Št. 403-2013/20-1217 Ob-4272/13
, Stran 3136
Št. 403-2013/20-1217 Ob-4272/13
Na podlagi Odloka o proračunu Občine Ljutomer za leto 2013 (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 1/2013) ter Pravilnika za dodeljevanje spodbud za razvoj malega gospodarstva in podjetništva v Občini Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 5/2013), objavlja Občina Ljutomer
javni razpis
za dodeljevanje spodbud za razvoj malega gospodarstva in podjetništva v Občini Ljutomer za leto 2013
1. Predmet javnega razpisa
1.1 Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva in podjetništva na območju Občine Ljutomer v letu 2013.
1.2 Namen razpisa:
– spodbujanje gospodarskega razvoja s krepitvijo malega gospodarstva in podjetniške iniciative na območju Občine Ljutomer,
– spodbujanje zaposlovanja, zniževanje socialnih transferjev, krepitev gospodarske osnove in zniževanje brezposelnosti,
– vključevanje mladih v podjetništvo in njihovo povezovanje z lokalnim okoljem.
2. Višina sredstev
Višina sredstev javnega razpisa je 20.000 EUR.
V proračunu Občine Ljutomer so za navedeni predmet javnega razpisa zagotovljena sredstva na proračunski postavki 140203, Spodbujanje razvoja gospodarstva v občini, v višini 20.000 EUR.
Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, je odvisna od rezultatov ocenjevanja vseh prejetih popolnih vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev.
3. Upravičenci
Upravičenci po tem razpisu so nove mikrogospodarske družbe, registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1) ter samostojni podjetniki (s. p.), ki imajo sedež v Občini Ljutomer in opravljajo dejavnost na območju Občine Ljutomer.
Na razpisu lahko kandidirajo mikrodružbe in samostojni podjetniki, ki so bili ustanovljeni oziroma registrirani pred manj kot tremi leti od datuma objave javnega razpisa in izpolnjujejo naslednje pogoje:
– povprečno število delavcev v tekočem poslovnem letu ne presega deset,
– čisti prihodki od prodaje v preteklem koledarskem letu ne presegajo 1.000.000 EUR,
– prosilec je ustanovitelj, soustanovitelj ali lastnik družbe prvič ali se je prvič registriral kot samostojni podjetnik.
4. Splošna določila za kandidiranje na razpisana sredstva
Splošna določila opredeljena v tem razpisu so:
– minimalni znesek investicije za prijavo na ta razpis mora biti v višini 1.500 EUR,
– prosilci spodbud morajo imeti na dan pred objavo razpisa poravnane zapadle obveznosti do občine in občinskih javnih podjetij ter poravnane vse zapadle davke in ostale zakonske obveznosti,
– za sredstva lahko kandidirajo družbe in samostojni podjetniki začetniki, ki so ustanovljeni oziroma ustrezno registrirani vsaj 30 dni pred objavo razpisa,
– upravičenec lahko kandidira samo za izvedbo naložbe, upravičene po tem razpisu, katero lahko izvede v celoti in v skladu z veljavnimi predpisi,
– naložba, za katero se dodeli pomoč, se mora uporabljati ali ostati v lasti upravičenca vsaj 3 leti od dokončanja naložbe,
– sredstva se dodeli na podlagi vloge, opredeljene z javnim razpisom. Naložba, za katero se dodelijo sredstva, se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev,
– upravičenec, ki pridobi sredstva na podlagi tega razpisa, mora voditi predpisano dokumentacijo, določeno s tem javnim razpisom in sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev, ter jo hraniti vsaj še 3 leta po izvedenem izplačilu.
Do prejema sredstev po tem razpisu niso upravičeni vlagatelji:
– ki so v so v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji oziroma so podjetja v težavah v skladu s Smernicami Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (UL C 244 z dne 1. 10. 2004, str. 2) in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (Uradni list RS, št. 44/07 – uradno prečiščeno besedilo in 51/11).
Za podjetje se šteje, da je v težavah:
– v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala,
– v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih.
Mala, mikro in srednja podjetja, ki delujejo manj kot 3 leta od registracije, se ne štejejo kot podjetja v težavah v smislu Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah, razen če izpolnjujejo merila za stečajni postopek po predpisih, ki urejajo finančno poslovanje podjetij,
– ki nimajo poravnanih vseh zapadlih obveznosti,
– ki opravljajo glavno dejavnost razvrščeno v naslednja področja, oddelke, skupine in razrede, skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07, 17/08):
– področje A – Kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo,
– oddelek 05 – Pridobivanje premoga,
– področje G – Trgovina; vzdrževanje in popravila motornih vozil,
– oddelek 56 – Oskrba z jedmi in pijačami.
Pomoč ne sme biti:
– namenjena izvozu oziroma z izvozom povezanim dejavnostim v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo,
– pogojena s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega,
– dodeljena podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, za namen nabave vozil za cestni prevoz tovora.
5. Predmet spodbude
5.1 Predmet spodbude: sofinanciranje začetnih investicij, investicij v razširjanje in investiranje v razvoj.
V letu 2013 bodo sredstva v okviru registrirane dejavnosti upravičenca namenjena za:
1. Gradnjo objektov oziroma poslovnih prostorov,
2. Nakup objektov oziroma poslovnih prostorov (novih ali starih),
3. Ureditev elektro in strojnih inštalacij v skladu s predpisi,
4. Izvedbo inštalacij za prenos podatkov,
5. Nakup novih strojev in naprav,
6. Nakup računalniška oprema,
7. Nakup programske opreme.
5.2 Vrsta finančne spodbude:
– dotacije.
5.3 Pogoji:
– naložba se mora izvesti na območju Občine Ljutomer in se ohraniti vsaj 3 leti po njenem zaključku;
– za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroški gradnje in/ali nakupa objekta, stroji in oprema);
– za naložbo se šteje tudi investicija v neopredmetena sredstva kot je nakup programske opreme;
– naložba mora predstavljati začetno investicijo ali investicijo za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata v smislu bistvenih sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa v predelovalni, storitveni ali raziskovalno-razvojni dejavnosti;
– v primeru, da predlagatelj želi uveljavljati stroške, ki dejansko še niso nastali, mora predložiti veljavne predračune ali ustrezne pogodbe na podlagi katerih bo izvedeno naročilo.
5.4 Upravičeni stroški so:
– stroške gradnje ali nakupa objekta,
– strošek nakupa strojev in naprav,
– nakup računalniške opreme,
– strošek programske opreme.
5.5 Višina sofinanciranja:
Do 100% investicije.
DDV ni upravičeni strošek.
5.6 Realizacija projekta:
– upravičeni so stroški, ki nastanejo v zvezi z investicijo v tem koledarskem letu.
5.7 Omejitve:
– prijavitelj lahko v okviru te spodbude predloži največ 1 vlogo.
5.8 Dokazila:
– dokumentacija, ki dokazuje posamezno investicijo (gradbeno dovoljenje, kupoprodajne pogodbe, specifikacije nabavljenih investicijskih sredstev …),
– računi in dokazila o plačilu računov,
– v primeru, da investicija še ni bila izvedena, je potrebno predložiti veljavne predračune oziroma ustrezne pogodbe.
5.9 Kriteriji za dodeljevanje spodbud:
Vloge se ocenijo v skladu s kriteriji za dodeljevanje spodbud iz 5. člena Pravilnika za dodeljevanje spodbud za razvoj malega gospodarstva in podjetništva v Občini Ljutomer.
Kolikor dosežeta dve ali več vlog enako število točk se jih razvrsti glede na čas oddaje vloge.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Višina spodbude = Vrednost točke × št. točk × k. d. A × k. d. B × k. d. C
Vrednost točke se določi na podlagi razpoložljivih sredstev in števila zbranih točk vlagateljev, ki so po vseh kriterijih upravičeni do spodbude.
6. Potrebna dokumentacija
Vloga mora biti izpolnjena in podana na ustreznem prijavnem obrazcu, vsebovati mora vse v obrazcu zahtevane podatke in priloge, ki so del razpisne dokumentacije. Vloga mora biti na ustreznih mestih podpisana in žigosana.
Razpisna dokumentacija, ki obsega besedilo javnega razpisa, vlogo za ukrep javnega razpisa, izjavo, vzorec pogodbe in pravilnik, je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa v sprejemni pisarni Občine Ljutomer ter na spletni strani Občine Ljutomer – http://obcinaljutomer.si/.
Dokazila, ki jih mora prosilec priložiti v okviru ukrepa, so opredeljena na vlogi.
Vsi prosilci morajo v okviru javnega razpisa priložiti izjavo o točnosti navedenih podatkov ter, da za iste upravičene stroške niso pridobili ali da so v postopku pridobivanja dodatnih sredstev, iz kateregakoli drugega javnega vira.
Dokazila priložena v okviru prijave na javni razpis se predlagateljem vloge ne vračajo.
7. Rok in način dostave vlog
Prosilci oddajo vlogo na predpisanem razpisnem obrazcu skupaj s predpisano dokumentacijo v sprejemni pisarni Občine Ljutomer ali jih pošljejo po pošti na naslov: Občina Ljutomer, Vrazova ulica 1, 9240 Ljutomer.
Rok oddaje vlog je 5. 12. 2013 (ta dan morajo biti najpozneje do 12 ure oddane v vložišču Občine Ljutomer, Vrazova ulica 1, Ljutomer, pisarna št. 108).
Vloga mora biti speta in oddana v zaprti ovojnici ter ustrezno označena. Na prednji strani ovojnice mora biti izpisano: »Ne odpiraj – Javni razpis – Gospodarstvo 2013«.
Na hrbtni strani ovojnice (oziroma v levem zgornjem kotu na prednji strani) morajo biti navedeni podatki o vlagatelju: ime in priimek ter naslov (če gre za fizično osebo) oziroma naziv in naslov družbe (če gre za pravno osebo).
Nepravilno oziroma nepopolno označene ovojnice bodo s sklepom zavržene.
8. Obravnava vlog
Pregled in ocenjevanje prispelih vlog bo izvedla Komisija za ocenjevanje prispelih vlog in pripravo predloga dodelitve spodbud za razvoj malega gospodarstva in podjetništva v Občini Ljutomer (v nadaljevanju: Komisija), ki jo je imenovala županja.
Komisija bo obravnavala le pravočasne in pravilno označene vloge.
Odpiranje vlog bo izvedeno v roku treh delovnih dni od roka za oddajo vlog. Odpiranje vlog ni javno.
Vloge, ki jih ne bo vložila upravičena oseba ali vloge, ki ne bodo pravočasne (oddane po 5. 12. 2013), bodo s sklepom zavržene.
Komisija bo opravila pregled prispelih vlog in jih ocenila na podlagi pogojev in meril, ki so navedeni v javnem razpisu. Prijavitelji, katerih vloge na razpis ne bodo popolne, bodo s strani Komisije v roku treh delovnih dni od dneva odpiranja vlog pozvani, naj vloge dopolnijo. Rok za dopolnitev vloge ne sme biti daljši od 5 dni. Nepopolne prijave, ki jih prosilci do naknadnega roka ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene, neustrezno dopolnjene pa zavrnjene.
Pred ocenjevanjem vlog bo Komisija preverila, če je prijava v skladu s splošnimi določili in pogoji tega javnega razpisa. V primeru, da prijava ne bo ustrezala splošnim pogojem in določilom, vloga ne bo dana v ocenjevanje in bo s sklepom zavrnjena.
Komisija bo pripravila predlog višine sofinanciranja projektov vlagateljev, ki bodo podlaga za izdajo sklepa o dodelitvi sredstev. Sklepe bo izdal organ pristojen za odločanje na prvi stopnji.
Pritožbo na sklep izdano v okviru tega razpisa lahko prejemnik sklepa poda na županjo Občine Ljutomer.
Občina bo s prejemniki sredstev sklenila pogodbe, v katerih bodo navedeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev. Če se prejemnik pozitivne odločbe v roku 3 dni ne odzove na poziv za podpis pogodbe, se šteje, da je odstopil od zahteve za pridobitev sredstev tega razpisa.
9. Dodatne informacije
Vse dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom dobijo zainteresirani na Občini Ljutomer, kontaktna oseba Branko Novak – tel. 02/584-90-44, elektronski naslov – obcina.ljutomer@ljutomer.si.
Občina Ljutomer