Ob-2765/16, Stran 1884
Institut "Jožef Stefan", Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana, v skladu z 20. in 29. členom Zakona o stvarnem premoženju in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 in 50/14, 90/14, 14/15 in 76/15) ter Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) objavlja
– oddaja nepremične v najem
1. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Institut "Jožef Stefan", Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana.
Postopek javnega zbiranja ponudb vodi s sklepom direktorja imenovana komisija, z dne 3. 8. 2016
2. Vrsta pravnega posla: oddaja v najem stvarnega premoženja.
3. Predmet javnega zbiranja ponudb
Predmet oddaje v najem je opremljena kuhinja in jedilni prostor na lokaciji Jamova cesta 39 v Ljubljani, v izmeri 275,61 m2 (ID 1723-772/0-0, k.o. 1723).
Ponudnik mora vložiti ponudbo za najem opremljene kuhinje z jedilnim prostorom za opravljanje gostinske dejavnosti. Ponudnik mora izdelati ponudbo v slovenskem jeziku.
Izhodiščna mesečna najemnina, določena na podlagi uradne cenitve pooblaščenega ocenjevalca vrednosti nepremičnine na lokaciji Jamova cesta 39, znaša 1.200,00 EUR brez DDV.
4. Informacije in ogled nepremičnine
Za podrobnejše podatke in informacije glede predmeta javnega zbiranja ponudb smo dostopni na elektronski pošti katja.ernestl@ijs.si.
Ogled nepremičnine bo potekal v ponedeljek, dne 29. 8. 2016 ob 10. uri. Ogled se bo pričel na lokaciji Jamova cesta 39, vodil ga bo Janko Gerjol, tel. 041/633-298.
Objava javnega zbiranja ponudb je dostopna tudi na internetnem naslovu: http://www.ijs.si/ijsw/Objave skupaj z vzorcem najemne pogodbe.
5. Pogoji najema
Za nepremičnine se sklene najemna pogodba za določen čas, za dobo pet let.
Nepremičnine bodo oddane v najem najugodnejšemu ponudniku.
Kriteriji za izbor najugodnejšega ponudnika so sledeči:
– najvišja vrednost za zakup prostorov in opreme oziroma višina ponujene najemnine
in
– izjava ponudnika, da sprejema pogoje najema in bo opravljal gostinske dejavnosti pod pogoji, navedenimi v Prilogi 1.
Podpis pogodbe: izbranemu ponudniku se najkasneje v roku 5 dni po izbiri pošlje najemna pogodba v podpis. Izbrani ponudnik mora najkasneje v roku 10 dni po prejemu pogodbe le-to podpisati in jo vrniti naročniku. Če se ponudnik v tem roku ne odzove na podpis pogodbe, se šteje, da je odstopil od sklenitve pogodbe in se mu varščina ne vrne. V tem primeru lahko naročnik pošlje v podpis pogodbo naslednjemu najugodnejšemu ponudniku.
Plačilo najemnine: najemodajalec bo za poslovne prostore izstavljal mesečne račune za najemnino do 15. v mesecu za tekoči mesec. Najemnino za prvi obrok najema bo najemnik dolžan poravnati v roku 15 dni od izdaje računa, ki ga bo najemodajalec izstavil po sklenitvi pogodbe (položena varščina se vrača po prenehanju pogodbe). V primeru, da najemnina ni plačana v roku, se pogodba šteje za razdrto in se vplačana varščina obdrži.
Če je med prejetimi ponudbami več najugodnejših ponudb, lahko komisija:
– opravi s ponudniki dodatna pogajanja,
– pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe.
6. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb za oddajo nepremičnin v najem
Ponudbe lahko predložijo fizične in pravne osebe, ki resnost svoje ponudbe izkažejo s plačilom varščine v višini ene izhodiščne mesečne najemnine 1.200,00 EUR na račun Institut "Jožef Stefan", št.: 01100-6030344242, sklic 12-00001333.
Popolna pisna ponudba mora vsebovati: naziv ponudnika, naslov ponudnika, matična številka, navedba nepremičnine, za katero ponudnik daje ponudbo in ponujeno mesečno višino nejemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne nejemnine. Ponudniki morajo k ponudbi predložiti:
– potrdilo o plačani varščini in priloženo celotno številko transakcijskega računa (št. banke in št. računa) za primer vračila varščine,
– izpis podatkov iz poslovnega registra, obrtnega registra,
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih, ki ne sme biti starejši od 6 mesecev od dneva odpiranja ponudb,
– dokazilo o zagotovljenih finančnih sredstvih: potrdilo banke, pri kateri imajo odprt poslovni račun, o solventnosti, ki ni starejše od 6 mesecev,
– pisno izjavo, da ponudnik sprejema pogoje najema (Priloga 2),
– navedbo veljavnosti ponudbe oziroma vezanosti ponudnika na dano ponudbo (ponudba mora veljati najmanj 60 dni od oddaje ponudbe).
7. Postopek
– Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprtih kuvertah na naslov: Institut "Jožef Stefan", Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana, do vključno dne 7. 9. 2016 do 12. ure,
– Odpiranje ponudb bo potekalo v prostorih Institut "Jožef Stefan", Jamova cesta 39, 1000 Ljubljana, sejna soba IJS (glavna stavba) dne 7. 9. 2016, s pričetkom ob 13. uri,
– na sprednji strani kuverte mora biti navedeno: "Ne odpiraj, ponudba za najem nepremičnin – Jamova". Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika,
– pri izbiri najugodnejšega ponudnika bodo upoštevane le ponudbe, ki bodo izpolnjevale vse razpisne pogoje iz točke 6,
– izbrani ponudnik mora izkazati sposobnost, da lahko zagotovi vnaprejšnje naročanje obrokov preko spletne aplikacije in prevoz naročenih obrokov na IJS Reaktorski center Brinje,
– ponudbe pod izhodiščno najemnino in ponudbe, ki ne bodo vsebovale izjave o sprejemu pogojev, ne bodo upoštevane,
– ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika obveščeni v 8 dneh po izbiri,
– javno zbiranje ponudb se izvaja v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 in 50/14, 90/14, 14/15 in 76/15) ter Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14).
8. Ustavitev postopka: pristojna komisija lahko s soglasjem predstojnika postopek javnega zbiranja ponudb za oddajo v najem ustavi vse do sklenitve pravnega posla.