Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2017 z dne 28. 4. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2017 z dne 28. 4. 2017

Kazalo

Št. 5442-215/2016 Ob-2130/17, Stran 1120
Na podlagi Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1, v nadaljnjem besedilu: Uredba 966/2012/EU) in njene izvedbene uredbe, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14 in 51/16), Zakona o visokem šolstvu (Uradni list RS, št. 32/12 – uradno prečiščeno besedilo, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 109/12, 85/14 in 75/16), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (Uradni list RS, št. 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (Uradni list RS, št. 96/15 in 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 (Uradni list RS, št. 80/16), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. in 15/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, verzija 2.0, z dne 7. 6. 2016 ter sprememba z dne 29. 7. 2016, Resolucije o Nacionalnem programu visokega šolstva 2011–2020 (Uradni list RS, št. 41/11) in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 3032-43/2017/7, z dne 26. 4. 2017, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev 2017–2018
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada.
Javni razpis za izbor operacij: Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev 2017–2018 (v nadaljevanju: javni razpis) se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc, specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.
Operacije se bodo izvajale v Kohezijski regiji Zahodna Slovenija (v nadaljevanju: KRZS) in v Kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (v nadaljevanju: KRVS). Lokacija izvajanja operacije je določena s sedežem visokošolskega zavoda (v primeru univerz se upošteva sedež članice), iz katerega bo slovenski visokošolski učitelj odšel na mobilnost na tujo visokošolsko institucijo.
Aktivnost operacije mora biti izvedena izven območja Republike Slovenije, na tuji visokošolski instituciji, v državi gostiteljici mobilnosti.
Programsko specifični kazalniki:
Skladno s specifičnim ciljem 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema se v okviru kazalnika učinka spremlja število visokošolskih zavodov, vključenih v operacije iz KRZS in KRVS. V javnem razpisu se predvideva vključitev 26 visokošolskih zavodov iz KRVS in 55 visokošolskih zavodov iz KRZS.
Skladno z Operativnim programom za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: OP EKP 2014–2020), se bo za namene specifičnega kazalnika rezultatov, specifičnega cilja 3,1 na operacijah spremljalo tudi uspešno izvajanje prožnih oblik učenja (enega krovnega ali več področnih dokumentov) na področjih prožnih oblik učenja. Uspešno izvajanje prožnih oblik učenja vključuje oblikovanje, sprejetje in izvajanje strateških dokumentov.2
1 Operativni program za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, str. 193, http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/kljucni-dokumenti/op_slo_web.pdf
2 Strateški dokument pomeni katerikoli dokument na nivoju institucije (upravičenca) in vsebuje dolgoročen načrt dejanj, potrebnih za dosego zadanih ciljev strategij(e) VŠZ (krovni ali področni na nivoju institucije). Za dosego kazalnika rezultata ne zadošča zgolj oblikovanje in sprejetje strateškega(ih) dokumenta(ov), pač pa je izvajanje strateškega(ih) dokumenta(ov) tisto, kar predstavlja dosežen kazalnik rezultata. Izvajanje strateškega(ih) dokumenta(ov) bo razvidno iz vmesnih oziroma končnih poročil in iz predloženih strateških dokumentov, kar bo preverjal skrbnik pogodbe.
Ciljna skupina javnega razpisa so slovenski visokošolski učitelji.
Spremljanje in zagotavljanje podatkov načrtovanih v vlogi za prijavo3:
3 Prijavni obrazec, točka 6. Spremljanje in zagotavljanje podatkov na operaciji.
Podatke bodo upravičenci spremljali in zagotavljali ter o njih poročali v vmesnih in končnih poročilih v procesu izvajanja in poročanja posameznih Zahtevkov za izplačilo.
2.1 Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje mobilnosti zaposlenih slovenskih visokošolskih učiteljev na slovenskih visokošolskih zavodih (v nadaljevanju: slovenski visokošolski učitelji) z namenom sodelovanja v neposrednem pedagoškem procesu na tujih visokošolskih institucijah (na akreditiranih tujih univerzah in visokošolskih zavodih, ki izvajajo akreditirane študijske programe prve, druge in tretje stopnje) v letih 2017 in 2018.
Mobilnost slovenskega visokošolskega učitelja lahko traja od najmanj 3 mesecev do največ 6 mesecev skupaj. V času mobilnosti mora slovenski visokošolski učitelj na tuji visokošolski instituciji sodelovati v organiziranem študijskem procesu4 (predavanja, laboratorijske vaje, seminarji, terensko delo, neposredno delo s študenti ipd.) skupno najmanj 36 ur v treh mesecih, oziroma skupno najmanj 48 ur v štirih mesecih, oziroma skupno najmanj 60 ur v petih mesecih in skupno najmanj 72 ur v šestih mesecih. Za dinamiko izvedbe sodelovanja se soglasno dogovorita slovenski visokošolski učitelj in tuja visokošolska institucija. Preostali čas na tuji visokošolski instituciji slovenski visokošolski učitelj nameni posrednemu pedagoškemu delu (npr. pripravi na pedagoški proces, pripravi študijskih gradiv, sodelovanju s tujimi visokošolskimi učitelji, pripravi skupnih študijskih programov ipd.), raziskovalnemu delu (npr. izvajanje skupnih projektov, priprave novih raziskovalnih projektov ipd.), drugemu strokovnemu delu in drugim oblikam sodelovanja (npr. študijskemu izpopolnjevanju, aktivnemu sodelovanju na strokovnih in znanstvenih srečanjih ipd.).
4 Vključitev v neposredni pedagoški proces je lahko v sodelovanju s tujimi visokošolskimi učitelji ali samostojno (npr. samostojno izvedbo predavanj ipd.).
Navedene aktivnosti in njihova izvedba morajo biti vsebinsko in časovno opredeljeni v vlogi, ki jo prijavitelj odda na javni razpis.
Upravičenec ob zaključku operacije v končnem poročilu poroča, kako bo pridobljeno znanje in izkušnje ter dobre prakse prenesel v pedagoški proces na slovenskem visokošolskem zavodu – na katerem je zaposlen oziroma iz katerega je odšel na mobilnost na tujo visokošolsko institucijo ter poroča o izvedenih drugih aktivnostih v okviru mobilnosti (npr. načrtovanje nadaljnjega medinstitucionalnega sodelovanja in sklepanje strateških partnerstev, promocija slovenskega visokošolskega zavoda in študijskih programov ipd.).
2.2 Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je prvenstveno nuditi podporo pedagoškemu in strokovnemu izpopolnjevanju slovenskih visokošolskih učiteljev ter njihovemu povezovanju s pedagoškimi in raziskovalnimi kadri na tujih visokošolskih institucijah. S tem naj bi vplivali na spremembe in posodobitve pedagoškega procesa na slovenskih visokošolskih zavodih ter posredno na izboljšanje kompetenc študentov in zaposljivost diplomantov, na prepoznavnost slovenskega visokošolskega prostora v mednarodnem okolju ter na večje povezovanje slovenskih visokošolskih kadrov in institucij z mednarodnim okoljem.
2.3 Cilj javnega razpisa
Cilj javnega razpisa je spodbuditi sodelovanje in povezovanje slovenskih visokošolskih zavodov s partnerji v mednarodnem prostoru, kar naj bi vodilo k večji odprtosti slovenskega visokega šolstva. Aktivno udejstvovanje in sodelovanje slovenskih visokošolskih zavodov s partnerji v mednarodnem akademskem okolju naj bi vodilo k razvoju kakovostnega in mednarodno primerljivega visokošolskega sistema.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Posamezni prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje ter predložiti dokazila, s katerimi izkazuje njihovo izpolnjevanje:
Pogoji
Dokazila
1.
Prijavitelj je visokošolski zavod, ki je vpisan v Evidenčni in analitski informacijski sistem visokega šolstva v Republiki Sloveniji
(v nadaljevanju: eVŠ) in izvaja javno veljavne študijske programe, vpisane v eVŠ.
Izpolnjevanje pogoja bo preverjeno v eVŠ, ki ga vodi ministrstvo.
2.
Prijavitelj je imetnik univerzitetne listine Erasmus 2014–20205.
Izpolnjevanje pogoja bo preverjalo ministrstvo.
3.
Prijavitelj ima v študijskem letu 2016/20176 vpisane študente v javnoveljavnih študijskih programih.
Izpolnjevanje pogoja bo preverjeno v eVŠ.
4.
Prijavitelj ni sofinanciran za isti namen iz drugih sredstev državnega proračuna.
Izjava prijavitelja (Prijavni obrazec).
5.
Prijavitelj ni prejel drugih javnih sredstev, vključno s sredstvi Evropske unije, za financiranje stroškov, ki so predmet tega javnega razpisa.
Izjava prijavitelja (Prijavni obrazec), ter preverjanje s strani ministrstva.7
6.
Prijavitelj ima na dan oddaje vloge na javni razpis poravnane vse davke in prispevke.
Potrdilo FURS-a.8
5 Pogoj se bo preverjal na spletni strani CMEPIUS-a in EK, kjer so seznami visokošolskih zavodov z Erasmus listino. https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/funding/erasmus-charter-for-higher-education-2014-2020_en
6 Podatki so zajeti iz eVŠ za študijsko leto 2016/2017 (stanje na dan 30. 10. 2016)
7 Dostopno na: spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/razpisi/aktualni Službe vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko in s programom Erar (http://erar.kpk-rs.si/).
8 Zaradi pričakovanega velikega števila vlog naprošamo prijavitelje, da Potrdilo FURSA predložijo z oddano vlogo. V kolikor jih prijavitelji ne bodo predložili, jih bo ministrstvo pridobilo po uradni dolžnosti.
3.2 Posamezni prijavitelj (univerza ali samostojni visokošolski zavod) lahko odda le eno vlogo na javni razpis. V vlogi lahko prijavitelj predlaga do največ tri slovenske visokošolske učitelje za mobilnost na tuji visokošolski instituciji, pri čemer samostojni visokošolski zavod lahko predlaga do tri slovenske visokošolske učitelje za celotni zavod, univerza pa do tri slovenske visokošolske učitelje za vsako članico univerze. Prijavitelj mora v vlogi načrtovati vsaj tretjino mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev v letu 2017.
V kolikor bo prijavitelj oddal več vlog, se bo upoštevala tista, ki bo prva prispela na ministrstvo, ostale pa bodo s sklepom zavržene. V kolikor bo prijavitelj prijavil večje število slovenskih visokošolskih učiteljev, kot je določeno v točki 3.2, se bo pri ocenjevanju vloge upoštevalo le prve tri slovenske visokošolske učitelje.
3.3 Prijavitelj mora v vlogi, v skladu z namenom javnega razpisa, za vsako načrtovano mobilnost slovenskega visokošolskega učitelja dokazati izpolnjevanje naslednjih vsebinskih pogojev:
Vsebinski pogoji za mobilnost slovenskega visokošolskega učitelja.9
Dokazila
1.
Slovenski visokošolski učitelj je tisti, ki ima na dan objave javnega razpisa državljanstvo Republike Slovenije in ki stalno ali začasno biva v Republiki Sloveniji10.
Izjava prijavitelja (Prijavni obrazec). 
Dokazila o državljanstvu in stalnem ali začasnem bivališču hrani upravičenec.
2.
Slovenski visokošolski učitelj je tisti, ki je na dan objave javnega razpisa pri prijavitelju v delovnem razmerju za polni delovni čas oziroma za najmanj polovični delovni čas,11 in sicer v nazivu docent, izredni profesor ali redni profesor ter lektor.
Izjava prijavitelja (Prijavni obrazec).
3.
V kolikor je zaposleni slovenski visokošolski učitelj hkrati v delovnem razmerju na drugem visokošolskem zavodu, ne sme nastopiti v vlogi drugega prijavitelja za isto mobilnost12.
Izjava prijavitelja (Prijavni obrazec).
9 Izpolnjevanje vsebinskih pogojev iz vloge bo prijavitelj izkazoval v okviru doseženih rezultatov in predpisanih dokazil za izkazovanje upravičenosti stroškov na operaciji.
10 Slovenski visokošolski učitelj ne more sodelovati na aktivnosti javnega razpisa, če je država njegovega stalnega ali začasnega prebivališča enaka državi, kjer bo izvedena mobilnost.
11 Oblika delovnega razmerja mora ustrezati Zakonu o delovnih razmerjih – zaposleni za določen/nedoločen čas in za polni oziroma krajši delovni čas, vendar najmanj polovični delovni čas.
12 Upravičenec bo moral preveriti, da oseba za isto mobilnost ni prejela sofinanciranja drugega prijavitelja oziroma delodajalca (Potrdilo drugega/drugih visokošolskega/ih zavoda/ov) v okviru doseženih rezultatov in predpisanih dokazil za izkazovanje upravičenosti stroškov na operaciji.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje
4.1 Izločitvena merila
Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje ministrica za izobraževanje, znanost in šport ali od nje pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija) v vsebinskem ocenjevanju preveri, ali je operacija skladna s cilji/rezultati prednostne osi in prednostne naložbe, s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa ter ali operacija izkazuje ustreznost ter sposobnost prijavitelja in realno izvedljivost v obdobju, za katerega velja podpora. Če je po kateremkoli izločitvenem merilu operacija ovrednotena z NE, komisija operacijo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje, vloga prijavitelja pa se zavrne.
Skladnost vsebinske zasnove operacije s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa (v rubriki B točka 5 Prijavnega obrazca)
□ DA □ NE (izločitveno merilo)
Skladnost operacije s cilji/rezultati prednostne osi in prednostne naložbe
(v rubriki B točka 5 Prijavnega obrazca)
□ DA □ NE (izločitveno merilo)
Izkazovanje realne izvedljivosti operacije v obdobju, za katerega velja podpora in ustreznost ter sposobnost upravičencev (v rubriki B točka 3 Prijavnega obrazca in v rubriki Priloge k C.1 Prijavnega obrazca: Skupno število načrtovanih mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev po letih)
□ DA □ NE (izločitveno merilo)
4.2 Merila za ocenjevanje
Formalno popolne vloge, ki bodo v celoti izpolnjevale pogoje iz 3. točke javnega razpisa in bodo obenem v celoti pozitivno ovrednotene po merilih iz točke 4.1 javnega razpisa, bo komisija ocenila po naslednjih merilih:
Merilo
Opis
Možno število točk
1. OBSEG IN STRUKTURA AKTIVNOSTI OPERACIJE
Skupaj podmerili 1.1, 1.2 in 1.3
0–15
1.1
Operacija vključuje izvedbo mobilnosti na tuji visokošolski instituciji v eni izmed držav gostiteljic prednostnih regij
Visoko industrializirane države: Južna Koreja, Japonska in ZDA13
5
BRICS: Brazilija, Rusija, Indija, Kitajska in Južna Afrika
3
Zahodni Balkan (regija 1)14:
Albanija, Bosna in Hercegovina, 
Kosovo, Črna Gora, Srbija
1
Ostale države
0
1.2
Operacija predvideva izvedbo mobilnosti na eni izmed tujih visokošolskih institucij, ki je razvrščena do vključno
500. mesta po Academic Ranking of World Universities 201615
Od 1. do 200. mesta
5
Od 201. do 300. mesta
3
Od 301. do 500. mesta
1
Ni na lestvici
0
1.3
Operacija predvideva izvedbo mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev iz študijskih programov s Klasius študijskih področij 4 (naravoslovje, matematika in računalništvo) ali 5 (tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo)
Da
5
Ne
0
2. MEDNARODNA VPETOST OPERACIJE IN ZAGOTAVLJANJE TRAJNOSTI REZULTATOV
Skupaj podmerili 2.1 in 2.2
0–20
2.1
Operacija predvideva aktivno sodelovanje slovenskih visokošolskih učiteljev na mobilnosti z zaposlenimi na tujih visokošolskih institucijah, za krepitev različnih oblik mednarodnega sodelovanja
Da
10
Ne
0
2.2
Operacija predvideva prenos znanj, izkušenj, dobrih praks iz mednarodnega okolja v slovenski visokošolski prostor, v korist študentov na slovenskem visokošolskem zavodu
Da
10
Delno
5
Ne
0
3. USPOSOBLJENOST PRIJAVITELJA ZA IZVEDBO OPERACIJE IN DOSEGANJE REZULTATOV
Skupaj podmerili 3.1 in 3.2
0–10
3.1
Prijavitelj je v preteklosti že izvajal mednarodno mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev
Visokošolski zavod je v zadnjih treh letih pred objavo javnega razpisa izvedel mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev na tujih institucijah za obdobje najmanj treh mesecev
6 ali več izvedenih mobilnosti
5
2 do 5 izvedenih mobilnosti
3
1 izvedena mobilnost
1
Ni izvedenih mobilnosti
0
1. 3.2
1. Ustrezna organizacijska podpora za izvedbo prijavljenih aktivnosti in doseganje rezultatov operacije
(sodelavci visokošolskega zavoda in njihove konkretne naloge pri organizaciji in izvedbi mobilnosti ter doseganju rezultatov operacije) 
Da
5
Delno
3
Ne
0
4. KAKOVOST PREDLOGOV IN ZAGOTAVLJANJE UTEMELJENOSTI IN RACIONALNOSTI FINANČNEGA NAČRTA IN STROŠKOV
0–10
Operacija ima jasen, stroškovno učinkovit in utemeljen finančni načrt, ki je povezan s predvidenimi aktivnostmi ter racionalen z vidika načrtovanja posameznih mobilnosti in z vidika realizacije pričakovanih rezultatov (kazalnikov)
Da
10
Delno
5
Ne
0
5. PRISPEVANJE OPERACIJE K DOSEGANJU PODROČNIH STRATEGIJ, RESOLUCIJ
IN NACIONALNIH PROGRAMOV 
0–5
Skladnost vloge z uresničevanjem poslanstva in vizije visokošolskega zavoda ter strateškimi dokumenti
Da
5
Delno
3
Ne
0
Skupaj točke
60
13 Strategija internacionalizacije slovenskega visokega šolstva, ki jo je sprejela Vlada Republike Slovenije, dne 28. 7. 2016, s sklepom št. 60300-4/2016/3; str. 18, dostopno na: http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/razpisi/Visoko_solstvo/Internacionalizacija_VS_2013/Strategija_internacionalizacije_slovenskega_visokega_solstva_SLO_2016-2020_WEB.pdf.
14 Erasmus+ Vodnik za prijavitelje, različica 1 (2017): 20. 10. 2016, str. 24;
15 Academic Ranking of World Universities 2016; Objavljeno na: http://www.shanghairanking.com/ARWU2016.html.
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezna operacija, je šestdeset točk. Izbran je lahko prijavitelj, ki doseže najmanj trideset točk iz vseh petih meril in podmeril, pri čemer mora biti podmerilo pod številko 2.2 javnega razpisa in merilo pod številko 4 javnega razpisa ocenjeno z več kot nič točkami.
Postopek odpiranja, preverjanja in ocenjevanja vlog je natančneje opredeljen v prilogi 3 – Navodila za pripravo vloge na javni razpis, točka 6.
5. Sofinanciranje operacij po kohezijskih regijah
Skladno s splošnim pravilom glede programskih območij iz prvega odstavka 70. člena uredbe 1303/2013/EU se za določitev lokacije izvajanja operacije upošteva lokacija sedeža visokošolskega zavoda (v primeru univerz se upošteva sedež članice), iz katerega bo slovenski visokošolski učitelj odšel na mobilnost na tujo visokošolsko institucijo. Mobilnost visokošolskih učiteljev bo prispevala k večji kakovosti poučevanja in s tem k večji kakovosti učenja in učnih izidov (doslej) večine nemobilnih študentov.
Sredstva se delijo med KRZS in KRVS skladno s podatki glede števila oziroma razmerja med vsemi visokošolskimi zavodi v posamezni kohezijski regiji:
– KRZS – 67 %
– KRVS – 33 %.
Za določitev razmerja med programskima območjema se uporablja podatek glede števila vseh visokošolskih zavodov v kohezijskih regijah, in sicer v razmerju 67 % v KRZS in 33 % v KRVS. Podlago za določitev razmerja med KRZS in KRVS predstavljajo podatki iz evidence eVŠ o številu visokošolskih zavodov, zajeti na dan 14. 10. 2014.
Na podlagi meril bodo izmed prijaviteljev, ki bodo izpolnjevali vse razpisne pogoje, izbrani tisti, ki bodo z vlogo zbrali večje število točk v posamezni kohezijski regiji, in sicer glede na način delitve sredstev po regijah drugega odstavka točke 5 javnega razpisa v obsegu 67 % razpisanih sredstev v KRZS in 33 % razpisanih sredstev v KRVS.
Od skupne višine razpoložljivih sredstev 1.821.648,98 EUR se z namenom enakomerne in pravične razporeditve ter skladno z OP EKP 2014–2020 deli glede na sedež visokošolskega zavoda, iz katerega bo slovenski visokošolski učitelj odšel na mobilnost na tujo visokošolsko institucijo, in sicer za:
– KRZS nameni 67 % skupne razpoložljive vrednosti v višini največ do 1.220.504,82 EUR
– KRVS 33 % skupne razpoložljive vrednosti v višini največ do 601.144,16 EUR.
6. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ do 1.821.648,98 EUR. Predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih je naslednja:
1. za proračunsko leto 2017: 821.648,98 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 271.144,16 EUR, od tega:
– 216.915,33 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 54.228,83 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 550.504,82 EUR, od tega:
– 440.403,86 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 110.100,96 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %).
2. za proračunsko leto 2018: 1.000.000,00 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 330.000,00 EUR, od tega:
– 264.000,00 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 66.000,00 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 670.000,00 EUR, od tega:
– 536.000,00 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 134.000,00 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %).
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. V kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
7. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške nastale od dne 1. 4. 2017 do dne 30. 6. 2018. Rok za dokončanje operacije (zaključek aktivnosti) je najkasneje do 30. 6. 2018.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od 1. 4. 2017 do dne 31. 7. 2018.
Obdobje upravičenosti lahko ministrstvo podaljša zaradi posebej utemeljenih, objektivnih razlogov in na podlagi soglasja organa upravljanja.
9. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
1. Javni razpis za Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev 2017–2018
2. Prijavni obrazec
3. Navodila za pripravo vloge na javni razpis
4. Finančni načrt operacije s časovno dinamiko
5. Opremljenost vloge
6. Ocenjevalni list
7. Obračun standardnega stroška na enoto za organizacijsko podporo mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev na tujih visokošolskih institucijah
8. Obračun standardnega stroška na enoto za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja na tuji visokošolski instituciji
9. Časovnica oziroma mesečno poročilo o opravljenem delu na tuji visokošolski instituciji
10. Seznam kazalnikov
11. Osnutek pogodbe o sofinanciranju
12. Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020
13. Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020
14. Navodila organa upravljanja in organa za potrjevanje za spremljanje izvajanja Operativnega programa z informacijskimi sistemi MFERAC, ISARR2 in RIS eCA
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
2 – Prijavni obrazec
4 – Finančni načrt operacije s časovno dinamiko
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme vsebinsko spreminjati, sicer se vloga zavrne.
10. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %.
11. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
12. Upravičeni stroški, način financiranja
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju. Upravičenec uveljavlja stroške po zaključeni mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja.
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
1. standardni strošek na enoto (v nadaljevanju: SSE) za organizacijsko podporo mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev na tujih visokošolskih institucijah (v nadaljevanju: za organizacijsko podporo mobilnosti) in
2. SSE za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja na tuji visokošolski instituciji, ki vsebuje:
2.1 SSE za strošek bivanja – individualna podpora za stroške neposredno povezane z bivanjem udeležencev med aktivnostjo (v nadaljevanju: SSE za strošek bivanja) in
2.2 SSE za potne stroške.
Ministrstvo je dne 23. 3. 2017 sprejelo Metodologijo z izračunom višine standardnega stroška na enoto za izvedbo Javnega razpisa Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev v letih 2017–2018 št. 5442-215/2016/3, na podlagi katere so bili izračunani in opredeljeni standardni stroški na enoto za organizacijsko podporo mobilnosti in za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja na tuji visokošolski instituciji.
12.1 SSE za organizacijsko podporo mobilnosti
SSE za organizacijsko podporo mobilnosti je neposredno povezan z organizacijskim delom slovenskih visokošolskih zavodov z vzpostavitvijo in izvedbo mobilnosti slovenskih visokošolskih učiteljev na tuji visokošolski instituciji (npr. sklenitev dogovorov s tujimi visokošolskimi institucijami za vključitev slovenskih visokošolskih učiteljev v neposredni pedagoški proces na tuji visokošolski instituciji ipd.), za podporo promociji visokošolskih zavodov v tujini na tujih visokošolskih zavodih, s pripravo poročil in z administrativnim delom v postopku poročanj. Upravičencu se ob predložitvi ustreznih dokazil povrnejo stroški kot so navedeni v Tabeli 1 (v tabeli: udeleženec pomeni slovenski visokošolski učitelj).16
16 Erasmus+ Vodnik za prijavitelje, različica 1(2017): 20. 10. 2016, str. 44; Tabela A) Pravila za dodelitev sredstev, ki veljajo za vse aktivnosti mobilnosti, Organizacijska podpora. V tabeli je navedeno Pravilo dodelitve glede na število udeležencev mobilnosti, pri čemer mobilnost v tem primeru pomeni vzpostavitev in izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja. Dostopno na: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/sites/erasmusplus/files/2017/files/resources/erasmus-plus-programme-guide_sl.pdf
Tabela 1: SSE za organizacijsko podporo mobilnosti
SSE za organizacijsko podporo mobilnosti
Dodelitev glede na število udeležencev mobilnosti
Znesek
Za posameznega udeleženca
350,00 EUR na udeleženca
Organizacijska podpora se dodeli glede na število udeležencev, to je slovenskih visokošolskih učiteljev, ki se bodo udeležili mobilnost in jo uspešno izvedli.
Primer: Za eno uspešno zaključeno mobilnost se prijavitelju ob predložitvi ustreznih dokazil povrne 350,00 EUR, za tri uspešno zaključene mobilnosti oziroma za tri udeležence pa 1.050,00 EUR.
A. Dokazila o doseženih rezultatih v okviru SSE za organizacijsko podporo mobilnosti
SOFINANCIRANJE (SSE) za:
REZULTAT
DOKAZILA
Organizacijsko podporo mobilnosti
Vzpostavitev in izvedba mobilnosti
– Izpolnjen obrazec Obračun SSE za organizacijsko podporo mobilnosti (Priloga 7 razpisne dokumentacije) z evidenco mobilnosti (poimenski seznam števila slovenskih visokošolskih učiteljev) v obdobju poročanja;
– Dokazila o izvolitvi v naziv visokošolskega učitelja, ki se je udeležil mobilnosti (sklep oziroma odločba oziroma druga ustrezna listina);
– Potrdilo o obdobju zavarovanja (ZPIZ) po zaključeni mobilnosti;17
– Potrdilo drugega/drugih visokošolskega/ih zavoda/ov, da oseba za isto mobilnost ni prejela sofinanciranja drugega visokošolskega zavoda (samo v primeru, če je slovenski visokošolski učitelj zaposlen pri dveh ali več različnih visokošolskih zavodih);
– Poročilo upravičenca o izvedenih aktivnostih na operaciji.
17 Na navedenem potrdilu mora biti: datum izpisa po zaključeni mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja, iz potrdila pa mora biti razvidno: izpis zavarovanj v RS v obdobju trajanja aktivnosti javnega razpisa izkazuje datum zavarovanja od do, trajanje LL-MM-DD, status zavarovanja, ure zavarovanja, ure polni. Iz izpisa zavarovanj za posameznega slovenskega visokošolskega učitelja, ki se je udeležil mobilnosti v okviru operacije mora biti razvidno, da je bil na dan objave javnega razpisa na visokošolskem zavodu zaposlen za polni oziroma najmanj polovični delovni čas.
12.2 SSE za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja na tuji visokošolski instituciji
SSE za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja na tuji visokošolski instituciji vsebuje SSE za strošek bivanja in SSE za potne stroške.
12.2.1 SSE za strošek bivanja
SSE za strošek bivanja, namestitve (nastanitev in prehrana) lokalnega javnega prevoza, zdravstvenega zavarovanja v tujini, urejanja viz itd. za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja je neposredno povezan z vključevanjem v izvedbo mobilnosti na tujih visokošolskih institucijah.
Tabela 2: SSE za strošek bivanja
SSE za strošek bivanja
Skupine držav gostiteljic
Znesek (v EUR) na dan za udeleženca
A
112,00 EUR
B
98,00 EUR
C
84,00 EUR
D
70,00 EUR
E
112,00 EUR
1. Skupine držav gostiteljic A, B, C in D: Države EU Erasmus+ in Države Programa Erasmus+, ki niso članice EU18
Skupine držav gostiteljic
Države
Znesek 
(v EUR) na dan
za udeleženca
A
Danska, Irska, Nizozemska, Švedska, Združeno kraljestvo 
112,00 EUR
B
Belgija, Bolgarija, Češka, Grčija, Francija, Italija, Ciper, Luksemburg, Madžarska, Avstrija, Poljska, Romunija, Finska, Islandija, Lihtenštajn, Norveška, Turčija
98,00 EUR
C
Nemčija, Španija, Latvija, Malta, Portugalska, Slovaška, Nekdanja jugoslovanska republika Makedonija 
84,00 EUR
D
Estonija, Hrvaška, Litva
70,00 EUR
18 Erasmus+ Vodnik za prijavitelje, različica 1 (2017): 20. 10. 2016, str. 23; V programu Erasmus+ sodelujejo naslednje države Programa: Belgija, Bolgarija, Češka, Danska, Nemčija, Estonija, Irska, Grčija, Španija, Francija, Hrvaška, Italija, Ciper, Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nizozemska, Avstrija, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovenija, Slovaška, Finska, Švedska, Združeno kraljestvo, ki so države članice Evropske unije (EU) ter Nekdanja jugoslovanska republika Makedonija, Islandija, Lihtenštajn, Norveška, Turčija države programa, ki niso članice EU.
2. Skupine držav gostiteljic E: Sosedske Partnerske države EU Programa Erasmus+ in Druge Partnerske države Programa Erasmus+19, razen partnerskih držav regije 5 in 1220
19 Sosedske partnerske države EU in Druge Partnerske države Programa Erasmus+, razen partnerskih držav regije 5 in 12, Erasmus+ Vodniku za prijavitelje, različica 1 (2017): 20. 10. 2016 str. 23–25; Splošna merila za upravičenost; Mobilnost med državami Programa in partnerskimi državami; Upravičene države; katerakoli država Programa in katera koli partnerska država sveta, razen regij 5 in 12 (glej poglavje »Upravičene države« v delu A tega vodnika), str. 36–37.
20 Erasmus+ Vodniku za prijavitelje, različica 1 (2017): 20. 10. 2016: Splošna merila za upravičenost; Mobilnost med državami Programa in partnerskimi državami 36–37.
Skupine držav gostiteljic E
Države
Znesek 
(v EUR) na dan za udeleženca
Sosedske Partnerske države EU Programa Erasmus+
Regija 1 (Zahodni Balkan)
Albanija, Bosna in Hercegovina, Kosovo, Črna Gora, Srbija
112,00 EUR
Regija 2 (Države vzhodnega partnerstva)
Armenija, Azerbajdžan, Belorusija, Gruzija, Moldavija, ozemlje Ukrajine, kot je priznano z mednarodnim pravom 
Regija 3 (Države južnega Sredozemlja)
Alžirija, Egipt, Izrael, Jordanija, Libanon, Libija, Maroko, Palestina, Sirija, Tunizija
Regija 4 (Ruska federacija)
ozemlje Rusije, kot je priznano z mednarodnim pravom
Skupine držav gostiteljic E
Države
Znesek 
(v EUR) na dan za udeleženca
Druge Partnerske države Programa Erasmus+, razen partnerskih držav regije 5 in 12
Regija 6 (Azija)
Afganistan, Bangladeš, Butan, Kambodža, Kitajska, Demokratična ljudska republika Koreja, Indija, Indonezija, Laos, Malezija, Maldivi, Mongolija, Mjanmar, Nepal, Pakistan, Filipini, Šrilanka, Tajska in Vietnam
112,00 EUR
Regija 7 (Osrednja Azija)
Kazahstan, Kirgizistan, Tadžikistan, Turkmenistan, Uzbekistan
Regija 8 (Latinska Amerika)
Argentina, Bolivija, Brazilija, Čile, Kolumbija, Kostarika, Kuba, Ekvador, Salvador, Gvatemala, Honduras, Mehika, Nikaragva, Panama, Paragvaj, Peru, Urugvaj, Venezuela
Regija 9
Iran, Irak, Jemen
Regija 10
Južna Afrika
Regija 11 (AKP)
Angola, Antigva in Barbuda, Bahami, Barbados, Belize, Benin, Bocvana, Burkina Faso, Burundi, Kamerun, Zelenortski otoki, Srednjeafriška republika, Čad, Komori, Kongo, Demokratična republika Kongo, Cookovi otoki, Džibuti, Dominika, Dominikanska republika, Ekvatorialna Gvineja, Eritreja, Etiopija, Fidži, Gabon, Gambija, Gana, Grenada, Gvineja, Gvineja Bissau, Gvajana, Haiti, Slonokoščena obala, Jamajka, Kenija, Kiribati, Lesoto, Liberija, Madagaskar, Malavi, Mali, Marshallovi otoki, Mavretanija, Mauritius, Federalne države Mikronezije, Mozambik, Namibija, Nauru, Niger, Nigerija, Niue, Palau, Papua Nova Gvineja, Ruanda, Saint Kitts in Nevis, Saint Lucija, Sveti Vincent in Grenadine, Samoa, Sao Tome in Principe, Senegal, Sejšeli, Sierra Leone, Salomonovi otoki, Somalija, Južni Sudan, Sudan, Surinam, Svazi, Demokratična republika vzhodni Timor, Tanzanija Togo, Tonga, Trinidad in Tobago, Tuvalu, Uganda, Vanuatu, Zambija, Zimbabve 
Regija 13 (Druge industrializirane države)
Avstralija, Brunej, Kanada, Hongkong, Japonska, (Republika) Koreja, Macao, Nova Zelandija, Singapur, Tajvan, Združene države Amerike
Stroški bivanje slovenskega visokošolskega učitelja se podaljšajo za dva dni za pot.
Primer: Strošek bivanja glede na dolžino trajanja se pomnoži z dejanskim trajanjem mobilnosti ob predložitvi ustreznih dokazil in je odvisen glede na skupino držav gostiteljic A, B, C, D in E. V skupini držav gostiteljic A (npr. Danska) izračun znaša 112,00 EUR na dan * 90 dni = 10.080,00 EUR. Stroški za bivanje slovenskega visokošolskega učitelja se podaljšajo za dva dni za pot. Izračun znaša 112,00 *92 = 10.304,00 EUR.
12.2.2 SSE za potne stroške
SSE za določitev potnih stroškov za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja je neposredno povezan z mobilnostjo, za pot v državo gostiteljico, kjer je sedež tuje visokošolske institucije in za pot domov, kjer je sedež slovenskega visokošolskega zavoda, kjer je zaposlen. Strošek pri upravičencu se povrne samo enkrat, ne glede na trajanje mobilnosti.
Za izračun višine stroška poti je potrebno uporabiti kalkulator razdalj, ki ga podpira Evropska komisija in je dostopen na povezavi: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_sl.htm
Prijavitelj mora navesti razdaljo enosmerne poti za izračun zneska za kritje povratne poti. Pri izračunu zneska se uporablja Tabela 3, kjer so navedeni zneski za kritje povratne poti:
Tabela 3: SSE za potne stroške21
SSE za potne stroške
Razdalje v kilometrih
(km–enosmerne poti)
Znesek v EUR udeleženca
(za povratno pot)
Za razdalje od 10 do 99 km
20,00 EUR
Za razdalje od 100 do 499 km
180,00 EUR
Za razdalje od 500 do 1.999 km
275,00 EUR
Za razdalje od 2.000 do 2.999 km
360,00 EUR
Za razdalje od 3.000 do 3.999 km
530,00 EUR
Za razdalje od 4.000 do 7.999 km
820,00 EUR
Za razdalje 8.000 km ali več
1.300,00 EUR
21 Erasmus+ Vodnik za prijavitelje, str. 49. Kot je navedeno: Pravilo dodelitve »Glede na razdaljo poti na udeleženca. Razdaljo je potrebo izračunati s kalkulatorjem razdalje, ki ga podpira Evropska komisija. Prijavitelj mora navesti razdaljo enosmerne poti za izračun zneska nepovratnih sredstev EU za kritje povratne poti«. Razdaljo je potrebno izračunati s kalkulatorjem razdalje http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_sl.htm.
Potni stroški za razdalje od 0 do 9 km znašajo 0,00 EUR na udeleženca.
Dokazilo za SSE za potne stroške je Izpis poti »Distance calculator«.
Pri izračunu razdalj se uporablja kot kraj odhoda sedež prijavitelja in kraj prihoda, kjer je sedež tujega visokošolskega zavoda.
Primer: Slovenski visokošolski učitelj izvede pot iz Kopra v Sloveniji (kjer je sedež Univerze na Primorskem/Università del Litorale) v Oslo na Norveškem, (kjer je sedež tujega visokošolskega zavoda). S pomočjo »Distance calculator« oziroma kalkulatorja razdalj se izračuna razdalja. Izračunana enosmerna razdalja iz Kopra v Oslo je 1.609.58 km. Izračunani kilometri se uvrstijo v tabeli: »za razdalje od 500 do 1999 km«, kar znaša 275,00 EUR za kritje potnih stroškov slovenskega visokošolskega učitelja, za pot v Oslo in nazaj v Koper. Prijavitelj mora navesti razdaljo enosmerne poti za izračun zneska za kritje povratne poti.
B. Dokazila o doseženih rezultatih v okviru SSE za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja
SOFINANCIRANJE 
SSE za mobilnost slovenskega visokošolskega učitelja
REZULTATI
DOKAZILA
Aktivnost: sodelovanje slovenskih visokošolskih učiteljev v organiziranem študijskem procesu na tuji visokošolski instituciji
Vzpostavljena 
in izvedena mobilnost
– Izpolnjen obrazec Obračun SSE za izvedbo mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja (Priloga 8 razpisne dokumentacije);
Dogovor med upravičencem, slovenskim visokošolskim učiteljem in tujo visokošolsko institucijo22;
– Izpis poti »Distance calculator«; 
– Časovnica oziroma mesečno poročilo o opravljenem delu na tuji visokošolski instituciji;
– Potrdilo tuje visokošolske institucije, da so bile opravljene vse aktivnosti iz dogovora;23
22 Dogovor med upravičencem (univerza ali samostojni visokošolski zavod), slovenskim visokošolskim učiteljem, ki bo odšel na mobilnost in tujo visokošolsko institucijo, mora vključevati obdobje mobilnosti (od (dd. mm. yyyy) … do (dd. mm. yyyy)), število ur sodelovanja v neposrednem pedagoškem procesu na tuji visokošolski instituciji z dinamiko izvedbe, oblike sodelovanja (predavanje, vaje, seminar, terensko delo itd.) študijsko področje, stopnjo študijskega programa, vključitev v druge aktivnosti na tuji visokošolski instituciji (npr. sodelovanju s tujimi visokošolskimi učitelji, priprava skupnih študijskih programov, izvajanje skupnih projektov, priprave novih raziskovalnih projektov ipd.). Dogovor mora biti podpisan s strani odgovornih oseb upravičenca, s strani tuje visokošolske institucije ter s strani slovenskega visokošolskega učitelja. Dogovor mora biti datiran (dd. mm. yyyy) ter opremljen z uradnim žigom obeh visokošolskih institucij in mora biti sklenjen pred začetkom izvajanja mobilnosti slovenskega visokošolskega učitelja.
23 Potrdilo tuje visokošolske institucije, da je opravil vse aktivnosti iz dogovora, podpisano s strani odgovorne osebe s strani tuje visokošolske institucije ter njenim uradnim žigom.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov z navedenimi dokazili za posamezne stroške mora biti skladen s točko 3 in 4 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in s točko 2 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis.
13. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu oziroma ravnati skladno z Navodil MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
14. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014-2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
15. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje med ESS in ESRR, skladno z 98. členom Uredbe 1303/2013/EU, ni predvideno.
16. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev (prihodke oziroma prilive) za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi. Na ločenem stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi) se knjižijo le prihodki oziroma prilivi v zvezi z operacijo, medtem, ko stroškov (izdatkov), ki se nanašajo in poplačujejo iz prejetih sredstev, ni potrebno evidentirati na stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi).
17. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
V kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527_annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
18. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom 1304/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
19. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US in 102/15; v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
20. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno s 65. členom Uredbe 1303/2013/EU. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
21. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije, vključno s podatki po vprašalniku.
Kazalniki (vključno s podatki po vprašalniku), ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji (točka 12 Navodil za pripravo vloge na javni razpis).
22. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU: ni relevantno.
23. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
24. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila odobrena, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za upravičenca izgubljeni.
V kolikor višina sofinanciranja operacije preseže maksimalno dovoljeno stopnjo, bo potrebno ustrezno znižanje stopnje, ministrstvo pa lahko zahteva od upravičenca vrnitev neupravičeno prejetih sredstev v skladu s pogodbo o sofinanciranju.
25. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 5. 6. 2017 do 13. ure. Vloga mora biti posredovana v celoti v enem pisnem izvodu skupaj z vsemi obrazci in prilogami in v enem elektronskem izvodu na CD-ju ali USB ključku (dokumentacija na CD-ju ali USB ključku naj bo tako v obliki Word kot tudi optično prebrana (»skenirana«) po zaključenem podpisovanju), v zaprti ovojnici, opremljena z obrazcem, ki je del razpisne dokumentacije z vidno oznako »Ne odpiraj – vloga na Javni razpis: Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev 2017–2018«, z navedbo polnega naziva in naslova visokošolskega zavoda, na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo do določenega roka, ne glede na način dostave prispele v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, zavržene bodo s sklepom in vrnjene prijavitelju.
V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki, se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
26. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija.
Zaradi predvidenega velikega števila prispelih vlog za dodelitev sredstev, odpiranje le teh ne bo javno, in bo izvedeno 8. 6. 2017 ob 10. uri, v prostorih ministrstva.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v razpisni dokumentaciji v Navodilih za pripravo vloge na javni razpis.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
V kolikor se je operacija začela izvajati pred oddajo vloge na ministrstvo, bo po podpisu pogodbe o sofinanciranju in pred izplačilom prvega rednega zahtevka za izplačilo iz proračuna, ministrstvo izvedlo preverjanje, da se prepriča, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo, tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu Republike Slovenije.
27. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog.
Ministrstvo bo izbrane prijavitelje pozvalo k podpisu pogodbe o sofinanciranju. Če se prejemnik v 8 dneh od prejema poziva nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
Vložena tožba ne bo ovira za izvršitev sklepa o (ne)izboru, zoper katerega bo vložena, oziroma ne bo zadržala podpisa pogodb o sofinanciranju operacije z izbranimi prijavitelji.
28. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je dostopna na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/ z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije.
Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov: damjana.herman@gov.si. Odgovore na pogosta vprašanja bo ministrstvo objavilo na svojih spletnih straneh.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti