Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 76/08 – ZLS-O, 79/09 – ZLS-P, 51/10 – ZLS-R, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 (14/13 – pop.), 101/13 – ZJF-G, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), 17. in 100. člena Statuta Občine Zagorje ob Savi (Uradni list RS, št. 30/15) in 107. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Zagorje ob Savi (Uradni list RS, št. 30/15) je Občinski svet Občine Zagorje ob Savi na 13. redni seji dne 3. 10. 2016 sprejel
o spremembi Odloka o proračunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2016
Odlok o proračunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2016 (Uradni list RS, št.107/15) se spremeni v naslednjih členih:
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
Spremeni se 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) tako, da se glasi:
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | | v evrih |
I. | SKUPAJ PRIHODKI | 70+71+72+73+74 | 13.555.049 |
| TEKOČI PRIHODKI | 70+71 | 11.622.551 |
70 | DAVČNI PRIHODKI | | 10.145.896 |
700 | Davki na dohodek in dobiček | | 8.940.996 |
703 | Davki na premoženje | | 910.100 |
704 | Domači davki na blago in storitve | | 294.800 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI | | 1.476.655 |
710 | Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | | 1.174.022 |
711 | Takse in pristojbine | | 8.000 |
712 | Denarne kazni | | 9.000 |
713 | Prihodki od prodaje blaga in storitev | | 20.846 |
714 | Drugi nedavčni prihodki | | 264.788 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI | | 72.335 |
720 | Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | | 30.335 |
722 | Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolg. sr. | | 42.000 |
73 | PREJETE DONACIJE | | 2.060 |
730 | Prejete donacije iz domačih virov | | 2.060 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI | | 1.754.685 |
740 | Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | | 998.864 |
741 | Prejeta sredstva iz drž. proračuna iz sredstev proračuna EU | | 755.821 |
78 | PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE | | 103.418 |
787 | Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij | | 103.418 |
II. | SKUPAJ ODHODKI | 40+41+42+43 | 13.776.656 |
40 | TEKOČI ODHODKI | | 3.403.693 |
400 | Plače in drugi izdatki zaposlenim | | 803.185 |
401 | Prispevki delodajalcev za socialno varnost | | 130.724 |
402 | Izdatki za blago in storitve | | 1.837.784 |
403 | Plačila domačih obresti | | 52.000 |
409 | Sredstva, izločena v rezerve | | 580.000 |
41 | TEKOČI TRANSFERI | | 7.235.251 |
410 | Subvencije | | 73.435 |
411 | Transferi posameznikom in gospodinjstvom | | 3.523.166 |
412 | Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | | 649.815 |
413 | Drugi tekoči domači transferi | | 2.988.835 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI | | 2.667.491 |
420 | Nakup in gradnja osnovnih sredstev | | 2.667.491 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI | | 470.221 |
431 | Investicijski transf. pravnim in fiz. osebam, ki niso pror. uporabniki | | 244.806 |
432 | Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | | 225.415 |
III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) | I - II | –221.607 |
B | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | | |
IV. | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV | 750+751 | 8.000 |
75 | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | | 8.000 |
750 | Prejeta vračila danih posojil | | 8.000 |
751 | Prodaja kapitalskih deležev | | 0 |
V. | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV | | 0 |
441 | Povečanje kapitalskih deležev | | 0 |
VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV | IV - V | +8.000 |
C | RAČUN FINANCIRANJA | | |
VII. | ZADOLŽEVANJE | 500 | 0 |
50 | ZADOLŽEVANJE | | 0 |
500 | Domače zadolževanje | | 0 |
VIII. | ODPLAČILA DOLGA | 550 | 1.406.413 |
55 | ODPLAČILA DOLGA | | 1.406.413 |
550 | Odplačila domačega dolga | | 1.406.413 |
IX. | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH | I+IV+VII-II-V-VIII | –1.620.020 |
X. | NETO ZADOLŽEVANJE | VII-VIII | –1.406.413 |
XI. | NETO FINANCIRANJE | VI+X-IX | 221.607 |
XII. | Stanje sredstev na računih konec preteklega leta | | 1.628.798 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
Spremeni se 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) tako, da se glasi:
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. taksa za odvajanje komunalne in padavinske odpadne vode,
2. požarna taksa,
3. transferni prihodki za sofinanciranje investicij,
4. komunalni prispevek,
5. koncesijska dajatev za kmetijska zemljišča in divjad,
6. prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja (kapitalski prihodki),
7. prihodki od lastne dejavnosti,
8. najemnina od infrastrukture obveznih in izbirnih gospodarskih javnih služb,
9. najemnina od stanovanj in poslovnih objektov,
10. izvirni prihodki ožjih delov občine, ki se uporabijo za financiranje izdatkov KS predvidenih v finančnih načrtih KS.
Poraba namenskih prihodkov in prejemkov po namenih je opredeljena v Tabeli »Plan porabe namenskih prihodkov«, ki je priloga proračunu.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva namenski izdatek, ki v finančnem načrtu proračuna ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se za višino dejanskih namenskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta in proračun.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek v nižjem obsegu kot je izkazan v proračunu, se prevzema in plačuje obveznost samo do višine dejanskih prejemkov oziroma ocenjenih razpoložljivih sredstev.
Pravice porabe na proračunskih postavkah, ki zahtevajo namenski izdatek, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
Spremeni se 7. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) tako, da se glasi:
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki.
O spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča župan (v krajevnih skupnostih predsednik sveta krajevne skupnosti), ki lahko spreminja vrednosti projektov v načrtu razvojnih programov.
Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov.
Ne glede na četrti odstavek tega člena lahko župan spremeni vrednost projekta iz načrta razvojnih programov za več kot 20 %, če sprememba vrednosti projekta ni višja oziroma nižja od 20.000 € glede na vrednost projekta v sprejetem načrtu razvojnih programov in pa uvrsti v načrt razvojnih programov nov projekt, če njegova vrednost ni višja od 30.000 €.
Sveti krajevnih skupnosti lahko spreminjajo vrednosti projektov in vključujejo v načrt razvojnih programov nove projekte v okviru razpoložljivih sredstev njihovega finančnega načrta.
Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna.
Spremeni se 8. člen (splošna proračunska rezervacija) tako, da se glasi:
Med odhodki proračuna se del predvidenih proračunskih prejemkov v naprej ne razporedi, ampak se zadrži kot splošna proračunska rezervacija. Sredstva v višini 40.000,00 evrov se lahko uporabijo za nepredvidene namene, za katera v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije župan poroča občinskemu svetu z zaključnim računom.
Spremeni se 9. člen (proračunski sklad) tako, da se glasi:
Proračunski sklad Občine Zagorje ob Savi je proračunska rezerva.
Proračunska rezerva se v letu 2016 oblikuje v višini 180.000,00 evrov. Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih in drugih nesreč, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 40.000 evrov odloča župan in o tem s pisnimi obvestilo obvešča občinski svet.
V primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presegajo navedeni znesek, odloča na predlog župana občinski svet.
2. člen
Ostala določila Odloka o proračunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2016 ostajajo nespremenjena.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-21/2016
Zagorje ob Savi, dne 3. oktobra 2016
Matjaž Švagan l.r.