Št. 4300-33/2013/10 Ob-1617/13
, Stran 655
Št. 4300-33/2013/10 Ob-1617/13
Javni razpis
za sofinanciranje nadaljnjega razvoja in izvajanja dejavnosti kariernih centrov v visokem šolstvu v letih 2013–2015 v okviru: Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 3. Razvojna prioriteta: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja Prednostna usmeritev 3.3.: Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva
1. Naročnik in izvajalec
Naročnik in izvajalec javnega razpisa je Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo), ki pri predmetnem javnem razpisu na področju kohezijske politike nastopa v vlogi posredniškega telesa in zagotavlja finančna sredstva za izvedbo javnega razpisa.
2. Pravna podlaga
Podlage za izvedbo javnega razpisa so Zakon o visokem šolstvu (Uradni list RS, št. 32/12 – uradno prečiščeno besedilo, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D in 109/12), Zakon o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F in 21/12), Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo in 110/11 – ZDIU12), Proračun Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12), Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (Uradni list RS, št. 104/12), Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 -ZIPRS1011 in 3/13), Uredba Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999 (Uradni list Evropske unije L 210 z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredba (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (Uradni list Evropske unije, L 210 z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj (Uradni list Evropske unije L 371 z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), Operativni program razvoja človeških virov za obdobje 2007 – 2013 (št. CCI 2007 SI 051 PO 001, z dne 21. 11. 2007), Uredba o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10, 79/10 in 4/13), Sklep Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo v vlogi OU OP RČV, o potrditvi instrumenta Javni razpis za sofinanciranje nadaljnjega razvoja in izvajanja dejavnosti kariernih centrov v visokem šolstvu v letih 2013 do 2015, številka OP RČV 3/3/09-0-MIZKŠ z dne 15. 2. 2013.
3. Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje nadaljnjega izvajanja dejavnosti kariernih centrov v visokem šolstvu v letih 2013 do 2015, v okviru katerih se bo izvajalo svetovanje študentom pri načrtovanju in oblikovanju karierne usmeritve za kakovostnejšo študijsko pot in lažje vključevanje na trg dela. Sofinancirane bodo dejavnosti, ki so usmerjene k razvoju karierne orientacije ter izvajanju aktivnosti znotraj kariernih centrov in sicer nadaljnje delovanje kariernih svetovalcev(*1) in/ali delovanje koordinatorja v okviru visokošolskih zavodov ter izobraževanja in usposabljanja le teh doma ali v državah članicah EU; predstavitve podjetij na fakulteti, neposredne obiske v bodoča delovna okolja diplomantov, predstavitve programov in profilov diplomantov potencialnim delodajalcem in organizacija ostalih dogodkov. Pri tem bo dan poudarek h krepitvi dela z delodajalci ter vključevanju oseb s posebnimi potrebami.
(*1) Karierni svetovalec je oseba z najmanj univerzi-tetno izobrazbo oziroma zaključenim študijskim pro-gramom prve stopnje (UN), in ki ima izobrazbo oziro-ma delovne izkušnje s primernega področja (n.pr. socialno delo, upravljanje s kadri oz. človeškimi viri, psihologija).
Namen javnega razpisa je spodbujati nadaljnjo dejavnost in razvoj karierne orientacije, predvsem kariernega svetovanja za študente v visokošolskem izobraževanju z namenom pravočasnega načrtovanja in razvoja karier bodočih visokokvalificiranih kadrov. Sofinancirane dejavnosti predstavljene v okviru predmeta javnega razpisa bodo omogočile pridobivanje izkušenj kariernih svetovalcev na področju vodenja in organizacije kariernih centrov ter izvajanja kariernega svetovanja, medtem ko bo organizacija opredeljenih dogodkov pripomogla k osveščanju študentov o pomembnosti kariernega načrtovanja in vseživljenjskega učenja za pridobivanje dodatnih kompetenc ter praktičnega znanja za učinkovit vstop na trg dela ter povezovanje študentov s potencialnimi delodajalci.
Cilj javnega razpisa je podpreti nadaljnji razvoj kariernega svetovanja na visokošolskih zavodih in okrepiti sodelovanje kariernih centrov z delodajalci oziroma neposreden vstop diplomantov v bodoča delovna okolja, kar bo pripomoglo tudi k uresničevanju ciljev strategije Evropa 2020(*2).
(*2) http://ec.europa.eu/europe2020/index_sl.htm.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu in višina sredstev za posamezni projekt ter aktivnosti v okviru projekta
4.1 Na javni razpis se lahko prijavijo visokošolski zavodi v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju: prijavitelji).
Za potrebe tega javnega razpisa so prijavitelji univerze in samostojni visokošolski zavodi:
– ki so vpisani v razvid visokošolskih zavodov in izvajajo javnoveljavne študijske programe, vpisane v razvid (dokazilo ministrstvo pridobi iz uradnih evidenc);
– ki imajo na dan objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, že vzpostavljen karierni center(*3), katerega organizacija je urejena v notranjem aktu visokošolskega zavoda (npr. statut, sistematizacija delovnih mest, ipd.). Akt oziroma potrdilo se posreduje ministrstvu kot dokazilo;
(*3) Služba oziroma mesto, kjer študent tekom celot-nega študija dobi informacije in pomoč za svoj karierni razvoj.
– ki imajo vpisanih vsaj 250 študentov(*4) (dokazilo ministrstvo pridobi iz uradnih evidenc).
(*4) Vsi vpisani študentje vključno z absolventi v študijskem letu 2012/13.
4.2 Projekt vključuje izvedbo vseh naslednjih obveznih aktivnosti:
– organiziranje dogodkov (predstavitve podjetij na fakulteti in neposredne obiske v bodoča delovna okolja diplomantov), ki omogočajo povezovanje študentov s potencialnimi delodajalci in pridobivanje dodatnih kompetenc ter praktičnega znanja za učinkovit vstop na trg dela. Pri tem bo dan poudarek tudi vključevanju oseb s posebnimi potrebami;
– promocija dejavnosti visokošolskega zavoda in znanj ter kompetenc, ki jih pridobi študent, tekom študijskega procesa na visokošolskem zavodu med potencialnimi delodajalci (predstavitve programov in profilov diplomantov potencialnim delodajalcem);
– strokovno izobraževanje in usposabljanje kariernih svetovalcev doma ali v državah članicah EU z namenom pridobiti izkušnje na področju vodenja in organizacije kariernih centrov ter izvajanja kariernega svetovanja in
– promocija ter širjenje rezultatov in učinkov projekta.
Poleg obveznih aktivnosti so lahko del projekta tudi sledeče aktivnosti:
– organiziranje dogodkov (delavnice, okrogle mize, seminarji, predavanja), ki bodo osveščali študente o pomembnosti kariernega načrtovanja in vseživljenjskega učenja za pridobivanje dodatnih kompetenc ter praktičnega znanja za učinkovit vstop na trg dela. Pri tem bo dan poudarek tudi vključevanju oseb s posebnimi potrebami in
– nadgraditev informacijskega portala v podporo delovanja kariernega centra.
Navedene aktivnosti in njihova izvedba ter njihov vsebinski ter časovni okvir morajo biti opredeljene v vlogi, ki jo prijavitelj odda na javni razpis.
4.3 Posamezni prijavitelj, torej univerza ali samostojni visokošolski zavod, lahko na javni razpis odda izključno eno vlogo. Kolikor bo prijavitelj oddal več vlog, se bo upoštevala prva prispela na ministrstvo, ostale pa se s sklepom zavržejo.
4.4 V okviru javnega razpisa lahko posamezni prijavitelj pridobi za posamezni projekt sofinanciranje glede na število vseh vpisanih študentov na visokošolski zavod:
– več kot 30.000 vpisanih, do največ 500.000,00 EUR,
– od 15.001 do 30.000 vpisanih do največ 300.000,00 EUR,
– od 5.001 do 15.000 vpisanih do največ 200.000,00 EUR,
– od 250 do 5.000 vpisanih do največ 80.000,00 EUR.
Prijavitelj mora pri pripravi vloge upoštevati finančno zahtevo iz točke 4.4. javnega razpisa.
5. Vsebina in priprava vloge
Vloga se šteje kot formalno popolna če vsebuje naslednje v celoti izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
– Obrazec 1 OP RCV_VS-13: Prijavni obrazec;
– Obrazec 2 OP RCV_VS-13: Načrt financiranja projekta s časovno dinamiko;
– Izjava prijavitelja, da bo vodil stroške projekta v svojih računovodskih evidencah na ločenem stroškovnem mestu;
– Izjava prijavitelja o strinjanju z vsebino osnutka pogodbe in z vsebino javnega razpisa.
Izbrani prijavitelj mora do podpisa pogodbe obvezno predložiti še Potrdilo DURS-a(*5) o upravičenosti oziroma neupravičenosti davčnega zavezanca do odbitka DDV (vzorec vloge za pridobitev potrdila je objavljen na spletni strani http://www.eu-skladi.si/, v okviru Navodil organa upravljanja v obdobju 2007–2013 in je objavljena tudi med razpisno dokumentacijo na spletni strani ministrstva).
(*5) (Prijavitelj odda vlogo za izdajo potrdila o pravici davčnega zavezanca do odbitka DDV v delu, ki se nanaša na projekt, ki se financira iz sredstev kohezijske politike na davčni urad, ki je pristojen za območje, kjer je sedež vlagatelja).
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
V vlogi ni mogoče dopolniti ali spreminjati: (1) višine zaprošenih sredstev, (2) dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, (3) elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale vloge.
6. Skupna okvirna višina razpisanih sredstev in višina sredstev za posamezne aktivnosti ter obdobje za porabo razpisanih sredstev
Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve 3. 3: Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva.
Skupna okvirna višina nepovratnih sredstev, ki jo bo ministrstvo namenilo za sofinanciranje predmeta javnega razpisa je največ do 1.340.000,00 EUR, in sicer:
– 1.139.000,00 EUR – namenska sredstva EU – Evropski socialni sklad (ESS) in
– 201.000,00 EUR – slovenska udeležba.
Sredstva bremenijo proračunski postavki ministrstva:
– 694110 Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva – ESS-07-13-EU,
– 698510 Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva – ESS-07-13- slovenska udeležba.
Delež prispevka EU v celotnih javnih izdatkih znaša 85,00%, delež slovenskega prispevka pa 15,00%.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge oziroma podpisa pogodbe.
Dinamika sofinanciranja po letih projekta iz sredstev ESS se določi s pogodbo o sofinanciranju med ministrstvom in upravičencem, skladno z veljavnimi predpisi.
Kolikor bo zaprošena višina sofinanciranja pozitivno ocenjenih vlog višja, kot je razpoložljivih sredstev, bodo vloge z najvišjim številom točk izbrane do porabe sredstev, upoštevaje zahtevano zaprto finančno konstrukcijo.
7. Upravičeni stroški in izdatki
Upravičeni so stroški, ki so povezani z izvedbo projekta in so nastali od 1. 7. 2013 do najkasneje 30. 6. 2015 ter izdatki za te stroške, ki so bili plačani najkasneje do 15. 7. 2015. Skrajni datum izstavitve zadnjega zahtevka za izplačilo je 14. 8. 2015.
Sredstva, izplačana upravičencu v skladu s pogodbo o sofinanciranju, so izključno namenska in jih sme upravičenec uporabljati izključno za pokrivanje stroškov izvajanja aktivnosti projekta (od 1. 7. 2013 do 30. 6. 2015) ter morajo biti v skladu s pogoji, navedenimi v javnem razpisu, razpisni dokumentaciji in pogodbi o sofinanciranju.
Stroški in izdatki so upravičeni če:
– so v skladu z javnim razpisom in s cilji projekta, ki so navedeni v vlogi, ki jo je upravičenec podal na javni razpis in so neposredno potrebni za njegovo izvedbo;
– so izkazani v skladu z veljavnimi pravili Skupnosti in nacionalnimi predpisi;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah;
– niso in ne bodo financirani z drugimi viri sredstev iz državnega proračuna, sredstev lokalnih skupnosti ali EU;
– so nastali in bili plačani znotraj obdobja upravičenosti in bili pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja.
Upravičenost stroškov in izdatkov prejemniki sredstev dokazujejo z dokazili o nastankih stroškov in izdatkov ter z dokazili o doseženih rezultatih, ki so bili načrtovani in potrjeni v vlogi za sofinanciranje.
Upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu oziroma ravnati v skladu z navodili MIZKŠ.
7.1 Vrste upravičenih stroškov
Upravičeni stroški so skladni z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (verzija 1.20):
– stroški plač in povračil v zvezi z delom koordinatorja in/ali kariernih svetovalcev (plače, povračila za izdatke potovanj, kotizacijo, dnevnice);
– stroški zunanjih storitev (delo po avtorski pogodbi, delo po podjemni pogodbi, delo preko študentskega servisa za administrativno podporo projekta, stroški strokovnega izobraževanja, stroški organizacije dogodkov, stroški organiziranega prevoza študentov v realna delovna okolja);
– stroški informiranja in obveščanja javnosti;
– posredni stroški v obliki pavšala v višini 15% neposrednih upravičenih stroškov;
– DDV.
Neposredni upravičeni stroški, ki prestavljajo osnovo za izračun pavšala v višini 15% za posredne stroške v okviru projekta, so stroški plačil in povračil v zvezi z delom, stroški zunanjih storitev (avtorske in podjemne pogodbe, študentsko delo, strokovna izobraževanja) ter stroški informiranja in obveščanja javnosti.
DDV je po tem javnem razpisu upravičen strošek, če prejemnik sredstev ni identificiran za namene DDV ali, če je prejemnik sredstev identificiran za namene DDV, v primeru, da nima pravice do odbitka DDV.
Obračunani DDV tudi ni upravičen strošek, če upravičenec ima pravico do odbitka DDV, vendar je ne uveljavi. Če je upravičenec identificiran za namene DDV in ima pravico le do delnega odbitka DDV, se DDV lahko vključi med upravičene stroške in izdatke le v višini neodbitnega deleža (to pomeni, da je DDV delno upravičen, delno pa neupravičen strošek.
7.2 Dokazila za uveljavljanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov
Za dokazovanje upravičenih stroškov in izdatkov morajo po 60. členu Uredbe 1083/2006/ES upravičenci pri izvajanju operacij voditi ločeno računovodstvo ali ustrezno računovodsko kodo za vse transakcije v zvezi z projektom.
Za izkazovanje in metode za izračun upravičenih stroškov in izdatkov ter obdobje o upravičenosti podrobneje določa vsakokratna veljavna verzija Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013, (http://www.euskladi.si/publikacije/navodila/2007-2013/), ki jo izda Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki na področju kohezijske politike nastopa v vlogi organa upravljanja in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport za izvajanje operacij ESS (PU 1.3, PU 1.4, PU 3.3) ver. 1.0, ki so priloga k pogodbam o sofinanciranju z upravičenci.
7.3 Način sofinanciranja
Z izbranim prijaviteljem na javni razpis bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja projekta na osnovi načrtovanih aktivnosti podanih v vlogi na javni razpis.
8. Merila za ocenjevanje vlog in postopek izbora
8.1 Merila za ocenjevanje vlog
V postopek izbora se bodo uvrstile samo vloge, ki bodo v celoti izpolnjevale osnovne pogoje iz 4. točke javnega razpisa ter bodo v skladu s cilji, namenom in predmetom javnega razpisa. V postopku izbora se bodo upoštevala naslednja merila za izbor vlog:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
8.2 Postopek izbora
Postopek za izbiro prejemnikov sredstev bo vodila Strokovna komisija, imenovana s strani ministra, pristojnega za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (v nadaljevanju: strokovna komisija).
Ocenjevalni postopek in postopek izbora, ki ga bo vodila ocenjevalna komisija, s posebno odločbo imenovana s strani ministra, pristojnega za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (v nadaljevanju ocenjevalna komisija), bo temeljil na merilih za ocenjevanje, ki so opredeljena v točki 8.1 in so kot Priloga RD 3 (Ocenjevalni list) sestavni del razpisne dokumentacije.
Vse popolne vloge bosta ločeno ocenila dva člana ocenjevalne komisije. Če se bosta oceni razlikovali za 10 točk ali več, bo vlogo ocenil še tretji ocenjevalec po izboru komisije. Ocena se bo oblikovala na podlagi povprečja najbližjih dveh ocen.
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 75 točk. Izbran je lahko prijavitelj, ki doseže najmanj 40 točk iz vseh 4 točk meril ter ki doseže pri merilu 4 minimalno 5 točk.
Komisija za ocenjevanje vlog med projekte, ki so dosegli najmanj 40 točk (pri merilu 4 minimalno 5 točk), razdeli sredstva glede na število doseženih točk, po padajočem vrstnem redu, do razdelitve celotnih razpoložljivih sredstev za javni razpis.
Izbrani bodo prijavitelji, ki bodo dosegli največje število točk. Med enako ocenjenimi vlogami imajo prednost pri izboru tiste, ki dosegajo večje število točk pri merilu 1, nato pri merilu 2, nato pri merilu 3 in nato pri merilu 4. Če še vedno ni mogoče določiti, katera izmed prispelih vlog ima več točk se izbere vlogo, ki je prva prispela na ministrstvo.
Kolikor bo zaprošena višina sofinanciranja pozitivno ocenjenih vlog višja, kot je razpoložljivih sredstev, bodo vloge z najvišjim številom točk izbrane do porabe sredstev, upoštevaje zahtevano zaprto finančno konstrukcijo.
O izboru odloči na predlog strokovne komisije minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport v skladu z 20. točko javnega razpisa.
9. Zagotavljanje enakih možnosti
Upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES.
10. Informiranje in obveščanje javnosti
Upravičenci morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju predmeta pogodbe izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti v skladu z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/ in jih je izdala nekdanja Služba Vlade Republike Slovenije za lokalno samoupravo in regionalno politiko, sedaj Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki na področju kohezijske politike nastopa v vlogi organa upravljanja.
Sprejem financiranja pomeni sprejem dejstva, da bodo upravičenci vključeni v seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv projekta in znesek javnih virov financiranja projekta.
11. Morebitno dopolnilno financiranje skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni predvideno.
12. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju projekta ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
13. Hranjenje in dostopnost dokumentacije o projektu
Upravičenec mora za potrebe bodočih kontrol hraniti vso dokumentacijo o projektu v skladu z veljavno zakonodajo oziroma še najmanj do 31. 12. 2020 oziroma do izteka pogodbenih obveznosti za potrebe bodočih preverjanj. Pred iztekom tega roka lahko ministrstvo ta rok podaljša. Upravičenec mora omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljevanju: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na kraju samem. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na kraju samem, kar bo upravičenec, dolžan omogočiti.
14. Obveznosti glede spremljanja podatkov o udeležencih
Upravičenec mora spremljati podatke o udeležencih v projektu v skladu z razčlenitvijo podano v Prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES, Uredbe 1083/2006/ES ter Uredbe 1080/2006/ES in Navodili organa upravljanja za spremljanje po prilogi XXIII ter spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013.
15. Omejitve glede sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe št. 1083/2006/ES: ni relevantno.
16. Posledice v primeru ugotovitve dvojnega financiranju posameznega projekta
V primeru ugotovitve že pridobljenega financiranja iz drugih javnih virov za isti projekt se vloga za takšen projekt zavrne.
V primeru, če se ugotovi, da je upravičenec za stroške, ki so predmet sofinanciranja, že dobili tudi druga sredstva iz državnega, lokalnega ali EU proračuna, ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem do sklenitve te pogodbe pisno obvestil ministrstvo, ministrstvo lahko odstopi od te pogodbe ter zahteva vračilo neupravičeno prejetih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR do dneva vračila v Proračun Republike Slovenije. Upravičenec mora sredstva vrniti v postavljenem roku po prejemu poziva s strani ministrstva.
V primeru, da se kadar koli izkaže, da je upravičenec posredoval napačne podatke v vezi z namenom projekta ali izpolnjevanjem pogojev, ali pa se ugotovi, da je zamolčal take podatke, ki bi kakor koli vplivali na oceno in potek projekta, je ministrstvo upravičeno odstopiti od pogodbe, upravičenec pa bo dolžan vrniti vsa prejeta sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR do dneva vračila v državni proračun Republike Slovenije.
17. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES.
Vsi podatki iz vlog so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Člani komisije za ocenjevanje bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize.
18. Način prijave in razpisni rok
Vloga mora biti predložena v celoti v enem pisnem izvodu skupaj z vsemi obrazci in v enem elektronskem izvodu na CD-ju ali USB ključku, v zaprti ovojnici z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na Javni razpis: Javni razpis za sofinanciranje nadaljnjega razvoja in izvajanja dejavnosti kariernih centrov v visokem šolstvu v letih 2013–2015« z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja (Priloga 2 RD – Opremljenost vloge). V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki, se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Rok za oddajo vlog je ne glede na način dostave pošiljke, 2. 4. 2013 do 13. ure v glavno pisarno Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne se štejejo vloge, ki – ne glede na vrsto prenosa pošiljke – v tiskanem in elektronskem izvodu (CD ali USB ključ) prispejo na Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana do izteka roka iz prejšnjega odstavka.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
19. Odpiranje vlog
Odpiranje prispelih vlog za dodelitev sredstev bo izvedeno najpozneje v 8 dneh po roku, določenem za predložitev vlog, in sicer v prostorih ministrstva, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana. Odpiranje vlog zaradi pričakovanega večjega števila vlog ne bo javno. Odpiranje bo opravila strokovna komisija, imenovana s strani ministra, pristojnega za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
V primeru nepopolnih vlog bodo prijavitelji v roku 8 dni od odpiranja vlog pozvani k dopolnitvi vloge. Prijavitelji bodo lahko vlogo dopolnili v roku 8 dni od prejema poziva za dopolnitev. Vloga, ki je prijavitelj ne bo dopolnil v skladu s pozivom za dopolnitev, se s sklepom zavrže.
20. Obveščanje o izboru
O izboru in dodelitvi sredstev odloči s sklepom minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport. Prijavitelji bodo o izbiri obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. Hkrati bodo obveščeni tudi prijavitelji, ki ne bodo izbrani.
Hkrati s sklepom o izboru bo ministrstvo izbrane prijavitelje in prejemnike sredstev pozvalo k podpisu pogodbe o sofinanciranju. Če se prejemnik v 8 dneh od prejema poziva nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Rezultati javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo javno objavljeni na spletni strani ministrstva.
21. Pravno sredstvo
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
Vložena tožba ne bo ovira za izvršitev sklepa o (ne)izboru, zoper katerega bo vložena, oziroma ne bo zadržala podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi prijavitelji.
22. Razpisna dokumentacija
Prijavni obrazec in razpisna dokumentacija bodo zainteresiranim prijaviteljem dostopni na spletni strani ministrstva www.mizks.gov.si pod rubriko Javne objave in pod rubriko Javni razpisi, z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu RS.
23. Dodatne informacije in obveščanje
Vsa dodatna pojasnila v zvezi z javnim razpisom lahko zainteresirani prijavitelji do konca javnega razpisa dobijo na elektronskih naslovih manica.jakic-brezocnik@gov.si (vsebinski del javnega razpisa) in janez.danijel@gov.si (finančni in tehnični del javnega razpisa). Odgovore na pogosta vprašanja bo ministrstvo objavilo na spletnih straneh.
V zvezi s prijavami na javni razpis bo organizirana predstavitvena delavnica. Datum, kraj ter program delavnice bo objavljen na spletnih straneh Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport najmanj 1 teden pred dogodkom.
Ostale zahteve so podrobneje opredeljene v razpisni dokumentaciji.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport