Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2013 z dne 22. 3. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2013 z dne 22. 3. 2013

Kazalo

919. Odlok o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Lendava, stran 3259.

Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07, 76/08, 79/09, 51/10) in v skladu z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih javne uprave v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, (58/04 – popr.), 138/04, 35/05, 60/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 101/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10 in 17/11) ter 17. člena Statuta Občine Lendava (Uradni list RS, št. 75/10 – UPB, 48/11 – popr., 55/11 – popr. in 56/12 – popr.) je Občinski svet Občine Lendava na 31. redni seji dne 8. 3. 2013 sprejel
O D L O K
o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Lendava
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina odloka)
Ta odlok določa delovna področja ter naloge občinske uprave Občine Lendava (v nadaljevanju: občinska uprava), njeno organiziranost, znotraj le-te pa tudi organiziranost medobčinske uprave, način vodenja, razporeditev odgovornosti zaposlenih po organizacijski strukturi, uresničevanje posebnih pravic madžarske narodnostne skupnosti ter javnost in transparentnost pri delovanju občinske uprave.
2. člen
(področje dela občinske uprave in sodelovanje z drugimi subjekti)
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, določenih s tem odlokom in zakonskimi predpisi.
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občani, krajevnimi skupnostmi, občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami in subjekti.
3. člen
(skupna občinska uprava)
Na podlagi Odloka o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Lendava, Dobrovnik in Kobilje, je ustanovljen organ skupne občinske uprave (medobčinska uprava) za izvrševanje skupnih nalog na območju občin ustanoviteljic.
Za delovanje občinske uprave je pomemben tudi Dogovor o medsebojnih razmerjih organa skupne občinske uprave občin Lendava, Dobrovnik in Kobilje, ki določa delokrog in obseg delovanja organa skupne občinske uprave ter določila pogodb, s katerimi se organizira izvajanje gospodarskih in negospodarskih javnih služb na območju posamezne občine.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
4. člen
(organizacija občinske uprave)
Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam lokalne skupnosti ter poslovnim procesom, ki potekajo v občinski upravi z namenom, da se zagotovi:
– zakonito, strokovno, racionalno, učinkovito in usklajeno opravljanje nalog občinske uprave ter organov občine,
– smotrna organizacija in vodenje dela v občinski upravi,
– usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev,
– doseganje operativnih in strateških ciljev ter izvajanje nalog iz programov dela.
Organiziranost občinske uprave mora biti takšna, da zagotavlja kakovostno izvajanje nalog ter letnih in drugih programov, ki jih sprejemajo organi lokalne samouprave.
Na podlagi Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih javne uprave v pravosodnih organih in Kataloga delovnih mest občinske uprave ter Letnega načrta dela občinske uprave se sistemizirajo potrebna delovna mesta in se sprejme kadrovski načrt za posamezno leto.
5. člen
(naloge občinske uprave)
Občinska uprava deluje na vseh delovnih področjih, ki jih določa Zakon o lokalni samoupravi. Naloge se izvajajo skladno z zakoni, podzakonskimi predpisi in predpisi občine, ki urejajo delovanje občinskih uprav. Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične, administrativne in razvojne naloge na področjih, ki jih določa ta odlok.
6. člen
(organizacijske enote)
Občinska uprava je organizirana v štirih notranjih organizacijskih enotah, znotraj katerih so lahko organizirane manjše vsebinsko tematsko zaokrožene organizacijske enote – službe. Podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest s Katalogom delovnih mest občinske uprave določi župan samostojno ali na predlog direktorja občinske uprave.
Notranje organizacijske enote v občinski upravi so:
– Urad župana
– Oddelek za družbene dejavnosti in upravne zadeve
– Oddelek za računovodstvo in finance
– Oddelek za okolje in prostor.
7. člen
(urad župana)
Urad župana opravlja naloge s področja strateškega planiranja, vodenja in nadzora nad izvrševanjem strateških načrtov.
