Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2017 z dne 16. 6. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2017 z dne 16. 6. 2017

Kazalo

1642. Koncesijski akt o javno-zasebnem partnerstvu pri izvedbi projektov celovite in delne energetske prenove objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica, stran 4508.

  
Na podlagi 11., 36. in 40. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 16. člena Statuta Občine Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 55/10) je Občinski svet Občine Slovenska Bistrica na 3. izredni seji dne 8. 6. 2017 sprejel
K O N C E S I J S K I   A K T 
o javno-zasebnem partnerstvu pri izvedbi projektov celovite in delne energetske prenove objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina akta) 
(1) Ta akt vsebuje odločitev o ugotovitvi javnega interesa za sklenitev javno-zasebnega partnerstva in izvedbo projektov energetskega pogodbeništva za celovito in delno energetsko sanacijo objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica, v eni izmed oblik javno-zasebnega partnerstva, določenih z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06).
(2) S tem aktom se določa tudi predmet, pravice in obveznosti javnega in zasebnega partnerja ter uporabnikov objektov, postopek izbire zasebnega partnerja in druge sestavine razmerja javno-zasebnega partnerstva za izvedbo projektov celovite in delne energetske prenove objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica.
(3) Ta akt ima ne glede na poimenovanje naravo odloka Občinskega sveta Občine Slovenska Bistrica.
(4) V koncesijskem aktu uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol.
2. člen 
(opredelitev izrazov) 
(1) Ključni izrazi v tem aktu imajo naslednji pomen:
a. »javni partner« oziroma »koncedent« je Občina Slovenska Bistrica, Kolodvorska ulica 10, 2310 Slovenska Bistrica;
b. »zasebni partner« oziroma »koncesionar« je fizična ali pravna oseba, ki je izbrana kot izvajalec javno-zasebnega partnerstva;
c. »uporabniki objektov« so osebe javnega prava, ki za izvajanje javne dejavnosti uporabljajo objekte, ki so opredeljeni v 6. členu tega akta;
d. »koncesionirana dejavnost« je dejavnost, ki se jo v skladu s predmetom koncesije, opredeljenim v 5. členu tega akta, s koncesijsko pogodbo zaveže opravljati koncesionar;
e. »pogodbeno zagotavljanje prihrankov energije« je pogodbeni dogovor med koncedentom, koncesionarjem in uporabniki objektov za izboljšanje energetske učinkovitosti, ki se preverja in spremlja v celotnem obdobju trajanja koncesijske pogodbe, in v okviru katerega se naložbe v ukrep plačujejo sorazmerno s stopnjo izboljšanja energetske učinkovitosti, dogovorjeno s koncesijsko pogodbo oziroma drugim pogodbeno dogovorjenim merilom za energetsko učinkovitost (npr. finančni prihranki, stopnja udobja ...).
(2) Izrazi uporabljeni v tem aktu imajo enak pomen kot so opredeljeni v Zakonu o javno-zasebnem partnerstvu, Energetskem zakonu (Uradni list RS, št. 17/14 in 81/15) ter v predpisih in drugih aktih, izdanih na njuni podlagi.
II. UGOTOVITEV JAVNEGA INTERESA 
3. člen 
(javni interes) 
Na podlagi Direktive o energetski učinkovitosti (2012/27/EU), Energetskega zakona (Uradni list RS, št. 17/14 in 81/15), Dolgoročne strategije za spodbujanje naložb energetske prenove stavb, Akcijskega načrta za energetsko učinkovitost za obdobje 2014–2020, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, Operativnega programa ukrepov zmanjšanja emisij toplogrednih plinov do leta 2020, Zakona o ratifikaciji Pogodbe o energetski listini, Protokola k energetski listini o energetski učinkovitosti in s tem povezanimi okoljskimi vidiki in sklepov v zvezi s pogodbo o energetski listini (Uradni list RS – Mednarodne pogodbe, št. 12/97), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) in na njeni podlagi izdelane investicijske dokumentacije DIIP – Celovita energetska prenova javnih objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica z aprila 2017, DIIP – Delna energetska prenova javnih objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica z aprila 2017, IP – Celovita energetska prenova javnih objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica z maja 2017 ter IP – Delna energetska prenova javnih objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica z maja 2017, Pravilnika o vsebini upravičenosti izvedbe projekta po modelu javno-zasebnega partnerstva (Uradni list RS, št. 32/07) ter na njegovi podlagi izdelanih Ocen o upravičenosti izvedbe projekta po modelu javno-zasebnega partnerstva za celovito in delno energetsko prenovo javnih objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica, oboje z maja 2017, se ugotavlja, da obstaja javni interes za izvedbo projektov energetskega pogodbeništva za celovito in delno energetsko prenovo objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica, v obliki javno-zasebnega partnerstva, na način in v obsegu kot izhaja iz 4., 5. ter 6. člena tega akta.
III. VRSTA, PREDMET, OBMOČJE IZVAJANJA IN ČAS TRAJANJA JAVNO-ZASEBNEGA PARTNERSTVA
4. člen 
(vrsta javno-zasebnega partnerstva)
Javno-zasebno partnerstvo se izvaja v obliki koncesijskega javno-zasebnega partnerstva, pri čemer gre za koncesijo storitev.
5. člen 
(predmet koncesije) 
(1) Predmet koncesije je izvajanje storitev energetskega pogodbeništva po načelu pogodbenega zagotavljanja prihrankov energije v objektih iz 6. člena tega akta.
(2) Predmet koncesije je lahko poleg pogodbenega zagotavljanja prihrankov energije tudi pogodbena oskrba z energijo v objektih iz 6. člena tega akta.
(3) Pogodbena oskrba z energijo je lahko predmet koncesije le v primeru, če večino tveganj v razmerju med koncedentom in koncesionarjem prevzema koncesionar ter se javno-zasebno partnerstvo izvaja v obliki iz prejšnjega člena.
(4) Predmet koncesije se podrobneje opredeli v koncesijski pogodbi.
6. člen 
(območje izvajanja) 
(1) Celovita energetska prenova se izvaja v sledečih objektih:
OBJEKT
NASLOV
ZEMLJIŠKOKNJIŽNI PODATKI
UPORABNIKI OBJEKTOV
Občina Slovenska Bistrica – dvoriščna stavba
Kolodvorska ulica 10, Slovenska Bistrica
parc. št. 1395, k.o. Slovenska Bistrica
Občina Slovenska Bistrica
OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava
Spodnja Polskava 240, Spodnja Polskava
parc. št. 107/7, k.o. Spodnja Polskava
OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava
OŠ Antona Ingoliča PŠ – Zgornja Polskava
Ingoličeva ulica 6, Zgornja Polskava
parc. št. 38/11, k.o. Zgornja Polskava
OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava
OŠ Dr. Jožeta Pučnika
Črešnjevec 47, Črešnjevec
parc. št. 47/2, k.o. Črešnjevec
OŠ Dr. Jožeta Pučnika
OŠ Gustava Šiliha Laporje
Laporje 31, Laporje
parc. št. 76/1, k.o. Laporje
OŠ Gustava Šiliha Laporje
OŠ Pohorskega bataljona PŠ Kebelj
Kebelj 17/b, Kebelj
parc. št. 299, k.o. Kot
OŠ Pohorskega bataljona Oplotnica
OŠ Pohorskega Odreda PŠ Zgornja Ložnica
Zgornja Ložnica 43, Zgornja Ložnica
parc. št. 421/3, k.o. Zgornja Ložnica
OŠ Pohorskega Odreda Slovenska Bistrica
Vrtec Otona Župančiča PE Sonček
Zidanškova ulica 1, Slovenska Bistrica
parc. št. 665, k.o. Slovenska Bistrica
Vrtec Otona Župančiča Slovenska Bistrica
Večnamenski objekt Vošnjakova
Vošnjakova ulica 10, Slovenska Bistrica
parc. št. 1405, k.o. Slovenska Bistrica
Občina Slovenska Bistrica
OŠ Minke Namestnik Sonje
Partizanska ulica 20, Slovenska Bistrica
parc. št. 1320/1, k.o. Slovenska Bistrica
OŠ Minke Namestnik Sonje
Dom Minke Namestnik Sonje
Partizanska ulica 9, Slovenska Bistrica
parc. št. 1460, k.o. Slovenska Bistrica
OŠ Minke Namestnik Sonje
(2) Delna enegetska prenova se izvaja v sledečih objektih:
OBJEKT
NASLOV
ZEMLJIŠKOKNJIŽNI PODATKI
UPORABNIKI OBJEKTOV
Dvorana za zimski trening
Partizanska ulica 35, Slovenska Bistrica
parc. št. 750/9, k.o. Slovenska Bistrica
Občina Slovenska Bistrica
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Trg svobode 16, Slovenska Bistrica
parc. št. 753, k.o. Slovenska Bistrica
Knjižnica Josipa VošnjakaSlovenska Bistrica
OŠ Antona Ingoliča PŠ Pragersko
Pionirska ulica 13, Pragersko
parc. št. 1012/18 in 1012/17, k.o. Spodnja Polskava
OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava
Vrtec Otona Župančiča PE Ciciban
Tomšičeva ulica 1, Slovenska Bistrica
parc. št. 763/2, k.o. Slovenska Bistrica
Vrtec Otona Župančiča Slovenska Bistrica
OŠ, vrtec in knjižnica Tinje
Veliko Tinje 29, Veliko Tinje
parc. št. 142, k.o. Tinjska Gora
OŠ Tinje
Zdravstveni dom Slovenska Bistrica
Partizanska ulica 30, Slovenska Bistrica
parc. št. 700, k.o. Slovenska Bistrica
Zdravstveni dom Slovenska Bistrica
(3) Območje izvajanja koncesionirane dejavnosti ostane enako ne glede na morebitno spremembo zemljiškoknjižnega podatka iz prvega in drugega odstavka tega člena.
(4) Nabora objektov iz prvega in drugega odstavka tega člena se v fazi priprave in izvedbe javnega razpisa ne sme razvrščati med seznami iz prvega in drugega odstavka tega člena.
(5) V fazi priprave ali izvedbe javnega razpisa, do oddaje končnih ponudb, lahko koncedent nabor objektov posameznega projekta iz prvega in drugega odstavka tega člena zmanjša, v kolikor se za posamezni objekt izkaže, da je njegova vključitev v projekt negospodarna, ali bi usklajevanje s pogoji soglasodajalcev oziroma upravljavcev v tolikšni meri oviralo izvedbo tega projekta, da bi to lahko ogrozilo uspešno izvedbo celotnega projekta.
7. člen 
(čas trajanja) 
(1) Začetek in čas trajanja koncesijskega razmerja se opredelita v koncesijski pogodbi.
(2) Koncesijsko razmerje se sklene za največ 15 let.
(3) Koncesijsko razmerje se v primeru, da:
a. koncesionar zaradi ukrepov koncedenta ali drugih ukrepov oblasti koncesije ni mogel izvajati,
b. je to potrebno zaradi dodatnih vlaganj koncesionarja, ki so posledica zahtev koncedenta ali njegovih ukrepov v javnem razpisu,
lahko podaljša s sklenitvijo dodatka h koncesijski pogodbi, vendar upoštevajoč določbo drugega odstavka 71. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu največ za polovico obdobja, določenega z osnovno koncesijsko pogodbo. Pred sklenitvijo dodatka se opravijo pogajanja o vseh pomembnih sestavinah razmerja javno-zasebnega partnerstva, ki jih je treba prilagoditi zaradi okoliščin, navedenih v tem odstavku.
IV. FINANCIRANJE 
8. člen 
(financiranje ukrepov za izboljšanje energetske učinkovitosti) 
(1) Ukrepi za izboljšanje energetske učinkovitosti se financirajo iz:
a. sredstev koncesionarja,
b. sredstev koncedenta,
c. sredstev evropskih strukturnih ali investicijskih skladov ali drugih finančnih virov, namenjenih spodbujanju energetskega pogodbeništva s strani koncedenta ali koncesionarja.
(2) Deleži posameznih virov financiranja iz prejšnjega odstavka se podrobneje opredelijo v okviru postopka javnega razpisa in v koncesijski pogodbi, pri čemer morajo sredstva koncesionarja biti večinski vir financiranja.
9. člen 
(plačilo za opravljanje koncesionirane dejavnosti) 
(1) Koncesionarju za opravljanje koncesionirane dejavnosti pripada plačilo za doseganje pogodbeno zagotovljenih prihrankov energije in dodatno plačilo v primeru, če koncesionar preseže pogodbeno zagotovljene prihranke energije.
(2) Če koncesionar doseže pogodbeno zagotovljene prihranke energije, mu pripada plačilo v višini pogodbeno dogovorjenega deleža zajamčenega zneska prihranka energije. Če koncesionar ne doseže pogodbeno zagotovljenih prihrankov energije, se plačilo za opravljeno storitev zmanjša v skladu z določili koncesijske pogodbe.
(3) Če so preseženi pogodbeno zagotovljeni prihranki energije, je koncesionar upravičen do nagrade v skladu z določili koncesijske pogodbe.
(4) Način plačila za opravljanje koncesionirane dejavnosti se podrobneje opredeli v okviru postopka javnega razpisa in v koncesijski pogodbi.
V. SPLOŠNI POGOJI IZVAJANJA KONCESIJE 
10. člen 
(obveznosti koncesionarja) 
(1) Koncesionar mora v okviru izvajanja koncesionirane dejavnosti zagotoviti:
a. izvedbo ukrepov za izboljšanje energetske učinkovitosti v objektih, opredeljenih v 6. členu tega akta;
b. pogodbeno zagotovljene prihranke energije v obliki in obsegu, kot sta določena v koncesijski pogodbi;
c. izvajanje nalog in dejavnosti, ki so neločljivo povezane z obveznostmi iz prve točke (na primer vodenje evidenc, obveščanje itd.), v obsegu, kot ga predpisujeta veljavna zakonodaja in koncesijska pogodba;
d. izvajanje drugih obveznosti, ki so opredeljene v koncesijski pogodbi.
(2) Koncesionar prevzema v zvezi z izvajanjem koncesije najmanj investicijsko tveganje in tveganje razpoložljivosti.
(3) Koncesionirano dejavnost mora koncesionar opravljati nepretrgano. Koncesionar lahko začasno prekine izvajanje koncesionirane dejavnosti le na način in iz razlogov, ki jih določa Zakon o javno-zasebnem partnerstvu, ta akt, koncesijska pogodba ali drug predpis.
11. člen 
(obveznosti koncedenta) 
Obveznosti koncedenta so zlasti:
a. zagotavljati koncesionarju pogoje za opravljanje koncesionirane dejavnosti na način, kot je opredeljen v koncesijski pogodbi;
b. koncesionarju nuditi pomoč pri pridobitvi posameznih pravic, soglasij ali dovoljenj, ki jih koncesionar ne more pridobiti samostojno ali brez pomoči koncedenta;
c. v skladu z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu in pogoji, določenimi v koncesijski pogodbi, koncesionarju na nepremičninah, kjer se izvajajo aktivnosti za uresničitev koncesijske pogodbe, ter na opremi, ki je v lasti koncedenta, podeliti ustrezne stvarnopravne pravice (npr. služnost, stavbna pravica itd.) tako, da se koncesionarju omogoči nemoteno izvajanje koncesionirane dejavnosti;
d. v skladu z določbami koncesijske pogodbe zagotavljati plačila za opravljanje koncesionirane dejavnosti.
12. člen 
(obveznosti uporabnikov objektov) 
Uporabniki objektov imajo zlasti dolžnost:
a. upoštevati navodila koncesionarja in koncedenta in jima omogočiti opravljanje nalog iz tega akta in koncesijske pogodbe;
b. v skladu s pogoji in omejitvami, navedenimi v koncesijski pogodbi, omogočiti koncesionarju in koncendentu dostop do vseh prostorov, naprav in opreme, kjer se opravljajo storitve in naloge iz tega akta in koncesijske pogodbe;
c. prijaviti vsa dejstva, pomembna za izvajanje nalog koncesionarja in koncedenta oziroma sporočiti koncesionarju in koncedentu vsako spremembo, ki bi lahko vplivala na izvajanje nalog;
d. obveščati koncedenta o morebitnih kršitvah koncesionarja;
e. v skladu z določbami koncesijske pogodbe zagotavljati plačila za opravljanje koncesionirane dejavnosti.
13. člen 
(druge pravice in obveznosti) 
Druge pravice in obveznosti koncedenta in koncesionarja se podrobneje opredelijo v koncesijski pogodbi.
VI. POSTOPEK IZBIRE KONCESIONARJA 
14. člen 
(javni razpis) 
(1) Koncedent izbere koncesionarja na podlagi javnega razpisa, ki se izvede ob upoštevanju določb III. dela Zakona o javno-zasebnem partnerstvu.
(2) Objava javnega razpisa mora vsebovati:
a. navedbo pravne podlage, vključno s tem aktom;
b. predmet javnega razpisa z navedbo, da gre za koncesijo;
c. ime in sedež koncedenta;
d. predmet, vrsto ter obseg in območje koncesije;
e. začetek in predvideni čas trajanja koncesije;
f. postopek izbire koncesionarja;
g. pogoje za dostop do razpisne dokumentacije;
h. kraj in rok za predložitev vlog, pogoje za njihovo predložitev;
i. zahteve glede vsebine prijav;
j. pogoje, ki jih morajo kandidati izpolnjevati in dokazila o njihovem izpolnjevanju;
k. pogoje za predložitev skupne prijave;
l. merila za izbiro najugodnejšega kandidata;
m. naslov, prostor, datum in uro odpiranja prijav;
n. rok, v katerem so kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa;
o. druge podatke, zahtevane v skladu z veljavno zakonodajo.
(3) V javnem razpisu se predmet koncesije razdeli na sklop za izvedbo celovite energetske prenove ter sklop za izvedbo delne energetske prenove, pri čemer se omogoči, da lahko gospodarski subjekti podajo prijavo za vsak sklop ločeno.
(4) V postopku izbire se mora preveriti najmanj ekonomsko, finančno ter tehnično in kadrovsko sposobnost prijaviteljev. Za ta namen morajo biti v javnem razpisu vključeni najmanj pogoji, ki zagotavljajo, da:
a. je koncesionar registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
b. ima koncesionar ustrezne reference s področja predmeta koncesije,
c. ima koncesionar zagotovljen dostop do finančnih sredstev za izvedbo celotnega projekta javno-zasebnega partnerstva.
(5) Merila za izbor koncesionarja morajo biti oblikovana ob upoštevanju temeljnih načel javno-zasebnega partnerstva, pri čemer morajo zagotoviti javni interes, da bodo bolje ocenjeni kandidati, ki bodo zagotovili višje zagotovljene prihranke in ponudili višjo udeležbo koncedenta pri doseženih prihrankih.
(6) Druge pogoje in merila ter podrobnejšo vsebino pogojev in meril za izbiro koncesionarja koncedent določi v razpisni dokumentaciji za fazo dialoga in ponudbeno fazo.
15. člen 
(strokovna komisija) 
(1) Strokovno komisijo za izbiro koncesionarja za izvedbo predmeta koncesije s sklepom imenuje župan Občine Slovenska Bistrica.
(2) Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana. Predsednik in člani strokovne komisije morajo imeti delovne izkušnje najmanj z naslednjih delovnih področij: vodenje evropskih projektov, pravo in ekonomija.
(3) Predsednik in člani strokovne komisije morajo imeti najmanj prvo stopnjo izobrazbe v skladu z Zakonom o visokem šolstvu (Uradni list RS, št. 32/12 – UPB, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 109/12, in 85/14) in najmanj dve leti delovnih izkušenj z delovnega področja iz drugega odstavka tega člena, da lahko zagotovijo strokovno vodenje postopka javnega razpisa.
16. člen 
(koncesijska pogodba) 
(1) Koncedent bo za izvedbo energetske sanacije objektov sklenil dve ločeni koncesijski pogodbi, pri čemer bo s prvo urejeno razmerje v zvezi s celovito energetsko prenovo, z drugo pa razmerje v zvezi z delno prenovo objektov v lasti Občine Slovenska Bistrica.
(2) Koncesijski pogodbi z izbranim koncesionarjem sklene župan Občine Slovenska Bistrica.
(3) Koncesijski pogodbi morata biti sklenjeni v pisni obliki, sicer nimata pravnega učinka.
(4) V posamezni koncesijski pogodbi koncedent in koncesionar podrobno uredita medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem predmeta koncesije in druge sestavine razmerja, ki niso urejene v tem aktu. S koncesijsko pogodbo se vzpostavijo ustrezni mehanizmi, s katerimi se zagotovita učinkovito zavarovanje javnega interesa in nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe, v okviru le-tega pa zavezuje koncesionarja k spoštovanju in izvajanju, z zakonom in drugimi zavezujočimi predpisi določenih, ustreznih varnostnih ukrepov pri izvajanju koncesionirane dejavnosti v objektih iz 6. člena tega akta.
VII. PRILAGODITEV RAZMERIJ 
17. člen 
(prilagoditev razmerij) 
(1) Če pride do spremenjenih okoliščin, se lahko opravi prilagoditev razmerij med koncedentom in koncesionarjem, vendar na način, da prilagoditev ne vpliva na porazdelitev tveganj med partnerjema.
(2) Način in razlogi za morebitno prilagoditev razmerij med koncedentom in koncesionarjem se uredijo v koncesijski pogodbi.
VIII. POROČANJE IN NADZOR 
18. člen 
(dolžnost poročanja) 
(1) Koncesionar mora v skladu z veljavno zakonodajo, predpisi in koncesijsko pogodbo redno voditi vse potrebne evidence in koncedentu ter uporabnikom objektov predložiti poročila in drugo potrebno dokumentacijo v skladu z njihovimi navodili.
(2) Vsebina dolžnosti koncesionarja iz prejšnjega odstavka in način njenega izvajanja se podrobneje uredita v koncesijski pogodbi.
19. člen 
(nadzor) 
(1) Nadzor nad izvajanjem koncesionirane dejavnosti opravljajo koncedent in uporabniki objektov v skladu z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu in koncesijsko pogodbo.
(2) Način izvajanja nadzora se določi v koncesijski pogodbi.
IX. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA 
20. člen 
(prenehanje koncesijskega razmerja) 
Koncesijsko razmerje preneha:
a. s prenehanjem koncesijske pogodbe,
b. z odkupom koncesije,
c. z odvzemom koncesije,
d. s prevzemom koncesije,
na način, v obsegu in pod pogoji, določenimi s posamezno koncesijsko pogodbo.
X. KONČNE DOLOČBE 
21. člen 
(uveljavitev) 
Ta akt začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
22. člen 
(spremembe in razveljavitev veljavnosti akta) 
Ta akt se lahko spremeni ali v celoti razveljavi pod pogoji in omejitvami, določenimi z zakonom, ter le po enakem postopku, kot je bil sprejet.
Št. 9000-16/2017-0203-7
Slovenska Bistrica, dne 8. junija 2017
Župan 
Občine Slovenska Bistrica 
dr. Ivan Žagar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti