Št. 77/2013 Ob-2809/13
, Stran 1799
Št. 77/2013 Ob-2809/13
Na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12) ter Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13), Občina Radenci, Radgonska cesta 9, 9252 Radenci, razpisuje
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnih prostorov v najem
Predmet oddaje
Predmet oddaje v najem je poslovni prostor s teraso, ki se nahaja na nepremičnini s parcelno številko 809/1 (ID 200-809/1-0), k.o. 200 Radenci in zajema:
– gostinski lokal v objektu »Slačilnice s pokrito tribuno« v izmeri 24,50 m2,
– garderobo v objektu »Slačilnice s pokrito tribuno« v izmeri 5,10 m2,
– celotne sanitarije v objektu »Slačilnice s pokrito tribuno« v izmeri 24,50 m2 in
– odprto teraso pred poslovnim prostorom in zraven objekta »Slačilnice s pokrito tribuno« v izmeri 20,00 m2.
Poslovni prostori niso opremljeni, so pa urejeni priključki za elektriko in vodo ter odtoki za montažo gostinske opreme. Poslovni prostor ima po tleh položeno keramiko.
Poslovni prostori, ki so predmet najema, se oddajo in prevzamejo po načelu »videno – najeto«.
Za dodatne informacije v zvezi z razpisom lahko interesenti v času uradnih ur kontaktirajo Jasno Divjak (02/566-96-13), s katero se lahko tudi dogovorijo glede ogleda poslovnih prostorov.
Pogoji prijave
Na javni razpis se lahko prijavijo fizične osebe-samostojni podjetniki in pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje gostinske dejavnosti.
Prijava na javni razpis mora vsebovati naslednje podatke, dokazila in priloge:
1. Dokazila glede registracije za opravljanje gostinske dejavnosti:
– za pravne osebe: odločbo o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, ki ni starejši od 8 dni,
– za samostojne podjetnike: obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list oziroma izpis iz evidence AJPES-a ter fotokopijo osebnega dokumenta, ki izkazuje državljanstvo RS in stalno bivališče.
2. Potrdilo Davčne uprave RS o plačanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 8 dni.
3. Dokazilo o finančni sposobnosti:
– za pravne osebe: BON 1 (ali BON 1/P) s podatki in kazalniki za leto 2012,
– za samostojne podjetnike posameznike: BON 1/SP s podatki in kazalniki za leto 2012,
– potrdilo o plačilni sposobnosti pravne osebe, ki ga izda banka, ki vodi TRR ponudnika, pri čemer potrdilo ne sme biti starejše od 10 dni od dneva, ki je določen kot skrajni rok za oddajo ponudb. Kolikor ima ponudnik več transakcijskih računov, mora predložiti potrdila poslovnih bank za vse transakcijske račune.
4. Opis ponudbe ter strokovnosti zaposlenega osebja.
5. Informativni cenik.
6. Podpisan in izpolnjen vzorec najemne pogodbe.
Listine, ki se predložijo kot sestavni del ponudbe in ne izvirajo od ponudnika, morajo biti predložene kot izvirniki ali v overjenih kopijah od notarja ali upravne enote/občine.
Izhodiščna najemnina
Izhodiščna mesečna najemnina znaša 10,00 EUR/m2 in ne vključuje DDV. Mesečna najemnina se zaračunava na podlagi kvadrature, v izmeri 29,60 m2.
Najemnina se bo letno usklajevala z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin v Republiki Sloveniji.
Najemnina in druge pogodbene finančne obveznosti zapadejo v plačilo v 8 dneh po izstavitvi računa.
Pogoji najema
Najemnik mora na svoje stroške in na svoje tveganje pridobiti vsa potrebna dovoljenja za opravljanje dejavnosti. Manjkajočo opremo za izvajanje dejavnosti nabavi in namesti najemnik na svoje stroške.
Najemnik mora na lastne stroške redno vzdrževati najete poslovne prostore. Pred vsakim posegom, ki presega redna vzdrževalna dela, mora pridobiti pisno soglasje najemodajalca. Najemnik ni upravičen do povrnitve vlaganj v poslovni prostor in opremo.
Obratovalni čas poslovnega prostora je v domeni najemnika, pri čemer najemodajalec postavlja zgolj pogoj, da bo poslovni prostor ne glede na splošni obratovalni čas, obratoval tudi znotraj terminov, ko bodo potekale večje športne aktivnosti na objektih s športno infrastrukturo.
Najemnika bodo bremenili stroški obratovanja (poraba električne energije, poraba vode, telefonski stroški, odvoz smeti, stroški porabe električne energije za ogrevanje (obračun po kvadraturi gostinskega lokala), stroški čiščenja in vzdrževanja vseh prostorov predmeta oddaje, stroški tekočega vzdrževanja, stroški zavarovanja in drugi stroški).
Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, morajo biti vinkulirane v korist Občine Radenci. Najemna pogodba se sklepa za določen čas desetih let z možnostjo podaljšanja.
V primeru neskladja med vsebino javnega razpisa in osnutkom najemne pogodbe v razpisni dokumentaciji, velja vsebina osnutka najemne pogodbe.
Merila za ocenitev ponudb
Merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena najemnina ob izpolnjevanju drugih pogojev v razpisni dokumentaciji.
V primeru, da bosta dva ponudnika oziroma več ponudnikov ponudili enak znesek najemnine, se bodo opravila pogajanja.
Navodila za pripravo ponudbe
Ponudba mora biti izdelana v slovenskem jeziku in na obrazcih, ki so sestavni razpisne dokumentacije.
Ponudbe z nižjo mesečno najemnino od izhodiščne ter nepravočasne, nepopolne in nepravilno označene ponudbe ter sestavljene v nasprotju z razpisnimi pogoji, bodo izločene. Ponudbe morajo biti veljavne najmanj 60 dni po izteku roka za oddajo ponudb.
Rok in način predložitve ponudb
Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo ne glede na način dostave prispele na naslov Občina Radenci, Radgonska cesta 9, 9252 Radenci, do vključno ponedeljka, 24. 6. 2013, do 10. ure. Ponudbe morajo biti oddane v zaprti ovojnici, izpolnjen Obrazec 6 mora biti prilepljen na kuverto. Ponudbe ni mogoče oddati v elektronski obliki.
Datum odpiranja ponudb
Javno odpiranje ponudb se bo opravilo v ponedeljek, 24. 6. 2013, ob 12. uri, na naslovu Občine Radenci, Radgonska cesta 9, 9252 Radenci, v prvem nadstropju, pisarna župana.
Predstavniki ponudnikov se morajo na javnem odpiranju izkazati s pooblastilom odgovorne osebe, ta pa z osebnim dokumentom.
Izid razpisa
Ponudniki bodo o izbiri obveščeni najkasneje v roku 15 dni po odpiranju ponudb.
Izbranega ponudnika se bo pozvalo, da v 8 dneh po prejemu sklepa o izbiri, sklene najemno pogodbo. Če izbrani ponudnik v tem roku ne bo sklenil najemne pogodbe, se bo štelo, da je odstopil od pogodbe, najemodajalec pa bo lahko ponudil sklenitev pogodbe naslednjemu najugodnejšemu ponudniku.
Najemna pogodba bo sklenjena v obliki notarskega zapisa. Stroške notarskega zapisa plača najemnik.
Drugi pogoji javnega razpisa
Najemodajalec si pridržuje pravico da, ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez kakršnihkoli posledic zase in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil nastopajo:
– kadarkoli do izteka roka za prijavo popravi in/ali dopolni predlog najemne pogodbe v razpisni dokumentaciji,
– ne izbere nobenega od ponudnikov in kadarkoli do sklenitve najemne pogodbe ustavi postopek oddaje nepremičnin in sklenitev pravnega posla,
– z izbranim najugodnejšim ponudnikom izvede končna pogajanja glede končne vsebine in izvedbe najemne pogodbe, pri čemer končna vsebina najemne pogodbe ne sme biti za najemnika ugodnejša od vsebine predloga najemne pogodbe v razpisni dokumentaciji,
– v primeru zavrnitve sklenitve najemne pogodbe s strani prvoizbranega najugodnejšega ponudnika in/ali sklenitev pogodbe ponudi naslednjemu najugodnejšemu ponudniku ali pa prekine postopek oddaje poslovnega prostora v najem.
Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo prijav dosegljiva na spletni strani: www.radenci.si ter objavljena v Uradnem listu RS.
Občina Radenci