Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/2013 z dne 8. 3. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/2013 z dne 8. 3. 2013

Kazalo

Ob-1811/13 , Stran 821
Ob-1811/13
Javni razpis
za subvencije za zagon inovativnih podjetij v letu 2013 (P2C)
1. Izvajalec javnega razpisa Izvajalec javnega razpisa je: Firma: Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo. Skrajšana firma: Slovenski podjetniški sklad. Sedež: 2000 Maribor, Ulica Kneza Koclja 22. Javni razpis je usklajen z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo, s pogodbo št. SPS-13/C-606410-MO. 2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa: Slovenski podjetniški sklad objavlja javni razpis na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (ZIPRS1314, Uradni list RS, št. 104/12), Zakona o podpornem okolju za podjetništvo – ZPOP-1 (Uradni list RS, št. 102/07 in 57/12), Zakona o javnih skladih (Uradni list RS, št. 77/08), Ustanovitvenega akta Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo (Uradni list RS, št. 112/04, 11/07, 43/08, 71/09), Splošnih pogojev poslovanja Slovenskega podjetniškega sklada (8. 4. 2009 veljavni z dne 3. 9. 2009), Poslovnega in finančnega načrta Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo za leti 2013 -2014, Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (UPB2, Uradni list RS, št. 44/07), Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Program ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, de minimis« (št. priglasitve: M002-5715334-2007/I) in Programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, sklep Vlade RS št. 31001-1/2007/6, ter dopolnitvami št. 31001-1/2007/8, št. 31001-1/2007/13, 31001-1/2007/17, 31001-1/2009/3 in 31001-1/2009/9. 3. Predmet javnega razpisa Predmet razpisa so subvencije za zagon inovativnih podjetij, ki jih razpisuje Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju: Sklad) v letu 2013. Namen javnega razpisa je nadaljnji razvoj podprtih podjetij in uspešen prenos razvojnih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme in ustvarjanje novih inovativno naravnanih podjetij s potencialom rasti, s poudarkom na razvoju in komercializaciji proizvodov, procesov in storitev. Cilji javnega razpisa, merjeni po preteku treh let od prve odobritve v letu 2011: – uspešno poslovanje vsaj 50% podprtih podjetij. Kot uspešna podjetja se štejejo podjetja, ki imajo najmanj enega zaposlenega, ki bodo ustvarjala najmanj 50.000 EUR čistih prihodkov od prodaje letno in ki bodo poslovala z dobičkom, – vstop vlagateljev tveganega kapitala oziroma pridobitev strateškega investitorja v vsaj 10% podprtih podjetjih. 4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 4.1 Splošni pogoji Upravičenci po tem javnem razpisu so podjetja, katerim so bila že dodeljena sredstva po javnem razpisu P2/2011 (kot ciljna skupina P2A) in P2/2012 (takrat kot ciljna skupina P2B) in na podlagi tega razpisa kandidirajo za sredstva za spodbujanje njihovega podjetja že tretje leto. Za navedeno ciljno skupino upravičencev do financiranja namreč velja, da so upravičeni do sofinanciranja na podlagi javnih razpisov P2 za največ 3 leta, pri čemer velja, da morajo za vsako leto sofinanciranja posebej kandidirati in izpolnjevati razpisne pogoje. Za opredelitev MSP se upoštevajo določila iz Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008. Prilogo 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008 najdete na spletni strani: http://www.podjetniskisklad.si/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=82 Izbrana podjetja bodo na poziv Sklada ali/in Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo morala sodelovati na izbranih javnih predstavitvah. Na razpis se ne morejo prijaviti podjetja: – ki opravljajo dejavnost razvrščeno v naslednja področja, oddelke, skupine in razrede, skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in Uradni list RS, št. 17/08): – področje A – Kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo, – oddelek 05 – Pridobivanje premoga, – so v težavah na podlagi računovodskih izkazov za leto 2012 skladno z opredelitvijo 2. člena Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah. Razen, če podjetje opravi ustrezno dokapitalizacijo najkasneje pred izdajo sklepa, tako, da podjetje izpolnjuje naveden vstopni pogoj in se ne šteje kot podjetje v težavah, – ki imajo neporavnane obveznosti do Republike Slovenije, – ki so navedena v seznamu podjetij, na podlagi Sklepa o objavi seznama poslovnih subjektov, (Uradni list RS, št. 43/07 in spremembe), s katerimi, na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije (ZPKor; Uradni list RS, št. 02/04), ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena ZPKor, – ki so v preteklem obdobju 3 let (odobritev sredstev 2009–011), že dobila državno pomoč in niso izpolnila finančnih obveznosti do Sklada. Skupni znesek pomoči na podlagi pravila de minimis: Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu podjetju – upravičencu na podlagi pravila de minimis ne sme presegati 200.000 EUR v obdobju treh let od zadnjega prejema takšne pomoči, ne glede na obliko ali namen pomoči. Omenjeni znesek se zniža na vrednost 100.000 EUR za podjetja, ki delujejo v cestno prometnem sektorju. 4.2. Pogoji za sofinanciranje podjetja: – podjetje mora izkazovati vsaj enega zaposlenega(*1) za polni delovni čas od oddaje vloge do konca obdobja upravičenih stroškov. Nosilec dejavnosti pri s.p.(*2) (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje) in direktor enoosebne družbe z omejeno odgovornostjo s pogodbo o poslovodenju po zavarovalni podlagi 112, kolikor je ta direktor hkrati tudi lastnik te družbe, se za potrebe tega razpisa upošteva kot zaposlena oseba, če je v podjetju zaposlen za polni delovni čas; (*1) V skladu s 66. členom Zakona o delovnih razmerjih, veljajo določene pravice posebnim skupinam zaposlenih, da delajo krajši delovni čas, glede socialnih in drugih pravic in so le-ti izenačeni z delavci, ki delajo poln delovni čas.« (*2) V primeru samostojnih podjetnikov se kot zaposlena oseba po tem javnem razpisu šteje tudi oseba, ki je nosilka dejavnosti in je zavarovana za polni delovni čas (polni delovni čas in zavarovalna osnova 005). V primerih, ko 66. člen Zakona o delovnih razmerjih določa v posebnih primerih krajši delovni čas, se šteje, da je pogoj iz te točke javnega razpisa izpolnjen. – kadar pride do večjih sprememb pri poslovanju podjetja, ki ga podjetje pri pripravi poslovnega načrta ni moglo predvideti, zaradi česar prihaja do razhajanja dejanskega stanja od stanja v poslovnem načrtu, ki je bil predložen ob prvi kandidaturi na razpis P2 (kot ciljna skupina P2A v 2011) in morebitni novelaciji pri drugi kandidaturi (kot ciljna skupina P2B v letu 2012), mora podjetje pripraviti noveliran poslovni načrt, ki mora izkazovati: zaprto finančno konstrukcijo in razvidno likvidnost podjetja za obdobje 3 let. 5. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje Podjetja se ne točkujejo. Sofinanciranje se odobri pod pogojem, da podjetje pridobi pozitivno mnenje Sklada o realizaciji ciljev in izpolnjevanju pogojev za nadaljnjo kandidaturo za leto 2013 (status mnenja o realizaciji projekta: pozitivno; stanje projekta: nezaključen projekt). Mnenje Sklada se izda na podlagi naslednjih podatkov oziroma poročil: – primerjavo dejanskega stanja projekta s cilji iz poslovnega načrta, ki je bil podlaga za odobritev vloge podjetja po javnem razpisu P2 v letu 2011 (v okviru ciljne skupina P2A) in nadaljevanje razpisa P2 v letu 2012 (takrat v okviru ciljne skupine P2B) in pojasnitvijo odstopanj v primeru le teh (odstopanja od zaposlitvenega, finančnega, poslovnega, časovnega vidika, …); – podrobno poročilo o dejansko izvedenih aktivnostih v letu 2012 v zvezi s prijavljenim projektom; Možnosti nadaljevanja sofinanciranja ima podjetje, ki je v prejšnjem letu doseglo zastavljene cilje, skladno s poslovnim načrtom, ki je bil osnova za sofinanciranje v prejšnjem letu. V primeru potreb po dodatnih informacijah, se opravi še ogled v podjetju. Komisija za dodelitev sredstev poda predlog Upravi Sklada v odločanje za vse formalno popolne in pravno formalno ustrezne vloge, s pridobljenim pozitivnim kot tudi negativnim mnenjem. Direktor/ica Sklada sprejme končno odločitev s sklepom o odobritvi oziroma sklepom o neodobritvi vloge. 6. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Okvirna višina subvencij za ciljno skupino P2C po tem razpisu znaša največ do 1.200.000,00 EUR. Maksimalna višina subvencije za podjetje je 20.000 EUR. 7. Upravičeni stroški Upravičeni stroški so: – plače zaposlenih, ki delajo na razvoju in dohodek iz pogodbe o poslovodenju, ki je sklenjena na podlagi zavarovalne osnove 112(*3); maksimalni upravičen strošek mesečne plače ali dohodka iz pogodbe o poslovodenju je 1.600 EUR (1 bruto) na zaposlenega, ki dela na razvoju; samostojni podjetniki, kot nosilci dejavnosti niso upravičeni do povračila stroškov plač in prispevkov; Sklad ne upošteva druge oblike izplačil (regres, avtorske pogodbe, honorarje, idr). (*3) Velja samo za poslovodje pri enoosebnih družbah z omejeno odgovornostjo, v primerih ko je poslovodja hkrati tudi lastnik podjetja. – stroški promocije do 5.000,00 EUR, – stroški najema opreme za realizacijo projekta, vendar največ 5.000 EUR, – stroški najema poslovnih prostorov v SIO. Za kritje stroškov najemnine lahko podjetje pridobi maksimalno 6 EUR/m2 (za podjetja v podjetniških inkubatorjih in tehnoloških parkih) in maksimalno 3 EUR/m2 (za podjetja v univerzitetnih inkubatorjih) in se izplača na osnovi podatkov iz najemne pogodbe, – stroški testiranja in dodatnega usposabljanja projekta, – materialni stroški, ki so namenjeni razvoju storitev oziroma proizvoda prijavljenega projekta, – nematerialni stroški v povezavi z razvojem prijavljenega projekta (nematerialne investicije zajemajo pridobivanje posebnih certifikatov in standardov, zaščito lastnega znanja-patenti, nakup licenc) in se povrnejo v višini največ do 80%, preostali del se lahko financira iz lastnih in ostalih nejavnih virov. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Prav tako med upravičene stroške ne spadajo cestno prevozna sredstva. Financiranje oziroma zapiranje finančne konstrukcije projekta z leasingom in kompenzacijami ni dovoljeno. Podjetje mora izkazovati ekonomsko in pravno lastništvo materialnih in nematerialnih investicij, ki bodo financirani po tem javnem razpisu. Zamenjava načrtovane opreme in storitev v okviru upravičenih stroškov je možna tudi po sklenitvi pogodbe o subvencioniranju s podjetjem. Zamenjava je možna za enakovredno ali boljšo opremo ali storitev (posebej pri tehnološki opremi (predvsem računalniški), kjer prihaja do naglih sprememb). Zamenjava načrtovane opreme in storitev v okviru upravičenih stroškov je možna na podlagi prošnje podjetja in soglasja Sklada. Podjetje mora pridobiti to soglasje Sklada pred naročilom oziroma nakupom opreme ali storitev. V primeru odobritve drugih sprememb pa bo Sklad sklenil s podjetjem aneks k pogodbi o izplačilu subvencije. Nabava opreme in/ali storitev, ki sodijo med upravičene stroške (razen plač), je dovoljena le od tretjih oseb, po tržnih pogojih. Pri tem velja, da tretja oseba ne sme biti več kot 25% povezana (lastniški delež ali glasovalne pravice) s podjetjem-upravičencem. Prav tako se oprema in/ali storitev, ki sodi med upravičene stroške ne more nabavljati od oseb v sorodstvenem razmerju z lastniki podjetja. Sklad lahko vlagatelja pozove na dodatno obrazložitev ustreznosti posameznega stroška. Upravičenec za izplačane upravičene stroške ne sme pridobiti nikakršnih drugih javnih sredstev. V primeru ugotovitve dvojnega financiranja potrjenega projekta iz različnih javnih virov, lahko Sklad prekine izplačevanje sredstev in odstopi od pogodbe ter zahteva vrnitev vseh že izplačanih sredstev v realni vrednosti, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. 8. Obdobje upravičenosti izdatkov: subvencija se odobri za upravičene stroške projekta nastale od 1. 9. 2012 do 30. 6. 2013. 9. Oddaja zahtevka za izplačilo subvencije Upravičenec mora poslati zahtevek za sofinanciranje najkasneje do 4. 7. 2013. Pri zahtevku je potrebno predložiti: – seznam računov-stroškovnik za upravičene stroške projekta (obrazec 3), – originalni računi in dokazila o plačanih računih upravičenih stroškov projekta, – končno poročilo, – izjava upravičenca o številu zaposlenih na dan 30. 6. 2013, podpisana s strani odgovorne osebe, – kopija M1 obrazca zaposlenega za polni delovni čas, izdanega s strani ZZZS. Vzorec zahtevka je v prilogi 1 razpisne dokumentacije. 10. Rok za predložitev vlog Rok za predložitev vlog je 22. 3. 2013. Merilo za pravočasno prispelo vlogo je poštni žig odtisnjen na ovojnici, ki za obravnavo ne sme biti kasnejši od datuma roka za predložitev vlog. V primeru neposredne predložitve vloge na sedežu Sklada, pa datum, vpisan na potrdilu Sklada o prejemu pošiljke. Vloge, ki ne bodo pravočasne, se kot prepozne zavržejo. 11. Datumi odpiranj vlog: odpiranje se bo izvedlo v roku treh delovnih dni od navedenega roka za predložitev vlog. Odpiranje vlog ni javno. 12. Obveščanje o izboru Komisija za dodelitev sredstev bo obravnavala vse pravočasne, formalno popolne in ustrezne vloge. Sklad bo, najkasneje v roku 30 dni od roka za odpiranje vlog, posredovala vlagateljem sklep o odobritvi ali neodobritvi subvencije Sklada. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Sklada. Zoper sklep o odobritvi oziroma neodobritvi subvencije je možno sprožiti upravni spor na Upravno sodišče Republike Slovenije. Če se upravičenec v roku 8 delovnih dni od prejema in poziva k podpisu pogodbe ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. 13. Razpoložljivost razpisne dokumentacije in dodatne informacije Razpisna dokumentacija vsebuje: navodila, besedilo javnega razpisa, vzorec prijavnega lista za subvencije za zagon inovativnih podjetij, vzorec pogodbe o izplačilu subvencije, zahtevek za subvencijo z obrazci. Razpisna dokumentacija je dosegljiva v pisni obliki na sedežu Slovenskega podjetniškega sklada, Ulica kneza Koclja 22, Maribor, v pisarni št. 8, pri svetovalcu 2 za državne pomoči (Marjana Šipek), vsak delovni dan, med 9. in 14. uro in na spletni strani, www.podjetniskisklad.si. Vse ostale informacije dobite na tel. 02/234-12-72 mag. Manfred Lepej in 02/234-12-64 mag. Boštjan Vidovič ali na e-pošti: bostjan.vidovic@podjetniskisklad.si. 14. Vsebina vloge 1. Prijavni list za subvencije za zagon inovativnih podjetij. Spletni obrazec, ki ga najdete na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si, obvezno izpolnite in posredujte v tiskani in elektronski obliki, skladno z navodili spletnega obrazca. Spletni obrazec omogoča elektronsko pošiljanje in tiskanje prijavnega lista. Tiskani prijavni list potrdite s podpisom in štampiljko(*4) ter ga predložite v vlogi. Pred tiskanjem spletnega obrazca je potrebno le tega potrditi! (*4) Če podjetje ne posluje z štampiljko mora to napisati. 2. Seznam upravičenih stroškov (obrazec 2(*5)) s priloženimi kopijami računov, predračuni, ponudbami, kalkulacijami plač in najemnin in obrazložitvijo izbora opreme/storitev in ponudnika opreme/storitev. V obrazec 2 morajo biti zaporedno vpisani in oštevilčeni vsi računi, predračuni, ponudbe, kalkulacije plač in najemnine z neto vrednostmi (brez DDV) in kumulativnim seštevkom. Obrazec 2 je v prilogi spletnega obrazca Prijavni list za subvencije za zagon inovativnih podjetij. Najdete ga na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si (izpolnite ga hkrati s prijavnim listom). (*5) Obrazec 2 razpisne dokumentacije, ki ga izpolnite v sklopu prijavnega obrazca (stroškovnik) preko spleta. 3. Bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za leto 2012 (potrebno je natisniti enako kot je oddana na AJPES). 4. a) V primeru, da poslovnega načrta ne spreminja ga ni potrebno ponovno oddati, podjetja pa mora priložiti izjavo, da ni bilo sprememb pri izpolnjevanju poslovnega načrta in uresničevanju le tega. b) Noveliran poslovni načrt z navedenimi razlogi odstopanj od osnovnega poslovnega načrta.(*6) Noveliran poslovni načrt mora vsebovati tudi obstoječe in planirane bilance stanja, izkaz poslovnega izida in izkaz denarnih tokov, pri čemer noveliran poslovni načrt ne sme bistveno spreminjati projekta in zadanih ciljev. (*6) Za izdelavo poslovnega načrta se lahko uporabi naš pripomoček, ki pa ni edina ali privilegirana oblika poslovnega načrta. V primeru pisanja poslovnega načrta brez našega pripomočka je potrebno prikazati planirano bilanco stanja in plan izkaza poslovnega izida ter prikaz denarnih tokov vsaj za naslednja 3 leta po oddaji vloge. Vsebina vloge mora biti urejena po zaporedju od št. 1 do št. 4 in predložena v fizični obliki. Posredovana elektronska oblika prijavnega lista in natisnjena oblika spletnega obrazca prijavnega lista morata biti enaki. V primeru razlik med oddano natisnjeno obliko in elektronsko obliko se bo upoštevala natisnjena oblika prijavnega lista. Sklad lahko od vlagatelja zahteva tudi dodatna pojasnila. Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj pisno pozvan k dopolnitvi vloge. Če vloga v predvidenem roku (največ 5 dni) ne bo dopolnjena oziroma spremenjena, se kot nepopolna zavrže. Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev iz razpisne dokumentacije, se kot neustrezna zavrne. Vsi podatki iz vloge so javni, razen tisti, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge ter naj navede zakaj to predstavlja poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo in na podatke potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa. 15. Oddaja vlog Vlogo v pisni obliki vloži vlagatelj po pošti ali neposredno na sedež Sklada. Vlogo za subvencije za zagon podjetij pošljite(*7) na naslov: Slovenski podjetniški sklad, Ulica kneza Koclja 22, 2000 Maribor, s pripisom »Ne odpiraj -P2C/11«. (*7) Naslovnica za ovojnico je oblikovana v obrazcu 4 razpisne dokumentacije. Neposredna predložitev vlog na sedežu Sklada (Ulica kneza Koclja 22, Maribor) je možna vsak delovni dan, med 9. in 15. uro.
Slovenski podjetniški sklad

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti