Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/2013 z dne 8. 3. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/2013 z dne 8. 3. 2013

Kazalo

749. Odlok o proračunu Občine Kobarid za leto 2013, stran 2676.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – ZJF-UPB4) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 51/09 in 38/10) je Občinski svet Občine Kobarid na 19. redni seji 28. februarja 2013 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kobarid za leto 2013
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Kobarid za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
+------+-----------------------------------------+--------------+
|A.    |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV            |         v EUR|
+------------------------------------------------+--------------+
|Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto        | Proračun leta|
|                                                |          2013|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|I.    |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)         |  5.874.676,86|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                  |  3.884.930,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                          |  3.201.029,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |700 Davki na dohodek in dobiček          |  2.848.249,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |703 Davki na premoženje                  |    180.180,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |704 Domači davki na blago in storitve    |    172.600,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                        |    683.901,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |710 Udeležba na dobičku in dohodki od    |    563.623,00|
|      |premoženja                               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |711 Takse in pristojbine                 |        650,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |712 Globe in druge denarne kazni         |     12.700,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |713 Prihodki od prodaje blaga            |     57.200,00|
|      |in storitev                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |714 Drugi nedavčni prihodki              |     47.930,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                      |    200.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev|     80.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |722 Prihodki od prodaje zemljišč         |    120.000,00|
|      |in neopredmetenih dolgoročnih sredstev   |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|73    |PREJETE DONACIJE                         |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |730 Prejete donacije od domačih pravnih  |     10.000,00|
|      |oseb                                     |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                      |  1.779.746,86|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |740 Transferni prihodki iz drugih        |    469.229.86|
|      |javnofinančnih institucij                |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |741 Prejeta sredstva iz državnega        |  1.310.517,00|
|      |proračuna iz sredstev proračuna Evropske |              |
|      |unije                                    |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|II.   |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)             |  6.863.666,84|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                           |  1.289.962,38|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |400 Plače in drugi izdatki zaposlenim    |    324.843,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |401 Prispevki delodajalcev za socialno   |     60.945,00|
|      |varnost                                  |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |402 Izdatki za blago in storitve         |    839.624,38|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |403 Plačila domačih obresti              |     14.350,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |409 Rezerve                              |     50.200,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                         |  1.776.362,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |410 Subvencije                           |     27.300,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |411 Transferi posameznikom               |    939.599,00|
|      |in gospodinjstvom                        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |412 Transferi neprofitnim organizacijam  |    136.430,00|
|      |in ustanovam                             |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |413 Drugi tekoči domači transferi        |    673.033,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                    |  3.633.201,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev   |  3.633.201,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                  |    164.141,46|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |431 Investicijski transferi pravnim      |      4.500,00|
|      |in fizičnim osebam, ki niso proračunski  |              |
|      |uporabniki                               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |432 Investicijski transferi proračunskim |    159.641,46|
|      |uporabnikom                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|III.  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)            |   –988.989,98|
|      |(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IV.   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA |              |
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|75    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL            |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |750 Prejeta vračila danih posojil        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|V.    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH   |              |
|      |DELEŽEV (440+441+442+443)                |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH   |              |
|      |DELEŽEV                                  |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |442 Poraba sredstev kupnin iz naslova    |              |
|      |privatizacije                            |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VI.   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA              |              |
|      |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)|              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|C.    |RAČUN FINANCIRANJA                       |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VII.  |ZADOLŽEVANJE (500)                       |    700.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                             |    700.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |500 Domače zadolževanje                  |    700.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VIII. |ODPLAČILA DOLGA (550)                    |     50.200,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                          |     50.200,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |550 Odplačila domačega dolga             |     50.200,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IX.   |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU      |   –339.189,98|
|      |(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|X.    |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)           |    649.800,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|XI.   |NETO FINANCIRANJE                        |    988.989,98|
|      |(VI.+VII.-VIII.-IX.)                     |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.   |    339.189,98|
|      |PRETEKLEGA LETA                          |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Kobarid.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se pobirajo
2. prihodki požarne takse
3. prihodki iz naslova okoljskih dajatev
4. prejemki iz državnega proračuna in drugih virov za določene namene.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan največ do višine ±10 %.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 90 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
Župan je pooblaščen za potrjevanje investicijske dokumentacije projektov, ki so uvrščeni v načrt razvojnih programov.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZFJ
2. splošna proračunska rezervacija (županjina rezerva).
Proračunska rezerva se v letu 2013 oblikuje v višini 43.000 EUR.
Splošna proračunska rezervacija se v letu 2013 oblikuje v višini 7.200 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave o uporabi sredstev proračunske rezerve in splošne proračunske rezervacije za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2013 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000 EUR.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 lahko zadolži do višine 700.000,00 EUR.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kobarid, v letu 2013 ne sme preseči skupne višine glavnic 100.000 EUR.
Občina lahko izdaja poroštva osebam iz prejšnjega odstavka pod pogojem, da imajo zgoraj navedene pravne osebe lasten vir prihodkov za odplačila.
11. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, se lahko v letu 2013 zadolžijo do skupne višine 100.000 EUR po predhodnem soglasju občine.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv lahko v letu 2013 izdajo poroštva do skupne višine glavnic 100.000,00 EUR.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2014)
V obdobju začasnega financiranja Občine Kobarid v letu 2014, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-95/2012
Kobarid, dne 28. februarja 2013
Županja
Občine Kobarid
Darja Hauptman l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti