Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2017 z dne 2. 6. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2017 z dne 2. 6. 2017

Kazalo

Št. 330-52/2017/1 Ob-2404/17, Stran 1384
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, na podlagi:
– Uredbe o izvajanju ukrepa Sodelovanje iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 19/17; v nadaljnjem besedilu: Uredba);
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320), zadnjič popravljene s popravkom (UL L št. 342 z dne 16. 12. 2016, str. 106), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1698/2005 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 487), zadnjič popravljene s popravkom (UL L št. 130 z dne 19. 5. 2016, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1305/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o financiranju, upravljanju in spremljanju skupne kmetijske politike in razveljavitvi uredb Sveta (EGS) št. 352/78, (ES) št. 165/94, (ES) št. 2799/98, (EC) No 814/2000, (ES) št. 1290/2005 in (ES) št. 485/2008 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 549), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1617 z dne 8. septembra 2016 o odstopanju glede leta zahtevka 2016 od tretjega pododstavka člena 75(1) Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s stopnjo predplačil za neposredna plačila in ukrepi za razvoj podeželja, povezanimi s površinami in živalmi, ter od prvega pododstavka člena 75(2) navedene uredbe v zvezi z neposrednimi plačili (UL L št. 242 z dne 9. 9. 2016, str. 22), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1306/2013/EU);
– Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 352 z dne 24. 12. 2013, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1407/2013/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 181 z dne 20. 6. 2014, str. 48), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2017/723 z dne 16. februarja 2017 o spremembi Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 107, z dne 25. 4. 2017, str. 1);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 807/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in o uvedbi prehodnih določb (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 1), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2015/1367 z dne 4. junija 2015 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 807/2014 glede prehodnih določb o programih za razvoj podeželja za obdobje 2007–2013 (UL L št. 211 z dne 8. 8. 2015, str. 7), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 807/2014/EU);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 808/2014 z dne 17. julija 2014 o določitvi pravil za uporabo Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 18), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1997 z dne 15. novembra 2016 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) št. 808/2014 glede spremembe programov razvoja podeželja in spremljanja ukrepov v podporo vključevanju državljanov tretjih držav ter o popravku navedene uredbe (UL L št. 308 z dne 16. 11. 2016, str. 5), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 808/2014/EU);
– Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 z dne 17. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 69), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1394 z dne 16. avgusta 2016 o spremembi Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 225, z dne 19. 8. 2016, str. 50), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 809/2014/EU);
– Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, ki je potrjen z Izvedbenim sklepom Komisije z dne 13. februarja 2015 o odobritvi programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja, št. CCI 2014 SI 06 RD NP 0012020, zadnjič spremenjenega z Izvedbenim sklepom Komisije št. C(2016) 8717 z dne 13. decembra 2016 o odobritvi spremembe Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in o spremembi Izvedbenega sklepa C(2015)849 (v nadaljnjem besedilu: PRP 2014-2020), in je dostopen na spletni strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (v nadaljnjem besedilu: MKGP) ter na spletni strani programa razvoja podeželja (http://www.program-podezelja.si) in
– Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči št. M001-2399253-2017 z dne 5. maja 2017 za shemo de minimis pomoči »Razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov in diverzifikacija dejavnosti na kmetiji« Ministrstva za finance, Sektorja za spremljanje državnih pomoči
objavlja
1. javni razpis za podukrep 16.9
Podpora za diverzifikacijo kmetijskih dejavnosti v dejavnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, socialnim vključevanjem, kmetijstvom, ki ga podpira skupnost, ter izobraževanjem o okolju in hrani
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Podpora iz podukrepa Podpora za diverzifikacijo kmetijskih dejavnosti v dejavnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, socialnim vključevanjem, kmetijstvom, ki ga podpira skupnost, ter izobraževanjem o okolju in hrani je namenjena spodbujanju projektov sodelovanja med kmetijami in pravnimi osebami, v okviru katerih se na kmetiji poskusno izvedejo aktivnosti, ki se nanašajo na področje izobraževanja o okolju in hrani, zdravstvenega varstva, socialnega varstva oziroma invalidskega varstva z namenom preučitve možnosti izvajanja teh aktivnosti na kmetiji.
Razpisana sredstva po sklopih: 
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 1.000.000 eurov.
Javni razpis je strukturiran v tri sklope glede na dejavnost, ki jo opravlja vodilni partner, in sicer:
– 300.000 eurov za sklop 1: dejavnost s področja izobraževanja;
– 300.000 eurov za sklop 2: dejavnost s področja zdravstvenega varstva ter
– 400.000 eurov za sklop 3: dejavnost s področja socialnega oziroma invalidskega varstva.
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk MKGP, in sicer: 
– 800.000 eurov iz proračunske postavke 140021 Program razvoja
podeželja 2014–2020 – EU,
– 200.000 eurov iz proračunske postavke 140022 Program razvoja
podeželja 2014–2020 – slovenska udeležba.
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: ESKRP) znaša 80 odstotkov, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 20 odstotkov.
Javna podpora znaša 100 odstotkov upravičenih stroškov.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti 
Začetek vnosa vloge na javni razpis in zaprtje javnega razpisa: 
Vnos prijavnega obrazca v elektronski sistem in vložitev vloge na javni razpis poteka od 26. 6. 2017 do vključno 29. 9. 2017 do 24. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu z 32. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški, ki so nastali po datumu izdaje odločbe o pravici do sredstev in do zaključka projekta iz 20. člena Uredbe.
Cilj podukrepa:
Cilj podukrepa je spodbujanje razvoja novih oblik nekmetijskih dejavnosti na kmetijah, ki bi lahko prispevale k ustvarjanju novih delovnih mest na kmetijah.
Informacije o javnem razpisu:
INFO točka Agencije Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja 
(v nadaljnjem besedilu: ARSKTRP), Dunajska 160, 1000 Ljubljana
Tel. 01/580-77-92, faks 01/478-92-06, e-pošta: aktrp@gov.si,
INFO točke KGZS (Priloga št. 1 k razpisni dokumentaciji)
2. Predmet podpore
1. V skladu s prvim odstavkom 15. člena Uredbe je podpora iz podukrepa Podpora za diverzifikacijo kmetijskih dejavnosti v dejavnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, socialnim vključevanjem, kmetijstvom, ki ga podpira skupnost, ter izobraževanjem o okolju in hrani (v nadaljnjem besedilu: podukrep Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji) namenjena spodbujanju projektov sodelovanja med kmetijami in pravnimi osebami, v okviru katerih se na kmetiji poskusno izvedejo aktivnosti, ki se nanašajo na področje izobraževanja o okolju in hrani, zdravstvenega varstva, socialnega varstva oziroma invalidskega varstva.
2. V skladu z drugim odstavkom 15. člena Uredbe se podpora iz podukrepa Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji dodeli kot pomoč po pravilu de minimis v skladu z Uredbo 1407/2013/EU.
3. Partnerstvo
1. Za namen izvedbe projekta iz 1. točke prejšnjega poglavja se v skladu s prvim odstavkom 16. člena Uredbe vzpostavi partnerstvo, ki ga sestavljajo najmanj:
a) en nosilec kmetije ali en nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, katerega kmetija je vpisana v Register kmetijskih gospodarstev (v nadaljnjem besedilu: RKG) in
b) ena pravna oseba, ki opravlja dejavnost na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva, invalidskega varstva ali humanitarne dejavnosti ali eno socialno podjetje v skladu z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, ali en zaposlitveni center v skladu z zakonom, ki ureja zaposlitveno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov, pri čemer morata socialno podjetje in zaposlitveni center opravljati dejavnost na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva ali invalidskega varstva.
2. V skladu z drugim odstavkom 16. člena Uredbe je lahko poleg članov iz prejšnje točke član partnerstva tudi:
a) pravna oseba, ki opravlja nepridobitno dejavnost na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva ali invalidskega varstva, kar je razvidno iz akta o ustanovitvi te pravne osebe ali
b) invalidsko podjetje v skladu z zakonom, ki ureja zaposlitveno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov, in je vpisano v Register invalidskih podjetij pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
3. V skladu s tretjim odstavkom 16. člena Uredbe se partnerstvo vzpostavi na podlagi pogodbe o medsebojnem sodelovanju, ki vsebuje obvezne sestavine iz Priloge 1 Uredbe.
4. V skladu s četrtim odstavkom 16. člena Uredbe se pogodba o medsebojnem sodelovanju iz prejšnje točke sklene najmanj za čas trajanja projekta iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
5. V skladu s petim odstavkom 16. člena Uredbe člani partnerstva določijo vodilnega partnerja, ki je pravna oseba iz pod b) 1. točke tega poglavja.
6. V skladu s šestim odstavkom 16. člena Uredbe člani partnerstva ne smejo biti povezani na način iz 3. člena priloge I Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 z dne 25. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči v kmetijskem in gozdarskem sektorju ter na podeželju za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL L št. 193 z dne 1. 7. 2014, str. 1).
3.1. Pogoji za vodilnega partnerja in njegove obveznosti
1. Vodilni partner opravlja dejavnost s področja izobraževanja, če ima registrirano dejavnost:
a) SKD 85 Izobraževanje in je vpisan:
– v Razvid izvajalcev javno veljavnih programov vzgoje in izobraževanja, zasebnih učiteljev in zasebnih vzgojiteljev, ki jo vodi Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ali
– v Evidenco visokošolskih zavodov in študijskih programov, ki jo vodi Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ali
– v Evidenco socialnih podjetij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ali
– na Seznam zaposlitvenih centrov, ki ga vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ali
b) SKD 84.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in drugih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti.
2. Vodilni partner opravlja dejavnost s področja zdravstvenega varstva, če ima registrirano dejavnost:
a) SKD 86 Zdravstvo in je vpisan:
– v Evidenco gibanja zdravstvenih delavcev in mreže zdravstvenih zavodov, ki jo vodi Nacionalni inštitut za javno zdravje ali
– v Evidenco socialnih podjetij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ali
– na Seznam zaposlitvenih centrov, ki ga vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ali
b) SKD 88.991 Dejavnost humanitarnih in dobrodelnih organizacij in je vpisan v Razvid humanitarnih organizacij, ki jo vodi Ministrstvo za zdravje.
3. Vodilni partner opravlja dejavnost s področja socialnega varstva oziroma invalidskega varstva, če ima registrirano dejavnost:
a) SKD 87 Socialno varstvo z nastanitvijo oziroma SKD 88 Socialno varstvo brez nastanitve in je vpisan:
– v Register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialnovarstvene storitve ali
– v Register podeljenih koncesij: institucionalno varstvo v domovih za starejše ali
– v Register podeljenih koncesij za storitev: varstva, vodenja in zaposlitve posebnimi pogoji ali
– v Evidenco socialnih podjetij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ali
– na Seznam zaposlitvenih centrov, ki ga vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ali
b) SKD 94.991 Dejavnost invalidskih organizacij in je vpisan v Register invalidskih organizacij, ki ga vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ali
c) SKD 88.991 Dejavnost humanitarnih in dobrodelnih organizacij in je vpisan v Razvid humanitarnih organizacij, ki ga vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
4. V skladu z drugim odstavkom 25. člena Uredbe ima vodilni partner naslednje obveznosti:
a) zastopa upravičenca do podpore v vseh upravnih postopkih v razmerju do ARSKTRP in MKGP;
b) koordinira pripravo celotne dokumentacije, ki je potrebna za vložitev vloge na ta javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev (npr. projekt, pogodba o sodelovanju);
c) predloži poročilo o izvajanju projekta v skladu s pod a) 3. točke 18. poglavja tega javnega razpisa;
č) sporoča na ARSKTRP vse morebitne spremembe pogodbe o medsebojnem sodelovanju iz 3. točke 3. poglavja tega javnega razpisa;
d) hrani dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev podpore in omogoči dostop do dokumentacije, ki je podlaga za dodelitev in izplačilo sredstev v skladu s 1. točko 19. poglavja tega javnega razpisa in
e) izvaja promocijo diverzifikacije na kmetiji in razširja rezultate projekta v skladu z 11. in 12. točko 18. poglavja tega javnega razpisa.
5. V skladu s prvim odstavkom 38. člena Uredbe mora vodilni partner pisno obvestiti ARSKTRP o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz drugega odstavka 2. člena Uredbe 1306/2013/EU.
6. V skladu s prvim odstavkom 25. člena Uredbe lahko vodilni partner na ta javni razpis vloži eno vlogo.
4. Upravičenec do podpore in prejemnik pomoči de minimis
1. V skladu s prvim odstavkom 17. člena Uredbe je upravičenec do podpore vodilni partner.
2. Ne glede na prejšnjo točko je v skladu z drugim odstavkom 17. člena Uredbe upravičenec do podpore vodilni partner skupaj z drugimi člani partnerstva iz 1. in 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, če izvajajo upravičene aktivnosti iz pod c) in č) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa in jim v zvezi s temi aktivnostmi nastanejo stroški iz pod a), b), c) in d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa.
3. V skladu s tretjim odstavkom 17. člena Uredbe so člani partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke tega poglavja, prejemniki pomoči de minimis.
5. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati upravičenec do podpore ob vložitvi vloge na javni razpis
5.1. Splošni pogoji
1. Vodilni partner mora vložiti vlogo v skladu z zahtevami iz tega javnega razpisa in na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, vključno z vsemi zahtevanimi prilogami in dokazili, ki so v njej navedeni.
2. V skladu s prvim odstavkom 33. člena Uredbe mora upravičenec do podpore ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati naslednje pogoje:
a) ne sme biti izključen iz prejemanja podpore v skladu s tretjim odstavkom 57. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14 in 32/15; v nadaljnjem besedilu: zakon, ki ureja kmetijstvo);
b) vsak član partnerstva, ki je nosilec kmetije, mora biti vpisan v RKG;
c) če je pravna oseba, mora imeti dejavnost, ki je predmet podpore, registrirano na ozemlju Republike Slovenije;
č) imeti mora poravnane vse obveznosti do države;
d) če je pravna oseba, ne sme biti v postopku prenehanja, prisilne poravnave, stečaja, prepovedi delovanja, sodne likvidacije ali izbrisa iz sodnega registra;
e) če je fizična oseba, ne sme biti v osebnem stečaju;
f) pravna oseba ne sme biti v težavah v skladu s Smernicami o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje nefinančnih podjetij v težavah (UL C št. 249 z dne 31. 7. 2014, str. 1). Vodilni partner za vsakega člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, priloži dokazilo št. D4 »Izjava, da podjetje ni v težavah«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
g) za nakazilo dodeljenih sredstev mora imeti odprt transakcijski račun v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo;
h) za upravičene stroške iz 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa mora predložiti tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov, ki se morajo glasiti na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Ponudbe so tržno primerljive, če je član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, vsem potencialnim ponudnikom poslal enako povpraševanje z minimalnimi zahtevanimi lastnostmi blaga oziroma storitve, ponudbe pa vsebujejo najmanj vse minimalne zahtevane lastnosti blaga oziroma storitve, ki so bile navedene v povpraševanju. Za pisno ponudbo se šteje tudi natisnjena ponudba, prejeta preko elektronske pošte na elektronski naslov člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Vodilni partner priloži dokazilo št. D8 »Načrtovana vrednost upravičenih stroškov«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
i) ponudb iz prejšnje podtočke ni potrebno predložiti za:
– stroške dela na projektu in potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške storitev, ki so predpisani s strani države ali lokalne skupnosti, kot na primer pristojbina za ceste, parkirnina,
– stroške storitev, za katere je na trgu samo en ponudnik, pri čemer mora član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, priložiti utemeljitev, da je na trgu samo en ponudnik,
– posredne stroške iz pod d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
j) ne glede na pod h) te točke lahko član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, za nakup blaga oziroma storitev v vrednosti do 420 eurov z vključenim DDV namesto ponudbe predloži vabilo k dajanju ponudb ali katalog ali oglas v skladu z zakonom, ki ureja obligacijska razmerja, pri čemer morajo vsebovati najmanj minimalne zahtevane lastnosti za blago oziroma storitve (npr. natisnjen spletni cenik, letak z navedenimi minimalnimi zahtevanimi lastnostmi blaga oziroma storitve, natisnjeni podatki s spletne strani ponudnika, javno objavljene tarife);
k) vodilni partner mora za vsakega člana partnerstva iz pod a) 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa priložiti dokazilo št. D9 »Izjava o nepridobitnem delovanju člana partnerstva iz pod a) 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva ali invalidskega varstva člana partnerstva«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
3. V skladu z drugim odstavkom 33. člena Uredbe se pri določitvi višine upravičenih stroškov iz pod h) prejšnje točke upošteva vrednost predložene ponudbe z najnižjo ceno.
4. V skladu s tretjim odstavkom 33. člena Uredbe mora upravičenec do podpore glede izpolnjevanja pogojev iz pod a), c), č), d), e), in g) 2. točke tega podpoglavja predložiti dokazilo št. D1 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede izpolnjevanja splošnih pogojev«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
5. Če gre za upravičenca do podpore iz 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, vloži vlogo na javni razpis vodilni partner.
6. Če bo član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, z zahtevkom za izplačilo sredstev uveljavljal DDV kot upravičeni strošek podpore v skladu s 5. točko 9. poglavja tega javnega razpisa, mora priložiti dokazilo št. D6 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, da DDV ni povračljiv«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
7. V skladu s prvim odstavkom 177. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 106/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) mora vodilni partner za predložene dokumente, izdane v tujem jeziku, zagotoviti slovenski prevod.
5.2. Posebni pogoji
1. V skladu s prvim odstavkom 19. člena Uredbe mora upravičenec poleg pogojev iz prejšnjega podpoglavja ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
a) partnerstvo mora izpolnjevati pogoje iz 1., 2. in 6. točke 3. poglavja tega javnega razpisa. Glede izpolnjevanja pogojev iz 6. točke 3. poglavja tega javnega razpisa vodilni partner predloži dokazilo št. D2 »Izjava o nepovezanosti članov partnerstva«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
b) član partnerstva, ki je nosilec kmetije, mora vložiti zbirno vlogo v skladu s predpisi, ki urejajo izvedbo ukrepov kmetijske politike, pri čemer se upošteva zbirna vloga, vložena v letu 2017. Če je član partnerstva nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki ni nosilec kmetije, zbirno vlogo vloži nosilec kmetije;
c) ne glede na prejšnjo podtočko za nosilca kmetije brez kmetijskih površin, ki vzreja samo čebele, vložitev zbirne vloge ni obvezna, vendar mora imeti urejene podatke v RKG in v registru čebelnjakov;
č) član partnerstva iz pod b) 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa mora opravljati dejavnost na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva, invalidskega varstva ali humanitarne dejavnosti, pri čemer mora imeti socialno podjetje status v skladu z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, zaposlitveni center pa mora imeti status v skladu z zakonom, ki ureja zaposlitveno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov;
d) vodilni partner mora za vsakega člana partnerstva iz pod a) 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa predložiti akt o ustanovitvi, iz katerega je razvidno, da opravlja nepridobitno dejavnost na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva ali invalidskega varstva;
e) član partnerstva, ki je invalidsko podjetje iz pod b) 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa, mora imeti status v skladu z zakonom, ki ureja zaposlitveno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov;
f) člani partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, s podporo, ki se dodeli na podlagi tega javnega razpisa, ne smejo preseči zgornje meje de minimis pomoči iz 3. člena Uredbe 1407/2013/EU;
g) predložiti mora projekt, ki izpolnjuje pogoje iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
2. V skladu s prvim odstavkom 30. člena Uredbe mora vodilni partner o izpolnjevanju pogojev glede združevanja podpor iz 10. poglavja tega javnega razpisa priložiti pisno izjavo člana partnerstva o že prejetih ali zaprošenih javnih sredstvih za iste upravičene stroške kot jih navaja v vlogi na javni razpis. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.1 »Izjava člana partnerstva o že prejetih ali zaprošenih javnih sredstvih za iste upravičene stroške«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
3. V skladu s petim odstavkom 33. člena Uredbe mora vodilni partner vlogi na javni razpis priložiti pisno izjavo članov partnerstva, ki so upravičenec do podpore iz 1. in 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa:
– o vseh pomočeh de minimis, ki jih je član partnerstva, ki je upravičenec do podpore oziroma enotno podjetje, prejelo v predhodnih dveh letih in v tekočem koledarskem letu. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.2 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede enotnega podjetja in združevanja pomoči de minimis, da s tem ne bo presežena zgornja meja pomoči de minimis ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih«, ki je priloga prijavnemu obrazcu,
– ali gre za enotno podjetje. Če gre za enotno podjetje, se navedejo podjetja, ki so povezana s članom partnerstva, ki je upravičenec do podpore. Član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, navede podjetja v izjavi št. D3.2 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, glede enotnega podjetja in združevanja pomoči de minimis, da s tem ne bo presežena zgornja meja pomoči de minimis ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih«, ki je priloga prijavnemu obrazcu. Enotno podjetje je enotno podjetje iz 1. točke 2. člena Uredbe.
6. Projekt
V skladu z 20. členom Uredbe mora projekt izpolnjevati naslednje pogoje:
1. projekt traja 24 ali 36 mesecev od datuma izdaje odločbe o pravici do sredstev;
2. projekt se izvaja na ozemlju Republike Slovenije;
3. projekt vsebuje obvezne sestavine iz priloge 2 Uredbe;
4. iz projekta mora biti razvidno, da višina upravičenih stroškov iz 8. poglavja tega javnega razpisa ne presega 45.000 eurov.
7. Upravičene aktivnosti
1. V skladu s prvim odstavkom 18. člena Uredbe so do podpore upravičene naslednje aktivnosti:
a) vodenje in koordinacija izvedbe projekta;
b) priprava in izvedba usposabljanja zainteresirane javnosti s področja predmeta projekta;
c) aktivnosti, ki so neposredno povezane z izvedbo projekta iz prejšnjega poglavja in se nanašajo na področje izobraževanja o okolju in hrani, zdravstvenega varstva, socialnega varstva oziroma invalidskega varstva;
č) promocija in razširjanje rezultatov projekta.
2. Če gre za upravičenca do podpore iz 2. točke 4. poglavja tega javnega razpisa, lahko v skladu z drugim odstavkom 18. člena Uredbe aktivnosti iz pod a) in b) prejšnje točke izvaja le vodilni partner.
3. Aktivnosti iz 1. točke tega poglavja so obvezne aktivnosti projekta.
8. Upravičeni stroški
1. V skladu s tretjim odstavkom 18. člena Uredbe so do podpore upravičeni naslednji stroški:
a) stroški dela na projektu in potni stroški
Stroški dela na projektu so upravičeni izdatki za osebe, ki izvajajo upravičene aktivnosti projekta in so zaposlene pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore:
– plače s pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca,
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela),
– povračila in nadomestila plač z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca, ki pripadajo zaposlenim za obdobje, ko ne delajo (boleznine do 30 dni, dopust, državni praznik),
– premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, če je delodajalec zavezan za plačilo v skladu s predpisi, ki urejajo delovna razmerja,
– drugi osebni prejemki v skladu s predpisi, ki urejajo delovna razmerja (npr. regres za letni dopust, odpravnina v skladu z 79. členom Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16 in 15/17 – odl. US)).
Če je oseba pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, zaposlena samo za namen izvedbe projekta, se:
– stroški bruto plače na projektu priznajo v celoti, pri čemer je potrebno upoštevati najvišjo priznano urno postavko (1. bruto), ki znaša 10 eurov. Dejanska urna postavka zaposlenega na projektu je količnik bruto plače zaposlenega in povprečne mesečne delovne obveznosti v urah, ki znaša 174 ur,
– povračila stroškov v zvezi z delom priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov, vendar največ do višine, kot jo določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja,
– stroški dela iz tretje, četrte in pete alineje prejšnjega odstavka te podtočke priznajo v celoti.
Če oseba pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, ni zaposlena samo za namen izvedbe projekta, se stroški dela iz prejšnjega odstavka priznajo v sorazmernem deležu njenega dela na projektu.
Potni stroški so stroški službenih potovanj, ki jih zaposleni pri članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, opravi v zvezi z izvedbo upravičenih aktivnosti projekta:
– stroški prevoza z lastnim avtomobilom se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov, vendar največ do višine 0,37 eura za vsak prevožen kilometer, kot to določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja,
– stroški prevoza s službenim avtomobilom se priznajo v višini sorazmernega deleža stroška goriva, ki se preračuna na podlagi opravljenih kilometrov službene poti in podatka o kombinirani porabi goriva iz Potrdila o skladnosti za vozilo homologiranega tipa,
– stroški prevoza z javnim prevozom (npr. vlak, avtobus), cestnine in parkirnine se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov zaposlenemu,
– stroški dnevnic se priznajo v višini dejansko izplačanih stroškov zaposlenemu, vendar največ do višine, kot to določa uredba, ki ureja davčno obravnavo povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja;
b) stroški usposabljanj in udeležbe na dogodkih, ki niso stroški dela na projektu iz prejšnje podtočke, če so povezani z izvajanjem projekta, kot so stroški prevoza, nastanitve, kotizacije. Med stroške prevoza spada tudi najem avtobusnega prevoza, nakup letalskih vozovnic ipd., v primeru, da je plačnik računa za prevoz član partnerstva, ki je upravičenec do podpore;
c) stroški nakupa nove opreme, razen nakupa pohištva, pri čemer se za izračun višine upravičenih stroškov uporabi najvišja letna amortizacijska stopnja v skladu z zakonom, ki ureja davek od dohodkov pravnih oseb. Višina upravičenega stroška se izračuna za obdobje uporabe opreme v projektu. Kot strošek se prizna tudi nakup informacijsko-komunikacijske tehnologije za potrebe izvedbe projekta. Ti stroški lahko znašajo največ 10 odstotkov upravičenih stroškov projekta;
č) stroški zunanjih storitev, ki jih ne opravijo člani partnerstva, kot so stroški raziskav, stroški uvedbe novega tehničnega znanja, stroški svetovalnih in drugih storitev, ki so neposredno povezane z izvedbo projekta, ter stroški promocije diverzifikacije dejavnosti na kmetiji in razširjanja rezultatov projekta iz pod č) 1. točke 7. poglavja tega javnega razpisa. Stroški zunanjih storitev so tudi stroški za opravljeno delo po podjemni, avtorski pogodbi, pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela upokojencev in študentsko delo. Ti stroški lahko znašajo največ 30 odstotkov upravičenih stroškov projekta;
d) posredni stroški, ki se določijo v obliki pavšalnega zneska iz točke b) prvega odstavka 68. člena Uredbe 1303/2013/EU. Med posredne stroške spadajo zlasti:
– stroški električne energije,
– stroški porabe kuriv in stroški ogrevanja,
– stroški vode in komunalnih storitev,
– stroški odvoza smeti,
– stroški telekomunikacijskih storitev (telefon, internet itd.),
– stroški poštnih in kurirskih storitev,
– amortizacija osnovnih sredstev, ki ni izključno vezana na izvedbo projekta,
– stroški potrošnega materiala (pisarniški material, čistilni material, posebni material kot npr. material za izvedbo delavnic) in drobnega inventarja,
– stroški režije in administracije,
– stroški tekočega vzdrževanja,
– stroški najema nepremičnin in opreme,
– zavarovalne premije za objekte in opremo.
Za posredne stroške ni potrebno predlagati dokazil o plačilu. Posredni stroški lahko znašajo največ 15 odstotkov upravičenih stroškov dela.
2. V skladu s četrtim odstavkom 18. člena Uredbe so do podpore upravičeni tudi stroški za upravičene aktivnosti iz pod c) in č) 1. točke prejšnjega poglavja, ki jih izvede kmetija kot član partnerstva v okviru svoje dopolnilne dejavnosti, pri čemer se upoštevajo naslednje dopolnilne dejavnosti v skladu z uredbo, ki ureja dopolnilne dejavnosti:
– svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prikaz del iz kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– svetovanje in prikazi iz kmečkih gospodinjskih opravil (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prevoz potnikov z vprežnimi vozili in traktorji (SKD 49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet);
– ježa živali (SKD 93.190 Druge športne dejavnosti);
– oddajanje površin za piknike (SKD 93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas);
– muzeji in tematske zbirke (SKD 91.020 Dejavnost muzejev);
– tematski parki (SKD 93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov);
– apiturizem (SKD 68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin).
Stroške iz prejšnjega odstavka poravna in uveljavlja vodilni partner in lahko znašajo največ 20 odstotkov upravičenih stroškov projekta. Najvišja priznana vrednost urne postavke za izvedbo upravičenih aktivnosti iz prejšnjega odstavka znaša 7 eurov.
3. V skladu z 32. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški, ki so nastali po datumu izdaje odločbe o pravici do sredstev in do zaključka projekta iz 1. točke 6. poglavja tega javnega razpisa.
9. Neupravičeni stroški
V skladu s prvim odstavkom 31. člena Uredbe so poleg stroškov iz tretjega odstavka 69. člena Uredbe 1303/2013/EU, tretjega odstavka 45. člena Uredbe 1305/2013/EU in 13. člena Uredbe 807/2014/EU neupravičeni naslednji stroški:
1. stroški aktivnosti zunaj območja Republike Slovenije;
2. stroški priprave vloge na javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev;
3. stroški nakupa strojev, pohištva, prevoznih sredstev;
4. plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu;
5. davek na dodano vrednost, razen kadar ni povračljiv v skladu s predpisi, ki urejajo DDV;
6. obresti na dolgove, bančne stroške in stroške garancij;
7. upravne takse;
8. stroški leasinga in najema naprav in opreme, pridobitev patentov, licenc, plačilnih pravic, avtorskih pravic ter blagovnih in storitvenih znamk;
9. drugi stroški, povezani s pogodbami o najemu, kot so marža najemodajalca, stroški refinanciranja obresti in stroški zavarovanja;
10. stroški blaga oziroma storitev, za katere je izdan račun v skupni višini največ 25 eurov;
11. jubilejne nagrade in odpravnine, razen če so predpisane z zakonom, ki ureja delovna razmerja;
12. letne stimulacije in druge nagrade ter različne bonitete in solidarnostne pomoči;
13. zavarovalne premije, ki niso predpisane z zakonom;
14. stroški vinjet.
10. Združevanje podpor
V skladu s 30. členom Uredbe veljajo določila glede združevanja podpor:
1. sredstva se ne odobrijo in izplačajo upravičencu, če je član partnerstva za iste upravičene stroške, kot jih navaja v vlogi na javni razpis in v zahtevku za izplačilo sredstev, že prejel sredstva proračuna Republike Slovenije ali sredstva Evropske unije oziroma druga javna sredstva;
2. ne glede na prejšnjo točko se podpora po tem javnem razpisu v okviru istih upravičenih stroškov lahko združuje z drugimi podporami iz naslova državnih pomoči, če z združitvijo podpor niso preseženi najvišji zneski oziroma intenzivnost podpore, določeni z Uredbo 1305/2013/EU in predpisi, ki urejajo državne pomoči, ne glede na to, ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev Evropske unije;
3. podpora po tem javnem razpisu se lahko združuje z drugimi pomočmi de minimis pod pogoji iz 5. člena Uredbe 1407/2013/EU.
11. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis
1. V skladu s prvim in drugim odstavkom 22. člena Uredbe se vloge, prispele na javni razpis, ocenjujejo na podlagi meril za ocenjevanje vlog, ki so določena v dokumentu »Merila za izbor operacij«, ki ga je sprejel Organ upravljanja PRP 2014-2020 in je dostopen na spletih straneh MKGP: https://www.program-podezelja.si/sl/merila-za-izbor-operacij. Med vlogami, ki presežejo vstopni prag 30 odstotkov točk, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk po merilih za ocenjevanje vlog, do porabe razpisanih sredstev.
2. Ocenjuje se stanje ob vložitvi vloge na javni razpis oziroma načrtovano stanje ob zaključku projekta. Vloge se ocenjujejo na podlagi predložene dokumentacije: prijavnega obrazca, projekta in ustreznih dokazil ter podatkov iz uradnih evidenc. Če za posamezno merilo vodilni partner ne priloži vseh podatkov, prilog in dokazil oziroma so podatki nepravilni, se vloga v tem delu oceni z 0 točk.
3. V skladu s prvim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga, ki je popolna in izpolnjuje pogoje, oceni na podlagi naslednjih meril za ocenjevanje vlog:
Merila
Maks. št. točk
PARTNERSTVO
15
Sestava partnerstva: število članov partnerstva
10
Reference vodilnega partnerja
5
PRISPEVEK PROJEKTA H KREPITVI DIVERZIFIKACIJE DEJAVNOSTI NA KMETIJAH
25
Spodbujanje diverzifikacije na kmetiji: član partnerstva, ki je kmetija z dopolnilno dejavnostjo, mora
v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta ustvariti prihodke iz te dopolnilne dejavnosti
15
Povečanje usposobljenosti članov kmetije: član partnerstva, ki je kmetija, se v času trajanja projekta udeleži usposabljanja s področja predmeta projekta, ki ga izvede vodilni partner ali druga pravna oseba
10
PRISPEVEK PROJEKTA K NAPREDKU IN DVIGU INOVATIVNOSTI
15
Vključenost različnih ranljivih družbenih skupin
10
Vključenost medgeneracijskega sodelovanja
5
DODANA VREDNOST PROJEKTA
25
Nova zaposlitev za namen izvedbe projekta: kot nova zaposlitev se šteje zaposlitev osebe za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta
10
Član partnerstva se kot član kmetije vključi v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje
iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti na tej kmetiji v skupnem trajanju najmanj dvanajst mesecev
10
Član partnerstva, ki je kmetija, v času trajanja projekta pridobi dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti
5
RAZŠIRJANJE, UPORABNOST IN TRAJNOST REZULTATOV PROJEKTA
20
Prenos znanj in informacij o projektu: član partnerstva, ki je kmetija z dopolnilno dejavnostjo, v zadnjih
12 mesecih pred zaključkom projekta izvede prenos znanja o projektu, za kmetije, ki niso člani partnerstva
5
Način in obseg razširjanja rezultatov: uporaba različnih vrst komunikacijskih sredstev
5
Evalvacija projekta s strani zunanjega izvajalca
10
SKUPAJ 
100
11.1. Podrobnejša merila za ocenjevanje vlog na javni razpis
Merila
Število točk
I.
PARTNERSTVO – maksimalno število točk
15
1.
SESTAVA PARTNERSTVA – maksimalno število točk:
10
Partnerstvo sestavljajo:
– trije ali več nosilcev kmetije oziroma nosilcev dopolnilne dejavnosti,
5
– dva nosilca kmetije oziroma nosilca dopolnilne dejavnosti,
3
– najmanj dve pravni osebi iz pod b) 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa.
5
2.
REFERENCE VODILNEGA PARTNERJA – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner ima reference z vodenjem projektov, ki so bili (so)financirani iz sredstev Evropske unije ali Republike Slovenije v zadnjih petih letih pred vložitvijo vloge na javni razpis. Vodilni partner izkazuje izpolnjevanje tega merila z dokazilom št. D7.1 »Reference z vodenjem projektov«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
5
Vodilni partner ima reference s sodelovanjem v projektih (kot projektni partner), ki so bili (so)financirani iz sredstev Evropske unije ali Republike Slovenije v zadnjih petih letih pred vložitvijo vloge na javni razpis. Vodilni partner izkazuje izpolnjevanje tega merila z dokazilom št. D7.2 »Reference pri sodelovanju v projektih«, ki je priloga prijavnemu obrazcu.
3
II. 
PRISPEVEK PROJEKTA H KREPITVI DIVERZIFIKACIJE DEJAVNOSTI NA KMETIJAH – maksimalno število točk:
25
1.
SPODBUJANJE DIVERZIFIKACIJE DEJAVNOSTI NA KMETIJI – maksimalno število točk:
15
Najmanj en član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta ustvaril prihodke iz te dopolnilne dejavnosti, v višini:
– več kot 5.000 eurov,
15
– več kot 3.000 eurov do vključno 5.000 eurov,
10
– več kot 1.000 eurov do vključno 3.000 eurov.
5
Dopolnilne dejavnosti, iz katerih mora biti ustvarjen prihodek, so v skladu z uredbo, ki ureja dopolnilne dejavnosti, naslednje:
– svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prikaz del iz kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– svetovanje in prikazi iz kmečkih gospodinjskih opravil (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prevoz potnikov z vprežnimi vozili in traktorji (SKD 49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet);
– ježa živali (SKD 93.190 Druge športne dejavnosti);
– oddajanje površin za piknike (SKD 93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas);
– muzeji in tematske zbirke (SKD 91.020 Dejavnost muzejev);
– tematski parki (SKD 93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov);
– apiturizem (SKD 68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin).
Če je med člani partnerstva več nosilcev dopolnilne dejavnosti na kmetiji, mora pogoj glede zahtevanega prihodka doseči najmanj en član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod a) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
POVEČANJE USPOSOBLJENOSTI ČLANOV KMETIJE – maksimalno število točk:
10
Član partnerstva, ki je nosilec kmetije ali nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji ali drug član te kmetije, se bo v času trajanja projekta udeležil usposabljanja s področja izobraževanja o okolju in hrani, zdravstvenega varstva, socialnega varstva oziroma invalidskega varstva, ki ga izvede vodilni partner ali druga pravna oseba v skupnem trajanju:
– več kot 15 ur,
10
– več kot 10 ur do vključno 15 ur,
5
– več kot 5 ur do vključno 10 ur.
3
Če je med člani partnerstva več nosilcev kmetije ali nosilcev dopolnilne dejavnosti na kmetiji, mora pogoj glede usposobljenosti doseči najmanj en član partnerstva, ki je nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji ali drug član te kmetije.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod b) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
III.
PRISPEVEK PROJEKTA K NAPREDKU IN DVIGU INOVATIVNOSTI – maksimalno število točk:
15
1.
VKLJUČENOST RAZLIČNIH RANLJIVIH DRUŽBENIH SKUPIN – maksimalno število točk:
15
Upravičene aktivnosti projekta se izvedejo za:
– najmanj tri ranljive skupine,
15
– dve ranljivi skupini.
10
Kot ranljive družbene skupine se štejejo:
a) starejši nad 65 let,
b) najbolj ranljive skupine ljudi na trgu dela iz 6. člena Zakona o socialnem podjetništvu (Uradni list RS, št. 20/11 in 90/14 – ZDU-1I),
c) otroci s posebnimi potrebami v skladu z zakonom, ki ureja usmerjanje otrok s posebnimi potrebami,
č) osebe z motnjami v duševnem zdravju v skladu z zakonom, ki ureja duševno zdravje,
d) invalidi v skladu z zakonom, ki ureja izenačevanje možnosti invalidov.
2.
VKLJUČENOST MEDGENERACIJSKEGA SODELOVANJA – maksimalno število točk:
15
Upravičene aktivnosti projekta so namenjene medgeneracijskemu sodelovanju, pri čemer se za medgeneracijsko sodelovanje šteje vključenost najmanj dveh od naslednjih starostnih skupin prebivalstva (generacij):
15
– osebe mlajše od 15 let,
– osebe v starosti od vključno 15 do vključno 65 let,
– osebe starejše od 65 let.
Točke iz podmeril 1. in 2. pri merilu III. Prispevek projekta k napredku in dvigu inovativnosti se ne seštevajo.
IV.
DODANA VREDNOST PROJEKTA – maksimalno število točk:
25
1.
NOVA ZAPOSLITEV ZA NAMEN IZVEDBE PROJEKTA – maksimalno število točk:
10
Vodilni partner bo za namen izvedbe projekta zaposlil osebo za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta.
10
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod c) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
ČLAN PARTNERSTVA SE KOT ČLAN KMETIJE VKLJUČI V POKOJNINSKO, INVALIDSKO IN ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI NA TEJ KMETIJI – maksimalno število točk:
10
Nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki je član partnerstva, ali drug član te kmetije, se bo v času trajanja projekta vključil v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti v skupnem trajanju najmanj dvanajst mesecev.
10
Če je med člani partnerstva več nosilcev kmetij oziroma nosilcev dopolnilne dejavnosti na kmetiji, mora pogoj glede vključitve v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti na tej kmetiji doseči najmanj en izmed članov partnerstva, ki je nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ali najmanj en član te kmetije.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod č) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
3.
ČLAN PARTNERSTVA, KI JE KMETIJA, V ČASU TRAJANJA PROJEKTA PRIDOBI DOVOLJENJE ZA OPRAVLJANJE DOPOLNILNE DEJAVNOSTI – maksimalno število točk:
5
Nosilec kmetije, ki je član partnerstva, ali drug član te kmetije, bo v času trajanja projekta pridobil dovoljenje za opravljanje najmanj ene od naslednjih dopolnilnih dejavnosti v skladu z uredbo, ki ureja dopolnilne dejavnosti:
5
– svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prikaz del iz kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– svetovanje in prikazi iz kmečkih gospodinjskih opravil (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– prevoz potnikov z vprežnimi vozili in traktorji (SKD 49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet);
– ježa živali (SKD 93.190 Druge športne dejavnosti);
– oddajanje površin za piknike (SKD 93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas);
– muzeji in tematske zbirke (SKD 91.020 Dejavnost muzejev);
– tematski parki (SKD 93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov);
– apiturizem (SKD 68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin).
Če je med člani partnerstva več nosilcev kmetij, mora pogoj glede pridobitve dovoljenja za opravljanje dopolnilne dejavnosti izpolniti najmanj en član kmetije.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod d) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
V.
RAZŠIRJANJE, UPORABNOST IN TRAJNOST REZULTATOV PROJEKTA – maksimalno št. točk:
20
1.
PRENOS ZNANJ IN INFORMACIJ O PROJEKTU – maksimalno število točk:
5
Član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta za kmetije, ki niso člani partnerstva, izvedel prenos znanja in informacij o vlogi kmetije v projektu, v skupnem trajanju:
– več kot 15 ur,
5
– več kot 8 ur do vključno 15 ur.
3
Prenos znanj in informacij o projektu lahko izvedejo nosilci dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki imajo dovoljenje za opravljanje naslednjih dopolnilnih dejavnosti v skladu z uredbo, ki ureja dopolnilne dejavnosti:
– svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje);
– usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje).
Če je med člani partnerstva več nosilcev dopolnilne dejavnosti na kmetiji, mora pogoj glede prenosa znanj in informacij o projektu izpolniti najmanj en član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji.
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod e) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
2.
NAČIN IN OBSEG RAZŠIRJANJA REZULTATOV – maksimalno število točk:
5
Vodilni partner bo do zaključka projekta predstavil rezultate projekta z uporabo:
– pet ali več različnih vrst komunikacijskih sredstev,
5
– treh ali štirih različnih vrst komunikacijskih sredstev.
3
Vrste komunikacijskih sredstev so:
– tiskani mediji (kot npr. časopis, revije, časnik),
– televizija (lokalni ali dosegljivost na celotnem območju RS),
– radio (lokalni ali dosegljivost na celotnem območju RS),
– navadna pošta,
– elektronska pošta,
– internet (spletna stran),
– družbena omrežja (kot npr. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube).
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod f) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
3.
EVALVACIJA PROJEKTA S STRANI ZUNANJEGA IZVAJALCA – maksimalno število točk:
10
Zunanji izvajalec bo v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta izvedel evalvacijo projekta, ki vsebuje preučitev možnosti za izvajanje aktivnosti projekta kot dopolnilnih dejavnosti na kmetiji.
10
Merilo postane obveznost upravičenca do podpore v skladu s pod g) 10. točke 18. poglavja tega javnega razpisa.
12. Finančne določbe
V skladu s 24. členom Uredbe so določeni splošni finančni pogoji:
1. podpora znaša 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta iz 8. poglavja tega javnega razpisa;
2. najvišji znesek podpore na posamezno vlogo znaša 45.000 eurov;
3. pomoč de minimis se dodeli članu partnerstva iz 4. poglavja tega javnega razpisa v sorazmernem deležu glede na dodeljeno podporo, pri čemer znesek pomoči, ki se dodeli posameznemu članu partnerstva, ne sme presegati skupnega zneska pomoči de minimis iz 3. člena Uredbe 1407/2013/EU;
4. sredstva, namenjena izvajanju podukrepa Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji, se zagotovijo iz proračuna Republike Slovenije v višini 20 odstotkov in iz sredstev EKSRP v višini 80 odstotkov;
5. sredstva v okviru podukrepa Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji se dodelijo kot nepovratna finančna pomoč.
13. Javni razpis
V skladu s 26. členom Uredbe se:
1. podpora iz podukrepa Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji dodeli z zaprtim javnim razpisom v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo;
2. vlaganje vlog na javni razpis začne 26. 6. 2017 in se zaključi 29. 9. 2017;
3. na spletni strani MKGP objavi razpisna dokumentacija za izvedbo javnega razpisa. Navodila za izpolnjevanje prijavnega obrazca in vnosa vloge na javni razpis se objavijo na spletnih straneh MKGP in ARSKTRP;
4. razpoložljiva sredstva razdelijo po naslednjih sklopih glede na dejavnost, ki jo opravlja vodilni partner v skladu s 1., 2. in 3. točko podpoglavja 3.1. tega javnega razpisa:
– 300.000 eurov za sklop 1: dejavnost s področja izobraževanja;
– 300.000 eurov za sklop 2: dejavnost s področja zdravstvenega varstva ter
– 400.000 eurov za sklop 3: dejavnost s področja socialnega oziroma invalidskega varstva;
5. v primeru, da na posameznem sklopu razpisana sredstva niso porabljena, neporabljena sredstva proporcionalno razdelijo na ostale sklope iz prejšnje točke, na katerih zaprošena sredstva presegajo razpoložljiva sredstva.
14. Vložitev vloge na javni razpis
V skladu s 27. členom Uredbe:
1. vlogo na javni razpis sestavlja prijavni obrazec s prilogami;
2. se za elektronsko izpolnjevanje vloge iz 1. točke tega poglavja vzpostavi spletno vstopno mesto na naslovu: http://e-kmetija.gov.si, preko katerega se vodilni partner ali njegov pooblaščenec za elektronsko vložitev vloge s kvalificiranim digitalnim potrdilom prijavi v informacijski sistem ARSKTRP. Vodilni partner ali njegov pooblaščenec izvede elektronski vnos in vloži prijavni obrazec v informacijski sistem ARSKTRP;
3. se za vlogo na javni razpis šteje natisnjen prijavni obrazec iz prejšnje točke z oznako javnega razpisa iz 5. točke tega poglavja, skupaj z vsemi sestavnimi deli vloge na javni razpis, ki jih določata ta javni razpis in razpisna dokumentacija;
4. je potrebno prijavni obrazec, ki je vnešen v informacijski sistem ARSKTRP, natisniti ter ga z izpisom številke dokumenta in podpisom vodilnega partnerja, skupaj s prilogami, poslati priporočeno na naslov: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, 1000 Ljubljana, ali oddati osebno na vložišču ARSKTRP;
5. morajo biti na ovojnici vloge na javni razpis razvidni datum in čas (ura, minuta) vložitve vloge na javni razpis, ki ju označi izvajalec poštnih storitev oziroma vložišče ARSKTRP, ter naslov in oznaka javnega razpisa »1. Javni razpis za podukrep Podpora za diverzifikacijo dejavnosti na kmetiji«. Etiketa za naslavljanje vloge na javni razpis se izpiše iz informacijskega sistema.
15. Obvezni prilogi k vlogi na javni razpis
V skladu z 21. členom Uredbe sta obvezni prilogi, ki ju mora vodilni partner priložiti vlogi na javni razpis in brez katerih se v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo, vloga zavrže brez pozivanja k dopolnitvi:
1. pogodba o medsebojnem sodelovanju iz 3. točke 3. poglavja tega javnega razpisa in
2. projekt iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
16. Obravnava vloge na javni razpis
1. V skladu s prvim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje pogoje, oceni na podlagi meril iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Med vlogami na javni razpis, ki presežejo vstopni prag točk iz 1. točke 11. poglavja tega javnega razpisa, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe sredstev na tem javnem razpisu. Če imata na zadnjem mestu seznama ocenjenih vlog na tem javnem razpisu dve ali več vlog na javni razpis enako število prejetih točk, se vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog na naslednji način:
– partnerstvo 15 %;
– prispevek projekta h krepitvi diverzifikacije dejavnosti na kmetijah 35 %;
– prispevek projekta k napredku in dvigu inovativnosti 25 %;
– dodana vrednost projekta 15 %;
– razširjanje, uporabnost in trajnost rezultatov projekta 10 %;
2. V skladu z drugim odstavkom 28. člena Uredbe se vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje vstopne pogoje iz tega javnega razpisa, vendar razpoložljiva sredstva ne zadoščajo za dodelitev sredstev v celoti, zavrne.
3. V skladu s 60. členom Uredbe 1306/2013/EU se vloga na javni razpis oziroma zahtevek za izplačilo zavrne, če se ugotovi, da je upravičenec umetno ustvaril pogoje za izpolnitev zahtev za pridobitev podpore, tako ustvarjeni pogoji pa niso v skladu s cilji podukrepa Diverzifikacija dejavnosti na kmetiji.
17. Odločba o pravici do sredstev
1. V skladu s prvim odstavkom 29. člena Uredbe se z odločbo o pravici do sredstev članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore iz 4. poglavja tega javnega razpisa za posamezno dvanajstmesečno obdobje trajanja projekta prizna pravica do povračila upravičenih stroškov projekta glede na njegove stroške pri izvedbi upravičenih aktivnosti projekta, kar je razvidno iz projekta iz 6. poglavja tega javnega razpisa.
2. V skladu z drugim odstavkom 29. člena Uredbe se v izreku odločbe o pravici do sredstev navede, da je znesek pomoči dodeljen po pravilu de minimis, pri čemer se izrecno sklicuje na Uredbo 1407/2013/EU.
3. V skladu s tretjim odstavkom 29. člena Uredbe je datum dodelitve podpore oziroma prejema pomoči de minimis v skladu s četrtim odstavkom 3. člena Uredbe 1407/2013/EU datum izdaje odločbe o pravici do sredstev.
4. V skladu s četrtim odstavkom 29. člena Uredbe se pri odobritvi podpore izvede diskontiranje pomoči v skladu s šestim odstavkom 3. člena Uredbe 1407/2013/EU.
18. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Sredstva se izplačajo članu partnerstva, ki je upravičenec do podpore, na podlagi zahtevka za izplačilo sredstev.
2. Zahtevek za izplačilo sredstev vloži upravičenec do podpore ali njegov pooblaščenec in ga pošlje na naslov Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, Ljubljana ali odda osebno na vložišču ARSKTRP.
3. V skladu s prvim odstavkom 34. člena Uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev priloži:
a) poročilo o izvajanju projekta, ki vsebuje obvezne sestavine iz priloge 5 Uredbe;
b) originale ali kopije izvodov računov, elektronske in e-račune;
c) izjavo o nepovračljivosti DDV za vsakega člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore in uveljavlja DDV kot upravičeni strošek. Vodilni partner priloži dokazilo št. D6 »Izjava člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, da DDV ni povračljiv«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
č) originale ali kopije dokazil o plačilu računov, dokazila o izplačilu plač oziroma dokazila o plačilu prispevkov za socialno varnost (npr. položnica oziroma blagajniški prejemek, potrdilo banke o izvršenem plačilu, potrjen kompenzacijski nalog, pobotna izjava ali asignacijska pogodba, potrdilo Uprave Republike Slovenije za javna plačila o izvršenem plačilu, izpis prometa iz transakcijskega računa, bančni izpis plačilnih nalogov, konto kartica izdajatelja računa v primeru, da iz dokazila ni razviden sklic plačila);
d) če je upravičenec do podpore član partnerstva, ki se v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje, šteje za naročnika, kopijo celotne dokumentacije postopka izbire izvajalca oziroma dobavitelja v skladu s predpisom, ki ureja javno naročanje, s potrdilom, da je kopija enaka originalu;
e) v primeru nakupa opreme račun ali račun s specifikacijo, iz katerega je razvidna vsaj serijska številka in tip opreme. Če na računu ni podrobne specifikacije, se poleg računa priloži tudi dobavnica ali naročilnica, ki vsebuje podrobno specifikacijo, pri čemer mora biti iz računa razviden sklic na te dokumente;
f) izjavo člana partnerstva o že prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške, kot jih uveljavlja z zahtevkom za izplačilo sredstev. Vodilni partner predloži izjavo št. D3.3 »Izjava člana partnerstva o že prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške«, ki je priloga prijavnemu obrazcu;
g) tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov za upravičene stroške, razen za:
– stroške dela na projektu in potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške storitev, ki so predpisani s strani države ali lokalne skupnosti, kot na primer pristojbina za ceste, parkirnina,
– stroške storitev, za katere je na trgu samo en ponudnik, pri čemer se priloži utemeljitev, da je na trgu samo en ponudnik,
– posredne stroške iz pod d) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa,
– stroške iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
h) če gre za nakup blaga oziroma storitev v vrednosti do 420 eurov z vključenim DDV, se lahko ne glede na prejšnjo podtočko namesto ponudbe predloži tudi vabilo k dajanju ponudb ali katalog ali oglas iz zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
4. V skladu s šestim odstavkom 34. člena Uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev poleg dokazil iz prejšnje točke priloži:
a) če gre za stroške dela iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo pogodbe o zaposlitvi z morebitnimi aneksi ali drug pravni akt, s katerim je zaposlena oseba razporejena na delo na projektu, pri čemer mora biti iz pravnega akta razvidno, ali je oseba zaposlena samo za namen izvedbe projekta ali poleg izvedbe projekta tudi za druge namene,
– kopijo plačilne liste oziroma obračunski list zaposlene osebe,
– kopijo dokumenta, ki določa letni dopust,
– kopijo obračuna regresa za letni dopust,
– mesečno časovnico zaposlene osebe na projektu, ki je priloga št. 2 k razpisni dokumentaciji,
– kopijo obračuna davčnega odtegljaja za zaposleno osebo (REK-1 obrazec in individualni REK obrazec),
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.);
b) če gre za potne stroške iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo potnega naloga z navedbo najmanj zaposlene osebe, kraja službene poti, trajanja, namena, odredbodajalca, podpisov ipd.,
– kopijo obračuna potnega naloga z vsemi priloženimi računi oziroma dokazili o nastalih stroških (račun in dokazilo o plačilu parkirnine, cestnine, vozovnice ipd.),
– v primeru službenega potovanja s službenim avtomobilom se poleg dokazil iz prve in druge alineje te podtočke priloži račun za gorivo, ki je bil izdan v obdobju največ 30 dni pred datumom začetka službenega potovanja in se glasi na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore, ter dokumentacija, iz katere so razvidni opravljeni kilometri, cena goriva in podatek o kombinirani porabi goriva iz homologacijskega kartona (kopija Potrdila o skladnosti za vozilo homologiranega tipa za službeni avtomobil, s katerim je bilo opravljeno službeno potovanje),
– kopijo dokazila o namenu in udeležbi službenega potovanja (vabilo oziroma program, zapisnik, lista prisotnosti, poročilo o opravljeni službeni poti ipd.);
c) dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.), če gre za stroške usposabljanj in udeležbe na dogodkih, ki niso stroški dela na projektu iz pod a) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
č) izjavo o obdobju uporabe nove opreme v projektu v mesecih, če gre za nakup nove opreme iz pod c) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa;
d) če gre za stroške zunanjih storitev iz pod č) 1. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– kopijo avtorske pogodbe in obračuna avtorskega honorarja,
– kopijo podjemne pogodbe in obračuna izplačila po tej pogodbi,
– kopijo pogodbe o začasnem ali občasnem delu upokojencev in obračuna izplačila po tej pogodbi,
– kopijo obračuna davčnega odtegljaja za osebo, ki opravlja delo na podlagi pogodbe iz prve, druge in tretje alineje te podtočke (REK-2 obrazec in individualni REK obrazec),
– kopijo napotnice študentskega servisa in kopijo računa študentskega servisa,
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.);
e) če gre za stroške upravičenih aktivnosti iz 2. točke 8. poglavja tega javnega razpisa:
– original ali kopijo računa, elektronski in e-račun, ki se glasi na vodilnega partnerja, pri čemer mora biti iz računa razvidna vrsta dopolnilne dejavnosti in število opravljenih ur,
– dokazila o izvedbi aktivnosti projekta (tiskani material, CD, zapisniki sestankov, liste prisotnih, fotografije ipd.).
5. V skladu z drugim odstavkom 34. člena Uredbe se pri določitvi višine upravičenih stroškov iz pod g) 3. točke tega poglavja upošteva vrednost predložene ponudbe z najnižjo ceno.
6. V skladu s tretjim odstavkom 34. člena Uredbe se morajo računi in druga dokazila iz 3. in 4. točke tega poglavja glasiti na člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore.
7. V skladu s četrtim odstavkom 34. člena Uredbe se na podlagi vloženega popolnega zahtevka za izplačilo sredstev in po opravljeni kontroli iz 20. poglavja tega javnega razpisa sredstva izplačajo na transakcijski račun člana partnerstva, ki je upravičenec do podpore.
8. V skladu s petim odstavkom 34. člena Uredbe mora član partnerstva, ki je upravičenec do podpore, izpolnjevati zahteve glede označevanja vira sofinanciranja iz 13. člena Uredbe 808/2014/EU ter iz Navodil za informiranje in obveščanje javnosti o aktivnostih, ki prejemajo podporo iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, objavljenih na spletni strani programa razvoja podeželja.
9. V skladu s prvim odstavkom 23. člena Uredbe mora upravičenec do podpore poleg pogojev iz 1. do 8. točke tega poglavja ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati naslednje pogoje:
a) član partnerstva, ki je nosilec kmetije, mora vsako leto trajanja projekta vložiti zbirno vlogo v skladu s predpisi, ki urejajo izvedbo ukrepov kmetijske politike. Če je član partnerstva nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki ni nosilec kmetije, zbirno vlogo vloži nosilec kmetije;
b) če gre za člana partnerstva, ki je nosilec kmetije brez kmetijskih površin, in vzreja samo čebele, vložitev zbirne vloge ni obvezna, vendar mora imeti urejene podatke v Registru kmetijskih gospodarstev in registru čebelnjakov;
c) član partnerstva iz pod b) 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa mora opravljati dejavnosti iz pod b) 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa;
č) član partnerstva iz pod a) 2. točke 3. poglavja tega javnega razpisa mora predložiti akt o ustanovitvi, iz katerega je razvidno, da opravlja nepridobitno dejavnost in deluje na področju izobraževanja, zdravstvenega varstva, socialnega varstva ali invalidskega varstva;
d) član partnerstva, ki je invalidsko podjetje ali zaposlitveni center, ima status v skladu z zakonom, ki ureja zaposlitveno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov.
10. V skladu z drugim odstavkom 23. člena Uredbe mora upravičenec do podpore poleg pogojev iz prejšnje točke ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
a) član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, je v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta ustvaril prihodke iz te dopolnilne dejavnosti v višini kot jih je načrtoval v projektu, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Spodbujanje diverzifikacije na kmetiji iz 12. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za ustvarjeni prihodek iz dopolnilne dejavnosti se priložijo kopije izdanih računov, iz katerih mora biti jasno razvidno, da so bili izdani za opravljene storitve v okviru dopolnilnih dejavnosti, ki so navedene pri tem merilu v 11. poglavju tega javnega razpisa. Pogoj glede zahtevanega dohodka mora doseči najmanj en član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji;
b) član partnerstva, ki je nosilec kmetije ali nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji ali drugi član te kmetije, se je v času trajanja projekta udeležil usposabljanja s področja izobraževanja o okolju in hrani, zdravstvenega varstva, socialnega varstva oziroma invalidskega varstva v skupnem trajanju več kot 5 ur oziroma več kot 10 ur oziroma več kot 15 ur, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Povečanje usposobljenosti članov kmetije iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za udeležbo na usposabljanjih se priloži kopijo potrdila o udeležbi na usposabljanju, ki ga izvede vodilni partner ali druga pravna oseba. Pogoj glede usposobljenosti mora doseči najmanj en član partnerstva, ki je nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji ali drug član te kmetije;
c) vodilni partner ima za namen izvedbe projekta zaposleno osebo za najmanj polovični delovni čas v skupnem trajanju najmanj polovice časa trajanja projekta, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Nova zaposlitev za namen izvedbe projekta iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo za novo zaposlitev se priloži kopijo pogodbe o zaposlitvi, iz katere je razviden čas trajanja zaposlitve in namen zaposlitve;
č) član kmetije, katere nosilec je član partnerstva, se je v času trajanja projekta vključil v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti v skupnem trajanju najmanj 12 mesecev, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Član partnerstva se kot član kmetije vključi v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti na tej kmetiji iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Pogoj glede vključitve v pokojninsko, invalidsko in zdravstveno zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti na tej kmetiji mora izpolniti najmanj en izmed članov partnerstva, ki je nosilec kmetije oziroma nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ali najmanj en član te kmetije;
d) član kmetije, katere nosilec je član partnerstva, je v času trajanja projekta pridobil dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Član partnerstva, ki je kmetija, v času trajanja projekta pridobi dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti mora biti pridobljeno za najmanj eno dopolnilno dejavnosti, ki je navedena pri tem merilu v 11. poglavju tega javnega razpisa. Pogoj glede pridobitve dovoljenja za opravljanje dopolnilne dejavnosti mora izpolniti najmanj en član kmetije;
e) član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, je v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta za kmetije, ki niso člani partnerstva, izvedel prenos znanja in informacij o vlogi kmetije v projektu, v skupnem trajanju več kot 8 ur oziroma več kot 15 ur, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Prenos znanj in informacij o projektu iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Prenos znanj in informacij o projektu lahko izvaja kmetija, ki ima dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti, ki je določena pri tem merilu v 11. poglavju tega javnega razpisa. Kot dokazilo o prenosu znanj in informacij o projektu se priloži vabilo na dogodek, listo prisotnosti, fotografijo dogodka, poročilo o izvedbi dogodka, ipd. Pogoj glede prenosa znanj in informacij o projektu mora izpolniti najmanj en član partnerstva, ki je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji;
f) vodilni partner je v času trajanja projekta predstavil rezultate projekta z uporabo najmanj treh oziroma najmanj petih vrst različnih komunikacijskih sredstev, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Način in obseg razširjanja rezultatov iz 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo o predstavitvi rezultatov projekta se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodka ipd.;
g) vodilni partner predloži evalvacijo projekta, ki jo izvede zunanji izvajalec v zadnjih 12 mesecih pred zaključkom projekta, če je upravičenec do podpore pri ocenjevanju vloge na javni razpis pridobil točke na podlagi merila Evalvacija projekta s strani zunanjega izvajalca iz projekta 11. poglavja tega javnega razpisa. Kot dokazilo se priloži kopijo evalvacije projekta, ki vsebuje preučitev možnosti za izvajanje aktivnosti projekta kot dopolnilnih dejavnosti na kmetiji.
11. Če vodilni partner nima obveznosti iz pod f) prejšnje točke, mora v skladu z 8. točko drugega odstavka 25. člena Uredbe v času trajanja projekta razširiti rezultate projekta z uporabo najmanj ene vrste komunikacijskega sredstva, kar je razvidno iz poročila o izvajanju projekta. Kot dokazilo o razširitvi rezultatov projekta se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodkov ipd.
12. V času trajanja projekta mora vodilni partner v skladu z 8. točko drugega odstavka 25. člena Uredbe izvesti promocijo diverzifikacije na kmetiji, kar je razvidno iz poročila o izvajanju projekta. Kot dokazilo o izvedeni promociji se priloži kopijo članka, brošuro, letak, avdio – video posnetek, povezavo na spletne objave, fotografijo dogodkov ipd.
13. V času trajanja projekta mora vodilni partner v skladu z drugo alinejo prvega odstavka 18. člena Uredbe izvesti usposabljanje s področja predmeta projekta za zainteresirano javnost, kar je razvidno iz poročila o izvajanju projekta. Kot dokazilo o izvedenem usposabljanju se priloži vabilo na dogodek, listo prisotnosti, fotografijo dogodka, poročilo o izvedbi usposabljanja ipd.
14. V skladu s 35. členom Uredbe upravičenec do podpore vlaga zahtevke za izplačilo v skladu s časovno dinamiko, določeno v odločbi o pravici do sredstev. Zahtevek za izplačilo sredstev se vloži v 30 dneh po vsakem zaključenem obdobju 12 mesecev trajanja projekta.
19. Obveznosti po izplačilu sredstev
1. V skladu s 25. členom Uredbe ima vodilni partner naslednje obveznosti:
– hrani dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev podpore po Uredbi, še najmanj deset let od dneva zadnjega izplačila sredstev;
– omogoči dostop do dokumentacije, ki je podlaga za dodelitev in izplačilo sredstev ter kontrolo na kraju samem ARSKTRP, MKGP, revizijskemu organu, izvajalcu vrednotenja, pooblaščenem s strani MKGP, in drugim nadzornim organom Evropske unije in Republike Slovenije.
2. V skladu s 36. členom Uredbe se podatki o upravičencih, ki so prejeli sredstva na podlagi tega javnega razpisa, objavijo na spletni strani ARSKTRP v skladu s 111. in 113. členom Uredbe 1306/2013/EU.
20. Izvedba kontrole in neizpolnjevanje obveznosti
1. V skladu s prvim odstavkom 37. člena Uredbe se kontrola izvaja v skladu z Uredbo 1306/2013/EU in Uredbo 809/2014/EU. Za izvajanje kontrole je pristojna ARSKTRP.
2. V skladu z drugim odstavkom 37. člena Uredbe se neizpolnitev ali kršitev obveznosti sankcionira v skladu s 63. členom Uredbe 1306/2013/EU, 63. členom Uredbe 809/2014/EU in zakonom, ki ureja kmetijstvo, razen v primeru višje sile in izjemnih okoliščin iz 38. člena Uredbe. Podrobnejša opredelitev kršitev in sankcij je opredeljena v Katalogu kršitev in sankcij iz Priloge 4 Uredbe.
3. V skladu s prvim odstavkom 38. člena Uredbe mora vodilni partner ARSKTRP pisno obvestiti o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz drugega odstavka 2. člena Uredbe 1306/2013/EU in predložiti ustrezna dokazila v 15 delovnih dneh od dneva, ko je vodilni partner to zmožen storiti.
4. V skladu z drugim odstavkom 38. člena Uredbe o višji sili ali izjemnih okoliščinah iz prejšnje točke odloči ARSKTRP.
5. V primerih kršitev obveznosti, ki zahtevajo vračilo sredstev, ARSKTRP izda upravičencu do podpore odločbo v skladu s 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti