge. Prednost bo tako imela tista vloga, ki je kot popolna prispela prej. Za čas in datum dospelosti se štejeta ura in datum sprejete vloge v glavni pisarni MIZKŠ, Masarykova 16, 1000 Ljubljana.
Kolikor vsa sredstva ne bodo dodeljena pri prvem in drugem odpiranju vlog, bo razpisan dodatni rok za oddajo vlog.
Sredstva na razpisu lahko ostanejo nerazporejena, kolikor ne zadoščajo za pokrivanje celotnega planiranega sofinanciranja, opredeljenega v finančni konstrukciji vloge, ki bi bila naslednja upravičena do sofinanciranja.
8. Navodila za izdelavo vloge z obrazci
Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko upravičenci dobijo na naslovu http://www.mizks.gov.si/, v rubriki »Javne objave in razpisi« ali jo naročijo s pisnim zahtevkom posredovanim po elektronski pošti na naslov: nina.kolenc@gov.si.
Prijavitelj vlogo na razpis pripravi tako, da izpolni, datira, žigosa in podpiše obrazce iz razpisne dokumentacije in jim priloži vse zahtevane priloge.
Vloga lahko obravnava največ eno operacijo. Kadar prijavitelj na razpis prijavlja več operacij, pripravi vlogo za vsako operacijo posebej in vloge predloži v ločenih ovojnicah.
8.1 Popolnost vloge
Vloga bo formalno popolna, če bo sestavljena iz dokumentacije iz točke 6.3 in naslednjih obveznih prilog:
1. prijavni obrazec (obrazec št. 1 s prilogo 1.1);
– v obrazec se vpišejo zahtevani podatki in se z označi strinjanje z navedbami;
– obrazec se datira in žigosa z žigom prijavitelja;
– obrazec podpiše odgovorna oseba prijavitelja;
– kadar operacija zajema več upravičenih namenov, se jih označi v obrazcu;
– v obrazcu morajo biti vse vrednosti vpisane v zneskih po tekočih cenah brez DDV (razen kadar v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10) preračun stalnih v tekoče cene ni potreben);
– zneski iz tabele finančne konstrukcije – viri financiranja – morajo biti skladni z zneski iz investicijske dokumentacije;
2. obrazec izjave (obrazec št. 2):
– v obrazcu se označi z strinjanje z vsemi navedbami v izjavi;
– obrazec se datira in žigosa z žigom prijavitelja;
– obrazec podpiše odgovorna oseba prijavitelja;
3. obrazec podatkov o prijavitelju (obrazec št. 3):
– v obrazec se vpišejo zahtevani podatki;
– obrazec se datira žigosa z žigom prijavitelja;
– obrazec podpiše odgovorna oseba prijavitelja;
4. vzorec pogodbe o sofinanciranju (obrazec št. 4):
– vzorec pogodbe mora biti na vsaki strani parafiran s strani prijavitelja;
– s svojo parafo prijavitelj izrazi strinjanje z vsemi določili vzorca pogodbe;
– dejanska pogodba lahko od vzorca odstopa le zaradi objektivnih okoliščin;
5. obrazec izjave o višini načrtovanih zahtevkov za izplačilo za upravičene stroške operacije po obdobjih (obrazec št. 5)
– v obrazec se vpišejo zahtevani podatki;
– obrazec se datira in žigosa z žigom prijavitelja;
– obrazec podpiše odgovorna oseba prijavitelja;
6. priloge iz 6.3 – posebni pogoji.
8.2 Dodatne informacije in obveščanje
Kontaktna oseba za vse eventualno potrebne dodatne informacije v zvezi z razpisno dokumentacijo je mag. Nina Kolenc. Vse informacije morajo biti zahtevane v pisni obliki na naslov: nina.kolenc@gov.si. Odgovori se podajajo v pisni obliki na spletni strani MIZKŠ »Vprašanja in odgovori«. Vsi objavljeni odgovori imajo status dopolnitve razpisne dokumentacije. MIZKŠ bo v 10 dneh po objavi v Uradnem listu RS organiziralo informativni dan za prijavitelje. Čas in kraj bosta objavljena naknadno na spletnem naslovu: http://www.mizks.gov.si.
8.3 Način oddaje vloge, roki in datumi odpiranja vlog
Javni razpis bo odprt do porabe sredstev. Prvi rok za oddajo vlog v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije je 7. januar 2013, do 12. ure, v glavni pisarni MIZKŠ, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana.
Naslednji rok za oddajo vlog je 19. april 2013. Morebitni ostali roki za oddajo vlog bodo objavljeni v Uradnem listu RS in na spletni strani MIZKŠ na naslovu http://www.mizks.gov.si/ najmanj 45 dni pred datumom oddaje vloge.
Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa, na katerega se vloga nanaša, kot to določa obrazec št. 6.
Vloga z dokumentacijo mora biti označena skladno z Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013.
V primeru obsežnejše dokumentacije je potrebno mape oziroma registratorje z vlogo oddati v isti ovojnici, lahko pa tudi v več ovojnicah, pri čemer je potrebno vsako enako opremljeno ovojnico dodatno označiti s številko ovojnice in skupnim številom ovojnic.
Vloga se šteje za pravočasno, če bo predložena osebno ali prispela po pošti na zgoraj navedeni naslov MIZKŠ do dne 7. 1. 2013 do 12. ure oziroma do 19. 4. 2012 do 12. ure.
Nepravilno označene ovojnice in vloge, ki ne bodo prispele pravočasno, se ne bodo odpirale oziroma bodo v primeru odprtja nespremenjene ponovno zaprte in ne bodo obravnavane, ampak bodo s sklepom zavržene.
Prijavitelji oddajo vlogo ter spremembe in umike vloge opremljene z obrazcem. Vlogo predložijo po pošti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana, oziroma osebno v glavno pisarno na naslovu MIZKŠ (Kotnikova 38) vsak delovni dan med 8. in 16. uro (v petek do 14.30) do dneva in ure, določene kot skrajni rok za oddajo vlog.
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki so z internimi akti prijavitelja opredeljeni kot poslovna skrivnost in jih kot takšne prijavitelj v vlogi posebej in jasno označi. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo.
8.4 Odpiranje vlog, postopek ocenjevanja in obveščanje o izboru
Odpiranje prispelih vlog bo praviloma javno in bo izvedeno najkasneje v roku 8 dni od poteka roka za oddajo vlog. Odpiranje prispelih vlog ne bo javno, kolikor bi komisija ugotovila veliko število prispelih vlog. V tem primeru bo na spletni strani MIZKŠ objavljeno obvestilo, da zaradi velikega števila prispelih vlog odpiranje ne bo javno.
Poziv k dopolnitvi formalno nepopolnih vlog bo izveden najkasneje v roku 8 dni od odpiranja vlog. Prijavitelji bodo lahko formalno nepopolne vloge dopolnili v roku, ki ga določi komisija oziroma najkasneje v 15 dneh od prejema zahtevka za dopolnitev vloge. Formalno nepopolna vloga se dopolni v skladu s pozivom za dopolnitev in tako, da je v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena.
Postopek javnega razpisa za izbor operacij bo vodila strokovna komisija, ki jo bo s sklepom imenoval predstojnik MIZKŠ. Komisija bo opravila strokovni pregled popolnih vlog na podlagi zahtev in meril, navedenih v tem javnem razpisu, ter bo pripravila predlog prejemnikov sredstev.
Vloge, ki ne bodo dopolnjene v določenem roku, bodo zavržene. Vloge, ki ne bodo skladne s predmetom in z namenom razpisa, ter vloge, ki ne bodo izpolnjevale pogojev za sodelovanje iz točke 6.1 do 6.3 in ostalih zahtev iz točke 6.4, pa bodo zavrnjene.
O izboru in dodelitvi sredstev odloči s sklepom minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport. Prijavitelji bodo o izidu razpisa obveščeni s sklepom najkasneje v roku 60 dni od odpiranja vlog. Morebitne pritožbe zoper sklep predlagatelji vložijo na MIZKŠ v roku 15 dni od prejema sklepa. Za odločanje o pritožbi je pristojno Ministrstvo za infrastrukturo in prostor. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. Prijavitelj – pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Ministrstvo za infrastrukturo in prostor mora o pritožbi odločiti s sklepom v roku 60 dni.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnem naslovu ministrstva (http://www.mizks.gov.si).
Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport