Št. 352-0026/2013 Ob-3097/13
, Stran 2084
Št. 352-0026/2013 Ob-3097/13
Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica, na podlagi 20. in 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12), 35. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13) in 6. člena Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v najem (Uradni list RS, št. 78/05 – UPB) objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnih prostorov v najem
1. Najemodajalec/organizator javnega zbiranja ponudb: Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
2. Predmet oddaje v najem
1. Poslovni prostor v skupni izmeri 24,41 m2,
2. Poslovni prostor v skupni izmeri 15,57 m2,
oba v pritličju objekta na naslovu Blanca 14, 8283 Blanca. Poslovna prostora se oddajata za izvajanje dejavnosti društev.
Najemnik ima pravico do souporabe sanitarij in skupnih prostorov.
3. Izhodiščna najemnina
Izhodiščna najemnina skladno z določbami Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v najem (Uradni list RS, št. 78/05 – UPB) za izvajanje dejavnosti iz 1. skupine (kulturno umetniške in kulturno-izobraževalne dejavnosti, politične organizacije in društva) znaša:
– za poslovni prostor pod točko 2.1. – 49,51 EUR/mesec,
– za poslovni prostor pod točko 2.2. – 31,58 EUR/mesec.
Najemnina ne vključuje obratovalnih stroškov.
4. Čas, za katerega se poslovni prostor daje v najem: najemna pogodba se sklepa za določen čas 2 let, z možnostjo podaljšanja.
5. Varščina: ponudnik mora pred iztekom roka za zbiranje ponudb plačati varščino v višini ene izhodiščne mesečne najemnine, s katero jamči za resnost ponudbe in izpolnjevanje pogodbenih obveznosti. Varščino je potrebno vplačati na račun Občine Sevnica, IBAN št. SI56 01310-0100008286, BIC koda BSLJSI2X, sklic 00 352-0026-2013, namen: varščina. Varščina bo uspelemu ponudniku vračunana v mesečno najemnino ali zadržana, če najemne pogodbe ne bo sklenil, neuspelim ponudnikom pa vrnjena brez obresti v roku 8 dni po končani izbiri.
6. Pogoji za predložitev ponudb
Ponudba mora biti pisna in mora vsebovati naslednje podatke:
– ime in priimek oziroma firmo, naslov stalnega bivališča oziroma sedež ponudnika, številko računa (IBAN in BIC kodo) za vračilo varščine, matično in davčno številko;
– fizične osebe: kopijo osebnega dokumenta;
– pravne osebe: izpisek iz poslovnega registra, ki izkazuje zadnje stanje;
– opis dejavnosti, ki se bo izvajala v poslovnem prostoru;
– ponujeno mesečno višino najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine iz 3. točke tega razpisa;
– potrdilo o plačilu varščine v višini ene mesečne najemnine;
– izjavo ponudnika oziroma pooblaščenca, da se strinja z vsemi pogoji razpisa z lastnoročnim podpisom.
7. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo je do dne 30. 9. 2013.
8. Način in rok plačila najemnine: najemnina se bo plačevala mesečno na podlagi izstavljenega računa. Najemnik je dolžan plačevati mesečno poleg najemnine tudi vse obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, zavarovanja, stroške upravljanja in morebitne druge obratovalne stroške.
9. Rok za oddajo ponudbe
Rok za oddajo ponudb je do vključno 29. 7. 2013.
Ponudbe se oddajo na vložišču Občine Sevnica ali pošljejo priporočeno na naslov – Občina Sevnica, Glavni trg 19 a, 8290 Sevnica, s pripisom: »Javno zbiranje ponudb za oddajo poslovnega prostora v najem – Ne odpiraj!«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti označen polni naslov pošiljatelja. Nepravočasnih ali nepopolnih ponudb najemodajalec ne bo upošteval.
10. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika
Javno odpiranje ponudb bo potekalo v torek, 30. 7. 2013, ob 12. uri, v pisarni št. 214 Občine Sevnica.
Izbiro najugodnejšega ponudnika bo opravila komisija najemodajalca in vse ponudnike obvestila o izbiri v roku 15 dni od dneva javnega odpiranja ponudb.
Merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena najemnina.
Če je med prejetimi ponudbami več najugodnejših ponudb, lahko komisija:
– pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe, ali
– opravi z njimi dodatna pogajanja, ali
– opravi javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki.
11. Drugi pogoji javnega zbiranja ponudb
Župan lahko postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije.
Izbrani ponudnik je dolžan skleniti najemno pogodbo za poslovni prostor v roku 15 dni po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika, sicer se šteje, da je od ponudbe odstopil, varščina pa se zadrži.
12. Informacije: podrobnejši podatki in informacije glede predmeta javne ponudbe so dostopni na Občini Sevnica, Borut Simončič, tel. 07/81-61-229. Ogled poslovnega prostora je možen po predhodnemu dogovoru.
Občina Sevnica