Na podlagi 86. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 55/10) in 16. člena Statuta Občine Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 55/10), 98. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Makole (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 4/07) in 16. člena Statuta Občine Makole (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/07 in 45/14) sta:
Občinski svet Občine Slovenska Bistrica na 8. redni seji dne 21. 12. 2015,
Občinski svet Občine Makole na 9. redni seji dne 28. 1. 2016
potrdila uradno prečiščeno besedilo Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica, ki obsega:
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 61/04),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 123/04),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 26/10),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 61/12),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 79/15).
o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (uradno prečiščeno besedilo – UPB1)
Občinska sveta Občine Slovenska Bistrica in Občine Makole uvodoma ugotavljata:
– da sta Občina Slovenska Bistrica in Občina Oplotnica z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 97/00) ustanovili javni zavod za opravljanje lekarniške dejavnosti na območju Občine Slovenska Bistrica in Občine Oplotnica,
– da sta bili v letu 2006 na območju Občine Slovenska Bistrica ustanovljeni dve novi občini, in sicer Občina Poljčane in Občina Makole,
– da je bil dne 18. 9. 2007 sprejet delitveni sporazum med Občino Slovenska Bistrica, Občino Poljčane in Občino Makole, iz katerega izhaja, da sta novo nastali občini soustanoviteljici javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica,
– da so občine soustanoviteljice javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica sprejele Odlok o izločitvi organizacijske enote Lekarna Oplotnica iz javnega zavoda in o prenehanju soustanoviteljstva (Uradni list RS, št. 84/08) in Odlok o izločitvi organizacijske enote Lekarna Poljčane iz javnega zavoda in o prenehanju soustanoviteljstva (Uradni list RS, št. 42/08),
– da javni zavod Lekarna Slovenska Bistrica opravlja lekarniško dejavnost na območju Občine Slovenska Bistrica in Občine Makole.
Javni zavod za opravljanje lekarniške dejavnosti Lekarna Slovenska Bistrica je pravna oseba s statusom javnega zdravstvenega zavoda.
II. IME IN SEDEŽ USTANOVITELJEV
Ustanovitelja zavoda sta:
– Občina Slovenska Bistrica, Kolodvorska ulica 10, 2310 Slovenska Bistrica,
– Občina Makole, Makole 35, 2321 Makole.
Ime zavoda je: Lekarna Slovenska Bistrica.
Sedež zavoda je: Partizanska ulica 1, 2310 Slovenska Bistrica.
Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom in s tem odlokom in odgovarja za obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
Zavod lahko spremeni ime in sedež po predhodnem soglasju ustanoviteljev.
V pravnem prometu mora zavod uporabljati ime iz 4. člena odloka.
IV. ORGANIZIRANOST ZAVODA
Zavod ima naslednje organizacijske enote:
– Lekarna Bistrica, Partizanska ulica 30, Slovenska Bistrica,
– Lekarna Center, Partizanska ulica 1, Slovenska Bistrica,
– Lekarna Plečnikova, Plečnikova ulica 27, Slovenska Bistrica,
– Lekarniška podružnica Polskava, Mariborska ulica 42, Zgornja Polskava,
– Lekarniška podružnica Makole, Makole 35, Makole.
Notranjo organizacijo zavoda, organizacijske in strokovne enote ter lokacije, na katerih zavod organizira izvajanje dejavnosti, določa zavod s statutom.
Zavod organizira lekarne in podružnice lekarne kot svoje organizacijske enote za opravljanje lekarniške dejavnosti na določenem območju.
Področje dejavnosti in notranjo organizacijo organizacijske enote in njihova pooblastila v pravnem prometu določa statut zavoda.
Zavod lahko organizira lekarne in podružnice lekarne v skladu s standardi in pravili za organiziranje lekarne oziroma podružnice. Pred organizacijo enote oziroma podružnice mora zavod pridobiti soglasje ustanoviteljice na območju katere želi organizirati novo organizacijsko enoto.
Temeljna dejavnost zavoda je lekarniška dejavnost, ki se izvaja kot javna služba, s katero se zagotavlja nemotena oskrba prebivalstva ter zdravstvenih zavodov in organizacij z zdravili ter drugimi sredstvi za varovanje zdravja in obsega:
– izdajo zdravil na recept,
– izdajo zdravil brez recepta,
– magistralno pripravo zdravil.
Poleg lekarniške dejavnosti, opredeljene v prvem odstavku tega člena ter v njenem okviru, opravlja zavod še naslednje dejavnosti:
– preskrbo s pomožnimi zdravilnimi sredstvi, medicinskimi ortopedskimi pripomočki, sredstvi za nego in drugimi sredstvi za varovanje zdravja,
– izdajanje veterinarskih zdravil,
– izdelovanje in preverjanje kakovosti zdravil in pomožnih zdravilnih sredstev,
– svetovanje pri predpisovanju in uporabi zdravil, izdelovanje galenskih izdelkov, mešanje čajev in izdelovanje čajnih mešanic, prehranskih dopolnil, homeopatskih izdelkov, izdelovanje kozmetičnih in drugih sredstev za izboljšanje zdravja in počutja ter njihovo trženje,
– pakiranje in razdeljevanje na manjše količine,
– raziskovalna in izobraževalna dejavnost,
– spletna prodaja,
– druge storitve za trg.
Zavod lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki dopolnjujejo lekarniško dejavnost in so v skladu z določili Zakona o lekarniški dejavnosti in ostalih področnih zakonov:
– zdravstveno-vzgojno izobraževalno dejavnost,
– mentorstvo,
– informativno dejavnost.
Glavna dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščena v:
G/47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki.
Druge dejavnosti, ki so namenjene opravljanju dejavnosti za katere je zavod ustanovljen, oziroma jih lahko opravlja z namenom racionalne rabe znanja in premoženja, ki ga zavod uporablja v obsegu dovoljenem z zakoni in drugimi predpisi, so določene v prilogi tega odloka, ki je njegov sestavni del.
Z zavodom upravljajo in vodijo posle zavoda v mejah pooblastil in nalog, ki jih v skladu z zakonom določata ta odlok in statut zavoda:
– svet zavoda,
– direktor zavoda,
– strokovni svet zavoda.
Zavod ima lahko tudi druge organe, ki jih določa zakon ali statut zavoda.
a) Svet zavoda
Organ upravljanja je svet zavoda.
Svet zavoda šteje sedem članov v naslednji sestavi:
– en predstavnik delavcev zavoda,
– en predstavnik zavarovancev in drugih uporabnikov,
– pet predstavnikov ustanoviteljic, in sicer: štirje predstavniki Občine Slovenska Bistrica in en predstavnik Občine Makole.
Predstavnika delavcev zavoda izvolijo delavci neposredno izmed vseh zaposlenih v zavodu.
Postopek in način izvolitve in razrešitve predstavnika delavcev v svet zavoda določi statut zavoda.
Predstavnika uporabnikov oziroma zavarovancev imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
Predstavnike ustanoviteljic imenujeta občinska sveta Občine Slovenska Bistrica in Občine Makole v skladu s svojim statutom.
Mandat članov sveta traja štiri leta. Član sveta zavoda je v svet lahko izvoljen oziroma imenovan največ dvakrat zaporedoma.
Svet zavoda:
– sprejema statut in druge splošne akte, ki urejajo zadeve iz pristojnosti sveta zavoda,
– imenuje in razrešuje direktorja v soglasju z ustanoviteljema,
– sprejema program dela in razvoja zavoda,
– spremlja izvrševanje programa dela,
– sprejema finančni plan in finančni načrt zavoda,
– sprejema letno poročilo,
– pripravi predlog razporeditev presežka prihodkov nad odhodki, h kateremu mora pridobiti soglasje ustanoviteljev,
– v soglasju z ustanoviteljema odloča o povečani delovni uspešnosti za zaposlene v zavodu in o nagradi direktorja,
– odloča o delovni uspešnosti direktorja,
– odloča o najemanju dolgoročnih kreditov,
– daje soglasje k sprejemanju pogodb in sprejetim odločitvah, za katere je tako določeno v statutu,
– predlaga ustanoviteljema spremembo ali razširitev dejavnosti,
– daje ustanoviteljema in direktorju zavoda predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih,
– sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda,
– opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, s tem odlokom in statutom zavoda.
Svet zavoda lahko odloča, če je na seji navzočih več kot polovico članov.
b) Direktor
Direktorja imenuje in razrešuje svet zavoda v soglasju z ustanoviteljicama.
Če poslovodna funkcija in funkcija vodenja strokovnega dela zavoda nista ločeni, mora imeti direktor visoko izobrazbo farmacevtske smeri in najmanj pet let delovnih izkušenj.
Direktor zavoda:
– predstavlja in zastopa zavod,
– organizira in vodi delo in poslovanje zavoda,
– odgovarja za zakonitost dela zavoda,
– odgovarja za strokovnost dela zavoda,
– vodi strokovno delo zavoda,
– odloča o delovnih razmerjih zaposlenih v zavodu,
– sklepa pogodbe in najema kredite v skladu z določili statuta,
– imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi,
– odloča o razporejanju delavcev k določenim delom in nalogam,
– sprejema splošne akte zavoda, razen tistih, ki so v pristojnosti sveta zavoda,
– opravlja druga dela in naloge na podlagi zakona.
Za direktorja je lahko imenovan kandidat na podlagi javnega razpisa, če izpolnjuje pogoje, določene z zakonom in statutom zavoda.
Direktor je imenovan za štiri leta in je po preteku mandata lahko ponovno imenovan.
c) Strokovni svet
Strokovni svet zavoda je kolegijski organ zavoda za obravnavanje in odločanje o strokovnih vprašanjih.
Število članov, način imenovanja in naloge strokovnega sveta zavoda se določijo s statutom zavoda.
Delovna razmerja ter udeležba delavcev pri upravljanju in uresničevanju sindikalnih pravic se ureja z zakoni, kolektivnimi pogodbami in splošnimi akti zavoda.
VIII. SREDSTVA ZA DELO ZAVODA
Zavod pridobiva sredstva za izvajanje dejavnosti:
– s plačili za opravljene storitve,
– iz sredstev proračunov ustanoviteljev,
– s prodajo blaga in storitev,
– z donacijami, darili in iz drugih virov, določenih z zakonom.
Premoženje in sredstva, s katerimi zavod upravlja, je v lasti občine ustanoviteljice, na območju katere je le-to locirano, kolikor ta odlok ne določa drugače. Ustanovitelja zagotavljata svoje, z zakonom določene obveznosti do zavoda za zagotavljanje materialnih pogojev za delo in za razširitev zmogljivosti za dejavnost, ki se izvaja na območju vsake občine ustanoviteljice.
Za zagotavljanje materialnih pogojev in razširitev dejavnosti, ki se zaradi specifike teh dejavnosti izvajajo na enem mestu in služijo potrebam občanov obeh občin, zagotavljata ustanovitelja potrebna sredstva v deležih, določenih v delitvenem sporazumu, in sicer za tisti del dejavnosti, za katerega ustanovitelja nesporno ugotavljata skupen interes. Ustanovitelja ugotavljata skupen interes za vsako vlaganje oziroma investicijo posebej ter glede na izkazan interes in določil delitvenega sporazuma dogovorno določata sofinancerske deleže.
Vložek vsakega ustanovitelja se zemljiškoknjižno uredi z vknjižbo lastninske pravice v zemljiški knjigi na vsakem premoženju, pridobljenem na način iz prejšnjega odstavka tega člena.
Zavod upravlja s sredstvi in premoženjem ustanoviteljev, s katerimi je bilo zagotovljeno opravljanje dejavnosti ob uveljavitvi zakona ter s sredstvi in premoženjem, ki ga je zavod pridobil z lasnimi prihodki v obdobju od uveljavitve zakona o zavodih do uveljavitve tega odloka.
Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v posest in upravljanje, uporablja pa jih na način in za namen, kot to določata zakon in ta odlok. Zavod ne more odtujiti nepremičnega premoženja ali ga obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja, ki je lastnik nepremičnega premoženja.
Zavod lahko za izboljšanje materialne osnove dela, za nabavo specifične in nadstandardne opreme ali za izvedbo nadstandardnega programa oziroma za organizacijo in izvajanje izrednih aktivnosti zbira sredstva od donatorjev neposredno ali preko donatorskega sklada, ustanovljenega na ravni obeh občin, ustanoviteljic.
IX. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA
Zavod je dolžan upravljati s premoženjem soustanoviteljev kot dober gospodar.
Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanoviteljema.
Zavod vodi poslovanje organizacijskih enot ločeno po stroškovnih mestih za enote na območju ustanoviteljic.
Zavod vodi ločeno tudi stroške tistih skupnih dejavnosti, ki se izvajajo v lekarnah na območju ustanoviteljic za potrebe občanov obeh občin.
Presežkov prihodkov nad odhodki, zmanjšan za znesek z letnim planom odobrenih investicij in investicijskega vzdrževanja, ki jih predlaga svet zavoda in potrdi Skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic in za znesek sredstev za izplačilo dodatne delovne uspešnosti v skladu z zakonom, mora zavod vplačati v proračun občin ustanoviteljic v skladu z deleži, določenimi po ključu števila prebivalcev. Nakazilo se izvede vsako leto do 31. 7.
O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja sredstev, izkazanega v letnem poslovanju zavoda, odločata v skladu z zakonom in na predlog sveta zavoda ustanoviteljici.
Primanjkljaj sredstev ugotovljen iz naslova preveč izplačanih plač, krije zavod.
Če zavod v letnem obračunskem obdobju izkaže presežek prihodkov nad odhodki in presežek nameni za stimulacijo zaposlenih v skladu z zakonom, kasneje pa izkaže primanjkljaj, ga mora pokriti v breme sredstev za plače najkasneje v naslednjem obračunskem obdobju, razen, če dokaže, da financerja še nista izpolnila svojih obveznosti v celoti.
Realizacija prihodkov zavoda iz dejavnosti, ki ni predmet javne službe, je prihodek zavoda, s katerim samostojno razpolaga, pod pogoji in način, kot ga določata zakon in ta odlok, če v celoti in realno pokrije stroške te dejavnosti in stroške, ki bremenijo osnovno dejavnosti.
Prihodkov iz prvega odstavka tega člena zavod ne more razporejati v investicije ali za druge namene, zaradi katerih bi nastale višje obveznosti financiranja, če k temu ne podata soglasja ustanovitelja.
X. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
Zavod odgovarja za svoje obveznosti s premoženjem in z drugimi sredstvi, s katerimi razpolaga.
Zavod je pravna oseba. V pravnem prometu s tretjimi osebami ima vsa pooblastila, razen za promet z nepremičninami, kjer je potrebno soglasje ustanoviteljev v skladu s tem odlokom.
Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravnem posle samo v okviru dejavnosti, ki je določena s tem odlokom in vpisom v sodni register.
V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno.
Zavod je dolžan skrbeti za tekoče vzdrževanje in obnavljanje stavb in prostorov, ki jih uporablja za svojo dejavnost.
XI. ODGOVORNOST USTANOVITELJEV ZA OBVEZNOST ZAVODA
Ustanovitelja odgovarjata za obveznosti zavoda, ki jih zavod prevzame ali se zanje obveže le iz pravnih poslov v okviru dejavnosti zavoda, določenih s tem odlokom, ter na podlagi programa dela zavoda, h kateremu je bilo dano predhodno soglasje s strani obeh ustanoviteljev.
XII. DRUGE MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJEV IN ZAVODA
Zavod je dolžan ustanoviteljema najmanj enkrat letno pošiljati podatke o poslovnih rezultatih, na zahtevo županov pa tudi večkrat letno ter druge podatke, ki so nujni za izvrševanje funkcije ustanoviteljev.
Zavod je dolžan ustanoviteljema posredovati vse podatke o vsebinski in finančni realizaciji dela zavoda in vsebinskih in finančnih načrtih dela zavoda v rokih in na način, kot ga določa veljavna zakonodaja.
Ustanovitelja sta dolžna zavodu zagotavljati sredstva za njegovo delo v okviru dogovorjenega programa.
Zavod ne sme prevzemati finančnih obveznosti izven dogovorjenega programa.
Zavod mora od ustanoviteljev:
– pridobiti soglasje k spremembi imena in sedeža zavoda,
– pridobiti soglasje k določbam statuta,
– pridobiti soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja,
– pridobiti soglasje k statutarnim spremembam,
– pridobiti soglasje k spremembi in razširitvi dejavnosti,
– pridobiti soglasje k povečani delovni uspešnosti za zaposlene v zavodu,
– pridobiti soglasje k nagradi direktorja,
– pridobiti soglasje k predlogu za razporeditev presežka prihodkov nad odhodki,
– pridobiti druga soglasja in mnenja, določena z zakonom, tem odlokom in statutom zavoda.
Če ustanovitelja ne odločita o izdaji posameznega soglasja oziroma mnenja iz prejšnjega odstavka v roku 60 dni od vložitve zahtevka, se šteje, da sta soglasje izdala.
Občina Slovenska Bistrica in Občina Makole ustanavljata s tem odlokom skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic in obveznosti do zavoda po tem odloku.
Skupni organ sestavljata župana Občine Slovenska Bistrica in Občine Makole.
Sedež organa je na sedežu Občine Slovenska Bistrica, Kolodvorska 10, 2310 Slovenska Bistrica.
Sejo skupnega organa lahko skliče vsak član, in sicer pod pogoji in na način, kot ga določa zakon.
Skupni organ iz prvega odstavka tega člena ima naslednje pristojnosti:
– izdajanje soglasij iz tega odloka, statuta zavoda in zakona, razen izdajanja soglasij:
– v zvezi s spremembo imena, sedeža in dejavnosti zavoda,
– v zvezi s prometom z nepremičninami, ki so v lasti obeh občin oziroma zavoda,
– v zvezi z načrtovanjem investicij in investicijskih vlaganj,
– k imenovanju ali razrešitvi direktorja zavoda,
– in soglasij navedenih v 8. členu in drugem odstavku 20. člena tega odloka, za izdajanje katerih sta pristojna občinska sveta obeh občin.
Nadalje je organ iz prvega odstavka tega člena pristojen za:
– izdajanje mnenj, določenih s statutom in drugimi notranjimi akti zavoda,
– druga dela in naloge v zvezi z izvrševanjem ustanoviteljskih pravic in obveznosti, določene z zakonom.
Strokovne naloge za skupni organ opravlja občinska uprava Občine Slovenska Bistrica, župana pa si lahko za potrebe izvajanja soglasij in mnenj iz predhodnega člena tega odloka imenujeta komisije in druga delovna telesa.
Skupni organ odloča tako, da z odločitvijo soglašata oba župana. Kolikor se o posamezni odločitvi ne strinjata, o zadevi odločita občinska sveta obeh občin.
Četudi občinska sveta ne sprejmeta soglasne odločitve o posamezni zadevi, ustanovitelja sestavita tričlansko komisijo, katere odločitev obvelja kot dokončna.
Vsaka občina imenuje po enega člana arbitražne komisije, tretjega pa imenuje Lekarniška zbornica Slovenije.
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 97/00) vsebuje naslednje predhodne in končne določbe:
XIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
Zavod mora uskladiti svoj statut z določili tega odloka v roku šest mesecev od dneva veljavnosti tega odloka.
Svet zavoda v sedanji sestavi opravlja funkcijo do preteka svojega mandata.
V skladu z določili tega odloka se svet zavoda konstituira po preteku mandata sedanjemu svetu zavoda.
Strokovni svet se v skladu z določili tega odloka konstituira po uveljavitvi statuta iz prvega odstavka tega člena.
Skupni organ iz 36. člena tega odloka se mora konstituirati v roku enega meseca od dneva veljavnosti tega odloka.
Funkcijo direktorja zavoda opravlja sedanji direktor zavoda. Direktor se imenuje v skladu z določili tega odloka po preteku mandata sedanjemu direktorju.
S pričetkom veljavnosti tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za opravljanje lekarniške dejavnosti Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 5/97 in 85/97).
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. V objavo ga posreduje Občina Slovenska Bistrica, v roku osem dni potem, ko ga v enakem besedilu sprejmeta občinska sveta obeh občin, ustanoviteljic.
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 26/10) vsebuje naslednje predhodne in končne določbe:
Na podlagi tega odloka, se v svet zavoda v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka, imenuje predstavnik Občine Makole.
Svet javnega zavoda nadaljuje svoje delo do poteka mandata. Članom sveta javnega zavoda, ki so bili imenovani oziroma izvoljeni pred uveljavitvijo tega odloka in članu, ki je imenovan v skladu s tem odlokom, poteče mandat s potekom mandata sveta.
Skupni organ iz 36. člena odloka se mora konstituirati v roku enega meseca od dneva veljavnosti tega odloka.
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. V objavo ga posreduje Občina Slovenska Bistrica, v roku petnajst dni potem, ko ga v enakem besedilu sprejmeta občinska sveta občin, ustanoviteljic.
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 61/12) vsebuje naslednje predhodne in končne določbe:
Sklepi skupnega organa za izvrševanje ustanoviteljskih pravic javnih zavodov, ki so bili sprejeti v letu 2010 in 2011, glede razporeditve presežka prihodkov nad odhodki za ureditev nove enote Lekarne v Makolah, se morajo izvršiti do 31. 12. 2013.
Ostale določbe odloka ostanejo nespremenjene.
(1) Župana občin ustanoviteljic objavita ta odlok v uradnih glasilih svoje občine v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku zadnji odločal. Odlok začne veljati petnajsti dan po objavi.
(2) Odlok se sprejme v enakem besedilu v obeh občinah ustanoviteljicah in se začne uporabljati petnajsti dan po objavi.
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 79/15) vsebuje naslednji predhodni in končni določbi:
V skladu z določili tega odloka se svet zavoda konstituira v roku 90 dni od dneva veljavnosti tega odloka.
Svet zavoda v sedanji sestavi opravlja svojo funkcijo do konstituiranja novega sveta zavoda.
Zavod mora uskladiti svoj statut z določili tega odloka v roku šest mesecev od dneva veljavnosti tega odloka.
Župana občin ustanoviteljic objaviti ta odlok v uradnih glasilih svoje občine v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku zadnji odločal. Odlok začne veljati petnajsti dan po objavi.
Št. 9000-28/2015-15-0203
Slovenska Bistrica, dne 22. decembra 2015
Občine Slovenska Bistrica
dr. Ivan Žagar l.r.
Franc Majcen l.r.
PRILOGA Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica
Druge dejavnosti zavoda so:
C/21.200 Proizvodnja farmacevtskih preparatov,
G/47.740 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi ortopedskimi pripomočki,
G/47.750 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki,
G/47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu,
M/73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora,
P/85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje,
P/85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje.