Uradni list

Številka 3
Uradni list RS, št. 3/2014 z dne 10. 1. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 3/2014 z dne 10. 1. 2014

Kazalo

Št. 3331-14-0001 Ob-1001/14 , Stran 38
Št. 3331-14-0001 Ob-1001/14
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, nadaljnjem besedilu: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB4, 89/07 – Odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 17/13 Odl. US, 21/13 – ZVRS-G in 47/13), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2, 81/13 Odl. US), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 (14/13 – popr.) in 110/11 – ZDIU12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 /ZIPRS1314/ (Uradni list RS, št. 104/12, 46/13, 56/13 – ZŠtip-1, 61/13 in 82/13), Proračuna Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12 in 61/13 – Rb2013 (62/13 – popr.)), Proračuna Republike Slovenije za leto 2014 (Uradni list RS, št. 104/12), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10, 79/10 in 4/13), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007, Zakon o javnem interesu v mladinskem sektorju (Uradni list RS, št. 42/10), Nacionalnega programa za mladino 2013–2022, sklep Vlade RS z dne 6. 6. 2013 in sklepa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, v vlogi organa upravljanja, o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, z dne 16. 12. 2013, št. 3033-15/2013 – SVLR/50, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis
za izbor operacij s področij socialnih in državljanskih kompetenc mladih
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Urad RS za mladino, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo). 2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa Predmet razpisa je sofinanciranje projektov nevladnih organizacij v mladinskem sektorju namenjenih razvoju socialnih in državljanskih kompetenc posameznega aktivnega udeleženca in vsebinsko utemeljenih vsaj na enem od naslednjih področij – širjenje organizacijskih enot na lokalni ravni, vzpostavljanje lokalne mreže informiranja in usmerjanja za mlade, podpora in izvajanje nekonvencionalne politične participacije mladih, spodbujanje ali krepitev stalnih mehanizmov posvetovanj mladih, s ciljem izboljšati trenutno stanje. Financirani bodo projekti, ki jih bodo izvajali upravičenci razvrščeni v 2 sklopa: Sklop A: nacionalne mladinske organizacije, ki imajo status delovanja v javnem interesu v mladinskem sektorju, Mladinski svet Slovenije in Sklop B: organizacije v mladinskem sektorju, ki imajo status delovanja v javnem interesu in so pravne osebe zasebnega prava ali organizacije, ki so mladinski sveti lokalnih skupnosti. Financirani bodo projekti, ki so vsebinsko namenjeni: – usposabljanju mladih posameznikov v mladinskem sektorju z ustvarjanjem novih delovnih mest in – krepitvi teritorialne organiziranosti organizacij v mladinskem sektorju ali/in – krepitvi informiranja mladih ali/in – krepitvi politične participacije mladih ali/in – krepitvi mehanizmov posvetovanj mladih. Cilji javnega razpisa so: – okrepiti zaposljivost mladih v organizacijah v mladinskem sektorju z usposabljanjem lastnih strokovnih kadrov upravičenih prijaviteljev, ob hkratni – okrepitvi organizacijskih mrež organizacij v mladinskem sektorju, ki delujejo na nacionalni ravni ali delujejo v tej smeri, – vzpostavitvi lokalne mreže informiranja in usmerjanja za mlade, kjer je še ni, – izvedbi projektov nekonvencionalne politične participacije mladih, – vzpostavitvi mehanizma posvetovanj mladih, kjer ga še ni. Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete 3. – Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve 3.1. – Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja. Skladno z razvojno prioriteto je treba še posebej na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja odpreti različne poti za zagotavljanje poklicne usposobljenosti. Ena izmed teh poti je usposabljanje lastnih strokovnih kadrov, ki je tudi osnovni cilj javnega razpisa. Poleg tega ciljna skupina ne bodo le strokovni kadri, ki bodo usposobljeni, ampak tudi mladi, ki bodo skozi aktivnosti deležni kakovostnega svetovanja, informiranja in usposabljanja. S cilji prednostne usmeritve med ključne kompetence za vseživljenjsko učenje spadajo tudi socialne in državljanske kompetence. Razvojna prioriteta je vsebinsko uokvirjena tudi v mednarodnih dokumentih (Strategija vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj UNECE, prenovljena Strategija EU za trajnostni razvoj), v Resoluciji Sveta in predstavnikov vlad držav članic, ki so se srečali v okviru Sveta, o obravnavi zadev, ki se nanašajo na mlade v Evropi — izvajanje Evropskega pakta za mlade in spodbujanje dejavnega državljanstva (2005/C 292/03), v Resoluciji Sveta EU o uresničevanju skupnih ciljev na področju participacije in informiranja mladih s ciljem spodbujanja njihovega dejavnega evropskega državljanstva št. 2006/C 297/02 ter v Resoluciji Sveta in predstavnikov vlad držav članic, ki so se sestali v okviru Sveta z dne 22. maja 2008, o participaciji mladih z manj priložnostmi (2008/C 141/01). Aktivnosti so utemeljene nadalje v nacionalnih resornih razvojnih dokumentih, predvsem v Strategiji vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, v Smernicah za analizo, v Smernicah vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do univerzitetnega izobraževanja, v Resoluciji o nacionalnem programu za enake možnosti žensk in moških 2005–2013 in v Resoluciji o nacionalnem programu na področju drog 2004–2009. Resolucija o nacionalnem programu za mladino 2013–2022 (dokument je potrdil Državni zbor Republike Slovenije na 18. redni seji, 24. 10. 2013) je temeljni programski dokument, ki opredeljuje prednostne naloge in ukrepe, ki so v javnem interesu v mladinskem sektorju. Opredeljuje področja, cilje in prioritete na področju izobraževanja, zaposlovanja in podjetništva, bivanjskih razmer, zdravja in dobrega počutja, mladih in družbe ter pomena mladinskega sektorja in kulture, ustvarjalnosti, dediščine in medijev. Dokument v poglavju Mladi in družba ter pomen mladinskega sektorja navaja več podpodročij, med ostalimi: spodbujanje konvencionalne in nekonvencionalne politične participacije mladih, spodbujanje stalnih mehanizmov posvetovanj z mladimi, okrepitev informiranja in svetovanja, okrepitev materialnih in finančnih kapacitet delovanja organizacij v mladinskem sektorju, financiranja projektov razvoja področij mladinskega sektorja in spodbujanja zaposlovanja v mladinskem sektorju, zagotavljanja geografsko usklajenega razvoja idr. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje Splošne pogoje: – mora biti neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik; – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt; – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta; – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče; – zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini; – ima poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije; – ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (KZ-1, Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2, 63/13 Odl. US). Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje Posebne pogoje: – na razpis se lahko prijavi organizacija v mladinskem sektorju, ki je: – pravna oseba zasebnega prava in ima na dan objave razpisa status delovanja v javnem interesu po Zakonu o javnem interesu v mladinskem sektorju oziroma – Mladinski svet Slovenije oziroma – mladinski svet lokalne skupnosti, vpisan v register Mladinskih svetov pri URSM. Prijavitelji morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog) v skladu z Navodili za prijavo na javni razpis iz razpisne dokumentacije. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) Merila so enaka za ocenjevanje vlog prijaviteljev/potencialnih prijaviteljev v okviru sklopa A in sklopa B. Izločitveno merilo: če je eno od meril ovrednoteno kot NE, komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Merila: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Največje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 125 točk. Izbrani bodo prijavitelji, ki bodo zbrali največ točk in sicer do porabe sredstev, ločeno po sklopu A in sklopu B. Najmanjše število zbranih točk za uvrstitev na seznam sofinanciranja je 65 točk. V primeru, da bo dve ali več prijav doseglo enako število točk, se kot dodatno merilo za določitev vrstnega reda upošteva seštevek točk iz meril št. 2 »Vsebinska dodana vrednost projekta« in št. 3 »Prispevek k povečanju zaposlitvenih možnosti«. Višje bo v seznamu števila prejetih točk postavljen prijavitelj, ki bo v seštevku teh dveh meril prejel večje število točk. V primeru, da je v posameznem sklopu (A ali B) število prijav manjše, kot je na razpolago sredstev, se preostala sredstva lahko dajo na razpolago v drug sklop. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ do 800.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2014: 560.000,00 EUR od tega: – 476.000,00 EUR s PP 130180 – Kompetence mladi ESS-07-13 – dodatne pravice porabe – EU del (85,00%) in – 84.000,00 EUR s PP 130181 – Kompetence mladi ESS-07-13 – dodatne pravice porabe – slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2015: 240.000,00 EUR od tega: – 204.000,00EUR s PP 130180 – Kompetence mladi ESS-07-13 – dodatne pravice porabe – EU del (85,00%) in – 36.000,00 EUR s PP 130181 – Kompetence mladi ESS-07-13 – dodatne pravice porabe – slovenska udeležba (15,00%). Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 800.000,00 EUR, od tega je predvidena okvirna vrednost sofinanciranja po sklopih: – Sklop A: 320.000,00 EUR – Sklop B: 480.000,00 EUR. Proračunska sredstva bodo zagotovljena z dodelitvijo dodatnih pravic porabe na podlagi Sklepa Vlade RS št. 54402-2/2012/5 z dne 11. 10. 2012 in št. 4102-5/2013/3 z dne 5. 2. 2013. Številke proračunskih postavk bodo določene naknadno v skladu z Navodili za izvajanje dodatnih projektov za učinkovitejše črpanje evropskih sredstev, št. 4102-9/2013/44, z dne 21. 2. 2013, ki jih je izdalo Ministrstvo za finance. V skladu z določili Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v enkratnem znesku v višini do 30% od vrednosti predvidenih izplačil sredstev EU in sredstev slovenske udeležbe. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa vsakokrat veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva. 6. Višina zaprošenih sredstev Zaprošeni znesek posameznega prijavitelja ne glede na sklop je največ 40.000,00 EUR na projekt. 7. Vsebina in priprava vloge na javni razpis Javni razpis obsega naslednje dokumente: – Javni razpis za izbor operacij s področij socialnih in državljanskih kompetenc mladih; – Prijavnica za projekt (z vsemi obrazci); – Navodila za prijavo na javni razpis za izbor operacij; – osnutek Pogodbe o sofinanciranju s prilogami; – obrazec za oddajo prijave. Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila: 1. Prijavnico za projekt s sledečimi obrazci: – Obrazec št. 1: osnovni podatki o prijavi – Obrazec št. 2: podatki o prijavitelju – Obrazec št. 3: dispozicija projekta – Obrazec št. 4: reference prijavitelja pri izvajanju primerljivih projektov in opremljenost – Obrazec št. 5: projektna skupina – Obrazec št. 6: finančni načrt – Obrazec št. 7: izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev 2. Priloga: Poročilo o delu v letu 2012 ter sklep pristojnega organa organizacije o sprejemu poročila Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati. 8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev): Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od datuma podpisa pogodbe do 31. 12. 2014. Obdobje upravičenosti izdatkov je od datuma podpisa pogodbe do 31. 5. 2015. 9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00% Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00% 10. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 11. Delež sofinanciranja projektov Projekti bodo sofinancirani v višini do 100% upravičenih stroškov. Neupravičene stroške krije upravičenec sam. V tem javnem razpisu je v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna, možno izplačilo predplačila do višine 30% namenskih sredstev. Predplačilo bo na podlagi izstavljenega zahtevka za izplačilo predplačila izplačano po podpisu pogodbe o sofinanciranju projekta v skladu z Zakonom o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015. Predplačilo se lahko uporabi le za plačilo upravičenih stroškov projekta. Predplačilo bo predvidoma poračunano med celotnim izvajanjem projekta. Ob predložitvi prvega in vseh naslednjih zahtevkov za izplačilo, ki so pokriti z dokazili o dejansko nastalih upravičenih izdatkih, se predplačilo poračuna v enakem odstotku. Znesek predplačila se odšteje od vrednosti predloženega zahtevka za izplačilo. Predplačilo se poračuna do predložitve zadnjega zahtevka za izplačilo. 12. Upravičene dejavnosti Upravičene dejavnosti so: – usposabljanje mladih posameznikov v mladinskem sektorju na področjih socialnih in državljanskih kompetenc z namenom krepitve zaposljivosti, – zaposlitev mladih posameznikov v organizacijah v mladinskem sektorju (npr. projektni menedžerji, organizatorji, moderatorji, animatorji, koordinatorji ipd.), – upravičene so dejavnosti, ki so neposredno vezane na projekt, ki prinaša nove pristope, dodano vrednost in trajnost na področjih krepitvi teritorialne organiziranosti organizacij v mladinskem sektorju, krepitvi informiranja mladih, krepitvi politične participacije mladih, krepitvi mehanizmov posvetovanj mladih. Zaposlitev in/ali usposabljanje mladih posameznikov v mladinskem sektorju na področjih socialnih in državljanskih kompetenc z namenom krepitev zaposljivosti, mora biti zasnovano kot podpora, t.i. »ključnemu rezultatu« v mladinskem sektorju. Ključni rezultat pa lahko obsega tudi take dejavnosti, ki niso upravičene za sofinanciranje po tem razpisu, npr. ne sofinancira se snemanje filma, ampak usposabljanje mladih za režiserja, npr. ne sofinancira se vzpostavitev posvetovalnega organa temveč usposabljanje deležnikov za upravljanje procesov, ki imajo za rezultat vzpostavitev takšnega organa. Za uspešno zaključitev projekta, prijavitelj pripravi projekt z upravičenimi dejavnostmi in aktivnostmi po tem razpisu. Da bi torej prijavitelj kvalitetnejše, hitreje ali bolj učinkovito dosegel ključni rezultat, potrebuje projekt usposabljanja in/ali zaposlovanja specifičnega kadra. Aktivnosti usposabljanja in/ali zaposlovanja v mladinskem sektorju, bodo na dolgi rok povečale zaposljivost oziroma možnosti pridobitve zaposlitve v okviru upravičenca ali v kaki drugi organizaciji. Mlade osebe, ki se zaposlujejo na novo ustvarjenem delovnem mestu v okviru projekta, je treba zaposliti za polovični ali polni delovni čas. Za mlade odrasle osebe štejejo osebe, ki na dan predvidenega zaključka obdobja izvajanja projekta še spadajo v kategorijo mladi, opredeljeno z Zakonom o javnem interesu v mladinskem sektorju. Predlog projekta ne sme vključevati financiranja rednih dejavnosti prijavitelja (prepoved dvojnega financiranja). Kršitev te določbe ima za posledico izločitev prijave na javni razpis s strani strokovne komisije (izločitveno merilo). 13. Upravičeni stroški in način financiranja Upravičeni stroški so stroški dela, storitev in materiala, ki se nanašajo neposredno na dejavnosti projekta po naslednjih vrstah upravičenih stroškov: 1) stroški plač (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela: – plače z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca (II. bruto plače za osebe javnega in zasebnega prava) – v celoti ali pa v deležu dela na projektu, – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela, itn.) – v celoti ali pa v deležu dela na projektu, – nadomestila plače (npr. boleznine do 30 dni), če delodajalec nima pravice do povračila stroškov dela iz drugih virov, – ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (npr. regres za letni dopust, v primeru delnega dela na projektu v sorazmernem deležu); – dodatno pokojninsko zavarovanje (zakonsko obvezno); – stroški za preventivne zdravstvene preglede za 100% zaposlene pri projektih ESS pred prvo zaposlitvijo ali po prenehanju opravljanja določenega dela na določenem delovnem mestu za več kot 12 mesecev. 2) izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi): – povračilo stroškov službene poti za pri upravičencu zaposlene osebe: stroški nočitve, prevozi, prehrana, dnevnice; 3) kotizacija: – kotizacije (stroški izvajalca dogodka), 4) Delo po avtorski pogodbi (za zunanje izvajalce) 5) Delo po podjemni pogodbi (za zunanje izvajalce) 6) Delo preko študentskega servisa (za zunanje izvajalce) 7) Stroški oglaševalskih storitev 8) Založniške in tiskarske storitve, e-publikacije – Stroški oblikovanja, priprave na tisk, stroški tiska, dostave, intermedijske objave – Priprava segmentov e-gradiva oziroma multimedija – Priprava in vzdrževanje spletnih strani 9) Stroški za izvedbo zaključne konference 10) Stroški najema prostorov in opreme za izvajanje operacije (prepoved financiranja stroškov najema povezanih z redno dejavnostjo prijavitelja) 11) Nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov – Nakup strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s projektnimi dejavnostmi 12) Stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih (največ do 2% upravičenih stroškov na operaciji) 13) Davek na dodano vrednost (DDV) – upravičen je zgolj strošek DDV, ki ni povračljiv in nastane pri nabavi blaga in storitev 14) Posredni (operativni) stroški v pavšalnem znesku v višini 15% neposrednih upravičenih stroškov Neposredni stroški, ki predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške v okviru tega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi, – delo po podjemni pogodbi, – delo preko študentskega servisa, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – stroški oglaševalskih storitev, – kotizacija. Upravičenec bo moral za dokazovanje vseh nastalih stroškov na projektu (razen za posredne stroške) predložiti kopije računov, pogodb ali drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti, ki se neposredno nanašajo na izvedeno aktivnost, in dokazila o plačilih prikazanih stroškov. Kopije računov, pogodb ali drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti morajo biti ustrezno označene, da je kopija enaka originalu, ter žigosane in podpisane s strani odgovorne osebe. Kopije računov, pogodb ali drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti, ki jih bo upravičenec predložil skupaj s poročilom o izvajanju projekta, bo v skladu z Navodilom organa upravljanja za izvajanje kontrol po 13. členu Uredbe 1828/2006/ES pregledalo ministrstvo kot posredniško telo. Prav tako bo moral upravičenec predložiti dokazila o postopkih izbire zunanjih izvajalcev skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja javno naročanje in drugo dokumentacijo, navedeno v Navodilih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij ESS (PU 3.1, PU 3.2, PU 4.2). Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v razpisni dokumentaciji, Navodilih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij ESS (PU 3.1, PU 3.2, PU 4.2) in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij ESS (PU 3.1, PU 3.2, PU 4.2), ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis. 14. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu. 15. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). 16. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. 17. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 18. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih. 19. Zagotavljanje enakih možnosti: upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES. 20. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ. 21. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 22. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES: upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za spremljanje priloge XXIII Uredbe št. 1828/2006(ES) o izvajanju Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013. 23. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 24. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 11. 2. 2014 do 12. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zaprti ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis za izbor operacij s področij socialnih in državljanskih kompetenc mladih«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Urad RS za mladino, Masarykova 16, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v glavno pisarno Urada RS za mladino. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju. 25. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija). Odpiranje prispelih vlog bo v roku 8 dni od izteka roka za dostavo vlog v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana in ne bo javno. Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v Navodilih za prijavo na javni razpis. Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče. 26. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog. Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. 27. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/. Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji v razpisnem roku tudi brezplačno in osebno dvignejo v glavni pisarni Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Urad RS za mladino, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, med uradnimi urami. Uradne ure ministrstva, Urada RS za mladino, so vsak ponedeljek in petek od 9. do 12. ure ter v sredo od 9. do 12. ure in od 14. do 16. ure. Za dodatne informacije se obrnite na Matijo Vilfana na tel. 01/400-54-79 ali na elektronski naslov: matija.vilfan@gov.si. 28. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, lahko ministrstvo odstopi od pogodbe o sofinanciranju in zahteva od upravičenca vrnitev vseh prejetih sredstev z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti