Na podlagi 29. in 36. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 27/08 – odločba US RS, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO) ter 16. in 79. člena Statuta Občine Krško (Uradni list RS, št. 98/00 – prečiščeno besedilo, 5/03, 57/06, 47/10, 90/11 in 27/14) je Občinski svet Občine Krško, na 12. seji, dne 4. 2. 2016, sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E P O S L O V N I K A
o delu Občinskega sveta Občine Krško
V Poslovniku o delu Občinskega sveta Občine Krško (Uradni list RS, št. 7/01 in 98/09, 56/14 in 65/14 – popr.) se v drugem odstavku 1. člena za besedno zvezo »druga delovna telesa občinskega sveta« doda besedna zveza »ter sveti krajevnih skupnosti«.
V 6. členu se beseda »pečat« nadomesti z besedo »žig«, besedna zveza »tajnik občinskega sveta« pa z besedno zvezo »pooblaščeni delavec občinske uprave«.
V drugem odstavku 13. člena se za besedo »pravico« doda besedno zvezo »in dolžnost«.
Drugi odstavek 16. člena se črta.
19. člen se spremeni tako, da se glasi:
»(strokovno in administrativno delo za občinski svet)
(1) Za strokovno in administrativno delo za svet in za delovna telesa sveta je odgovoren direktor občinske uprave.
(2) Direktor občinske uprave organizira strokovno in tehnično pripravo gradiv za potrebe sveta in določi javnega uslužbenca, ki pomaga pri pripravi in vodenju sej ter opravlja druga opravila, potrebna za nemoteno delo sveta in njegovih delovnih teles, če ni za to s sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določeno posebno delovno mesto.«.
20. člen se črta.
Četrti odstavek 21. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(4) Vabilo z gradivom za sejo občinskega sveta se vselej pošlje članom sveta, županu, podžupanu, direktorju občinske uprave in vsem krajevnim skupnostim občine ter v vednost predsedniku nadzornega odbora in medijem. Javnost se obvesti z objavo vabila na spletni strani občine.«.
Doda se nov peti odstavek, ki se glasi:
»(5) Na seje sveta se vabijo poročevalci za posamezne točke dnevnega reda, ki jih določi župan oziroma direktor občinske uprave. Vabilo se pošlje tudi vsem, katerih navzočnost je, glede na dnevni red seje, potrebna.«.
Drugi odstavek 24. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(2) Korespondenčna seja občinskega sveta se opravi telefonsko ali elektronsko oziroma na drug primeren način, ki omogoča, da lahko člani občinskega sveta odločajo o posamezni zadevi.«
Tretji odstavek 25. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(3) Če nastopijo razlogi, zaradi katerih župan, podžupan ali predsedujoči ne more voditi že sklicane seje občinskega sveta, jo vodi najstarejši član občinskega sveta.«.
V četrtem odstavku 26. člena se besedna zveza »tajništvu občinskega sveta« nadomesti z besedno zvezo »občinski upravi«, besedna zveza »Tajnik občinskega sveta« pa z besedno zvezo »Pooblaščeni delavec občinske uprave«.
V drugem odstavku 27. člena se črta vejica in beseda »predsedujočega«.
V tretjem odstavku 36. člena se pika nadomesti z vejico in doda besedilo »se jih pa zavede kot razpravljalce«.
V prvem odstavku 38. člena se za besedilom »v prostorih občinske uprave« doda besedilo »ob navzočnosti pooblaščenega javnega uslužbenca«.
V drugem odstavku se za besedo »župana« doda besedilo »in ob navzočnosti pooblaščenega javnega uslužbenca«.
V prvem odstavku 39. člena se na koncu stavka doda beseda »(magnetogram)«.
Doda se nov peti odstavek, ki se glasi:
»(5) Vsakdo lahko zaprosi, da se del zvočnega posnetka seje, ki vsebuje informacijo javnega značaja, ki jo želi pridobiti, dobesedno prepiše in se mu posreduje. Prošnjo, v kateri poleg svojega osebnega imena in naslova navede, kakšno informacijo želi dobiti, vloži ustno ali pisno pri pooblaščenem javnem uslužbencu, ki o zahtevi odloči v skladu z zakonom.«.
V drugem odstavku 58. člena se vejica nadomesti z besedo »ali«.
V tretjem odstavku se pred besedo »predlog« doda beseda »obrazložen«.
V četrtem odstavku 59. člena se besedna zveza »tajnik občinskega sveta« nadomesti z besedno zvezo »pooblaščeni delavec občinske uprave«.
V drugem odstavku 60. člena se besedna zveza »s pečatom« nadomesti z besedno zvezo »z žigom«.
V prvem odstavku 62. člena se besedna zveza »tajnikom občinskega sveta« nadomesti z besedno zvezo »pooblaščenim delavcem občinske uprave«.
V drugem odstavku 63. člena se pred besedama »predlog« doda beseda »obrazložen«.
Drugi odstavek 72. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(2) Sejo kolegija občinskega sveta vodi župan, ob njegovi zadržanosti pa podžupan. V kolikor ima občina več podžupanov, pa tisti podžupan, ki ga določi župan.«.
V tretjem odstavku se besedna zveza »tajnik občinskega sveta« nadomesti z besedno zvezo »pooblaščeni delavec občinske uprave«.
V drugem odstavku 78. člena se črta beseda »statutarnim«.
V tretjem odstavku se črta beseda »statutarnim«. Za besedo »sklepom« se doda besedilo »iz drugega odstavka tega člena«.
V drugem odstavku 79. člena se črta beseda »statutarnim«.
V tretjem odstavku se črta beseda »statutarnim«. Za besedo »sklepom« se doda besedilo »iz drugega odstavka tega člena«.
Za 82. členom se doda nov 82.a člen, ki se glasi:
(sodelovanje javnosti pri pripravi splošnih aktov občine)
(1) Zaradi večje legitimnosti sprejetih splošnih aktov občine in vključitve občanov, njihovih organizacij, strokovne in druge javnosti v pripravo predlogov splošnih aktov občine se predlogi statuta občine, odlokov, proračuna, prostorskih aktov in drugih načrtov razvoja objavijo na spletni strani občine, najpozneje sedem (7) dni pred sejo sveta, na kateri bo izvedena splošna razprava, in javnost pozove, da v tem roku, na način, določen z objavo, sporoči morebitne pripombe in predloge.
(2) Objavi splošnega akta občine na spletni strani občine se priloži povzetek vsebine s strokovnimi podlagami, ključnimi vprašanji, ki zadevajo predlog splošnega akta in njegovimi cilji.
(3) Po končani obravnavi iz prvega odstavka tega člena pripravi občinska uprava osnutek poročila o sodelovanju javnosti s predstavitvijo vpliva pripomb in predlogov na vsebino predloga splošnega akta in ga predloži predlagatelju.
(4) Poročilo o sodelovanju javnosti pri pripravi splošnega akta ter o upoštevanih oziroma zavrnjenih pripombah in predlogih, se objavi na spletni strani občine in hrani v stalni zbirki dokumentarnega gradiva občine, skupaj z izvirnikom sprejetega splošnega akta.«.
Drugi odstavek 83. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(2) Izvirnike aktov občinskega sveta se žigosa in shrani v stalni zbirki dokumentarnega gradiva občinske uprave.«.
V drugem odstavku 93. člena se za besedo »odloka« doda besedilo »in amandmaje na amandmaje članov občinskega sveta k vsakem predlogu odloka«.
Dodata se nov peti in šesti odstavek, ki se glasita:
»(5) Če amandma ni predložen v pisni obliki ali je brez obrazložitve, ga predsedujoči ne sme dati v razpravo in odločanje.
(6) Župan lahko predlaga amandma na amandma članov občinskega sveta na sami seji, na kateri se odlok obravnava. Amandma na amandma mora vložiti pisno.«.
Sedanji peti odstavek postane sedmi odstavek.
V drugem odstavku 97. člena se pred besedo »predlog« doda beseda »obrazložen«.
Tretji odstavek 102. člena se črta.
V prvem odstavku 103. člena se beseda »petnajstih« nadomesti z besedo »desetih«.
V drugem odstavku se beseda »desetih« nadomesti z besedo »petih«.
V 108. členu se doda nov četrti odstavek, ki se glasi:
»(4) Predlog rebalansa proračuna občine obravnavajo delovna telesa, vendar o njem ni javne razprave.«.
109. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Župan pošlje predlog zaključnega računa proračuna občine članom občinskega sveta ter v vednost predsedniku nadzornega odbora.«.
Prvi odstavek 116. člena se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Občinski funkcionarji imajo pravico odstopiti. Občinskim funkcionarjem v takem primeru na podlagi odstopa v skladu z zakonom in statutom občine predčasno preneha mandat. Postopek v zvezi z odstopom župana, podžupana ali člana sveta ureja zakon.«.
V tretjem odstavku se črta besedilo »komisiji za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja«.
Četrti odstavek se črta.
Te spremembe in dopolnitve začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-11/2008-O301
Krško, dne 4. februarja 2016
mag. Miran Stanko l.r.