Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/2014 z dne 21. 3. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/2014 z dne 21. 3. 2014

Kazalo

Ob-1867/14 , Stran 854
Ob-1867/14
Na podlagi 2., 22., 28. in 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12 in 47/13 – ZDU-1G) in 35. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14), Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o., Celovška cesta 160, Ljubljana (v nadaljevanju: LPP d.o.o.), objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo v najem notranjih oglasnih površin v avtobusih mestnega potniškega prometa LPP d.o.o. za namen multimedijskega oglaševanja in informiranja
1. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: LPP d.o.o., Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana. 2. Predmet oddaje v najem: predmet najema so notranje oglasne površine v avtobusih mestnega potniškega prometa za namen multimedijskega oglaševanja in informiranja, ki se izvaja preko medijev za multimedijsko oglaševanje in informiranje, skladno z Odlokom o oglaševanju Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 10/11 in 38/13). Multimedijskemu oglaševanju in informiranju so namenjene notranje oglasne površine 49 enojnih avtobusov in 113 zgibnih avtobusov. Izbrani ponudnik/najemnik bo z dnem pričetka veljavnosti pogodbe do poteka 3 mesecev po pričetku veljavnosti pogodbe notranje oglasne površine avtobusov za namen multimedijskega oglaševanja in informiranja pridobival v najem postopoma. Notranje oglasne površine avtobusov za namen multimedijskega oglaševanja in informiranja se oddajajo po načelu »polno za prazno«. Sisteme za multimedijsko oglaševanje in informiranje zagotovi najemnik in jih namesti v avtobuse LPP d.o.o., skladno z določili dokumentacije. 3. Čas trajanja najema: najemodajalec bo z najemnikom sklenil najemno pogodbo za obdobje 5 let. 4. Resnost ponudbe: obvezno je potrebno ponudbi priložiti originalno bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 7.500 EUR, ki jo LPP d.o.o. zadrži do dokončne izbire ponudnika ali unovči v primeru ponudnikovih kršitev. Bančna garancija za resnost ponudbe mora veljati 90 dni od dneva odpiranja ponudb. Izbrani najugodnejši ponudnik mora skleniti najemno pogodbo najkasneje v roku 8 dni od poziva k podpisu pogodbe. Če ponudnik umakne ali spremeni ponudbo pred zaključkom postopka izbire ali če v ponudbi navede neresnične ali zavajajoče podatke ali izjave, ali če zavrne sklenitev pogodbe v skladu z določbami navodil ponudnikom, ali ne predloži ali zavrne predložitev bianko menice za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in kritje škode na avtobusih v skladu z določbami navodil ponudnikom, LPP d.o.o. unovči bančno garancijo za resnost ponudbe. 5. Pogoji sodelovanja: a) V postopku javnega zbiranja ponudb lahko sodeluje domača ali tuja, fizična ali pravna oseba, ki je registrirana za dejavnost, ki je predmet javnega zbiranja ponudb in ima za opravljanje te dejavnosti vsa predpisana dovoljenja in izpolnjuje vse pogoje za sodelovanje, določene z dokumentacijo. b) Pisne ponudbe je treba predložiti z naslednjo vsebino, v skladu s pogoji dokumentacije in na obrazcih dokumentacije: 1. Podatki o ponudniku/podizvajalcu/soizvajalcu. 2. Obrazec ponudba, pri čemer mesečna najemnina za notranje oglasne površine na enojnem avtobusu ne sme biti nižja od 65,00 EUR brez DDV ter 81,00 EUR brez DDV za zgibni avtobus. Ponudbi se priloži pravni akt o skupni izvedbi predmeta javnega zbiranja ponudb (v primeru skupne ponudbe) in obrazec podizvajalci (v primeru ponudbe s podizvajalci). 3. Izjave ponudnika o izpolnjevanju pogojev dokumentacije, s katerimi pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja: – da ni bil pravnomočno obsojen za kazniva dejanja, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku ali za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem; – da v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež, ali predpisi države najemodajalca, nima zapadlih neplačanih obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50,00 EUR ali več; – da ima veljavno registracijo za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega zbiranja ponudb, v skladu s predpisi države članice v kateri ima registrirano dejavnost; – da je ekonomsko in finančno sposoben za multimedijsko oglaševanje in informiranje na multimedijskih zaslonih vgrajenih v vozila najemodajalca; – da v preteklih 6 mesecih pred oddajo ponudbe ni imel dospelih neporavnanih obveznosti in blokiranega katerega koli poslovnega računa; – da razpolaga z ustreznimi kadri, ki so izkušeni, strokovno usposobljeni in sposobni izvesti predmet ponudbe, da ima profesionalne in tehnične zmožnosti, opremo in druge pripomočke, da ima sposobnost upravljanja, zanesljivost ter da izpolnjuje formalne delovne in tehnične pogoje; – da bo v primeru, če bo izbran v postopku, upošteval zahteve standardov in predpisov, ki se navezujejo na predmet javnega zbiranja ponudb ter tehnične in ostale pogoje, navedene v dokumentaciji; – da se strinja z vsemi pogoji dokumentacije (opisi, določila, zahteve, idr.) javnega zbiranja ponudb; – da ni uvrščen na seznam poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11), naročniki ne smejo sodelovati; – da za čas trajanja pogodbe jamči, da bo za potrebe LPP d.o.o., oziroma Javnega holdinga Ljubljana, d.o.o. in vanj povezanih javnih podjetij ter Mestne občine Ljubljana brezplačno zagotavljal multimedijsko oglaševanje in informiranje v časovno enakomerno razporejenih intervalih med 6. in 18. uro v skupnem trajanju 60 minut dnevno na vseh avtobusih, katerih oglasne površine za multimedijsko oglaševanje in informiranje so predmet oddaje v najem; – da bo v primeru, če bo izbran v postopku za katerega oddaja ponudbo, najemodajalcu predal vsa finančna zavarovanja, ki so zahtevana v dokumentaciji; – da so podatki v predloženi ponudbi resnični in nezavajajoči; – da se strinja z opredeljenimi določili vzorca pogodbe, ki je sestavni del dokumentacije ter da jo bo, v primeru, da bo izbran za izvajanje predmeta javnega zbiranja ponudb, podpisal brez dodatnih zahtev in ugovorov. Obrazcu Izjave ponudnika o izpolnjevanju pogojev dokumentacije se priloži: – potrdilo o registraciji, ki na dan, določen za predložitev ponudb ni starejše od 2 mesecev; – potrdilo pristojnega davčnega urada, ki izkazuje, da ponudnik nima zapadlih neplačanih obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50 evrov ali več, in ki na dan, določen za predložitev ponudb ni starejše od 10 dni; – obrazec S.BON-1 ali eS.BON, ki je lahko original ali fotokopija in ne sme biti starejši od 30 dni od datuma, določenega za odpiranje ponudb; – Izjavo o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika. 4. Izjave posameznih proizvajalcev avtobusov MAN, Mercedes-Benz, Irisbus, Feniksbus in Kutsenits ali njihovih pooblaščenih zastopnikov oziroma distributerjev za Republiko Slovenijo, da se lahko oprema namenjena za multimedijsko oglaševanje in informiranje vgradi v vozila posameznega proizvajalca. 5. Seznam referenčnih izkušenj v zadnjih 3 letih s priloženimi potrdili najemodajalcev o kakovostni izvedbi s pogodbo prevzetih obveznosti. Ponudnik mora izkazati najmanj 1 referenco delujočega sistema multimedijskega oglaševanja in informiranja, upravljanega na daljavo, ki obsega vsaj 80 vozil mestnega potniškega prometa in neprekinjeno deluje minimalno 3 leta od dneva izdaje potrdila. 6. Vzorec pogodbe (parafiran in žigosan). 7. Bančna garancija za resnost ponudbe v višini 7.500 EUR v skladu z vzorcem, določenim z dokumentacijo. 8. Podpisan vzorec menične izjave za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in kritje škode na avtobusih v višini 37.000 EUR, s čimer ponudnik izkazuje, da se strinja z vzorcem menične izjave, in jo bo, v primeru izbire, predložil najemodajalcu najkasneje ob sklenitvi pogodbe. c) Merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika je najvišja skupna ponudbena cena za vse razpoložljive notranje oglasne površine, namenjene multimedijskemu oglaševanju in informiranju, ki so predmet javnega zbiranja ponudb pod pogojem, da ponujena mesečna najemnina brez DDV ne sme biti nižja od 65,00 EUR brez DDV za enojni avtobus in 81,00 EUR brez DDV za zgibni avtobus, kar je postavljeno kot pogoj. V primeru, da bosta dva ali več ponudnikov podala ponudbo za isto ceno, bo LPP d.o.o. izvedel s takšnimi (enakovrednimi) ponudniki pogajanja, v katerem bodo ponudniki lahko zvišali svojo ponudbeno ceno. V tem primeru bo izbran ponudnik, ki bo ponudil višjo ponudbeno ceno. Ponudnik je pri tem vezan na svoje prejšnje ponudbe, tako da lahko ponudi le višjo ceno, če ponudi manj ali nove ponudbe ne odda, se upošteva njegova prejšnja ponudba. 6. Način in rok plačila najemnine: najemnina se plačuje mesečno v roku 10 dni od dneva izstavitve računa. Mesečna najemnina se obračuna glede na število avtobusov, ki so najemniku oddani v najem. 7. Izbrani najemnik je skladno z veljavnim Odlokom o oglaševanju Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 10/11 in 38/13) dolžan plačati občinsko takso za oglaševanje. Podatke o najemniku bo najemodajalec sporočil pristojnemu oddelku Mestne občine Ljubljana. 8. Rok za predložitev ponudb in odpiranje ponudb: rok za oddajo ponudb je do torka, dne 8. 4. 2014 do 10. ure. Ponudniki morajo posredovati ponudbe na naslov: Javni holding Ljubljana, d.o.o., Verovškova ulica 70, Ljubljana. Ponudba mora biti oddana v zapečatenem ovitku (kuverti), na katero mora ponudnik prilepiti izpolnjen obrazec za kuverto, ki je priloga dokumentacije. Ponudbe, ki bodo prispele po tem roku, bodo neodprte vrnjene ponudnikom kot nepravočasne. Javno odpiranje ponudb bo potekalo v torek, dne 8. 4. 2014 ob 12. uri na sedežu družbe Javni holding Ljubljana, d.o.o., Verovškova ulica 70, Ljubljana, v sejni sobi v pritličju. Če je kot predstavnik na odpiranju navzoča oseba, ki ni zakoniti zastopnik ponudnika, mora predložiti pisno pooblastilo za zastopanje. Postopek javnega odpiranja ponudb vodi komisija, imenovana za izvedbo postopka javnega zbiranja ponudb s strani direktorja družbe LPP d.o.o. Vsi ponudniki bodo o izbiri pisno obveščeni. 9. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: ponudba veže ponudnika do podpisa pogodbe z izbranim ponudnikom ali do sprejema odločitve LPP d.o.o., da se postopek zaključi brez izbire najemnika, vendar najmanj 90 dni od dneva odpiranja ponudb. 10. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije: dokumentacija je dostopna na spletnem naslovu www.lpp.si. Pojasnila o vsebini dokumentacije se lahko zahtevajo po elektronski pošti na naslovu jana.nahtigal@jhl.si. Če katerikoli ponudnik zahteva v zvezi z dokumentacijo oziroma v zvezi s pripravo ponudbe kakršno koli dodatno obvestilo ali pojasnilo, mora zanj zaprositi pravočasno oziroma najmanj 7 dni pred potekom roka za oddajo ponudb. LPP d.o.o. bo pisni odgovor posredoval v najkrajšem času in ga objavil tudi na svoji spletni strani. 11. Obveznost družbe LPP d.o.o., da sklene pogodbo z najugodnejšim ponudnikom je izključena. LPP d.o.o. lahko kadarkoli ustavi začeti postopek vse do sklenitve pogodbe o najemu, pri čemer ponudniki niso upravičeni do nobenega nadomestila ali odškodnine z izjemo povračila stroškov, ki so jih imeli s prevzemom dokumentacije, če so jim ti nastali.
LPP d.o.o.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti