Št. 5440/22/2015/13 Ob-2439/16, Stran 1482
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1), 16. in 39. člena Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 65/14 – ZVRS-H in 90/14) ter v skladu z Zakonom o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 – ZIPRS1415, 38/14 – ZIPRS1415-A, 14/15 – ZIPRS1415-D in 55/15 – ZFisP), z Zakonom o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 (Uradni list RS, št. 96/15), s Proračunom Republike Slovenije za leto 2016 in 2017 (Uradni list RS, št. 96/2015), z 219. členom Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13) z Uredbo o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3 z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001 z dne 11. 12. 2014, z Resolucijo o Nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za obdobje 2013–2020 (ReNPIO 13-20), Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja – ZOFVI (Uradni list RS, št. 23/96 z dne 29. 4. 1996, Zakonom o izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 110/06), Pravilnik o obrazcih javnih listin v srednješolskem izobraževanju, (Uradni list RS, št. 44/08, 37/09, 71/09, 34/10 in 44/12) in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 3032-54/2016/6, z dne 10. 6. 2016, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
za pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc od 2016 do 2019
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Javni razpis bo neposredno vplival na doseganje ciljev Operativnega programa 2014–2020, katerega cilj je povečati vključenost v vseživljenjsko učenje nižje izobraženih (manj kot štiri (4) letna srednješolska izobrazba) in manj usposobljenih s poudarkom na zaposlenih in starejših od 45 let.
Programska in vsebinska osnova za javni razpis je opredeljena najmanj v:
– Operativnem programu za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001 z dne 11. 12. 2014, dostopno na: http://www.eu-skladi.si/dokumenti/kljucni-dokumenti/op_slo_web.pdf
– Resoluciji o Nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za obdobje 2013–2020 (ReNPIO13–20) (Uradni list RS, št. 90/13), dostopno na: http://www.uradni-list.si/1/content?id=114925
– Strategiji vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, dostopno na: http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_solstva/IU2010/Strategija_VZU.pdf
– Nacionalni strategiji za razvoj pismenosti, dostopno na: http://arhiv.acs.si/publikacije/NSRP.pdf
– Strateškem okviru za evropsko sodelovanje v izobraževanju in usposabljanju (ET 2020) dostopno na: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2009:119:0002:0010:SL:PDF
– Sporočilu komisije Evropa 2020, Strategija za pametno, trajnostno in vključujočo rast, dostopno na: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:2020:FIN:SL:PDF
– Priporočilu Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES), dostopno na: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2006:394:0010:0018:SL:PDF
– Resoluciji Sveta o prenovljenem evropskem programu za izobraževanje odraslih (2011/C 372/01), dostopno na: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2011:372:0001:0006:SL:PDF
– Priporočilu Sveta evropske unije z dne 20. decembra 2012 o potrjevanju neformalnega in priložnostnega učenja (2012/C 398/01), dostopno na: http://www.europass.si/files/2016/userfiles/europass/dokumenti/Priporocilo %20Sveta %20o %20potrjevanju %20neformalnega %20in %20priloznostnega %20ucenja %202012.pdf
– Sporočilu komisije evropskemu parlamentu, svetu, evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij, Evropska digitalna agenda, dostopno na: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:0245:FIN:SL:PDF
– Smernice strategije razvoja temeljnih spretnosti zaposlenih, dostopno na: http://www.acs.si/upload/doc/44_Smernice_strategije_razvoja_temeljnih_spretnosti_zaposlenih pdf.
2. Namen javnega razpisa: namen javnega razpisa je povečati vključenost odraslih v vseživljenjsko učenje (VŽU) ter izboljšati kompetence, ki jih potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi.
3. Cilj javnega razpisa: cilj javnega razpisa je izboljšati temeljne in poklicne kompetence zaposlenih, ki so nižje izobraženi (manj kot štiri letna srednja šola oziroma ISCED 1-2) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let.
4. Ciljna skupina: ciljna skupina so zaposleni, ki so nižje izobraženi (manj kot štiri letna srednja šola oziroma ISCED 1-2) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let.
5. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izvajanja izobraževalnih programov za odrasle (v nadaljnjem besedilu: programi) za pridobitev temeljnih in poklicnih kompetenc, s poudarkom na razvoju kompetenc s področja informacijsko komunikacijskih tehnologij. Izvajanje programov vključuje tudi svetovanje v procesu izobraževanja.
Sofinancirali se bodo naslednji programi:
a.) Programi usposabljanja za življenjsko uspešnost (v nadaljevanju: programi UŽU)
Programi UŽU so namenjeni zviševanju ravni pismenosti manj izobraženim odraslim za pridobivanje temeljnih spretnosti, povezanih s pismenostjo, socialnih spretnosti in načel vseživljenjskega učenja. Izvajali se bodo naslednji programi UŽU:
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Most do izobrazbe (v nadaljnjem besedilu: UŽU MI)
Cilj programa je omogočiti posamezniku, da obnovi in pridobi temeljno znanje in spretnosti za lažje osvajanje nove učne snovi in napredovanje v formalnem izobraževanju. Ciljna skupina so manj izobraženi zaposleni, ki so se šolali do deset let in želijo nadaljevati formalno izobraževanje.
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Moje delovno mesto (v nadaljnjem besedilu: UŽU MDM)
Cilj programa je razvijanje temeljnih zmožnosti za kakovostno opravljanje dela, ustvarjanje pogojev za ohranjanje in zviševanje ravni temeljnih zmožnosti na delovnem mestu, spodbujanje za zviševanje izobrazbene ravni in ustvarjanje pogojev za osebnostni razvoj. Ciljne skupine so zaposleni na enostavnih, manj in srednje zahtevnih delih, na delovnih mestih, ki se ukinjajo zaradi spremembe tehnologije ter tisti, ki želijo pridobiti osnovnošolsko ali poklicno izobrazbo.
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Moj korak (v nadaljnjem besedilu: UŽU MK)
Cilj programa je obnavljanje in pridobivanje temeljnega znanja in spretnosti, kar udeležencem omogoča lažje obvladovanje situacij v vsakdanjem življenju, večjo samostojnost in odgovornost v življenju, vključevanje v različne družbene dejavnosti ter dvig samozavesti in kakovosti življenja. Ciljna skupina so osebe s posebnimi potrebami oziroma osebe, ki v vsakdanjih življenjskih situacijah potrebujejo pomoč za doseganje večje samostojnosti in socialne vključenosti, za bolj samostojno in bolj kakovostno življenje pa potrebujejo tudi boljše obvladovanje temeljnih spretnosti.
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Izzivi podeželja (v nadaljnjem besedilu: UŽU IP)
Cilj programa je omogočiti pridobivanje temeljnih znanj in spretnosti, s katerimi bodo udeleženci lažje prepoznavali in vrednotili lastne potenciale ter možnosti podeželskega okolja z namenom izboljšanja svojega ekonomskega in socialnega položaja. Ciljna skupina so manj izobraženi odrasli, pretežno prebivalci podeželja, ki so motivirani za pridobitev temeljnih spretnosti in novih znanj, za izboljšanje svojega ekonomskega in socialnega položaja na podeželju ter za izvajanje dejavnosti na podeželju (osebno dopolnilno delo ali dopolnilne dejavnosti na kmetiji).
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost – Beremo in pišemo skupaj (v nadaljnjem besedilu: UŽU BIPS)
Cilji programa je pridobivanje temeljnega znanja in spretnosti, povezanih s pismenostjo, socialnih spretnosti, usposabljanje za vseživljenjsko učenje in aktivno državljanstvo. Ciljna skupina so zaposleni starši in stari starši.
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Razgibajmo življenje z učenjem (v nadaljnjem besedilu: UŽU Razgibajmo življenje z učenjem)
Cilj programa je obnavljanje in pridobivanje temeljnega znanja in spretnosti za lažje obvladovanje situacij v vsakdanjem življenju in na delovnem mestu, večjo samostojnost in odgovornost, vključevanje v različne družbene dejavnosti, dvig samozavesti in dvig kakovosti življenja. Ciljna skupina so starejši zaposleni odrasli, ki niso imeli dovolj priložnosti za izobraževanje in si zaradi podaljševanja delovne aktivnosti želijo pridobiti znanje in usposobljenost za bolj kakovostno življenje in delo.
– Usposabljanje za življenjsko uspešnost Knjige so zame (v nadaljnjem besedilu: UŽU Knjige so zame)
Cilji programa so spodbujati: razvoj bralne pismenosti odraslih, demokratični dialog znotraj skupine, strpen medkulturni in medgeneracijski dialog, razvoj kulturne inteligence, strpnost in solidarnost, razvoj jezikovnih zmožnosti, razvoj sposobnosti analitičnega in kritičnega razmišljanja o prebranem in o življenju nasploh, osebnostni razvoj ter motivirati za izobraževanje in vseživljenjsko učenje. Ciljna skupina so manj izobraženi odrasli v aktivni življenjski dobi, ki so zaključili osnovnošolsko obveznost in praviloma nimajo dosežene srednješolske izobrazbe.
b.) Slovenščina kot drugi in tuji jezik
Cilj programa je sporazumevanje v slovenščini ter razumevanje jezikovne, kulturne in politične podobe slovenske družbe. V tem okviru udeleženci sistematično razvijajo sporazumevalne zmožnosti v slovenščini za delovanje na najrazličnejših področjih družbenega življenja, v poklicnem življenju in v izobraževanju. Ciljna skupina so govorci slovenščine kot neprvega jezika, ki imajo predznanje slovenščine na različnih ravneh od popolnih začetnikov do izpopolnjevalcev in so dosegli različne stopnje izobrazbe.
c.) Začetna integracija priseljencev (v nadaljnjem besedilu: ZIP)
Cilj programa je pridobivanje znanja za sporazumevanje v slovenskem jeziku in pridobivanje osnovnih informacij o zgodovini, kulturi in ustavni ureditvi države ob nastanitvi oziroma na začetku bivanja v Sloveniji. Ciljna skupina so priseljenci (tujci), ki imajo dovoljenje za stalno ali začasno prebivanje v Sloveniji ali so v fazi pridobivanja dovoljenja.
Javno veljavni programi: UŽU MI, UŽU MDM, UŽU MK, UŽU IP, UŽU BIPS, Slovenščina kot drugi in tuji jezik, ter ZIP, so dostopni na spletnem naslovu: http://www.acs.si/index.cgi?m=51&id=143.
Programa UŽU Razgibajmo življenje z učenjem in UŽU knjige so zame sta dostopna na spletnem naslovu: http://www.acs.si/index.cgi?m=51&id=231.
č.) Programi splošnega neformalnega izobraževanja odraslih (v nadaljnjem besedilu: programi SNIO)
Cilj programov je pridobivanje in razvijanje naslednjih temeljnih kompetenc, ki vključujejo tudi vidik trajnostnega razvoja:
– sporazumevanje v slovenskem jeziku,
– sporazumevanje v tujih jezikih,
– matematična kompetenca ter osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji,
– učenje učenja,
– socialne in državljanske kompetence,
– samoiniciativnost in podjetnost,
– kulturna zavest in izražanje.
Opis temeljnih kompetenc je objavljen v dokumentu Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta, na spletnem naslovu: http://www.zrss.si/pdf/240611121003_gla_kljucne_kompetence_eu.pdf.
Programi SNIO se lahko oblikujejo za pridobivanje ene ali več kompetenc. Program SNIO traja petdeset ur, pri čemer se vsebina programa v obsegu največ desetih ur lahko prilagaja predznanju ter potrebam udeležencev in delodajalcev.
d.) Programi priprav za prijavo v postopek pridobitve kvalifikacije oziroma certifikata (v nadaljnjem besedilu: programi priprav)
Cilj programov priprav je osvežitev znanja in učna pomoč zaradi pridobitve kvalifikacije oziroma certifikata. Programi trajajo dvajset ur, pri čemer se vsebina programa v obsegu največ petih ur lahko prilagaja predznanju ter potrebam udeležencev.
e.) Javno veljavni program Računalniška pismenost za odrasle (v nadaljnjem besedilu: program RPO)
Cilj programa je spodbujati in razvijati splošno računalniško pismenost. Ciljna skupina so zaposleni, ki računalnika še niso uporabljali oziroma so računalniško pomanjkljivo pismeni in si želijo pridobiti temeljno računalniško znanje za potrebe poklicnega dela in vsakdanjega življenja.
Javno veljavni program RPO je dostopen na spletnem naslovu: http://www.acs.si/index.cgi?m=51&id=143.
f.) Neformalni programi za pridobivanje digitalnih kompetenc (v nadaljnjem besedilu: programi RDO)
Cilj programov je razvijanje računalniške in digitalne pismenosti za boljše komuniciranje v družbi in opravljanje delovnih nalog, s poudarkom na pridobivanju znanja za uporabo računalniške in digitalne tehnologije, kot npr. interneta, e-pošte, e-uprave, e-zdravja, mobilnega telefona in drugih digitalnih naprav ter znanja za potrebe dela. Ciljna skupina so zaposleni, ki si želijo ob hitro razvijajočem se tehnološkem napredku pridobiti ali izboljšati računalniške in digitalne kompetence za potrebe poklicnega dela in vsakdanjega življenja.
Program RDO traja petdeset ur, pri čemer se vsebina programa v obsegu največ desetih ur lahko prilagaja predznanju ter potrebam udeležencev in delodajalcev.
Zaradi zagotavljanja kakovosti izvedbe programov se zahteva izvajanje svetovanja v procesu izobraževanja, ki vključuje naslednje elemente andragoškega dela s ciljno skupino: pripravo izvedbenega načrta, svetovalno podporo med izvajanjem izobraževanja, spremljanje napredovanja in evalvacijo, ki vključuje tudi samooceno udeleženca in popis kompetenc po programu.
6. Pravila za pripravo in izvedbo programov
Elementi programov SNIO, programov RDO in programov priprav so:
Splošni del:
– ime programa,
– utemeljenost,
– ciljna skupina,
– cilji programa,
– trajanje organiziranega izobraževalnega dela,
– pogoji za zaključek programa.
Posebni del:
– vsebine programa,
– kompetence, ki jih udeleženci pridobijo s programom,
– organizacija izobraževanja,
– znanje izvajalcev programa,
– spremljanje,
– evalvacija.
Prijavitelj lahko v okviru konzorcija prijavi največ osem programov SNIO, deset programov priprav in osem programov RDO. V primeru prijave več programov bo ocenjenih po zaporedju prijave programov le prvih osem programov SNIO, prvih deset programov priprav in prvih osem programov RDO.
V okviru konzorcija se mora načrtovati:
– v velikih in srednjih regijah vsaj dve izvedbi (istega ali različnega) programa UŽU, v majhnih regijah pa vsaj eno izvedbo programa UŽU v letih 2016, 2017 in 2018 (brez programa UŽU MDM);
– vsaj ena izvedba UŽU MDM v celotnem obdobju izvajanja projekta;
– izvajanje programa RPO v letih 2016, 2017 in 2018.
V posamezno izvedbo programa je lahko vključenih največ 15 udeležencev. Udeleženci, ki uspešno zaključijo izobraževanje po javno veljavnem programu, prejmejo potrdilo o usposabljanju (Pravilnik o obrazcih javnih listin v srednješolskem izobraževanju, (Uradni list RS, št. 44/08, 37/09, 71/09, 34/10 in 44/12) in prilogo s popisom kompetenc po programu.
Udeleženci, ki uspešno zaključijo izobraževanje po programu SNIO, programu RDO in programu priprav, prejmejo potrdilo o usposabljanju in prilogo s popisom kompetenc po programu.
Program je uspešno zaključen, če je udeleženec prisoten najmanj 80 odstotkov ur programa.
7. Način in obdobje izvajanja
Operacije se bodo izvajale v kohezijski regiji vzhodna Slovenija in kohezijski regiji zahodna Slovenija (v nadaljevanju KRVS in KRZS).
Način delitve sredstev po regijah: sredstva tega javnega razpisa se delijo glede na lokacijo izvajanja aktivnosti.
Aktivnosti javnega razpisa (programi in svetovanje v procesu izobraževanja) se izvajajo v operacijah, ki so oblikovane kot konzorciji. Število konzorcijev v posamezni statistični regiji je odvisno od števila prebivalcev določene statistične regije. Konzorcij vodi prijavitelj, ki je vodja konzorcija. Za vodenje konzorcija se organizira projektna pisarna pri prijavitelju. Upravičeni stroški za vodenje projektne pisarne so opredeljeni v 17. točki tega javnega razpisa.
Za namen oblikovanja števila konzorcijev in števila partnerjev v konzorcijih so statistične regije razvrščene po številu prebivalcev v naslednje tri skupine:
– velike regije so: Gorenjska, Jugovzhodna Slovenija, Osrednjeslovenska, Podravska in Savinjska;
– srednje regije so: Goriška, Obalno-kraška in Pomurska;
– majhne regije so: Koroška, Posavska, Primorsko-notranjska in Zasavska.
Za izvajanje predmeta javnega razpisa bo v skladu s pogoji in merili izbranih največ dvajset konzorcijev, od tega dvanajst v KRVS in osem v KRZS (preglednici 1 in 2).
Prijavitelj mora v konzorcij vključiti naslednje organizacije iz statistične regije, če izkazujejo interes:
ljudske univerze, vsaj eno srednjo šolo, zasebne organizacije za izobraževanje odraslih, če so vpisane v razvid izvajalcev javno veljavnih programov, ki so predmet tega javnega razpisa in eno nevladno organizacijo.
Preglednica 1: število konzorcijev in konzorcijskih partnerjev v KRVS po statističnih regijah
| Velike regije | Srednja regija | Majhne regije |
Statistična regija | Jugovzhodna Slovenija | Podravska | Savinjska | Pomurska | Koroška | Posavska | Primorsko -notranjska | Zasavska |
Število konzorcijev | 2 | 2 | 2 | 1-2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Število konzorcijskih partnerjev vključno z vodjem konzorcija | 4 do 7 | 4 do 7 | 4 do 7 | 3 do 6 | 3 do 5 | 3 do 5 | 3 do 5 | 3 do 5 |
Preglednica 2: število konzorcijev in konzorcijskih partnerjev v KRZS po statističnih regijah
| Veliki regiji | Srednji regiji |
Statistična regija | Gorenjska | Osrednje- slovenska | Goriška | Obalno-kraška |
Število konzorcijev | 2 | 2 | 1-2 | 1-2 |
Število konzorcijskih partnerjev vključno z vodjem konzorcija | 4 do 7 | 4 do 7 | 3 do 6 | 3 do 6 |
Obdobje izvajanja operacij je od dneva objave javnega razpisa do 31. 3. 2019.
Obdobje upravičenih stroškov je od dneva objave javnega razpisa do 31. 3. 2019.
Obdobje upravičenih izdatkov od dneva objave javnega razpisa do 30. 6. 2019.
8. Pričakovani kazalniki in spremljanje izvajanja
Za spremljanje učinkov in rezultatov operacije se uporablja dve vrste kazalnikov, in sicer:
8.1 Programsko specifične kazalnike (določene z besedilom OP 2014–2020)
– Pričakovani kazalnik učinka spremlja število udeležencev vključenih v izobraževalne programe, pri čemer se vsak udeleženec lahko vključi v več različnih programov. Pričakuje se, da bo v programe po tem javnem razpisu vključenih najmanj 16.938 udeležencev, od tega 10.163 v KRVS in 6.775 v KRZS. Od vseh vključenih udeležencev mora biti najmanj 70 odstotkov starejših od 45 let (preglednica 3).
Za spremljanje se uporabi »Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah«, ki je priloga 8 k Navodilom Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020. Vprašalnik se izpolni ob vključitvi udeležencev v program.
– Pričakovani kazalnik rezultata spremlja delež udeležencev, ki uspešno zaključijo program, od tega delež starejših od 45 let. Pričakuje se, da bo program uspešno zaključilo najmanj 98 odstotkov vključenih udeležencev. Pri izračunu deleža udeležencev, ki uspešno zaključijo program se upošteva število izdanih potrdil o usposabljanju. Podatki se pridobijo ob zaključku programa.
8.2 Skupne kazalnike (določene z uredbo 1303/2013 in uredbo 1304/2013)
– Skupni kazalniki učinka spremljajo značilnosti oseb (npr. starost, spol, dosežena izobrazba, status na trgu dela).
Za spremljanje se uporabi »Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah«, ki je priloga 8 k Navodilom Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020. Podatki se pridobijo z izpolnitvijo Vprašalnika hkrati ob vključitvi udeležencev v program.
– Skupni kazalniki rezultata spremljajo statusne spremembe, ki so opredeljene v Seznamu kazalnikov, ki je priloga 10 razpisne dokumentacije (izobrazba ali status na trgu dela) po uspešno zaključenem programu in sicer:
– takojšnji kazalnik rezultata spremlja spremembo statusa udeleženca najkasneje 4 (štiri) tedne po zaključenem programu. Za spremljanje se smiselno uporabi »Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah«, ki je priloga 8 k Navodilom Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020;
– dolgoročni kazalnik rezultata spremlja spremembo statusa udeleženca najkasneje 6 mesecev po zaključku programa. Za spremljanje se smiselno uporabi »Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah«, ki je priloga 8 k Navodilom Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
Preglednica 3: Pričakovani kazalniki
ID | | Kazalnik | Merska enota | Kohezijska regija | Ciljna vrednost (skupaj) | Najnižja ciljna vrednost za RPO in RDO |
10.7 | Kazalniki učinkov | Število udeležencev, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | Število | KRVS | 10.163 | 4.675 |
10.7 | Število udeležencev, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | Število | KRZS | 6.775 | 3.117 |
10.8 | Število starejših od 45 let, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | Število | KRVS | 7.115 | 3.273 |
10.8 | Število starejših od 45 let, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | Število | KRZS | 4.742 | 2.181 |
10.1 | Specifični kazalniki razultatov | Delež udeležencev, ki so uspešno zaključili program za pridobitev kompetenc | % | KRVS | 98 | 98 |
10.1 | Delež udeležencev, ki so uspešno zaključili program za pridobitev kompetenc | % | KRZS | 98 | 98 |
10.2 | Delež starejših od 45 let, ki so uspešno zaključili program za pridobitev kompetenc | % | KRVS | 98 | 98 |
10.2 | Delež starejših od 45 let, ki so uspešno zaključili program za pridobitev kompetenc | % | KRZS | 98 | 98 |
Pričakuje se, da bo najnižje število vključenih udeležencev v programe v posamezni statistični regiji tako, kot je razvidno iz preglednic 4 in 5:
Preglednica 4: pričakovani kazalniki v KRVS po statističnih regijah
| Konzorciji v velikih regijah | Konzorciji v srednji regiji | Konzorciji v majhnih regijah |
Statistična regija | Jugovzhodna Slovenija | Podravska | Savinjska | Pomurska | Koroška | Posavska | Primorsko -notranjska | Zasavska |
Število udeležencev, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | 2155 | 2155 | 2155 | 1342 | 589 | 589 | 589 | 589 |
Število starejših od 45 let, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | 1508 | 1508 | 1508 | 939 | 413 | 413 | 413 | 413 |
Preglednica 5: pričakovani kazalniki v KRZS po statističnih regijah
| Konzorciji v velikih regijah | Konzorciji v srednjih regijah |
Statistična regija | Gorenjska | Osrednje-slovenska | Goriška | Obalno-kraška |
Število udeležencev, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | 2.032 | 2033 | 1.355 | 1.355 |
Število starejših od 45 let, ki so vključeni v programe za pridobitev kompetenc | 1422 | 1422 | 949 | 949 |
9. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
9.1 Splošni pogoji za prijavitelja
Na tem javnem razpisu lahko kot prijavitelj kandidira javni zavod, katerega temeljna dejavnost je izobraževanje odraslih ter izpolnjuje naslednje pogoje:
Pogoji | Dokazila |
a. je na dan objave tega javnega razpisa registriran za opravljanje izobraževalne dejavnosti pod šifro 85.590 pri pristojnem sodišču in izvaja svojo dejavnost na območju Republike Slovenije; | Priloga 5: Fotokopija izpisa iz Ajpes-a (pridobi ministrstvo) ali ustanovnega akta iz katere je razvidno, da ima prijavitelj opredeljeno izobraževalno dejavnost na dan objave tega javnega razpisa. |
b. ni za iste programe, ki jih prijavlja na tem javnem razpisu, sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU; c. ima na dan objave tega javnega razpisa zaposlenega najmanj enega organizatorja ali svetovalnega delavca (v nadaljnjem besedilu: organizator) v izobraževanju odraslih za polni delovni čas s pedagoško andragoško izobrazbo in strokovnim izpitom s področja vzgoje in izobraževanja, ki ni zaposlen preko javnih del; d. ima na dan podpisa izjave poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom; e. ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali likvidacijskem postopku, f. ni opustil poslovne dejavnosti; g. prijavitelj ali odgovorna oseba prijavitelja nista bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2, v nadaljevanjem besedilu: KZ-1). | Priloga 6: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za prijavitelja z naslednjimi dokazili: – pod točko b: pridobi ministrstvo v aplikaciji Supervizor; – pod točko c: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi, potrdilo o strokovnem izpitu s področja vzgoje in izobraževanja; – pod točko d.: potrdilo FURS-a (pridobi ministrstvo); – pod točkama e. in g. potrdili sodišča (pridobi ministrstvo) |
9.2 Splošni pogoji za konzorcijske partnerje brez prijavitelja
Na tem javnem razpisu je lahko konzorcijski partner pravna oseba, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
Pogoji | Dokazila |
a. je na dan objave tega javnega razpisa registrirana za opravljanje izobraževalne dejavnosti pod šifro 85.590 pri pristojnem sodišču in izvaja svojo dejavnost na območju Republike Slovenije; | Priloga 5: Fotokopija izpisa iz Ajpes-a (pridobi ministrstvo) ali ustanovnega akta iz katere je razvidno, da ima konzorcijski partner opredeljeno izobraževalno dejavnost na dan objave tega javnega razpisa. |
b. ni za iste programe, ki jih prijavlja na tem javnem razpisu, sofinancirana iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU; c. ima na dan objave tega javnega razpisa delno zaposlenega organizatorja izobraževanja odraslih s pedagoško andragoško izobrazbo, ki ni zaposlen preko javnih del; d. ima na dan podpisa izjave poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom; e, ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali likvidacijskem postopku; f. ni opustila poslovne dejavnosti; g. konzorcijski partner ali odgovorna oseba konzorcijskega partnerja nista bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike (Uradni list RS, št. 50/12 – UPB2, v nadaljevanjem besedilu: KZ-1). | Priloga 7: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za konzorcijske partnerje brez prijavitelja z naslednjimi dokazili: – pod točko b: pridobi ministrstvo v aplikaciji Supervizor – pod točko c: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi; – pod točko d.: potrdilo FURS-a (pridobi ministrstvo); – pod točkama e.in g. potrdili sodišča (pridobi ministrstvo) |
9.3 Posebni pogoji
Prijavitelj in konzorcijski partnerji morajo izpolnjevati naslednje posebne pogoje:
Pogoji | Dokazila |
a. delež načrtovanih sredstev v posameznem konzorciju za programa RPO in RDO je med 46 in 50 odstotki; b. v okviru konzorcija: – sta načrtovani v velikih in srednjih regijah vsaj dve izvedbi (istega ali različnega) programa UŽU, v majhnih regijah pa vsaj ena izvedba programa UŽU v letih 2016, 2017 in 2018 (brez programa UŽU MDM); – je načrtovana vsaj ena izvedba UŽU MDM v celotnem obdobju izvajanja projekta; – je načrtovano izvajanje programa RPO v letih 2016, 2017 in 2018. | Elaborat, priloga 1Č k elaboratu: Organizacijski in terminski načrt projekta |
c. operacija konzorcija se izvaja v statistični regiji, v kateri je sedež prijavitelja; d. konzorcijski partnerji so registrirani v isti statistični regiji kot prijavitelj; e. prijavitelj konzorcija in partnerji v konzorciju niso partnerji v drugem konzorciju za izvajanje tega javnega razpisa; f. prijavitelj je z namero prijave na ta javni razpis seznanil vse izvajalce posebnih javno veljavnih programov za odrasle ter srednje šole v statistični regiji; g. prijavitelj priloži pismi o nameri o sodelovanju z najmanj dvema ključnima deležnikoma, ki so lahko: zbornice, regionalne agencije sindikati in gospodarske družbe iz statistične regije prijavitelja; | Priloga 8: Izjava o izpolnjevanju posebnih pogojev z dokazili: – pod točko f.:seznanitev izvajalcev programov z namero prijave na ta javni razpis. – pod točko g.:Priloga 9: Pismo o nameri o sodelovanju s ključnimi deležniki (2X) |
h. prijavitelj izrazi namero, da bo za čas trajanja operacije zaposlil vodjo oziroma koordinatorja projekta, ki izpolnjuje pogoje za organizatorja izobraževanja odraslih, ima pedagoško andragoško izobrazbo in strokovni izpit s področja vzgoje in izobraževanja; | |
i. konzorcijski partnerji brez prijavitelja izrazijo namero, da bodo za čas trajanja operacije zaposlili koordinatorja projekta, ki izpolnjuje pogoje za organizatorja izobraževanja odraslih in ima pedagoško andragoško izobrazbo; | |
j. konzorcijski partnerji soglašajo z elaboratom, ki pri razdelitvi sredstev upošteva kadrovske zmožnosti in izkušnje posameznega konzorcijskega partnerja; | |
k. konzorcijski partnerji izrazijo namero, da bodo sodelovali z romskim inkubatorjem in medgeneracijskim centrom, če bo ta deloval v njihovi statistični regiji; | |
l. konzorcijski partnerji se strinjajo, da lahko ministrstvo, glede na vse prijave in razpoložljiva sredstva in v skladu s tem javnim razpisom, razporedi finančna sredstva drugače, kot je napovedal prijavitelj, | |
m. konzorcijski partnerji podpišejo izjavo, da bodo zagotavljali izpopolnjevanje zaposlenih najmanj po programu Andragoškega Centra Slovenije in po programih konzorcija, ki je oblikovan za izvajanje operacij po tem javnem razpisu. | |
Pogoji za ugotavljanje upravičenosti:
– skladnost s cilji/rezultati na ravni prednostne osi in prednostne naložbe,
– izkazovanje realne izvedljivosti v obdobju, za katerega velja podpora in ustreznost ter sposobnost upravičencev,
– izkazovanje ustreznosti ciljnih skupin.
Projekti, ki ne bodo zagotavljali zgoraj navedenih pogojev za ugotavljanje upravičenosti bodo izločeni iz nadaljnjega postopka izbora.
10. Merila za izbor prijaviteljev, ki izpolnjujejo splošne in posebne pogoje
10.1 Merila za izbor prijavitelja
Zap. št. | Merilo | Št. točk |
1. | Kakovost predlaganega projekta | 56 |
1.1 | Utemeljenost projekta s poudarkom na zaposlenih v statistični regiji | |
| – analiza potreb je celovita, potrebe za izpeljavo projekta so utemeljene, vsi elementi so razdelani | 8 |
| – analiza potreb je pri opredelitvi nekaterih elementov pomanjkljiva, potrebe za izpeljavo projekta niso jasno utemeljene, vsi elementi so razdelani | 6 |
| – analiza potreb je pri opredelitvi nekaterih elementov pomanjkljiva, potrebe za izpeljavo projekta niso jasno utemeljene, vsi potrebni elementi niso opredeljeni | 4 |
| – analiza potreb ni zadostna, potrebe po uvedbi projekta so delno utemeljene, elementi so delno razdelani in pomanjkljivi | 0 |
1.2 | Utemeljenost programov za ciljne skupine v skladu z analizo potreb | |
| – programi so za ciljne skupine utemeljeni | 8 |
| – programi so za ciljne skupine le zadovoljivo utemeljeni | 4 |
| – programi za ciljne skupine niso zadovoljivo opredeljeni | 0 |
1.3 | Utemeljenost vključevanja obeh spolov in posebej ranljivih ciljnih skupin | |
| – pri dostopu v programe so upoštevane enake možnosti žensk in moških ter spodbujanje vključevanja posebej ranljivih ciljnih skupin | 6 |
| – pri dostopu v programe so le delno upoštevane enake možnosti žensk in moških ter spodbujanje vključevanja posebej ranljivih ciljnih skupin | 3 |
| – pri dostopu v programe niso zadovoljivo upoštevane enake možnosti žensk in moških ter spodbujanje vključevanja posebej ranljivih ciljnih skupin | 0 |
1.4 | Kakovost načrtovanih programov SNIO | |
| – prijavljeni programi imajo podrobno in razumljivo razdelane vse zahtevane elemente programa | 10 |
| – prijavljeni programi imajo pomanjkljivo opredeljene zahtevane elemente programa | 8 |
| – več kot polovica prijavljenih programov nima vseh zahtevanih elementov oziroma so le ti nezadovoljivo opredeljeni | 0 |
1.5 | Kakovost načrtovanih programov RDO | |
| – prijavljeni programi imajo podrobno in razumljivo razdelane vse zahtevane elemente programa | 10 |
| – prijavljeni programi imajo pomanjkljivo opredeljene zahtevane elemente programa | 8 |
| – več kot polovica prijavljenih programov nima vseh zahtevanih elementov oziroma so le ti nezadovoljivo opredeljeni | 0 |
1.6 | Kakovost načrtovanih programov priprav za prijavo v postopek pridobitve kvalifikacije oziroma certifikata | |
| – prijavljeni programi imajo podrobno in razumljivo razdelane vse zahtevane elemente programa | 6 |
| – prijavljeni programi imajo pomanjkljivo opredeljene zahtevane elemente programa | 4 |
| – več kot polovica prijavljenih programov nima vseh zahtevanih elementov oziroma so le ti nezadovoljivo opredeljen | 0 |
1.7 | Inovativni pristopi pri organizaciji in izvedbi programov | |
| – pristopi pri organizaciji in izvedbi programov izkazujejo visoko stopnjo izvirnosti in nadgradnjo obstoječih ukrepov | 8 |
| – pristopi pri organizaciji in izvedbi programov izkazujejo minimalno stopnjo izvirnosti in nadgradnjo obstoječih ukrepov | 4 |
| – pristopi pri organizaciji in izvedbi programov so nadaljevanje dosedanje prakse | 0 |
2. | Načrt za izvedbo projekta | 32 |
2.1 | Vsebinski, organizacijski, terminski in finančni načrt projekta za konzorcij | |
| – načrt ima podrobno in razumljivo razdelane vse potrebne elemente, ki so odlična podlaga za doseganje rezultatov | 10 |
| – načrt ima pomanjkljivo razdelane potrebne elemente ali so le-ti delno usklajeni | 6 |
| – načrt nima vseh potrebnih elementov | 0 |
2.1.1 | Načrt informiranja in promocije | |
| – načrt je razdelan, vključuje deležnike in je inovativen | 4 |
| – načrt nima zadostnih elementov oziroma nezadovoljivo vključuje deležnike | 2 |
| – načrt ni zadosten, ne obeta rezultatov | 0 |
2.2 | Vsebinski, organizacijski in terminski načrt konzorcijskih partnerjev | |
| – načrti vseh konzorcijskih partnerjev imajo podrobno in razumljivo razdelane vse potrebne elemente, ki so odlična podlaga za doseganje rezultatov | 8 |
| – načrti konzorcijskih partnerjev imajo pomanjkljivo razdelane potrebne elemente ali so le-ti delno usklajeni | 4 |
| – več kot polovica načrtov konzorcijskih partnerjev nima razdelanih vseh potrebnih elementov | 0 |
2.3 | Načrt vključevanja deležnikov | |
| – načrt jasno opredeljuje sodelovanje in vlogo deležnikov v projektu | 6 |
| – načrt pomanjkljivo opredeljuje sodelovanje in vlogo deležnikov v projektu | 4 |
| – načrt nezadovoljivo opredeljuje sodelovanje in vlogo deležnikov v projektu | 0 |
2.4 | Spremljanje doseganja pričakovanih kazalnikov učinka in kazalnikov rezultata: | |
| – načrt ima jasne cilje in metodologijo | 4 |
| – načrt ima pomanjkljive cilje in metodologijo | 2 |
| – načrt nima zadostnih sestavin | 0 |
3. | Izkušnje in reference prijavitelja za izvedbo projekta | 16 |
3.1 | Izkušnje prijavitelja z izvajanjem operacij Evropskega socialnega sklada OP 2007–2014 na področju izboljšanja pismenosti odraslih in razvoja temeljnih in poklicnih kompetenc | |
| – izvajalec treh operacij | 6 |
| – izvajalec dveh operacij | 4 |
| – izvajalec ene operacije | 2 |
| – ni izvajal operacije | 0 |
3.2 | Izkušnje konzorcijskih partnerjev z izvajanjem posebnih javno veljavnih in splošnih neformalnih programov za odrasle od 2012 do 2015 | |
| – vsi konzorcijski partnerji so v zadnjih treh letih izvajali posebne javno veljavne in splošne neformalnih programe za odrasle | 5 |
| – polovica ali več kot polovica konzorcijskih partnerjev je v zadnjih treh letih izvajala posebne javno veljavne programe za odrasle | 3 |
| – manj kot polovica konzorcijskih partnerjev je v zadnjih treh letih izvajala posebne javno veljavne programe za odrasle | 0 |
3.3 | Število zaposlenih organizatorjev izobraževanja odraslih (brez direktorjev) (druga bolonjska stopnja) s pedagoško andragoško izobrazbo pri prijavitelju na dan objave razpisa | |
| – 4 in več zaposlenih | 5 |
| – 3 zaposleni | 3 |
| – 2 zaposlena | 2 |
| – 1 zaposlena | 1 |
| Največje skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt | 104 |
10.2 Postopek za izbor prijavitelja
Po zaključenem ocenjevanju vlog po merilih bo pripravljen predlog izbora prijaviteljev. Postopek izbora bo potekal po naslednjem postopku:
1. Obravnavani bodo prijavitelji, ki so dosegli najmanj 76 točk.
2. Prijavitelji, ki so dosegli najmanj 76 točk, bodo razvrščeni v KRVS in KRZS, po statističnih regijah, v katerih imajo sedež.
3. V posamezni statistični regiji bodo izbrani prijavitelji, ki so med prijavitelji iz statistične regije dosegli najvišje število točk, pri čemer se izbere najvišje število prijaviteljev v posamezni statistični regiji, kot je določeno v 7. točki tega javnega razpisa.
4. Če je v statistični regiji več prijaviteljev, ki so dosegli enako število točk, bodo izbrani tisti, ki so dosegli večje skupno število točk pri merilih pod točkama 1 in 2.
5. Če bo še vedno več prijaviteljev z enakim številom točk, bodo izbrani tisti, ki so dosegli večje skupno število točk pri merilih pod točko 3.
6. Če bo še vedno več prijaviteljev z enakim številom točk, bo o izboru odločil žreb.
7. Če se ugotovi, da ni izbranih 12 prijaviteljev iz KRVS in 8 prijaviteljev iz KRZS oziroma niso razporejena vsa razpoložljiva finančna sredstva, se izbere dodatne prijavitelje iz KRVS oziroma KRSZ, ki so med preostalimi prijavitelji v KRVS ali KRZS dosegli najvišje število točk, ne glede na statistično regijo znotraj posamezne kohezijske regije.
8. V primeru, ko ostanek sredstev javnega razpisa ne zadostuje za pokritje celotne naslednje prijavljene operacije (vendar mora pokriti vsaj 80 % operacije), ponudi ministrstvo financiranje pod pogojem, da prijavitelj ustrezno uskladi svojo prijavnico z ministrstvom.
Podrobnejši postopek izbora je opredeljen v 14. točki Navodilih za prijavo.
O izboru odloči na predlog komisije pristojni minister za izobraževanje, znanost in šport.
11. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Način delitve sredstev po kohezijskih regijah: 60 % na KRVS, 40 % na KRZS od okvirne višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis. Sredstva niso prenosljiva med kohezijskima regijama.
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ 11.400.000,00 EUR, od tega je po posameznih kohezijskih regijah in po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2016: 1.900.000,00 EUR, od tega:
– za KRVS 1.140.000,00 EUR, od tega:
– 912.000,00 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 228.000,00 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za KRZS 760.000,00 EUR, od tega:
– 608.000,00 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 152.000,00 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2017: 4.125.000,00 EUR, od tega:
– za KRVS 2.475.000,00 EUR, od tega:
– 1.980.000,00 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 495.000,00 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za KRZS 1.650.000,00 EUR, od tega:
– 1.320.000,00 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %).in
– 330.000,00 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %)
– za proračunsko leto 2018: 4.125.000,00 EUR, od tega:
– za KRVS 2.475.000,00 EUR, od tega:
– 1.980.000,00 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 495.000,00 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za KRZS 1.650.000,00 EUR, od tega:
– 1.320.000,00 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 330.000,00 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 1.250.000,00 EUR, od tega:
– za KRVS 750.000,00 EUR, od tega:
– 600.000,00 EUR s PP 150044 – PN10.1 Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 150.000,00 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za KRZS 500.000,00 EUR, od tega:
– 400.000,00 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 100.000,00 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %).
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis za KRVS znaša največ 6.840.000,00 EUR, za KRZS pa največ 4.560.000,00EUR.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
Preglednica 6: okvirna višina sredstev za KRVS v EUR
| Velike regije | Srednja regija | Majhne regije |
| Jugovzhodna Slovenija | Podravska | Savinjska | Pomurska | Koroška | Posavska | Primorsko -notranjska | Zasavska |
Okvirna višina sredstev | 1.450.080,00 | 1.450.080,00 | 1.450.080,00 | 902.880,00 | 396.720,00 | 396.720,00 | 396.720,00 | 396.720,00 |
Preglednica 7: okvirna višina sredstev v KRZS v EUR
| Veliki regiji | Srednji regiji |
| Gorenjska | Osrednje-slovenska | Goriška | Obalno-kraška |
Okvirna višina sredstev | 1.368.000,00 | 1.368.000,00 | 912.000,00 | 912.000,00 |
12. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
13. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od dneva objave javnega razpisa do dne 31. 3. 2019.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od dneva objave javnega razpisa do dne 30. 6. 2019. Obdobje upravičenosti izdatkov lahko ministrstvo podaljša zaradi posebej utemeljenih, objektivnih razlogov in na podlagi soglasja organa upravljanja.
14. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
– besedilo Javnega razpisa za pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc od 2016 do 2019,
– Navodila za prijavo na javni razpis,
– Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–-2020 s prilogami,
– obrazec za oddajo vloge,
– prijavnica,
– priloga 1: Elaborat s prilogami,
– priloga 2: Finančni načrt,
– priloga 3: Vzorec pogodbe o sofinanciranju,
– priloga 4: Vzorec konzorcijske pogodbe,
– priloga 5: Fotokopija ustanovnega akta, iz katerega je razvidno, da imajo prijavitelj in konzorcijski partnerji opredeljeno izobraževalno dejavnost na dan objave tega javnega razpisa,
– priloga 6: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za prijavitelja z naslednjimi dokazili: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi, potrdilo o strokovnem izpitu s področja vzgoje in izobraževanja,
– priloga 7: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za konzorcijske partnerje brez prijavitelja z naslednjimi dokazili: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi,
– priloga 8: Izjava o izpolnjevanju posebnih pogojev z dokazili (seznanitev izvajalcev programov z namero prijave na ta javni razpis),
– priloga 9: Pismo o nameri o sodelovanju s ključnimi deležniki,
– priloga 10: Seznam kazalnikov,
– priloga 11: Obračun standardnih stroškov na enoto.
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
– prijavnica,
– priloga 1: Elaborat s prilogami,
– priloga 2: Finančni načrt,
– priloga 4: podpisana in žigosana Konzorcijska pogodba,
– priloga 5: Fotokopija ustanovnega akta, iz katere je razvidno, da imajo prijavitelj in konzorcijski partnerji opredeljeno izobraževalno dejavnost, na dan objave tega javnega razpisa,
– priloga 6: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za prijavitelja z naslednjimi dokazili: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi, potrdilo o strokovnem izpitu s področja vzgoje in izobraževanja,
– priloga 7: Izjava o izpolnjevanju splošnih pogojev za konzorcijske partnerje brez prijavitelja z naslednjimi dokazili: pogodba o zaposlitvi organizatorja izobraževanja odraslih, potrdilo o pedagoško andragoški izobrazbi,
– priloga 8: Izjava o izpolnjevanju posebnih pogojev z dokazili (seznanitev izvajalcev programov z namero prijave na ta javni razpis),
– priloga 9: Pismo o nameri o sodelovanju s ključnimi deležniki (2X).
Prijavitelj mora prijavnico ter prilogi 1 in 2 priložiti tudi na elektronskem mediju (CD ali USB ključ). V primeru neskladnosti podatkov se upošteva pisno verzijo dokumentov. Elektronski medij se po pozivu o dopolnitvi uskladi s pisno verzijo.
Podrobnejša navodila za prijavo na ta javni razpis so v Navodilih za prijavo, ki so del razpisne dokumentacije. Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
15. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %.
16. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
17. Upravičeni stroški, način financiranja in predplačila
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
Vrste upravičenih stroškov po tem javnem razpisu:
– standardni strošek na enoto za izvajanje programov,
– standardni strošek na enoto za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija,
– posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15 % od neposrednih upravičenih stroškov dela za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija,
– stroški informiranja in komuniciranja (stroški za izvedbo zaključne konference, drugi stroški informiranja in komuniciranja npr. stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev, simpozijev; stroški izdelave in nadgradnje spletnih strani ...).
Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek.
Upravičen strošek za izvajanje programov za konzorcijske partnerje vključno s poslovodečim (vodja konzorcija) je standardni strošek na enoto za izvajanje programov.
Upravičeni stroški za upravljanje oziroma za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija so:
– standardni strošek na enoto za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija,
– pavšalno financiranje, določeno z uporabo odstotka za eno ali več določenih kategorij stroškov – pavšalna stopnja 15 % neposrednih stroškov osebja,
– stroški informiranja in komuniciranja: ((1) stroški za izvedbo zaključne konference ter (2) drugi stroški informiranja in komuniciranja npr. stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev, simpozijev; stroški izdelave in nadgradnje spletnih strani ...).
Sofinanciranje stroškov za izvajanje programov ter za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija v okviru tega javnega razpisa bo potekalo po sistemu standardnega obsega stroška na enoto (poenostavljena oblika stroška), skladno s pravili Evropske kohezijske politike, Navodili Organa upravljanja o upravičenih stroških in Navodili Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
Ministrstvo je sprejelo Metodologijo za določitev višine stroška na enoto v okviru Javnega razpisa za pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc od 2016 do 2019, št. 5440-22/2015/9 z dne 8. 6. 2016, ki določa:
– standardni strošek na uro izobraževanja na udeleženca v višini 5,81 EUR, za programe, ki trajajo do vključno 200 ur in 4,24 EUR za programe, ki trajajo 201 uro in več;
– standardni strošek za projektno pisarno za organizatorja izobraževanja odraslih, v višini 1.313,90 EUR na mesec.
Višina upravičenih upravljalnih stroškov za vodenje projektne pisarne pri vodji konzorcija se omeji tako, da:
– je najvišji znesek stroškov osebja za vodenje projektne pisarne 1.313,90 EUR na mesec,
– so ostali stroški (15 % pavšalna stopnja neposrednih stroškov osebja ter stroški informiranja in komuniciranja) največ 40 % stroškov osebja za vodenje projektne pisarne.
Upravičenec stroške v okviru operacije uveljavlja na podlagi izstavljenega zahtevka za izplačilo s prilogami, skladno z Navodili Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in Navodilih OU o upravičenih stroških, v poglavju 2 Vrste stroškov.
Za standardni strošek na uro izobraževanja na udeleženca so potrebna najmanj naslednja dokazila:
– program, če le-ta ni javno veljaven in je bil prilagojen v skladu s točko 5 tega javnega razpisa,
– podpisane liste prisotnosti udeležencev v programih,
– obračun.
Za standardni strošek za delo projektne pisarne so potrebna najmanj naslednja dokazila:
– pogodba o zaposlitvi oziroma drug pravni akt (kadar to ni opredeljeno v pogodbi o zaposlitvi), s katerim je zaposlena oseba razporejena na operaciji (ob prvem zahtevku za izplačilo in ko pride do spremembe),
– časovnica iz katere je razvidno opravljeno delo,
– vsebinsko poročilo o opravljenem delu,
– obračun.
Glede na zgoraj navedeno poenostavljena oblika financiranja sledi načelom zmanjševanja administrativnih bremen in posledično prispeva k učinkovitejšemu izvajanju ukrepov kohezijske politike.
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis.
V skladu z določili vsakokrat veljavnega Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije lahko ministrstvo upravičencu za namen izvajanja operacije izplača predplačilo v višini do 30 % od vrednosti predvidenih izplačil sredstev, na osnovi predloženega zahtevka za izplačilo predplačila s strani upravičenca. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec bo v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek/e za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila v roku najkasneje 120 dni po prejemu predplačila. To pomeni, da se bodo predplačila iz proračuna Republike Slovenije izplačevala največ v višini kot je v prihodnjem obdobju 120 dni dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati odstotka, določenega v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje 120 dni.Za vsako predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR je potrebno pred podpisom pogodbe o sofinanciranju oziroma pred podpisom aneksa k pogodbi o sofinanciranju v primeru uveljavljanja več predplačil nad 100.000,00 EUR, pridobiti soglasje ministra, pristojnega za finance. Soglasje se izda pod pogoji, navedenimi v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije (pogoji, ki jih mora izpolnjevati prejemnik predplačila so: pozitivno poslovanje v preteklem letu, poravnane davčne obveznosti in solventnost v preteklih treh mesecih). Izbrani prijavitelj, ki želi uveljavljati predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR, bo hkrati s sklepom oizboru pozvan k predložitvi ustreznih dokazil.
18. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu ali pogoji iz Navodil MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
19. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
20. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje med ESS in ESRR, skladno z 98. členom Uredbe 1303/2013/EU, ni predvideno.
21. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsako operacijo posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
22. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
Kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527 _annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
23. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske Unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
24. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
25. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno s 65. členom Uredbe 1303/2013/EU. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
Za operacije, ki so predmet državnih pomoči, se prihodki spremljajo skladno s priglašeno shemo državnih pomoči.
26. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije, vključno s podatki po anonimnem vprašalniku.
Kazalniki za spremljanje udeležencev na operacijah, vključno s podatki po anonimnem vprašalniku, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so opredeljeni v prilogi 8 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
27. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU: ni relevantno.
28. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
29. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila odobrena, ni dovoljeno. Kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
30. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 7. 7. 2016, do 12. ure.
Vloge z zahtevano vsebino morajo biti oddane v zaprti ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na »Javni razpis za pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc od 2016 do 2019«, ki je del razpisne dokumentacije in sicer na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, do navedenega datuma in ure za oddajo, oddane priporočeno na pošto ali osebno v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
31. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Zaradi pričakovanega velikega števila vlog, odpiranje teh ne bo javno.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge ne bodo popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v 10.2 javnega razpisa ter v Navodilih za prijavo na javni razpis.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
V primeru, da se je operacija začela izvajati že pred oddajo vloge na ta javni razpis, bo ministrstvo pred podpisom pogodbe izvedlo preverjanje, da se prepriča, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
32. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih (30) dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
33. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/. Razpisno dokumentacijo lahko dvignete po predhodni najavi tudi osebno na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, vsak delovni dan med 9. in 14. uro. Za dodatne informacije lahko pokličete Majo Kobal Merkun, tel. 01/400-52-58, vsak delovnik od 9. do 12. ure ali pišete na elektronski naslov: maja.kobal-merkun@gov.si, zadeva »vprašanje za JR kompetence 2016–2019«.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport