Št. 610-0003/2015 Ob-1568/15
, Stran 413
Št. 610-0003/2015 Ob-1568/15
Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 13/06, 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Pravilnika o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 9/11) in Letnega programa kulture v Občini Sevnica za leto 2015, Občina Sevnica objavlja
javni razpis
zbiranja predlogov za sofinanciranje programov in projektov na področju ljubiteljske kulturne dejavnosti, ki jih bo v letu 2015 sofinancirala Občina Sevnica
1. Naročnik: Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
2. Predmet javnega razpisa so programi in projekti na področju kulture, ki zajemajo vse oblike ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih dobrin na področju glasbene (vokalne in instrumentalne), plesne, gledališke in lutkovne, folklorne, literarne, likovne, fotografske, video in filmske dejavnosti.
Po merilih pravilnika se ocenjuje tudi založništvo in izobraževanje prijaviteljev z vseh zgoraj naštetih področij. Predmet tega razpisa niso sredstva za investicijsko vzdrževanje in investicije v prostore za izvajanje kulturnih programov in projektov.
Upravičeni stroški so stroški, ki so nastali pri izvajanju programov in projektov na področju ljubiteljske kulturne dejavnosti, so v skladu s predmetom in namenom razpisa ter niso sofinancirani iz drugih delov sredstev občinskega proračuna. Sofinancirali bomo naslednje vsebine:
– redno sistematično delovanje (vaje, režiser – avtorske pogodbe …),
– organizacijo in izvedbo kulturnih dogodkov (koncerti, predstave, razstave, projekcije in druge javne kulturne prireditve) na enem ali več področij dejavnosti, ki ga pripravlja in izvaja prijavitelj na nepridobiten način in je v interesu širše družbene skupnosti (najem dvorane, ozvočenje …),
– udeležbo na tekmovanju (stroški prevoza celotnega društva oziroma skupine društva – račun prevoznika in ne potni nalogi posameznih članov, kotizacije),
– vzdrževanje opreme (za vzdrževanje oblek, instrumentov, kostumov in scene, pranje in likanje ljudskih noš, plesnih kostimov),
– založništvo (izdajanje knjig, literarnih revij, almanahov zgoščenk …, ki se nanašajo na zgodovinsko in kulturno dediščino društva, kraja ali občine – 30% upravičenih stroškov),
– izobraževanje in strokovno usposabljanje – za največ dva člana za posamezno izobraževanje (kotizacije).
Upravičeni stroški so definirani za obdobje od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2015. Kot dokazila za izkazovanje stroškov v višini odobrenih sredstev se upoštevajo fotokopije računov in fotokopije o dokazilu plačila – bančni izpiski.
Materialni stroški so:
– stroški najema dvorane/prostora in tehnike,
– vzdrževanje kostumov, oblek,
– vzdrževanje instrumentov,
– stroški scene in rekvizitov,
– stroški slikarskega materiala,
– stroški foto materiala, filma,
– stroški priprave razstave, produkcije …
Stroški storitev so:
– tiskana gradiva (vabila, plakati),
– avtorske pravice,
– kotizacija (udeležba na izobraževanjih) – če ni sofinancirano iz ZKD,
– članarine …
Stroški dela so:
– stroški dela/avtorske pogodbe npr. režiserjev,
– stroški prevoza društva oziroma skupine …
Neupravičeni stroški so stroški, ki so financirani iz drugih postavk, vsi stroški povezani s pogostitvami, tekočimi stroški za poslovanje društva (računi za elektriko, telefonijo …), investicije v prostore ter vzdrževanje objektov, kjer se izvajajo kulturne dejavnosti, sofinanciranje dnevnic, kilometrin in honorarjev posameznih članov društva …
3. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji na javni razpis
Na razpis se lahko prijavijo izvajalci programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti:
– društva, registrirana za izvajanje programov na področju kulture,
– resorne občinske zveze, če so izvajalci programa,
– ustanove in zasebni zavodi, ki so ustanovljeni za opravljanje dejavnosti v kulturi in so nepridobitni,
– posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu za kulturo.
Prijavitelji na razpis morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– sedež društva v Občini Sevnica,
– zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti,
– zagotovljene redne vaje,
– urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa Zakon o društvih,
– posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu, pristojnem za kulturo, stalno prebivališče v Občini Sevnica.
Če je prijavitelj zveza, mora k prijavi priložiti sklep pristojnega organa resorne občinske zveze o prijavi projekta oziroma programa.
S posameznim kulturnim programom oziroma projektom lahko posamezni izvajalci kandidirajo za sredstva iz občinskega proračuna le na enem javnem razpisu Občine Sevnica v tekočem letu.
4. Okvirna vrednost razpisa: 35.000,00 EUR.
5. Merilo za izbor programov in projektov je Pravilnik o postopku in merilih za vrednotenje programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti, ki jih sofinancira Občina Sevnica (Uradni list RS, št. 9/11) in je sestavni del razpisne dokumentacije.
6. Posredovanje potrebne dokumentacije:
– izpolnjena prijava na razpis in izpolnjeni obrazci iz razpisne dokumentacije (vsi prijavitelji),
– s podpisom in žigom potrjen vzorec pogodbe (vsi prijavitelji),
– kopija odločbe oziroma sklepa o registraciji (vsi prijavitelji),
– kopija odločbe o statusu (samo samostojni ustvarjalci na področju kulture),
– sklep pristojnega organa resorne občinske zveze (samo zveze).
Prijave na razpis morajo biti popolne.
7. Rok izvedbe: dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2015.
8. Rok za predložitev prijav in način predložitve
Prijavitelji morajo prijavo oddati najpozneje do vključno 13. 4. 2015 na naslov Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
Pošiljke, oddane po pošti, morajo biti oddane obvezno s priporočeno pošto najpozneje 13. 4. 2015 (datum poštnega žiga na dan 13. 4. 2015).
Prijave morajo biti oddane v zaprti kuverti z oznako »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis za kulturne programe in projekte 2015« na prednji strani. Na kuverti mora biti obvezno naveden naslov prijavitelja. Ponudbe, ki ne bodo oddane v skladu s temi navodili, bodo s sklepom zavržene.
Če je vloga formalno nepopolna, se stranko pozove, da jo dopolni v roku petih dni od poziva. Če stranka vloge ne dopolni v zahtevanem roku, se vloga zavrže s sklepom.
9. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev
Strokovna komisija, imenovana s sklepom župana, bo z odpiranjem začela predvidoma 17. 4. 2015 v prostorih Občine Sevnica. Odpiranje ne bo javno.
Opozorilo: Vloge, ki ne bodo prispele pravočasno ali jih ne bo vložila upravičena oseba, bodo zavržene s sklepom v skladu s 117. členom Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – UPB-1, 56/08, 94/09 – Odl. US, 4/10, 20/11, 100/11 – Odl. US, 111/13). Pošiljatelji vlog, ki ne bodo popolne, bodo pozvani k dopolnitvi vlog. Vlogo mora pošiljatelj dopolniti v petih dneh. Če pošiljatelj vloge ne bo dopolnil v zahtevanem roku, bo vloga zavržena s sklepom.
10. Izid razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najpozneje v 30 dneh od datuma odpiranja prijav.
Občina Sevnica bo z izbranimi prijavitelji sklenila pogodbo o sofinanciranju programov v okviru sredstev zagotovljenih v sprejetem proračunu za leto 2015.
Naročnik lahko do izdaje sklepov o dodelitvi sredstev prekine postopek predmetnega javnega razpisa.
11. Kraj in čas, kjer lahko predlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo:
Razpisna dokumentacija je od 13. 3. 2015 do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Sevnica, www.obcina-sevnica.si, spletni strani KŠTM Sevnica, www.kstm.si, ali jo zainteresirani v tem roku dvignejo na Občini Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica ter na KŠTM Sevnica, Glavni trg 19, 8290 Sevnica.
12. Dodatne informacije in pojasnila: Maja Grabrijan, tel. 07/816-12-62, e-mail: maja.grabrijan@obcina-sevnica.si, Alenka Kozorog, tel. 07/816-10-72 ali 051/680-288, e-mail: alenka.kozorog@kstm.si.
Občina Sevnica