Št. 5440-105/2012/3 Ob-5005/12
, Stran 2673
Št. 5440-105/2012/3 Ob-5005/12
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 in 110/11 – ZDIU12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 37/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11, 88/11, 22/12 – ZUKN-C in 37/12), Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – UPB1, 109/08, 38/10 – ZUKN in 8/12), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB4, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F in 21/12), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – UPB5, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF in 57/12 – ZPCP-2D), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007 in sklepa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, v vlogi organa upravljanja o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, z dne 28. 11. 2012, št. OP RČV 3/1/28-0-MŠŠ objavlja Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport,
javni razpis
za sofinanciranje projekta »Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih«
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju ministrstvo).
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3. 1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.«
2. Predmet javnega razpisa (namen, cilj, aktivnosti in rezultati/kazalniki)
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje operacije oziroma projekta »Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih«.
Namen
Vprašanje kompetenc odraslih postaja vse bolj pomembno, saj predstavljajo kompleksen sistem znanja, spretnosti, ravnanja in stališč, ki jih posameznik potrebuje za učinkovito vključenost v družbo, zaposlitev, nadaljnje učenje in za osebni razvoj. Kompetence, potrebne za učinkovito vključenost v družbo in delo, opredeljuje priporočilo evropskega parlamenta in sveta o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (UL EU, 30. 12. 2006, 194/10-18).
Poznavanje kompetenc, ki jih pridobijo udeleženci izobraževanja in usposabljanja so odločilnega pomena tako za zagotavljanje kakovosti in učinkovitosti sistema vzgoje in izobraževanja, saj je le na osnovi tega mogoče oblikovati učinkovito politiko razvoja takih izobraževalnih programov, ki odgovarjajo potrebam časa.
S projektom zato želimo:
– pridobiti mednarodne primerjave o kompetencah prebivalcev Slovenije za trg dela tako z vidika ponudbe kot povpraševanja po spretnostih,
– identificirati in izmeriti razlike v kompetencah med posamezniki in državami za katere se domneva, da prispevajo k osebni uspešnosti in konkurenčnosti družbe kot celote, s čimer bomo dobili bolj celovito sliko o zalogi človeškega kapitala,
– oceniti sovplivanje teh kompetenc na socialne in ekonomske dosežke na ravni posameznika in družbenih podskupin ter družbe kot celote, npr. identificirali bomo pomen kognitivnih spretnosti (s tem izobraževanja) pri izboljšanju položaja na trgu dela,
– oceniti, v kolikšni meri izobraževalni sistem zagotavlja pridobivanje teh kompetenc.
Cilj
Cilj projekta je zagotoviti pregled kompetenc v populaciji, ki bistveno vplivajo na zmožnost za soočanje z izzivi, ki jih prinašata globalizacija in demografske spremembe. Pregled bo mogoče primerjati na mednarodni ravni in tako zagotoviti primerjavo porazdelitve kompetenc v slovenski populaciji in drugih družbah.
Rezultati bodo tako služili za oblikovanje kazalnikov, s katerimi bo mogoče spremljati mednarodno primerljiv kompetenčni profil populacije. Na podlagi tega bo mogoče preverjati ustreznosti politik na področju izobraževanja in zaposlovanja ter preverjati ustreznosti oblikovanja izobraževalnih programov ipd.. Podatki bodo služili kot podlaga za usklajeno načrtovanje in delovanje politik izobraževanja in trga dela. Na osnovi pridobljenih podatkov bo mogoče načrtovati bolj fleksibilne programe izobraževanja in usposabljanja, ki v učinkoviteje odgovarjajo na potrebe trga dela.
Rezultati projekta bodo pomembno pripomogli k izboljšanju usposobljenosti izobraževalcev v izobraževanju in usposabljanju odraslih. V ta namen bodo nadgrajena priporočila za nadaljnji razvoj programov usposabljanja odraslih in izvedena usposabljanja izobraževalcev.
Ciljne skupine so: izobraževalci odraslih, odrasli zaposleni in brezposelni.
Aktivnosti
V okviru projekta so predvidene naslednje dejavnosti:
– razvoj kazalnikov za merjenje kompetenc odraslih,
– priprava in izpeljava merjenja kompetenc odraslih tako s poskusnim, ki mora biti izpeljan do sredine leta 2013, kot z glavnim preverjanjem, ki mora biti izpeljan do konca leta 2014,
– analiza stanja na področju kompetenc odraslih in mednarodna primerjava,
– nadgradnja strokovnih podlag za oblikovanje politik za razvoj kompetenc odraslih,
– določitev nacionalnih kazalnikov za spremljanje stanja in napredka in
– razvoj in nadgradnja priporočil za nadaljnji razvoj programov izobraževanja,
– razvoj, priprava in izvedba usposabljanja izobraževalcev v izobraževanju in usposabljanju odraslih za uporabo sodobnih oblik in metod učenja in poučevanja.
Projekt bo temeljil na mednarodno oblikovanem metodološkem aparatu in bo meril štiri področja kompetenc: reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih, pismenost, matematične kompetence ter bralne kompetence, ki se preverjajo s testiranjem. Projekt bo vključeval tudi preverjanje generičnih spretnosti za delovno mesto.
Pričakovani rezultati oziroma kazalniki
Kazalniki:
– število izvedenih mednarodnih raziskav (1),
– število anketiranih oseb (5.000),
– priporočila za nadaljnji razvoj programov usposabljanja odraslih (1) in
– število usposobljenih izobraževalcev v izobraževanju in usposabljanju odraslih (100).
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Prijaviteljem, ki ne bodo izpolnjevali pogojev, se vloga zavrže.
a) splošni pogoji za prijavitelja in morebitne partnerje v projektu
Prijavitelj in vsi morebitni partnerji morajo izpolnjevati naslednje splošne pogoje:
– je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt,
– razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta,
– je prijavitelj neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik,
– da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU,
– da bo pri porabi sredstev upošteval zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu,
– ima poravnane zapadle obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije,
– ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče,
– zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08 – KZ-1, 66/08 – popr., 89/08 in 5/09 – Odl.US):
– hudodelsko združevanje,
– sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje,
– goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti,
– pranje denarja.
b) posebni pogoji za prijavitelja in morebitni partnerje v projektu
Prijavitelj oziroma morebitni partnerji morajo za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje:
– prijavitelj je fizična ali pravna oseba zasebnega ali javnega prava kot nosilka/koordinatorka projekta, ki je registrirana za opravljanje razvojno-raziskovalne dejavnosti na področju vzgoje in izobraževanja,
– prijavitelj oziroma morebitni partnerji imajo ustrezne reference z razpisanega področja, in sicer izvajanje mednarodnih raziskav na področju vzgoje in izobraževanja (OECD, IEA, UNESCO... itd.),
– posamezni prijavitelj se lahko na razpis prijavi samostojno ali v konzorciju partnerjev za izvedbo projekta. V primeru, ko skupno prijavo odda več pravnih in/ali fizičnih oseb, podpišejo in predložijo konzorcijsko pogodbo. Skupno prijavo na razpis odda v imenu vseh članov konzorcija poslovodeči konzorcijski partner,
– pri prijavitelju ali morebitnih partnerjih morajo biti zagotovljene nove zaposlitve.
c) pogoji za prijavo
Prijavitelji morajo posredovati prijavo in pri tem zagotoviti in izkazati:
– popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije,
– skladnost projekta z razpisno dokumentacijo (vsebina, finance, organizacija, roki, rezultati).
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu);
Na javnem razpisu bo izbrana ena prijava.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 180 točk.
Izbrana prijava mora doseči vsaj 130 točk.
V primeru, da bo dve ali več prijav doseglo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva seštevek točk iz merila »II. Izkušnje in reference prijavitelja in partnerjev za izvedbo projekta« in »III. Prispevek k povečanju zaposlitvenih možnosti«. Izbran bo prijavitelj, ki bo v seštevku teh dveh meril prejel večje število točk. V primeru, da bodo prijave še vedno enakovredne, bo izvedeno žrebanje za končni izbor.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna višina predvidenih sredstev za predmet javnega razpisa je 1.339.000,00 EUR.
6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva, ter roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev;
Skupna višina predvidenih sredstev za projekt je 1.339.000,00 EUR, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih:
– za proračunsko leto 2013: 548.990,00 EUR od tega:
– 466.641,50 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in
– 82.348,50 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%);
– za proračunsko leto 2014: 428.480,00 EUR od tega:
– 364.208,00 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in
– 64.272,00 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%);
– za proračunsko leto 2015: 361.530,00 EUR od tega:
– 307.300,50 EUR s PP 924010 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 -EU (85,00%) in
– 54.229,50 EUR s PP 925210 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti_ESS_07-13 – slovenska udeležba (15,00%).
V skladu s pogoji 24. in 25. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v višini do 20% od vrednosti predvidenih izplačil sredstev.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge.
Ministrstvo bo sofinanciralo upravičene stroške, ki bodo nastali v času od 1. 1. 2013 do 30. 6. 2015. Obdobje upravičenosti izdatkov je od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2015.
7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%.
8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih
Delež prispevka Skupnosti je 85,00%.
9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
– plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela,
– delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce),
– delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce),
– delo prek študentskega servisa,
– založniške in tiskarske storitve, e-publikacije,
– svetovanje s področja IKT,
– stroški oglaševalskih storitev,
– stroški za izvedbo zaključne konference,
– stroški najema prostorov in opreme za izvajanje operacije,
– stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih,
– izdatki za službena potovanja (dnevnice, stroški hotelskih nastanitev, prevozi),
– nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (če nakup odobri MIZKŠ in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo),
– oprema – največ do 10,00% vseh upravičenih stroškov (če nakup odobri ministrstvo in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo),
– davek na dodano vrednost (DDV),
– posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15,00% neposrednih upravičenih stroškov.
Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so naslednji:
– plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela,
– delo po podjemni pogodbi,
– delo po avtorski pogodbi,
– delo preko študentskega servisa,
– stroški oglaševalskih storitev in
– izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi).
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013).
Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Podrobnosti so navedene v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 ter Navodilih Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport za izvajanje projektov ESS.
10. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje
Upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
11. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013).
12. Morebitno dopolnilno financiranje
V skladu s 34. členom Uredbe 1083/2006 ter 20. členom Uredbe RS o izvajanju postopkov pri porabi sredstev kohezijske politike 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10) bo za ta namen uporabljeno dopolnilno financiranje največ do 10% vseh upravičenih stroškov.
13. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu
Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
14. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem.
15. Zagotavljanje enakih možnosti
Upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES.
16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Upravičenec se zavezuje k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 –UPB1), Zakonom o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09-UPB3, 33/11, 91/11, 100/11-Skl. US, 32/12 in 57/12) in 37. členom Uredbe 1083/2006/ES.
17. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES
Upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES.
18. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES
Ni relevantno.
19. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog je petek, 21. decembra 2012, do 10. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »NE ODPIRAJ – prijava na JAVNI RAZPIS »Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v zgoraj določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju.
20. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljevanju besedila: komisija), ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
Odpiranje prispelih vlog bo v petek, 21. decembra 2012, ob 12. uri, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport ali ministrstva, Masarykova 16, Ljubljana (sejna soba P 20) in bo javno.
Komisija bo v roku 8 dni od dneva odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge ne bodo popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
21. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
22. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, www.mizks.gov.si (Projektna enota za izvajanje kohezijske politike / javni razpisi). Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno na Ministrstvu za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, 5. nadstropje, Sektor za razvoj izobraževanja, vsak delovni dan, med 9. in 12. uro. Kontaktna oseba je Danica Cerar, danica.cerar@gov.si.
Informativni dan bo potekal v veliki dvorani v pritličju Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana, in sicer v sredo, 12. decembra 2012, ob 11. uri.
Odgovori na aktualna vprašanja morebitnih prijaviteljev bodo redno objavljani na spletni strani javnega razpisa.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo
Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport