Uradni list

Številka 2
Uradni list RS, št. 2/2015 z dne 9. 1. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 2/2015 z dne 9. 1. 2015

Kazalo

Ob-1015/15 , Stran 9
Ob-1015/15
Na podlagi drugega odstavka 75. člena Zakona o semenskem materialu kmetijskih rastlin (Uradni list RS, št 25/05 – uradno prečiščeno besedilo, 41/09, 32/12 in 90/12 – ZdZPVHVVR) objavlja Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Uprava Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin
javni razpis
za dodelitev javnega pooblastila za vodenje postopka uradne potrditve semenskega materiala kmetijskih rastlin
A) Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodelitev javnega pooblastila za vodenje postopka uradne potrditve semenskega materiala kmetijskih rastlin v skladu z Zakonom o semenskem materialu kmetijskih rastlin (Uradni list RS, št. 25/05 – uradno prečiščeno besedilo, 41/09, 32/12 in 90/12 – ZdZPVHVVR) in predpisi, izdanimi na njegovi podlagi (v nadaljevanju predpisi o trženju semenskega materiala) in sicer za: – semena poljščin (žit, krmnih rastlin in pese, oljnic in predivnic) in – semenskega krompirja na podlagi pogojev, ki jih določa 3. člen Pravilnika o tehničnih, prostorskih, strokovnih in organizacijskih pogojih, ki jih mora izpolnjevati organ za potrjevanje semenskega materiala kmetijskih rastlin (Uradni list RS, št. 117/03, 34/04 – popr., 135/04, 68/05 in 105/06), ter meril, določenih v točki F) tega javnega razpisa. B) Upravičenci do vložitve vloge Zainteresirane pravne ali fizične osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti tehničnega preizkušanja in analiziranja ali podobnih dejavnosti v skladu s predpisi, ki urejajo standardno klasifikacijo dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: vlagatelji). C) Vloga in priloge k vlogi Vlagatelji morajo v vlogi navesti naslednje podatke in priložiti naslednja dokazila, izjave ali druge dokumente: 1. podatke o vlagatelju, ki se prijavlja na javni razpis: – naziv in sedež ali osebno ime in naslov stalnega prebivališča, davčno številko, matično številko poslovnega subjekta ali enotno matično številka občana, osebno ime zastopnika, telefon, telefaks, naslov elektronske pošte, – o pravni organizacijski obliki poslovnega subjekta, podružnice ali podružnice tujih poslovnih subjektov, – za podružnice: vrsto podružnice, za podružnice tujih poslovnih subjektov tudi državo sedeža poslovnega subjekta; 2. podatke o vrstah ali skupinah kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa, na katere se nanaša vloga; 3. akt o ustanovitvi ali statut poslovnega subjekta, ki vlaga vlogo; 4. akt ali drug uradni dokument, iz katerega je razvidna notranja organizacija in sistemizacija delovnih mest vlagatelja; 5. poslovnik kakovosti, kot ga določa standard SIST EN 17020: Ugotavljanje skladnosti – Zahteve za delovanje različnih organov, ki izvajajo kontrolo (ISO/IEC 17020:2012), ali standard SIST EN 17065:2012: Ugotavljanje skladnosti – Zahteve za organe, ki certificirajo proizvode, procese in storitve (ISO/IEC 17064:2012), oziroma najmanj: – elemente, določene v tretjem odstavku 4. člena Pravilnika o tehničnih, prostorskih, strokovnih in organizacijskih pogojih, ki jih mora izpolnjevati organ za potrjevanje semenskega materiala kmetijskih rastlin, – podatke o osebi, ki bo pristojna za zagotavljanje vpeljevanja, izvrševanja in vzdrževanja sistema kakovosti, kot je določeno s poslovnikom kakovosti, – podatke o osebi, ki bo odgovorna za poročanje upravnemu organu vlagatelja o izvajanju, – določil iz poslovnika kakovosti z namenom pregledovanja in izboljševanja sistema kakovosti; 6. dokazila o kadrovski, strokovni in tehnični usposobljenosti: – dokazilo o imenovanju osebe, ki je odgovorna za vodenje sistema kakovosti, – dokazilo o pooblastitvi ene ali več oseb, ki vodi ali odloča v upravnem postopku, – podatke o številu zaposlenih in njihovi strokovni usposobljenosti (izobrazba, delovne izkušnje, strokovna izpopolnjevanja, izkušnje pri organiziranju izvajanja pregledov semenskih posevkov ali nasadov ter vzorčenj in testiranj semenskega materiala kmetijskih rastlin), – izjavo o razpolaganju z ustreznimi poslovnimi prostori za opravljanje vseh nalog, povezanih z uradno potrditvijo (lastništvo ali najem), – izjavo o razpolaganju s tehnično opremo za izvajanje predpisanih vzorčenj in testiranj semenskega materiala posamezne skupine kmetijskih rastlin v skladu s predpisi o trženju ter za tiskanje oziroma izdajo uradnih etiket in potrdil, – izjavo o razpolaganju z ustrezno računalniško opremo, ki bo omogočala varno izmenjavo informacij z Upravo Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (v nadaljnjem besedilu: Uprava); 7. pogodbo oziroma drugo listino, ki v primeru iz tretjega odstavka 3. člena Pravilnika o tehničnih, prostorskih, strokovnih in organizacijskih pogojih, ki jih mora izpolnjevati organ za potrjevanje semenskega materiala kmetijskih rastlin dokazuje, da so pogoji iz 3. člena navedenega pravilnika izpolnjeni tudi v primeru, ko se posamezne naloge v postopku uradne potrditve izvajajo z zunanjimi laboratoriji ali strokovnimi delavci; 8. okvirne cene oziroma stroške postopka uradne potrditve semenskega materiala posamezne skupine kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa; 9. podpisano izjavo, da vlagatelj ni v stečajnem postopku ali postopku prisilne poravnave; 10. vlagatelj, ki je tuja fizična ali pravna oseba, mora vložiti vlogo v slovenskem jeziku in priložiti izjavo, da bodo postopki uradne potrditve in vodenje dokumentacije potekali v slovenščini. Vlagatelji, ki so akreditirani v skladu s standardom SIST EN 17020 ali SIST EN 17065, izkažejo izpolnjevanje pogojev iz 4. in 5. točke prejšnjega odstavka le s predložitvijo ustrezne akreditacijske listine. D) Način in rok za vložitev vlog Pisne vloge z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili iz točke C) tega javnega razpisa se pošlje priporočeno po pošti ali vloži osebno na naslov: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Uprava Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, do 20. marca 2015. Za pravočasno vložene vloge se štejejo tudi vloge, ki so oddane priporočeno po pošti do izteka dne 20. marca 2015. Vse pisne vloge morajo biti poslane v zaprtih ovojnicah, opremljene z naslovom in označene z besedami: »Za javni razpis za imenovanje organa za potrjevanje – Ne odpiraj«. E) Odpiranje in ocenjevanje vlog Odpiranje, pregled in ocenitev vlog, prispelih na javni razpis, izvede komisija, ki jo je imenovala direktorica Uprave z odločbo št. U3431-18/2014/1 z dne 2. 11. 2014. Na predlog komisije imenuje direktorica Uprave z odločbo enega ali več organov za potrjevanje za vsako skupino kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa. Odpiranje prispelih vlog je javno in bo 25. marca 2015 ob 10. uri na Upravi Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, soba 614b (VI. nadstropje). Prepozno prispele vloge se zavržejo. Nepopolne vloge se zavržejo, če ne bodo dopolnjene v osmih dneh od vročitve pisnega poziva za dopolnitev vloge. Če vlagatelj ne izpolnjuje pogojev za imenovanje oziroma ne dosega minimalnega števila točk, se vloga zavrne. Za vsako posamezno skupino kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa se izbere en ali več organov za potrjevanje. Če za posamezno skupino kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa ne izpolnjuje pogojev noben vlagatelj, se razpis ponovi samo za to skupino kmetijskih rastlin. Vlagatelji bodo o rezultatih javnega razpisa obveščeni najpozneje v roku 14 dni od ocenjevanja vlog. Komisija si pridržuje pravico, da izjave, ki jih predložijo vlagatelji kot dokazila za izpolnjevanje pogojev iz 3. člena Pravilnika o tehničnih, prostorskih, strokovnih in organizacijskih pogojih, ki jih mora izpolnjevati organ za potrjevanje semenskega materiala kmetijskih rastlin, dodatno preveri pri vlagatelju. F) Merila za izbor Za izbiro mora vlagatelj izpolnjevati vse pogoje iz 3. člena Pravilnika o tehničnih, prostorskih, strokovnih in organizacijskih pogojih, ki jih mora izpolnjevati organ za potrjevanje semenskega materiala kmetijskih rastlin in doseči najmanj 20 točk na podlagi naslednjih kriterijev: a) akreditacija (maks. možno št. točk: 15): vlagatelj je akreditiran v skladu s standardom: – SIST EN 17020 ali SIST EN 17065 – 10 točk, – SIST EN 17025: Splošne zahteve za usposobljenost preskuševalnih in kalibracijskih laboratorijev (ISO/IEC 17025:2005/Cor.1:2006) – 5 točk, – SIST EN 9001: Sistemi vodenja kakovosti – Zahteve (ISO 9001:2008) – 5 točk; b) izvajanje uradne potrditve (certificiranja), uradnih pregledov oziroma vzorčenj in testiranj v skladu s predpisi o trženju oziroma fitosanitarnih (zdravstvenih) pregledov rastlin, rastlinskih proizvodov in nadzorovanih predmetov v skladu s predpisi, ki urejajo zdravstveno varstvo rastlin (maks. možno št. točk: 20): vlagatelj izvaja: – postopek uradne potrditve semenskega materiala pri 3 ali več vrstah ali skupinah kmetijskih rastlin – 10 točk, – postopek uradne potrditve semenskega materiala pri 1 – 3 vrstah ali skupinah kmetijskih rastlin v skladu s predpisi o trženju – 5 točk, – fitosanitarne (zdravstvene) preglede rastlin za saditev, vključno z odvzemom vzorcev – 5 točk, – vzorčenje in laboratorijsko testiranje kakovosti semenskega materiala kmetijskih rastlin oziroma laboratorijske (diagnostične) in druge teste pri rastlinah za saditev – 5 točk; c) cena (maks. možno št. točk: 10): – najnižja cena – 10 točk, – cena je do 20% višja kot najnižja cena – 7,5 točk, – cena je več kot 20 in do 40% višja kot najnižja cena – 5 točk, – cena je več kot 40% višja kot najnižja cena – 2,5 točke. V primeru, da je na javni razpis prispela samo ena vloga, mora vlagatelj doseči najmanj 15 točk, ker se merilo najnižje cene ne upošteva pri točkovanju. G) Podelitev javnega pooblastila ter sklenitev pogodbe Na predlog komisije predstojnik Uprave z odločbo imenuje organe za potrjevanje za posamezno skupino kmetijskih rastlin iz točke A) tega javnega razpisa ter jim podeli javno pooblastilo za vodenje postopka uradne potrditve. Na podlagi odločbe se sklene z imenovanimi organi za potrjevanje, pogodbo, v kateri se podrobneje opredeli medsebojno pogodbeno razmerje. H) Informacije Dodatne informacije o javnem razpisu so na voljo pri Marinki Pečnik na Upravi Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, tel. 01/300-13-93, e-pošta: marinka.pecnik@gov.si.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Uprava Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti