Št. 1/2013 Ob-2213/13
, Stran 1256
Št. 1/2013 Ob-2213/13
Cankarjev dom, kulturni in kongresni center, na podlagi prvega odstavka 18. člena Sklepa o ustanovitvi javnega zavoda Cankarjev dom, kulturni in kongresni center (Uradni list RS, št. 87/04 in 104/04 – popr. in 98/08), objavlja javni razpis za prosto delovno mesto:
direktor poslovnega sektorja/pomočnik generalnega direktorja.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Mandat direktorja sektorja traja pet let. Delo se opravlja na sedežu Cankarjevega doma, kulturnega in kongresnega centra Ljubljana.
Za zasedbo delovnega mesta direktorja/pomočnika generalnega direktorja mora kandidat poleg splošnih zakonskih pogojev izpolnjevati še te pogoje:
– univerzitetna izobrazba oziroma visoka strokovna izobrazba s specializacijo ali magisterijem, ekonomske ali druge ustrezne smeri (7. raven po Uredbi o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja, Uradni list RS, št. 46/06),
– najmanj 8 let delovnih izkušenj, od tega 5 let na vodstvenih oziroma vodilnih delovnih mestih,
– poznavanje predpisov, ki urejajo delovanje javnih zavodov v kulturi,
– aktivno znanje slovenskega jezika,
– znanje svetovnega jezika najmanj na nivoju zahtevnosti dodiplomskega študija,
– znanje uporabe osebnega računalnika.
Ob prijavi na razpis je kandidat dolžan predložiti predlog razvoja in dela poslovnega sektorja za mandatno obdobje (izdelava videnja razvoja poslovne strategije zavoda).
Glede na zgoraj navedene pogoje, morajo kandidati k prijavi priložiti:
– predlog razvoja in dela poslovnega sektorja za mandatno obdobje,
– življenjepis,
– fotokopijo potrdila o izobrazbi,
– fotokopijo delovne knjižice, iz katere so razvidne delovne izkušnje oziroma fotokopijo druge verodostojne listine, iz katere sta razvidna čas opravljanja dela na delovnem mestu na VII. ali VI. stopnji zahtevnosti ter na vodilnih/vodstvenih delovnih mestih,
– fotokopijo dokazila o znanju tujega jezika.
Okvirne naloge delovnega mesta so:
– načrtovanje, organiziranje, vodenje, usklajevanje in nadziranje dela v sektorju ter usklajevanje dela z drugimi sektorji oziroma organizacijskimi enotami,
– vodenje finančne politike Cankarjevega doma in kadrovske politike sektorja,
– razvoj metodologije za načrtovanje in analize poslovanja,
– vodenje postopkov načrtovanja, usklajevanje programskega, terminskega in finančnega načrtovanja,
– nadzor nad namensko in gospodarno porabo sredstev v zavodu,
– nadomeščanje generalnega direktorja,
– sodelovanje z ustanoviteljema zavoda in z drugimi inštitucijami z delovnega področja,
– izvajanje drugih nalog v skladu z internimi akti in po pooblastilu generalnega direktorja.
Znanje tujega jezika se izkazuje s potrdilom o jezikovnem izobraževanju pri ustrezni izobraževalni instituciji, z dokazili o opravljenem večtedenskem izobraževanju v tujem jeziku, s potrdili o večkratni udeležbi na strokovnih srečanjih, na katerih je kandidat aktivno uporabljal tuj jezik ali z dokazilom o opravljenem izpitu iz tujega jezika v okviru programa dodiplomskega ali podiplomskega študija (fotokopija indeksa ali potrdilo šole).
Strokovno usposobljenost kandidatov bomo presojali na podlagi dokazil priloženih k prijavi, na podlagi razgovora s kandidati ter s pisnim oziroma praktičnim preverjanjem kandidatovega znanja, kolikor bo to potrebno.
Pisne prijave z zahtevanimi dokazili in predlogom razvoja in dela poslovnega sektorja za mandatno obdobje sprejemamo na naslovu: Cankarjev dom (kadrovska služba), Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana, s pripisom »Za razpis PDM-1/2013 – Ne odpiraj«. Rok za prijavo je 8 dni in začne teči dan po objavi javnega razpisa v Uradnem listu RS. Če je prijava poslana priporočeno po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je oddana na pošto zadnji dan roka za prijavo.
V izbirnem postopku bodo upoštevane samo popolne vloge.
Tel. 01/241-71-07.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni v zakonsko določenem roku.
V besedilu zapisani izrazi v moški spolni slovnični obliki so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Cankarjev dom, kulturni in kongresni center