V oddelku deluje kot manjša organizacijska enota projektna pisarna, ki pripravlja ter vodi razvojne in investicijske projekte.
Urad župana s projektno pisarno opravlja naslednje naloge:
– strateško načrtovanje in organizacija projektnega dela,
– spodbujanje gospodarskega razvoja,
– koordinacija ter nadzor nad aktivnostmi varovanja okolja in občanov,
– organizacija stikov z javnostmi,
– naloge s področja funkcioniranja lokalne samouprave,
– logistična podpora pri delu župana in podžupana,
– splošne in kadrovske zadeve.
8. člen
(oddelek za družbene dejavnosti in upravne zadeve)
Oddelek za družbene dejavnosti in upravne zadeve:
– opravlja upravne, organizacijske, strokovne in razvojne naloge, ki se nanašajo na področje družbenih dejavnosti, organizacij in društev,
– skrbi za razvoj družbenih dejavnosti in organizira izvajanje programov socialnega in zdravstvenega varstva,
– izdeluje letne programe občine za posamezno področje družbenih dejavnosti,
– skrbi za realizacijo programov na področju družbenih dejavnosti v skladu s proračunom in koordinira delovanje različnih subjektov na področju družbenih dejavnosti,
– opravlja naloge s področja informiranja in obveščanja občanov,
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila s področja upravnih zadev in poslovanja,
– skrbi za delovanje sprejemne pisarne, arhiviranje in notranji informacijski sistem,
– druge naloge s področja upravnih postopkov, izvajanja proračuna, javnosti dela in dvojezičnega poslovanja občinske uprave,
– opravlja druge naloge, ki po vsebini sodijo v delovno področje oddelka.
9. člen
(oddelek za računovodstvo in finance)
Oddelek za računovodstvo in finance opravlja naloge s področja gospodarjenja s premoženjem ter izvajanja računovodske in finančne funkcije.
Oddelek za računovodstvo in finance opravlja naslednje naloge:
– računovodsko in finančno načrtovanje občinskega proračuna ter ravnanja z občinskim premoženjem,
– izvajanje računovodske in finančne funkcije,
– finančno načrtovanje in finančni nadzor nad izvajanjem gospodarskih javnih služb,
– računovodsko in finančno poročanje,
– nudi strokovno pomoč pri delovanju krajevnih skupnosti in proračunskih porabnikov,
– sodelovanje pri izvajanju upravnih postopkov,
– upravljanje s terjatvami in izvirnimi prihodki občine,
– izvajanje knjigovodstva in evidenc občinskega premoženja in poslovnih dogodkov,
– promet z občinskim stvarnim premoženjem,
– sodelovanje pri načrtovanju in izvrševanju proračuna,
– sodeluje pri izvedbi javnih naročil,
– opravlja druge naloge s področja finančnih, računovodskih in premoženjskih zadev občine.
10. člen
(oddelek za okolje in prostor)
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge s področja prostorskega načrtovanja, varovanja okolja, organizacije gospodarskih javnih služb, vzdrževanja javnih objektov in površin ter redarske in inšpekcijske službe.
V oddelku sta organizirani dve manjši notranji organizacijski enoti – službi:
– prostorsko planiranje, gospodarske javne službe in režijski obrat,
– inšpekcija in redarstvo.
V službi prostorsko planiranje, gospodarske javne službe in režijski obrat se opravljajo naloge s področja:
– prostorskega načrtovanja in operativnega izvajanja prostorskih planov,
– upravljanja in izvajanja nalog s področja komunalnega informacijskega sistema,
– organiziranja in nadziranja gospodarskih javnih služb,
– upravljanja s cestno infrastrukturo,
– vzdrževanja javnih objektov in površin, ki niso vključeni v sistem gospodarskih javnih služb,
– priprave dokumentacije v postopkih javnih naročil,
– prostorskega načrtovanja in priprave posegov v javno infrastrukturo,
– sodelovanja pri izvajanju upravnih postopkov,
– operativnega varovanja okolja in občanov, požarne varnosti in civilne zaščite,
– načrtovanja in izvajanja aktivnosti režijskega obrata,
– organiziranja, koordiniranja ter izvajanja aktivnosti pri urejanju in vzdrževanju javne infrastrukture,
– organiziranja, koordiniranja ter izvajanja aktivnosti pri urejanju in vzdrževanju javnih objektov v lasti občine,
– spremljanja energetske učinkovitosti, analiziranje in poročanje,
– izvajanja operativni del na področju stanovanjskih zadev,
– druge naloge povezane z urejanjem, vzdrževanjem ter nadziranjem občinske javne infrastrukture,
– druge naloge s področja varstva okolja, občanov, upravnih postopkov in investicijske dejavnosti.
V službi Inšpekcija in redarstvo se opravljajo naloge s področja inšpekcijskega nadzorstva in redarstva.
11. člen
(prekrškovni organ)
Oddelek za okolje in prostor je sestavni del organa skupne občinske uprave občin Lendava, Dobrovnik in Kobilje, ki je prekrškovni organ občin ustanoviteljic in hkrati tudi prekrškovni organ Občine Lendava.
Na predlog direktorja občinske uprave župan s sklepom določi osebe, ki izvajajo naloge prekrškovnega organa.
Nadzor nad delom prekrškovnega organa izvajajo občine ustanoviteljice, župani teh občin, direktor občinske uprave in javnost.
12. člen
(delovna mesta izven notranjih organizacijskih enot)
Delovna mesta, ki so po Aktu o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest sistemizirana izven posameznih notranjih organizacijskih enot so vezana neposredno na vodenje direktorja občinske uprave.
13. člen
(akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest)
Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Lendava ureja notranjo organizacijo občinske uprave, pogoje za zasedbo delovnih mest, pristojnosti in odgovornosti zaposlenih v občinski in tudi v medobčinski upravi.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
14. člen
(župan)
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja delo občinske uprave. Župan lahko posamezno pooblastilo podeli podžupanom občine, direktorju občinske uprave in javnim uslužbencem na položajnih delovnih mestih.
15. člen
(direktor občinske uprave)
Delo občinske uprave neposredno vodi, organizira ter nadzira direktor občinske uprave.
Direktor občinske uprave odloča v upravnem postopku na prvi stopnji, skrbi za izvajanje proračuna in javna naročila, opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah, koordinira delo notranje organizacijskih enot in skrbi za delovno disciplino, opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z državnimi organi in drugimi organi na območju občine in izven nje, po pooblastilu župana podpisuje posamezne akte iz pristojnosti občinske uprave in opravlja druge naloge po odredbi župana.
Direktor občinske uprave odgovarja za zakonitost poslovanja občinske uprave.
16. člen
(vodenje organizacijskih enot)
Notranje organizacijske enote – oddelke vodijo vodje oddelkov, ki jih imenuje in razrešuje župan in so za svoje delo odgovorni županu in direktorju občinske uprave. Če za posamezen oddelek vodja ni imenovan, opravlja naloge vodje direktor občinske uprave.
Direktor občinske uprave in vodje oddelkov opravljajo svoje delo na uradniškem delovnem mestu na položaju.
17. člen
(vodja oddelka)
Vodja oddelka načrtuje, organizira, usmerja in nadzoruje opravljanje dela v notranji organizacijski enoti, po pooblastilu direktorja občinske uprave odloča o zadevah iz delovnega področja posamezne notranje organizacijske enote, opravlja najzahtevnejše strokovne naloge in sodeluje z drugimi vodji notranje organizacijskih enot ter je odgovoren za stanje na svojem delovnem področju. Odgovarja za strokovno korektno, ažurno in učinkovito opravljeno delo. Spremlja zakonodajo ter predpise s svojega delovnega področja in predlaga aktivnosti za povečanje učinkovitosti občinske uprave. Sodeluje pri pripravi letnih, mesečnih in tedenskih delovnih načrtih občinske uprave. Pripravlja operativne delovne načrte s svojega področja, jih usklajuje in skrbi za njihovo uresničevanje.
18. člen
(vodja službe)
Vodja manjših organizacijskih enot – služb organizira in usklajuje delo v enoti, jo strokovno vodi in odgovarja za delo te službe. Sodeluje pri izvajanju strateških in operativnih planov ter pripravlja strokovne podlage za sprejemanje odločitev vezanih na delo občinske uprave. Spremlja in analizira delo na svojem področju in sodeluje pri doseganju zastavljenih ciljev. Opravlja zahtevna strokovna opravila ter naloge s svojega področja.
19. člen
(vodenje upravnih in prekrškovnih postopkov)
Zaposleni s pooblastili na področju vodenja upravnih postopkov ter prekrškovnih postopkov so odgovorni za strokovno korektno, ažurno in profesionalno opravljanje svojih delovnih obveznosti.
20. člen
(skrbniki pogodb)
Skrbniki pogodb so odgovorni za pravočasno, strokovno in korektno izvedbo pogodbe, katere skrbnik so. Skrbniki pogodb so ves čas trajanja pogodbe dolžni spremljati njeno izvajanje in po potrebi predlagati ukrepe za njihovo učinkovito realizacijo. Pred izvedbo plačila so skrbniki pogodb dolžni preveriti utemeljenost plačila in poskrbeti za poročilo o realizaciji pogodbe.
21. člen
(javni uslužbenci)
Javni uslužbenci opravljajo naloge določene z zakoni in drugimi predpisi, statutom občine, s tem odlokom in aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili. Za svoje delo so odgovorni vodji notranje organizacijske enote, direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa delodajalcu. Upoštevati morajo Kodeks ravnanja javnih uslužbencev in Kodeks javnih uslužbencev Občine Lendava, ki ga sprejme župan in z njim seznani javnost.
Kodeksi ravnanja veljajo tudi za zunanje sodelavce v času trajanja pogodbenega razmerja.
22. člen
(disciplinska odgovornost)
O disciplinski odgovornosti javnih uslužbencev občinske uprave odloča na prvi stopnji župan, na drugi pa komisija za pritožbe iz delovnega razmerja pri pristojnem ministrstvu.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko župan za vodenje disciplinskega postopka in za odločanje o disciplinski odgovornosti na prvi stopnji imenuje disciplinsko komisijo.
23. člen
(kolegij župana)
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava strateška in splošna vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor občinske uprave, podžupan oziroma tisti uslužbenec občinske uprave, ki ga župan za to pooblasti.
24. člen
(strokovni kolegij)
Direktor občinske uprave in vodje notranjih organizacijskih enot predstavljajo strokovni kolegij občinske uprave, na katerem obravnavajo konkretna vprašanja povezana z delom občinske uprave in tudi medobčinske uprave.
Na kolegije, glede na obravnavano tematiko, vabijo tudi vodje manjših organizacijskih enot – služb.
25. člen
(delovne skupine in zunanji sodelavci)
Predstojnik in direktor občinske uprave lahko oblikujeta projektne in ekspertne skupine ter vanje vključita tudi zunanje sodelavce, če je to potrebno za izvajanje konkretnega projekta ali naloge. Take skupine se imenujejo s sklepom ter z obrazložitvijo odločitve.
IV. ODLOČANJE V UPRAVNIH ZADEVAH
26. člen
(odločanje v upravnem postopku)
Vodenje in odločanje v upravnih postopkih se izvaja v skladu z Zakonom o splošnem upravnem postopku.
V. DVOJEZIČNO POSLOVANJE IN PROGRAM
27. člen
(dvojezično poslovanje)
V skladu z Ustavo RS in Statutom Občine Lendava občinska uprava zagotavlja dvojezično poslovanje v slovenskem in madžarskem jeziku na narodnostno mešanem območju Občine Lendava in na narodnostno mešanih območjih občin ustanoviteljic medobčinske uprave.
V. JAVNOST IN TRANSPARENTNOST DELA
28. člen
(javnost dela)
Delo občinske uprave je javno in transparentno. Pri zagotavljanju javnosti svojega dela mora občinska uprava zagotoviti varstvo osebnih podatkov in diskretnost pri obravnavanju strank.
Javnost dela občinska uprava zagotavlja:
– z obveščanjem in informiranjem občanov preko spletne strani občine, preko občinskega glasila, novinarskih konferenc in obvestil za javnost,
– z zagotavljanjem informacij javnega značaja,
– z objavljanjem splošnih aktov občine,
– z javnostjo sej,
– na druge načine, ki omogočajo javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
O delu občinske uprave obveščata javnost župan in direktor občinske uprave ali z njune strani pooblaščena oseba.
29. člen
(transparentnost dela)
Občinska uprava pripravi letno poročilo o svojem delovanju, ki ga obravnava občinski svet in se objavi na občinski spletni strani.
30. člen
(delovni čas)
Občinska uprava na lokalno običajen način objavi svoj delovni čas vezan na delo s strankami. Delo s strankami, vezano na upravne postopke, mora biti organizirano tako, da omogoča ažurno, transparentno ter strokovno korektno servisiranje občanov in institucij.
Delo občinske uprave je lahko tudi dislocirano, če se s tem izboljša kakovost in dostopnost do storitev.
Delovni čas in način dela občinske uprave določi župan na predlog direktorja občinske uprave, kar se podrobneje določi v Aktu o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest občinske uprave Občine Lendava.
31. člen
(učinkovitost dela)
Direktor občinske uprave je dolžan vzpostaviti sistem merjenja učinkovitosti občinske uprave pri čemer se uporabijo:
– statistični podatki o opravljenih aktivnostih,
– uradni podatki o izvedenih postopkih,
– ocena izvedbe letnih programov,
– mnenje občanov, zapisanih v knjigi pohval in pritožb,
– analiza klicev na interaktivni odzivnik,
– splošno javno mnenje o občinski in medobčinski upravi.
Rezultati in ugotovitve se objavijo v letnem poročilu o delu občinske uprave.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
32. člen
(kršitev določb tega odloka)
Kršitev določil tega odloka s strani zaposlenih oziroma ravnanje v nasprotju s tem odlokom pomeni hujšo kršitev delovnih obveznosti zaposlenega.
Za operativno izvajanje tega odloka so pomembna interna organizacijska navodila, ki jih na lastno iniciativo, na predlog nadzornega odbora, župana občine ali javnih uslužbencev izda direktor občinske uprave sam ali s soglasjem župana občine.
33. člen
(zaposlovanje invalidov)
Pri zaposlovanju v občinski upravi se bodo upoštevale potrebe po zaposlovanju oseb s statusom invalida. Vsak zaposleni v občinski upravi mora hkrati s podpisom pogodbe o zaposlitvi podpisati izjavo o spoštovanju kodeksa zaposlenih v javni in občinski upravi.
34. člen
(uskladitev pogodb o zaposlitvi)
V 10 dneh od veljavnosti tega odloka se s tem odlokom uskladi Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest ter se uskladijo pogodbe o zaposlitvi javnih uslužbencev v občinski upravi.
35. člen
(začetek veljavnosti odloka in prenehanje starega odloka)
Odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Z veljavnostjo tega odloka preneha veljati Odlok o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Lendava (Uradni list RS, št. 9/12).
Št. 032-0009/2013-2
Lendava, dne 8. marca 2013
Župan
Občine Lendava
mag. Anton Balažek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti