Uradni list

Številka 65
Uradni list RS, št. 65/2014 z dne 5. 9. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 65/2014 z dne 5. 9. 2014

Kazalo

Ob-3320/14 , Stran 1994
Ob-3320/14
Občina Mislinja, Šolska cesta 34, 2380 Mislinja, ki jo zastopa župan Franc Šilak, (v nadaljevanju: Občina), na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti /ZSPDSLS/ (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 – ZDU-1G, 50/14) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14), objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnih prostorov v najem – dela stvarnega premoženja v objektu »Center Kope«
Splošno Lastnik stvarnega premoženja, ki se oddaja v najem je Občina Mislinja, Šolska cesta 34, 2380 Mislinja. Stvarno premoženje se nahaja v večnamenskem objektu na Kopah za potrebe kulturne in turistične infrastrukture »Zahodnega Pohorja«, v k.o. 863-Šentilj pod Turjakom, parc. št.: 1110/44 in 1110/41. Del stvarnega premoženja, ki se oddaja v najem, začasno ne potrebuje noben uporabnik. Javno zbiranje ponudb se objavi v Uradnem listu RS in na spletni strani http://www.mislinja.si, kjer je dostopna tudi predmetna razpisna dokumentacija. Kontaktni osebi za morebitna vprašanja v času uradnih ur: Boris Kamenik tel. 02/885-73-47 ali Ana Skobir tel. 02/885-73-42. Predmet oddaje v najem Predmet oddaje v najem z javnim zbiranjem ponudb za oddajo v najem dela stvarnega premoženja so neopremljeni poslovni prostori v objektu »Center Kope«, ki se nahajajo v k.o. 863-Šentilj pod Turjakom, parc. št.: 1110/44 in 1110/41 v pritličju objekta in so razdeljeni na naslednje sklope: a) gostinski lokal v pritličju, ki obsega čajnico s kuhinjo, v izmeri 100,8 m2. Izhodiščna mesečna najemnina za najem prostora znaša 4,44 EUR/m2 oziroma skupaj 447,55 EUR/mesec. Najemnina je za prvo leto fiksna, za naslednja leta pa se povišuje v skladu z rastjo indeksa cen življenjskih potrebščin. b) manjši prostor cca 20 m2 nosilcu s področja zeliščarstva, pripravo produktov s področja zelišč, ekološke pridelave sadja in zelenjave – zeliščni center. Izhodiščna mesečna najemnina za najem prostora znaša 4,44 EUR/m2 oziroma skupaj 88,80 EUR/mesec. Najemnina je za prvo leto fiksna, za naslednja leta pa se povišuje v skladu z rastjo indeksa cen življenjskih potrebščin. c) prostor za prodajo turističnih spominkov in ekoloških produktov iz dopolnilnih dejavnosti pohorskih kmetij – trgovina, v izmeri 13,5 m2. Izhodiščna mesečna najemnina za najem prostora znaša 4,44 EUR/m2 oziroma 59,94 EUR/mesec. Najemnina je za prvo leto fiksna, za naslednja leta pa se povišuje v skladu z rastjo indeksa cen življenjskih potrebščin. Čas trajanja najema Poslovni prostori se oddajo v najem za določen čas, za dobo 3 let od sklenitve pogodbe z možnostjo podaljšanja. Pogoji za sodelovanje na razpisu Ponudbo za najem posameznega poslovnega prostora, navedenega pod a), b) ali c) lahko dajo vse pravne in fizične osebe. Poslovni prostor se oddaja izključno za izvajanje storitev in za namen, kot je opredeljeno v prejšnji točki. Najemniku se omogoči souporaba avle, dvigala in skupnih hodnikov ter stopnišča za dostop do poslovnih prostorov najemnika ter souporaba skupnih toaletnih prostorov. Poslovni prostori niso opremljeni. Možne so manjše gradbene prilagoditve oziroma obrtna dela predmetnih prostorov, v breme oziroma na strošek najemnika, ob predhodnem soglasju najemodajalca, ki ne vpliva na višino najemnine. Prostori se oddajo v najem po načelu videno – najeto. Ogled poslovnih prostorov je možen po dogovoru. Sestavni deli ponudbene dokumentacije Ponudba mora biti napisana v slovenskem jeziku. Vse cene morajo biti v EUR: Ponudba se bo štela za popolno, če bo ponudnik ponudbo oddal na priloženih obrazcih in zraven priložil vse sledeče dokumente, potrdila oziroma dokazila: – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, za fizične osebe pa fotokopija dokumenta, ki izkazuje državljanstvo RS, (kolikor ponudnik teh obrazcev ne priloži, izpolni izjavo o soglasju, da te podatke iz uradnih evidenc pridobi Občina), – izjava o poravnanih obveznostih do Občine, vključujoč obveznosti iz naslova do posrednih proračunskih uporabnikov, obveznosti iz naslova najemnih pogodb za poslovne prostore in stanovanja v lasti Občine ter obveznosti iz naslova nadomestil za stavbno zemljišče, – izjavo o sprejemanju razpisnih pogojev in o strinjanju z vsebino vzorca najemne pogodbe, – dokazilo o plačilu varščine, – podpisan in na vsaki strani parafiran vzorec pogodbe, – izjavo o izvajanju dejavnosti in opis programa oziroma dejavnosti, ki naj bi se v poslovnem prostoru izvajala, – dokazilo o finančni sposobnosti: – za pravne osebe BON 1 (ali BON 1/P) s podatki in kazalniki za leto 2013, – za samostojne podjetnike posameznike: BON 1/SP s podatki in kazalniki za leto 2013. Dokumenti, ki se predložijo kot sestavni del ponudbe in ne izvirajo od ponudnika, morajo biti predloženi v izvirniku ali overjenem prepisu. Predložena dokazila in potrdila ne smejo biti starejša od 30 dni od datuma odpiranja ponudb. Ponudnik, ki odda ponudbo, ki vsebuje vse potrebne sestavine, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, lahko tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb. Ponudniki morajo izpolniti vse pogoje, določene v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji, objavljeni na spletni strani Občine. Vsak izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje. Višina najemnine Najemnina bo določena na podlagi ponudbe ponudnika, ki bo kot najugodnejši izbran po postopku in v skladu z merili tega javnega razpisa. Ponujena najemnina za poslovne prostore ne sme biti nižja od izhodiščne mesečne najemnine. Najemnina je določena kot del tržne najemnine, izračunane na podlagi investicijske vrednosti objekta, stroškov amortizacije, stroškov vzdrževanja prostorov in skupnih delov, stroškov upravljanja in upravniških storitev in stroškov financiranja, vloženih v prostore. Najemnika bremenijo vsi stroški pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje ter vse davčne dajatve. Vsi stroški obratovanja (poraba električne energije, poraba vode, telefonski stroški odvoz smeti, stroški ogrevanja in hlajenja, stroški čiščenja in vzdrževanja prostorov, stroški rednega vzdrževanja, stroški zavarovanja in drugi stroški), po razdelilniku v odstotnem deležu na celoto v objektu, so breme najemnika. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, morajo biti vinkulirane v korist Občine. Najemnina se po določenem obdobju delovanja povišuje za indeks življenjskih potrebščin. V skladu z 2. točko 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) DDV ni obračunan. Najemnina za poslovni prostor se poravna v 8. dneh po izstavitvi računa na namenski račun Občine Mislinja. Plačilo najemnine v določenem roku, je bistvena sestavina najemne pogodbe, če najemnik ne poravna najemnine v določenem roku, se šteje pogodba za razdrto. Varščina V dokaz resnosti ponudbe mora ponudnik pred predložitvijo ponudbene dokumentacije vplačati varščino v višini treh ponujenih mesečnih najemnin za prostor, za katerega se prijavlja, na TRR najemodajalca št. SI56 0127 6010 0010 437, z navedbo »Plačilo varščine za najem poslovnega prostora – Center Kope«. Znesek varščine se ne obrestuje. Če ponudnik umakne vloženo ponudbo, najemodajalec zadrži njegovo varščino. Izbranemu ponudniku se bo varščina poračunala z najemnino, neizbranim in izločenim ponudnikom pa bo vrnjena v 30. dneh po opravljeni izbiri. V primeru, da izbrani najemnik odstopi od pogodbe ali v določenem roku ne podpiše najemne pogodbe, varščina zapade v korist Občine. Kriteriji in postopek ocenjevanja ponudb Predmet ocenjevanja in izbire bodo le popolne in pravočasne ponudbe, ki jih bodo predložili ponudniki, ki bodo izpolnjevali vse v pogoje iz tega razpisa. Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama ponudnikov so: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Poslovni prostor se odda ponudniku z največjim številom zbranih točk (najvišje število 100 točk). V primeru, da dva ali več ponudnikov doseže isto število točk, se bodo z njimi opravila pogajanja. Ponudniki v celoti nosijo stroške priprave ter izdelave ponudbe in v primeru neizbire ali razveljavitve razpisa niso upravičeni do kakršnekoli odškodnine. O odločitvi najemodajalca glede izbire ponudnika bodo ponudniki pisno obveščeni. Ponudba na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa in so objavljeni na spletnih straneh Občine. Ponudba mora vsebovati izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili, razen tistih, ki jih lahko občina pridobi od drugih državnih organov in organizacij. Ponudbe pod izhodiščno mesečno najemnino, nepopolne prijave in prijave ponudnikov, ki imajo do Občine neporavnane obveznosti, ne bodo upoštevane. Drugi pogoji javnega razpisa Občina si pridržuje pravico, da ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerih koli posledic zase in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil nastopajo: – za posamezne prostore ne izbere nobenega od ponudnikov in kadarkoli lahko ustavi postopek oddaje nepremičnin in sklenitev pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov (varščina), – kot najugodnejšega ponudnika po javnem razpisu ne izbere nobenega od ponudnikov, – kadarkoli popravi in/ali dopolni predlog najemne pogodbe v prilogi razpisa in posledično ta popravljen/ali dopolnjen predlog najemne pogodbe postane priloga razpisa, namesto prejšnjega, – po prejemu ponudb z izbranimi ponudniki izvede dodatna pogajanja. Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izhodiščna mesečna najemnina, je javno zbiranje ponudb neuspešno. O neuspelem javnem zbiranju ponudb se obvesti ponudnike v 8. dneh od odpiranja prispelih ponudb. Veljavnost ponudbe Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 30 dni od dneva zaključka razpisnega roka. Ponudba, ki bi veljala krajši čas ali do preklica, bo izločena iz nadaljnjega postopka. Rok in način oddaje ponudbe Obravnavale se bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprti kuverti do vključno 22. 9. 2014 do 12. ure na naslov: Občina Mislinja, Šolska cesta 34, 2382 Mislinja. Na ovojnici mora biti napisano: Ne odpiraj – Ponudba za najem poslovnega prostora. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in polni naslov pošiljatelja. Nepravočasne in nepravilno označene prijave bodo izločene in po končanem postopku odpiranja prijav neodprte vrnjene ponudniku. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo javno, dne 23. 9. 2014 od 12. ure dalje v sejni sobi v kleti na sedežu Občine Mislinja, Šolska cesta 34, 2382 Mislinja. Udeležba ponudnikov ni obvezna. Prisotni predstavniki ponudnikov se morajo izkazati s pisnim pooblastilom. Ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasne ponudbe), ali pravočasne ponudbe, ki bodo nepopolne ali nepravilne, bodo izločene iz postopka in se ne bodo obravnavale. Sklenitev najemne pogodbe Z izbranimi ponudniki bodo sklenjene najemne pogodbe najpozneje v 15. dneh po opravljeni izbiri. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, bo Občina sklenila pogodbo z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. Najemna pogodba bo sklenjena za določen čas 3 leta od podpisa pogodbe, z možnostjo podaljšanja.
Občina Mislinja

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti