Ob-2207/13
, Stran 1270
Ob-2207/13
Občina Radeče, Ulica Milana Majcna 1, 1433 Radeče (v nadaljevanju lastnik objekta) skladno z 20., 22., 28. in 29. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, v nadaljevanju ZSPDSLS) ter 35. ter 48. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12, v nadaljevanju Uredba) objavlja
povabilo k oddaji ponudbe
v okviru javnega zbiranja ponudb za oddajo poslovnih prostorov v najem v objektu Turistično rekreacijski center Savus Radeče
Ponudnike vabimo k oddaji ponudbe, ki mora biti v celoti pripravljena v skladu z razpisno dokumentacijo, ki je brezplačno dostopna na spletni strani lastnika objekta.
1. Lastnik objekta, ki se v delu oddaja v najem: Občina Radeče, Ulica Milana Majcna 1, 1433 Radeče, internetni naslov: http://www.radece.si/, e-mail naslov: info@radece.si, tel. +386 3 56-80-800, faks: +386 3 56-80-823, županja: Rafaela Pintarič, kontaktna oseba: mag. Matjaž Šušteršič.
2. Pravna podlaga za izvedbo javnega zbiranja ponudb
Javno zbiranje ponudb se izvaja na podlagi sledečih aktov:
– Zakon o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, v nadaljevanju ZSPDSLS);
– Uredba o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12, v nadaljevanju Uredba);
– Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (Uradni list RS, št. 104/12);
– Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12);
– Zakon o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – UPB3, 18/11, 78/11, 38/12, 40/12 – ZUJF, 83/12);
– Zakon o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 101/07 Odl. US: U-I-24/07-66, 57/08, 94/10 – ZIU, 36/11, 40/12 – ZUJF);
– Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 – UPB1);
– Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2)
ter na podlagi ostale veljavne zakonodaje.
Navedeno zakonodajo mora upoštevati tudi ponudnik pri pripravi ponudbe in izvajanju pogodbenih določil v primeru dobljenega posla.
3. Vrsta postopka ter opravilna številka
Postopek oddaje v najem nepremičnega premoženja lastnika objekta se izvaja po postopku javnega zbiranja ponudb skladno z 20., 22., 28. in 29. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, v nadaljevanju ZSPDSLS) ter 35. ter 48. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12, v nadaljevanju Uredba).
Javno zbiranje ponudb nosi oznako: 430-1/2013.
4. Opis predmeta oddaje v najem
Predmet oddaje v najem so poslovni prostori v objektu Turistično rekreacijski center Savus Radeče, ki se nahaja na obrežju reke Save ob sotočju s Sopoto v Radečah. Poslovni prostori za oddajo v najem imajo skupno površino 211,97 m2 in se nahajajo v daljšem zahodnem radialnem paviljonsko zasnovanem objektu kompleksa ter obsegajo manjšo restavracijo za 40 do 60 gostov s pripadajočimi prostori (kuhinjo, garderobo in sanitarijami za zaposlene, skladiščem, ekonomskim sprejemom ter sanitarijami s predprostorom). Pred njim je večja lesena terasa, ki služi kot letni vrt. Celoten objekt je pritličen.
Objekt je trenutno v fazi izgradnje, pri čemer bodo gradbena dela predvidoma končana do 30. 6. 2013, do avgusta leta 2013 bo pridobljeno uporabno dovoljenje, slovesna otvoritev celotnega objekta pa je predvidena v začetku septembra leta 2013. Lastnik objekta bo v okviru izgradnje prostore opremil s strojnimi in elektro instalacijami (bojlerji oziroma toplotne črpalke; razsvetljava; ogrevanje in hlajenje – talno ogrevanje, stropni konvektor za ogrevanje in hlajenje, hladilni agregat; prezračevanje – kuhinjska napa za termični blok, odsesovalni napi za pomivalni stroj in konvektomat, dovodni ventilator regulacijske lopute, krmilna omarica, hladilno-grelna kanalska enota), talno in stensko keramiko, sanitarije pa bodo opremljene s sanitarno opremo.
Notranjo opremo prostorov, ki bodo oddani v najem, bo po lastni presoji zagotovil najemnik prostorov. Kot primer, tu govorimo o omarah, regalih, policah, delovnih mizah, pultih, umivalnikih, hladilnikih, pečicah, žarih, fritezah, štedilnikih, pomivalnih strojih ter ostalih kuhinjskih aparatih in napravah, seveda pa tudi o mizah, stolih, priboru itn.
Predmet najema so sledeči poslovni prostori (v oklepaju neto površine):
– prostor S01: restavracija (76,53 m2),
– prostor S02: kuhinja (33,44 m2),
– prostor S03: ekonomski sprejem (3,39 m2),
– prostor S04: garderobe, sanitarije za zaposlene (7,12 m2),
– prostor S05: skladišče (7,91 m2),
– prostor S12: letni vrt (63,03 m2),
– prostor S07: predprostor (7,49 m2),
– prostor S08: sanitarije Ž (7,89 m2),
– prostor S09: sanitarije M (5,17 m2).
Najemodajalec si v zvezi s prostori S07, S08 in S09 izrecno izgovori pravico do neomejene souporabe omenjenih poslovnih prostorov, najemnik pa se izrecno zaveže, da bo tudi te omenjene prostore redno vzdrževal in čistil.
Skupna površina vseh prostorov, ki jih najemnik prejme v najem, tako znaša 211,97 m2. Grafični prikaz oziroma tloris navedenih prostorov predstavlja prilogo tej razpisni dokumentaciji.
Celotna projektna dokumentacija objekta, ki se oddaja v najem, vsebuje:
– Projekt za izvedbo (PZI) št. PZI 17/10, ki ga je pripravil PROPLAN, Ivanka Kraljić s.p., januar 2013, in vsebuje dokumente: »Vodilna mapa«, »Načrt arhitekture«, »Načrt gradbenih konstrukcij«, »Načrt zunanje ureditve«, »Načrt električnih inštalacij in opreme«, »Načrt strojnih inštalacij in opreme«.
– Projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD) št. PGD-017/10, ki ga je pripravil PROPLAN, Ivanka Kraljić s.p., januar 2012, in vsebuje dokumente: »Vodilna mapa«, »Načrt arhitekture«, »Načrt gradbenih konstrukcij«, »Načrt zunanje ureditve«, »Načrt električnih inštalacij in opreme«, »Načrt strojnih inštalacij in opreme«.
– Idejna zasnova projekta (avtor Bojan Mrežar).
in je dostopna na sedežu naročnika. Ponudniki, ki bi želeli vpogled v navedeno dokumentacijo, se dva dni pred želenim vpogledom najavijo preko elektronske pošte. Za kakršne koli dodatne informacije o razpisu lahko ponudniki zaprosijo le po elektronski pošti na naslov: gospodarstvo@radece.si.
Izhodiščna ocenjena najemnina določena na podlagi ZSPDSLS in Uredbe za poslovni prostor znaša 1.486,45 EUR/mesec.
Ob upoštevanju 47. člena Uredbe se premoženje, ki je predmet oddaje v najem, oddaja v najem za pet let, pri čemer se lahko po poteku petih let predmetno razmerje podaljša za nadaljnjih pet let, če se s tem zasleduje načelo gospodarnosti ravnanja s stvarnim premoženjem in je tako zagotovljena optimalna ekonomska izkoriščenost tega premoženja.
5. Ogled gradbišča ter dodatne informacije
Ogled gradbišča, na katerem se gradi objekt, katerega del je predmet oddaje v najem, je mogoč po predhodni najavi pri kontaktni osebi lastnika objekta. Najava se izvede preko elektronske pošte najmanj dva delovna dneva pred želenim ogledom.
Ponudniki lahko morebitna dodatne informacije oziroma pojasnila v zvezi z oddajo poslovnih prostorov v najem pridobijo pri kontaktni osebi lastnika objekta navedeni v poglavju 2.2 predmetne razpisne dokumentacije.
6. Varščina
Ponudniki morajo pred oddajo ponudbe kot zavarovanje za resnost ponudbe na transakcijski račun lastnika objekta številka 01299-0100003393 (odprt pri UJP Žalec) položiti varščino v višini 2.000 EUR. Hkrati morajo ponudniki v ponudbi predložiti ustrezno potrdilo o nakazilu ustrezne varščine.
V primeru, če ponudnik ne bo nakazal ustrezne varščine oziroma ponudba ne bo vsebovala ustreznega potrdila, bo lastnik objekta tako ponudbo kot nepopolno izločil iz postopka nadaljnjega ocenjevanja ponudb.
Po pravnomočnem zaključku postopka javnega zbiranja ponudb bo varščina v roku 30 dni vrnjena tistim, ki ne bodo uspešni.
7. Jezik v ponudbi in oblika ponudbe
Ponudba in ostali dokumenti vezani na predmetni razpis morajo biti v slovenskem jeziku.
Ponudba naj bo sestavljena iz enega originala in ene kopije. Na ponudbi naj bo jasno označeno »Original«, »Kopija 1«.
Stroške v zvezi s pripravo ponudbe v celoti nosi ponudnik.
8. Valuta in veljavnost ponudbe
Predložena ponudba mora biti veljavna najmanj 120 dni od roka za oddajo ponudb.
Ponudbena cena in ostale denarne vrednosti v ponudbi morajo biti podane v evrih (EUR).
9. Podpis ponudbe
Ponudba mora biti na zahtevanih mestih podpisana s strani zakonitega zastopnika ponudnika ali osebe, ki ima pisno pooblastilo s strani zakonitega zastopnika za podpis ponudbe. V tem primeru mora biti ponudbi priloženo predmetno pooblastilo za podpis ponudbe (predmetno pooblastilo pripravi ponudnik sam). V nasprotnem primeru bo lastnik objekta tako ponudbo zavrnil kot nepopolno.
V primeru več zakonitih zastopnikov zadošča podpis enega od zakonitih zastopnikov.
10. Predložitev ponudbe
Ponudba mora biti predložena v zaprti, zapečateni ovojnici, na kateri je nalepljen izpolnjen obrazec Ovojnica. Kolikor na ovojnici ne bo prilepljen pravilno izpolnjen obrazec Ovojnica, bo lastnik objekta tako ovojnico odprl z namenom pridobiti podatke o pošiljatelju in jo vrnil na naslov pošiljatelja. Tovrstna ponudba ne bo predmet ocene.
Zaželeno je, da so vsi listi ponudbene dokumentacije prešiti z jamstvenikom ali vrvico, oba konca le-tega pa na zadnji (hrbtni) strani ponudbe pritrjena s pečatom ali lepilnim trakom, pritrditev pa zavarovana s štampiljko in podpisom osebe, ki sicer podpisuje ponudbo. Način vezave je smiselno povzet iz 35. člena Zakona o notariatu (Uradni list RS, št. 2/07 – UPB3, 33/07, 45/08). Pregled ponudbe mora biti mogoč, ne da bi se pri tem pečat ali vrvica poškodovala.
11. Naslov in rok za oddajo ponudb ter javno odpiranje ponudb
Ponudbe morajo do roka za oddajo ponudb prispeti na naslov lastnika objekta: Občina Radeče, Ulica Milana Majcna 1, 1433 Radeče.
Končni rok za oddajo ponudb je 29. 4. 2013, do 7.30.
Ponudbe morajo ne glede na način dostave (osebno ali po pošti) do vložišča prispeti do zgoraj navedenega roka, sicer bodo štele za prepozno prejete (prejemna teorija).
Ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasna ponudba), komisija izloči in o tem obvesti ponudnika. Ne glede na prejšnji stavek lahko ponudnik, ki je oddal ponudbo, ki vsebuje vse sestavine ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb.
Vsaka dopolnitev ponudbe mora biti dostavljena na način določen v razpisni dokumentaciji. Na pošiljki mora biti jasno označeno, da gre za dopolnitev ponudbe (ponudnik na ovojnico napiše »Dopolnitev ponudbe« in ime javnega zbiranja ponudb). V dopolnjeni ponudbi mora biti jasno navedeno kateri del ponudbe se dopolnjuje, kateri del se spreminja in kateri del ponudbe ostaja nespremenjen.
Javno odpiranje ponudb bo potekalo na sedežu lastnika objekta 29. 4. 2013, ob 8. uri.
12. Protikorupcijska določba: lastnik objekta bo ponudnika izločil iz postopka izbire v primerih, ko obstaja utemeljen sum, da je ponudnik ali druga oseba v njegovem imenu, delavcu lastnika objekta ali drugi osebi, ki lahko vpliva na odločitev lastnika objekta v postopku oddaje premoženja v najem, obljubil, ponudil ali dal kakršnokoli (premoženjsko ali nepremoženjsko) korist z namenom, da bi tako vplival na vsebino, dejanje ali odločitev lastnika objekta glede ponudbe pred, med ali po izbiri ponudnika. V zvezi z navedenim se upoštevajo določbe Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11).
13. Ponudbena dokumentacija
Ponudbeno dokumentacijo sestavljajo spodaj našteti dokumenti, ki morajo po vsebini in obliki ustrezati obrazcem in drugim navodilom iz razpisne dokumentacije, torej mora biti ponudba izdelana v skladu z zahtevami lastnika objekta. Navedeni dokumenti morajo biti izpolnjeni, kot to zahtevajo navodila obrazca ali to iz njihovega besedila izhaja. Hkrati morajo biti dokumenti na zahtevanih mestih podpisani in žigosani s strani za to pooblaščene osebe (kot je to zahtevano z razpisno dokumentacijo). V primeru, če ponudnik posameznega zahtevanega dokumenta ne bo predložil, ali pa bo predložen dokument v nasprotju z zahtevami razpisne dokumentacije, bo lastnik objekta tako ponudbo izločil kot nepopolno.
Zaželeno je, da so zahtevani dokumenti zloženi po spodaj navedenem vrstnem redu. Prav tako je zaželeno, da so vse strani ponudbene dokumentacije oštevilčene z zaporednimi številkami.
1. Ovojnica
2. Ponudba
3. Izjava ponudnika
4. Potrdila bank o neblokiranosti poslovnega računa/ov
5. Podatki o referenčnem delu
6. Potrdilo o vplačilu varščine
7. Obrazec pogodba
8. Program izvajanja dejavnosti v prostorih, ki so predmet oddaje v najem
Program izvajanja dejavnosti, ki ga pripravi ponudnik sam zajema najmanj:
– opis sedanje dejavnosti ponudnika,
– opis vizije opravljanja dejavnosti v poslovnih prostorih, ki so predmet oddaje v najem,
– idejni načrt ureditve prostorov, ki so predmet oddaje v najem, s terminskim načrtom izvedbe,
– opis predvidenih aktivnosti oziroma dogodkov, ki se bodo izvajali v prostorih, ki so predmet oddaje v najem, z navedbo letnega proračuna za izvajanje predmetnih aktivnosti,
– obseg predvidenih posrednih in neposrednih učinkov izvajanja programa izvajanja na ožjo urbano okolico,
– finančno konstrukcijo izvajanja dejavnosti v prostorih, ki so predmet oddaje v najem, in kratek poslovni načrt za predmetni projekt.
14. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
15. Merila za izbor najugodnejše ponudbe
Merila za izbor najugodnejše ponudbe so:
– Višina najemnine (relevantna je mesečna vrednost najemnine razvidna iz obrazca Ponudba brez DDV) – upošteva se cena na dve decimalni mesti natančno;
– Vrednost investicije (relevantna je skupna vrednost investicije iz obrazca Ponudba brez DDV) – upošteva se cena na dve decimalni mesti natančno;
– Program izvajanja (relevantna je ocena vsebine programa izvajanja,)
Pri merilu »višina najemnine« prejme ponudnik, ki bo ponudil najvišjo mesečno najemnino, 40 točk, ostale ponudbe pa dobijo točke po formuli:
(ponujena višina mesečne najemnine/najvišja najemnina) x 40 = število točk.
Pri merilu »vrednost investicije« prejme ponudnik, ki bo ponudil najvišjo vrednost investicije, 20 točk, ostale ponudbe pa dobijo točke po formuli:
(ponujena vrednost investicije/najvišja vrednost investicije) x 20 = število točk.
Pri merilu »program izvajanja« prejme ponudnik z najustreznejšim programom izvajanja 40 točk, drugo uvrščeni ponudnik 30 točk, tretje uvrščeni ponudnik 20 točk, četrto uvrščeni ponudnik 10 točk, ostali nižje uvrščeni ponudniki pa 0 točk. Število točk bo določila strokovna komisija ob upoštevanju naslednjih meril:
– ustreznost idejne zasnove ureditve prostora glede na koncept Turistično rekreacijskega centra Savus Radeče,
– predvideni letni proračun za izvajanje programa ter število dni v letu, ko se izvajajo aktivnosti programa,
– obseg predvidenih posrednih in neposrednih učinkov izvajanja programa.
Maksimalno skupno število točk je 100.
Izbran bo ponudnik, ki bo prejel najvišje skupno število točk na podlagi vseh treh kriterijev.
Če bo med prejetimi ponudbami več ponudb doseglo enako število točk, lahko komisija oziroma oseba, pooblaščena za izvedbo postopka:
– pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali
– opravi z najugodnejšimi ponudniki dodatna pogajanja ali
– opravi med najugodnejšimi ponudniki javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki.
Postopki iz prejšnjega odstavka morajo biti izvedeni v roku zavezanosti ponudnikov za dane ponudbe, drugače javno zbiranje ponudb ni uspešno.
16. Postopek izbire ponudnika
Postopek izbire ponudnika bo izveden ob upoštevanju določb Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, v nadaljevanju ZSPDSLS) ter Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12, v nadaljevanju Uredba).
Ponudbe se bodo odpirale na kraju in ob času, ki sta navedena v predmetni razpisni dokumentaciji.
Strokovna komisija bo pred obravnavo prispelih ponudb preverila, ali so bile ponudbe pravočasne in popolne.
Strokovna komisija bo ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasne ponudbe), ali pravočasne, vendar nepopolne ponudbe, iz postopka izločila in o tem obvestila ponudnike.
O odpiranju ponudb bo sestavljen zapisnik, ki bo vseboval sledeče podatke o:
– kraju, datumu in uri odpiranja prispelih ponudb;
– imenih in priimkih članov komisije oziroma osebi, pooblaščeni za vodenje postopka;
– predmetu javnega zbiranja ponudb;
– imenih ponudnikov in ponujenih cenah;
– ugotovitvah o popolnosti in pravočasnosti ponudb;
– ugotovitvah o tem, ali ponudniki izpolnjujejo pogoje opredeljene v predmetni razpisni dokumentaciji;
– morebitnem sklepu o izvedbi postopkov, ki se vodijo v primeru, ko več ponudb doseže enako število točk;
– najvišji ponujeni ceni in imenu oziroma firmi najugodnejšega ponudnika ter ugotovitev, da je bil najugodnejši ponudnik pozvan k sklenitvi pogodbe, ali ugotovitev, da ocenjena vrednost oziroma ob izvedbi postopkov, ki se vodijo v primeru, ko več ponudb doseže enako število točk, cena, ki so jo ponudili najugodnejši ponudniki, ni bila dosežena in javno zbiranje ponudb ni bilo uspešno.
Zapisnik podpišejo člani komisije.
Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj ocenjena vrednost stvarnega premoženja (izhodiščna ocenjena najemnina) ali v postopkih, ki se vodijo v primeru, ko več ponudb doseže enako število točk, ni bila dosežena vsaj cena, ki so jo v postopku javnega zbiranja ponudb ponudili najugodnejši ponudniki, javno zbiranje ponudb ni uspešno.
O neuspelem javnem zbiranju ponudb bo lastnik objekta obvestil ponudnike v osmih dneh od odpiranja prispelih ponudb oziroma od izvedbe postopkov, ki se vodijo v primeru, ko več ponudb doseže enako število točk.
Organ, pristojen za izvrševanje proračuna samoupravnih lokalnih skupnosti, ali pooblaščena oseba s soglasjem predstojnika lahko postopek ustavita do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije;
17. Sklenitev pogodbe
Lastnik objekta bo z najugodnejšim ponudnikom sklenil pogodbo najpozneje v 15 dneh po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika.
Če najugodnejši ponudnik ne sklene pogodbe v roku iz prejšnjega odstavka, bo lastnik objekta podaljšal rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot 15 dni, ali pa zadržal njegovo varščino.
Če najugodnejši ponudnik ne bo podpisal pogodbe niti v podaljšanem roku, bo lastnik objekta zadržal njegovo varščino.
Občina Radeče