Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2014 z dne 18. 4. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2014 z dne 18. 4. 2014

Kazalo

Št. 194/2014 Ob-2259/14 , Stran 1165
Št. 194/2014 Ob-2259/14
Občina Izola – Comune di Isola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ki jo zastopa župan mag. Igor Kolenc, (v nadaljevanju: Občina), na podlagi 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/13), 48. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12 in 24/13) – v nadaljevanju: Uredbe ter Pravilnika o oddajanju nepremičnega premoženja v najem (Uradne objave št. 24/09, 13/11 in 4/12) – v nadaljevanju: Pravilnik, objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo nepremičnin v najem
I. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola Slovenija, matična številka: 5874190000, davčna številka: SI16510801, tel. 05/66-00-107, faks 05/66-00-110, e-pošta: posta.oizola@izola.si, v nadaljevanju Občina. II. Predmet oddaje Predmet oddaje z javnim zbiranjem ponudb so: 1. Prodajna mesta ob parkirišču gostilne»Jasna« na Belvederju: 1A: Del zemljišča s parc. št. 1801, 1787 in 1788, vse k.o. Malija, v izmeri do 80 m2, ki predstavlja javno površino ob parkirišču gostilne »Jasna« na Belvederju, prodajno mesto z namenom prodaje sadja, zelenjave in drugih izdelkov lastne proizvodnje – osem prodajnih mest. Izključno lokalno pridelano sadje in zelenjava ter drugi lokalno pridelani sezonski pridelki/izdelki. Izklicna cena za najem enega prodajnega mesta za celotno obdobje najema je 800 EUR. Nepremičnine pod točko 1A se oddajo v najem za obdobje od 15. 5. 2014 do 31. 10. 2014. 2. Nepremičnina s parc. št. 1275/4, k.o. Izola; 2A: Del zemljišča s parc. št. 1275/4, k.o. Izola, v izmeri 40 m2, ki predstavlja del površine s parcelno številko 1275/4, k.o. Izola, za obdobje petih let. Nepremičnina se odda za gostinske namene – strežba gostov lokala. Letna cena za najem zemljišča, v izmeri 40 m2 je 1.760,00 EUR. Nepremičnina pod točko 2A se odda v najem za obdobje od 1. 7. 2014 do 31. 8. 2019. Na lokacijah, kjer je več prodajnih mest, bo prednost pri izbiri lokacije določena na osnovi največjega števila zbranih točk – ponudnik z najvišjim številom zbranih točk bo prvi izbiral prodajno mesto za svojo dejavnost. Za vsakega izmed posameznih predmetov oddaje se odda ponudba posebej, po določeni ceni in za izbrano obdobje. III. Pogoji najema Izklicna cena v razpisnem postopku je bila določena na podlagi opravljene cenitve, ki jo je opravil zapriseženi sodni cenilec in izvedenec gradbene stroke ter na podlagi sklepa župana št. 478-246/2013 z dne 10. 4. 2013. V skladu z 2. točko 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – UPB3 in 18/2011), DDV ni obračunan. Ponudnik mora v odprtem razpisnem roku vplačati varščino v višini 10% izklicne najemnine na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, Banka Slovenije podračun št: 01240-0100006381, s pripisom »sklic – vplačilo varščine, 3502-119/2014«. Izbranemu ponudniku se bo varščina poračunala z najemnino, ostalim pa bo vrnjena v 30 dneh po opravljeni izbiri. Najemnina za najem javne površine se poravna v 8 dneh po izstavitvi računa na namenski račun Občine Izola št. 01240-0100006381, ki se vodi pri Banki Slovenije. Plačilo najemnine v določenem roku, je bistvena sestavina najemne pogodbe, če najemnik ne poravna najemnine v določenem roku, se šteje pogodba za razdrto. Najemnika bremenijo vsi stroški pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje ter vse davčne dajatve. Vsi stroški obratovanja (poraba električne energije, poraba vode, telefonski stroški odvoz smeti, stroški ogrevanja in hlajenja, stroški čiščenja in vzdrževanja prostorov, stroški rednega vzdrževanja, stroški zavarovanja in drugi stroški) so breme najemnika. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, morajo biti vinkulirane v korist Občine. Območje, ki je predmet oddaje, ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zaradi česar Občina ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Zemljišča, ki ga je pridobil v najem po tem razpisu, najemnik ne sme oddajati v podnajem. IV. Vsebina ponudbe Na javni razpis se lahko prijavijo vse pravne in fizične osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti. Da se bo ponudba štela za popolno in jo bo komisija obravnavala, mora biti ponudba v vsebini oziroma obliki in s prilogami, kot sledi: – izpolnjen obrazec Prijava z jasnim opisom ponudbe glede na merila ocenjevanja, – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, ki ni starejši od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe; – potrdilo Davčnega urada RS o poravnanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe, – izjava o poravnanih obveznostih do Občine Izola, vključujoč obveznosti iz naslova do posrednih proračunskih uporabnikov, obveznosti iz naslova najemnih pogodb za poslovne prostore in stanovanja v lasti Občine Izola ter obveznosti iz naslova nadomestil za stavbno zemljišče, – izjavo o sprejemanju razpisnih pogojev, – podpisan vzorec pogodbe, – opis prodajnega programa oziroma dejavnosti, ki se bo izvajala na prodajnem mestu, – dokazilo o vplačani varščini v višini 10% izhodiščne najemnine, na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, Banka Slovenije, podračun št: 01240-0100006381. Posebni pogoji: Prijavitelj na razpisana prodajna mesta/nepremičnine pod točko 1A mora nujno priložiti dokazila: – spisek vseh GERK-ov za določeno kmetijsko gospodarstvo, kateri vsebuje popis vseh površin (njiva, sadovnjak, oljčnik) in posamičnih kultur v številu dreves (njiva-zelenjava, oljke, češnje, fige, slive, breskve, kaki, itd.), (dokument izda Upravna enota), – vpis v registre kmetijskih gospodarstev, (primarna pridelava in obrat), (dokument vsem registriranim kmetom izda MKO – Ministrstvo za kmetijstvo in okolje ob registraciji), – na prodajnem mestu je dovoljena prodaja izključno pridelkov, kateri so navedeni v spisku GERK-ov za določeno kmetijsko gospodarstvo. Prijavitelji morajo izpolniti vse pogoje, določene v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji. Izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje. V. Oddaja ponudbe Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Ponudba mora biti izdelana v slovenskem jeziku, vsebovati mora izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili. Predlagatelji morajo ponudbo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko najpozneje do 5. 5. 2014 (datum poštnega žiga) na naslov Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, ali osebno, v sprejemno pisarno Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »Javno zbiranje ponudb, nepremičnine v najem, maj 2014 – Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Nepravočasne in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb neodprte vrnjene ponudniku. Ponudbe, ki bodo nižje od ponudbene cene, ali bodo prispele po preteku razpisnega roka, ali pa bodo v nasprotju s pogoji razpisa ter ponudbe, za katere ne bo vplačana varščina, ne bodo upoštevane. Ravno tako ne bodo upoštevane prijave ponudnikov, ki imajo do Občine Izola neporavnane obveznosti. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 30 dni od dneva zaključka razpisnega roka. VI. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo javno. Prispele prijave bo obravnavala Komisija za oddajo nepremičnega premoženja v najem, imenovana s sklepom župana št. 011-4/2011. Javno odpiranje ponudb se bo opravilo dne 7. 5. 2014 od 15.30 dalje, v sejni sobi – pritličje Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Na odpiranju ponudb bo komisija ugotavljala popolnost ponudb glede na zahtevana dokazila. Nepravočasnih ponudb, ponudb pod izklicno ceno, prijav ponudnikov, ki imajo do Občine Izola neporavnane obveznosti ter ponudb, ki ne vsebujejo bistvenih elementov ponudbe (obrazec ponudbe, izjave ponudnika, parafirana pogodba, opis programa oziroma dejavnosti, ki naj bi se na prodajnem mestu izvajal, plačana varščina), komisija ne bo upoštevala. Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse bistvene elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo (dokazila o pravnem statusu ponudnika, potrdilo Davčnega urada RS o poravnanih davkih in prispevkih). Rok za dopolnitev take ponudbe je 5 dni od dneva prejema poziva za dopolnitev. Če pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bo dopolnil v postavljenem roku, komisija te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala ter bo vlogo zavrgla kot nepopolno. VII. Merila za ocenitev ponudb Merili točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev sta: – Kvaliteta in zanimivost prodajnega programa oziroma ponudbe na posameznem prodajnem mestu – Višina ponujene najemnine. Prodajno mesto se odda prijavitelju z največjim številom zbranih točk. Izbranih je toliko prijaviteljev, kolikor je na razpolago posameznih prodajnih mest. V primeru, da dva ali več prijaviteljev doseže isto število točk, se bodo z njimi opravila pogajanja. Merila za izbor so podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji. VIII. Postopek po odpiranju ponudb Strokovne službe Urada za upravljanje z občinskim premoženjem, bodo, po prejemu zapisnika komisije, izdale sklep o izboru najemnika. Ponudnik bo s sklepom o izbiri obveščen najkasneje v roku desetih dni. Na podlagi sklepa o izbiri bo dolžan izbrani ponudnik v roku 15 dni od dneva poziva skleniti najemno pogodbo. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku se šteje, da je odstopil od namere za sklenitev pravnega posla in se vplačana varščina zadrži, Občina pa lahko k podpisu pogodbe pozove naslednjega najugodnejšega ponudnika. IX. Drugi pogoji javnega razpisa Občina si pridržuje pravico, da, ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerih koli posledic zase in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil nastopajo: – kadarkoli ustavi in zaključi postopek po javnem razpisu, – kot najugodnejšega ponudnika po javnem razpisu ne izbere nobenega od ponudnikov (vključno ne: tistega, ki je ponudil najvišjo najemnino za nepremičnine oziroma tistega, ki je dosegel najvišje število točk pri izpolnjevanju meril za najugodnejšega ponudnika), – po prejemu ponudb z izbranimi ponudniki izvede dodatna pogajanja, – kadarkoli popravi in/ali dopolni predlog najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa in posledično ta popravljen/ali dopolnjen predlog najemne pogodbe postane priloga javnega razpisa, namesto prejšnjega, – na lokaciji ne izbere nobenega od ponudnikov in kadarkoli lahko ustavi postopek oddaje nepremičnin in sklenitev pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov (varščina). Vsak ponudnik vlaga ponudbo po javnem razpisu izključno na lastno tveganje in na lastne stroške. Vsak ponudnik lahko predloži le eno ponudbo za najem posamezne nepremičnine. V primeru, če bi en ponudnik predložil več ponudb za najem posamezne nepremičnine, Komisija ne bo upoštevala nobene. Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izklicna cena posameznega prodajnega mesta, je javno zbiranje ponudb neuspešno. O neuspelem javnem zbiranju ponudb se obvesti ponudnike v osmih dneh od obravnavanja prispelih ponudb. XI. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo ponudb dosegljiva na spletni strani Občine Izola, www.izola.si, zainteresirani ponudniki pa jo lahko v času uradnih ur prevzamejo tudi v sprejemni pisarni Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Razpisna dokumentacija je brezplačna. Dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani v času uradnih ur po tel. 05/66-00-299 (Katja Rakar) ali po el. pošti na: katja.rakar@izola.si.
Občina Izola

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti