Uradni list

Številka 14
Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017

Kazalo

Št. 3310-8/2017/1 Ob-1747/17, Stran 670
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, na podlagi:
– Uredbe o izvajanju ukrepa Naložbe v osnovna sredstva ter podukrepa Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdarskih proizvodov iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 104/15, 32/16 in 66/16; v nadaljnjem besedilu: Uredba);
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320), zadnjič spremenjene z Uredbo (EU) 2016/2135 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 23. novembra 2016 o spremembi Uredbe (EU) št. 1303/2013 glede nekaterih določb o finančnem upravljanju za nekatere države članice, ki imajo ali jim grozijo resne težave v zvezi z njihovo finančno stabilnostjo (UL L št. 338 z dne 13. 12. 2016, str. 34), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1698/2005 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 487), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2016/142 z dne 2. decembra 2015 o spremembi Priloge I k Uredbi (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta ter Priloge III k Uredbi (EU) št. 1307/2013 Evropskega parlamenta in Sveta, UL L št. 28, z dne 4. 2. 2016, str. 8), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1305/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1310/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o določitvi nekaterih prehodnih določb glede podpore za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP), o spremembi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede sredstev in njihove razdelitve za leto 2014 in o spremembi Uredbe Sveta (ES) št. 73/2009 in uredb (EU) št. 1307/2013, (EU) št. 1306/2013 in (EU) št. 1308/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z njihovo uporabo v letu 2014 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 865);
– Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o financiranju, upravljanju in spremljanju skupne kmetijske politike in razveljavitvi uredb Sveta (EGS) št. 352/78, (ES) št. 165/94, (ES) št. 2799/98, (EC) No 814/2000, (ES) št. 1290/2005 in (ES) št. 485/2008 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 549), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/2073 z dne 23. novembra 2016 o povrnitvi odobritev, prenesenih iz proračunskega leta 2016, v skladu s členom 26(5) Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 320 z dne 26. 11. 2016, str. 25), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1306/2013/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 807/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in o uvedbi prehodnih določb (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 1), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2015/1367 z dne 4. junija 2015 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 807/2014 glede prehodnih določb o programih za razvoj podeželja za obdobje 2007–2013 (UL L št. 211 z dne 8. 8. 2015, str. 7);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 181 z dne 20. 6. 2014, str. 48), zadnjič popravljene s Popravkom Delegirane uredbe Komisije (EU) 2016/1393 z dne 4. maja 2016 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 640/2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št 227 z dne 20. 8. 2016, str. 5);
– Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 z dne 25. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči v kmetijskem in gozdarskem sektorju ter na podeželju za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL L št. 193 z dne 1. 7. 2014, str. 1; v nadaljnjem besedilu: Uredba 702/2014/EU);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 808/2014 z dne 17. julija 2014 o določitvi pravil za uporabo Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 18), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1997 z dne 15. novembra 2016 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) št. 808/2014 glede spremembe programov razvoja podeželja in spremljanja ukrepov v podporo vključevanju državljanov tretjih držav ter o popravku navedene uredbe (UL L št. 308 z dne 16. 11. 2016, str. 5), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 808/2014/EU);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 z dne 17. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 69), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1394 z dne 16. avgusta 2016 o spremembi Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 225 z dne 19. 8. 2016, str. 50), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 809/2014/EU), in
– Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, ki je potrjen z Izvedbenim sklepom Komisije z dne 13. februarja 2015 o odobritvi programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja št. CCI 2014 SI 06 RD NP 0012020, zadnjič spremenjenim z Izvedbenim sklepom Komisije št. C(2016)8717 z dne 13. 12. 2016 o odobritvi spremembe programa razvoja podeželja za Slovenijo za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in spremembi Izvedbenega sklepa C(2015)849, (v nadaljnjem besedilu: PRP 2014–2020) in je dostopen na spletni strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (v nadaljnjem besedilu: MKGP) ter na spletni strani programa razvoja podeželja (http://www.program-podezelja.si) objavlja
javni razpis 
za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014–2020 za leto 2017 
I. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa. 
Shema državne pomoči:
Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo kmetijskih proizvodov v nekmetijske proizvode in naložbe v gozdarski sektor – PRP 2014–2020, vodi se pod identifikacijsko številko SA.44057(2016/XA)
Razpisana sredstva:
Okvirna višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 5.000.000 EUR, 
od tega: 
– za fizične osebe, razen samostojnih podjetnikov posameznikov, in agrarne skupnosti v skladu z Zakonom o agrarnih skupnostih (Uradni list RS, št. 74/15; v nadaljnjem besedilu: ZAgrS) (sklop A) skupno 2.500.000 EUR, in sicer za:
 – enostavne naložbe skupno 800.000 EUR, 
 – zahtevne naložbe skupno 1.700.000 EUR; 
– za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike (sklop B) skupno 
2.500.000 EUR, in sicer za: 
 – enostavne naložbe skupno 800.000 EUR, 
 – zahtevne naložbe skupno 1.700.000 EUR.
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk MKGP, in sicer: 
– 3.750.000 EUR iz proračunske postavke 140021 Program razvoja podeželja 
2014–2020 – EU 
– 1.250.000 EUR iz proračunske postavke 140022 Program razvoja podeželja 
2014–2020 – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 75 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije znaša 25 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti
Začetek vnosa vlog in zaključek javnega razpisa: 
Javni razpis za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014–2020 za leto 2017 (v nadaljnjem besedilu: javni razpis) velja od naslednjega dne po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. 
Vnos vloge v elektronski sistem in vložitev vloge poteka od 18. 4. 2017 do vključno 19. 6. 2017 do 24. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu z 99. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po oddaji vloge na javni razpis do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
Do podpore so upravičeni tudi morebitni splošni stroški, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložbe ter so nastali po 1. januarju 2014 do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
Zadnji možni rok za vložitev zahtevka za izplačilo sredstev je 24. 3. 2020.
Cilji operacije:
Z uvajanjem učinkovite in okoljsko sprejemljive tehnologije za posek in spravilo lesa bomo dosegli intenziviranje gospodarjenja z gozdovi, profesionalizacijo dela v gozdovih, zmanjšanje števila delovnih nesreč pri delu v gozdu in ustvarili nova delovna mesta.
Informacije o razpisu:
– INFO točka Agencije Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), Dunajska 160, 1000 Ljubljana
Tel.: 01/580-77-92, faks 01/478-92-06, E-mail: aktrp@gov.si
– INFO točke Zavoda za gozdove Slovenije 
– INFO točke Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije
II. Predmet podpore
1. Podpora je v skladu s 75. členom Uredbe namenjena naložbam v nakup nove mehanizacije in nove opreme za sečnjo in spravilo lesa, in sicer:
– fizičnim osebam, razen samostojnim podjetnikom posameznikom, in agrarnim skupnostim v skladu z ZAgrS (sklop A) in
– pravnim osebam in samostojnim podjetnikom posameznikom (sklop B).
2. Naložbe iz prejšnje točke se glede na velikost delijo na:
– enostavne naložbe, ki so naložbe do vključno 100.000 eurov skupne priznane vrednosti naložbe,
– zahtevne naložbe, ki so naložbe nad 100.000 eurov skupne priznane vrednosti naložbe.
3. Podpora se v skladu s 4. členom Uredbe zagotavlja iz podukrepa Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdarskih proizvodov, in sicer iz operacije Naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa.
III. Upravičenec
V skladu s 76. členom Uredbe je upravičenec do podpore:
– lastnik oziroma zakupnik gozda,
– pravna oseba in samostojni podjetnik posameznik, ki ni lastnik oziroma zakupnik gozda, če ima v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti registrirano dejavnost pod šifro 02.200 – sečnja oziroma 02.400 – storitev za gozdarstvo,
– agrarna skupnost v skladu z ZAgrS, katere člani imajo v solastnini oziroma v skupni lastnini gozdno zemljišče.
IV. Pogoji za pridobitev podpore
1. Splošni pogoji, ki jih mora izpolnjevati vlagatelj ob oddaji vloge na javni razpis (v skladu s 100. členom Uredbe)
1. Vlagatelj mora predložiti popolno vlogo v skladu z zahtevami iz tega javnega razpisa in na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije, vključno z vsemi zahtevanimi prilogami in dokazili, ki so v njej navedeni.
2. Vlagatelj v skladu s 6. členom Uredbe 702/2014/EU pred datumom vložitve vloge na javni razpis ne sme začeti z izvajanjem naložbe. V skladu s 25. točko 2. člena Uredbe 702/2014/EU se za začetek izvajanja naložbe šteje začetek izvajanja projekta ali dejavnosti. Začetek izvajanja projekta ali dejavnosti pomeni bodisi začetek dejavnosti povezanih z naložbo, bodisi prvo pravno zavezujočo zavezo za naročilo opreme ali uporabo storitev ali vsako drugo zavezo, zaradi katere projekta ali dejavnosti ni več mogoče preklicati, kar nastopi prej.
3. Vlagatelj ne sme biti izključen iz prejemanja podpore v skladu s tretjim oziroma petim odstavkom 57. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12 in 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14 in 32/15; v nadaljnjem besedilu: zakon, ki ureja kmetijstvo).
4. Če je vlagatelj pravna oseba, razen občin, mora imeti dejavnost, ki je predmet podpore, registrirano na ozemlju Republike Slovenije.
5. Vlagatelj mora imeti poravnane vse davčne obveznosti do države.
6. Vlagatelj ne sme imeti neporavnanih nalogov za izterjavo, izdanih s strani Evropske komisije v skladu s petim odstavkom 1. člena Uredbe 702/2014/EU.
7. Če je vlagatelj pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v postopku prenehanja, prisilne poravnave, stečaja, prepovedi delovanja, sodne likvidacije ali izbrisa iz registra.
8. Če je vlagatelj fizična oseba, razen samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v osebnem stečaju.
9. Vlagatelj, ki je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v težavah v smislu 14. točke 2. člena Uredbe 702/2014/EU.
10. Skladno z 9. točko prvega odstavka 100. člena Uredbe glede povračila davka na dodano vrednost (v nadaljnjem besedilu: DDV) veljajo naslednja določila:
– vlagatelj, katerega kmečko gospodinjstvo je iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti identificirano za namene DDV, oziroma se lahko po predpisih o DDV prostovoljno identificira za namene DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen, če ima kmečko gospodinjstvo pravico do odbitka DDV v skladu s predpisi o DDV;
– vlagatelj, ki opravlja dopolnilno dejavnost na kmetiji oziroma drugo kmetijsko dejavnost in je v zvezi s temi dejavnostmi identificiran za namene DDV, oziroma se lahko po predpisih o DDV prostovoljno identificira za namene DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen;
– vlagatelj, katerega kmečko gospodinjstvo preko predstavnika kmečkega gospodinjstva izpolnjuje pogoje za pridobitev pravice do pavšalnega nadomestila v skladu s predpisi, ki urejajo DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen;
– vlagatelj, ki po predpisih o DDV nima možnosti pravice do odbitka DDV, lahko uveljavlja DDV kot upravičen strošek, če poda ustrezno izjavo iz Priloge 4 prijavnega obrazca.
11. Vlagatelj mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v skladu s 35. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
12. Iz dokumentov, priloženih vlogi na javni razpis, mora biti razvidna zaprtost finančne konstrukcije v skladu s 101. členom Uredbe.
13. Računi in predračuni se morajo glasiti na vlagatelja.
14. Vlagatelj mora v vlogi na javni razpis opredeliti datum vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
15. Vlagatelj mora glede izpolnjevanja obveznosti iz 5. do 9. točke tega podpoglavja predložiti izjavo iz Priloge 1 prijavnega obrazca.
16. Vlagatelj mora predložiti izjavo o velikosti podjetja, v skladu z merili iz Priloge I k Uredbi 702/2014/EU iz Priloge 3 prijavnega obrazca.
17. V skladu s prvim odstavkom 177. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) mora vlagatelj za predložene dokumente, izdane v tujem jeziku, zagotoviti slovenski prevod s strani sodnega tolmača, ki je imenovan za sodnega tolmača z odločbo Ministrstva za pravosodje, če je to potrebno.
18. Vlagatelj mora vlogi na javni razpis priložiti izjavo, da pred vložitvijo vloge na javni razpis še ni imel stroškov v okviru naložbe, ali popis stroškov, ki so nastali pred vložitvijo vloge na javni razpis.
2. Posebni pogoji, ki jih mora izpolnjevati upravičenec ob oddaji vloge
Upravičenec mora v skladu z 78. členom Uredbe izpolnjevati naslednje posebne pogoje:
– upravičenec mora izpolnjevati pogoje za mikro, mala in srednja podjetja (v nadaljnjem besedilu: MSP). To so v skladu z 10. točko 2. člena Uredbe podjetja, ki izpolnjujejo merila iz Priloge I k Uredbi 702/2014/EU,
– če je upravičenec fizična oseba, razen samostojnega podjetnika posameznika, mora imeti gozdno posest v lasti ali zakupu najmanj za obdobje pet let od zaključka naložbe, pri čemer gozdna posest ne sme biti manjša od 10 ha. Podatek o lastništvu in velikosti gozdne posesti v zakupu je razviden iz zemljiške knjige ali zemljiškega katastra,
– če je upravičenec agrarna skupnost v skladu z ZAgrS, gozdna posest, ki jo imajo člani agrarne skupnosti v solasti ali skupni lasti, ne sme biti manjša od 10 ha,
– če je upravičenec samostojni podjetnik posameznik ali pravna oseba, mora v koledarskem letu pred objavo javnega razpisa izkazati najmanj 18.000 eurov prihodka iz sečnje in spravila lesa, kar je razvidno iz računov, priloženih k vlogi na javni razpis,
– upravičenec kandidira le z enim kosom iste vrste mehanizacije oziroma iste vrste opreme,
– do podpore ni upravičen upravičenec, kateremu je bila izplačana podpora za nakup iste vrste mehanizacije oziroma opreme iz predpisov, ki urejajo ukrepe 1., 3. in 4. osi Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2007–2013.
V. Upravičeni stroški
1. V skladu s prvim odstavkom 77. člena Uredbe so do podpore v okviru tega javnega razpisa upravičeni:
– stroški nakupa in dobave nove mehanizacije oziroma opreme za sečnjo in spravilo lesa in
– splošni stroški iz 98. člena Uredbe, do vključno 10 odstotkov upravičenih stroškov naložbe.
2. V skladu z drugim odstavkom 77. člena Uredbe se višina upravičenih stroškov določi v skladu s 95. členom Uredbe, in sicer:
– za stroške mehanizacije in opreme se uporablja Seznam upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti – mehanizacija za sečnjo in spravilo lesa, ki je Priloga 1 tega javnega razpisa, ki je pripravljen na podlagi kataloga stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Pravilnika o seznamu kmetijske in gozdarske mehanizacije ter katalogu stroškov kmetijske in gozdarske mehanizacije (Uradni list RS, št. 7/16) ter Pravilnika o katalogu stroškov in najvišjih priznanih vrednosti (Uradni list RS, št. 7/16 in 38/16);
– pri opredelitvi višine upravičenih stroškov se upoštevajo zgornje višine posameznih upravičenih stroškov, ki so določene v katalogu stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz prejšnje alineje in so za potrebe tega javnega razpisa navedene v Prilogi 1 tega javnega razpisa. Za stroške, ki so navedeni v Prilogi 1, mora upravičenec k vlogi na javni razpis predložiti eno ponudbo. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja višje stroške, kot so določeni v Prilogi 1, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo najvišje priznane vrednosti iz Priloge 1. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja nižje stroške, kot so navedeni v Prilogi 1, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo vrednosti iz predložene ponudbe;
– če je upravičenec naročnik v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje, se določbe iz prejšnje alineje uporabljajo pri izračunu višine upravičenih stroškov. Če je vrednost ponudbe izbranega izvajalca višja, kot je priznana vrednost iz Priloge 1 tega javnega razpisa, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo najvišje priznane vrednosti stroškov iz Priloge 1. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja nižje stroške, kot so navedeni v Prilogi 1, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo vrednosti iz predložene ponudbe izbranega izvajalca;
– če vrednosti niso določene v Prilogi 1, mora upravičenec k vlogi na javni razpis priložiti tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov. Ponudbe so primerljive, če je upravičenec vsem potencialnim ponudnikom poslal enako povpraševanje, v katerem je navedel minimalne pogoje, ki jih mora nek izdelek oziroma storitev vsebovati, da bo lahko izbran. Če ponudba ne vsebuje minimalnih pogojev, je upravičenec ne more izbrati. Pri izračunu višine upravičenih stroškov se upošteva vrednost najugodnejše ponudbe;
– pri izvedbi naložbe upravičenec ne sme sodelovati s podjetji ali posamezniki, s katerimi bi zaradi sodelovanja lahko prišlo do dogovarjanja o netržnih pogojih poslovanja.
3. V skladu s 96. členom Uredbe se podpora ne dodeli za:
– naložbe zunaj območja Republike Slovenije;
– stroške priprave vloge na javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev;
– plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu;
– DDV, razen če vlagatelj ob oddaji vloge na javni razpis poda izjavo, da DDV ni izterljiv v skladu s predpisi, ki urejajo DDV;
– obresti na dolgove, bančne stroške in stroške garancij;
– upravne takse;
– stroške leasinga in zakupa objektov, naprav in opreme, pridobitev patentov, licenc, plačilnih pravic, avtorskih pravic in blagovnih in storitvenih znamk;
– druge stroške, povezane s pogodbami o zakupu, kot so marža najemodajalca, stroški refinanciranja obresti, režijski stroški in stroški zavarovanja;
– stroške materiala, opreme ali drugih del v okviru naložbe, ki so bila izvedena pred oddajo vloge na javni razpis, razen splošnih stroškov iz 98. člena Uredbe.
4. V skladu z 98. členom Uredbe so do podpore upravičeni splošni stroški do 10 odstotkov upravičenih stroškov naložbe, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložbe, med katere spadajo: stroški informiranja in obveščanja javnosti v skladu s sedemnajstim odstavkom 102. člena Uredbe ter stroški sodnega tolmača.
5. V skladu s prvim odstavkom 94. člena Uredbe se sredstva ne odobrijo in izplačajo upravičencu, ki je za iste upravičene stroške, kot jih navaja v vlogi na javni razpis in v zahtevku za izplačilo sredstev, že prejel sredstva državnega proračuna Republike Slovenije ali sredstva Evropske unije oziroma druga javna sredstva.
6. V skladu z drugim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora po tem javnem razpisu v okviru istih upravičenih stroškov ne sme združevati z drugimi podporami iz naslova državnih pomoči, če bi bili z združitvijo podpor preseženi najvišji zneski oziroma intenzivnost podpore, določene z Uredbo 1305/2013/EU in Uredbo 702/2014/EU, ne glede na to, ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev Evropske unije.
7. V skladu s tretjim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora z upravičenimi stroški po tem javnem razpisu, dodeljena na podlagi Uredbe 702/2013/EU, lahko združuje z vsako drugo podporo iz naslova državnih pomoči, če se navedeni ukrepi nanašajo na različne upravičene stroške.
8. V skladu s četrtim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora po tem javnem razpisu ne sme združevati z nobeno podporo iz naslova pomoči de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s takim združevanjem presežena intenzivnost podpore ali znesek podpore, ki sta določena v Uredbi 702/2014/EU.
VI. Merila za ocenjevanje vlog
1. Vloge, prispele na javni razpis, se ocenjujejo na podlagi meril za ocenjevanje vlog iz 79. člena Uredbe.
2. Ocenjuje se stanje na dan oddaje vloge. Ocenjevanje vlog bo temeljilo na podlagi predložene dokumentacije: prijavnega obrazca in ustreznih dokazil ter podatkov iz uradnih evidenc. V primeru, da za posamezno merilo vlagatelj ne priloži vseh podatkov oziroma so podatki nepravilni, se vloga v tem delu oceni z 0 točk.
3. Merila za ocenjevanje vlog se določijo ločeno glede na velikost naložb (enostavne in zahtevne naložbe) ter pravni status upravičenca (ločeno za fizične osebe, razen samostojnih podjetnikov posameznikov, in agrarne skupnosti v skladu z ZAgrS ter ločeno za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike) ter so naslednja:
3.1. Merila za fizične osebe, razen samostojnih podjetnikov posameznikov, in agrarne skupnosti v skladu z ZAgrS – Sklop A:
Merila
Enostavne naložbe (Maks. št. točk)
Zahtevne naložbe (Maks. št. točk)
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
50
60
Usposobljenost uporabnika investicije
20
20
Registracija dopolnilne dejavnosti na kmetiji za sečnjo in spravilo lesa
10
10
Velikost gozdne posesti upravičenca
10
20
Razmerje med letnim prihodkom iz gozdarske dejavnosti in višino naložbe
10
10
2. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE
20
10
Koeficient razvitosti občin
10
5
Stopnja gozdnatosti na ravni občin
10
5
3. PRISPEVEK K HORIZONATALNIM CILJEM
30
30
Okoljski faktor, ki se izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme.
30
30
Skupaj
100
100
Vstopni prag točk
40
40
3.1.1 Ocenitve za enostavne naložbe:
Maksimalno število točk  = 100 točk
I. EKONOMSKI VIDIK (maksimalno število točk 50)
1. USPOSOBLJENOST UPORABNIKA INVESTICIJE NA DAN ODDAJE VLOGE – NACIONALNA POKLICNA KVALIFIKACIJA S PODROČJA GOZDARSTVA (NPK) – gozdarski sekač, gozdarski traktorist, gozdarski gojitelj, gozdarski žičničar (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: upoštevajo se dokazila, ki jih vlagatelj priloži k prijavnemu obrazcu. Uporabniki mehanizacije oziroma opreme so lahko le člani istega kmetijskega gospodarstva kot vlagatelj oziroma člani istega gospodinjstva kot vlagatelj, kar je razvidno iz evidence gospodinjstev. V primeru, ko je upravičenec agrarna skupnost, so uporabniki lahko le člani agrarne skupnosti.
20 – Uporabnik ima pridobljeno najmanj srednjo poklicno gozdarsko izobrazbo (4. raven) ali uporabnik ima pridobljeno najmanj srednjo poklicno izobrazbo druge smeri (4. raven) in pridobljene vsaj tri nacionalne poklicne kvalifikacije za gozdarstvo; 
16 – Uporabnik ima pridobljene vsaj tri nacionalne poklicne kvalifikacije za gozdarstvo; 
12 – Uporabnik ima pridobljeni dve nacionalni poklicni kvalifikaciji za gozdarstvo; 
8 – Uporabnik ima pridobljeno eno nacionalno poklicno kvalifikacijo za gozdarstvo.
2. REGISTRACIJA DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI ZA SEČNJO IN SPRAVILO LESA NA DAN ODDAJE VLOGE (SKD 02.200 sečnja, SKD 02.400 storitve za gozdarstvo) (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upoštevajo se dokazila, ki jih upravičenec priloži k prijavnemu obrazcu.
10 – Upravičenec ima registrirano dopolnilno dejavnost na kmetiji za sečnjo ali spravilo lesa iz gozda.
3. VELIKOST GOZDNE POSESTI UPRAVIČENCA (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upošteva se velikost gozdne posesti upravičenca, na dan oddaje vloge, ki jo navede v prijavnem obrazcu. Podatek se preverja v zemljiški knjigi in v evidenci GURS dejanska raba (šifra dejanske rabe 2000 – Gozdno zemljišče). 
10 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 50 ha; 
8 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 30 ha in manjša od 50; 
6 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 20 in manjša od 30 ha; 
4 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 15 in manjša od 20 ha; 
2 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 10 in manjša od 15 ha.
4. RAZMERJE MED LETNIMI PRIHODKI IZ GOZDARSKE DEJAVNOSTI IN VIŠINO NALOŽBE (brez DDV) (maksimalno št. točk 10)
Navodilo: Ocenjuje se vrednost razmerja (količnik) med letnimi prihodki iz gozdarske dejavnosti (B) in višino naložbe (A). Količnik se izračuna po formuli: (B/A) = višina letnih prihodkov iz gozdarske dejavnosti /celotna višina naložbe brez DDV
10 – količnik je večji od 3; 
9 – količnik je večji od 2,5 in manjši ali enak od 3; 
8 – količnik je večji od 2 in manjši ali enak od 2,5; 
7 – količnik je večji od 1,5 in manjši ali enak od 2; 
6 – količnik je večji od 1 in manjši ali enak od 1,5; 
5 – količnik je večji od 0,8 in manjši ali enak od 1; 
4 – količnik je večji od 0,5 in manjši ali enak od 0,8; 
3 – količnik je večji od 0,3 in manjši ali enak od 0,5; 
2 – količnik je večji od 0,1 in manjši ali enak od 0,3; 
1 – količnik je manjši ali enak 0,1.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 20)
5. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 2 tega javnega razpisa.
10 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
6. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 3 tega javnega razpisa.
10 – stopnja gozdnatosti občine znaša več kot 65 odstotkov; 
8 – stopnja gozdnatosti občine znaša od 50 do vključno 65 odstotkov; 
6 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov; 
4 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov; 
2 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
7. OKOLJSKI FAKTOR – PRISPEVEK NALOŽBE K OHRANJANJU OKOLJA (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Upošteva se okoljski faktor obremenitve okolja, ki se ga izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme v celotni naložbi. Pri izračunu okoljskega faktorja se upošteva metodologija Gozdarskega inštituta Slovenije, navedena v Prilogi 4 tega javnega razpisa. 
30 – okoljski faktor znaša od 90 do 100; 
24 – okoljski faktor znaša od 70 do vključno 89,99; 
16 – okoljski faktor znaša od 50 do vključno 69,99; 
10 – okoljski faktor znaša od 30 do vključno 49,99; 
6 – okoljski faktor znaša od 10 do vključno 29,99; 
2 – okoljski faktor znaša do 10.
3.1.2 Ocenitve za zahtevne naložbe:
Maksimalno število točk  = 100 točk
I. EKONOMSKI VIDIK (maksimalno število točk 60)
1. USPOSOBLJENOST UPORABNIKA, NA DAN ODDAJE VLOGE – NACIONALNA POKLICANA KVALIFIKACIJA S PODROČJA GOZDARSTVA (NPK) – gozdarski sekač, gozdarski traktorist, gozdarski gojitelj, gozdarski žičničar (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: upoštevajo se dokazila, ki jih vlagatelj priloži k prijavnemu obrazcu. Uporabniki mehanizacije oziroma opreme so lahko le člani istega kmetijskega gospodarstva kot vlagatelj oziroma člani istega gospodinjstva kot vlagatelj, kar je razvidno iz evidence gospodinjstev. V primeru, ko je upravičenec agrarna skupnost so uporabniki lahko le člani agrarne skupnosti.
20 – Uporabnik ima pridobljeno najmanj srednjo poklicno gozdarsko izobrazbo (4. raven) ali uporabnik ima pridobljeno najmanj srednjo poklicno izobrazbo druge smeri (4. raven) in pridobljene vsaj tri nacionalne poklicne kvalifikacije za gozdarstvo; 
16 – Uporabnik ima pridobljene vsaj tri nacionalne poklicne kvalifikacije za gozdarstvo; 
12 – Uporabnik ima pridobljeni dve nacionalni poklicni kvalifikaciji za gozdarstvo; 
8 – Uporabnik ima pridobljeno eno nacionalno poklicno kvalifikacijo za gozdarstvo.
2. REGISTRACIJA DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI ZA SEČNJO IN SPRAVILO LESA NA DAN ODDAJE VLOGE (SKD 02.200 sečnja, SKD 02.400 storitve za gozdarstvo) (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upoštevajo se dokazila, ki jih vlagatelj priloži k prijavnemu obrazcu.
10 – Upravičenec ima registrirano dopolnilno dejavnost na kmetiji za sečnjo ali spravilo lesa iz gozda.
3. VELIKOST GOZDNE POSESTI UPRAVIČENCA (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: upošteva se velikost gozdne posesti upravičenca, na dan oddaje vloge, ki jo navede v prijavnem obrazcu. Podatek se preverja v zemljiški knjigi in v evidenci GURS dejanska raba (šifra dejanske rabe 2000 – Gozdno zemljišče). 
20 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 50 ha; 
16 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 30 ha in manjša od 50; 
12 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 20 in manjša od 30 ha; 
8 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 15 in manjša od 20 ha; 
4 – gozdna posest upravičenca je enaka ali večja od 10 in manjša od 15 ha.
4. RAZMERJE MED LETNIMI PRIHODKI IZ GOZDARSKE DEJAVNOSTI IN VIŠINO NALOŽBE (brez DDV) (maksimalno št. točk 10)
Navodilo: Ocenjuje se vrednost razmerja (količnik) med letnimi prihodki iz gozdarske dejavnosti (B) in višino naložbe (A). Količnik se izračuna po formuli: (B/A) = višina letnih prihodkov iz gozdarske dejavnosti /celotna višina naložbe brez DDV
10 – količnik je večji od 3; 
9 – količnik je večji od 2,5 in manjši ali enak od 3; 
8 – količnik je večji od 2 in manjši ali enak od 2,5; 
7 – količnik je večji od 1,5 in manjši ali enak od 2; 
6 – količnik je večji od 1 in manjši ali enak od 1,5; 
5 – količnik je večji od 0,8 in manjši ali enak od 1; 
4 – količnik je večji od 0,5 in manjši ali enak od 0,8; 
3 – količnik je večji od 0,3 in manjši ali enak od 0,5; 
2 – količnik je večji od 0,1 in manjši ali enak od 0,3; 
1 – količnik je manjši ali enak 0,1.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 10)
5. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 5) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 2 tega javnega razpisa.
5 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
6. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 5).
Navodilo: upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 3 tega javnega razpisa.
5 – stopnja gozdnatosti občine znaša več kot 65 odstotkov; 
4 – stopnja gozdnatosti občine znaša od 50 do vključno 65 odstotkov; 
3 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov; 
2 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov; 
1 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
7. OKOLJSKI FAKTOR – PRISPEVEK NALOŽBE K OHRANJANJU OKOLJA (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Upošteva se okoljski faktor obremenitve okolja, ki se ga izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme v celotni naložbi. Pri izračunu okoljskega faktorja se upošteva metodologija Gozdarskega inštituta Slovenije, navedena v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
30 – okoljski faktor znaša od 90 do 100; 
24 – okoljski faktor znaša od 70 do vključno 89,99; 
16 – okoljski faktor znaša od 50 do vključno 69,99; 
10 – okoljski faktor znaša od 30 do vključno 49,99; 
6 – okoljski faktor znaša od 10 do vključno 29,99; 
2 – okoljski faktor znaša do 10.
3.2 Merila za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike – Sklop B:
Merila
Enostavne naložbe (Maks. št. točk)
Zahtevne naložbe (Maks. št. točk)
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
50
40
Velikost podjetja glede na število delovnih mest
20
20
Število novo ustanovljenih delovnih mest
10
10
Razmerje med letnim prihodkom in višino naložbe
20
10
2. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE
20
30
Koeficient razvitosti občin
10
20
Stopnja gozdnatosti na ravni občin
10
10
3. PRISPEVEK K HORIZONATALNIM CILJEM
30
30
Okoljski faktor obremenitve okolja, ki se izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme.
30
30
Skupaj
100
100
Vstopni prag točk
40
40
3.2.1 Ocenitve za enostavne naložbe:
Maksimalno število točk  = 100 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 50)
1. VELIKOST PODJETJA GLEDE NA ŠTEVILO DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: upošteva se povprečno število zaposlenih v zaključenem letu pred objavo javnega razpisa, katerega upravičenec navede v prijavnem obrazcu.
20 – upravičenec ima zaposlenih več kot 20 oseb za polni delovni čas; 
15 – upravičenec ima zaposlenih od 10 do 20 oseb za polni delovni čas; 
10 – upravičenec ima zaposlenih nad 5 do 9 oseb za polni delovni čas; 
5 – upravičenec ima zaposlenih do 5 oseb za polni delovni čas.
2. ŠTEVILO NOVO USTANOVLJENIH DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upošteva se število, ki ga napove upravičenec v vlogi, ter preveri pred izplačilom sredstev.
10 – upravičenec je ustanovil tri ali več novih delovnih mest za polni delovni čas; 
5 – upravičenec je ustanovil dve novi delovni mesti za polni delovni čas.
3. RAZMERJE MED LETNIMI PRIHODKI IZ GOZDARSKE DEJAVNOSTI IN VIŠINO NALOŽBE (brez DDV) (maksimalno št. točk 20)
Navodilo: Ocenjuje se vrednost razmerja (količnik) med letnimi prihodki iz gozdarske dejavnosti (B) in višino naložbe (A). Količnik se izračuna po formuli: (B/A) = višina letnih prihodkov iz gozdarske dejavnosti /celotna višina naložbe brez DDV
20 – količnik je večji od 3; 
18 – količnik je večji od 2 in manjši ali enak od 3; 
15 – količnik je večji od 1,5 in manjši ali enak od 2; 
12 – količnik je večji od 1 in manjši ali enak od 1,5; 
10 – količnik je večji od 0,8 in manjši ali enak od 1; 
7 – količnik je večji od 0,5 in manjši ali enak od 0,8; 
5 – količnik je večji od 0,3 in manjši ali enak od 0,5; 
3 – količnik je večji od 0,1 in manjši ali enak od 0,3; 
1 – količnik je manjši ali enak 0,1.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 20)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 2 tega javnega razpisa.
10 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 3 tega javnega razpisa.
10 – stopnja gozdnatosti občine znaša več kot 65 odstotkov; 
8 – stopnja gozdnatosti občine znaša od 50 do vključno 65 odstotkov; 
6 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov; 
4 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov; 
2 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
6. OKOLJSKI FAKTOR – PRISPEVEK NALOŽBE K OHRANJANJU OKOLJA (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Upošteva se okoljski faktor obremenitve okolja, ki se ga izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme v celotni naložbi. Pri izračunu okoljskega faktorja se upošteva metodologija Gozdarskega inštituta Slovenije, navedena v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
30 – okoljski faktor znaša od 90 do 100; 
24 – okoljski faktor znaša od 70 do vključno 89,99; 
16 – okoljski faktor znaša od 50 do vključno 69,99; 
10 – okoljski faktor znaša od 30 do vključno 49,99; 
6 – okoljski faktor znaša od 10 do vključno 29,99; 
2 – okoljski faktor znaša do 10.
3.2.2 Ocenitve za zahtevne naložbe:
Maksimalno število točk  = 100 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 40)
1. VELIKOST PODJETJA GLEDE NA ŠTEVILO DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: upošteva se povprečno število zaposlenih v zaključenem letu pred objavo javnega razpisa, ki ga upravičenec navede v prijavnem obrazcu.
20 – upravičenec ima zaposlenih več kot 20 oseb za polni delovni čas; 
15 – upravičenec ima zaposlenih od 10 do 20 oseb za polni delovni čas; 
10 – upravičenec ima zaposlenih nad 5 do 9 oseb za polni delovni čas; 
5 – upravičenec ima zaposlenih do 5 oseb za polni delovni čas.
2. ŠTEVILO NOVO USTANOVLJENIH DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upošteva se število, ki ga napove upravičenec v vlogi, ter preveri pred izplačilom sredstev.
10 – upravičenec je ustanovil tri ali več novih delovnih mest za polni delovni čas; 
5 – upravičenec je ustanovil dve novi delovni mesti za polni delovni čas.
3. RAZMERJE MED LETNIMI PRIHODKI IZ GOZDARSKE DEJAVNOSTI IN VIŠINO NALOŽBE (brez DDV) (maksimalno št. točk 10)
Navodilo: Ocenjuje se vrednost razmerja (količnik) med letnimi prihodki iz gozdarske dejavnosti (B) in višino naložbe (A). Količnik se izračuna po formuli: (B/A) = višina letnih prihodkov iz gozdarske dejavnosti /celotna višina naložbe brez DDV
10 – količnik je večji od 3; 
9 – količnik je večji od 2,5 in manjši ali enak od 3; 
8 – količnik je večji od 2 in manjši ali enak od 2,5; 
7 – količnik je večji od 1,5 in manjši ali enak od 2; 
6 – količnik je večji od 1 in manjši ali enak od 1,5; 
5 – količnik je večji od 0,8 in manjši ali enak od 1; 
4 – količnik je večji od 0,5 in manjši ali enak od 0,8; 
3 – količnik je večji od 0,3 in manjši ali enak od 0,5; 
2 – količnik je večji od 0,1 in manjši ali enak od 0,3; 
1 – količnik je manjši ali enak od 0,1.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 30)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 2 tega javnega razpisa.
20 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri ima upravičenec stalni naslov, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 3 tega javnega razpisa.
10 – stopnja gozdnatosti občine znaša več kot 65 odstotkov; 
8 – stopnja gozdnatosti občine znaša od 50 do vključno 65 odstotkov; 
6 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov; 
4 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov; 
2 – stopnja gozdnatosti občine znaša v povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
6. OKOLJSKI FAKTOR – PRISPEVEK NALOŽBE K OHRANJANJU OKOLJA (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Upošteva se okoljski faktor obremenitve okolja, ki se ga izračuna na podlagi pomena okoljskega vidika posamezne vrste gozdarske mehanizacije ali opreme v celotni naložbi. Pri izračunu okoljskega faktorja se upošteva metodologija Gozdarskega inštituta Slovenije, navedena v Prilogi 4 tega javnega razpisa. 
30 – okoljski faktor znaša od 90 do 100; 
24 – okoljski faktor znaša od 70 do vključno 89,99; 
16 – okoljski faktor znaša od 50 do vključno 69,99; 
10 – okoljski faktor znaša od 30 do vključno 49,99; 
6 – okoljski faktor znaša od 10 do vključno 29,99; 
2 – okoljski faktor znaša do 10.
VII. Obveznosti upravičenca
1. V skladu z drugim odstavkom 80. člena Uredbe mora upravičenec, ki je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik in kateremu se odobri več kot 40.000 eurov podpore iz tega javnega razpisa, po vložitvi vloge na javni razpis oziroma najkasneje ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev zaposliti najmanj enega novega delavca na delovnem mestu, neposredno povezanem z naložbo, za obdobje vsaj treh celih koledarskih let po izplačilu sredstev, kar izkazuje s pogodbo o zaposlitvi, ki jo priloži zahtevku za izplačilo sredstev.
2. V skladu s 106. členom Uredbe mora upravičenec do podpore iz te operacije po izplačilu sredstev izpolnjevati naslednje obveznosti:
– podprta naložba se mora uporabljati za namen te operacije, za katero so bila sredstva po tem javnem razpisu dodeljena, še najmanj naslednjih pet let po izplačilu sredstev, torej za sečnjo in spravilo lesa,
– podprta naložba se v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU ne sme premestiti iz Evropske unije 5 let od izplačila sredstev, kadar je upravičenec MSP,
– upravičenec mora vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za pridobitev sredstev po tem javnem razpisu, hraniti še najmanj pet let od dneva izplačila sredstev,
– upravičenec mora omogočiti dostop do dokumentacije o naložbi ter omogočiti kontrolo naložbe na kraju samem agenciji, MKGP, revizijskemu organu, izvajalcu vrednotenja, pooblaščenem s strani MKGP, in drugim nadzornim organom Evropske unije in Republike Slovenije,
– upravičenec mora v skladu s 13. členom Uredbe 808/2014/EU ter navodili za informiranje in obveščanje javnosti o aktivnostih, ki prejemajo podporo iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, objavljenimi na spletni strani programa razvoja podeželja, izpolniti zahteve glede označevanja vira sofinanciranja ter jih izpolnjevati še pet let po izplačilu sredstev.
3. Poleg obveznosti iz prejšnje točke mora upravičenec v skladu z 81. členom Uredbe po izplačilu sredstev izpolnjevati naslednje obveznosti:
a) če gre za fizične osebe, razen samostojnih podjetnikov posameznikov ali agrarne skupnosti v skladu z ZAgrS:
– pri nakupu mehanizacije za sečnjo in spravilo lesa, razen za strojno sečnjo, v gozdovih v Republiki Sloveniji posekati oziroma spraviti najmanj 1.500 m³ lesa v obdobju treh koledarskih let po izplačilu sredstev,
– pri nakupu mehanizacije za strojno sečnjo upravičenec v gozdovih v Republiki Sloveniji posekati oziroma spraviti najmanj 2.500 m³ lesa letno v treh koledarskih letih po izplačilu sredstev,
– podprte naložbe v okviru te operacije uporabljati izključno na gozdni posesti ter v skladu z usmeritvami in ukrepi, določenimi v načrtih za gospodarjenje z gozdovi;
b) če gre za samostojne podjetnike posameznike in pravne osebe:
– upravičenec, ki prejme iz naslova operacije tega javnega razpisa več kot 40.000 eurov podpore, skupno število zaposlenih na dan vložitve vloge na javni razpis vključno z novimi zaposlitvami, povezanimi s podprto naložbo, ohranjati še tri cela koledarska leta po datumu izplačila sredstev, kar je razvidno iz izkaza poslovnega izida iz evidence Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve,
– podprte naložbe v okviru te operacije uporabljati izključno na gozdni posesti ter v skladu z usmeritvami in ukrepi, določenimi v načrtih za gospodarjenje z gozdovi.
4. Dokazila o količini poseka oziroma spravila lesa kot obveznosti iz prve in druge alineje prejšnje točke pod a) tega poglavja so:
– kopija odločbe Zavoda za gozdove Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ZGS) v skladu s predpisom, ki ureja gozdove, ali predpisom, ki ureja sanacijo žledu, in kopije obrazca »Kontrola sečišč (izvedba odločbe)«, če je upravičenec obveznosti izpolnil v lastnem gozdu,
– kopija odločbe ZGS v skladu s predpisom, ki ureja gozdove, ali predpisom, ki ureja sanacijo žledu, in kopije obrazca »Kontrola sečišč (izvedba odločbe)« lastnika gozda, kjer je upravičenec obveznosti izpolnil v okviru registrirane dejavnosti ali strojnega krožka, in kopija računov, iz katerih mora biti razvidna opravljena količina posekanega oziroma spravljenega lesa ter številka odločbe ZGS o odobritvi poseka,
– popis števca delovnih (obratovalnih) ur na dan poročila iz 5. točke tega poglavja, pri mehanizaciji za sečnjo in spravilo lesa, ki ta števec tovarniško ima.
5. Upravičenec mora o izpolnjenih obveznostih iz 3. točke tega poglavja na agencijo poročati naslednja tri koledarska leta po izplačilu sredstev. Poročilo o uresničevanju obveznosti, kot to določa 103. člen Uredbe, skupaj z dokazili iz prejšnje točke pošlje do 31. marca tekočega leta za preteklo leto. Podrobnejša navodila glede poročila o izpolnjenih obveznostih iz 3. točke pod a) tega poglavja se objavijo na spletni strani MKGP in agencije.
VIII. Finančne določbe
1. Stopnja javne podpore v okviru te operacije je 40 odstotkov upravičenih stroškov naložbe.
2. Najnižji znesek javne podpore v okviru te operacije je 1.000 eurov na eno vlogo.
3. Upravičenec lahko v celotnem programskem obdobju 2014–2020 iz naslova te operacije pridobi največ 500.000 eurov javne podpore.
IX. Vloga in postopek za pridobitev sredstev (v skladu z 91., 92., in 93. členom Uredbe)
1. Sredstva za to operacijo se razpišejo z zaprtim javnim razpisom v skladu z drugo alinejo prvega odstavka 51. člena zakona, ki ureja kmetijstvo.
2. Oddaja vlog na javni razpis se začne 18. 4. 2017.
3. Vlagatelj lahko na javni razpis vloži le eno vlogo za posamezen sklop.
4. MKGP na spletnih straneh objavi prijavni obrazec s prilogami, kar predstavlja razpisno dokumentacijo za izvedbo javnega razpisa. Navodila za izpolnjevanje prijavnih obrazcev se objavijo na spletnih straneh MKGP in agencije.
5. Vlogo sestavlja prijavni obrazec s prilogami.
6. Vlagatelj se pred elektronsko vložitvijo vloge iz prejšnje točke prijavi pri agenciji.
7. Za elektronsko izpolnjevanje vloge iz pete točke tega poglavja agencija vzpostavi spletno vstopno mesto na naslovu: http://e-kmetija.gov.si, prek katerega se vlagatelj ali njegov pooblaščenec za elektronsko vložitev vloge s kvalificiranim digitalnim potrdilom prijavi v informacijski sistem agencije. Vlagatelj ali njegov pooblaščenec izvede elektronski vnos in vloži prijavni obrazec v informacijski sistem agencije.
8. Prijavni obrazec, ki je izpolnjen in oddan v elektronski sistem, ne šteje za vlogo na javni razpis. Za vlogo na javni razpis šteje natisnjena vloga z izpisom številke dokumenta skupaj z vsemi sestavnimi deli vloge na javni razpis, ki jih določata javni razpis in razpisna dokumentacija.
9. Vlagatelj vloži vlogo na naslov Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, Ljubljana, v roku, ki je opredeljen v tem javnem razpisu.
10. Na ovojnici vloge morajo biti razvidni datum in čas (ura, minuta) oddaje vloge na javni razpis, ki ju označi izvajalec poštnih storitev oziroma vložišče agencije, ter naslov javnega razpisa, na katerega se prijavlja. Vzorčna oznaka ovojnice je določena v Prilogi 5 tega javnega razpisa.
11. Podrobnejša navodila za izpolnjevanje vloge v elektronskem sistemu so objavljena na spletni strani MKGP in agencije.
12. Javni razpis se deli na:
– sklop A, ki je namenjen fizičnim osebam, razen samostojnim podjetnikom posameznikom, in agrarnim skupnostim v skladu z ZAgrS in
– sklop B, ki je namenjen pravnim osebam in samostojnim podjetnikom posameznikom.
13. Vloge se obravnavajo po posameznih sklopih, za katere so razpisana sredstva. Če na posameznem sklopu razpisana sredstva niso porabljena, se neporabljena sredstva proporcionalno razdelijo na preostali sklop iz istega javnega razpisa, na katerem zaprošena sredstva presegajo razpoložljiva sredstva.
14. Obravnava vlog se začne s preveritvijo njene popolnosti. Če je vloga nepopolna ali nerazumljiva, agencija vlagatelja pozove k dopolnitvi vloge. Za datum in čas prejema dopolnitve vloge se štejeta datum in čas (ura, minuta) pisne oddaje dopolnjene vloge. Po prejemu dopolnitve se vloga na javni razpis ponovno pregleda.
15. Vlagatelja popolne vloge, ki je vsebinsko nerazumljiva, se pozove, da jo pojasni. Stranka mora opraviti pojasnitev na način, določen v zahtevi za pojasnitev. Po prejemu pojasnitve se vloga na javni razpis ponovno pregleda.
16. Vloga na javni razpis, ki je popolna, se oceni na podlagi meril iz VI. poglavja tega javnega razpisa. Sredstva se odobrijo vlogam, prispelim na javni razpis, ki izpolnjujejo pogoje za dodelitev sredstev in presegajo vstopni prag 40 odstotkov najvišjega možnega števila točk. Med vlogami, ki presežejo vstopni prag točk, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe sredstev za posamezni javni razpis. Vloge, ki ne dosegajo minimalnega vstopnega praga ali ne izpolnjujejo pogojev, se zavrnejo.
17. Če imata na zadnjem mestu seznama ocenjenih vlog na javni razpis dve ali več vlog na javni razpis enako število prejetih točk, se vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– ekonomski vidik naložbe: 50 odstotkov;
– prispevek k horizontalnim ciljem: 30 odstotkov;
– geografski vidik naložbe: 20 odstotkov.
18. Vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje vstopne pogoje iz javnega razpisa, vendar razpoložljiva sredstva ne zadoščajo za dodelitev sredstev v celoti, se zavrne.
19. Sredstva se upravičencu odobrijo z odločbo o pravici do sredstev, ki jo izda agencija.
20. V skladu s 60. členom Uredbe 1306/2013/EU agencija ne odobri vlog za dodelitev podpore in zahtevkov za izplačilo sredstev iz X. poglavja tega javnega razpisa, če ugotovi, da je upravičenec umetno ustvaril pogoje za izpolnitev zahtev za pridobitev podpore, ker tako ustvarjeni pogoji niso v skladu s cilji te operacije.
X. Vlaganje zahtevkov za izplačilo sredstev (v skladu s 102. in 104. členom Uredbe)
1. Sredstva se upravičencem izplačajo na podlagi enega zahtevka za izplačilo sredstev.
2. Zahtevek za izplačilo sredstev vloži upravičenec ali njegov pooblaščenec, kot to določata tretji in četrti odstavek 92. člena Uredbe, in ga pošlje na agencijo.
3. Pred vložitvijo zahtevka za izplačilo sredstev mora biti naložba zaključena in plačani vsi računi.
4. Upravičenec mora zahtevku za izplačilo priložiti naslednja dokazila:
– originalne izvode računov, elektronske in e-račune,
– izjavo o neizterljivosti DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek,
– dokazilo o plačilu (položnica oziroma blagajniški prejemek, potrdilo banke o izvršenem plačilu, potrjen kompenzacijski nalog, pobotna izjava ali asignacijska pogodba),
– specifikacijo računa, iz katerega je razvidna vsaj serijska številka, tip stroja ali opreme, nazivna moč, leto izdelave in podatki za določitev okoljskega kriterija,
– za traktorje kolesnike in traktorje goseničarje mora upravičenec priložiti izjavo proizvajalca oziroma dobavitelja nadgradnje, iz katere je razvidna skladnost s standardi in predpisi o varnosti strojev,
– izjavo o prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške,
– v skladu z drugim odstavkom 80. člena Uredbe, pogodbo o zaposlitvi novega delavca za obdobje vsaj treh celih koledarskih let po izplačilu sredstev, če je upravičenec pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki prejme več kot 40.000 evrov podpore po tem javnem razpisu.
5. V primeru nakupa mehanizacije, za katero je obvezno ugotavljanje skladnosti s standardi in predpisi o varnosti strojev, mora upravičenec dokument, ki to izkazuje, hraniti na kraju samem ter ga na zahtevo agencije predložiti.
6. Na podlagi vloženega popolnega zahtevka za izplačilo sredstev in po opravljeni kontroli iz XI. poglavja tega javnega razpisa se sredstva izplačajo na transakcijski račun upravičenca.
7. Če je vrednost stroška naložbe določena v Prilogi 1 tega javnega razpisa, upravičenec ob zahtevku za izplačilo sredstev predloži račun. Če vrednost stroška ni določena v Prilogi 1, se zahtevku za izplačilo sredstev priloži tri ponudbe.
8. Računi in druga dokazila se morajo glasiti na upravičenca.
9. Upravičenec vloži zahtevek za izplačilo v skladu s datumom, opredeljenim v odločbi o pravici do sredstev. Zahtevek za izplačilo je treba vložiti najkasneje na datum, opredeljen v odločbi o pravici do sredstev.
10. Upravičenec lahko predlaga spremembo datuma vložitve zahtevka za izplačilo sredstev po izdaji odločbe o pravici do sredstev in pred potekom roka za izpolnitev obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev. Upravičenec vloži obrazložen zahtevek za spremembo datuma vložitve zahtevka za izplačilo, določenega v odločbi o pravici do sredstev v skladu s 54. členom zakona, ki ureja kmetijstvo. Agencija lahko podaljša rok za vložitev zahtevka do največ 12 mesecev, vendar ne več kot do 24. marca 2020.
XI. Izvedba kontrol in neizpolnjevanje obveznosti (v skladu s 108. in 109. členom Uredbe)
1. Kontrole se izvajajo v skladu z Uredbo 1306/2013/EU in Uredbo 809/2014/EU. Za izvajanje kontrol je odgovorna agencija.
2. Agencija v skladu s prvo točko 51. člena Uredbe 809/2014/EU izvaja kontrole na kraju samem pred izdajo odločbe o pravici do sredstev.
3. MKGP lahko v skladu s prvim odstavkom 66. člena Uredbe 1305/2013/EU preverja pravilnost izvajanja te operacije.
4. Neizpolnitev ali kršitev obveznosti se sankcionira v skladu s 63. členom Uredbe 1306/2013/EU, 63. členom Uredbe 809/2014/EU in 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
5. Določba prejšnje točke se ne uporablja v primeru višje sile in izjemnih okoliščin iz 109. člena Uredbe.
6. Za izvajanje te operacije se priznavajo primeri višje sile in izjemnih okoliščin, opredeljeni v drugem odstavku 2. člena Uredbe 1306/2013/EU.
7. O višji sili ali izjemnih okoliščinah mora upravičenec ali njegova pooblaščena oseba pisno obvestiti agencijo in predložiti ustrezna dokazila v 15 delovnih dneh od dneva, ko je višja sila nastala, oziroma ko je upravičenec oziroma njegova pooblaščena oseba to zmožna storiti.
8. Kraja, uničenje ali poškodovanje opreme, mehanizacije v primeru požara in drugih škodnih dogodkov se ne šteje za višjo silo ali izjemno okoliščino iz 6. točke tega poglavja. V tem primeru mora upravičenec predmet podpore vrniti v stanje pred nastankom dogodka, v nasprotnem primeru mora upravičenec vrniti vsa dodeljena sredstva.
9. O višji sili ali izjemnih okoliščinah odloči agencija in na podlagi prejetih dokazil izda odločbo.
10. V primerih kršitev obveznosti, ki zahtevajo vračilo sredstev, agencija upravičencu izda odločbo v skladu s 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
11. V skladu s Katalogom kršitev in sankcij, ki je priloga 2 Uredbe, so sankcije in kršitve sledeče:
a) V skladu s prvim odstavkom 57. člena zakona, ki ureja kmetijstvo, pri namerni vložitvi napačne vloge ali zahtevka, namerni nepravilnosti v skladu s predpisi Evropske unije in kadar upravičenec sredstva uporablja v nasprotju z namenom, za katerega so mu bila dodeljena, ali je sredstva pridobil nezakonito, na podlagi lažnih podatkov ali lažnih izjav, agencija zahteva vračilo dodeljenih sredstev. V primerih iz prejšnjega stavka se upravičenca izključi iz prejemanj podpore v okviru te operacije za koledarsko leto ugotovitve in naslednje koledarsko leto. Če pride do neupravičenega plačila, se v skladu z drugim odstavkom 57. člena zakona, ki ureja kmetijstvo, upravičencu izda odločba, s katero se zahteva vračilo dodeljenih sredstev in določi rok vračila dodeljenih sredstev. Če stranka sredstev ne vrne v roku, določenem s to odločbo, se ji zaračunajo zakonite zamudne obresti.
b) Upravičenec, ki iz neutemeljenega razloga ne omogoči kontrole na kraju samem oziroma ne omogoči dostopa do dokumentacije o naložbi, kot to določa četrta alineja 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
c) Če upravičenec ne odstopi od pravice do sredstev v roku 30 dni od prejema odločbe o dodelitvi sredstev ali zamudi rok za vložitev zahtevka za izplačilo sredstev, ki je določen v odločbi o pravici do sredstev, ni upravičen do sredstev, določenih v odločbi, ravno tako se ga izključi iz te operacije za koledarsko leto neizpolnitve obveznosti in naslednje koledarsko leto.
d) Upravičenec, ki uvede bistvene spremembe, določene v 71. členu Uredbe 1303/2013/EU, oziroma odtuji predmet podpore ali premesti podprto dejavnost iz Evropske unije, kot to določa druga alineja 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora vsa prejeta sredstva vrniti v proračun Republike Slovenije. Upravičenca se izključi iz prejemanja podpore v okviru te operacije za koledarsko leto ugotovitve kršitve in naslednje koledarsko leto.
e) Če upravičenec ne uporablja naložbe za namen te operacije, za katerega so mu bila po tem javnem razpisu dodeljena sredstva, torej za sečnjo in spravilo lesa, še najmanj naslednjih pet let po izplačilu sredstev, kot to določa prva alineja 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, se uporabita naslednji sankciji:
– po prvi ugotovljeni kršitvi dobi upravičenec opozorilo,
– po drugi ugotovljeni kršitvi mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
f) Upravičenec, ki ne hrani dokumentacije, kot to določa tretja alineja 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti deset odstotkov izplačanih sredstev.
g) Če upravičenec ne označi naložbe v skladu s peto alinejo 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa ali označenosti v skladu s petim odstavkom 106. člena Uredbe ne zagotavlja v obdobju petih let po izplačilu sredstev, se določijo sankcije v naslednjih deležih:
– po prvi ugotovljeni kršitvi dobi upravičenec opozorilo,
– po drugi ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti 20 odstotkov izplačanih sredstev,
– po tretji ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti 50 odstotkov izplačanih sredstev,
– po četrti ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
h) Če upravičenec ne izpolni obveznosti iz prve alineje 3. točke pod a) VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
i) Če upravičenec ne izpolni obveznosti iz druge alineja 3. točke pod a) VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
j) Če upravičenec, ki je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik ter prejme iz tega javnega razpisa več kot 40.000 evrov podpore ne izpolni obveznosti iz prve alineje 3. točke pod b) VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
k) Če upravičenec ne izpolni obveznosti iz tretje alineje 3. točke pod a) in druge alineje 3. točke pod b) VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti izplačana sredstva, in sicer:
– po prvi kršitvi prejme upravičenec opozorilo,
– po drugi kršitvi mora vrniti 50 odstotkov izplačanih sredstev,
– po tretji kršitvi mora vrniti preostala izplačana sredstva.
l) Upravičenec, ki ne poroča o izpolnjenih obveznostih iz 3. točke pod a) VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti izplačana sredstva, in sicer:
– po prvi ugotovljeni kršitvi dobi opozorilo,
– po drugi ugotovljeni kršitvi mora vrniti deset odstotkov izplačanih sredstev,
– po tretji ugotovljeni kršitvi mora vrniti petdeset odstotkov izplačanih sredstev,
– po četrti ugotovljeni kršitvi mora vrniti razliko med vrnjenimi sredstvi in skupno višino izplačanih sredstev.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti