Št. 478-36/2012-5 Ob-4234/13
, Stran 3163
Št. 478-36/2012-5 Ob-4234/13
Na podlagi Zakona stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13) ter 6. in 89. člena Statuta Občine Semič (Uradni list RS, št. 57/10 – UPB) Občina Semič, ki jo zastopa županja Polona Kambič, objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo nezazidanih stavbnih zemljišč v Črmošnjicah
1. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Semič, Štefanov trg 9, 8333 Semič.
2. Opis predmeta prodaje
Prodajajo se nezazidana stavbna zemljišča v Črmošnjicah, in sicer:
1. parc. št. 1701/5 – v izmeri 1.266 m2 (ID znak 1521-1701/5-0), k.o. 1521-Črmošnjice
2. parc. št. 1701/6 – v izmeri 1.248 m2 (ID znak 1521-1701/6-0), k.o. 1521-Črmošnjice.
Parceli se prodajata vsaka posebej.
Nepremičnine so proste vseh bremen.
Prodajalec je dolžan plačati stroške notarske overitve kupoprodajne pogodbe, vse ostale stroške (stroške prenosa lastninske pravice itd.) plača kupec.
3. Izhodiščna cena
Nepremičnine se prodajajo po ceni, ki je določena na podlagi Cenitvenega poročila o vrednosti stavbnega zemljišča, ki ga je pripravil sodni izvedenec za gradbeništvo, Alojzij Novak, dne 10. 10. 2013, in znaša za
1. parc. št. 1701/5 – v izmeri 1.266 m2 (ID znak 1521-1701/5-0), k.o. 1521-Črmošnjice, 10,25 EUR/m2, oziroma 12.976,50 EUR za celotno zemljišče brez DDV in 15.831,33 EUR z DDV,
2. parc. št. 1701/6 – v izmeri 1.248 m2 (ID znak 1521-1701/6-0), k.o. 1521-Črmošnjice, 10,25 EUR/m2, oziroma 12.792,00 EUR za celotno zemljišče brez DDV in 15.606,24 EUR z DDV.
Na izklicno ceno se plača 22% DDV, ki ga poravna kupec na podlagi izdanega računa.
Interesenti si lahko ogledajo navedene nepremičnine na lokaciji sami.
4. Vrsta pravnega posla:
4.1. Prodajna pogodba bo sklenjena v obliki zasebne listine.
4.2. Nepremičnine se prodajo po načelu videno–kupljeno in kupec nima pravice uveljavljati na nepremičnini kasnejših reklamacij. Kupec kupuje nepremičnine v stanju, kakršno je in ne more uveljavljati večjih pravic.
4.3. Izbrani ponudnik bo moral skleniti prodajno pogodbo v roku 15 dni po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika. Če najugodnejši ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, se najugodnejšemu ponudniku lahko podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot 15 dni ali pa zadrži njegovo varščino. Če najugodnejši ponudnik tudi v podaljšanem roku ne podpiše pogodbe, se bo štelo, da je od nakupa odstopil in ima Občina Semič pravico zadržati vplačano varščino, prav tako pa si prodajalec pridružuje pravico povabiti k podpisu pogodbe drugega najugodnejšega ponudnika.
4.4. Po plačilu celotne kupnine se bo kupcu nepremičnina izročila v last in posest s pravico vpisa lastninske pravice na kupljeni nepremičnini v zemljiški knjigi v skladu z določili prodajne pogodbe.
5. Način in rok plačila kupnine
Uspešni ponudnik (kupec) je dolžan kupnino poravnati v enkratnem znesku v roku 8 dni od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe, na podlagi izdanega računa s strani prodajalca, v enkratnem znesku. Plačana varščina se uspešnemu ponudniku oziroma kupcu všteje v kupnino v kupoprodajni pogodbi. Vplačana varščina se ne obrestuje.
Plačilo kupnine v roku je bistvena sestavina pravnega posla. Kupoprodajna pogodba je avtomatično razdrta, če kupec kupnine ne plača v navedenem roku. Občina Semič ima v tem primeru pravico obdržati varščino, ki jo je uspešni ponudnik plačal v postopku javnega zbiranja ponudb.
6. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb
6.1 Zavezujoča ponudba mora vsebovati:
1. podatke o ponudniku (ime, priimek oziroma firma, naslov oziroma sedež, EMŠO oziroma matično številko, davčno številko, številko transakcijskega računa, naziv in naslov banke za vračilo varščine);
2. navedbo nepremičnine, na katero se ponudba nanaša;
3. ponujeno ceno, ki ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne cene nepremičnine;
4. priloge iz točke 6.4 pogojev za udeležbo na javnem zbiranju ponudb.
6.2 Ponudniki morajo oddati popolno ponudbo z vsemi prilogami najkasneje do torka, 10. 12. 2013, do 9. ure. V primeru, da ponudba ne bo oddana v skladu z določili tega razpisa, je pristojna komisija ne bo upoštevala.
6.3. Ponudniki morajo oddati ponudbo priporočeno po pošti ali jo oddati v sprejemni pisarni Občine Semič, v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj – Javno zbiranje ponudb – Črmošnjice«, na naslov Občina Semič, Štefanov trg 9, 8333 Semič.
6.4. ponudniki morajo ponudbi priložiti:
1. kopijo osebnega dokumenta (fizična oseba),
2. izpis iz poslovnega registra Slovenije (samostojni podjetniki posamezniki) ne starejši od 3 mesecev,
3. izpisek iz sodnega registra (pravne osebe) ne starejši od 3 mesecev,
4. pooblastilo za zastopanje v postopku javnega zbiranja ponudb, v primeru da ponudnika zastopa pooblaščenec (original),
5. potrdilo o plačani varščini,
6. pisno izjavo o sprejemanju pogojev javnega zbiranja ponudb,
7. izjavo o vezanosti na dano ponudbo do 31. 1. 2014.
6.5. Pred obravnavo prispelih ponudb komisija preveri, ali so bile ponudbe pravočasne in popolne. Ponudba, ki bo prispela po razpisnem roku (nepravočasna ponudba) ali pravočasne vendar nepopolne ponudbe, komisija izloči iz postopka in o tem obvesti ponudnika. Ne glede na navedeno v prejšnjem stavku lahko ponudnik, ki je oddal ponudbo, ki vsebuje vse sestavine ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb.
6.6 Vsi stroški, vezani na pripravo ponudbe, bremenijo ponudnika.
7. Varščina
7.1. Interesenti, ki želijo sodelovati na javnem razpisu, morajo do izteka roka za oddajo ponudb vplačati varščino v višini 10% izhodiščne cene (z DDV). Varščina znaša 10% od izhodiščne cene (z DDV) in jo je potrebno vplačati na TRR Občine Semič, št. 01309-0100015998, odprtega pri Banki Slovenije, skupaj z navedbo »Varščina za javno zbiranje ponudb – Črmošnjice«.
7.2. Vplačana varščina se izbranemu ponudniku šteje v kupnino, neuspelim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 8 dni od dneva odpiranja ponudb in sicer v vplačanem znesku. Kolikor ponudnik, ki je uspel na razpisu ne sklene prodajne pogodbe, odstopi od nakupa ali ne plača kupnine, organizator javnega razpisa obdrži plačano varščino.
7.3 Vplačilo varščine pred začetkom odpiranja ponudb je pogoj za upoštevanje ponudbe, zato je potrdilo o plačilu varščine obvezna priloga k prijavi na razpis.
8. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika
8.1. Postopek javnega zbiranja ponudb vodi komisija, ki jo imenuje županja.
8.2 Komisija bo javno odpirala prispele ponudbe v torek, 10. 12. 2013, ob 9.30, v prostorih Občine Semič.
8.3. Prepozne ponudbe in ponudbe, ki ne bodo vsebovale vseh ponudbenih elementov, komisija izloči iz postopka.
8.4 Nepremičnina bo prodana ponudniku, za katerega bo imenovana komisija ugotovila, da je podal najugodnejšo ponudbo. Edino merilo za izbor najugodnejše ponudbe je višina ponujene kupnine. Najugodnejši ponudnik je tisti, ki v ponudbi ponudi najvišjo ceno za posamezno nepremičnino.
8.5 Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh od izbire najugodnejšega ponudnika. Občina Semič lahko do sklenitve pravnega posla (podpisa pogodbe), brez odškodninske odgovornosti, prekine oziroma ustavi postopek razpolaganja s stvarnim premoženjem, ne da bi za to navedla razloge, pri čemer se ponudnikom povrne vplačana kavcija brez obresti in povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. O morebitni ustavitvi postopka bodo ponudniki pisno obveščeni.
8.6. V primeru, da bo prispelo več najugodnejših ponudb, bo pristojna komisija takoj po zaključenem postopku javnega odpiranja ponudb, z vsemi zainteresiranimi ponudniki opravila še pogajanja v smislu pravil javne dražbe, in sicer ne glede na to ali so prisotni vsi ponudniki oziroma njihovi pooblaščenci ali zakoniti zastopniki.
Šteje se, da je najvišja ponujena cena v postopku javnega zbiranja ponudb tudi izklicna cena v postopku javne dražbe, in da ponudnik, ki je ponudil najvišjo ceno, sprejema tudi izklicno ceno v postopku javne dražbe.
Najnižji znesek višanja izklicne cene v javni dražbi bo 100,00 EUR.
Javna dražba za nepremičnino je končana, ko voditelj dražbe trikrat neuspešno ponovi isto najvišjo ponudbo.
Ugovore proti postopku izbire najugodnejšega ponudnika je mogoče podati dokler ni končan zapisnik o poteku javnega odpiranja ponudb.
9. Ogled nepremičnin in informacije: vse dodatne informacije o pogojih javnega razpisa in natančnejše podatke o nepremičnini lahko interesenti dobijo v času uradnih ur osebno, na tel. 07/35-65-366 (kontaktna oseba: Tatjana Malnarič) ali preko elektronske pošte: tatjana.malnaric@semic.si. Ponudniki si pred podajo ponudbe lahko samostojno ogledajo predmet prodaje.
10. Objava: javno zbiranje ponudb se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Semič: www.semic.si.
Občina Semič