Št. 478-0039/2015 Ob-1299/16, Stran 319
Občina Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda, objavlja na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13, 50/14, 14/15) in 35. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14)
za prodajo pravice do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK na območju Občine Komenda in ustanovitev služnosti
1. Uvod: Občina Komenda objavlja javno zbiranje ponudb za prodajo pravice do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK na območju občine in ustanovitev služnosti. Razpisna dokumentacija določa pogoje, pod katerimi se lahko ponudniki udeležijo postopka zbiranja ponudb, način oddaje, postopek odpiranja, pregleda in način izbire najugodnejšega ponudnika. Če ta dokumentacija povzema in pojasnjuje v Republiki Sloveniji in Občini Komenda veljavne predpise, jo je potrebno upoštevati kot besedilo informativne narave. Cilj javnega zbiranja ponudb je zagotoviti vzpostavitev in nemoteno delovanje kabelsko komunikacijskega sistema za končne uporabnike. Občina ocenjuje, da je na trgu več zainteresiranih ponudnikov, zato želi v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti pridobiti več ponudb, med katerimi bo izbrala najugodnejšo.
2. Prodajalec in organizator zbiranja ponudb: prodajalec in organizator zbiranja ponudb je Občina Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda, matična številka: 1332155000, ID za DDV: SI22332570. Za vodenje in nadzor postopka župan Občine Komenda imenuje komisijo, ki je odgovorna za izvedbo celotnega postopka javnega zbiranja ponudb.
3. Povabilo k oddaji ponudb: Občina Komenda vabi vse zainteresirane, da skladno z razpisno dokumentacijo oddajo ponudbo za sodelovanje v postopku javnega zbiranja ponudb za prodajo pravice do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK v Občini Komenda in ustanovitev služnosti na nepremičninah v lasti Občine Komenda, vse z namenom vzpostavitve, obratovanja, vzdrževanja in nadzora tega omrežja. Prodaja pravice do uporabe in ustanovitev služnosti se izvajata skupaj. Povabilo k oddaji ponudb se objavi v Uradnem listu RS.
4. Dodatna pojasnila dokumentacije in prilog: razpisna dokumentacija je na razpolago na Občini Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda. Vpogled in dvig razpisne dokumentacije je možen po predhodni najavi preko elektronskega naslova: marjan.potocnik@komenda.si. Pojasnila je mogoče zahtevati preko istega naslova najkasneje do vključno 22. 2. 2016. Do tega datuma je po predhodnem dogovoru na tel. 041/651-795 možen tudi ogled na terenu in razpoložljive projektne dokumentacije. Občina Komenda si pridržuje pravico spremeniti ali dopolniti razpisno dokumentacijo na lastno pobudo ali, če bo to potrebno, kot odgovor na prošnjo za pojasnilo. Spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije bodo objavljene na enak način kot javni razpis. Vsaka sprememba ali dopolnitev postane del razpisne dokumentacije. V tem primeru lahko občina podaljša rok za oddajo ponudb.
5. Predmet in pogoji za prodajo pravice do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK: predmet prodaje je pravica do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK v Občini Komenda. Trasa omrežja je privzeta iz PGD projekta št. 98/04-01, (KRS Dovč Ljubljana, april 1998, dolžina omrežja je cca 25 km) in prikazana v geodetskem posnetku omrežja, ki je sestavni del razpisne dokumentacije in poteka v vseh naseljih Občine Komenda, z izjemo Komendske Dobrave in Poslovne cone Žeje pri Komendi. Sistem se je gradil v letih 1998 in 1999 ter je v pretežni meri izveden kot PVC cev premera 50 mm s koaksialnim bakrenim kablom za visokofrekvenčne signale. Glede na to, da se je na teh območjih po letu 1999 gradila tudi druga infrastruktura, je velika verjetnost, da del cevi ni prehoden ali da na delu omrežja zaščitnih cevi ni. V kolikšnem delu je zaščitna kanalizacija poškodovana (ali ne obstaja) prodajalcu ni znano, zato prodajalec ne odgovarja za neprehodnost cevi ali za območja, kjer cevi ni. Za potrebe razpisa se ocenjuje, da zaščitne kanalizacije ni (ali ni prehodna) na 25 % trase. Primarni vodi potekajo pretežno po občinskih cestah in poteh (javno dobro), sekundarni pa po privatnih parcelah. Skupaj s prodajo pravice do uporabe se občina z ločeno pogodbo zaveže vpisati služnost na parcelah, ki so v njeni lasti. Sklepanje služnostnih pogodb s privatnimi lastniki je v domeni kupca. Ponudnik se obveže, da bo s prevzemom sistema poskrbel za primeren dostop na omrežje za vse uporabnike, ki so nanj že priključeni in da bo sistem po potrebi posodobil in razširil. V primeru širitve se občina obveže vpisati služnost tudi na dodatnih parcelah, ki so v njeni lasti. V ceni ni vštet najem prostora, ki je za potrebe sistema lociran v športni dvorani Komenda, niti ni zajeta oprema v tem prostoru z antenskimi sistemi. Ne glede na navedeno lahko kupec prostor in opremo brezplačno uporablja do posodobitve sistema, vendar največ leto dni od podpisa pogodbe. Prodajalec se obveže, da bo v primeru širitev in sanacije omrežja kupcu ažurno posredoval projektne pogoje in izdajal soglasja k posegom na zemljiščih, ki so v prodajalčevi lasti in za zemljišča, s katerimi prodajalec upravlja. Prodajalec se obveže, da bo poskrbel za formalno predčasno prekinitev pogodbe s podjetjem M3-NET, d. o. o., Stegne 7, 1000 Ljubljana, kupec pa se obveže, da bo prevzel vse zapadle obveznosti, ki jih ima v z vezi s tem sistemom sedanji upravljalec omrežja. Kupec se obveže, da bo v okviru sistema za prodajalca in za občane dosegljiv brezplačen signal lokalnega TV programa. Zato bodo v kupoprodajni pogodbi opredeljene tudi obveznosti in pravice napram podjetju M3-NET, d. o. o. in napram Zavodu KOMOK, ki skrbi za lokalni TV program. Kupec se obveže še, da bo najkasneje v letu dni po podpisu pogodbe in v sodelovanju s prodajalcem poskrbel za brezplačen wi-fi signal v centru Komende, ki pokriva vsaj območje hipodroma (sejmišča).
6. Predmet in pogoji ustanovitve služnosti: predmet javnega zbiranja ponudb je tudi ustanovitev služnostne pravice za vzpostavitev, obratovanje, vzdrževanje in nadzor omrežja. Služnostna pravica bo predvidoma zajemala vzpostavitev delujočega omrežja, obratovanje omrežja in pripadajoče infrastrukture, vzdrževanje in dostop do omrežja za potrebe obratovanja, vzdrževanja, popravil in nadzora delovanja, odstranjevanje naravnih ovir pri obratovanju in vzdrževanju. Občina bo v korist izbranega ponudnika ustanovila služnost na svojih nepremičninah. Služnost bo ustanovljena za zakonsko maksimalno dovoljen čas z zavezo za podaljšanje služnosti za nedoločen čas. Izbrani ponudnik mora upoštevati vse pogoje, določene s to razpisno dokumentacijo in Pogodbo o ustanovitvi služnosti, katere vzorec je sestavni del razpisne dokumentacije. Nadomestilo za služnost je vključeno v kupnino za pridobitev pravice do uporabe omrežja. Enaki pogoji veljajo za morebiti kasneje sklenjene ustanovljene služnosti na prodajalčevih parcelah, če bo kupec omrežje širil.
7. Oddaja ponudb: ponudba bo štela za pravočasno, če bo prispela na sedež Občine Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda, najkasneje do 29. 2. 2016 do 12. ure. Ponudba se odda v zaprti ovojnici, naslovljeni na Občino Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda s pripisom »Ponudba za odkup CaTV omrežja«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti označen polni naslov ponudnika. Neustrezno označene ponudbe ter ponudbe, ki bodo prispele po poteku roka za sprejem ponudb, bodo izločene iz postopka ter bodo neodprte vrnjene ponudniku.
8. Spreminjanje in dopolnjevanje oddanih ponudb: ponudniki lahko svoje ponudbe spreminjajo oziroma dopolnjujejo do poteka roka za oddajo ponudb. Spremembe oziroma dopolnitve morajo biti oddane na enak način kot ponudbe.
9. Veljavnost ponudb: ponudbe so zavezujoče in morajo biti veljavne vsaj 6 mesecev od poteka roka za oddajo ponudb.
10. Odpiranje ponudb: javno odpiranje ponudb bo 29. 2. 2016 ob 12.30, v prostorih Občine Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda. Strokovna komisija bo vse pravočasne in pravilno označene ponudbe odprla in preverila njihovo popolnost. Strokovna komisija lahko od ponudnikov zahteva dopolnitve ali pojasnila posameznih delov ali celotne ponudbe. Kolikor ponudba v roku, postavljenem v pozivu k dopolnitvi oziroma pojasnilu, ne bo dopolnjena oziroma pojasnjena, bo taka ponudba izločena iz postopka javnega zbiranja ponudb.
11. Izbira najugodnejšega ponudnika: Občina Komenda bo v 30 dneh po odpiranje ponudb sprejela odločitev o izbiri. Odločitev bo poslana vsem ponudnikom, ki bodo sodelovali v postopku javnega zbiranja ponudb. Občina ni zavezana k izbiri kateregakoli ponudnika in lahko postopek javnega zbiranja kadarkoli prekine oziroma od njega odstopi. Občina bo z izbranim ponudnikom sklenila pogodbo o prodaji pravice do uporabe kabelsko komunikacijskega sistema KKS KOMOK na območju Občine Komenda in pogodbo o ustanovitvi služnosti, v katerih bodo natančno opredeljene pravice in obveznosti pogodbenih strank. Občina lahko vse do sklenitve pogodb spremeni odločitev o izbiri najugodnejšega ponudnika ali odstopi od prodaje in ustanovitve služnosti, če nastopijo okoliščine, ki kažejo na to, da izbrani ponudnik ne bo mogel izpolnjevati obveznosti iz pogodb. Če izbrani ponudnik zavrne sklenitev pogodb ali se v 8. dneh od prejema poziva k podpisu nanj ne odzove, lahko občina pogodbi sklene z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. Osnutka pogodb sta sestavni del razpisne dokumentacije.
12. Merila za izbor najugodnejšega ponudnika: edino merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je ponujena kupnina. Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najvišjo kupnino. Izhodiščna kupnina znaša 170.291,41 EUR + DDV. V kupnino je zajet nakup pravice do uporabe omrežja in nadomestilo za ustanovitev služnosti. Plačilo se izvede v 30. dneh po podpisu pogodbe,
13. Varščina za resnost ponudbe kot pogoj za sodelovanje v postopku javnega zbiranja ponudb: vsak ponudnik mora kot garancijo za resnost ponudbe ob oddaji ponudbe položiti varščino v višini 10 % od najnižje možne ponujene cene kupnine, to je 17.029,14 EUR. Varščina se nakaže na račun Občine Komenda št. SI 56 0110 0010 0002 377, potrdilo o vplačilu varščine, potrjeno s strani banke, se priloži ponudbi. Ponudnikom, katerih ponudbe ne bodo sprejete, se bo brezobrestni znesek varščine vrnil na njihov transakcijski račun v 15 dneh od izbire najugodnejšega ponudnika. Varščina izbranega ponudnika se všteje v znesek kupnine.
14. Plačilna sposobnosti ponudnika: ponudnik mora biti plačilno sposoben in mora imeti zagotovljene vire sredstev za izpolnitev obveznosti za izpolnitev pogodbenih obveznosti.
15. Vsebina in oblika ponudbe: ponudba mora biti predložena v slovenskem jeziku in na predpisanih obrazcih. Ponudbe, ki ne bodo pripravljene v skladu z razpisno dokumentacijo, bodo izločene. Ponudbo mora podpisati oseba, ki ima pravico zastopati ponudnika. Kjer je to izrecno zahtevano, morajo biti listine ponudbe parafirane. Morebitne popravke pri izpolnjevanju obrazcev mora ponudnik označiti z žigom in podpisom.
16. Ostala pravila in pogoji javnega zbiranja ponudb: vse stroške priprave ponudbe, spremljajoče dokumentacije ter stroške oddaje krije ponudnik.