Uradni list

Številka 34
Uradni list RS, št. 34/2013 z dne 23. 4. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 34/2013 z dne 23. 4. 2013

Kazalo

1304. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (uradno prečiščeno besedilo), stran 4157.

Na podlagi 18. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 45/07, 111/07 in 14/11) in 99. in 100. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 45/07) je Občinski svet Občine Trebnje na 19. redni seji dne 11. aprila 2013 potrdil uradno prečiščeno besedilo Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje, ki obsega:
– Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 69/12 z dne 14. 9. 2012)
– Sklep o roku za sprejem ustreznega akta o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (Uradni list RS, št. 106/12 z dne 28. 12. 2012) in
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 28/13 z dne 2. 4. 2013).
Št. 007-11/2012-6
Trebnje, dne 11. aprila 2013
Župan
Občine Trebnje
Alojzij Kastelic l.r.
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (uradno prečiščeno besedilo)
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina odloka)
(1) S tem odlokom se določi organizacija in delovno področje ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave Občine Trebnje (v nadaljnjem besedilu: občinska uprava).
(2) Občinska uprava neposredno izvaja upravne in druge naloge Občine Trebnje (v nadaljnjem besedilu: občina).
2. člen
(uporaba izrazov)
V odloku uporabljeni izrazi zapisani v moški spolni slovnični obliki so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
3. člen
(pomen izrazov)
Posamezni izrazi uporabljeni v tem odloku imajo naslednji pomen:
– upravne naloge: upravne naloge so vse naloge, ki jih v skladu z zakonom za občino izvaja občinska uprava kot izvirne ali s strani države prenesene naloge za zadovoljevanje potreb prebivalcev občine;
– občinska uprava: vsi organi občinske uprave, ustanovljeni za opravljanje upravnih nalog na posameznih področjih iz pristojnosti občinske uprave;
– organ občinske uprave je najvišja notranja organizacijska enota, ki se ustanovi s tem odlokom za opravljanje upravnih in drugih nalog na enem ali več področjih iz pristojnosti občinske uprave;
– akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest: akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest je splošni akt, ki ga sprejme župan občine;
– notranja organizacijska enota: je organizacijska enota, ki se ustanovi z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest
4. člen
(javnost dela)
(1) Delo občinske uprave je javno.
(2) Javnost dela občinske uprave se zagotavlja:
– z objavljanjem splošnih aktov občine;
– z uradnimi sporočili za javnost;
– s posredovanjem informacij javnega značaja v svetovni splet v skladu z zakonom, ki ureja to področje oziroma
– na drug način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
(3) O delu občinske uprave obvešča javnost župan. Podžupan, direktor občinske uprave ali drugi javni uslužbenci lahko obveščajo javnost o delu s svojega delovnega področja po predhodnem pooblastilu župana občine.
(4) Pri poslovanju s strankami mora občinska uprava zagotoviti spoštovanje njihove osebnosti in osebnega dostojanstva ter zagotoviti, da čim hitreje in čim lažje uresničujejo svoje pravice in pravne koristi.
(5) Občinska uprava je dolžna omogočiti strankam posredovanje pripomb in kritik glede svojega dela ter te pripombe in kritike obravnavati ter nanje odgovarjati v razumnem roku.
II. DELOVNO PODROČJE IN ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
5. člen
(temeljna načela in delovno področje občinske uprave)
(1) Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam lokalne skupnosti ter poslovnim procesom, ki potekajo v občinski upravi z namenom, da se zagotovi:
– zakonito, strokovno, racionalno, učinkovito in usklajeno opravljanje nalog občinske uprave ter organov občine,
– smotrna organizacija in vodenje dela v občinski upravi,
– usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev,
– zakonito, pravočasno, učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti udeležencev v postopku ter drugih strank,
– koordinirano izvajanje nalog in učinkovito izvajanje projektnih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog,
– učinkovito in usklajeno sodelovanje občinske uprave z ožjimi deli občine,
– učinkovito sodelovanje z občinskimi upravami drugih občin, organi državne uprave ter drugimi organi, organizacijami in institucijami pri reševanju skupnih zadev.
(2) Občinska uprava bo opravljala naloge na naslednjih področjih:
– splošnih zadev,
– normativno pravnih zadev,
– upravnih zadev,
– družbenih dejavnosti,
– javnih financ,
– varstva okolja in urejanje prostora,
– gospodarskih javnih služb in infrastrukture,
– gospodarskih dejavnosti, kmetijstva, gozdarstva in turizma,
– inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva,
– gospodarjenje s stavbnimi zemljišči in ostalim premoženjem občine,
– dejavnosti krajevnih skupnosti.
6. člen
(organizacija občinske uprave)
(1) V občinski upravi se ustanovijo organi občinske uprave kot notranje organizacijske enote za opravljanje nalog občinske uprave. Organi občinske uprave so oddelki.
(2) Občinska uprava je organizirana v okviru treh oddelkov:
– Oddelek za splošne zadeve,
– Oddelek za družbene in gospodarske dejavnosti in
– Oddelek za okolje, prostor in infrastrukturo.
(3) Za učinkovitejše izvajanje nalog z delovnega področja organa občinske uprave se lahko znotraj organa občinske uprave organizirajo tudi notranje organizacijske enote, ki jih z aktom določi župan. Notranje organizacijske enote so lahko: odsek, urad, referat, glavna pisarna, arhiv; lahko pa se oblikujejo notranje organizacijske enote tudi z drugačnimi imeni, če to bolj ustreza naravi njihovih nalog.
(4) Delovno področje občinske uprave se določi z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest.
7. člen
(naloge oddelkov)
Oddelek za splošne zadeve, Oddelek za družbene in gospodarske dejavnosti in Oddelek za okolje, prostor in infrastrukturo opravljajo naslednje naloge:
– pripravljajo programe in predloge za rešitev ter izvedbo posameznih nalog iz svojega področja,
– planirajo porabo sredstev proračuna, potrebno za izvajanje nalog,
– skrbijo za izvedbo določenih in načrtovanih nalog in nadzorujejo poslovanje porabnikov sredstev proračuna občine,
– pripravljajo, koordinirajo in operativno spremljajo in vodijo investicije iz svojega področja, financirane iz občinskega proračuna,
– pripravljajo splošne in posamične akte, ki jih sprejemata župan oziroma občinski svet ter skrbijo za pregled delovnih gradiv, ki jih sprejme občinski svet,
– opravljajo naloge za delovna telesa občinskega sveta in druge organe občine,
– opravljajo svetovalno funkcijo županu in direktorju občinske uprave,
– tekoče spremljajo izvajanje in spremembe predpisov na svojem področju ter opozarjajo župana in direktorja občinske uprave na morebitna neskladja ter predlagajo uskladitve oziroma pripravljajo predloge sprememb le-teh,
– nudijo pomoč pri opravljanju nalog ožjih delov občine,
– opravljajo upravne naloge iz svojega področja ter vodijo evidence o upravnih postopkih,
– skrbijo za zakonitost, izvajanje in nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, ter nadzor nad zakonitostjo in izvajanjem splošnih aktov javnih zavodov, javnih podjetij in drugih organizacij, ki jih potrjuje ali daje soglasje oziroma mnenje k njim občinski svet.
7.a člen
(Oddelek za splošne zadeve)
(1) Oddelek za splošne zadeve opravlja naslednje naloge oziroma naloge na naslednjih področjih:
– protokolarne zadeve,
– odnosi z javnostjo in obveščanje javnosti,
– dostop do informacij javnega značaja,
– strokovna, administrativno-tehnična opravila in organizacijske naloge za župana, podžupana, direktorja občinske uprave, občinski svet in njegova delovna telesa,
– usklajevanje in koordiniranje dela občinskega sveta in občinske uprave,
– naloge sprejemne in glavne pisarne,
– opravlja naloge upravnega poslovanja ter ravnanja in hrambe dokumentarnega gradiva,
– organizira požarno varnost ter zaščito in reševanje,
– organizira pomoč občanom ob naravnih nesrečah,
– skrbi za varnost, preventivo in vzgojo v cestnem prometu,
– zagotavlja informacijski razvoj in vzdrževanje informacijske opreme za občinsko upravo,
– priprava in izvrševanje proračuna, priprava zaključnega računa in premoženjskih bilanc občine,
– finančno blagajniško poslovanje in računovodsko knjigovodstvo,
– upravljanje občinskega premoženja, razpolaganje in pridobivanje nepremičnin,
– nadzira poslovanje, zadolževanje ter dajanje poroštev javnih zavodov, javnih podjetij ter drugih pravnih oseb, katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je občina,
– ravna s finančnim in stvarnim premoženjem v lasti občine,
– opravlja plačila, tekoče ureja, zajema, knjigovodsko evidentira in sporoča podatke, pripravlja računovodske izkaze, izvaja računovodski nadzor in nadzor nad izpolnjevanjem in plačilom terjatev in obveznosti ter arhivira izvirnike knjigovodskih listin občinskega proračuna,
– vodenje poslovnih knjig in izdelavo letnih poročil občinskega proračuna,
– izvaja finančno poslovodenje, načrtovanje in izvrševanje proračunov in finančnih načrtov, računovodenje občinskega proračuna,
– izvaja zadolževanje občine, izdajanje poroštva občine in upravljanje dolgov občine,
– pripravlja konsolidirano premoženjsko bilanco občine,
– pripravlja obračun plač in drugih prejemkov,
– organizira notranje revidiranje,
– spremlja postopke javnih naročil in vodi evidenco javnih naročil,
– organizira vzdrževanja objektov, opreme in inventarja, ki ga uporablja občinska uprava,
– skrbi za zavarovanje premičnega in nepremičnega premoženja občine,
– pregleduje in pripravlja pogodbe in splošne akte za občinsko upravo in občinski svet,
– vodi zahtevnejše upravne postopke,
– daje pravna mnenja v vseh zadevah iz pristojnosti občine,
– zagotavlja zastopanje občine v vseh sodnih in upravnih postopkih ter pripravlja dokumentacijo za reševanje sporov na sodiščih in izvensodnih poravnavah sporov,
– vodi upravne postopke na drugi stopnji,
– skrbi za kadrovske zadeve in izobraževanje,
– skrbi za varnost pri delu,
– koordinira pripravo projektov, ki se sofinancirajo iz evropskih skladov in sredstev javno zasebnega partnerstva,
– inšpekcijsko nadzorstvo in občinsko redarstvo,
– druge splošne pravne in upravne zadeve, ki niso v pristojnosti drugega oddelka
– ter druge naloge iz svojega delovnega področja oziroma druge naloge po navodilu ali odredbi direktorja občinske uprave ali župana.
(2) V Oddelku za splošne zadeve se lahko določijo tudi delovna mesta za določen čas, vezana na mandat župana.
7.b člen
(Oddelek za družbene in gospodarske dejavnosti)
Oddelek za družbene in gospodarske dejavnosti opravlja naslednje naloge oziroma naloge na naslednjih področjih:
– pripravlja in uresničuje akte občine v zvezi z ustanavljanjem in delovanjem javnih zavodov na področju zdravstva, otroškega varstva, osnovnega šolstva, glasbe, knjižničarstva, kulture, varstva kulturne dediščine, športa, dela z mladimi ter socialnega skrbstva,
– opravlja naloge na področju zdravstva, otroškega varstva, osnovnega šolstva, knjižničarstva, glasbe, kulture, varstva kulturne dediščine, športa, dela z mladimi ter socialnega varstva in varstva družine, dodeljevanja denarne pomoči občanom in denarne pomoči ob rojstvu otroka,
– organizira mrežo zdravstvene službe na primarni ravni in lekarniške dejavnosti,
– skrbi in nadzira vzdrževanje objektov in osnovnih sredstev (tudi preko javnih zavodov) iz pristojnosti oddelka,
– pripravlja in predlaga financiranje programov javnih del,
– pokopališka in pogrebna dejavnost,
– naloge v zvezi z obratovalnim časom gostinskih lokalov,
– stanovanjsko področje, načrtovanje stanovanjske politike občine, gospodarjenje, vzdrževanje, razpolaganje z občinskimi stanovanji in drugimi prostori iz pristojnosti oddelka,
– skrbi za kritje stroškov za zdravstveno zavarovanje nezavarovanih občanov,
– vodi in usklajuje aktivnosti na področju gospodarskega razvoja občine,
– naloge iz področja kmetijstva, podjetništva, obrti in turizma v občini, gozdarstva, razvoja podeželja, zavetišča za zapuščene živali,
– romska tematika,
– organizira volilna opravila in referendume
– ter druge naloge iz svojega delovnega področja oziroma druge naloge po navodilu ali odredbi direktorja občinske uprave ali župana.
7.c člen
(Oddelek za okolje, prostor in infrastrukturo)
Oddelek za okolje, prostor in infrastrukturo opravlja naslednje naloge oziroma naloge na naslednjih področjih:
– opravlja strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge na področju gospodarskih javnih služb,
– izvaja nadzor nad delom gospodarskih javnih služb, ki jih izvajajo javna podjetja in koncesionarji,
– organizira načrtovanje, gradnjo, vzdrževanje in urejanje objektov gospodarske javne infrastrukture,
– skrbi in nadzira vzdrževanje javnih infrastrukturnih objektov in drugih javnih objektov iz pristojnosti oddelka, ki so v lasti občine in z njimi neposredno upravlja občina,
– izdajanje soglasij v zvezi z javnimi prireditvami,
– obračunava komunalne prispevke,
– pripravlja podlage za obračun nadomestil za uporabo stavbnega zemljišča,
– pripravlja in izvaja ukrepe s področja varstva okolja,
– vodi in ažurira banko cestnih podatkov,
– vodi in izvaja ukrepe opremljanja zemljišč za gradnjo,
– sestavlja in pripravlja prostorske akte,
– pripravlja in izdaja lokacijske informacije o namenski rabi prostora, lokacijske in druge pogoje, kot jih določajo občinski prostorski akti ter podatke o prostorskih ukrepih, ki veljajo na določenem območju,
– prostorsko načrtovanje in urejanje prostora, členitev prostora, načrtovanje poselitve, načrtovanje in graditev gospodarske javne infrastrukture, načrtovanje prostorskih ureditev in graditev v krajini, opremljanje zemljišč za gradnjo, uveljavljanje prostorskih ukrepov za izvajanje načrtovanih prostorskih ureditev,
– predlaga usmeritve prostorskega razvoja občine, z določanjem ciljev in usmeritev za urejanje prostora v občini ob upoštevanju državnih usmeritev za urejanje prostora na lokalni ravni,
– predlaga podrobnejša merila in pogoje za urejanje prostora in načrtovanje prostorskih ureditev na območju občine,
– predlaga ukrepe za izvajanje prostorskih ukrepov za uresničevanje občinskih prostorskih aktov,
– predlaga, vodi in izvaja ukrepe aktivne zemljiške politike, ukrepe za izvedbo ukrepov na območju prenove in izvaja ukrepe opremljanja zemljišč za gradnjo
– ter druge naloge iz svojega delovnega področja oziroma druge naloge po navodilu ali odredbi direktorja občinske uprave ali župana.
8. člen
(opravljanje nalog in sodelovanje občinske uprave)
(1) Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti Občine Trebnje opravlja upravne, strokovne, pospeševalne, razvojne naloge in druge naloge na področjih, določenih s tem odlokom. Svoje naloge opravlja občinska uprava v skladu z zakoni, Statutom Občine Trebnje ter tem odlokom.
(2) Posamezno nalogo občinske uprave opravi tisti javni uslužbenec, v katerega delovno področje spada naloga v skladu z aktom o sistemizaciji delovnih mest oziroma po svoji naravi. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega od javnih uslužbencev občinske uprave, jo opravi javni uslužbenec, ki ga določi župan ali direktor občinske uprave.
(3) Za opravljanje posameznih nalog za več občin se lahko ustanovi eden ali več organov skupne občinske uprave.
(4) Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje s krajevnimi skupnostmi, občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, javnimi zavodi in javnimi podjetji, gospodarskimi družbami ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil.
9. člen
(opravljanje dejavnosti)
(1) Za opravljanje dejavnosti gospodarskih javnih služb, ki jih neposredno izvaja uprava, se lahko ustanovi režijski obrat.
(2) Režijski obrat se ustanovi, kadar tako določa zakon ali kadar zaradi majhnega obsega ali značilnosti gospodarske javne službe iz tehničnih ali ekonomskih razlogov ni smotrno ustanoviti javnega podjetja ali podeliti koncesijo. Režijski obrat se ustanovi kot ožja notranja organizacijska enota tiste temeljne organizacijske enote občinske uprave, v čigar pristojnost spada izvajanje nalog obrata.
(3) Režijski obrat mora delovati v skladu s predpisi, ki veljajo za občinsko upravo.
10. člen
(usmerjanje, nadziranje in vodenje dela občinske uprave)
(1) Občinsko upravo usmerja in nadzira župan. Župan je predstojnik občinske uprave.
(2) Delo občinske uprave neposredno vodi direktor občinske uprave.
(3) Notranje poslovanje občinske uprave ureja župan s pravilniki in župan ali direktor občinske uprave s pisnimi ali ustnimi navodili ter odredbami.
(4) Javni uslužbenci so dolžni ravnati v skladu z akti iz prejšnjega odstavka tega člena.
11. člen
(izvrševanje predpisov)
(1) Občinska uprava izvršuje predpise, ki jih sprejemata občinski svet in župan. Občinska uprava izvršuje zakone in druge predpise, kadar v skladu z zakonom odloča o upravnih zadevah iz svoje in državne pristojnosti.
(2) Občinska uprava odgovarja županu za stanje na delovnem področju, za katerega je bila ustanovljena, spremlja stanje in razvoj na matičnih področjih, pravočasno opozarja na pojave, ki jih ugotovi pri izvajanju zakonov in drugih predpisov, daje pobude in predloge za reševanje vprašanj na svojih področjih in opravlja druge strokovne naloge.
12. člen
(odločanje o upravnih zadevah)
(1) O upravnih zadevah iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
(2) O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča pristojni državni organ, ki ga določa zakon.
(3) O zakonitosti dokončnih posamičnih aktov organov občinske uprave v upravnem sporu odloča pristojno sodišče.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
13. člen
(kodeks etike javnih uslužbencev)
Pred zaposlitvijo se javnega uslužbenca seznani s kodeksom, ki ureja ravnanje javnih uslužbencev. Ob podpisu pogodbe o zaposlitvi javni uslužbenec podpiše tudi izjavo, da je seznanjen s kodeksom etike javnih uslužbencev.
14. člen
(položajna delovna mesta)
(1) Položaji, na katerih se opravljajo naloge vodenja in organizacije delovnih področij, so direktor občinske uprave, vodje organov občinske uprave in vodje drugih notranjih organizacijskih enot.
(2) Delovno mesto direktorja občinske uprave, delovna mesta vodij organov občinske uprave in delovna mesta vodij drugih notranjih organizacijskih enot, so položajna delovna mesta.
(3) Vodje organov občinske uprave so za svoje delo in delo organa občinske uprave odgovorni direktorju občinske uprave in županu.
(4) Vodje drugih notranjih organizacijskih enot so za svoje delo in delo notranje organizacijske enote odgovorni vodji organa občinske uprave, kateremu je podrejen, direktorju občinske uprave in županu.
(5) Vodje iz prvega odstavka tega člena organizirajo delo organa oziroma druge notranje organizacijske enote, skrbijo za zakonitost delovanja ter v skladu s pooblastili odločajo v upravnih, strokovnih in drugih zadevah ter opravljajo druge naloge v okviru svojih pravic, dolžnosti in odgovornosti v skladu z veljavno zakonodajo.
15. člen
(kolegij župana)
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor občinske uprave, podžupan oziroma tisti uslužbenec občinske uprave, ki ga župan za to pooblasti. Kolegij se sklicuje po potrebi.
16. člen
(delovne skupine)
Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več javnih uslužbencev oziroma sodelovanje javnih uslužbencev različnih strok in stopenj znanja, lahko župan ustanovi delovne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 69/12) vsebuje naslednje končne določbe:
KONČNE DOLOČBE
17. člen
(rok za izdajo izvršilnih predpisov)
Župan mora v skladu s tem odlokom sprejeti ustrezen akt o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest najkasneje v roku šestih mesecev od uveljavitve tega odloka.
18. člen
(prenehanje veljavnosti)
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 24/99 in 120/05).
19. člen
(začetek veljavnost)
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Sklep o roku za sprejem ustreznega akta o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (Uradni list RS, št. 106/12) vsebuje naslednjo določbo:
Rok za sprejem ustreznega akta o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, ki je določen v 24. členu Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 69/12), se podaljša za tri mesece.
Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 28/13) vsebuje naslednji prehodni in končni določbi:
PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
14. člen
(rok za izdajo izvršilnih predpisov)
Župan mora v skladu s tem odlokom sprejeti ustrezen akt o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest najkasneje v roku šestih mesecev o uveljavitve tega odloka.
15. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti