Uradni list

Številka 10
Uradni list RS, št. 10/2013 z dne 1. 2. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 10/2013 z dne 1. 2. 2013

Kazalo

Št. 2130-13-0033 Ob-1372/13 , Stran 359
Št. 2130-13-0033 Ob-1372/13
Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova 5, Ljubljana, objavlja
javni razpis
za financiranje izvajanja celovitih podpornih storitev v okviru vstopnih točk VEM na lokalnem nivoju v letu 2013 »VEM 2013«
1. Izvajalec javnega razpisa Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), kot neposredni proračunski uporabnik. Po potrditvi Programa dela Javne agencije RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma, se bo izvajanje javnega razpisa preneslo na to agencijo. 2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa Javni razpis bo izveden na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (ZIPRS1314, Uradni list RS, št. 104/12), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Zakona o podpornem okolju za podjetništvo – ZPOP-1 (Uradni list RS, št. 102/07, 57/12), Dopolnjenega Programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in podjetniške konkurenčnosti 2007–2013, ki ga je Vlada RS sprejela na svoji 49. redni seji, dne 15. 10. 2009, Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 126/07, 40/09, 59/09, 52/10, 106/10 – ORZFPPIPP21, 26/11, 47/11, 87/11 – ZPUOOD, 23/12, 48/12 Odl. US: U-I-285/10-13), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 96/11 – UPB2, Zakona o sodnem registru (Uradni list RS, št. 54/07 – UPB2, 65/08, 49/09), Uredbe o vodenju in vzdrževanju poslovnega registra Slovenije (Uradni list RS, št. 121/06). 3. Namen in cilj javnega razpisa Namen javnega razpisa je na enem mestu zagotoviti kakovostne, brezplačne in na lokalnem nivoju dostopne celovite podporne storitve za spodbujanje podjetništva (v nadaljevanju storitve) ciljni skupini za območje Republike Slovenije. Storitve tako zajemajo storitve celostne obravnave potencialnih podjetnikov, izvajanje postopkov registracije ter postopkov statusnih sprememb ali izbrisa podjetij, osnovnega svetovanja, povezanega z zagonom, rastjo in razvojem podjetja, informiranje ter izvajanje informativno-promocijskih in tematskih delavnic. Ciljna skupina, kateri so namenjene storitve vstopnih točk VEM, ki so predmet financiranja po tem javnem razpisu, so mladi, študentje, potencialni podjetniki, podjetja, samostojni podjetniki in drugi zainteresirani. Cilj javnega razpisa je povečanje informiranosti in znanja za premagovanje ovir na podjetniški poti v vseh fazah podjetniškega ciklusa ter povečanje stopnje preživetja podjetij. Neposredni rezultati javnega razpisa bodo: – novoustanovljena podjetja, ki bodo deležna celostne obravnave, – osnovna svetovanja ciljni skupini razpisa in – izvedene informativno-promocijske in tematske delavnice na temo podjetništva. 4. Vloga in skupna vloga Na javnem razpisu lahko kandidira en prijavitelj ali skupina, sestavljena iz nosilca vloge – prijavitelja in partnerjev prijavitelja, ki predloži ustrezni akt o skupni izvedbi storitev v okviru vstopnih točk VEM (npr. pogodbo o sodelovanju). S samostojno vlogo lahko prijavitelji kandidirajo le v regijah, kjer je potrebna izvedba le enega ali dveh svežnjev. Aktivnosti si prijavitelj in partnerji razdelijo tako, da opravljajo aktivnosti na eni ali največ dveh lokacijah znotraj statistične regije na način, da zagotovijo pokritost celotne statistične regije. Prijavitelju in vsakemu partnerju v izbrani skupni vlogi bo podeljen naziv vstopne točke VEM. Skupna vloga je vloga, v kateri enakopravno nastopa prijavitelj in partner prijavitelja, ki mora predložiti pravni akt o skupni izvedbi storitev v okviru vstopnih točk VEM, iz katerega bo nedvoumno razvidno (i)imenovanje nosilca skupne vloge, (ii) pooblastilo nosilcu skupne vloge in odgovorni osebi za podpis vloge in komunikacijo z ministrstvom v njihovem imenu, (iii) število lokacij in njihov naslov, na katerem bo posamezen prijavitelj oziroma partner izvajal storitve, (iv) izjava, da so vsi sodelujoči v skupni vlogi seznanjeni z navodili in razpisnimi pogoji ter merili za dodelitev sredstev in da z njimi v celoti soglašajo. Prijavitelj in vsak partner v skupni vlogi mora izpolnjevati vse pogoje iz 6. točke javnega razpisa. Prijavitelj je tisti, s katerim bo ministrstvo sklenilo pogodbo o financiranju in je odgovoren za realizacijo pogodbenih obveznosti za celotno regijo. 5. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je financiranje upravičenih stroškov za izvajanja brezplačnih storitev vstopnih točk VEM na lokalnem nivoju (v vseh statističnih regijah na območju Republike Slovenije) za ciljno skupino v letu 2013 na način, da bodo storitve kar najbolj dostopne vsem potencialnim uporabnikom. Prijavitelj ali prijavitelj s partnerji mora izvesti sveženj storitev z minimalno pričakovanimi rezultati. Obrazložitve določenih storitev so opisane v splošnih navodilih prijaviteljem za pripravo vloge na javni razpis. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Predpogoj za doseganje rezultatov, ki se nanašajo na ciljno skupino socialnih podjetnikov, je izvedeno usposabljanje za svetovalce vstopnih točk VEM s strani Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve. Prijavitelj ali prijavitelj s partnerji mora izvajati svežnje storitev na različnih lokacijah. Lokacija je geografsko zaokrožena enota. Pokriva lahko vse občine ene statistične regije, lahko pa se v okviru ene statistične regije oblikuje tudi več lokacij. Takrat mora vsaka lokacija zagotavljati pokritost geografsko zaokroženih občin, ki jih pokriva, hkrati pa morajo vse lokacije skupaj zagotavljati geografsko pokritost celotne regije. V okviru ene statistične regije je lahko vsaka občina pokrita samo enkrat. Prijavitelj ali partner prijavitelja lahko izvaja največ dva svežnja storitev, vendar na različnih lokacijah ene statistične regije. Izjema je Osrednjeslovenska regija, kjer je potrebno v Mestni občini Ljubljana zagotoviti izvedbo treh svežnjev zaradi nadpovprečne koncentracije števila prebivalcev in podjetij. Prijavitelj ali partner prijavitelja se na razpis lahko prijavi samo enkrat. Najmanjše število izvedenih svežnjev storitev za posamezno regijo je zapisanih v tabeli v poglavju 9. Obseg in način dodeljevanja sredstev. Z lokacijami je potrebno zagotoviti pokritost s storitvami svežnja v vseh občinah in vseh statističnih regijah za ciljno skupino javnega razpisa v obdobju od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2013. Če se bo izkazalo, da v posamezni regiji ni mogoče izvajati števila svežnjev, kot so opredeljeni v tabeli v poglavju 9. Obseg in način dodeljevanja sredstev (na razpis ne bomo prejeli ustrezne vloge), bo kot ustrezna obravnavana vloga, v kateri načrtujejo izvajanje manjšega števila svežnjev. V primeru, da bo ta vloga izbrana, se bo vrednost sredstev prilagodila glede na dejansko število izvedenih svežnjev. Prijavitelj ali prijavitelj s partnerji mora k vlogi priložiti Akcijski in finančni načrt izvajanja celovitih podpornih storitev za obdobje od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2013. Aktivnosti morajo biti načrtovane za celotno obdobje, z namenom doseganja najmanj zgoraj navedenih pričakovanih rezultatov (svežnjev storitev), ki jih mora doseči do 31. 10. 2013. 6. Pogoji javnega razpisa Vloge, ki ne bodo izpolnjevale vseh pogojev za kandidiranje in ne bodo skladne s predmetom in namenom javnega razpisa, bodo zavrnjene in jih strokovna komisija ne bo ocenila na podlagi meril iz 7. točke tega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz celotne vloge. Splošni pogoji prijavitelja oziroma partnerja prijavitelja (v nadaljevanju prijavitelj): – prijavitelj mora biti vpisan v Poslovni register Slovenije; – prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje vloge ni bil v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju; – prijavitelj ima poravnane vse obveznosti do Republike Slovenije; – prijavitelj ni na seznamu poslovnih subjektov v Sklepu o objavi seznama poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena Zakona o preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 43/07, 68/07, 29/08, 55/08, 91/08, 94/09, 25/10); – prijavitelj ni na seznamu subjektov, za katere velja omejitev po 35. členu Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije; – prijavitelj se mora seznaniti in se strinjati z vsemi pogoji, ki so navedeni v razpisu in razpisni dokumentaciji; – prijavitelj jamči, da vse kopije, ki so priložene vlogi, ustrezajo originalom; – prijavitelj jamči, da so vse navedbe, ki so podane v vlogi, resnične in ustrezajo dejanskemu stanju; – prijavitelj za iste upravičene stroške ni pridobil in ni v postopku pridobivanja financiranja istih stroškov iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna), vključno z de minimis pomočjo; – prijavitelj mora imeti za prijavljen projekt zagotovljena premostitvena sredstva za del pričakovanih sredstev iz naslova tega razpisa do povrnitve stroškov s strani ministrstva. Posebni pogoji prijavitelja oziroma partnerja prijavitelja (v nadaljevanju prijavitelj): Osnovni pogoji – prijavitelj je bil v zadnjih petih letih izbran kot vstopna točka VEM na podlagi javnih razpisov za izvajanje celovitih podpornih storitev v okviru vstopnih točk VEM, ki ju je izvedla Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije (sedaj Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma) ter je kot vstopna točka VEM deloval in bil sofinanciran iz tega naslova najmanj eno leto; – prijavitelj ne more biti tehnološki park, podjetniški ali univerzitetni inkubator kot subjekt inovativnega okolja, vpisan v evidenco A ali B, v skladu z Zakonom o podpornem okolju za podjetništvo in Pravilnikom o vodenju evidence subjektov inovativnega okolja (Uradni list RS, št. 25/08); – v primeru, da ima prijavitelj status regionalne razvojne agencije, mora zagotoviti jasno delitev izvajanja in financiranja ter spremljanja funkcij in nalog, na tiste, ki jih opravlja za regionalno razvojno agencijo in tiste, ki jih opravlja kot lokalna podporna institucija – vstopna točka VEM; – prijavitelj mora imeti sedež v statistični regiji, za katero se prijavlja, in v eni izmed občin, ki jo bo pokrival z izvajanjem svežnja storitev; – prijavitelj lahko izvede tudi več svežnjev, kot je določeno za posamezno regijo, vendar sam največ dva svežnja storitev, – prijavitelj mora zagotavljati lokacijsko dostopnost storitev. • V primeru, da se na razpis prijavi prijavitelj samostojno z enim svežnjem ukrepov, mora: - imeti sedež v statistični regiji, za katero se prijavlja, in v eni izmed občin, ki jo bo pokrival z izvajanjem storitev, - mora izvesti sveženj ukrepov z najmanj pričakovanimi rezultati iz javnega razpisa; • V primeru, da prijavitelj nastopa s partnerji ali da se kateri od njih prijavlja za izvedbo dveh svežnjev storitev, mora razdeliti lokacije po posamezni statistični regiji na način: - da vsaka lokacija zagotavljati pokritost geografsko zaokroženih občin ene statistične regije, ki jo pokriva ter da skupaj zagotavljajo izvajanje storitev v vseh občinah posamezne statistične regije, - da so lokacije medsebojno oddaljene najmanj 10 km, kar pa ne velja za prijavitelje, ki bodo pokrivali Mestno občino Ljubljana, - da posamezne lokacije ne smejo pokrivati istih občin, - da se v posamezni lokaciji izvede samo en sveženj storitev z najmanj pričakovanimi rezultati iz javnega razpisa, - če se prijavitelj prijavlja za Osrednjeslovensko regijo, je potrebno, zaradi nadpovprečne koncentracije prebivalcev in podjetij, v Mestni občini Ljubljana zagotoviti izvedbo treh svežnjev, ki jih lahko izjemoma izvede prijavitelj sam oziroma skupaj s partnerji. – kolikor prijavitelj v lokaciji ni samostojna pravna oseba, mora imeti pravna oseba, v okviru katere deluje, sedež v statistični regiji, za katero se prijavlja, prijavitelj pa sedež v eni od občine lokacije; – prijavitelj mora na vsaki lokaciji zagotoviti najmanj dva svetovalca, (natančnejši pogoji so navedeni v točki »Kadrovski pogoji«); – prijavitelj mora na vsaki lokaciji zagotoviti prisotnost svetovalcev v skupnem obsegu najmanj 20 ur na teden, pri čemer mora biti zagotovljena prisotnost najmanj 4 ure, vse delovne dni v tednu. Tehnična in prostorska sposobnost prijavitelja Prijavitelj mora na vsaki lokaciji zagotavljati: – prostor za sprejem strank, kjer je zagotovljena zasebnost; – računalnik z dostopom do interneta ter drugo zahtevano programsko in strojno opremo za uporabo portala e-VEM, ki je navedena na spletnem naslovu http://evem.gov.si/evem/infoKomuNamenjen.evem; – telefon, napravo za faksiranje in napravo za pretvarjanje pisnih dokumentov v elektronsko obliko. Kadrovski pogoji Prijavitelj mora na vsaki lokaciji zagotoviti prisotnost vsaj dveh oseb, ki izpolnjujeta naslednje pogoje: – sklenjeno pogodbeno ali delovno razmerje s prijaviteljem na dan 1. 1. 2013 in najmanj za obdobje do 31. 12. 2013; – najmanj visoko strokovno izobrazbo ali izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu prve stopnje, v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo. Svetovalec, ki je pridobil tehnične pravice za opravljanje storitev preko sistema e-VEM pred uveljavitvijo Pravilnika o točkah VEM (Uradni list RS, št. 17/09), to je pred 5. 3. 2009, ima lahko najmanj višjo strokovno izobrazbo; – svetovalne izkušnje s podjetji ter potencialnimi podjetniki v obdobju od 1. 1. 2012 do objave razpisa s področij priprave poslovnih načrtov, marketinga, vodenja podjetij, gospodarskega in statusnega prava, upravljanja s človeškimi viri, družbene odgovornosti podjetij in socialnega podjetništva, internacionalizacije podjetij ter državnih spodbud. Svetovalec mora izkazati najmanj eno referenco iz vsakega področja; – vsaj 2 referenci celostne obravnave potencialnega podjetnika z uspešno izvedeno registracijo podjetja v zadnjih petih letih; – vsaj 3 leta delovnih izkušenj na zgoraj navedenih področjih; – aktivno znanje slovenskega jezika in aktivno znanje vsaj še enega uradnega jezika Evropske unije. Kolikor svetovalec pred sklenitvijo pogodbe med prijaviteljem in ministrstvom nima tehničnih pravic za opravljanje storitev preko sistema e-VEM, se mora takoj po sklenitvi pogodbe in pred začetkom dela s sistemom e-VEM udeležiti obveznega usposabljanja, ki ga za delo s sistemom e-VEM brezplačno organizira Ministrstvo za pravosodje in javno upravo. Če se svetovalec pred začetkom dela s sistemom e-VEM ne more udeležiti usposabljanja, ker to ni bilo organizirano, lahko vseeno prične z delom s sistemom e-VEM, vendar se mora udeležiti prvega naslednjega usposabljanja. V primeru, da svetovalec iz kakršnih koli razlogov preneha izvajati aktivnosti svetovanja in ostalih storitev, ki so predmet javnega razpisa pri prijavitelju oziroma partnerju v vlogi, je ta dolžan v treh dneh od prekinitve dela obvestiti ministrstvo in v roku 30 dni poiskati nadomestnega svetovalca, ki izpolnjuje razpisne pogoje, s čimer bo zagotovljeno nemoteno izvajanje storitev točke VEM. V nasprotnem primeru lahko ministrstvo odstopi od pogodbe. 7. Merila za ocenjevanje in izbor prijaviteljev Vse vloge, ki izpolnjujejo pogoje in so formalno popolne, bodo ocenjene na podlagi naslednjih meril: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Podrobneje obrazložena merila so del razpisne dokumentacije. 8. Okvirna višina sredstev, ki so na voljo prijaviteljem Skupna okvirna višina razpisanih sredstev je 684.600,00 EUR. Z javnim razpisom upravičencem dodeljujemo sredstva za aktivnosti, izvedene v letu 2013. Sredstva bodo zagotovljena na proračunski postavki 172410 – razvoj podpornega okolja za malo gospodarstvo. 9. Obseg in način dodeljevanja sredstev V okviru javnega razpisa bo ministrstvo izbralo eno vlogo prijavitelja ali eno skupno vlogo prijavitelja s partnerji za vsako statistično regijo. Prijavitelj ali partner s prijavitelji mora v posamezni statistični regiji izvesti število svežnjev storitev, kot je določeno spodaj, ki se izvajajo vsak na svoji lokaciji. Izjema je Osrednjeslovenska regija, kjer je potrebno, zaradi nadpovprečne koncentracije prebivalcev in podjetij, v Mestni občini Ljubljana zagotoviti izvedbo treh svežnjev, ki jih lahko izjemoma izvede prijavitelj sam oziroma skupaj s partnerji. Število svežnjev storitev je določeno glede na površino regije, število prebivalstva in število podjetij v regiji. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Seznam statističnih regij in njim pripadajočih občin je naveden v publikaciji Slovenske regije v številkah 2012 Statističnega urada Republike Slovenije (http://www.stat.si/doc/pub/REGIJE-2012.pdf). Prijavitelj ali prijavitelj s partnerji lahko izvede tudi več svežnjev, kot je določeno za posamezno regijo, vendar sam največ dva svežnja storitev. Prav tako lahko izvaja večji obseg storitev, kot je določeno v svežnju, vendar te storitve niso dodatno financirane s strani ministrstva. V obeh primerih se vrednost sredstev, namenjenih za izvajanje storitev v okviru svežnja vstopnih točk VEM za posamezno regijo, ne spremeni. V primeru skupne vloge mora biti jasno razvidna razmejitev nosilcev svežnjev ter izvajanje lokacije svežnja. Administrativni stroški so stroški, ki jih v primeru skupne vloge prejme prijavitelj za koordinacijo v okviru javnega razpisa in so določeni kot pavšalni strošek v višini 2 % zneska za posamezno regijo. 10. Upravičeni stroški Upravičeni stroški so stroški, nastali na osnovi storitev vstopnih točk VEM v obdobju od 1. 1. 2013 do 31. 10. 2013. V posameznem obdobju lahko prijavitelj uveljavlja le tiste upravičene stroške za izvedene storitve iz svežnja, ki so nastali v poročanem obdobju in so bili plačani v obdobju poročanja, kar prijavitelj dokaže s potrdilom o plačilu, ki je priloga zahtevku za izplačilo. Upravičeni stroški za izvajanje aktivnosti, ki so opredeljene v točki 5 tega javnega razpisa,so: – plače z vsemi pripadajočimi davki in prispevki za svetovalca in delodajalca – v deležu dela na vstopni točki VEM; – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela, potni stroški) – v deležu dela na vstopni točki VEM; – strošek dela zunanjega svetovalca, ki delo opravlja po podjemi pogodbi za vstopno točko VEM; – stroški zunanjih izvajalcev – predavateljev, vezanih na aktivnosti informativno promocijskih in tematskih delavnic, vendar ne več kot 10 % vseh upravičenih stroškov. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Natančnejša opredelitev upravičenih stroškov je sestavni del razpisne dokumentacije. 11. Zahtevki za izplačilo Izbran prijavitelj mora poslati: – 1. zahtevek za upravičene stroške od 1. 1. 2013 do 15. 5. 2013 najkasneje do 25. 5. 2013, – 2. zahtevek za upravičene stroške od 16. 5. 2013 do 31. 8. 2013 najkasneje do 15. 9. 2013, – 3. zahtevek za upravičene stroške od 1. 9. 2013 do 31. 10. 2013 najkasneje do 5. 11. 2013. 12. Zahteve za izbranega prijavitelja in partnerje prijavitelja Izbrani prijavitelji ali prijavitelji s partnerji, s katerim bo sklenjena pogodba, bodo morali: – ministrstvu ter vsem ostalim institucijam in njihovim pooblaščencem za spremljanje porabe dodeljenih sredstev in preverjanja doseganja pričakovanih rezultatov, omogočiti kontrolo realizacije projekta in vpogled v celotno dokumentacijo projekta tudi po izteku trajanja pogodbe; – hraniti vso dokumentacijo v zvezi s projektom najmanj do 1. 1. 2024 oziroma v skladu z veljavnimi predpisi; – upoštevati pravila glede prepovedi dvojnega financiranja in zagotavljati pravilnost podatkov, kot je navedeno v vzorcu pogodbe o financiranju; – projekt izvesti v skladu z razpisom, razpisno dokumentacijo in pogodbo o financiranju, v nasprotnem primeru je ministrstvo upravičeno odstopiti od pogodbe o financiranju in zahtevati od upravičenca vrnitev že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila; – sproti pisno obveščati ministrstvo o objektivnih okoliščinah, ki bi lahko vplivale na izvajanje projekta; – upoštevati določila Zakona o javnem naročanju. Prijavitelj in partnerji prijavitelja se strinjajo, da se bodo podatki o aktivnostih, ki jih izvaja vstopna točka VEM, lahko objavljali. Objave podatkov o projektu in prejemnikih sredstev bodo izvedene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. 13. Rok in način oddaje, odpiranja in dopolnitev vlog Oddaja vloge Prijavitelji morajo oddati izpolnjeno vlogo v papirni obliki, v originalu in v celoti v slovenskem jeziku skladno z navodili in obrazci iz razpisne dokumentacije. Prav tako mora prijavitelj predložiti celotno vlogo z vsemi prilogami na zgoščenki. Vsebina vloge mora biti urejena po zaporedju obrazcev iz razdelka V. Obrazci in dokazila razpisne dokumentacije. Posredovana papirna in elektronska oblika vloge morata biti enaki, v primeru razlik se bo upoštevala papirna oblika vloge. Rok za oddajo vlog je 25. 2. 2013 Vloga se bo štela za pravočasno, če bo: – dostavljena osebno v vložišče ministrstva, enote v Mariboru, na naslovu: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Trubarjeva 11, 2000 Maribor, do roka za oddajo vlog, do 12. ure. – prispela po navadni pošti na naslov Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Trubarjeva 11, 2000 Maribor, do izteka roka za oddajo vlog. – oddana s priporočeno pošiljko po pošti na naslov: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Trubarjeva 11, 2000 Maribor, najkasneje na dan izteka roka za oddajo vlog. Prijavitelji morajo vlogo oddati v zaprti ovojnici, z navedbo »Ne odpiraj – vloga na javni razpis VEM 2013« in navedbo prijavitelja ter njegovega naslova. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo 1. 3. 2013, v prostorih ministrstva, na naslovu Trubarjeva 11, Maribor. Odpiranje prejetih vlog ne bo javno. Odpirajo se samo vloge, ki so prispele pravočasno. Vloge, ki bodo prispele po roku, ki je določen za oddajo vlog ter vloge, katerih ovojnice ne bodo označene kot je zgoraj določeno, bodo s sklepom zavržene. Dopolnitve in pojasnila vlog Prijavitelj, ki bo poslal formalno nepopolno vlogo, bo v 8 dneh po odpiranju pozvan, da jo dopolni. Prijavitelj, ki je bil pozvan na dopolnitev vloge, mora vlogo dopolniti v roku, ki ga določi komisija. Nepopolna vloga, ki jo prijavitelj v roku za dopolnitev ne dopolni, se zavrže. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati: – višine zaprošenih sredstev, – tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je naročnik prejel v postopku dodelitve sredstev. Dopolnitve vlog so namenjene zagotovitvi manjkajočih podatkov in dokumentov, ki izkazujejo izpolnjevanje razpisnih pogojev in meril ob izteku roka za vložitev vloge. Ministrstvo lahko kadarkoli v obdobju od odpiranja do izbire prijavitelja pozove prijavitelja k pojasnilu informacij iz vloge ali k posredovanju dodatnih dokazil, ki izkazujejo verodostojnost navedb v vlogi (niso predvidena v javnem razpisu) in o katerih se ne vodi uradne evidence. Prijavitelj, ki je bil pozvan k pojasnilu, mora le-to posredovati v roku 8 dni od prejema poziva. V kolikor prijavitelj v roku pojasnil oziroma dokumentov ne posreduje, bo ministrstvo o pomenu informacije odločilo po prostem preudarku oziroma navedbo v vlogi brez priloženih dokazil ne bo upoštevalo. 14. Ocenjevanje vlog: formalno popolne vloge bo obravnavala strokovna komisija po pogojih in merilih, ki so sestavni del javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje, v skladu z navodili v razpisni dokumentaciji, izpolnjene in opremljene obrazce ter priloge. 15. Obveščanje o izboru: na podlagi predloga strokovne komisije bo ministrstvo izdalo sklepe, s katerimi odloči o vlogah na javni razpis. Prijavitelji bodo o rezultatih razpisa obveščeni v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. Pritožba na sklep ni mogoča, kolikor pa se prijavitelj s sklepom ne strinja, lahko sproži upravni spor. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva. 16. Podpis pogodbe Ministrstvo bo izbranemu prijavitelju posredovalo sklep o dodelitvi sredstev in ga hkrati pozvalo k podpisu pogodbe. Rok za podpis pogodbe znaša najmanj 8 dni od dneva prejema sklepa o dodelitvi sredstev. Če se prijavitelj na poziv ne odzove v tem roku se šteje, da je umaknil vlogo. Če ministrstvo po izdaji sklepa o dodelitvi sredstev ugotovi, da izbran prijavitelj ne izpolnjuje pogojev javnega razpisa ali da so bila sredstva izbranemu prijavitelju dodeljena na podlagi posredovanih napačnih podatkov ali zamolčanih podatkov, ki bi vplivali na oceno projekta po merilih iz javnega razpisa, pogodba o financiranju z izbranim prijaviteljem ne bo podpisana, sklep o dodelitvi sredstev pa razveljavljen. 17. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije: javni razpis in celotna razpisna dokumentacija so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, pod rubriko Javni razpisi. Kontaktna oseba je Jana Beton, e naslov: jana.beton@gov.si. Dodatne informacije v zvezi s pripravo vlog in pojasnila k razpisni dokumentaciji so prijavitelju dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na naslov: jana.beton@gov.si in sicer najkasneje 5 delovnih dni pred rokom za oddajo vloge. Vprašanja zainteresiranih prijaviteljev in odgovori ministrstva bodo najkasneje 3 delovne dni pred rokom za oddajo vloge objavljeni na spletnem naslovu: www.mgrt.gov.si, pod rubriko Javni razpisi.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti