Uradni list

Številka 14
Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017

Kazalo

Ob-1793/17, Stran 699
Na podlagi šeste alineje 7. člena Zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (Uradni list RS, št. 72/06 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUTPG, 91/07, 76/08, 62/10 – ZUPJS, 87/11, 40/12 – ZUJF, 21/13 – ZUTD-A, 91/13, 99/13 – ZUPJS-C, 99/13 – ZSVarPre-C, 111/13 – ZMEPIZ-1 in 95/14 – ZUJF-C in 47/15 – ZZSDT), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo in 110/11 – ZDIU12, 14/13 – popr. in 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (Uradni list RS, št. 80/16), 217. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16) in Sklepa o začetku postopka za izvedbo javnega razpisa za sofinanciranje programov preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb za leta 2017, 2018 in 2019, št. C2711-17-685501, z dne 6. 3. 2017, objavlja Ministrstvo za zdravje, Štefanova 5, Ljubljana
javni razpis 
za sofinanciranje programov preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb za leta 2017, 2018 in 2019 
I. Namen razpisa: namen javnega razpisa je sofinanciranje programov preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb za leta 2017, 2018 in 2019 s ključnim ciljem preprečevanja nalezljivih bolezni in izboljšanja zdravja prebivalcev Republike Slovenije.
II. Predmet razpisa
Predmet razpisa so programi preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb, ki se izvajajo na naslednjih področjih:
1. Programi preprečevanja HIV in drugih spolno prenosljivih okužb med skupinami z najvišjim tveganjem, preprečevanje diskriminacije in stigmatizacije v povezavi z okužbo s HIV ter opolnomočenje oseb, ki živijo s HIV.
2. Programi testiranja na okužbo s HIV in druge spolno prenosljive okužbe s svetovanjem in vrstniško podporo v skupnosti za moške, ki imajo spolne odnose z moškimi.
Poseben poudarek razpisa je dan spodbujanju sodelovanja in partnerstva med organizacijami, ki se ukvarjajo s preprečevanjem in obvladovanjem okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb ter preprečevanjem tvegane spolnosti.
Vlagatelj se lahko z istim programom prijavi le na eno področje predmeta javnega razpisa, kot partner pa lahko sodeluje v več prijavah. V kolikor prijavitelj odda več vlog za eno področje, se v ocenjevanje vključi samo prva prejeta vloga (po seznamu iz glavne pisarne Ministrstva za zdravje).
Za upravičenega partnerja se šteje vsaka pravna oseba javnega prava ali pravna oseba zasebnega prava s sedežem v Republiki Sloveniji, ki dejavno sodeluje pri izvajanju programa in učinkovito prispeva k njegovemu izvajanju in k njegovim ciljem.
Programi, ki so že v celoti financirani iz proračunskih sredstev in drugih javnih virov, niso predmet tega razpisa.
Investicije, projekti, založništvo in raziskave niso predmet tega razpisa.
Vse aktivnosti, ki se sofinancirajo v okviru tega razpisa, morajo biti za končnega uporabnika brezplačne.
III. Prijavitelji, upravičeni do udeležbe na razpisu
Upravičeni prijavitelji programov so nevladne organizacije (NVO) s sedežem v Republiki Sloveniji. Za potrebe tega razpisa so nevladne organizacije tiste organizacije, ki:
– so prostovoljno ustanovljene;
– so pravne osebe zasebnega prava, ki so jih ustanovile osebe zasebnega prava in delujejo kot društvo, zveza društev, zavod, skupnost zavodov, ustanova;
– so neprofitne (na podlagi zakona ali svojih temeljnih aktov: statut, ustanovitveni akt, drugih pravil delovanja), kar pomeni, da presežka prihodkov nad odhodki ali dobička ne delijo med člane ali ustanovitelje oziroma lastnike, ampak ga v celoti namenjajo za uresničevanje svojega namena in ciljev;
– niso ustanovljene zaradi osebnih koristi ali pridobivanja dobička in se ne ukvarjajo z uresničevanjem gospodarskih interesov svojih članov;
– so neodvisne od Vlade RS, drugih organov oblasti ali javnih institucij na lokalni, regionalni in nacionalni ravni, političnih strank ali gospodarskih organizacij;
– delujejo v javnem prostoru in za dobrobit ljudi, skupin in družbe kot celote;
– delujejo na podlagi demokratičnih vrednot in človekovih pravic.
Med upravičene prijavitelje tako ne sodijo organizacije:
– ki v svojih temeljnih aktih (statut, ustanovitveni akt, pravila …) nimajo izrecno navedeno, da so neprofitne, v kolikor jim tega ne predpisuje že zakon;
– v katerih več kot polovico članov organa upravljanja ali nadzora predstavljajo predstavniki gospodarstva, političnih strank ali oseb javnega prava;
– socialni partnerji, verske skupnosti in politične stranke.
IV. Pogoji za pridobitev sredstev
1. Vlagatelj je neprofitna pravna oseba zasebnega prava, ustanovljena na podlagi Zakona o društvih (Uradni list RS, št. 64/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o ustanovah (Uradni list RS, št. 70/05 – uradno prečiščeno besedilo in 91/05 – popr.) in Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP) in ima sedež v Republiki Sloveniji.
2. Vlogi mora biti predložena zadnje dostopna kopija izpisa iz sodnega registra ali drugega registra1, kjer je vlagatelj registriran (izpis ne sme biti starejši od 90 dni).
3. Vlagatelj je ustanovljen pred 31. 12. 2015 in je imel v letu 2015 najmanj 10.000 EUR prihodkov (dokazilo: letno poročilo oddano na AJPES za leto 2015).
4. Prijavljeni program je umeščen v eno od vsebinskih področij iz točke II.
5. Za sofinanciranje programa so predvideni tudi drugi sofinancerji in/ali lastna sredstva oziroma viri najmanj v višini 5 % od ocenjene vrednosti prijavljenega programa.
6. Zaprošeni znesek ne presega razpisanih sredstev za posamezno področje razpisa.
Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev iz točke IV in vlagatelji, ki niso upravičenci do udeležbe skladno s točko III, ne bodo vključeni v postopek ocenjevanja.
V. Obvezna oblika in vsebina vloge
1. Vlagatelji morajo vlogo oddati na Prijavnici JR HIV 2017-2019 »Prijava na javni razpis za sofinanciranje programov preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb za leta 2017, 2018 in 2019«.
Razpisna dokumentacija (Prijavnica JR HIV 2017-2019) je vlagateljem na voljo v glavni pisarni Ministrstva za zdravje, Štefanova 5, Ljubljana, I. nadstropje, soba št. 22, vsak delovnik med 8. in 12. uro, oziroma na spletnem naslovu http://www.mz.gov.si/si/delovna_podrocja_in_prioritete/javno_zdravje/sofinanciranje_programov_in_projektov_na_podrocju_javnega_zdravja.
2. Popolna vloga vsebuje naslednje dokumente:
a) prijavo na pravilno izpolnjeni Prijavnici JR HIV 2017-2019, z vsemi zahtevanimi podatki in s prilogami (Prijavnica JR HIV 2017-2019 mora biti priložena v papirni obliki);
b) kopijo zadnjega dostopnega izpisa iz sodnega registra ali drugega registra kjer je vlagatelj registriran (izpis ne sme biti starejši od 90 dni);
c) zadnje dostopno finančno poročilo (letno poročilo oddano na AJPES), ki ga je potrdil ustrezen organ, ali odgovorna oseba društva, ustanove, ali zasebnega zavoda.
Komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v predpisanem roku ne dopolni, se zavržejo.
3. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom so v času objave javnega razpisa na voljo po elektronski pošti. Vsa vprašanja oziroma zaprosila za dodatna pojasnila in informacije je potrebno nasloviti pisno na elektronski naslov: razpis-hiv.mz@gov.si, najkasneje do 14. 4. 2017.
VI. Cilji in prednostna področja
Cilji razpisa so:
a) preprečevanje okužbe s HIV in drugih spolno prenosljivih okužb med skupinami z najvišjim tveganjem;
b) zgodnje prepoznavanje okužbe s HIV in čimprejšnja vključitev v zdravljenje;
c) preprečevanje stigme in diskriminacije ter opolnomočenje oseb, ki živijo s HIV,
kot je opredeljeno v strategiji preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV 2017–2025.
Učinki programa se morajo odraziti v Republiki Sloveniji. Upravičeno območje izvajanja dejavnosti programa je območje Republike Slovenije.
Podrobnejši ukrepi in aktivnosti, ki bodo predmet sofinanciranja, so določeni po naslednjih področjih:
1. Programi preprečevanja HIV in drugih spolno prenosljivih okužb med skupinami z najvišjim tveganjem, preprečevanje diskriminacije in stigmatizacije v povezavi z okužbo s HIV ter opolnomočenje oseb, ki živijo s HIV
Namen razpisa je priprava in izvedba programov promocije varnejše spolnosti za skupine z najvišjim tveganjem na nacionalni ravni.
Vrste ukrepov in aktivnosti, ki se prednostno pričakujejo:
– osveščanje o varni in odgovorni spolnosti, s poudarkom na promociji uporabe kondoma;
– svetovanje moškim, ki imajo spolne odnose z moškimi, o tveganjih ob različnih spolnih praksah, s poudarkom na pravilni in dosledni uporabi kondoma in lubrikanta pri spolnih odnosih;
– osveščanje in svetovanje o zdravljenju kot preventivi, postekspozicijski in predekspozicijski profilaksi (kombinirani preventivi) pri moških, ki imajo spolne odnose z moškimi z zelo visokim tveganjem za okužbo s HIV;
– osveščanje o uporabi drog med spolnimi odnosi, predvsem zaradi posledic, ki jih imajo psihoaktivne substance na vedenje, povezano s spolnostjo pri skupinah z višjim tveganjem za okužbo s HIV zaradi uporabe novih drog;
– nudenje psiho-socialne pomoči za osebe, ki živijo s HIV in njihove svojce/partnerje z namenom njihovega opolnomočenja za življenje s HIV;
– preprečevanje stigmatizacije in diskriminacije oseb, ki živijo s HIV;
– promocijske aktivnosti ob Evropskem tednu testiranja na HIV in ob Svetovnem dnevu AIDSA;
– sodelovanje organizacij, ki se ukvarjajo s področjem preprečevanja in obvladovanja okužbe s HIV, preprečevanjem rabe prepovedanih drog in drugih psihoaktivnih snovi ter varovanja človekovih pravic;
– sodelovanje pri zagotavljanju podatkov za epidemiološko spremljanje na nacionalnem nivoju.
Maksimalni zaprošeni znesek za posamezni program za področje 1 je lahko največ 150.000 evrov za obdobje izvajanja dejavnosti do 31. 12. 2019.
2. Program anonimnega testiranja na HIV in druge spolno prenosljive okužbe s svetovanjem in vrstniško podporo v skupnosti za moške, ki imajo spolne odnose z moškimi
Namen je izvedba programa anonimnega testiranja na HIV in druge spolno prenosljive okužbe s svetovanjem izven zdravstvenih institucij za moške, ki imajo spolne odnose z moškimi, z zagotavljanjem dostopa do zdravljenja in vrstniške podpore osebam s HIV.
Vrste ukrepov in aktivnosti, ki se prednostno pričakujejo:
– redno izvajanje anonimnega testiranja z laboratorijskim testiranjem izven zdravstvenih institucij na HIV in druge spolno prenosljive okužbe na širšem območju države za moške, ki imajo spolne odnose z moškimi;
– strokovno svetovanje pred in po testiranju za varnejšo spolnost in preprečevanje tveganih vedenj, vključno s svetovanjem za zmanjševanje škode zaradi uporabe psihoaktivnih snovi v povezavi s spolnostjo;
– promocija programa;
– vključevanje oseb s HIV v zdravljenje;
– vrstniška podpora pri opolnomočenju oseb s HIV za življenje s HIV;
– sodelovanje organizacij, ki se ukvarjajo s področjem preprečevanja in obvladovanja ter zdravljenja okužbe s HIV;
– sodelovanje pri zagotavljanju podatkov za epidemiološko spremljanje na nacionalnem nivoju.
VII. Razpoložljiva sredstva, višina in odstotek ter opredelitev stroškov sofinanciranja
Sredstva za sofinanciranje programov za leta 2017, 2018 in 2019 v okviru javnega razpisa znašajo 945.000 evrov. Za leto 2017 znašajo 315.000 evrov, za leto 2018 315.000 evrov in za leto 2019 315.000 evrov.
Po področjih so razpisana naslednja sredstva v okvirni višini za leta 2017, 2018 in 2019:
1. Programi preprečevanja HIV in drugih spolno prenosljivih okužb med skupinami z najvišjim tveganjem, preprečevanje diskriminacije in stigmatizacije v povezavi z okužbo s HIV ter opolnomočenje oseb, ki živijo s HIV – 450.000 EUR, od tega za leto 2017 150.000 EUR, za leto 2018 150.000 EUR, za leto 2019 150.000 EUR.
2. Program testiranja na HIV in druge spolno prenosljive okužbe s svetovanjem in vrstniško podporo v skupnosti za moške, ki imajo spolne odnose z moškimi – 495.000 EUR, od tega 165.000 EUR za leto 2017, 165.000 EUR za leto 2018 in 165.000 EUR za leto 2019.
Sredstva se lahko v primeru ne porabe razporedijo na drugo področje.
Prevzem obveznosti za dodeljena sredstva za leto 2018 in 2019 se uredi pod odložnim pogojem, in sicer prevzem obveznosti v tem delu stopi v veljavo, ko bodo izpolnjeni formalni pogoji glede na veljavni Zakon o izvrševanju proračuna RS.
Vzorec pogodbe je del javnega razpisa. Ministrstvo za zdravje lahko glede na dodeljena sredstva in v okviru prijavljenega programa z vsakim izvajalcem posebej opredeli konkreten obseg programa in dinamiko izplačil (odstotek vrednosti, število obrokov ter datum izplačila) v okviru vrednosti, ki so določene na letni ravni.
Sofinancirajo se samo upravičeni izdatki, pri čemer sofinanciranje Ministrstva za zdravje znaša največ 95 %. Vsaj 5 % se mora zagotoviti iz drugih nacionalnih/regionalnih/lokalnih javnih virov ali lastnega financiranja oziroma z lastno udeležbo, ki se izkaže v prostovoljnem delu po Zakonu o prostovoljstvu (Uradni list RS, št. 10/11, 16/11 – popr. in 82/15).
Prostovoljsko delo se prizna samo vlagateljem, ki so pri Agenciji za javnopravne evidence in storitve, skladno z Zakonom o prostovoljstvu in Pravilnikom o področjih prostovoljskega dela in vpisniku (Uradni list RS, št. 48/11, 60/11 in 29/16) vpisani v elektronski vpisnik prostovoljskih organizacij in organizacij s prostovoljskim programom.
Za vrednotenje prostovoljskega dela se uporabljajo določbe Pravilnika o področjih prostovoljskega dela in vpisniku.
Če bo prijavitelj program sofinanciral s prostovoljskim delom, mora obseg in vrsto prostovoljskega dela vpisati pod točko 3.3 Viri financiranja prijavljenega programa. Pod točko 2.8 Izvajalci prijavljenega programa, naj prijavitelj opiše prostovoljsko delo na način, da bo iz njega mogoče razbrati, na katero vrsto dela iz prvega odstavka 23.a člena Zakona o prostovoljstvu (organizacijsko, vsebinsko ali drugo delo) se opis nanaša. Prijavitelj naj tudi opredeli obseg prostovoljskega dela in ga ovrednoti v skladu z 21. členom Pravilnika o področjih prostovoljskega dela in vpisniku.
Opravljeno prostovoljsko delo prijavitelj dokazuje z izpolnjenim evidenčnim listom, ki ga določa drugi odstavek 23. člena Zakona o prostovoljstvu za vsakega prostovoljca, vključenega program.
Sofinancira se izvajanje programov od 1. 1. 2017 do 4. 11. 2019.
VIII. Uveljavljanje stroškov
Da bi bili upravičeni, morajo stroški zadostiti naslednjim splošnim načelom:
– se nanašajo na dejavnost, definirano v posameznem delovnem sklopu, navedeno v pogodbi, in so predvideni v finančnem načrtu programa,
– so sorazmerni in potrebni za izvedbo programa,
– uporabljeni morajo biti izključno za doseganje ciljev in učinkov programa skladno z načeli gospodarnosti, smotrnosti in učinkovitosti,
– so opredeljivi in preverljivi predvsem tako, da so vneseni v računovodsko evidenco nosilca programa ter določeni v skladu s splošno veljavnimi računovodskimi standardi Republike Slovenije in v skladu s splošno priznanimi računovodskimi načeli,
– so skladni z zahtevami veljavne davčne in socialne zakonodaje.
Stroške je potrebno voditi na posebnem stroškovnem mestu.
Ministrstvo bo programom, ki bodo v skladu z merili za izbor dosegli ustrezno število točk, dodelilo sredstva za:
– stroške plač in povračil v zvezi z delom;
– stroške za službena potovanja;
– posredne stroške z uporabo odstotka;
– stroške storitev;
– davek na dodano vrednost.
Podrobneje so pogoji upravičenosti in vrste neupravičenih stroškov definirani v nadaljevanju.
1. Stroški plač in povračil v zvezi z delom
Pogoji upravičenosti:
Stroški plač ter druga povračila stroškov v zvezi z delom zaposlenih na programu so upravičeni do sofinanciranja. Kot zaposlene se razume osebe, ki so z izvajalcem sklenile pogodbo o zaposlitvi.
Zaposleni lahko dela na programu polni delovni čas. Polni delovni čas pomeni osem ur na dan, pet dni v tednu, kar v povprečju znese 174 ur v mesecu. V primeru, da ima oseba sklenjeno pogodbo o zaposlitvi (bodisi za določen ali nedoločen čas) in dela na programu polni delovni čas, je upravičen strošek njegova plača ter druga povračila stroškov v zvezi z delom v celoti.
V primeru, da zaposleni dela na projektu le del delovnega časa, se njegov strošek obračuna v sorazmernem deležu, z upoštevanjem obsega opravljenega dela. Osnova za določanje upravičenih izdatkov je mesečno število opravljenih ur na operaciji. Število opravljenih ur izhaja iz evidence opravljenega dela, ki jo mora upravičenec obvezno voditi posebej za vsako osebo, ki sodeluje na operaciji z delom delovnega časa.
Število ur ne sme presegati omejitev, ki jih določa zakonodaja s področja delovnih razmerji in pravic iz dela.
Upravičeni stroški lahko zajemajo:
– plače in dodatke z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca – v celoti ali pa v deležu dela na programu;
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela) – v celoti ali pa v deležu dela na programu;
– povračila in nadomestila (npr. boleznine do 30 dni), če delodajalec ne povrne stroškov dela iz drugih virov;
– druge osebne prejemke v skladu z veljavno zakonodajo (regres za letni dopust, odpravnine v skladu z 79. členom Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F in 52/16) ipd., v primeru delnega dela na programu v sorazmernem deležu);
– jubilejne nagrade v skladu z veljavno zakonodajo (če je za delodajalca zakonsko obvezno, v primeru delnega dela na programu v sorazmernem deležu);
– premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja (če je za delodajalca zakonsko obvezno).
Stroški, ki niso upravičeni do sofinanciranja, so:
– prispevki za druge zavarovalne premije, ki niso zakonsko določene, kot npr. življenjska, nezgodna in druga zavarovanja, drugo dodatno zdravstveno in pokojninsko zavarovanje, prostovoljno zavarovanje;
– odpravnine (razen v primerih iz prejšnjega odstavka);
– solidarnostne pomoči;
– različne bonitete;
– letne stimulacije in druge nagrade;
– jubilejne nagrade (razen v primerih iz prejšnjega odstavka).
2. Stroški za službena potovanja
Pogoji upravičenosti:
Povračila za stroške za službena potovanja v Republiki Sloveniji, povezane s programom lahko izvajalec uveljavlja samo za pri njem zaposlene osebe.
Pravilo je, da je treba izbrati ekonomičen način prevoza in bivanja.
Stroški, ki niso upravičeni do sofinanciranja, so:
– vsi potni stroški zaradi službenih poti v tujino,
– vsi stroški izobraževanj v tujini,
– vsi stroški udeležb konferenc v tujini.
V primeru, da so stroški službenih potovanj v tujino nujno potrebni za izvedbo programa, morajo biti že v prijavi ustrezno utemeljeni in pred podpisom pogodbe odobreni s strani plačnika.
3. Pavšalno financiranje posrednih stroškov, določeno z uporabo odstotka
Posredni stroški so stroški, ki so povezani z neposrednimi aktivnostmi programa, in sicer v višini do 20 % vrednosti vseh upravičenih stroškov osebja zaposlenega na programu2.
Primeri upravičenih posrednih stroškov so:
– stroški električne energije;
– stroški porabe kuriv in stroški ogrevanja;
– stroški vode in komunalnih storitev;
– stroški odvoza smeti;
– stroški telefona, faksa in elektronske pošte;
– stroški poštnin in kurirskih storitev;
– stroški potrošnega materiala (pisarniški material, čistilni material in posebni material) in drobnega inventarja, ki se uporablja na programu;
– stroški najema nepremičnin.
Primeri neupravičenih posrednih (operativnih) stroškov:
– zamudne obresti;
– odhodki za kazni, globe, pogodbene kazni, stroški sodnega postopka in drugi podobni stroški;
– stroški, ki so že vključeni v drugi vrsti stroškov.
Posredni stroški v pavšalnem znesku se ne dokazujejo.
4. Stroški storitev
A Stroški informiranja in komuniciranja
Primeri upravičenih stroškov informiranja in komuniciranja:
– stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev, simpozijev, predstavitev, novinarskih konferenc ter drugih podobnih dogodkov;
– stroški prehrane in pijače, ki nastanejo v povezavi z organizacijo dogodkov iz prve alineje, pri čemer se kot upravičeni stroški štejejo le stroški za običajno pogostitev (v skladu z določili Uredbe o stroških reprezentance, Uradni list RS, št. 35/09 in 38/09) na dogodkih, ki so povezani izključno z izvajanjem programa (dokazila);
– stroški izdelave ali nadgradnje, vzdrževanja in urejanja spletnih strani;
– stroški oglaševalskih storitev in stroški objav;
– stroški v povezavi s promocijo na socialnih omrežjih;
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska,dostave gradiv in drugi stroški distribucije gradiv.
Primer neupravičenih stroškov:
– stroški svetovanja na področju informiranja in komuniciranja, razen če so predhodno odobreni s strani Ministrstva za zdravje pred podpisom pogodbe;
B Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Pogoji upravičenosti:
Ta vrsta stroškov vsebuje stroške storitev, ki jih izvedejo zunanji izvajalci v okviru programa in so potrebni za program. Stroški storitev zunanjih izvajalcev so praviloma upravičeni, če so predvideni v finančni konstrukciji prijave oziroma so povezani z aktivnostjo, napovedano v prijavnici.
Delo zunanjih izvajalcev ne more biti opredeljeno kot pavšalno plačilo v odstotku celotnih stroškov programa oziroma posameznih dejavnosti.
Stroški, ki se nanašajo na vsebino programa in ki jih upravičencu zagotavljajo tretje osebe (lahko tudi partnerji), lahko vključujejo na primer:
– storitve izobraževanja in usposabljanja, če so te povezane z izvajanjem programa in namenjene izvajalcem programa;
– administrativno tehnične storitve (npr. uporaba zunanjih računovodskih storitev).
Sklepanje podjemnih in avtorskih pogodb s svojimi zaposlenimi je neupravičen strošek.
Strošek storitve zunanjega izvajalca je neupravičen, če:
– zunanji izvajalec povezana družba po pravilih zakona, ki ureja gospodarske družbe, ali
– zakoniti zastopnik upravičenca, ali njegov družinski član:
– udeležen kot poslovodja, član poslovodstva ali zakoniti zastopnik zunanjega izvajalca, ali 
– je neposredno ali preko drugih pravnih oseb v več kot petindvajset odstotnem deležu udeležen pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu zunanjega izvajalca. 
5. Davek na dodano vrednost (DDV)
Pogoji upravičenosti:
DDV se lahko vključi v finančni načrt kot upravičen strošek le v primeru, da upravičenec nima pravice do odbitka DDV, ali ima pravico le do delnega odbitka DDV (v višini neodbitnega deleža).
Pri načrtovanju upravičenih stroškov in izdatkov je treba biti pozoren na DDV status. Obstajajo 3 možnosti:
– če je upravičenec identificiran za namene DDV in ima pravico do odbitka celotnega DDV, se DDV ne sme vključiti med upravičene stroške in izdatke (to pomeni, da je DDV neupravičen strošek in se mora financirati iz lastnih virov);
– če je upravičenec identificiran za namene DDV in nima pravice do odbitka DDV, se DDV lahko vključi med upravičene stroške in izdatke (to pomeni, da je celoten znesek DDV upravičen strošek);
– če je upravičenec identificiran za namene DDV in ima pravico le do delnega odbitka DDV, se DDV lahko vključi med upravičene stroške in izdatke le v višini neodbitnega deleža (to pomeni, da je DDV delno upravičen, delno pa neupravičen strošek oziroma izdatek).
IX. Merila za dodelitev sredstev
Le prijavljeni programi, ki izpolnjujejo pogoje za uvrstitev v postopek ocenjevanja, bodo nadalje ocenjeni na podlagi naslednjih meril za dodelitev sredstev:
Točke
Pomen
0
Nezadostno
Merilo ni izpolnjeno.
1
Zadostno
Merilo je izpolnjeno na najnižji ravni.
3
Delno ustrezno
Merilo je delno izpolnjeno.
5
Ustrezno
Merilo je izpolnjeno.
MERILO
Utež
Največje možno 
št. točk
A. VSEBINSKA USTREZNOST
40
Program je skladen s cilji razpisa, vključuje prednostno pričakovane aktivnosti sofinanciranja in je ustrezno utemeljen. Predstavljen je jasno in jedrnato, v skladu z zahtevami prijavnega obrazca.
2
5
Program je usklajen z nacionalnimi in mednarodnimi strateškimi dokumenti ter temelji na preverjenih dobrih praksah.
1
5
Metode in pristopi dela, vključno z vodenjem programa so ustrezni glede na izbrano prednostno področje in cilje razpisa. Aktivnosti so jasno in konkretno opredeljene, potrebne za dosego ciljev razpisa in zagotavljajo njegovo učinkovitost. Časovnica je ustrezna in izvedljiva.
2
5
Program ustrezno naslavlja neenakosti v zdravju in je relevanten za nacionalno raven. 
2
5
Prednostne ciljne skupine so jasno opredeljene in določen je način njihovega doseganja in naslavljanja. Izvajalec skrbi za pritegnitev ciljne skupine v program. 
1
5
B. KAKOVOST PROGRAMA 
35
Izvajalec ima zagotovljen dostop do ciljne skupine. Program se izvaja redno in je z aktivnostmi široko dostopen izbrani ciljni skupini skozi celotno obdobje trajanja razpisa. 
1
5
Predvidena je ustrezna promocija programa, ki omogoča, da se v program vključuje veliko število uporabnikov ciljne skupine. 
1
5
Program predvideva ustrezno promocijo sofinancerja programa.
1
5
Program zagotavlja trajnost.
1
5
Kadrovska zasedba (vloga izvajalk in izvajalcev programa, njihova usposobljenost, izobrazba, izkušnje in reference s področja, ki je predmet javnega razpisa) in predviden obseg dela na programu omogoča kakovostno izvedbo programa. Predvidene so nove zaposlitve na programu. 
1
5
Kazalniki rezultatov so primerni, količinsko opredeljeni in dosegljivi.
1
5
Sodelovanje z ostalimi organizacijami, ki delujejo na istem področju, je interdisciplinarno. Mreženje poteka na različnih nivojih: lokalnem, nacionalnem ter mednarodnem nivoju.
1
5
C. FINANCIRANJE IN UPRAVLJANJE PROGRAMA 
25
Vsi stroški so potrebni in smotrno načrtovani za doseganje načrtovanih ciljev, glede na predvidene dejavnosti in učinke.
2
5
Finančni načrt je jasen in konkreten ter natančno definiran.
2
5
Program ima načrtovana ustrezna sredstva za promocijo programa med ciljno skupino in za promocijo sofinancerja programa. 
1
5
NAJVEČJE ŠTEVILO MOŽNIH TOČK
100
X. Model dodeljevanja sredstev in postopek izbora
Prijavljeni programi bodo ocenjeni v skladu z zgornjimi merili za dodelitev sredstev. Programi, ki pri sklopu A. Vsebinska ustreznost ne dosegajo vsaj 25 točk, pri sklopu B. Kakovost programa ne dosegajo vsaj 20 točk in pri sklopu C. Financiranje in upravljanje programa ne dosegajo vsaj 20 točk, bodo zavrnjeni. V primeru, da je več programov, ki izpolnjujejo pogoje, bodo za sofinanciranje izbrani programi z največ doseženimi točkami do meje razpoložljivih sredstev za sofinanciranje po posameznih področjih.
Sofinancer bo sredstva dodeljeval na podlagi točkovanja vlog, začenši pri najvišje ocenjenih vlogah, do porabe razpoložljivih sredstev znotraj posameznih programov.
XI. Predložitev vlog
1. Vloge z vso potrebno dokumentacijo pošljite v zaprti kuverti, na naslov: Ministrstvo za zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, označeno z oznako “Ne odpiraj – javni razpis Prijavnica JR HIV 2017-2019”.
Na hrbtni strani mora biti napisan naslov vlagatelja!
Vsak posamezni program je potrebno skupaj z zahtevano dokumentacijo predložiti v posebni kuverti, označeni na način, ki je predpisan v tej točki.
2. Rok za oddajo vlog je 21. 4. 2017.
Kot pravočasno prispele vloge bodo upoštevane vloge, ki bodo prispele do 21. 4. 2017 na naslov Ministrstva za zdravje, Štefanova 5, Ljubljana.
Vloga, poslana po pošti, se šteje, da je prispela pravočasno, če je bila poslana priporočeno v navedenem roku, do vključno zadnjega dne (poštni žig najkasneje 21. 4. 2017).
Osebno dostavljena vloga se šteje, da je prispela pravočasno, če je bila oddana v glavno pisarno Ministrstva za zdravje, Štefanova 5, Ljubljana, do 21. 4. 2017 do 12. ure.
Nepravočasno prispele ali nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo neodprte vrnjene vlagateljem.
XII. Odpiranje vlog: odpiranje prejetih vlog se bo pričelo 26. 4. 2017 in ne bo javno.
XIII. Izid razpisa
Vlagatelji bodo o izboru programov obveščeni najkasneje v 90 dneh od dneva, ko bo končano odpiranje vlog.
Na podlagi predloga komisije o sofinanciranih programih odloči ministrica, pristojna za zdravje, s sklepom. Zoper sklep lahko vlagatelj v 8 dneh vloži pritožbo na Ministrstvo za zdravje.
Ministrstvo za zdravje 
Ministrstvo za zdravje 
Ministrstvo za zdravje 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti