Uradni list

Številka 8
Uradni list RS, št. 8/2017 z dne 17. 2. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 8/2017 z dne 17. 2. 2017

Kazalo

390. Koncesijski akt o izvedbi projekta »športno rekreacijski center – Gramoznica Pleterje«, stran 1247.

  
Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB s spremembami; v nadaljevanju: ZLS), 15. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2016) ter 11., 36. in 40. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06; v nadaljevanju: ZJZP) je Občinski svet Občine Kidričevo na 18. redni seji dne 26. 1. 2017 sprejel
K O N C E S I J S K I  A K T 
o izvedbi projekta »športno rekreacijski center – Gramoznica Pleterje«
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina koncesijskega akta) 
Ta akt vsebuje odločitev o ugotovitvi javnega interesa za sklenitev javno-zasebnega partnerstva in pravno podlago za izvedbo projekta športno rekreacijskega centra na območju Gramoznice Pleterje (v nadaljevanju: projekt) v eni izmed oblik javno-zasebnega partnerstva, določenih z ZJZP.
Ta akt določa tudi predmet, pravice in obveznosti javnega in zasebnega partnerja, postopek izbire zasebnega partnerja in druge sestavine razmerja javno-zasebnega partnerstva.
Javni partner oziroma koncedent je Občina Kidričevo, Kopališka ulica 14, 2325 Kidričevo. Zasebni partner oziroma koncesionar je subjekt zasebnega prava, ki bo kot izvajalec javno-zasebnega partnerstva izbran na podlagi postopkovnih pravil ZJZP.
V tem koncesijskem aktu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
II. UGOTOVITEV JAVNEGA INTERESA 
2. člen 
(javni interes) 
Na podlagi druge in trinajste alineje 21. člena ZLS, dokumenta identifikacije investicijskega projekta DIIP iz decembra 2016 in izvedene ocene možnosti javno-zasebnega partnerstva, Občina Kidričevo sprejema odločitev, da obstaja javni interes za izvedbo projekta športno rekreacijskega centra na območju Gramoznice Pleterje. Najučinkovitejši in najgospodarnejši način za zadovoljitev javnega interesa je sklenitev javno-zasebnega partnerstva.
III. VRSTA, PREDMET, OBMOČJE IZVAJANJA IN ČAS TRAJANJA JAVNO-ZASEBNEGA PARTNERSTVA 
3. člen 
(vrsta) 
Javno-zasebno partnerstvo se upoštevaje razdelitev tveganj izvaja v obliki koncesijskega javno-zasebnega partnerstva, pri čemer gre za koncesijo gradenj na podlagi 79. člena ZJZP.
4. člen 
(predmet) 
Predmet koncesije je izgradnja in ureditev površin za šport, rekreacijo in turizem, v povezavi z naravnimi površinami. V okviru koncesije bo koncesionar zagotovil postavitev in ureditev vlečnice za smučanje na vodi in plavajočih pomolov ter otokov, območja za kampiranje, območja za prireditve, igrišča na mivki, razglednega platoja, makadamskih poti, površin za parkiranje in servisnega platoja za postavitev ekoloških otokov, sanitarnih enot in premičnih ter drugih objektov, stene za breguljke in plitvine, ki omogočajo bivalen prostor dvoživkam in obvodnim rastlinam ter živalim, in sicer skladno s projektnimi smernicami koncedenta in po terminskem planu, ki bo dogovorjen v postopku izbire koncesionarja. Koncesionar bo v času trajanja javno-zasebnega partnerstva zgrajeni športno rekreacijski center tudi upravljal in vzdrževal.
Vsebino dejavnosti, ki se bodo lahko izvajale v okviru športno rekreacijskega centra določita koncedent in koncesionar v postopku izbire koncesionarja. Za koncedenta so sprejemljive dejavnosti, ki so povezane s športno, rekreacijsko in turistično infrastrukturo ter spremljajoče poslovno-trgovske dejavnosti.
5. člen 
(območje izvajanja) 
Koncesija se izvaja na severnem delu območja Gramoznice Pleterje, ki zajema naslednje dele parcel v k.o. Pleterje: 388/1, 388/2 in 902.
Skupna površina območja znaša okvirno 23,09 ha.
6. člen 
(čas trajanja) 
Začetek in čas trajanja koncesije se opredelita v koncesijski pogodbi.
Koncesija se podeli za največ 25 let.
Rok trajanja koncesije se v primeru, da:
a. koncesionar zaradi ukrepov koncedenta ali drugih ukrepov oblasti koncesije ni mogel izvajati,
b. je to potrebno zaradi dodatnih vlaganj koncesionarja, ki so posledica zahtev koncedenta ali njegovih ukrepov v javnem interesu,
s sklenitvijo aneksa k osnovni pogodbi lahko podaljša, vendar največ za polovico obdobja, določenega z osnovno koncesijsko pogodbo. Dolžina podaljšanja se določi ob upoštevanju določbe drugega odstavka 71. člena ZJZP.
7. člen 
(stavbna pravica) 
Za območje izvajanja koncesije bo skladno s 73. členom ZJZP ustanovljena stavbna pravica.
IV. FINANCIRANJE 
8. člen 
(financiranje) 
Koncesionirana dejavnost se primarno financira iz:
a. sredstev, ki jih koncesionar pridobi na podlagi opravljanja koncesionirane dejavnosti,
b. lastnih sredstev koncesionarja ali bančnih kreditov, ki si jih pridobi po tržnih pogojih,
c. drugih sredstev, ki jih pridobi koncesionar v namen opravljanja koncesionirane dejavnosti.
Viri in način financiranja se podrobneje opredelijo v okviru koncesijske pogodbe.
9. člen 
(vložki partnerjev) 
Koncedent zagotovi vložek v vrednosti:
a. projektne in investicijske dokumentacije,
b. stavbne pravice.
Koncesionar zagotovi vsa preostala sredstva za uspešno izvedbo projekta.
V. SPLOŠNI POGOJI IZVAJANJA KONCESIJE 
10. člen 
(obveznosti koncesionarja) 
Koncesionar mora v okviru izvajanja koncesije zagotoviti:
a. izgradnjo, postavitev in ureditev površin in infrastrukture za šport, turizem in rekreacijo, ter upravljanje in vzdrževanje le-teh za čas veljavnosti koncesijske pogodbe,
b. izvajanje vseh nalog in dejavnosti, ki so neločljivo povezane z obveznostmi iz predhodne alineje (npr. oglaševanje, trženje, vodenje evidenc, obveščanje itd.) na način in v obsegu kot bo podrobno določen v koncesijski pogodbi,
c. enako obravnavo uporabnikov športno rekreacijskega centra, ki je predmet koncesije, glede na kakovost in dostopnost storitev,
d. regulirane in vnaprej objavljene cene storitev,
e. vpogled(e) v evidence ali zbirke podatkov, ki jih vodi in se nanašajo nanj,
f. izvajanje drugih obveznosti, ki bodo opredeljene v koncesijski pogodbi.
Koncesionar prevzema vsa tehnična, finančna in druga tveganja iz naslova obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Dejavnost, ki je predmet te koncesije, mora koncesionar opravljati nepretrgano. Koncesionar lahko začasno prekine izvajanje dejavnosti le na način in iz razlogov, ki jih določajo zakon, ta akt, koncesijska pogodba ali drug predpis.
11. člen 
(obveznosti koncedenta) 
Obveznosti koncedenta so zlasti:
a. koncesionarju zagotoviti pogoje za nemoteno opravljanje dejavnosti koncesije,
b. koncesionarju nuditi pomoč pri pridobitvi posameznih pravic, soglasij ali dovoljenj, ki jih koncesionar ne more pridobiti samostojno ali brez pomoči koncedenta,
c. koncesionarju na nepremičninah, kjer se bodo izvajale aktivnosti za uresničitev koncesijske pogodbe, ob upoštevanju veljavne zakonodaje podeliti ustrezne stvarnopravne pravice (na primer služnost, stavbna pravica itd.) na način, da se koncesionarju omogoči nemoteno izvajanje koncesionirane dejavnosti.
12. člen 
(druge pravice in obveznosti) 
Koncedent lahko koncesionarju naloži obveznost plačevanja koncesijske dajatve.
Pravice in obveznosti koncedenta in koncesionarja se podrobneje opredelijo v koncesijski pogodbi.
VI. POSTOPEK IZBORA KONCESIONARJA 
13. člen 
(pooblastilo) 
Za objavo javnega razpisa, izvedbo postopka izbire zasebnega partnerja, izbiro izvajalca javno-zasebnega partnerstva in podpis koncesijske pogodbe ter ostala dejanja v postopku sklenitve in izvajanja javno-zasebnega partnerstva se pooblasti župana.
14. člen 
(javni razpis) 
Koncedent izbere koncesionarja na podlagi javnega razpisa, ki se izvede ob upoštevanju določb III. in IV. dela ZJZP.
Objava javnega razpisa mora določati:
a. predmet javnega razpisa z navedbo, da gre za koncesijo;
b. ime in sedež koncedenta;
c. podatke o objavi odločitve o koncesijskem aktu;
d. predmet, naravo ter obseg in območje koncesije;
e. začetek in predvideni čas trajanja koncesije;
f. postopek izbire koncesionarja;
g. kraj, čas in plačilne pogoje za dvig razpisne dokumentacije;
h. kraj in rok za predložitev vlog, pogoje za njihovo predložitev;
i. zahteve glede vsebine vlog;
j. pogoje, ki jih morajo kandidati izpolnjevati, in dokazila o njihovem izpolnjevanju;
k. pogoje za predložitev skupne vloge;
l. merila za izbiro najugodnejšega kandidata;
m. naslov, prostor, datum in uro odpiranja vlog;
n. rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa;
o. druge podatke, zahtevane skladno z veljavno zakonodajo.
Koncedent mora v postopku izbire koncesionarja preveriti, ali je koncesionar ekonomsko in finančno ter tehnično in kadrovsko sposoben prevzeti naloge izvajalca projekta, ki je predmet tega akta. Koncesionarji morajo v postopku izbire izkazati, da imajo zagotovljen dostop do finančnih sredstev za realizacijo predmeta koncesije.
Merila za izbor koncesionarja morajo biti oblikovana ob upoštevanju temeljnih načel javno-zasebnega partnerstva, pri čemer se bodo ponudniki ocenjevali vsaj glede na ponujeni trženjski načrt, višino koncesijske dajatve in terminski plan izgradnje ter ureditve vse infrastrukture in površin športno rekreacijskega centra.
15. člen 
(strokovna komisija) 
Strokovno komisijo za izbiro koncesionarja za izvedbo predmeta koncesije s sklepom imenuje župan.
Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana.
Predsednik in ostali člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in vsaj dve leti delovnih izkušenj z delovnega področja, ki je predmet koncesije, da lahko zagotovijo strokovno presojo ponudb.
Strokovna komisija sodeluje v postopku izbire koncesionarja tako, da pregleda in oceni ponudbe ter ugotovi ali izpolnjujejo razpisne pogoje, sestavi poročilo in navede, katere ponudbe izpolnjujejo razpisne zahteve, razvrsti te vloge tako, da je razvidno, katera od vlog najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom, ter posreduje poročilo koncendentu.
Predsednik in vsi člani komisije morajo izpolnjevati pogoj iz drugega odstavka 52. člena ZJZP, kar potrdijo s podpisom izjave. Člana strokovne komisije, za katerega se ugotovi, da ne izpolnjuje postavljenega pogoja iz prejšnjega stavka, se nemudoma izloči iz strokovne komisije in se imenuje nadomestnega člana.
Strokovna komisija lahko za strokovno-tehnično pomoč in svetovanje v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa uporabi strokovne službe javnega partnerja ali zunanje strokovnjake. Člani strokovne komisije so lahko tudi neodvisni zunanji strokovnjaki, ki razpolagajo s specifičnim znanjem, potrebnim za uspešno izbiro izvajalca javno-zasebnega partnerstva.
Poročilo strokovne komisije je podlaga za pripravo akta o izboru izvajalca javno-zasebnega partnerstva, ki ga izda župan. Poročilo pripravijo in podpišejo vsi člani strokovne komisije.
16. člen 
(koncesijska pogodba) 
Pravice in obveznosti, ki izhajajo iz razmerja javno-zasebnega partnerstva, nastanejo s trenutkom sklenitve koncesijske pogodbe.
Koncesijska pogodba mora biti sklenjena v pisni obliki, sicer nima pravnega učinka.
V pogodbi iz prvega odstavka tega člena koncedent in koncesionar podrobno uredita medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem predmeta koncesije, ki niso urejena v tem aktu.
V primeru neskladja med določbami koncesijskega akta in določbami koncesijske pogodbe, veljajo določbe koncesijskega akta.
17. člen 
(prilagoditev razmerij) 
V primeru obstoja upravičenih objektivnih okoliščin se lahko opravi prilagoditev razmerij med koncedentom in koncesionarjem.
Po prilagoditvi razmerij med koncedentom in koncesionarjem in pred sklenitvijo aneksa h koncesijski pogodbi je potrebno pridobiti soglasje občinskega sveta.
Način in razloge za morebitno prilagoditev razmerij med koncesionarjem in koncedentom se podrobneje uredi v koncesijski pogodbi.
18. člen 
(prenehanje razmerja) 
Koncesijsko razmerje preneha z izpolnitvijo vseh pogodbenih obveznosti obeh partnerjev oziroma s pretekom pogodbenega roka. Pogoji in način predčasnega prenehanja razmerja javno-zasebnega partnerstva se določijo s koncesijsko pogodbo.
VII. NADZOR 
19. člen 
(nadzor) 
Nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja občinska uprava Občine Kidričevo skladno z določbami ZJZP in koncesijske pogodbe.
Način izvajanja nadzora se podrobneje določi v koncesijski pogodbi.
VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
20. člen 
(uporaba drugih določb) 
Za okoliščine, ki jih predmetni koncesijski akt ne ureja, veljajo določbe vsakokrat veljavnega zakona, ki ureja javno- zasebna partnerstva.
21. člen 
(uveljavitev) 
Ta akt začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 014-1/2014
Kidričevo, dne 30. januarja 2017
Župan 
Občine Kidričevo 
Anton Leskovar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti