Uradni list

Številka 69
Uradni list RS, št. 69/2013 z dne 23. 8. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 69/2013 z dne 23. 8. 2013

Kazalo

Št. 430-168/2013/13 Ob-3441/13 , Stran 2389
Št. 430-168/2013/13 Ob-3441/13
Javni razpis
za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere v okviru: Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 1. Razvojna prioriteta: Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti Prednostna usmeritev 1.1. Strokovnjaki in raziskovalci za konkurenčnost podjetij
1. Naročnik in izvajalec: naročnik in izvajalec javnega razpisa je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo), ki pri predmetnem javnem razpisu nastopa kot posredniško telo v sistemu kohezijske politike za sredstva Evropskega socialnega sklada. 2. Pravna podlaga Podlage za izvedbo javnega razpisa so Zakon o raziskovalni in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06 – uradno prečiščeno besedilo, 61/06 – ZDru-1, 112/07, 9/11 in 57/12 – ZPOP-1A; v nadaljevanju: ZRRD), Zakon o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 21/13 – ZVRS-G in 47/13), Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo (14/13 – popr.), in 110/11 – ZDIU12), Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (Uradni list RS, št. 104/12, 46/13 in 61/13), Proračun Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12), Rebalans Proračuna Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 61/13), Proračun Republike Slovenije za leto 2014 (Uradni list RS, št. 104/12), Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Uredba Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999 (Uradni list Evropske unije L 210 z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredba (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (Uradni list Evropske unije, L 210 z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj (Uradni list Evropske unije L 371 z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), Operativni program razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 (št. CCI 2007 SI 051 PO 001, z dne 21. 11. 2007)), Uredba o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 79/10 in 4/13), Sklep Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo v vlogi OU OP RČV, o potrditvi instrumenta Javni razpis za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere, št. OP RČV/1/1/01-0-MIZŠ z dne 14. 8. 2013. 3. Predmet, namen in cilji javnega razpisa 3.1 Namen in cilji javnega razpisa Namen javnega razpisa je izboljšati povezavo med raziskovalnimi organizacijami in gospodarstvom v Sloveniji, kjer so ustrezno izobraženi in kakovostni človeški viri ključnega pomena za gospodarski razvoj države ter s tem tudi za njeno konkurenčnost in prepoznavnost na globalni ravni. Z javnim razpisom se bo povečala kakovost raziskovalnega dela ter povezanost institucij znanja z gospodarstvom. Namen javnega razpisa je vzpostaviti raziskovalno okolje in povezave med raziskovalnimi organizacijami in gospodarstvom, v katerem sodelujejo raziskovalci na začetku kariere(*1), ki bodo s svojim raziskovalnim delom razvijali področja, ki predstavljajo dolgoročne izzive tako za razširjanje znanosti na sploh, kakor tudi gospodarsko sfero. Tovrstno sodelovanje bo zbližalo strateško usmerjanje temeljnih raziskav s poudarkom na dolgoročnih potrebah gospodarstva. Hkrati bo krepilo raziskovalne potenciale v samih podjetjih kot tudi krepilo kanale povezovanja raziskovalnih organizacij ter njihovo sposobnost za sodelovanje z gospodarstvom. (*1) V skupino upravičenih raziskovalcev spadajo raziskovalci, ki so bili vključeni v program mladih raziskovalcev v okviru Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (v nadaljevanju: ARRS) in so/bodo doktorirali v času od 1. 10. 2012 do 31. 12. 2013. Raziskovalec bo v okviru operacije v raziskovalni organizaciji zaposlen za polni delovni čas najmanj za obdobje od 1. 2. 2014 do 30. 6. 2015 v skladu s Kolektivno pogodbo za raziskovalno dejavnost. Cilj javnega razpisa je dvig raziskovalne intenzivnosti in kvalitete, ki se neposredno odraža v povezovanju raziskovalnega dela raziskovalcev na začetku kariere z gospodarstvom in odgovarja na potrebe slednjega. Z javnim razpisom se stimulira slovenska podjetja, da se na osnovi svojih potreb dolgoročno vključujejo v sooblikovanje raziskovalne dejavnosti doktorandov na raziskovalnih institucijah ter prenesejo ustvarjeno znanje raziskovalcev tako v nadaljnje temeljne raziskave, kakor tudi v gospodarsko raziskovalno/razvojno okolje, v katerem bodo podjetja nadalje izvajala razvojno-raziskovalne aktivnosti, temelječe na temeljnem, pridobljenem znanju in na ta način povečevala konkurenčnost slovenskega gospodarstva. Prav tako je cilj spodbuditi nadaljnje izobraževanje visoko usposobljenih raziskovalcev, kjer bodo njihova nova znanja posledično pripomogla tudi k dvigu sodelovanja med raziskovalnimi organizacijami in gospodarstvom ter posledično tudi medsektorsko mobilnost in zaposlovanje raziskovalcev v poslovnem sektorju. Hkrati je cilj vzpostavitev okolja za polno izrabo raziskovalnih potencialov v korist razvojno usmerjenega gospodarstva in s tem krepitev konkurenčnosti Slovenije in njenega gospodarstva. 3.2 Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje raziskovalne dejavnosti podoktorskih raziskovalcev, zaposlenih v raziskovalnih organizacijah, ki s svojim raziskovanjem predstavljajo most med raziskovalnimi organizacijami, univerzami in gospodarstvom. Raziskovalci v raziskovalnem procesu znotraj raziskovalne organizacije osredotočajo svoje delo na temeljne ugotovitve s ciljem prispevka k razvoju znanosti, vendar je povezanost z gospodarstvom (raziskave, ki odgovarjajo na izzive gospodarstva) tisto, kar omogoča pretok znanstvenega in raziskovalnega dela v prakso. Pridobljeno znanje bo uporabno v podjetjih za okrepitev nadaljnje raziskovalne dejavnosti in medsebojno bogatenje sodelovanja in izgradnjo zaupanja med raziskovalno sfero in gospodarstvom. Predmet javnega razpisa bodo raziskovalne aktivnosti, ki jih bodo izvajali raziskovalci znotraj raziskovalnih organizacij. Ministrstvo bo na podlagi določenega standardnega obsega stroškov na enoto v skladu z Metodologijo izračuna standardnega obsega stroškov na operaciji sofinanciralo delo zaposlenih raziskovalcev na začetku samostojne raziskovalne kariere. 4. Pogoji javnega razpisa 4.1 Pogoji za kandidiranje Pogoji za kandidiranje na tem javnem razpisu so naslednji: 1. Pravočasno prispetje vloge in pravilno označena ovojnica (podrobneje opredeljeno v točki 17 javnega razpisa); 2. Formalna popolnost vloge (podrobneje opredeljeno točki 5 javnega razpisa); 3. Ustreznost prijaviteljev v skladu s pogoji v točki 4.2 javnega razpisa. Vloga, ki ne bo izpolnjevala pogojev iz 1. točke prejšnjega odstavka, bo s sklepom strokovne komisije zavržena. V primeru vlog, ki ne bodo izpolnjevale pogojev iz druge točke prvega odstavka, bo strokovna komisija prijavitelje pozvala k njihovi dopolnitvi v skladu z 18. točko javnega razpisa. Vloge, ki ne bodo formalno popolne v predpisanem roku, bodo zavržene. Vloga, ki ne bo izpolnjevala pogojev za kandidiranje skladno s 3. točko prvega odstavka, bo zavrnjena. 4.2 Pogoji za prijavitelje Na javni razpis se lahko prijavijo javne raziskovalne organizacije(*2) v Republiki Sloveniji ter druge raziskovalne organizacije, ki izvajajo raziskovalno dejavnost v obliki raziskovalnih programov, ki so sofinancirani s strani Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije in niso ustanovljene po ZGD(*3) (v nadaljevanju: prijavitelji). (*2) Javne raziskovalne organizacije v okviru predmetnega javnega razpisa so: javni raziskovalni zavodi in javni visokošolski zavodi, ki jih je ustanovila RS, (*3) Zakon o gospodarskih družbah: Uradni list RS št. 65/09 - uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12 in 44/13 - odl. US (v nadaljevanju: ZGD). Prijavitelji se lahko na javni razpis prijavijo z več vlogami. Vsaka vloga predstavlja en raziskovalni projekt (operacijo). Prijavitelj mora ob prijavi izpolnjevati naslednje pogoje: 1. ima sedež v Republiki Sloveniji; 2. ni v položaju insolventnosti po 14. členu Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 126/07, 40/09, 59/09, 52/10, 106/10 – ORZFPPIPP21, 26/11, 47/11, 87/11 – ZPUOOD, 23/12 – odl. US, 48/12 – odl. US in 47/13); 3. za iste stroške ni pridobil ali ni v postopku pridobivanja sofinanciranja istih stroškov iz drugih javnih virov, tj. iz javnih finančnih sredstev evropskega, državnega ali občinskega proračuna; 4. ni naveden v seznamu poslovnih subjektov na podlagi Sklepa o objavi seznama poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije, ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena ZPKor (Uradni list RS, št. 43/07, 68/07, 69/08, 55/08, 91/08, 94/09 in 25/10), ali na seznamu subjektov, za katere veljajo omejitve po 35. členu Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo); 5. ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali v likvidaciji. 4.3 Pogoji za sofinanciranje operacije Pogoj za sofinanciranje operacije je zaposlitev raziskovalca v raziskovalni organizaciji za polni delovni čas najmanj za obdobje od 1. 2. 2014 do 30. 6. 2015, pri čemer mora raziskovalec biti pri prijavitelju od dneva zaposlitve vključen v ocenjevano programsko skupino najmanj do izteka obdobja sofinanciranja (30. 6. 2015). Prijavitelj (raziskovalna organizacija) se mora prijaviti na javni razpis s konkretnim imenom kandidata. Raziskovalna organizacija mora skleniti z raziskovalcem pogodbo o zaposlitvi v skladu s Kolektivno pogodbo za raziskovalno dejavnost. Prijavitelj mora ob prijavi predložiti ustrezno listino o sodelovanju z gospodarskim subjektom, iz katere je razvidna vsebina in namen sodelovanja med gospodarskim subjektom in raziskovalno organizacijo (programsko skupino) ter raziskovalcem (pismo o nameri(*4)). (*4) S pismom o nameri raziskovalna organizacija in gospodarski subjekt opredelita vsebino raziskovalnega projekta in vse morebitne pravne in finančne odnose v okviru sodelovanja, ki so pogoj za uspešno sodelovanje ter zaključek raziskovalnega projekta. Raziskovalni projekt (operacija) predstavlja konkretno sodelovanje raziskovalcev in gospodarskega subjekta, pri čemer je na posamezen raziskovalni projekt sofinanciran največ en polno zaposlen raziskovalec. Posamezni raziskovalec, ki je upravičen do sofinanciranja, lahko sodeluje zgolj z enim gospodarskim subjektom (ustanovljenim skladno z ZGD). Rezultat operacije je uspešna izvedba raziskovalnega projekta in zaposlitev raziskovalca, ki bo zaposlen v raziskovalni organizaciji za polni delovni čas najmanj za obdobje od 1. 2. 2014 do 30. 6. 2015. 5. Vsebina in priprava vloge Vloga je popolna, če vsebuje naslednje izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce: – I. Prijavni obrazec – II. Predstavitev raziskovalnega projekta – opis raziskovalnega projekta in dodatni obrazci: – Predstavitev raziskovalnega projekta in raziskovalca, – Finančni načrt posameznega raziskovalnega projekta. – III. Dodatna dokazila – izjava o sprejemanju razpisnih pogojev, – pismo o nameri med prijaviteljem in gospodarskim subjektom, – parafiran vzorec pogodbe o sofinanciranju operacije, – izpis iz baze SICRIS: Bibliografski kazalci raziskovalne uspešnosti raziskovalca (2008–2013), – izpis iz baze SICRIS: Bibliografski kazalci raziskovalne uspešnosti programske skupine (A3) (2008–2013). Navedeni obrazci so del razpisne dokumentacije. Sestavni del razpisne dokumentacije predstavljata še: – Ocenjevalni list, – Obrazec: Opremljenost vloge_RK-13, v skladu z razpisno dokumentacijo. Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije. Vsaka sprememba obrazcev je lahko predmet zavrnitve vloge prijavitelja. 6. Skupna višina razpisanih sredstev in obdobje za porabo sredstev Javni razpis delno financira Evropska unija (v nadaljevanju: Skupnost), in sicer iz Evropskega socialnega sklada (ESS). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 1. razvojne prioritete: Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti; prednostne usmeritve 1.1: Strokovnjaki in raziskovalci za konkurenčnost podjetij. Skupna okvirna višina nepovratnih sredstev, ki jo bo ministrstvo namenilo za izvedbo javnega razpisa, je okvirno 6.000.000,00 EUR. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih je 85,00%, kar znaša 5.100.000,00 EUR. Delež sredstev slovenske udeležbe je 15,00%, kar znaša 900.000,00 EUR. Sredstva za izvedbo javnega razpisa so trenutno zagotovljena na naslednji proračunski postavki: – PP 949810 – ESS – OP 07-13 – PU 1.3. Štipendijske sheme – EU udeležba – PP 949910 – ESS – OP 07-13 – PU 1.3. Štipendijske sheme – lastna udeležba Ministrstvo bo za potrebe javnega razpisa na prednostni usmeritvi PU 1.1: Strokovnjaki in raziskovalci za konkurenčnost podjetij v okviru priprave proračuna 2013, 2014 in 2015 odprlo nov evidenčni projekt in ustrezne proračunske postavke, na katerih se bo zagotovilo namenska sredstva EU in pripadajočo slovensko udeležbo. Prerazporeditev sredstev za leto 2014 se bo izvedla v letu 2014, do takrat bodo sredstva za izvedbo novega instrumenta Javni razpis za spodbujanje raziskovalcev na začetku kariere rezervirana na PU 1.3., Evidenčni projekt št. 3211-07-0016, PP 949810 – ESS – OP 07-13 – PU 1.3 Štipendijske sheme – EU udeležba in PP 949910 – ESS – OP 07-13 – PU 1.3. Štipendijske sheme – lastna udeležba. Dinamika sofinanciranja operacije bo določena s pogodbo med ministrstvom in izbranimi upravičenci, na podlagi terminskega in finančnega načrta izvajanja raziskovalnega projekta v vlogi prijavitelja in v odvisnosti od razpoložljivosti proračunskih sredstev. 7. Upravičeni stroški in način sofinanciranja Upravičeni so stroški, ki so povezani z izvedbo raziskovalnega projekta (operacijo) in so nastali v obdobju od dneva, ko sta bila zaključena tako doktorat kot sklenjena pogodba o zaposlitvi/sklep o prerazporeditvi na operacijo, do dneva zaključka operacije, vendar največ v obdobju od 1. 10. 2013 do najkasneje 30. 6. 2015, ter izdatki za te stroške, ki so bili plačani najkasneje do 31. 7. 2015. Skrajni datum izstavitve zadnjega zahtevka za izplačilo je 14. 8. 2015. Javno financiranje projektov po tem javnem razpisu ne podleže uporabi pravil državne pomoči na podlagi 3.1.1. točke Okvira Skupnosti za državno pomoč za raziskave, razvoj in inovacije, ki opredeli merila za izvzem neekonomskih dejavnosti raziskovalnih organizacij iz uporabe pravil državnih pomoči. 7. 1 Upravičeni stroški Sofinanciranje operacij v okviru javnega razpisa bo potekalo po sistemu standardnega obsega stroška na enoto, skladno s pravili Evropske kohezijske politike, Navodili Organa upravljanja o upravičenih stroških in Navodili Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij ESS, v okviru prednostne usmeritve 1.1. Strokovnjaki in raziskovalci za konkurenčnost podjetij. Standardni obseg stroškov na enoto na operaciji predstavlja strošek dela raziskovalca, zaposlenega s polnim delovnim časom, na mesečni ravni. Strošek dela je določen na podlagi Uredbe o normativih in standardih za določanje sredstev za izvajanje raziskovalne dejavnosti financirane iz Proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 103/11 in 56/12) in veljavnih cenah ekvivalenta polne zaposlitve za leto 2013, izračunanih s strani ARRS. Metodologija izračuna standardnega obsega stroškov na enoto na operaciji ter zahtevana dokazila za spremljanje in potrjevanje upravičenosti stroškov so podrobneje predstavljena v razpisni dokumentaciji v prilogi k javnemu razpisu: »Metodologija izračuna standardnega obsega stroškov na enoto na operaciji«. Stroški operacije so upravičeni le pod pogoji, da: – so dejansko nastali in so neposredno povezani z izvedbo operacije ter so skladni s cilji in rezultati raziskovalnega projekta, ki so navedeni v vlogi, ki jo je upravičenec podal na javni razpis, – so nastali v obdobju upravičenosti ter so prepoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja, – so izkazani v skladu z določenim standardnim obsegom stroška na enoto in Metodologijo izračuna standardnega obsega stroškov na enoto na operaciji. Upravičenost stroškov prejemniki sredstev dokazujejo z dokazili o nastanku stroškov in izdatkov ter z vsebinskim poročilom o doseženih rezultatih, ki so bili načrtovani in potrjeni v vlogi za sofinanciranje ter predstavljajo osnovo za določitev obsega financiranja. Dokazila za upravičenost stroškov operacije so: – dokazilo prijavitelja o zaposlitvi raziskovalca na začetku kariere s polnim delovnim časom najmanj za obdobje sofinanciranja raziskovalnega projekta (operacije), kar je izkazano s pogodbo o zaposlitvi oziroma sklepom o prerazporeditvi na operacijo, ki jo/ga predloži priporočeno po pošti v roku 30 dni po njeni sklenitvi, – dokazilo o izpolnjenih pogojih o pridobljenem doktoratu(*5) v obdobju od 1. 10. 2012 do 31. 12. 2013, kar se izkazuje z dokazilom o pridobitvi znanstvenega naslova doktor znanosti, – potrdilo o obdobju zavarovanja (ZPIZ) raziskovalca na operaciji. (*5) Upravičeni so stroški za zaposlene raziskovalce, ki so uspešno zaključili doktorski študij med 1. 10. 2012 in najkasneje do 31. 12. 2013. Za sofinanciranje v okviru operacije lahko kandidirajo tudi raziskovalci, ki še niso pridobili znanstvenega naslova doktor znanosti, vendar pa bodo doktorski študij zaključili najkasneje do 31. 12. 2013, pri čemer sofinanciranje začne teči s prvim dnem naslednjega meseca od datuma pridobitve naziva ter ob pogoju sklenjene pogodbe o zaposlitvi/sklepa o prerazporeditvi na operacijo (če se doktorat uspešno zagovarja prvi dan v mesecu in ob sočasni sklenitvi pogodbe o zaposlitvi, šteje v okvir upravičenih stroškov že tekoči mesec), in traja najdlje do 30. 6. 2015 v obdobju upravičenosti. Skladno z Metodologijo izračuna standardnega obsega stroškov na enoto na operaciji je določena naslednja vrednost standardnega obsega stroškov na enoto ter maksimalen odstotek sofinanciranja na mesečni ravni: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izračun obsega stroškov operacije in višina sofinanciranja sta odvisna od dejanskega izvajanja operacije in predstavljata dejanski obseg dela vključenega raziskovalca na začetku kariere glede na trajanje zaposlitve (izraženo v mesecih) v obdobju sofinanciranja. V primeru, ko prejemniki sredstev v roku ne predložijo ustreznih dokazil o upravičenosti stroškov, niso upravičeni do sredstev sofinanciranja na podlagi pogodbe o sofinanciranju operacije. Rezultat operacije je uspešna izvedba raziskovalnega projekta in zaposlitev raziskovalca, ki bo zaposlen v raziskovalni organizaciji za polni delovni čas najmanj za obdobje od 1. 2. 2014 do 30. 6. 2015. Končna pozitivna vsebinska ocena raziskovalnega projekta je pogoj za uspešen zaključek operacije. 7.2 Način sofinanciranja Z izbranim prijaviteljem na javni razpis bo sklenjena pogodba o sofinanciranju operacije. Vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju operacije dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti podanih v vlogi na javni razpis. Če upravičenec ob zaključku operacije ne bo dokazal uresničitve načrtovanih rezultatov v celoti ter v roku določenem v pogodbi, je upravičenec dolžan vrniti že izplačana sredstva oziroma sorazmerni del sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR upravičenca do dneva vračila v državni proračun Republike Slovenije za nerealizirane aktivnosti, razen v primeru, da je bila nerealizacija aktivnosti (v prijavljenem obsegu ali v roku) predhodno odobrena s strani ministrstva na način in pod pogoji določenimi v pogodbi o sofinanciranju. 8. Merila in postopek izbora operacij 8.1 Merila za izbor V postopek ocenjevanja bodo vključene formalno popolne vloge, ki izpolnjujejo vse vstopne pogoje iz 4. točke javnega razpisa (pogoji za prijavitelje). Vloge bodo ocenjene po naslednjih merilih: Merilo 1: Družbeno-ekonomska relevanca programske skupine v skladu s Pravilnikom o postopkih (so)financiranja, ocenjevanja in spremljanju izvajanja raziskovalne dejavnosti(*6) (do 20 točk). Doseženo število točk pri ocenitvi merila 1. je izpis števila točk Sredstva drugih uporabnikov (A3) iz baze SICRIS. (*6) Prijavitelj mora za vse programske skupine, katerih sestavni del so/bodo posamezni raziskovalci, ob prijavi posredovati izpis iz baze SICRIS: Bibliografski kazalci raziskovalne uspešnosti (2008–2013). Merilo 2: Kakovost vključenega raziskovalca na osnovi Vrednotenja bibliografskih kazalcev raziskovalne uspešnosti po metodologiji ARRS(*7) (do 20 točk). Doseženo število točk pri ocenitvi merila 2. je izpis števila točk vključenega raziskovalca (seštevek ocen A1 + A2 + A3 + A4) iz baze SICRIS. (*7) Prijavitelj mora za vse raziskovalce, ki bodo sodelovali v raziskovalnih projektih, ob prijavi posredovati izpis iz baze SICRIS: Bibliografski kazalci raziskovalne uspešnosti (2008–2013). Merilo 3: Komplementarnost predloženega programa dela s področjem raziskovanja programske skupine in področjem dela gospodarskega subjekta (do 35 točk). Merilo je sestavljeno iz štirih podkriterijev: – Skladnost namena in ciljev raziskovalnega projekta z namenom, ciljem in predmetom javnega razpisa; – Ustreznost vsebinske in terminske predstavitve raziskovalnega projekta; – Ustreznost predlaganega programa dela glede na potrebe gospodarskega subjekta in dosedanje sodelovanje; – Komplementarnost programa dela z dejavnostmi programske skupine. Merila za ocenjevanje so natančneje opisana v razpisni dokumentaciji, priloga: »Ocenjevalni list«. Največje število možnih točk posameznega raziskovalnega projekta je 75. Posamezni raziskovalni projekt mora za pridobitev sofinanciranja pri merilu 3 (Komplementarnost predloženega programa dela s področjem raziskovanja programske skupine in področjem dela gospodarskega subjekta) doseči najmanj 18 točk. 8.2 Postopek izbora Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija za vodenje postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport (v nadaljevanju: strokovna komisija). Ocenjevalni postopek in postopek končnega izbora bo temeljil na merilih za ocenjevanje, ki so opredeljena v točki 8.1 javnega razpisa in v ocenjevalnem listu, ki je kot priloga sestavni del razpisne dokumentacije. Strokovna komisija bo dodelila točke v okviru Merila 1 in Merila 2, navedenih v točki 8.1, skladno z ocenjevalnim listom. Kvalitativno Merilo 3 v skladu s točko 8.1. javnega razpisa bo ocenila ocenjevalna komisija, sestavljena iz članov ustreznih strokovnih teles ARRS, ki jo bo imenoval minister z odločbo. Merilo 3 (Komplementarnost predloženega programa dela s področjem raziskovanja programske skupine in področjem dela gospodarskega subjekta) ocenita in obrazložita dva ocenjevalca, ki oblikujeta konsenzualno oceno. Najmanjša enota ocenjevanja pri tem merilu je 1 (ena) točka. Če ocenjevalca ne dosežeta konsenzualne ocene, raziskovalni projekt oceni tretji ocenjevalec, katerega ocena in pojasnilo ocene sta končna. V primeru, da projekt pri Merilu 3 ne doseže najmanj 18 točk bo izločen iz nadaljnjega postopka ocenjevanja in na tej podlagi zavrnjen. Seštevek točk posameznih meril tvori skupno število točk raziskovalnega projekta, kar predstavlja tudi končno oceno projekta, ki je podlaga za predlog o izboru. 8.3 Določitev izbranih raziskovalnih projektov Strokovna komisija med pozitivno ocenjenimi raziskovalnimi projekti, ki pri Merilu 3 dosežejo 18 točk in več, pripravi predlog prejemnikov sredstev in sicer na podlagi vlog po vrstnem redu števila doseženih točk, od najvišjega števila navzdol, do višine razpoložljivih sredstev. Strokovna komisija pripravi predlog prejemnikov sredstev med prijavljenimi raziskovalnimi projekti v okviru posameznih vlog in ga predloži v odločitev o dodelitvi sredstev ministru za izobraževanje, znanost in šport. Končna višina dodeljenih sredstev ne sme presegati predvidene višine sredstev, potrjene na osnovi vloge na javni razpis. Če več vlog doseže enako število točk, bo izbrana tista vloga, ki ima višjo oceno pri Merilu 3 (Komplementarnost predloženega programa dela s področjem raziskovanja programske skupine in področjem dela gospodarskega subjekta). Če so vloge po prejetem številu točk tudi pri tem merilu izenačene, se izbere tista vloga, ki je dosegla višje število točk pri Merilu 2 (Kakovost vključenega raziskovalca na osnovi kriterijev raziskovalne uspešnosti). Če so vloge tudi na osnovi tega merila izenačene po prejetem številu točk, se izbere tista vloga, ki je dosegla višje število točk pri Merilu 1 (Družbeno-ekonomska relevanca programske skupine). V primeru izenačenosti pri vseh merilih o prejemniku sredstev za isto ocenjeni vlogi odloča vrednost A3 na ekvivalent polne zaposlitve(*8), ki jo dosega programska skupina, v okviru katere bo deloval raziskovalec. (*8) Seštevek ocene A3 (družbeno ekonomska relevanca deljen s številom ekvivalenta polne zaposlitve, ki jo dobi programska skupina financirano prek ARRS). 9. Zagotavljanje enakih možnosti V javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES. 10. Informiranje in obveščanje javnosti Upravičenci morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju predmeta pogodbe izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti v skladu z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/. 11. Dopolnilno financiranje in spremljanje prihodkov Dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če bodo pri izvajanju operacije ustvarjeni prihodki, bodo za višino ustvarjenih prihodkov znižali upravičene stroške. 12. Hranjenje in dostopnost dokumentacije Upravičenec mora za potrebe bodočih kontrol hraniti vso dokumentacijo o projektu v skladu z veljavno zakonodajo oziroma še najmanj deset let po izteku projekta oziroma pogodbenih obveznosti za potrebe bodočih preverjanj oziroma najmanj do 31. 12. 2020. Pred iztekom tega roka lahko ministrstvo ta rok podaljša. Upravičenec mora omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec je dolžan voditi stroške projekta v svojih evidencah na ločenem stroškovnem mestu, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na kraju samem. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na kraju samem, kar bo upravičenec, dolžan omogočiti. 13. Obveznosti glede spremljanja podatkov o udeležencih: upravičenec mora spremljati podatke o udeležencih v projektu v skladu z razčlenitvijo podano v Prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES, Uredbe 1083/2006/ES ter Uredbe 1080/2006 in Navodili organa upravljanja za spremljanje po prilogi XXIII ter spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013. 14. Omejitve glede sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe št. 1083/2006/ES: ni relevantno. 15. Posledice v primeru ugotovitve dvojnega financiranja posameznega projekta V primeru ugotovitve že pridobljenega financiranja iz drugih javnih virov za isti projekt se vloga za takšen projekt zavrže. V primeru naknadne ugotovitve dvojnega financiranja projekta, se pogodba razdre, upravičenec pa je dolžan ministrstvu povrniti vsa prejeta sredstva s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR do dneva vračila v Proračun Republike Slovenije. Sredstva, izplačana upravičencu v skladu s pogodbo, so izključno namenska in jih sme upravičenec uporabljati izključno za pokrivanje stroškov izvajanja projekta ter v skladu s pogoji, navedenimi v javnem razpisu, razpisni dokumentaciji in pogodbi. 16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Vsebina I. prijavnega obrazca ni predmet poslovne skrivnosti prijavitelja. Člani strokovne komisije in komisije za ocenjevanje, v postopku vodenja javnega razpisa in pred ocenjevanjem podpišejo izjavo o zaupnosti. Podatke, navedene v vlogi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize. 17. Rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev, način predložitve ter opremljenost vloge Vloge morajo prijavitelji dostaviti v enem tiskanem izvodu in enem elektronskem izvodu (I. Prijavni obrazec, II. Predstavitev raziskovalnega projekta, III. Dodatna dokazila) v zaprti ovojnici z obvezno uporabo obrazca: Opremljenost vloge_RK-13, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga, ki ni vložena v tiskanem in elektronskem izvodu se šteje za nepopolno. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki, se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika. Rok za oddajo vlog je – ne glede na način dostave pošiljke – petek, 13. september 2013, do 12. ure, v Glavno pisarno Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Kot pravočasna se šteje vloga, ki je – ne glede na način dostave pošiljke – v tiskanem in elektronskem (npr. CD/DVD) izvodu dostavljena na ministrstvo do izteka roka iz prejšnjega odstavka. Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis prekliče do izdaje sklepov o ne/izboru. 18. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev Zaradi pričakovanega večjega števila vlog odpiranje vlog ne bo javno in bo izvedeno v prostorih ministrstva v roku petih delovnih dni od navedenega roka za predložitev vlog. Vloge, ki ne bodo prispele pravočasno in ki ne bodo pravilno označene, bodo zavržene in vrnjene prijaviteljem. Pregled prispelih vlog in pozivanje k dopolnitvi vlog bo izvedeno v roku 8 dni od odpiranja vlog. Prijavitelji bodo lahko vlogo dopolnili v roku 7 dni od prejema poziva za dopolnitev vloge. Vloga, ki je prijavitelj ne bo ustrezno dopolnil v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, bo s sklepom zavržena. Za pravočasno dopolnitev šteje, da je pošiljka v roku oddana priporočeno po pošti ali osebno vročena v Glavno pisarno ministrstva. 19. Obveščanje o izboru O izboru in dodelitvi sredstev odloči s sklepom minister za izobraževanje, znanost in šport. Prijaviteljem bodo sklepi o izboru vročeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. Hkrati bodo obveščeni tudi prijavitelji, ki ne bodo izbrani. 20. Pravno varstvo Prijavitelji lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. Vložena tožba ne zadrži izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega bo vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodb o sofinanciranju projekta z izbranimi prijavitelji. 21. Razpisna dokumentacija: prijavni obrazec in razpisna dokumentacija bodo zainteresiranim prijaviteljem dostopni na spletni strani ministrstva www.mizs.gov.si pod rubriko: Javne objave in razpisi; Javni razpisi; z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu RS. 22. Dodatne informacije in obveščanje Informacije in celotna razpisna dokumentacija so na voljo na spletnem naslovu Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, pod rubriko Javni razpisi. Dodatne informacije oziroma vprašanja se posredujejo izključno po elektronski pošti. Odgovore na pogosta vprašanja bo ministrstvo objavilo na omenjenih spletnih straneh. Kontaktna oseba za javni razpis: Luka Živić (luka.zivic@gov.si). Ministrstvo bo po potrebi organiziralo informativne dneve. Datumi informativnih dni in druge informacije bodo objavljene na omenjenih spletnih straneh. Ostale zahteve so podrobneje opredeljene v razpisni dokumentaciji.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti