Št. 5440-21/2013 Ob-4505/13
, Stran 3332
Št. 5440-21/2013 Ob-4505/13
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, nadaljnjem besedilu: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB4, 89/07 – Odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 17/13 Odl. US, 21/13 – ZVRS-G in 47/13), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2, 81/13 Odl. US), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 (14/13 – popr.) in 110/11 – ZDIU12), Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13), Proračuna Republike Slovenije za leto 2014 (Uradni list RS, št. 104/12), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10, 79/10 in 4/13), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007, Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, št. 97/01 – ZSDP, 27/02 Odl. US, 110/02 – ZGO-1, 15/2003 – ZOPA) in sklepa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, v vlogi organa upravljanja, o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, št OP RČV 3/2/009-0-MIZŠ, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis
za izbor operacij »Razvoj kadrov v športu«
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve 3.2: Izboljšanje usposobljenosti posameznika za delo in življenje v družbi temelječi na znanju.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje razvoja kadrov v športu. Javni razpis je razdeljen v tri vsebinske sklope, ki se smiselno medsebojno povezujejo in omogočajo sinergije med razvojem kadrov, njihovo kariero ter znanstveno-raziskovalnim delom.
Vsebina javnega razpisa je bila prepoznana kot ena izmed prioritetnih nalog v Nacionalnem programu športa, kjer se posebna pozornost namenja povečanju kakovosti in konkurenčnosti strokovnega kadra z vzpostavitvijo odgovornosti posameznikov pri delu v športu ter s tem povečanju njihovih kompetenc. Po drugi strani pa je pomembnost vsebine razvidna tudi v Smernicah EU o dualni karieri vrhunskih športnikov, za katere je pomembno, da po zaključku aktivne športne kariere pridobijo formalno izobrazbo ali usposobljenost, in na ta način svoja znanja uporabljajo pri nadaljnjem delu v športu.
Namen javnega razpisa je dvigniti nivo usposobljenosti za doseganje večje zaposljivosti in mobilnosti na trgu dela ter povečati strokovni razvoj delavcev na področju športa in s športom povezanimi dejavnostmi.
Cilj javnega razpisa je doseči sinergije med razvojem mlajšega vrhunskega kadra na področju športa in uveljavljenih strokovnjakov (trenerjev), spodbuditi razvoj dvojne kariere vrhunskih športnikov in njihov bolj usmerjen in »mehak« prehod iz vrhunske tekmovalne kariere v kariero športnih strokovnjakov pri nadaljnjem razvoju športa v Sloveniji ter povezati znanstveno-raziskovalno delo na področju športa s strokovnim delom vrhunskih trenerjev v praksi in tako omogočiti neposreden prenos spoznanj in novega znanja v njihovo neposredno delo, kakor tudi rast in razvoj kadrov, ki delajo z mlajšimi starostnimi kategorijami.
Cilj javnega razpisa bo prijavitelj lahko dosegel le s prijavo vseh treh vsebinskih sklopov, ki so:
– Sklop A
– Vsebinski sklop je namenjen rasti znanja na področju športa in neposredni vključenosti novih znanstveno-raziskovalnih spoznanj v prakso.
– Ciljna skupina so posamezniki, ki so vključeni v podiplomski študij na področju kineziologije ali drugih interdisciplinarnih ved, povezanih z razvojem športnega rezultata (medicina, psihologija …). Posamezniki, ki bodo vključeni v projekt, bodo neposredno sodelovali pri koordinaciji in izvedbi merilnih postopkov, analiziranju pridobljenih podatkov, interpretaciji spoznanj in svetovanju športnikom in trenerjem pri nadaljnjem treningu.
– Z namenom doseganja cilja projekta se bo moral prijavitelj povezovati z javnimi znanstveno-raziskovalnimi inštitucijami v Sloveniji ter tudi drugimi ponudniki meritev na področju Slovenije.
– V okviru tega sklopa bodo predvidoma izbrani 3 posamezniki, ki bodo vključeni v projekt, skladno z zgoraj navedeno vsebino.
– Sklop B
– Vsebinski sklop je namenjen vrhunskim športnikom po zaključku športne kariere, ki bodo morali v obdobju trajanja projekta pridobiti ustrezno izobrazbo za delo v športu ali ustrezno usposobljenost na najvišji ravni, v skladu z Zakonom o športu. Vrhunski športniki, vključeni v projekt, bodo sodelovali tudi v aktivnostih, namenjenih spodbujanju zdravega načina življenja s športom.
– Z namenom doseganja cilja projekta se bo moral prijavitelj povezovati s tistimi nacionalnimi panožnimi športnimi zvezami, iz katerih prihajajo vrhunski športniki, ki jih prijavlja v okviru projekta.
– V okviru tega sklopa bodo predvidoma izbrani 4 posamezniki, ki bodo vključeni v izobraževanje ali usposabljanje z namenom doseganja večje zaposljivosti in mobilnosti na trgu dela.
– Sklop C
– Vsebinski sklop je namenjen vrhunskim trenerjem, ki bodo v prvi polovici trajanja projekta vključeni v usmerjeno visoko-kakovostno interdisciplinarno strokovno usposabljanje (Fakulteta za šport, Inštitut za šport, Znanstveno-raziskovalno središče v Kopru, Olimpijski komite Slovenije, tuji strokovnjaki idr.). Usposabljanje bo organizirano v obliki 8-tih modulov, ki jih potrdi Olimpijski komite Slovenije. V drugi polovici pa bodo pridobljena strokovna znanja prenašali na trenerje, vključene v projekt Nacionalnih panožnih športnih šol. Zaradi zagotavljanja uspešnega pridobivanja interdisciplinarnega znanja in njegovega prenašanja na trenerje je skozi celotno obdobje projekta pomembno tudi pridobivanje izkušenj skozi delo osebnih trenerjev športnikov, trenerjev klubov in reprezentanc.
– Z namenom doseganja cilja projekta se bo moral prijavitelj povezovati s tistimi nacionalnimi panožnimi športnimi zvezami, iz katerih prihajajo vrhunski trenerji, ki jih prijavlja v okviru projekta (konzorcijski partnerji).
– Vsebinski sklop je razdeljen na tri podsklope: C1 – individualni športi, C2 – kolektivni športi in C3 – miselni športi.
– V okviru tega sklopa bo skupaj izbranih predvidoma 19 posameznikov in sicer iz vsake prijavljene panoge po eden, od tega največ 2 trenerja za športnike invalide. V podsklopu C1 bo izbranih predvidoma 13 posameznikov, v podsklopu C2 predvidoma 5 posameznikov in podsklopu C3 predvidoma 1 posameznik. Izbrani posamezniki bodo kot uveljavljeni strokovnjaki (trenerji) bistveno prispevali k prenosu znanj in kompetenc na mlajši vrhunski kader na področju športa.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Prijavitelj
Za sofinanciranje lahko kandidirajo:
– javni in zasebni zavodi, registrirani po Zakonu o zavodih,
– društva in njihova združenja, registrirana po Zakonu o društvih,
– univerze in samostojni visokošolski zavodi, vpisani v Razvid visokošolskih zavodov,
– ustanove, registrirane po Zakonu o ustanovah.
Na javni razpis se lahko prijavi organizacija, ki v imenu konzorcija partnerjev prijavi projekt. Konzorcij svojo namero za pripravo, prijavo in izvedbo projekta opredeli s podpisom konzorcijske pogodbe, ki je priložena k razpisni dokumentaciji. V imenu konzorcija se na javni razpis prijavi organizacija (poslovodeči konzorcijski partner), ki je v imenu konzorcija podpisnik pogodbe in je odgovoren za izvedbo projekta ter poročanje o izvajanju projekta v skladu s pogodbo. Posamezni konzorcijski partnerji se lahko prijavijo le v okviru enega konzorcija.
3.2 Osnovni pogoji
Iz prijavne dokumentacije mora biti razvidno, da je prijavitelj in morebitni aktivni partnerji:
– registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu,
– ima dovoljenje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa,
– je izpolnjeval obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež ali je registriran,
– ima poravnane davke, prispevke in druge zapadle obveznosti do Republike Slovenije,
– da ni za isti namen in iste stroške sofinanciran iz drugih sredstev,
– je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik,
– je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt,
– ni v stečaju, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v katerikoli podobni okoliščini,
– ni v postopku za objavo stečaja, naloga za prisilno poravnavo ali likvidacijo,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ (Uradni list RS, št. 95/04 – UPB1, 37/05 Odl. US, 17/06 Odl. US, 55/08 – KZ-1(66/08 – popr.), 89/08 Odl. US, 5/09 Odl. US) in v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ-1 (Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2, 63/13 Odl. US).
3.3 Ostali pogoji
Iz prijavne dokumentacije mora biti razvidno naslednje:
– Prijava pokriva vsa razpisana področja in obsega vse aktivnosti, ki so predmet vseh treh vsebinskih sklopov.
– Za vsebinski sklop A:
– Vključenost posameznika v podiplomski študij (doktorski ali magistrski) na področju kineziologije ali drugih interdisciplinarnih ved, povezanih z razvojem športnega rezultata (medicina, psihologija ipd.)
– Dosedanje delo posameznika na področju razvoja športnega rezultata v praksi.
– Za vsebinski sklop B:
– Športnik je imel ob zaključku kariere priznan status »športnika svetovnega razreda« skladno z merili OKS-ZŠZ.
– Športnik je v svoji karieri dosegel medaljo na svetovnem prvenstvu ali olimpijskih igrah.
– Športnik je zaključil aktivno tekmovalno kariero.
– Za vsebinski sklop C:
– Trener ima ustrezno izobrazbo športne smeri ali najvišjo stopnjo usposobljenosti za delo v športni panogi.
– Trener še vedno opravlja trenersko delo.
– Dodaten pogoj za podsklop C1: Trener je v svoji karieri (s svojimi varovanci) dosegel medaljo na evropskem prvenstvu ali svetovnem prvenstvu ali olimpijskih igrah.
– Dodaten pogoj za podsklop C1 in C2: prijavitelj lahko prijavi samo trenerje olimpijskih športnih panog.
– Dodaten pogoj za podsklop C3: prijavitelj lahko prijavi samo trenerje, ki so velemojstri oziroma velemojstrice.
Dokazila, ki jih mora prijavitelj predložiti in na podlagi katerih se bo preverjalo, ali izpolnjuje pogoje, ter pojasnila o tem, kaj mora vloga vsebovati, da je formalno popolna, so podrobno opredeljena v Navodilih za prijavo.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu)
Vloge, za katere bo ugotovljeno, da izpolnjujejo vse formalne pogoje v skladu z določbami razpisa in razpisne dokumentacije ter pri izločitvenih merilih ne bodo izločene, bo ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij po merilih za ocenjevanje projektov, ki so navedena v nadaljevanju.
Izločitvena merila
Če je vsaj eno od izločitvenih meril ovrednoteno kot NE, komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij prijavo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje projektov.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Splošna merila za ocenjevanje projektov za vse tri vsebinske sklope
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Prijavitelj mora pri splošnih merilih za ocenjevanje projektov za vse tri vsebinske sklope doseči najmanj 20 točk.
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski sklop A
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski sklop B
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski sklop C
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski podsklop C1 (individualni športi)
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski podsklop C2 (kolektivni športi)
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Posebna merila za ocenjevanje projektov za vsebinski podsklop C3 (miselni športi)
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Vsota točk po vseh merilih iz zgornjih preglednic pomeni skupno število točk posameznega prijavitelja. Sofinancira se enega prijavitelja in sicer tistega, ki je pri točkovanju dosegel najvišje število točk.
V primeru, da bosta dva prijavitelja dosegla enako skupno število točk, bo višje uvrščen prijavitelj, ki bo dosegel večje število točk pri seštevku vseh posebnih meril za vse tri vsebinske sklope.
Vsako vlogo bosta ocenila dva člana komisije, pri čemer se bo končna ocena izračunala kot povprečje točk obeh ocenjevalcev. V primeru, da se bodo točke obeh ocenjevalcev zelo razlikovale, bo vlogo ocenil še tretji član komisije. Končna ocena se bo v tem primeru izračunala kot povprečje najbližjih dveh ocen.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Predvidena višina sredstev za javni razpis je največ do 900.000,00 EUR, in sicer:
– za proračunsko leto 2014: 540.000,00 EUR od tega:
– 459.000,00 EUR s PP 130182 – Razvoj kariere v športu – EU udeležba (85,00%) – dodatne pravice in
– 81.000,00 EUR s PP 130183 – Razvoj kariere v športu – slovenska udeležba (15,00%) – dodatne pravice,
– za proračunsko leto 2015: 360.000,00 EUR od tega:
– 306.000,00 EUR s PP 130182 – Razvoj kariere v športu – EU udeležba (85,00%) – dodatne pravice in
– 54.000,00 EUR s PP 130183 – Razvoj kariere v športu – slovenska udeležba (15,00%) – dodatne pravice.
V skladu z določili Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v enkratnem znesku v višini do 30% od vrednosti predvidenih izplačil sredstev EU in sredstev slovenske udeležbe. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa vsakokrat veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Za predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR je potrebno pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti soglasje ministra, pristojnega za finance. Soglasje se izda pod pogoji, navedenimi v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije (pogoji, ki jih mora izpolnjevati prejemnik predplačila so: pozitivno poslovanje v preteklem letu, poravnane davčne obveznosti in solventnost v preteklih treh mesecih).
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranemu prijavitelju predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev): ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. 2. 2014 do 31. 8. 2015. Obdobje upravičenosti izdatkov je od 1. 2. 2014 do 11. 9. 2015.
7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%
8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%.
9. Upravičeni stroški in način financiranja
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
– plača (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela za enega zaposlenega pri upravičencu;
– strošek na enoto (za sklop A 10,65 EUR, za sklop B 7,26 EUR ter za sklop C 10,65 EUR na uro),
– stroški za izvedbo zaključne konference,
– DDV (davek na dodano vrednost),
– posredni stroški v pavšalu (brez dokazil) v višini 15% neposrednih upravičenih stroškov.
Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v razpisni dokumentaciji in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013).
Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013).
Z izbranim prijaviteljem na javni razpis bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij ESS (PU 3.1, PU 3.2 in PU 4.2), ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
10. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
11. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013).
12. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno.
13. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji
Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
14. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
15. Zagotavljanje enakih možnosti: upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES.
16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ-UPB2, Uradni list RS, št. 51/06, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
17. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
18. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES: upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za spremljanje priloge XXIII Uredbe št. 1828/2006(ES) o izvajanju Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013.
19. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno.
20. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 6. 1. 2014 do 12. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis – Razvoj kadrov v športu«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Direktorat za šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
21. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog bo dne 8. 1. 2014, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, in ne bo javno.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v Navodilih za prijavo.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče.
22. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
23. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/okroznice/arhiv_okroznic/okroznice_razpisi_in_javna_narocila/javni_razpisi/. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov helga.kocevar@gov.si.
24. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo
Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, lahko ministrstvo odstopi od pogodbe o sofinanciranju in zahteva od upravičenca vrnitev vseh prejetih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport