Št. 430-18/2013 Ob-3419/13
, Stran 2397
Št. 430-18/2013 Ob-3419/13
Na podlagi določila drugega odstavka 44. člena Zakona o socialnem varstvu /ZSV/ (Uradni list RS, št. 2/07 – UPB2 (23/07 – popr., 41/07 – popr.), 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS), 42. in 48. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu /ZJZP/ (Uradni list RS, št. 127/06), Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08, 45/11), Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11) in 15. člena Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 24/2013) Občina Dornava objavlja
javni razpis
za podelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoč družini na domu v Občini Dornava
1. Naročnik (koncedent): Občina Dornava, Dornava 135/a, 2252 Dornava.
2. Objava odločitve o podelitvi koncesije: Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 24/2013).
3. Predmet, narava ter obseg in območje izvajanja koncesije
Predmet koncesije je opravljanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Dornava, ki obsega socialno oskrbo na domu (alt. mobilno pomoč).
Socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, zaradi starosti, invalidnosti ali kronične bolezni pa se ne morejo oskrbovati ali negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanju nimajo možnosti. Gre za različne oblike organizirane praktične pomoči in opravil, s katerimi se upravičencem vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Storitve socialne oskrbe na domu se prilagodijo potrebam posameznega upravičenca in obsegajo naslednje sklope opravil:
– pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo naslednja opravila: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov;
– gospodinjsko pomoč, kamor sodijo naslednja opravila: prinašanje enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora;
– pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo naslednja opravila; vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo.
Koncedent razpisuje koncesijo za opravljanje javne službe pomoči družini na domu za okvirno do 1500 ur letno.
V skladu z določilom 7. člena Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 24/2013) koncedent razpisuje eno koncesijo na območju naselij Bratislavci, Brezovci, Dornava, Lasigovci, Mezgovci ob Pesnici, Polenci, Polenšak, Prerad, Slomi, Strejaci, Strmec pri Polenšaku, Žamenci v Občini Dornava.
4. Začetek in predviden čas trajanja koncesijskega razmerja
Koncesijsko razmerje se začne s podpisom pogodbe o koncesiji. Koncesionar mora začeti opravljati javno službo v roku 5 dni po sklenitvi pogodbe o koncesiji.
Koncesija se podeljuje za določen čas 10 let z možnostjo podaljšanja.
Koncesija se pod pogoji in na način, ki ga določa Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva, na predlog koncesionarja lahko podaljša, vendar največ za čas, za katerega je bila pogodba o koncesiji.
5. Postopek izbire koncesionarja: izbira koncesionarja se bo opravila po postopku, ki ga določa zakon, ki ureja javno-zasebno partnerstvo ob smiselni uporabi določil zakona, ki ureja gospodarske javne službe in v skladu z navodilom ponudnikom za izdelavo ponudb.
6. Uporabniki storitev, za katere se razpisuje koncesija
Uporabniki storitev so upravičenci do socialne oskrbe na domu. To so osebe, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim vsaj za določen čas ni potrebno institucionalno varstvo v zavodu, drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Pod pogoji iz prejšnjega odstavka so upravičenci:
– osebe, stare nad 65 let, ki zaradi starosti ali pojavov, ki spremljajo starost, niso sposobne za popolnoma samostojno življenje,
– osebe s statusom invalida po zakonu o družbenem varstvu duševno in telesno prizadetih oseb, ki po oceni pristojne komisije ne zmorejo samostojnega življenja, če stopnja in vrsta njihove invalidnosti omogočata občasno oskrbo v domu,
– druge invalidne osebe, ki jim je priznana pravica do tuje pomoči in nege za opravljanje večine življenjskih funkcij,
– kronično bolni in osebe z dolgotrajnimi okvarami zdravja, ki nimajo priznanega statusa invalida, pa so po oceni pristojnega centra za socialno delo brez občasne pomoči druge osebe nesposobne za samostojno življenje,
– hudo bolni otrok ali otrok s težko motnjo v telesnem ali težko in najtežjo motnjo v duševnem razvoju, ki ni vključen v organizirane oblike varstva.
(alt. Uporabniki storitev so upravičenci do mobilne pomoči. To so otroci, mladostniki in odrasle osebe z zmerno, težjo ali težko motnjo v duševnem in telesnem razvoju, katerim ta oblika storitve nadomešča vodenje, varstvo in zaposlitev pod posebnimi pogoji ali institucionalno varstvo in pri katerih je s to pomočjo možno pričakovati ublažitev stanja oziroma ohranitev pridobljenih znanj in sposobnosti.)
7. Delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva.
8. Kraj, čas in plačilni pogoji za dvig razpisne dokumentacije: razpisna dokumentacija je brezplačno dostopna na uradni spletni strani Občine Dornava, www.dornava.si v Katalogu informacij javnega značaja pod rubriko: “Objave in razpisna dokumentacija v skladu s predpisi, ki urejajo javne razpise/naročila” in na sedežu Občine Dornava v času uradnih ur občinske uprave Občine Dornava.
9. Kraj in rok za predložitev prijave in pogoji za njihovo predložitev
Ponudnik morajo svoje prijave osebno ali priporočeno po pošti predložiti v določenem razpisnem roku v zaprti ovojnici na naslov: Občina Dornava, Dornava 135/a, 2252 Dornava.
Na prednji strani ovojnice mora biti navedeno: “Ne odpiraj – Prijava na javni razpis: Koncesija za opravljanje javne službe pomoč družini na domu”.
Na hrbtni strani pošiljke mora biti obvezno naveden naziv in naslov pošiljatelja.
Ponudbe je potrebno oddati najkasneje do 4. 9. 2013, do 12. ure.
10. Vsebina ponudbe
Ponudnik mora oddati ponudbo na obrazcih v razpisni dokumentaciji in jo izdelati v slovenskem jeziku, prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije.
Naročnik (koncedent) bo ocenjeval in izbiral izključno le veljavne ponudbe. Veljavne bodo tiste ponudbe, ki bodo pravočasne in popolne.
Ponudba je pravočasna, če je osebno oddana oziroma če prispe po pošti na naslov koncedenta do datuma in ure, določene v tem javnem razpisu. Vse nepravočasno predložene ponudbe (ne glede na datum oddaje na pošto oziroma nepravočasno dostavo ponudbe v primeru dostave kurirske službe) bodo izločene in bodo neodprte vrnjene ponudnikom.
Ponudnik lahko ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka, kasneje pa ne več. Vse dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, kot to velja za ponudbe in z oznako »Dopolnitev ponudbe«.
Veljavnost ponudbe mora biti najmanj devetdeset dni.
Ponudba je popolna:
– če jo poda ponudnik, ki izpolnjuje razpisane pogoje,
– če je podana za razpisano krajevno območje izvajanja storitev,
– če je popolna glede na besedilo javnega razpisa.
11. Pogoji, ki jih morajo kandidati izpolnjevati, in dokazila o njihovem izpolnjevanju
Javno službo Pomoč družini na domu v Občini Dornava lahko izvaja koncesionar, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
– da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali, da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija,
– da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve,
– da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve,
– da izkazuje finančno in poslovno sposobnost.
Pogoji in dokazila za izpolnjevanje pogojev so določeni v razpisni dokumentaciji. Ponudnik mora izjave predložiti na predpisanih obrazcih brez dodatnih pogojev: pripisi in dodatni pogoji prijavitelja se ne upoštevajo.
12. Pogoji za predložitev skupne vloge: pogoji za predložitev skupne vloge so določeni v razpisni dokumentaciji.
13. Merila za izbiro najugodnejšega kandidata: za izbiro najugodnejše ponudbe bo uporabljeno merilo ekonomsko najugodnejše ponudbe.
14. Naslov, prostor, datum in ura odpiranja prijav: vse prispele prijave se bodo odpirale na javnem odpiranju, ki bo potekalo dne 4. 9. 2013 na sedežu Občine Dornava, Dornava 135/a, 2252 Dornava, v prostorih sejne sobe Občine Dornava ob 13.30.
15. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa: kandidati bodo obveščeni o izidu javnega razpisa z izdajo upravne odločbe o podelitvi koncesije, ki jo bo izdal pristojni organ občine v roku 30 dni od odpiranja ponudb.
16. Pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo
Vse dodatne informacije lahko zainteresirani ponudniki dobijo pri kontaktni osebi Nataliji Marin, tel. 02/754-01-10, e-pošta: natalija@dornava.si, v času uradnih ur občinske uprave Občine Dornava.
Vsa vprašanja morajo zainteresirani ponudniki posredovati po e-pošti na naslov: natalija@dornava.si.
Koncedent bo vse odgovore na zastavljena vprašanja objavil na uradni strani Občine Dornava: www.dornava.si v Katalogu informacij javnega značaja Občine Dornava pod rubriko: “Objave in razpisna dokumentacija v skladu s predpisi, ki urejajo javne razpise/naročila”.
17. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije
Naročnik (koncedent) si pridružuje pravico, da najkasneje štiri dni pred potekom roka za oddajo prijave spremeni in dopolni razpisno dokumentacijo. Sprememba bo v obliki “dopolnila” objavljena na uradni strani Občine Dornava: www.dornava.si v Katalogu informacij javnega značaja pod rubriko: “Objave in razpisna dokumentacija v skladu s predpisi, ki urejajo javne razpise/naročila”. Naročnik (koncedent) bo v tem primeru po potrebi podaljšal rok za oddajo prijave, da bo ponudnikom omogočil upoštevanje dopolnitev oziroma sprememb razpisne dokumentacije. Z odložitvijo roka za prijavo se pravice in obveznosti naročnika (koncedenta) in ponudnikov vežejo na nove roke, ki posledično izhajajo iz podaljšanega roka za oddajo prijav.
18. Program opravljanja dejavnosti javne službe: ponudnik mora k prijavi predložiti podroben program dela izvajanja storitve, ki je predmet javnega razpisa.
19. Sklenitev pogodbe o koncesiji: izbrani ponudnik bo dolžan skleniti pogodbo o koncesiji za opravljanje javne službe v roku 15 dni po dokončnosti upravne odločbe o izbiri koncesionarja.
Občina Dornava