Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016

Kazalo

Ob-3274/16, Stran 2335
Na podlagi Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. 12. 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba EU št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta), Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. 12. 2013 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in o posebnih določbah glede cilja »naložbe za rast in delovna mesta« ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1080/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 289, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1 in njena izvedbena uredba), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16 in 58/16), Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 1011/2014 z dne 22. septembra 2014 o podrobnih pravilih za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorci za predložitev nekaterih informacij Komisiji ter o podrobnih pravilih za izmenjavo informacij med upravičenci in organi upravljanja, organi za potrjevanje, revizijskimi organi in posredniškimi organi, Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 215/2014 z dne 7. marca 2014 o določitvi pravil za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo v zvezi z metodologijami za določitev podpore ciljem na področju podnebnih sprememb, določitvijo mejnikov in ciljnih vrednosti v okviru uspešnosti ter nomenklaturo kategorij ukrepov za strukturne in investicijske sklade, Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 821/2014 z dne 28. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede podrobne ureditve prenosa in upravljanja prispevkov iz programov, poročanja o finančnih instrumentih, tehničnih značilnosti ukrepov obveščanja in komuniciranja za operacije ter sistema za beleženje in shranjevanje podatkov, Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 964/2014 z dne 11. septembra 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s standardnimi pogoji za finančne instrumente, Izvedbene Uredbe Komisije (EU) 2015/207 z dne 20. januarja 2015 o določitvi podrobnih pravil za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorci za poročilo o napredku, predložitev informacij o velikem projektu, skupni akcijski načrt, poročila o izvajanju za cilj „naložbe za rast in delovna mesta“, izjavo o upravljanju, revizijsko strategijo, revizijsko mnenje in letno poročilo o nadzoru ter metodologijo, ki se uporabi pri izvajanju analize stroškov in koristi, in v skladu z Uredbo (EU) št. 1299/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorcem za poročila o izvajanju za cilj „evropsko teritorialno sodelovanje“, Delegirane Uredbe Komisije (EU) št. 480/2014 z dne 3. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, Delegirane Uredbe Komisije (EU) št. 522/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s podrobnimi pravili o načelih za izbor in upravljanje inovativnih ukrepov na področju trajnostnega urbanega razvoja, ki jih podpira Evropski sklad za regionalni razvoj, drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom EU Uredbe o skupnih določbah, Proračuna Republike Slovenije za leto 2016 (DP2016) (Uradni list RS, št. 96/15), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (DP2017) (Uradni list RS, št. 96/15), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 (Uradni list RS, št. 96/15 in 46/16), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07, 57/12, 82/13 in 17/15; v nadaljevanju ZPOP-1), Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (Uradni list RS, št. 20/11, 57/12 in 46/16), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (št. CCI 2014SI16MAOP001), z dne 4. 7. 2016, Odloka o izvedbenem načrtu Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 50/15, 58/15, 76/15, 1/16, 35/16 in 55/16), Navodili organa upravljanja za finančno upravljanje evropske kohezijske politike cilja Naložbe za rast in delovna mesta v programskem obdobju 2014–2020, julij 2015, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Navodili organa upravljanja za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, junij 2016, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, april 2016, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe (EU) št. 1303/2013, programsko obdobje 2014–2020, julij 2016, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Navodili organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, avgust 2015, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Smernic o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006, Smernic organa upravljanja za integracijo načel enakosti spolov, enakih možnosti, nediskriminacije in dostopnosti za invalide pri izvajanju, spremljanju, poročanju in vrednotenju EKP v programskem obdobju 2014–2020, februar 2016, objavljene na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Strategije organa upravljanja za boj proti goljufijam cilja »naložbe za rast in delovna mesta za programsko obdobje 2014–2020«, februar 2016, objavljene na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Navodila organa upravljanja za poročanje in spremljanje nepravilnosti s sredstvi evropske kohezijske politike cilja »naložbe za rast in delovna mesta za programsko obdobje 2014–2020«, februar 2016, objavljena na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila, z vsemi spremembami, ki bodo objavljene v času izvajanja javnega razpisa in pogodbe, Sklepa o ustanovitvi Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (Uradni list RS, št. 93/15), Programa dela s finančnim načrtom Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije za leti 2016 in 2017, Soglasja št. 302-2/2016/29 k Programu dela s finančnim načrtom Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije za leti 2016 in 2017 (v nadaljevanju Program SPIRIT Slovenija), Sporazuma o načinu izvajanja nalog izvajalskega organa med SPIRIT Slovenija in Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo z dne 9. 5. 2016 in Pogodbe št. SPIRIT-2016, 2017/SIO-PF z dne 24. 5. 2016 in Aneksa št. 1 k tej pogodbi z dne 29. 9. 2016 ter odločitve o podpori javnega razpisa Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, št. 3032-73/2016/12, z dne 17. 10. 2016, Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije objavlja
javni razpis 
za izvedbo podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2016 in 2017 »SIO 2016–2017« v okviru: Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 Prednostna os: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast Prednostna naložba: 3.1: Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji Specifični cilj 1: Spodbujanje nastajanja in delovanja podjetij, predvsem zagonskih (start-up) podjetij
1. Izvajalec javnega razpisa
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo) nastopa na področju kohezijske politike pri Javnem razpisu za izvedbo podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2016 in 2017 »SIO 2016–2017« (v nadaljevanju: javni razpis) v vlogi posredniškega organa in zagotavlja finančna sredstva za izvedbo javnega razpisa.
Izvajalec javnega razpisa, v vlogi izvajalskega organa ministrstva, je Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: agencija).
2. Namen in cilj javnega razpisa
Namen javnega razpisa je, preko subjektov inovativnega okolja (v nadaljevanju: SIO) vzpostaviti standardizirano, geografsko in programsko uravnoteženo podporo zagonu, razvoju in rasti inovativnih podjetij s potencialom hitre rasti.
SIO so pravne osebe javnega ali zasebnega prava, opredeljene v Pravilniku o vodenju evidence subjektov inovativnega okolja (Uradni list RS, št. 25/08, v nadaljevanju: Pravilnik), ki so, najkasneje na dan pred objavo javnega razpisa, kot tehnološki parki, podjetniški inkubatorji ali univerzitetni inkubatorji vpisane v Evidenco subjektov inovativnega okolja (v nadaljevanju: Evidenca).
Naloge in aktivnosti SIO so prepoznane kot nujno potrebne za ustvarjanje učinkovitega podpornega okolja za podjetništvo, kot tudi za nastajanje novih inovativnih podjetij. SIO so koncentrirana, infrastrukturna in strokovna središča, katerih najpomembnejše naloge so promocija podjetništva med ciljnimi skupinami opredeljenimi v razpisni dokumentaciji (v nadaljevanju: ciljne skupine), pomoč pri razvoju poslovnih zamisli in komercializacija le-teh. S svojimi aktivnostmi omogočajo dvig števila novonastalih podjetij ter povečanje stopnje preživetja podjetij v zgodnjih fazah razvoja.
Cilj javnega razpisa je spodbuditi zagon, rast in razvoj inovativnih podjetij s potencialom hitre rasti. Povečati želimo njihovo inovacijsko aktivnost, mednarodno konkurenčnost in internacionalizacijo.
Cilj javnega razpisa je prepoznanih 370 poslovnih idej in inkubacija 160 novih podjetij.
Poleg zgoraj navedenega bo agencija pri Specifičnem cilju 1 dodatno spremljala naslednja kazalnika učinkov:
– število podjetij, ki prejmejo podporo,
– število podjetij, ki prejmejo nefinančno podporo
ter specifični kazalnik rezultatov: Povečanje indeksa podjetniške aktivnosti (TEA indeks).
S podporo tehnološkim parkom želimo spodbuditi zagon, rast in razvoj inovativnih podjetij s potencialom hitre rasti, povečati njihovo inovacijsko aktivnost, vpeljati nove pristope za doseganje sinergijskih učinkov, povečanja mednarodne konkurenčnosti in internacionalizacije podjetij.
S podporo podjetniškim inkubatorjem želimo spodbuditi zagon, rast in razvoj inovativnih podjetij s potencialom rasti v vseh slovenskih regijah, povečati inovacijsko aktivnost, omogočiti vračanje mladih izobražencev in delovno aktivnih posameznikov nazaj v regijo, z namenom podjetniške aktivacije, kar bo izraženo v novih zaposlitvah in višji dodani vrednosti v regiji. Doseči želimo njihovo povezovanje z obstoječimi domačimi in tujimi podjetji in drugimi deležniki v regionalnem okolju, z namenom doseganja verig vrednosti in ustvarjanja potenciala za kreiranje novih delovnih mest.
S podporo univerzitetnim inkubatorjem želimo spodbuditi prenos akademskega znanja s fakultet v gospodarstvo, predvsem z uporabo visokotehnološkega znanja, s krepitvijo inovativnosti in s preseganjem meja med panogami ter akademsko hierarhijo, z rezultatom ustvarjanja in rasti inovativnih podjetij z visoko dodano vrednostjo.
3. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je dodelitev finančnih sredstev SIO, z namenom izvajanja aktivnosti, opredeljenih v ZPOP-1 in Pravilniku za ciljne skupine v letih 2016 in 2017.
Javni razpis je razdeljen v tri sklope, in sicer:
Sklop 1: Tehnološki parki,
Sklop 2: Podjetniški inkubatorji,
Sklop 3: Univerzitetni inkubatorji.
Aktivnosti morajo biti vsebinsko zasnovane tako, da sledijo potrebam posameznih ciljnih skupin. Aktivnosti morajo biti dostopne vsem uporabnikom iz ciljnih skupin. Obdobje upravičenosti po tem javnem razpisu je od dneva oddaje vloge na javni razpis do 31. 12. 2017. Prijavitelj v vlogi navede predviden datum začetka izvajanja aktivnosti. Pred začetkom operacije ne sme biti sklenjena nobena pravno zavezujoča zaveza za izvedbo posamezne upravičene aktivnosti v okviru potrjene operacije.
SIO morajo aktivnosti izvajati v svojem okolju (področju delovanja) in s svojimi aktivnostmi ne smejo namenoma posegati v okolje ali v ciljne skupine drugega SIO iz Evidence, razen po predhodnem pisnem dogovoru med SIO. O dogovoru je potrebno obvestiti agencijo. Agencija si pridržuje pravico, da ne upošteva izvedenih aktivnosti, ki so bile izvedene v nasprotju z določili tega odstavka.
Podrobnosti o posameznem sklopu, aktivnostih, ciljnih skupinah in ključnih rezultatih so opredeljene v razpisni dokumentaciji.
4. Regija izvajanja
Operacija se mora izvajati v Vzhodni ali Zahodni kohezijski regiji.
Sredstva se bodo delila na Vzhodno oziroma Zahodno kohezijsko regijo, v odvisnosti od tega, kje ima upravičenec sedež.
Za vsakega od upravičencev mora biti v vlogi na javni razpis in v pogodbi o sofinanciranju nedvoumno opredeljeno, v kateri od obeh regij (Vzhodni ali Zahodni kohezijski regiji) se bodo izvajale aktivnosti.
5. Pogoji za dodelitev sredstev
5.1 Splošni pogoji
Prijavitelj mora ob prijavi izpolnjevati naslednje splošne pogoje:
a) mora delovati kot SIO in biti pravna oseba javnega ali zasebnega prava, organizirana v obliki gospodarske družbe ali v obliki zavoda, ki v skladu z ZPOP-1 izvaja naloge in programe inovativnega okolja in je vpisana v Evidenco kot tehnološki park ali podjetniški inkubator ali univerzitetni inkubator najkasneje na dan pred objavo javnega razpisa,
b) je vpisan v Poslovni register Slovenije,
c) ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje vloge ni bil v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14 – uradno prečiščeno besedilo in 10/15 – popr., 27/16 in 31/16 – odl. US),
d) zakoniti zastopnik prijavitelja ni s pravnomočno sodbo v kateri koli državi obsojen za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem,
e) ne prijavitelj in ne zakoniti zastopnik prijavitelja nista pravnomočno obsojena zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 50/12 – uradno prečiščeno besedilo): nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, sprejemanje koristi za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; poslovna goljufija, goljufija na škodo Evropske unije ali za enakovrstna kazniva dejanja po Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 95/04 – uradno prečiščeno besedilo in 55/08 – KZ1),
f) ima poravnane vse obveznosti do Republike Slovenije,
g) se je seznanil in se strinja z vsemi pogoji, ki so navedeni v tem javnem razpisu in razpisni dokumentaciji,
h) jamči, da vse kopije, ki so priložene k vlogi, ustrezajo originalom,
i) jamči, da so vse navedbe, ki so podane v vlogi, resnične in ustrezajo dejanskemu stanju,
j) za iste upravičene stroške, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni pridobil in ni v postopku pridobivanja financiranja iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna), vključno z de minimis pomočjo,
k) ima zagotovljena premostitvena sredstva za del pričakovanih sredstev iz naslova tega javnega razpisa,
l) glede prijavitelja v razmerju do ministrstva ni podana prepoved poslovanja v obsegu, kot izhaja iz 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo) in
m) dejanski lastnik/i prijavitelja v skladu z 19. členom Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 60/07, 19/10, 77/11, 108/12 – ZIS-E in 19/14) ni/niso vpleten/i v postopke pranja denarja in financiranja terorizma,
n) pravna oseba ali odgovorna oseba pravne osebe ni v kazenskem postopku zaradi kateregakoli dejanja storjenega pri prijavi na katerikoli javni razpis ali pri izvajanju katerekoli pogodbe o sofinanciranju iz javnih sredstev, oziroma dokler trajajo pravne posledice obsodbe za pravno osebo ali odgovorno osebo pravne osebe,
o) ne teče pravda med ministrstvom ali agencijo in upravičencem (obstoj pravde) v zvezi s prijavo na katerikoli javni razpis ali v zvezi z izvajanjem katerekoli pogodbe o sofinanciranju iz javnih sredstev, zaradi neupravičene uporabe sredstev, do pravnomočne odločitve sodišča.
5.2 Posebna pogoja
a) prijavitelj na javni razpis kandidira z eno vlogo,
b) prijavitelj na javni razpis kandidira na en sklop.
6. Merila za ocenjevanje
Vse pravočasne in popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje za dodelitev sredstev in bodo skladne z namenom in predmetom javnega razpisa, bo ocenila komisija za dodelitev sredstev na podlagi naslednjih meril:
Merilo
Maksimalno število točk
1
Ocena kakovosti in izvedljivosti operacije
30 točk
2
Izvedljivost in finančna vzdržnost operacije
20 točk
3
Širši družbeni vpliv s poudarkom na enakih možnostih
10 točk
4
Mednarodna partnerstva
15 točk
5
Število inkubiranih podjetij na dan 31. 12. 2015
15 točk
6
Obmejno problemsko območje
10 točk
Skupaj
100 točk
Natančno razdelana merila s točkovnikom so sestavni del razpisne dokumentacije. Prag števila točk, nad katerim bo odobrena dodelitev sredstev, je 60 točk.
7. Okvirna višina sredstev, ki so na voljo za javni razpis
7.1. Okvirna višina sredstev
Skupna okvirna višina razpisanih sredstev je 3.200.000,00 EUR, in sicer 2.700.000,00 EUR v letu 2017, od tega 1.377.000,00 EUR za Vzhodno kohezijsko regijo in 1.323.000,00 EUR za Zahodno kohezijsko regijo ter 500.000,00 EUR v letu 2018, od tega 255.000,00 EUR za Vzhodno kohezijsko regijo in 245.000,00 EUR za Zahodno kohezijsko regijo.
Višina razpisanih sredstev se lahko poveča z objavo spremembe javnega razpisa o povečanju sredstev v Uradnem listu RS do zaključka razpisa.
Razmerje med namenskimi sredstvi EU za kohezijsko politiko in namenskimi sredstvi slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike znaša za vzhod 75,00 odstotkov / 25,00 odstotkov in za zahod 70,00 odstotkov / 30,00 odstotkov.
Sredstva bremenijo proračunske postavke ministrstva v letu 2017:
SIO
160063 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-V-14-20-EU
1.032.750,00 €
SIO
160065 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-Z-14-20-EU
926.100,00 €
SIO
160064 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-V-14-20-slovenska udeležba
344.250,00 €
SIO
160066 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-Z-14-20-slovenska udeležba
396.900,00 €
in v letu 2018:
SIO
160063 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-V-14-20-EU
191.250,00 €
SIO
160065 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-Z-14-20-EU
171.500,00 €
SIO
160064 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-V-14-20-slovenska udeležba
63.750,00 €
SIO
160066 – PN3.1 – Spodbujanje podjetništva-Z-14-20-slovenska udeležba
73.500,00 €
Od tega predstavlja okvirna vrednost sofinanciranja po posameznih sklopih javnega razpisa:
– v letu 2017: Sklop 1: 600.000,00 €, Sklop 2: 1.500.000,00 € in Sklop 3: 600.000,00 € in
– v letu 2018: Sklop 1: 111.111,50 €, Sklop 2: 277.777,00 € in Sklop 3: 111.111,50 €.
Agencija si pridržuje pravico, da nerazporejena sredstva znotraj enega sklopa prerazporedi na drugi sklop.
V okviru javnega razpisa bo agencija izbrala vloge prijaviteljev znotraj posameznega sklopa na katerega bo prijavitelj kandidiral glede na vpis v Evidenco, pri čemer veljajo za posamezen sklop za prijavitelja najvišje zgornje meje sofinanciranja za celotno obdobje upravičenosti skupaj, in sicer:
Sklop 1: Tehnološki parki, največ do 380.000,00 €,
Sklop 2: Podjetniški inkubatorji, največ do 140.000,00 €,
Sklop 3: Univerzitetni inkubatorji, največ do 240.000,00 €.
Stopnja sofinanciranja znaša do 100 odstotkov upravičenih stroškov operacije.
7.2. Zahtevki za izplačilo
Upravičenci morajo zahtevke za izplačilo posredovati kvartalno:
– prvi zahtevek za izplačilo najkasneje do 9. 1. 2017, za izvedene aktivnosti od dneva oddaje vloge na javni razpis oziroma od dneva začetka operacije do 31. 12. 2016,
– drugi zahtevek za izplačilo najkasneje do 13. 4. 2017, za izvedene aktivnosti od 1. 1. 2017 do 31. 3. 2017,
– tretji zahtevek za izplačilo najkasneje do 13. 7. 2017, za izvedene aktivnosti od 1. 4. 2017 do 30. 6. 2017,
– četrti zahtevek za izplačilo najkasneje do 9. 10. 2017, za izvedene aktivnosti od 1. 7. 2017 do 30. 9. 2017,
– peti zahtevek za izplačilo najkasneje do 9. 1. 2018, za izvedene aktivnosti od 1. 10. 2017 do 31. 12. 2017,
– zaključno poročilo najkasneje do 5. 2. 2018, za obdobje od dneva oddaje vloge na javni razpis oziroma od dneva začetka operacije do 31. 12. 2017.
Izplačila agencije so odvisna od razpoložljivosti proračunskih sredstev in programa agencije za ta namen. V kolikor bi bile na proračunskih postavkah ukinjene ali zmanjšane pravice porabe, lahko agencija javni razpis in izdane sklepe o sofinanciranju razveljavi ali skladno s pogodbo o sofinanciranju določi novo pogodbeno vrednost ali dinamiko izplačil. Agencija si, po predhodni najavi upravičencem, pridržuje pravico spremembe rokov za izstavitev zahtevkov za izplačilo. V kolikor se izbrani prijavitelj s predlogom agencije ne strinja, se šteje, da odstopa od vloge oziroma od pogodbe o sofinanciranju.
7.3. Obseg operacij
Prijavitelj v svojem Akcijskem in finančnem načrtu izmed predlaganih aktivnosti izbranega sklopa izbere tiste aktivnosti, ki jih bo izvajal in pri tem navede obseg izvedbe izbranih aktivnosti. Prijavitelj ni dolžan izbrati vseh aktivnosti, ki so na voljo v izbranem sklopu. Prijavitelj ne more izbrati aktivnost iz ostalih sklopov.
Upravičenec mora izvesti najmanj 80 odstotkov vsake aktivnosti iz Akcijskega in finančnega načrta, sicer agencija odstopi od pogodbe in zahteva vračilo vseh nakazanih sredstev v realni vrednosti, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, od dneva nakazila do dneva vračila.
Za realizacijo nad 80 odstotkov do vključno 89,99 odstotkov vsake aktivnosti iz Akcijskega in finančnega načrta upravičenec soglaša, da se mu odtegne pogodbena kazen v višini nerealizirane pogodbene vrednosti te aktivnosti, ki jo agencija obračuna pri zadnjem zahtevku za izplačilo posameznega leta.
Za realizacijo nad 90 odstotkov vsake aktivnosti dalje iz Akcijskega in finančnega načrta ni pogodbene kazni.
Na podlagi pisnega zaprosila upravičenca lahko agencija potrdi spremembo aktivnosti v akcijskem in finančnem načrtu upravičenca, vendar le do skupne višine 20 odstotkov predlagane pogodbene vrednosti, pri čemer se pogodbena vrednost ne spremeni. Upravičenec lahko takšno spremembo uveljavlja zgolj enkrat v času trajanja operacije. Obseg predvidenih rezultatov se s spremembo ne spremeni.
Agencija si z namenom zagotovitve standardizirane, geografsko in programsko uravnotežene podpore zagonu, razvoju in rasti inovativnih podjetij pridržuje pravico, da predlagan obseg aktivnosti iz Akcijskega in finančnega načrta vlog prijaviteljev zniža na način, da bodo vse vloge prijaviteljev, ki presegajo prag za dodelitev sredstev znotraj posameznega sklopa, financirane. Agencija bo predloge sprememb posredovala izbranim prijaviteljem pred podpisom pogodbe. V kolikor se izbrani prijavitelj s predlogom sprememb agencije ne strinja, se šteje, da prijavitelj odstopa od vloge oziroma od pogodbe o sofinanciranju.
8. Upravičeni stroški
Sofinanciranje po tem javnem razpisu bo potekalo skladno s pravili Evropske kohezijske politike in veljavnimi Navodili Organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/navodila/navodila-o-upravicenih-stroskih-1-02.pdf) in Smernicami o poenostavljenih možnostih obračunavanja stroškov (http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/navodila/smernice-o-poenostavljenih-moznostih-obracunavanja-stroskov.pdf).
Stroški so upravičeni, če:
– so z operacijo neposredno povezani, so potrebni za njeno izvajanje in so v skladu s cilji operacije;
– so dejansko nastali: za dela, ki so bila opravljena, za blago, ki je bilo dobavljeno; oziroma za storitve, ki so bile izvedene;
– so pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastanejo in so plačani v obdobju upravičenosti;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah in
– so v skladu z veljavnimi pravili Unije in nacionalnimi predpisi.
Upravičeni stroški morajo biti neposredno povezani s posamezno podprto operacijo. Upravičeni stroški so opredeljeni v skladu z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in so:
1. stroški dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije,
2. stroški storitev zunanjih izvajalcev,
3. posredni stroški za izvajanje operacije.
DDV ni upravičen strošek.
8.1 Stroški dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije
Stroški dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije, so določeni s standardno lestvico stroška na enoto za stroške plač in povračil stroškov v zvezi z delom osebja, ki je zaposleno pri upravičencu za polni delovni čas in je razporejeno na delovne naloge po tem javnem razpisu. Višina stroška je določena na podlagi Metodologije za izračun standardne lestvice stroškov na enoto za stroške plač in povračil stroškov v zvezi z delom za Javni razpis za izvedbo podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2016 in 2017, »SIO 2016-17«, (Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, junij 2016).
Standardna lestvica stroška na enoto se določi enotno za sofinanciranje stroškov plač in povračil stroškov v zvezi z delom osebja, ki dela na prijavljeni operaciji in je izražena na uro opravljenega dela.
Skladno z metodologijo je vrednost enote urne postavke 11,00 EUR. Na mesečni ravni se prizna število delovnih ur največ v višini delovne obveznosti v tistem mesecu.
Dokazila za uveljavljanje stroškov plač in povračil stroškov v zvezi z delom:
– pogodba o zaposlitvi;
– pravni akt, s katerim je zaposleni razporejen na delo na operaciji z jasno opredelitvijo delovnega mesta in obsega dela (v urah ali  %);
– mesečno poročilo, iz katerega je razvidna vsebina dela in obseg opravljenih ur na operaciji.
V primeru, da je na delo na operaciji razporejena oseba, ki pri upravičencu opravlja vodstvene naloge (npr.: direktor, vršilec dolžnosti direktorja, prokurist ipd.), znaša njegova največja razporeditev na projektu do 90 odstotkov višine delovne obveznosti v posameznem mesecu.
8.2 Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Za stroške storitev zunanjih izvajalcev se za uveljavljanje upravičenih stroškov uporabljajo dokazila o dejansko nastalih in plačanih upravičenih stroških, največ do višine, opredeljene v razpisni dokumentaciji. Upravičenec je dolžan storitve zunanjih izvajalcev naročati s skrbnostjo dobrega gospodarja in po običajnih tržnih pogojih.
Davek na dodano vrednost pri storitvah zunanjih izvajalcev ni upravičen strošek.
Zahtevana dokazila za spremljanje in potrjevanje upravičenosti stroškov so podrobneje predstavljena v razpisni dokumentaciji. Agencija bo izvajala vzorčne kontrole na terenu. Agencija lahko izvaja kontrolo tudi neposredno pri udeležencih aktivnosti.
8.3 Posredni stroški za izvajanje operacije
Na podlagi Uredbe 1303/2013/EU se posredni stroški, vezani na operacijo, uveljavljajo v obliki pavšala v višini 15 odstotkov upravičenih neposrednih stroškov dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije. Dokazilo o nastanku posrednih stroškov na operaciji podpisano in izstavljeno obdobno finančno poročilo.
9. Obveščanje in informiranje javnosti: upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila). Poleg tega bo moral upravičenec na vseh dokumentih, predstavitvah, publikacijah ali komunikacijah, povezanih z aktivnostmi te operacije, omenjati sofinanciranje agencije in ministrstva.
10. Rok in način oddaje, odpiranja in dopolnitev vlog
Oddaja vlog
Prijavitelj mora oddati vlogo v fizični obliki bodisi osebno bodisi po navadni pošti ali s priporočeno pošiljko. Vloga mora vsebovati v razpisni dokumentaciji predpisane obrazce in priloge. Obrazci morajo biti v celoti izpolnjeni skladno z navodili na obrazcih in navodili iz razpisne dokumentacije. Prav tako mora prijavitelj predložiti celotno vlogo na elektronskem nosilcu podatkov. Fizična in elektronska vloga morata biti enaki. V primeru razlik se upošteva fizična oblika vloge.
Rok za oddajo vlog je 28. 11. 2016.
Vloga se bo štela za pravočasno, če bo:
1. dostavljena osebno, v sprejemno pisarno agencije, na naslov: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, najkasneje na dan za oddajo vlog, v času uradnih ur agencije med 9. in 13. uro ali
2. prispela po navadni pošti, na naslov agencije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, do izteka roka za oddajo vlog ali
3. oddana s priporočeno pošiljko po pošti, na naslov agencije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, najkasneje na dan roka za oddajo vlog, tj. do 23.59 ure tega dne.
Vloge, ki ne bodo na zgoraj navedene načine prispele pravočasno, bodo s sklepom zavržene in vrnjene prijavitelju.
Prijavitelji morajo vlogo oddati v zaprti ovojnici, na kateri bo nalepljen izpolnjen Obrazec 8: Oddaja vloge. Nepravilno označene vloge bo agencija s sklepom zavrgla in jih vrnila pošiljateljem.
Odpiranje vlog
Odpiranje vlog bo najkasneje tretji delovni dan po izteku roka za oddajo vlog. Odpiranje vlog bo na naslovu agencije. Odpiranje vlog ne bo javno.
Odpirajo se samo vloge, ki so prispele pravočasno.
Vloge, katerih ovojnice ne bodo označene, kot je določeno v razpisni dokumentaciji, bodo neodprte vrnjene pošiljatelju, če pa na vlogi ni pošiljateljevega naslova, se vloga odpre in se mu po ugotovitvi naslova vrne.
Prejete vloge bo na odpiranju pregledala komisija, ki bo ugotovila formalno popolnost vlog. Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje v skladu z navodili v razpisni dokumentaciji izpolnjene in opremljene obrazce in priloge v enem izvodu in eni elektronski kopiji. Formalno popolne vloge bodo umeščene v nadaljnji postopek obravnave.
Dopolnitve in pojasnitve vlog
Prijavitelj, ki bo poslal formalno nepopolno vlogo, bo pozvan, da jo dopolni. Prijavitelj, ki je bil pozvan na dopolnitev vloge, mora vlogo dopolniti v roku, ki ga določi komisija. Ta ne sme biti krajši od 5 in ne daljši od 8 dni. Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo pravočasno dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom zavržene.
Dopolnjevanje je namenjeno zagotovitvi morebitnih manjkajočih dokumentov in obrazcev, ki bodo izkazovali izpolnjevanje pogojev oziroma obstoj drugih dejstev ob izteku roka za oddajo vloge na javni razpis.
Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je agencija prejela v postopku dodelitve sredstev.
Agencija sme ob pisnem soglasju prijavitelja popraviti očitne računske napake, ki jih odkrije pri pregledu in ocenjevanju ponudb. Pri tem se višina zaprošenih sredstev ne sme vsebinsko spreminjati.
Vloge, ki ne bodo izpolnjevale vseh pogojev za kandidiranje in ne bodo skladne s predmetom, namenom in/ali ciljem javnega razpisa, bodo zavrnjene in jih komisija ne bo ocenila na podlagi meril iz 6. točke tega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz celotne vloge.
Agencija si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
Agencija lahko kadarkoli v obdobju od odpiranja do izbire prijavitelja pozove prijavitelja k pojasnilu informacij iz vloge ali k posredovanju dodatnih dokazil, ki izkazujejo verodostojnost navedb v vlogi (niso predvidena v javnem razpisu) in o katerih se ne vodi uradne evidence. Prijavitelj, ki je bil pozvan k pojasnilu, mora le-to posredovati v roku 8 dni od prejema poziva. V kolikor prijavitelj v roku pojasnil oziroma dokumentov ne posreduje, bo agencija o pomenu informacije odločilo po prostem preudarku oziroma navedbo v vlogi brez priloženih dokazil ne bo upoštevalo.
Vloga je formalno popolna, če vsebuje vse predpisane in izpolnjene obrazce ter priloge, skladno z navodili, opredeljenimi v razpisni dokumentaciji v poglavju III. Priprava in oddaja vloge.
11. Ocenjevanje vlog: formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse razpisne pogoje, bo obravnavala komisija po merilih, ki so sestavni del javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Na predlog komisije o izboru in dodelitvi sredstev s sklepom odloči zakoniti zastopnik agencije oziroma od njega pooblaščena oseba.
12. Obveščanje o izboru in podpis pogodbe
Prijavitelji bodo o izboru pisno obveščeni predvidoma v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. Pritožba na sklep ni mogoča. V kolikor se prijavitelj s sklepom ne strinja, lahko sproži upravni spor. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se v 30 dneh od prejema sklepa vloži na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh agencije, ministrstva in na portalu www.eu-skladi.si. Upravičenci so dolžni med izvajanjem operacije in po zaključku operacije, ki je predmet sofinanciranja po tem javnem razpisu, na poziv agencije, posredniškega organa ali organa upravljanja, sodelovati pri promocijskih aktivnostih.
Prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o operaciji in prejemniku sredstev, v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in z Navodili organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
Agencija bo izbranim prijaviteljem posredovala sklep o dodelitvi sredstev in ga hkrati pozvala k podpisu pogodbe. Vzorec pogodbe je del razpisne dokumentacije. Agencija si pridržuje pravico do spremembe vzorca pogodbe. Rok za podpis pogodbe je 8 dni od dneva prejema poziva. Če se prijavitelj na poziv ne odzove v tem roku, se šteje, da je vlogo na javni razpis umaknil.
Če agencija po izdaji sklepa ugotovi, da upravičenec ne izpolnjuje pogojev javnega razpisa ali da so bila sredstva prijavitelju dodeljena na podlagi napačnih posredovanih podatkov ali zamolčanih dejstev, pogodba o sofinanciranju z upravičencem ne bo podpisana, sklep o dodelitvi sredstev pa razveljavljen. Če se to ugotovi po podpisu pogodbe, agencija od nje odstopi in zahteva od prejemnika vračilo morebitnih že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva izplačila do dneva vračila v dobro državnega proračuna.
13. Protikorupcijsko določilo: vsak poizkus prijavitelja, da vpliva na obravnavo vlog, bo lahko imel za posledico zavrnitev njegove vloge. To velja za poizkuse vplivanja na delo in odločitve komisije.
14. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani agencije http://www.spiritslovenia.si, pod rubriko »Javni razpisi in naročila«. Razpisno dokumentacijo sestavljajo: besedilo javnega razpisa, navodila za pripravo vloge, merila za ocenjevanje, prijavni obrazci, vzorec pogodbe, zahtevek za sofinanciranje in obrazci za poročanje.
15. Hranjenje dokumentacije o operaciji in nadzor
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo, ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj, skladno s pravili Evropske unije in zakonodajo Republike Slovenije.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU, bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje treh let, in sicer od 31. decembra po predložitvi obračunov (Evropski komisiji), ki vsebujejo končne izdatke končane operacije.
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani agencije, ministrstva, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih slovenskih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov financirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem, bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, nadzorni organ pa lahko opravi tudi nenajavljen pregled na terenu. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati agencijo o izvedenih ukrepih.
Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo, računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi, za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsako operacijo posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
16. Enake možnosti in trajnostni razvoj
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela, onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
17. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in razpisne dokumentacije in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog so informacije javnega značaja razen osebnih podatkov in tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo.
Poslovne skrivnosti in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne, ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo in na podatke, potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa. Prijavitelji morajo podatke v vlogi, ki predstavljajo poslovno skrivnost kot tako jasno označiti in pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo agencija domnevala, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
18. Spremljanje in vrednotenje doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 6. členom ter Prilogo I Uredbe 1301/2013/EU dolžan spremljati in agenciji zagotavljati podatke o doseganju ciljev operacije.
Rezultati, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji.
Prijavitelj mora v vlogi realno prikazati načrtovane rezultate operacije. Preveč optimistična pričakovanja lahko privedejo do nedoseganja zastavljenih rezultatov in so lahko podlaga za zahtevo za vračilo prejetih sredstev. Podatki iz vloge za prijavo (prejete dokumentacije) bodo osnova za spremljanje pričakovanih rezultatov in bodo kot takšni tudi priloga pogodbe o financiranju.
V primeru, da med izvajanjem operacije pride do sprememb, ki bi vplivale na oceno vloge tako, da bi se ocena znižala pod prag financiranih operacij, lahko agencija odstopi od pogodbe ter zahteva vrnitev izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila v dobro državnega proračuna.
19. Dvojno financiranje
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov ali, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo, lahko agencija pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanega zneska financiranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Upravičencu se bo vrednost financiranja po pogodbi znižala za vrednost vrnjenih zneskov iz naslova dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov oziroma iz naslova preseganja maksimalne dovoljene stopnje financiranja operacije.
V primeru ugotovitve, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo, se zahteva vrnitev preveč izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR do dneva vračila v dobro državnega proračuna.
20. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja projektov ali izvrševanja projektov prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da je v postopku potrjevanja projektov ali izvrševanja projektov prišlo do resnih napak, nepravilnosti ali kršitve obveznosti, ali pa upravičenec agencije ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev agencije o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v dobro državnega proračuna. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
21. Dodatne informacije
Odgovorna oseba za izvedbo javnega razpisa je Rok Beniger.
Za predstavitev javnega razpisa bo predvidoma organizirana predstavitvena delavnica. Datum, kraj ter program delavnice bo pravočasno objavljen na spletnih straneh agencije.
Vprašanja v zvezi z razpisom se posredujejo izključno po elektronski pošti, na elektronski naslov: sio@spiritslovenia.si z navedbo zadeve »Vprašanje SIO 2016–2017«. Vprašanja morajo prispeti najkasneje 5 delovnih dni pred iztekom roka za oddajo vloge. Odgovori na vprašanja bodo na spletni strani javnega razpisa objavljeni najkasneje 3 delovne dni pred iztekom roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno.
Odgovori na vprašanja so del razpisne dokumentacije.
V primeru bistvenih sprememb javnega razpisa, bodo spremembe objavljene v Uradnem listu Republike Slovenije.
Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti