Uradni list

Številka 16
Uradni list RS, št. 16/2013 z dne 22. 2. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 16/2013 z dne 22. 2. 2013

Kazalo

546. Pravilnik o sofinanciranju programov in projektov ter letovanj za otroke in mladino iz proračuna Občine Cerkno, stran 2287.

Na podlagi 27. člena Zakona o javnem interesu v mladinskem sektorju (Uradni list RS, št. 42/10) in 16. člena Statuta Občine Cerkno (Uradni list RS, št. 112/07) je Občinski svet Občine Cerkno na 11. redni seji dne 14. 2. 2013 sprejel
P R A V I L N I K
o sofinanciranju programov in projektov ter letovanj za otroke in mladino iz proračuna Občine Cerkno
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik opredeljuje pogoje za pridobitev sredstev, izvedbo postopka ter način izvajanja nadzora pri izvedbi programov in projektov ter letovanj za otroke in mladino (v nadaljevanju: programi za otroke in mladino), ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Cerkno na podlagi javnega razpisa ali javnega poziva in izvajajo na njenem območju.
2. člen
Sofinanciranje programov za otroke in mladino se izvede na podlagi javnega razpisa ali javnega poziva (v nadaljevanju: javni razpis). Celotno besedilo javnega razpisa se objavi na spletni strani Občine Cerkno, povzetek javnega razpisa pa v lokalnem časopisu ali/in na lokalnem radiu. Postopek javnega razpisa izvede občinska uprava Občine Cerkno.
3. člen
Namen javnega razpisa po tem pravilniku je podpora kvalitetnim programom za otroke in mladino, ki prispevajo k usposabljanju in pridobivanju veščin ter socialnemu vključevanju otrok in mladih.
4. člen
Opredelitev pojmov po tem pravilniku:
Mladinska organizacija je prostovoljno združenje otrok in/ali mladih, ki ima najmanj 90% članstva v starosti do 29 let in najmanj 70% članov vodstva v starosti od 15. do dopolnjenega 29. leta.
Organizacija za mlade je neprofitna pravna oseba, katere dejavnosti so namenjene tudi uveljavljanju interesov otrok in/ali mladih, vendar pa teh aktivnosti ne upravljajo, pripravljajo, izvajajo in vrednotijo mladi.
Mladinski program je skupek mladinskih aktivnosti, ki jih izvaja mladinska organizacija ali organizacija za mlade, z namenom doseganja svojega osnovnega poslanstva. Pomeni kontinuirano izvajanje mladinskih aktivnosti skozi večji del leta, vsaj 30 tednov v letu in vključuje vsaj 10 aktivnih udeležencev.
Projekt je posamična aktivnost izvajalca, ki ima datumsko opredeljen začetek in konec, kot na primer prireditev, druga enkratna akcija z opredeljeno vsebino, z jasno definiranim ciljem in namenom.
Letovanje je organizirano druženje otrok in/ali mladih, ki traja najmanj 2 nočitvi.
Osebe s slabšim socialnim položajem po tem pravilniku so otroci in/ali mladi, v primeru ko povprečni mesečni dohodek na družinskega člana ne presega 30% povprečne neto mesečne plače vseh zaposlenih v RS za preteklo koledarsko leto.
5. člen
Za sklope, opredeljene v nadaljevanju, naj predlagani programi za otroke in mladino zagotavljajo uresničevanje naslednjih ciljev:
– poudarjanje pomena aktivnosti otrok in/ali mladih:
– pretežno delovno akcijo v splošno korist (čistilne akcije ...),
– usmerjenost v obiskovanje narave z namenom izobraževanja in spoznavanja narave,
– spodbujanje delovnih navad, prostovoljstva, solidarnosti in medgeneracijskega sodelovanja,
– spodbujanje zdravega, aktivnega načina življenja otrok in mladih in preprečevanje različnih oblik odvisnosti,
– spodbujanje kulturne ustvarjalnosti in inovativnosti otrok in mladih,
– spodbujanje participacije in sodelovanja otrok in mladih pri upravljanju družbe in različnih skupnosti v njej,
– aktivnosti za aktivno in kvalitetno preživljanje prostega časa,
– vključevanje otrok in mladih z manj priložnostmi,
– raziskovalno delo,
– neformalno izobraževanje in usposabljanje za mladinsko delo,
– prostovoljno delo mladih,
– informiranje in svetovanje.
6. člen
Med področja sofinanciranja programov za otroke in mladino se uvrščajo:
Sklop A: otroški in mladinski programi,
Sklop B: otroški in mladinski projekti,
Sklop C: letovanja.
Skladno z določbami tega pravilnika se ne sofinancira:
– programov/projektov, ki so sofinancirani iz drugih javnih razpisov Občine Cerkno ali iz posebnih proračunskih postavk Občine Cerkno,
– dopolnilnega poklicnega ali univerzitetnega izobraževanja,
– rednega in dopolnilnega izobraževanja v okviru ustanov, ki delujejo v skladu z določili Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja,
– znanstvenih raziskovanj in strokovnih srečanj znanstvenega značaja,
– vključevanje odvisnikov v skupnosti za zdravljenje odvisnosti,
– nakup nepremičnin,
– turističnih potovanj.
7. člen
Pravico do sofinanciranja po tem pravilniku imajo mladinske organizacije in organizacije za otroke in mlade, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
Sklop A in B:
– pravne osebe s statusom društva, ustanove, mladinskega sveta, zasebnega zavoda ali druge neprofitne organizacije, ki opravljajo programe/projekte na razpisanem področju,
– imajo sedež, izpostavo ali enoto v Občini Cerkno, oziroma so njihovi programi in projekti po presoji strokovne komisije v javnem interesu Občine Cerkno,
– program mora biti namenjen izključno mladim,
– projekti in programi se izvajajo za otroke in mladino v Občini Cerkno v starosti od 6 do 29 let,
– imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za izvajanje prijavljenih programov/projektov,
– imajo izdelano finančno konstrukcijo za prijavljene mladinske programe oziroma projekte, iz katerih so razvidni prihodki in odhodki, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov,
– so v celoti in pravočasno izpolnili pogodbene obveznosti do občine na podlagi razpisa predhodnega leta.
Sklop C:
– pravne osebe s statusom društva, ustanove, mladinskega sveta, zasebnega zavoda ali druge neprofitne organizacije, ki opravljajo programe/projekte na razpisanem področju,
– izvajajo letovanja za otroke in mladino,
– imajo v letovanje vključene otroke in mladino s stalnim bivališčem v Občini Cerkno,
– imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za izvajanje prijavljenih programov/projektov,
– imajo izdelano finančno konstrukcijo za prijavljena letovanja, iz katere so razvidni prihodki in odhodki, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov,
– so v celoti in pravočasno izpolnili pogodbene obveznosti do občine na podlagi razpisa predhodnega leta.
Pravice do sofinanciranja po tem pravilniku nimajo:
– pravne osebe, ki so ustanovljene in delujejo v skladu z določili Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja,
– organizacije, ki so skladno z Zakonom o pravnem položaju verskih skupnosti v Republiki Sloveniji registrirane kot verske skupnosti ter
– pravne osebe in organizacije, ki so registrirane po Zakonu o političnih strankah.
II. POSTOPEK DODELJEVANJA SREDSTEV
8. člen
Postopek javnega razpisa, strokovne presoje in ocenjevanje programov za otroke in mladino, ter vodenje in odločanje v postopku, v skladu z veljavnimi določbami zakonskih in podzakonskih predpisov na področju izvrševanja proračuna, veljavnega Zakona o splošnem upravnem postopku in veljavnimi predpisi na področju mladinskega sektorja opravi najmanj tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan.
Član komisije ne sme opravljati dejavnosti upravljanja, predstavljanja, nadzora ali zastopanja pri predlagatelju programa oziroma projekta s področja programov za otroke in mladino. Za vse ostale primere interesne povezanosti se smiselno uporabljajo veljavni predpisi.
9. člen
Letno višino sredstev določi občinski svet s proračunom, ki se oblikujejo na ustrezni proračunski postavki. Višina sredstev v posameznem proračunskem letu je odvisna od zmožnosti občinskega proračuna za posamezno proračunsko leto.
Na podlagi sprejetega proračuna določi višino sredstev za posamezen sklop iz 6. člena tega pravilnika župan s sklepom po predhodnem mnenju komisije iz 8. člena tega pravilnika.
10. člen
Za javni razpis oziroma poziv se pripravi ustrezna razpisna dokumentacija, v kateri se podrobneje določijo merila in kriteriji ter dokazila, ki jih morajo predlagatelji priložiti k prijavi.
Objava javnega razpisa mora vsebovati:
– navedbo naročnika;
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa;
– predmet javnega razpisa;
– izvajalce, ki se lahko prijavijo na javni razpis;
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci in njihovi programi in projekti;
– okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa;
– merila in kriterije za vrednotenje programov in projektov;
– določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva;
– kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dobijo informacije in dvignejo razpisno dokumentacijo ter se na njihovo željo seznanijo s pravilnikom;
– rok, do katerega morajo biti predložene vloge;
– način dostave vlog (zaprte kuverte s pripisom »Ne odpiraj, prijava na razpis)«;
– rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu razpisa.
Predlagatelji svoje predloge oddajo na posebnih enotnih obrazcih.
Komisija pripravi vrednotenje programov in projektov v skladu z merili tega pravilnika.
11. člen
O višini zneska sofinanciranja programov oziroma projektov občinska uprava izda odločbo. Na odločbo je dovoljena pritožba v roku 15 dni od prejema odločbe. O pritožbi odloča župan. Njegova odločitev je dokončna. Po pravnomočnosti odločb se z izvajalci programov in projektov sklene pogodbe o sofinanciranju.
12. člen
Sklepanje pogodb z izbranimi prijavitelji se opravi v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo področje mladinskega sektorja.
Pogodba o sofinanciranju se sklene na podlagi veljavnega proračuna.
Obvezne sestavine pogodbe so:
– podatki o izvajalcu,
– vsebina in obseg programov, projektov in letovanj,
– čas realizacije programov, projektov in letovanj,
– višina dodeljenih sredstev,
– roki za izplačilo sredstev,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev,
– določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi obrestmi ter druge medsebojne obveznosti.
Če izvajalec ne vrne podpisane pogodbe v roku 10 dni od vročitve pisnega predloga pogodbe, se šteje, da je odstopil od pogodbe.
III. MERILA IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE
13. člen
Kriteriji in merila za vrednotenje so sestavni del pravilnika. Merila so določena v točkah. Vrednost točke se izračuna za vsak sklop posebej in je odvisna od višine sredstev, ki so v proračunu določena za izvajanje posameznih dejavnosti, ki so predmet tega pravilnika in skupne točkovne vrednosti ponujenih programov v posameznem sklopu.
IV. NADZOR IN NAMENSKA PORABA SREDSTEV
14. člen
Izvajalci poročilo o izvedenih programih oddajo v pogodbenem roku na obrazcih, ki jih pripravi strokovna komisija in so že del razpisne dokumentacije. Poročila obravnava tudi komisija, praviloma pred vsakoletno objavo javnega razpisa za naslednje leto.
Izvajalci, ki so bili izbrani na javnem razpisu, so dolžni programe in projekte izvajati v skladu s tem pravilnikom ter področnimi predpisi.
Prejemnik sredstev iz proračuna lokalne skupnosti je na zahtevo sofinancerja dolžan predložiti dokazila o namenski porabi sredstev ter dokazila o zagotovitvi drugih virov, navedenih v finančni konstrukciji.
Kolikor je ugotovljena nenamenska poraba sredstev iz proračuna lokalne skupnosti, se sofinanciranje takoj prekine, že prejeta sredstva pa mora izvajalec vrniti skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
Izvajalec, ki krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu občine.
15. člen
Strokovni nadzor nad izvajanjem programov za mladino v Občini Cerkno izvaja občinska uprava ali po njej pooblaščeni organ.
V. KONČNA DOLOČBA
16. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0006/2013-1
Cerkno, dne 14. februarja 2013
Župan
Občine Cerkno
Miran Ciglič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti