Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2015 z dne 27. 2. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2015 z dne 27. 2. 2015

Kazalo

Št. 3528-4/2011 Ob-1435/15 , Stran 327
Št. 3528-4/2011 Ob-1435/15
Občina Piran, Tartinijev trg 2, 6330 Piran, objavlja na podlagi 29. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in nasl.), 46. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in nasl.) in Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v lasti Občine Piran v najem (Uradne objave PN, št. 23/04 in Uradni list RS, št. 32/11)
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnega prostora v najem
Objavljeno na spletni strani Občine Piran, www.piran.si in v Uradnem listu RS od dne 27. 2. 2015. I. Predmet oddaje v najem in višina izhodiščne najemnine Poslovni prostor, na naslovu Ulica IX. korpusa 2, Piran – ``Benečanka``, ki stoji na parc. št. 844, k.o. 2630- Piran. Skupna površina poslovnega prostora je 100,70 m2. Začetna – izklicna višina mesečne najemnine: 913,43 EUR. Namen javnega zbiranja ponudb je pridobitev najemnika, ki bo v poslovnem prostoru izvajal dejavnost, ki bo predstavljala dodano vrednost turistični ponudbi v Piranu. Zaželjena je kulturna in/ali turistična vsebina. Posebni pogoji najema: – Občina Piran si pridržuje pravico brezplačne uporabe prostora za protokolarne namene, in sicer do 3x letno, po predhodnem dogovoru. – Prostor mora biti odprt za javnost. II. Pogoji najema: – Poslovni prostor se odda v najem za nedoločen čas. – Izključena je možnost zniževanja najemnine na podlagi določil Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v lasti Občine Piran v najem (Uradne objave PN, št. 23/04 in Uradni list RS, št. 32/11; v nadaljevanju: odlok). – Najemnik je poleg najemnine dolžan plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita z najemno pogodbo. – Vse obveznosti najemnika pričnejo z dnem podpisa najemne pogodbe, ne glede na to, kdaj prične najemnik z dejavnostjo. – Mesečna najemnina se obračunava mesečno in se usklajuje s povprečnim indeksom cen za stanovanjsko gradnjo skladno z določili odloka. Način in plačilo mesečne najemnine predstavlja bistveno sestavino pogodbe. – Najemnik po trenutno veljavni zakonodaji ne plačuje DDV za najem poslovnih prostorov. Kolikor bi bilo potrebno kadarkoli med trajanjem najema plačati po veljavnih predpisih DDV, bremeni plačilo DDV najemnika. – Najemnik mora prevzeti poslovni prostor najkasneje v roku 15 dni po podpisu najemne pogodbe, z dejavnostjo pa mora začeti najkasneje v roku 3 mesecev od dneva prevzema poslovnega prostora, če ni s pogodbo določeno drugače. Kolikor najemnik ne prevzame poslovnega prostora v dogovorjenem roku, se šteje, da je odstopil od pogodbe. – Najemnik ne sme predmeta najema oddati v podnajem. – Najemna pogodba in vse spremembe najemne pogodbe se sklenejo v obliki notarskega zapisa, strošek nosi najemnik. – Poslovni prostor ni opremljen. Za notranjo opremo poskrbi najemnik sam in se ne poračunava z najemnino ter se v nobeni obliki ne vrača. – V primeru vlaganj v prostor, najemnik ni upravičen do povrnitve kakršnihkoli koristnih in drugih vlaganj, ki jih opravi brez predhodnega soglasja občine in potrditve predračuna, prav tako na podlagi vlaganj ne pridobi na poslovnem prostoru nobenih drugih pravic. – Investicijsko vzdrževanje, vlaganje v dejavnost, ki jo bo najemnik opravljal in pridobitev vseh dovoljenj za opravljanje te dejavnosti so, s predhodnim soglasjem najemodajalca, izključno stvar in breme najemnika. – Najemnik mora redno vzdrževati predmet najema in kriti vse stroške rednega vzdrževanja. Najemnik mora za vsak poseg, ki presega redna vzdrževalna dela, pridobiti pisno soglasje najemodajalca. III. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik: – Ponudniku in/ali njegovemu zakonitemu zastopniku, kolikor gre za pravno osebo, v zadnjih petih letih ni bila izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero bi mu bilo prepovedano opravljati dejavnost, ki jo opravlja. – Ponudnik na dan, ko je bila oddana ponudba, v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež, ali predpisi države lastnika poslovnega prostora, nima zapadlih, neplačanih obveznosti v zvezi s plačili davkov ali prispevkov za socialno varnost. – Ponudnik na dan, ko je bila oddana ponudba nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Občine Piran, Javnega podjetja Okolje Piran in Rižanskega vodovoda Koper. – Ponudnik na dan oddaje ponudbe ni v postopku stečaja ali prisilne poravnave ali zanj ni podan predlog za začetek postopka stečaja ali prisilne poravnave in sodišče o tem predlogu še ni odločilo. – Ponudnik je registriran za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v prostorih, ki so predmet oddaje v najem, oziroma izpolnjuje pogoje za pridobitev obrtnega dovoljenja ali za pridobitev naziva samostojni podjetnik. – Ponudnik v zadnjih 12 mesecih ni imel blokiranih poslovnih računov. Pravne in fizične osebe – samostojni podjetniki, ki imajo svoj sedež v tujini, in kateri ne morejo pridobiti listin kot jih zahteva javni razpis od pravnih in fizičnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo sedež v R Sloveniji, lahko predložijo listine od pristojnih organov in institucij v okviru svoje pravne ureditve, ki po vsebini in namenu nadomeščajo listine, katere javni razpis zahteva od fizičnih in pravnih oseb – samostojnih podjetnikov, ki imajo sedež v R Sloveniji. Obvezne sestavine ponudbe: 1. Podatki o ponudniku (firma ali ime, sedež ali naslov, matična številka, davčna številka, zakoniti zastopnik, oziroma dokaz o izpolnjevanju pogojev za pridobitev obrtnega dovoljenja ali za pridobitev naziva samostojni podjetnik). 2. Ponujena najemnina, ki ne sme biti nižja od začetne – izklicne najemnine. 3. Opis in program izvajanja dejavnosti v poslovnem prostoru, ki je predmet javnega razpisa. 4. Izjava, da ponudnik izpolnjuje vse pogoje razpisa in se z njimi strinja ter da ni dal neresničnih izjav ali podatkov, ki mora biti lastnoročno podpisana s strani zakonitega zastopnika ponudnika. 5. Potrdilo DURS o plačanih prispevkih in davkih ki ne sme biti starejše od 30 dni. 6. Potrdilo vseh bank, pri katerih ima ponudnik odprt račun, da v zadnjih 12 mesecih ni imel blokiranega računa, ki ne sme biti starejše od 30 dni. Opis in program izvajanja dejavnosti pripravi ponudnik sam, s tem da program zajema najmanj: – opis sedanje dejavnosti ponudnika, – opis vizije opravljanja dejavnosti v najem oddanem poslovnem prostoru, – opis predvidenih aktivnosti oziroma dogodkov in ponudbe. Ponudba veže ponudnika 2 meseca po oddaji ponudbe. Ponudba in vsi dokumenti v zvezi s ponudbo morajo biti v slovenskem jeziku. IV. Način oddaje ponudbe in rok za oddajo ponudbe: Popolne ponudbe z dokazili prinesejo ponudniki osebno ali pošljejo v zapečateni pisemski ovojnici na naslov: Občina piran, Urad za premoženjsko pravne zadeve, Tartinijev trg 2, 6330 Piran, z obvezno oznako na ovojnici »Ponudba za najem poslovniega prostora ``Benečanka`` – Ne odpiraj«. Na zadnji strani ovojnice mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika. Rok za oddajo ponudb je do dne 30. 3. 2015 do 12. ure, ne glede na datum poštnega žiga. Ponudbe bodo po preteku razpisnega roka komisijsko odprte. Nepopolne ponudbe in ponudbe, prispele po razpisnem roku, bodo izločene. V. Postopek izbire najugodnejše ponudbe Merilo za izbor najugodnejše ponudbe – Vsebina programa, ki se bo izvajal v poslovnem prostoru (do 60%). – Ponujena neto mesečna najemnina za poslovni prostor – tj. najemnina brez pripadajočega oziroma povezanega DDV oziroma morebitnih drugih davkov in javnih dajatev v skladu z vsakokrat veljavnimi predpisi (do 40%). Točkovanje programa in ponudbe Najvišje možno število točk, ki jih ponudnik dobi je 100 točk. Od tega do 60 točk za program in ponudbo ter do 40 točk za višino ponujene najemnine. Komisija oceni program in ponudbo po sledečih kriterijih, in sicer: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Postopek izbire ponudnika Javno odpiranje ponudb bo dne 30. 3. 2015 ob 13. uri, v prostorih Občine Piran, Tartinijev trg 2, Piran. Komisija bo pred obravnavo prispelih ponudb preverila, ali so bile ponudbe pravočasne in popolne. Komisija bo ponudbe, ki bodo prispele po razpisanem roku (nepravočasne ponudbe), ali pravočasne, vendar nepopolne ponudbe, iz postopka izločila in o tem obvestila ponudnike. Komisija za izbiro najugodnejšega ponudnika bo vse ponudbe, ki bodo izpolnjevale razpisne pogoje, ocenila in razvrstila ob upoštevanju postavljenega merila za izbiro najugodnejšega ponudnika. Za najugodnejšega ponudnika bo izbran ponudnik, ki bo izpolnil vse razpisane pogoje in dosegel najvišje število točk. V primeru, če bi dva ali več ponudnikov dosegla enako najvišje število točk, ima prednost tisti ponudnik, ki ima dalj časa stalno bivališče in sedež dejavnosti v Občini Piran. Sklep o izboru najugodnejšega ponudnika bo sprejet najkasneje v roku 15 dni od datuma odpiranja ponudb. Vsi ponudniki bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 15 dni od dneva izbire najugodnejšega ponudnika. Lastnik objekta, ki se oddaja v najem, bo ponudnika izločil iz postopka izbire v primerih, ko obstaja utemeljen sum, da je ponudnik ali druga oseba v njegovem imenu, delavcu lastnika objekta ali drugo osebi, ki lahko vpliva na odločitev lastnika objekta v postopku oddaje premoženja v najem, obljubil, ponudil ali dal kakršnokoli (premoženjsko ali nepremoženjsko) korist z namenom, da bi tako vplival na vsebino, dejanje ali odločitev lastnika objekta glede ponudbe pred, med ali po izbiri ponudnika. V zvezi z navedenim se upoštevajo določbe Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2). Sklenitev najemne pogodbe Obveznost Občine Piran, da sklene najemno pogodbo z najugodnejšim ponudnikom je izključena. Župan lahko kadarkoli ustavi začeti postopek do sklenitve najemne pogodbe. Izbrani ponudnik je dolžan skleniti najemno pogodbo o najemu poslovnega prostora najkasneje v roku 15 dni po izdaji sklepa o izbiri in v tem roku tudi plačati varščino za izpolnitev obveznosti po pogodbi skladno z določili odloka, sicer se šteje, da je od ponudbe odstopil. Plačilo varščine za izpolnitev obveznosti po pogodbi je pogoj, da stopi najemna pogodba v veljavo. Varščina je enaka 3 mesečni ponujeni najemnini, ki se poračuna takoj, ko najemnik prične z izvajanjem dejavnosti. Najemnik je dolžan prevzeti poslovni prostor najkasneje v roku 15 dni po podpisu najemne pogodbe in ga pričeti uporabljati v roku, ki je določen v pogodbi, sicer se šteje, da je odstopil od pogodbe in nima pravice zahtevati vrnitve položene varščine za izpolnitev obveznosti po pogodbi. VII. Informacije: vsa pojasnila v zvezi z najemom in ogledom poslovnega prostora dobite na Uradu za premoženjsko pravne zadeve pri Tjaši Radetič ali Vlasti Šalkovič, v času uradnih ur (ponedeljek od 8. do 12. ure, sreda od 8. do 12. ure in od 14. do 17. ure, petek od 8. do 12. ure) ali po tel. 05/671-03-18 oziroma 05/671-03-49.
Občina Piran

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti