Ob-2395/13
, Stran 1388
Ob-2395/13
Na podlagi 4. in 4.a člena Zakona o medijih (Uradni list RS, št. 110/06 – uradno prečiščeno besedilo, 69/06 – ZOIPub, 36/08 – ZPOmK-1, 77/10 – ZSFCJA, 87/11 – ZAvMS in 47/12; v nadaljnjem besedilu: ZMed), 104. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10 in 20/11; v nadaljnjem besedilu: ZUJIK) ter 6. člena Pravilnika o izvedbi javnega poziva in javnega razpisa za izbiro kulturnih programov in kulturnih projektov (Uradni list RS, št. 43/10; v nadaljnjem besedilu: Pravilnik), Ministrstvo za kulturo RS objavlja
redni letni javni projektni razpis
za sofinanciranje programskih vsebin medijev v letu 2013 (JPR –MV–2013)
1. Neposredni uporabnik, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Namen, predmet in ciliji javnega razpisa
Namen Rednega letnega javnega projektnega razpisa za sofinanciranje programskih vsebin medijev v letu 2013 (oznaka: JPR –MV–2013; v nadaljnjem besedilu: javni razpis) je podpora medijem pri ustvarjanju in razširjanju programskih vsebin, ki so v skladu s 4. členom ZMed pomembne za uresničevanje javnega interesa na področju medijev.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje ustvarjanja programskih vsebin:
– tiskanih medijev;
– radijskih programov;
– televizijskih programov;
– elektronskih publikacij.
Z javnim razpisom se sofinancira ustvarjanje naslednjih programskih vsebin:
– pri tiskanih medijih in elektronskih publikacijah: tematski članki, analize, reportaže, raziskovalno novinarski projekti, kritična refleksija umetnosti ter kulture in druge vsebine, primerne za objavo v tiskanih medijih in elektronskih publikacijah, in refleksija umetnosti in kulture ter književna ali gledališka dela, prirejena za elektronske publikacije;
– pri radijskih in televizijskih programih: informativne, kulturno-umetniške, izobraževalne, znanstvene, otroške in mladinske, verske ter kulturno-zabavne oddaje, oddaje namenjene starostnikom in oddaje namenjene ljudem s posebnimi potrebami ter književna ali gledališka dela, prirejena za radijske ali televizijske programe.
Javni razpis ni namenjen sofinanciranju ustanovitve, vzpostavitve ali delovanja medija.
Cilji javnega razpisa:
– zagotavljanje uresničevanja pravice do javnega obveščanja in do obveščenosti;
– zagotavljanje pluralnosti in raznolikosti medijev oziroma raznovrstnosti programskih vsebin, posebej tistih, ki so namenjene otrokom in mladostnikom, starostnikom ter ljudem s posebnimi potrebami;
– ohranjanje slovenske nacionalne in kulturne identitete ter slovenskega jezika;
– vzpodbujanje kulturne ustvarjalnosti na področju medijev, medijske refleksije umetnosti in kulture ter kulture javnega dialoga;
– utrjevanje pravne in socialne države ter razvoj izobraževanja in znanosti.
3. Področja javnega razpisa
Javni razpis je sestavljen iz dveh področij, in sicer:
– področje sofinanciranja programskih vsebin tiskanih medijev, radijskih in televizijskih programov ter elektronskih publikacij (v nadaljnjem besedilu: področje A);
– področje sofinanciranja programskih vsebin radijskih in televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa (v nadaljnjem besedilu: področje B).
4. Pogoji sodelovanja na javnem razpisu in upravičenost do sredstev
4.1 Na javni razpis (področje A in B) se lahko prijavijo:
– izdajatelji tiskanih medijev, izdajatelji radijskih in televizijskih programov in izdajatelji elektronskih publikacij s sedežem v Republiki Sloveniji, ki so na dan objave razpisa v Uradnem listu RS vpisani v razvid medijev pri Ministrstvu za kulturo RS. Izdajatelj medija mora biti vpisan v razvid medijev med celotnim postopkom javnega razpisa oziroma do dokončanja sofinanciranega projekta;
– pravne ali fizične osebe, ki so na dan objave razpisa v Uradnem listu RS registrirane za produkcijo avdiovizualnih del oziroma radijskih programov (v nadaljnjem besedilu: neodvisni producenti), in katerih projekti bodo najkasneje v roku 1 leta po dokončanju uvrščeni v programsko shemo izdajateljev radijskih ali televizijskih programov in javno predvajani.
Prijavitelj mora ob prijavi in ob podpisu pogodbe o financiranju in izvedbi projekta z ministrstvom izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
– da ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
– da s projektom, ki ga prijavlja oziroma ga je prijavil na javni razpis, ne kandidira na katerem koli drugem javnem razpisu ali pozivu za sredstva ministrstva.
4.2 Na področje sofinanciranja programskih vsebin radijskih in televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa (področje B) se lahko prijavijo izključno:
– izdajatelji radijskih ali televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa ter
– neodvisni producenti, katerih prijavljeni projekti bodo najkasneje v roku 1 leta po dokončanju uvrščeni v programsko shemo izdajateljev radijskih ali televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa in javno predvajani.
Status programa posebnega pomena mora biti pridobljen (po posebnem postopku na podlagi ZMed) najkasneje na dan objave javnega razpisa v Uradnem listu RS (velja samo za izdajatelje radijskih in televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega in nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa).
4.3 Na javni razpis se ne more prijaviti:
– prijavitelj, ki nima izpolnjenih vseh pogodbenih obveznosti do ministrstva ali njegovega proračunskega uporabnika;
– javni zavod Radiotelevizija Slovenija;
– Slovenska tiskovna agencija d.o.o., Ljubljana.
4.4 Pogoji sodelovanja so predmet preverjanja pred začetkom ocenjevanja. Vloge prijaviteljev, ki pogojev sodelovanja ne izpolnjujejo, se zavržejo.
4.5 Razpisanih sredstev ne morejo pridobiti:
– projekti slovenskih avdiovizualnih del iz 68. člena ZMed, kot so celovečerni TV filmi, kratko in srednjemetražni dokumentarni filmi, kratko in srednjemetražni igrano-dokumentarni filmi, kratko in srednjemetražni eksperimentalni ter animirani filmi, kulturno–umetniške in razvedrilne serije ter nanizanke;
– projekti, ki niso namenjeni objavi v medijih;
– projekti prijaviteljev, ki so za prijavljen projekt že pridobili sredstva iz drugih javnih virov v višini najmanj 50% od celotne predračunske vrednosti projekta;
– projekti, ki na podlagi ocenjevanja po razpisnih merilih ne dosežejo vsaj polovice vseh možnih točk;
– projekti, ki niso v skladu s predmetom in cilji javnega razpisa.
5. Razpoložljiva sredstva in višina sofinanciranja
Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo javnega razpisa, je 2.150.000,00 EUR, od tega je za:
– področje sofinanciranja programskih vsebin tiskanih medijev, radijskih in televizijskih programov ter elektronskih publikacij (področje A) okvirno na voljo 825.000,00 EUR;
– področje sofinanciranja programskih vsebin radijskih in televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa (področje B) okvirno na voljo 1.325.000,00 EUR.
Zaprošeni znesek sofinanciranja posameznega projekta lahko znaša največ 50% vseh predvidenih upravičenih stroškov izvedbe projekta iz sredstev proračuna Republike Slovenije in ne sme presegati 60.000,00 EUR na področju A oziroma 80.000,00 EUR na področju B.
Posamezni projekt se sofinancira v največ 50-odstotnem deležu upravičenih stroškov iz sredstev proračuna Republike Slovenije oziroma do največ 60.000,00 EUR na področju A in do največ 80.000,00 EUR na področju B.
Posamezni projekt se lahko sofinancira tudi iz drugih javnih virov, vendar javni viri skupaj ne smejo presegati 50% vseh upravičenih stroškov projekta.
6. Rok in način prijave na javni razpis
Rok za oddajo vlog je 27. 5. 2013.
Prijavitelj lahko na javni razpis prijavi samo en projekt. Kolikor prijavitelj prijavi več kot en projekt (pošlje več vlog), se bo obravnavala le tista vloga, ki bo prispela prva, vse nadaljnje vloge pa bodo zavržene. V primeru, da je oddanih več vlog istočasno, bodo zavržene vse vloge, razen če gre za dopolnitve vloge, kar mora biti označeno na ovojnici. Kolikor bo prijavitelj v eni ovojnici poslal več vlog, bodo vse vloge zavržene.
Na javnem razpisu lahko z istim projektom kandidira le en prijavitelj. V primeru, da bo več prijaviteljev na javnem razpisu kandidiralo z istim projektom, bodo vse vloge zavržene.
Prijavitelj mora oddati en izvod vloge v papirnati/tiskani obliki na predpisanem prijavnem obrazcu z obveznimi sestavinami vloge, ki je del razpisne dokumentacije, in eno elektronsko kopijo skenirane vloge. Vloga mora biti sestavljena v skladu z 9. točko javnega razpisa. Vloga mora biti vezana na način, ki onemogoča neopazno odstranjevanje ali dodajanje dokumentov.
Naslov za oddajo vlog je: Ministrstvo za kulturo RS, Maistrova 10, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, poslane po pošti s priporočeno poštno pošiljko, ki bodo označene s poštnim žigom do vključno dne 27. 5. 2013, in vloge, poslane po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bodo v vložišče ministrstva prispele do dne 27. 5. 2013. Osebno oddane vloge se bodo upoštevale kot pravočasne, če bodo oddane v vložišču ministrstva do dne 27. 5. 2013 do 12. ure. Nepravočasne vloge se bodo zavrgle.
Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici, ki je na prednji strani označena s pripisom »Ne odpiraj – Prijava na Redni letni javni projektni razpis za sofinanciranje programskih vsebin medijev v letu 2013«. Na zadnji strani ovojnice je potrebno navesti popolni naslov prijavitelja.
Prijavitelj lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka.
Dopolnitev oziroma sprememba vloge mora biti na ovojnici izrecno označena z navedbo, na kateri razpis in vlogo se nanaša.
Prijavitelj mora hraniti vse izvode programskih vsebin, s katerimi kandidira za sofinanciranje in bodo realizirane v letu 2013, v obsegu, kot jih je navedel v vlogi. Izdajatelji radijskih in televizijskih programov morajo programske vsebine hraniti na ustreznem nosilcu slike in zvoka.
Vsi podatki iz vlog, prispelih na javni razpis, so informacija javnega značaja skladno z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, razen tistih delov vloge, ki jih prijavitelj posebej označi kot poslovno skrivnost skladno z zakonom, ki ureja gospodarske družbe. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo ali na dele vloge v zvezi z izpolnjevanjem pogojev ali ocene vloge na podlagi razpisnih meril.
Prijavitelj se mora glede na to, da je oddal vlogo na javni razpis, zavedati dejstva, da obstaja možnost, da njegova vloga ne bo odobrena. Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Šteje se, da se prijavitelj z oddajo vloge strinja z vsemi pogoji in merili javnega razpisa.
7. Odpiranje in pregled vlog
Po poteku razpisnega roka komisija za odpiranje vlog hkrati odpre vse vloge, ki so do tedaj prispele.
Za vsako vlogo komisija za odpiranje vlog ugotovi, ali je pravočasna ali jo je podala oseba, ki izpolnjuje v javnem razpisu določene pogoje (upravičena oseba), in ali je popolna glede na besedilo javnega razpisa (formalna popolnost).
Vlogo, ki ni pravočasna ali je ni vložila upravičena oseba, minister zavrže s sklepom.
Če je vloga formalno nepopolna, se prijavitelja pozove, da jo dopolni. Prijavitelj mora vlogo dopolniti v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi. Dopolnitev vloge mora vsebovati obvezno oznako, na kateri razpis in vlogo se nanaša. Če prijavitelj vloge ne dopolni v zahtevanem roku, minister vlogo zavrže s sklepom.
Odpiranje prispelih vlog bo potekalo v prostorih Ministrstva za kulturo RS, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, po poteku roka za oddajo vlog. Odpiranju prispelih vlog lahko prisostvuje prijavitelj oziroma njegov predstavnik. Datum odpiranja prispelih vlog bo objavljen na spletni strani ministrstva.
8. Ocenjevanje projektov
V sofinanciranje se lahko sprejmejo le projekti tistih prijaviteljev, ki na podlagi ocenjevanja po spodaj navedenih razpisnih merilih dosežejo vsaj polovico vseh možnih točk. Izmed projektov, ki dosežejo vsaj polovico vseh možnih točk, se glede na višino razpoložljivih sredstev v sofinanciranje sprejmejo tisti projekti, ki v postopku izbire oziroma ocenjevanja dosežejo višje število točk.
8.1. Merila za ocenjevanje programskih vsebin tiskanih medijev, radijskih in televizijskih programov ter elektronskih publikacij (področje A):
8.1.1 Merila za ocenjevanje programskih vsebin tiskanih medijev:
– kakovost, izvirnost, komunikativnost in aktualnost avtorske obravnave (20 točk);
– pomen za posamezno regijo oziroma lokalno skupnost (20 točk);
– obseg splošnoinformativnih, kulturnih, znanstvenostrokovnih, raziskovalnih in izobraževalnih programskih vsebin (10 točk);
– povprečno število objavljenih izvirnih člankov v posamezni številki (10 točk);
– zagotavljanje večjega zaposlovanja ali sklepanja pogodbenih razmerij zaposlovanja novinarjev oziroma programskih delavcev, ki medij ustvarjajo (10 točk);
– povprečno število prodanih izvodov tiskanih medijev (5 točk);
– pomen za uresničevanje pravice do javnega obveščanja in objektivne obveščenosti (5 točk);
– zagotavljanje rednega in objektivnega ter uravnoteženega predstavljanja političnega delovanja in stališč raznih organizacij in posameznikov, zlasti politične pozicije in opozicije (5 točk).
Možnih je 85 točk po posameznem članu strokovne komisije, tj. skupaj 425 točk.
8.1.2 Merila za ocenjevanje programskih vsebin radijskih in televizijskih programov ter elektronskih publikacij:
– kakovost, izvirnost, komunikativnost in aktualnost avtorske obravnave (20 točk);
– pomen projekta za razvoj slovenske kulture in jezika (20 točk);
– pomen za ohranjanje slovenske nacionalne in kulturne identitete (15 točk);
– pomen izvedbe v projektu predlaganih programskih vsebin za raznolik razvoj slovenske medijske krajine (10 točk);
– zagotavljanje večjega zaposlovanja ali sklepanja pogodbenih razmerij zaposlovanja novinarjev oziroma programskih delavcev, ki medij ustvarjajo (10 točk);
– pomen za uresničevanje pravice do javnega obveščanja in objektivne obveščenost (5 točk);
– zagotavljanje rednega in objektivnega ter uravnoteženega predstavljanja političnega delovanja in stališč raznih organizacij in posameznikov, zlasti politične pozicije in opozicije (5 točk).
Možnih je 85 točk po posameznem članu strokovne komisije, tj. skupaj 425 točk.
8.2. Merila za ocenjevanje programskih vsebin radijskih in televizijskih programov s statusom lokalnega, regionalnega, študentskega oziroma nepridobitnega radijskega ali televizijskega programa (področje B):
– pomen projekta za razvoj posameznih regij, lokalnih skupnosti ali posebnih vsebin (25 točk);
– kakovost, izvirnost, komunikativnost in aktualnost avtorske obravnave (20 točk);
– pomen izvedbe v projektu predlaganih programskih vsebin za raznolik razvoj slovenske medijske krajine (10 točk);
– zagotavljanje upoštevanja načela kulturne raznolikosti, načela enakih možnosti spolov ter uveljavljanja strpnosti (10 točk);
– omogočanje uresničevanja pravice do javnega obveščanja in obveščenosti lokalnim in manjšinskim skupnostim in ali se razširja v manjšinskih jezikih (10 točk);
– zagotavljanje večjega zaposlovanja ali sklepanja pogodbenih razmerij zaposlovanja novinarjev oziroma programskih delavcev, ki medij ustvarjajo (10 točk);
– pomen za uresničevanje pravice do javnega obveščanja in objektivne obveščenosti (5 točk);
– zagotavljanje rednega in objektivnega ter uravnoteženega predstavljanja političnega delovanja in stališč raznih organizacij in posameznikov, zlasti politične pozicije in opozicije (5 točk);
– nepridobitnost programa (5 točk).
Merilo nepridobitnosti radijskega oziroma televizijskega programa se šteje kot prednostno merilo.
Možnih je 100 točk po posameznem članu strokovne komisije, tj. skupaj 500 točk.
8.3 Način ocenjevanja projektov
Vsak član strokovne komisije samostojno oceni in točkuje vsak posamezen projekt. Skupno število točk, ki jih prejme posamezen projekt, predstavlja vsoto točk, ki so jih posameznemu projektu dodelili vsi člani strokovne komisije.
Strokovna komisija na podlagi doseženih točk in razpoložljivosti sredstev izdela predlog prejemnikov sredstev. Končno odločitev o odobritvi ter deležu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja posameznega projekta na podlagi predloga strokovne komisije sprejme minister.
Merila so natančneje definirana v Navodilih prijaviteljem za izdelavo vloge, ki so sestavni del razpisne dokumentacije.
9. Sestava vloge
Obvezne sestavine vloge so:
1. Prijavni obrazec (obrazec 1);
2. Osnovni podatki o prijavitelju in projektu (obrazec 2);
3. Finančna konstrukcija (obrazec 3);
4. Obvezne izjave prijavitelja projekta (obrazec 4);
5. Obvezne priloge;
6. Vzorec pogodbe (parafiran na vsaki strani!).
Obvezne sestavine vloge morajo biti izpolnjene čitljivo in v skladu z Navodili prijaviteljem za izdelavo vloge.
Vloga, ki ne bo vsebovala vseh zgoraj naštetih obveznih sestavin oziroma obvezne sestavine vloge ne bodo v celoti izpolnjene, se bo štela za nepopolno, prijavitelj pa bo pozvan k dopolnitvi vloge. V primeru, da vloga v 5 dneh od prejema poziva k dopolnitvi ne bo ustrezno dopolnjena, se bo zavrgla in se ne bo vsebinsko obravnavala.
Izpisek iz poslovnega oziroma sodnega registra Republike Slovenije ministrstvo pridobi po uradni dolžnosti. Omenjeno dokazilo, ki ni starejše od 30 dni, lahko z namenom pospešitve postopka pregleda vlog priloži tudi prijavitelj sam (ta priloga ni obvezna).
Prijavitelji morajo pri sestavi vloge upoštevati Navodila prijaviteljem za izdelavo vloge.
Navodila prijaviteljem za izdelavo vloge se štejejo za del razpisne dokumentacije.
10. Obdobje za porabo sredstev
Prijavitelji, ki jim bodo dodeljena sredstva in bodo z ministrstvom podpisali pogodbe o financiranju in izvedbi projektov, morajo zahtevke za izplačilo oddati najkasneje do 1. 11. 2013, vsa pridobljena sredstva pa porabiti do 31. 12. 2013.
11. Upravičeni stroški
Sofinancirali se bodo le uveljavljani in izkazani upravičeni stroški.
Obdobje upravičenosti stroškov je od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2013.
V primeru, da se sredstva dodelijo velikemu ali srednjemu podjetju, ki izvaja program prestrukturiranja na podlagi Smernic Skupnosti za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (2004/C 244/02), je pred izplačilom to potrebno priglasiti Evropski komisiji.
11.1 V finančni konstrukciji (obrazec 3) lahko prijavitelj navede le upravičene stroške.
Upravičeni stroški so neposredni stroški, ki so potrebni za produkcijo programskih vsebin projekta.
Med upravičene stroške štejejo:
– stroški osebja, neposredno povezani z izvedbo prijavljenega projekta (avtorji prispevkov, fotografi, radijski in televizijski voditelji, snemalno osebje…). Pri stroških osebja se lahko uveljavljajo samo ure, ko je zaposleni izvajal aktivnosti, namenjene projektu;
– stroški drugih storitev, ki so neposredno povezane s projektom (stroški avtorjev prispevkov, fotografov, radijskih in televizijskih voditeljev, snemalnega osebja, tiska, likovne zasnove, scenografije, potni stroški, ki so nastali pri izvajanju projekta ter so povezani s produkcijo vsebin…).
Prijavitelj, ki bo izbran v sofinanciranje in s katerim bo sklenjena pogodba o financiranju in izvedbi projekta, bo moral vse upravičene stroške, ki jih bo uveljavljal v okviru zahtevka za izplačilo in zaključnega vsebinskega in finančnega poročila, izkazati z dokazili o nastanku stroška in dokazili o plačilu stroška (potrdila o izvedenih plačilih).
Kot dokazila o nastanku stroška je pri stroških osebja potrebno priložiti izjave zaposlenih o opravljenih urah (po mesecih) za potrebe projekta in kopije plačilnih list. Pri stroških drugih storitev, ki so neposredno povezane s projektom, štejejo kot dokazila o nastanku stroška kopije prejetih računov o opravljenih storitvah, na katerih mora biti označeno, da je kopija enaka originalu, ter avtorske in druge pogodbe…
Kot potrdila o izvedenih plačilih pri stroških osebja štejejo izpiski bančnih transakcijskih računov, iz katerih so razvidna nakazila plač zaposlenim, ter plačila davkov in prispevkov oziroma potrdilo Davčne uprave RS, da so plačani vsi davki in druge obvezne dajatve. Pri stroških drugih storitev, ki so neposredno povezane s projektom, kot potrdila o izvedenih plačilih štejejo izpiski bančnih transakcijskih računov, iz katerih so razvidna plačila računov in nakazila avtorskih honorarjev skupaj z davki in prispevki ter druga ustrezna potrdila o izvedenih plačilih.
Kolikor bo ministrstvo kadarkoli v času izvajanja projekta ali kasneje ugotovilo, da je prijavitelj račun oziroma drugo dokazilo o nastanku stroška, ki ga je uveljavil kot strošek tega projekta, uveljavil še pri kateremkoli drugem projektu, bo prenehala obveznost ministrstva do prejemnika sredstev, prejemnik sredstev pa bo moral že prejeta sredstva vrniti na račun ministrstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi.
V primeru, da prijavitelj računa oziroma drugega dokazila o nastanku stroška ne uveljavlja v celoti, mora to opredeliti in navesti, v kakšnem odstotku ga uveljavlja.
Za vsak strošek, pri katerem ministrstvo ob pregledu zahtevka za izplačilo oziroma zaključnega vsebinskega in finančnega poročila ne najde neposredne povezave med nastankom stroška in izvedbo projekta, oziroma če ugotovi, da nastali strošek ni povezan z izvedbo projekta ne glede na to, ali ta dejansko obstaja, lahko ministrstvo od prejemnika sredstev zahteva dodatna pojasnila ali izjave, ki dokazujejo nastanek stroška za izvedbo projekta.
11.2 Neupravičeni stroški niso predmet sofinanciranja, prijavitelj jih krije sam in jih tudi ne sme navesti v finančni konstrukciji.
Kolikor bo prijavitelj v finančni konstrukciji navedel tudi neupravičene stroške, se bo v primeru, da bo izbran v sofinanciranje, vrednost projekta znižala za višino v finančni konstrukciji navedenih neupravičenih stroškov.
Med neupravičene stroške štejejo:
– davek na dodano vrednost za davčne zavezance po Zakonu o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 40/12 – ZUJF in 83/12);
– stroški distribucije;
– stroški promocije in prikazovanja;
– stroški agencijskih novic;
– stroški informacijskih in telekomunikacijskih storitev;
– stroški kostumografije in maske;
– stroški infrastrukturne nadgradnje in stroški najema, lizinga ali nakupa osnovnih sredstev (snemalna oprema, računalniška oprema, vozila…);
– stroški nadomestil, plačanih kolektivnim organizacijam za varstvo avtorske in sorodnih pravic;
– režijski stroški (amortizacija, stroški materiala, stroški administracije, stroški računovodskih in finančnih storitev – npr. stroški zavarovanja ter stroški kreditov in drugih finančnih transakcij…);
– drugi stroški, ki niso v neposredni povezavi z izvedbo projekta oziroma nastankom sofinancirane programske vsebine.
12. Obveščanje o izboru
Ministrstvo najpozneje v dveh mesecih od zaključka odpiranja vlog (glej točko 7. javnega razpisa), prispelih na javni razpis, pisno obvesti prijavitelja o dejstvih in okoliščinah, pomembnih za izdajo odločbe ter predlogu strokovne komisije, obvestilo pa lahko vsebuje tudi mnenje strokovne službe. V obvestilu se določi rok, do katerega ima prijavitelj možnost, da se izjavi o navedbah v obvestilu. Obvestilo se lahko pošlje tudi v elektronski obliki na elektronski naslov, ki je naveden v vlogi.
Strokovna komisija obravnava v roku prispele odzive prijaviteljev na obvestilo in oblikuje končni predlog sofinanciranja projektov.
Na podlagi končnega predloga strokovne komisije minister izda o vsaki formalno ustrezni vlogi, prispeli na javni razpis, posamično odločbo, s katero odloči o odobritvi ter deležu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja posameznega projekta.
Z izbranimi prijavitelji se na podlagi odločb o odobritvi sofinanciranja sklenejo pogodbe o financiranju in izvedbi projektov.
Prijavitelj lahko v roku 30 dni od prejema odločbe vloži tožbo na Upravno sodišče RS. V skladu s petim odstavkom 94. člena ZUJIK je vložitev tožbe dovoljena zaradi bistvenih kršitev postopka, izbire izvajalca, ki ne izpolnjuje pogojev oziroma očitne kršitve kriterijev vrednotenja in ocenjevanja. Vložena tožba ne zadrži podpisa pogodb z drugimi izbranimi prijavitelji.
Rezultati javnega razpisa se javno objavijo na spletni strani ministrstva.
13. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija obsega:
– besedilo javnega razpisa;
– Navodila prijaviteljem za izdelavo vloge;
– prijavni obrazec z obveznimi sestavinami vloge.
Razpisna dokumentacija je objavljena in zainteresiranim osebam dostopna na spletni strani ministrstva.
14. Pristojna uslužbenca za dajanje informacij in pojasnil v zvezi z javnim razpisom:
– Matej Srdinšek Firm, tel. 01/369-58-82, e-pošta: matej.srdinšek-firm@gov.si;
– mag. Minka Jerebič, tel. 01/369-59-14, e-pošta: minka.jerebic@gov.si.
Uradne ure ministrstva za posredovanje informacij po telefonu in elektronski pošti so vsak ponedeljek in petek od 9. do 12. ure ter vsako sredo od 9. do 12. ure in od 14. do 16. ure.
Opozorilo
Izvedba postopka javnega razpisa, oznaka JPR-MV-2013, je vezana na proračunske zmožnosti ministrstva, pristojnega za kulturo. V primeru, da pride do sprememb v državnem proračunu ali finančnem načrtu ministrstva, ki neposredno vplivajo na izvedbo postopka javnega razpisa, je ministrstvo dolžno ukrepati v skladu s spremembami v državnem proračunu oziroma finančnemu načrtu ministrstva.
Če se v času izvedbe postopka javnega razpisa, oznaka JPR-MV-2013, zmanjša obseg sredstev, ki so v državnem proračunu namenjena za kulturo, do takšne mere, da ne zagotavlja izpolnitve ciljev javnega razpisa, lahko ministrstvo iz tega razloga postopek javnega razpisa ustavi oziroma v primeru že zaključenega izbora projektov v skladu s spremembami proračuna zniža obseg sofinanciranja, spremeni ali pa prekine že sklenjene pogodbe o financiranju in izvedbi projektov.
Ministrstvo za kulturo